Forum » Šport » Ubogi kolesar na cesti
Ubogi kolesar na cesti
Temo vidijo: vsi
oldguy ::
Ampak z vožnji čez rdečo po sred ceste se nevarnosti ne izogibaš. Samo mudi se ti.
Tudi z vožnjo po vozišču, kjer je vožnja kolesom prepovedana, ne. In tule je srčika spora, pa čeprav se z vami kar precej strinjam tudi jaz. Infrastruktura je pretežno zanič, kultura voznikov tudi, a to ne pomeni, da si ne zaslužite kurcanja, če arbitrarno brez vsakršne potrebe kršite predpise.
Do nekje je kršenje še nekako razumljivo, a poslušat svetohlinski jamr ljudi, katerih sotrpini dnevno vozijo po napačni strani ceste, pijani, drug z drugim vštric po glavnih cestah, čez rdečo, po pločnikih in po sredini cest, po površinah ki jim niso namenjene, pa čez povsem smiselne znake, brez rok oz. s telefonom v roki obenem pa še izvajajo kakšne trike ob cesti, not, to je le malce preveč.
Ja, ogroženi ste - act like it! Pa ne s kršenjem predpisov in pizdenjem nad vsemi ostalimi, ampak s tem, da ste na kolesu pozorni na okolje okoli sebe, da v največji možni meri spoštujete predpise in da ne izvajate zgoraj omenjenih stvari, ki jih pri kolesarjih vidimo vsakodnevno.
jype ::
Jaz nikoli ne telefoniram na kolesu, ne spuščam krmila, ne vozim po napačni strani ceste (razen ko jo prečkam), pod vplivom psihoaktivnih substanc itak izven bolnišnice v življenju še nisem bil, da se vozim po vseh prometnih površinah in to tako, da pri tem nikogar ne oviram in se na nikogar ne zanašam se mi pa zdi prav. Mnogim se zdi narobe, ampak to je njihov problem - jaz pač ne morem svoje glave stavit, da ostali razumejo promet in se v njem znajo obnašat - to lahko počnejo tisti, ki se vozijo v velikih SUVih.
JanK ::
Ja, ogroženi ste - act like it! Pa ne s kršenjem predpisov in pizdenjem nad vsemi ostalimi, ampak s tem, da ste na kolesu pozorni na okolje okoli sebe, da v največji možni meri spoštujete predpise in da ne izvajate zgoraj omenjenih stvari, ki jih pri kolesarjih vidimo vsakodnevno.
Natanko taksen je moj pristop do motoriranja. Na ostale udelezence v prometu gledam kot psihopate, ki me zelijo ubiti ob prvem trenutku nepozornosti. Zato je na MENI, da si zagotovim varnost.
V ta namen sistematicno krsim samo eno pravilo: o hitrosti. Dejstvo je, in California Highway Patrol, pa tudi druge podobne organizacije, to ucijo, da je voznja s 5-10 km hitreje od vsega ostalega prometa najvarnejsa, V splosnem se s taksno voznjo pocasi priblizujes nevarnostim, ki so pred teboj, ne da se ti nevarnost priblizuje od zadaj. Zato poskrbim, da sem cim prej mimo avtomobilov in spet sam na cesti, kjer pocasi dohitim naslednje avtomobile.
Pri vsem ostalem pa sem izjemno defenziven, se umikam, vedno gledam voznike, avtomobile, poskusam predvideti kaj bodo naredili (25+ let vozniskih izkusenj v avtomobilu pride zelo prav) in iscem poti za izhod iz potencialne nevarnosti, redno hodim na poligon za vajo voznje pri nizkih in srednjih hitrostih...
Ce me ob vsem tem se kdo zbije, si bom lahko mirno rekel: naredil sem VSE, kar je bilo v mojem znanju moci, da do nesrece ne bi prislo. In, kar se mene tice, je to dovolj.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
jype ::
No, vidiš, jaz počnem podobno, le z 200 kilogrami manj in pri nižjih hitrostih (ki pa so v praksi še vedno višje od hitrosti motornega prometa v mestu - avtomobile, ki sem jih prvič prehitel v Polju, pogosto potem spet prehitim pri Kliničnem Centru in obratno).
Žal jaz ne morem čakat na rdečo luč, ker vozniki motornih vozil menijo, da imajo "zaradi višje moči vozila in hitrosti, ki jo lahko dosežejo" prednost, zato pogosto bodisi grozijo, bodisi enostavno poskusijo povoziti. Če grem skozi križišče pred njimi, se tej nevarnosti (ki je zame ena največjih - druga so tisti, ki "samo zlezejo na točko preglednosti") izognem.
Žal jaz ne morem čakat na rdečo luč, ker vozniki motornih vozil menijo, da imajo "zaradi višje moči vozila in hitrosti, ki jo lahko dosežejo" prednost, zato pogosto bodisi grozijo, bodisi enostavno poskusijo povoziti. Če grem skozi križišče pred njimi, se tej nevarnosti (ki je zame ena največjih - druga so tisti, ki "samo zlezejo na točko preglednosti") izognem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Utk> Ampak z vožnji čez rdečo po sred ceste se nevarnosti ne izogibaš.
Ja, se ji.
http://www.rudi.net/node/16395
Nihče jih ne pobija, ker čakajo pri rdeči, ampak ker grejo brezglavo potem naprej.
Žal jaz ne morem čakat na rdečo luč, ker vozniki motornih vozil menijo, da imajo "zaradi višje moči vozila in hitrosti, ki jo lahko dosežejo" prednost, zato pogosto bodisi grozijo, bodisi enostavno poskusijo povoziti. Če grem skozi križišče pred njimi, se tej nevarnosti (ki je zame ena največjih - druga so tisti, ki "samo zlezejo na točko preglednosti") izognem.
Zanimivo, da ima zelo malo pešcev s tem problem, ti s kolesom, ki si hitrejši, si pa v nevarnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jype ::
Utk> Nihče jih ne pobija, ker čakajo pri rdeči, ampak ker grejo brezglavo potem naprej.
Neumnost. Čakajo pri rdeči in potem še pri zeleni, pa jih ubijejo.
Utk> Zanimivo, da ima zelo malo pešcev s tem problem, ti s kolesom, ki si hitrejši, si pa v nevarnosti.
S tem imajo problem _vsi_ pešci. Niti ni tako redek primer, ko pešca ubijejo, ko poskuša priti mimo takega imbecila.
Neumnost. Čakajo pri rdeči in potem še pri zeleni, pa jih ubijejo.
Utk> Zanimivo, da ima zelo malo pešcev s tem problem, ti s kolesom, ki si hitrejši, si pa v nevarnosti.
S tem imajo problem _vsi_ pešci. Niti ni tako redek primer, ko pešca ubijejo, ko poskuša priti mimo takega imbecila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Ni spet toliko takih nesreč. V bistvu jih je zelo malo. Sploh pa zato pešcem ne pade na pamet, da bi zato po sred ceste hodili. Ali pa na vsak način po istem pasu kot kamioni.
jype ::
Utk> Ali pa na vsak način po istem pasu kot kamioni.
Ti tega s tovornjaki resnično ne razumeš:
Kolesarka stoji pred rdečim semaforjem na kolesarski stezi. Ob stezi je ograja, ki cesto (in kolesarsko stezo) loči od pločnika. Ko se prižge zelena luč, kolesarke praviloma počakajo, da tovornjak zavije desno, ne vedo pa, da bo zadnje kolo zapeljalo na kolesarsko stezo in prek njih, zato jih ubije. Na pločnik se ne morejo umakniti (tako kot sem se jaz na fotografiji zgoraj) zaradi ograje.
Utk> Ni spet toliko takih nesreč. V bistvu jih je zelo malo. Sploh pa zato pešcem ne pade na pamet, da bi zato po sred ceste hodili.
Kje pa naj grejo?
Ti tega s tovornjaki resnično ne razumeš:
Kolesarka stoji pred rdečim semaforjem na kolesarski stezi. Ob stezi je ograja, ki cesto (in kolesarsko stezo) loči od pločnika. Ko se prižge zelena luč, kolesarke praviloma počakajo, da tovornjak zavije desno, ne vedo pa, da bo zadnje kolo zapeljalo na kolesarsko stezo in prek njih, zato jih ubije. Na pločnik se ne morejo umakniti (tako kot sem se jaz na fotografiji zgoraj) zaradi ograje.
Utk> Ni spet toliko takih nesreč. V bistvu jih je zelo malo. Sploh pa zato pešcem ne pade na pamet, da bi zato po sred ceste hodili.
Kje pa naj grejo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Tisto razumem, ne razumem pa zakaj se hočeš vozit med tovornjaki po tistem mostu. Je tak problem pazit na pešce? Saj v zakonu piše, da moraš prilagodit hitrost razmeram, pešci ne rabijo sploh nobenega izpita, še manj kot kolesarji, torej, stvar je jasna, pelji se lepo med njimi in se jim prilagodi, tako kot se bi morali tovornjaki tebi, ko se voziš po cesti.
jype ::
Utk> Tisto razumem, ne razumem pa zakaj se hočeš vozit med tovornjaki po tistem mostu.
Ker mora biti infrastruktura za tiste udeležence, ki prometno ne obremenjujejo mesta, kar se da učinkovita. Most je zame sicer popolnoma nezanimiv, ker ga ne prečkam praktično nikoli.
Utk> Je tak problem pazit na pešce?
Zakaj pa z avtomobili ne greste okoli in pazite na pešce? A je to tak problem?
Utk> Saj v zakonu piše, da moraš prilagodit hitrost razmeram
OK, torej dejansko ni nobenega problema, če kolesarji vozijo zgoraj? Boste pač z avtomobili vozili 15 po vrhu, v čem naj bi bil problem?
Utk> stvar je jasna, pelji se lepo med njimi in se jim prilagodi, tako kot se bi morali tovornjaki tebi, ko se voziš po cesti.
Naj se raje prilagajajo kar osebni avtomobili in tovornjaki, ki silijo v mesto. Morda jih bo potem manj - če se jim ustreže, jih bo pa samo še več, ker bo potovanje za pešce in kolesarje manj prijetno, za voznike pa bolj prijetno, namesto da bi bilo ravno obratno.
Popolnoma jasno je, kakšno breme predstavlja kdo in kdo se noče prilagoditi, ampak svoje udobje postavlja na prvo mesto.
Ker mora biti infrastruktura za tiste udeležence, ki prometno ne obremenjujejo mesta, kar se da učinkovita. Most je zame sicer popolnoma nezanimiv, ker ga ne prečkam praktično nikoli.
Utk> Je tak problem pazit na pešce?
Zakaj pa z avtomobili ne greste okoli in pazite na pešce? A je to tak problem?
Utk> Saj v zakonu piše, da moraš prilagodit hitrost razmeram
OK, torej dejansko ni nobenega problema, če kolesarji vozijo zgoraj? Boste pač z avtomobili vozili 15 po vrhu, v čem naj bi bil problem?
Utk> stvar je jasna, pelji se lepo med njimi in se jim prilagodi, tako kot se bi morali tovornjaki tebi, ko se voziš po cesti.
Naj se raje prilagajajo kar osebni avtomobili in tovornjaki, ki silijo v mesto. Morda jih bo potem manj - če se jim ustreže, jih bo pa samo še več, ker bo potovanje za pešce in kolesarje manj prijetno, za voznike pa bolj prijetno, namesto da bi bilo ravno obratno.
Popolnoma jasno je, kakšno breme predstavlja kdo in kdo se noče prilagoditi, ampak svoje udobje postavlja na prvo mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Na tistem mostu se avti ne rabijo prilagajat kolesarjem, ker imajo kolesarji znak, da tam ne smejo vozit.
Tam kjer ni tega znaka, vas je pa treba prenašat, kaj pa drugega.
Dvomim, da kdo s tovornjakom (ali pa z avtom) v mesto rine iz čistega užitka. Daj jim uporabne avtobuse, pa ne bojo šli z avti. Ampak ti bi imel pol itak spet probleme z busi in tramvaji.
Tam kjer ni tega znaka, vas je pa treba prenašat, kaj pa drugega.
Dvomim, da kdo s tovornjakom (ali pa z avtom) v mesto rine iz čistega užitka. Daj jim uporabne avtobuse, pa ne bojo šli z avti. Ampak ti bi imel pol itak spet probleme z busi in tramvaji.
first_line ::
Jaz pa zelo uživam v mestni vožnji z avtomobilom. Dostikrat popoldne grem malo krožiti ker mi je res sproščujoče. So pa nadležni kolesarji ja. Sploh po Ljubljani kokodajsajo sem ter tja :( V razvitih mestih tega ne doživljam.
jype ::
Utk> Na tistem mostu se avti ne rabijo prilagajat kolesarjem, ker imajo kolesarji znak, da tam ne smejo vozit.
Tisti znak je treba odstraniti, ker prebivalcem mesta dela škodo. S svojo prisotnostjo lajša življenje tistim, ki degradirajo okolje in slabšajo življenski standard prebivalcem in ga otežuje tistim, ki se trudijo početi obratno.
Utk> Tam kjer ni tega znaka, vas je pa treba prenašat, kaj pa drugega.
No, ko znaka ne bo več, nas bo treba prenašat.
Utk> Dvomim, da kdo s tovornjakom (ali pa z avtom) v mesto rine iz čistega užitka.
Vseeno mi je, čemu rine v mesto z motornim vozilom - pomembno je le, da pri tem sprejme odgovornost za svoje početje in se prilagodi vsem ostalim v kar največji možni meri.
Utk> Daj jim uporabne avtobuse, pa ne bojo šli z avti. Ampak ti bi imel pol itak spet probleme z busi in tramvaji.
Kdo je pa meni dal uporaben avtobus, da ne grem z avtom?
Tisti znak je treba odstraniti, ker prebivalcem mesta dela škodo. S svojo prisotnostjo lajša življenje tistim, ki degradirajo okolje in slabšajo življenski standard prebivalcem in ga otežuje tistim, ki se trudijo početi obratno.
Utk> Tam kjer ni tega znaka, vas je pa treba prenašat, kaj pa drugega.
No, ko znaka ne bo več, nas bo treba prenašat.
Utk> Dvomim, da kdo s tovornjakom (ali pa z avtom) v mesto rine iz čistega užitka.
Vseeno mi je, čemu rine v mesto z motornim vozilom - pomembno je le, da pri tem sprejme odgovornost za svoje početje in se prilagodi vsem ostalim v kar največji možni meri.
Utk> Daj jim uporabne avtobuse, pa ne bojo šli z avti. Ampak ti bi imel pol itak spet probleme z busi in tramvaji.
Kdo je pa meni dal uporaben avtobus, da ne grem z avtom?
jype ::
Utk> Ti, ki se iz enega konca Ljubljane zapelješ v center, si res merilo vsega vesolja.
Mhm. Lahko bi se vozil z avtomobilom in se delal, da nisem del problema.
Pa se nesebično žrtvujem zato da imate ostali vozniki prostor za parkiranje, ki bi ga sicer zasedel jaz.
Mhm. Lahko bi se vozil z avtomobilom in se delal, da nisem del problema.
Pa se nesebično žrtvujem zato da imate ostali vozniki prostor za parkiranje, ki bi ga sicer zasedel jaz.
Daedalus ::
Kam se pa potem tako mudi kolesarjem, da morajo voziti skozi rdeče, vsem namerno objestno sekati poti ipd.?
Očitno slabo bereš. Debata je šla na temo, kaj je boljš - če pri zeleni najprej v križišče spustiš kolesarje in pešce ali pa avtomobile. Tako da read more, write less.
Na tistem mostu se avti ne rabijo prilagajat kolesarjem, ker imajo kolesarji znak, da tam ne smejo vozit.
Se pravi, da si v pravičniški "jaz mam prav, on pa ne OMFG" jezi pripravljen pohabiti/ubiti človeka? Taki pri nas dobijo izpit za avto, svašta. VEDNO se moraš prilagoditi šibkejšemu udeležencu v prometu, pa naj ta počne še ne vem kake gluposti.
Tale tema je priceless s stališča preučevanja obnašanja kretenov na cesti. Zrela za kako resno sociološko in predvsem psihološko analizo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Utk ::
Nisem nikjer napisal, da lahko ubiješ kolesarja, ki se vozi tam, kjer se ne bi smel. Da se vozi tam, ker je to bolj varno, pa pripovedujte svojim otrokom za lahko noč. Samo mudi se vam. Isto kot tistim v avtih. Čeprav se v resnici ne mudi niti enim niti drugim.
jype, kolk ljudi pa je tako neumnih, da se bi vozilo z avtom po tvoji trasi? Dvomim, da jih prav veliko. Če je, ste pa Ljubljančani res neumni, kaj vam morem.
jype, kolk ljudi pa je tako neumnih, da se bi vozilo z avtom po tvoji trasi? Dvomim, da jih prav veliko. Če je, ste pa Ljubljančani res neumni, kaj vam morem.
oldguy ::
Tisti znak je treba odstraniti, ker prebivalcem mesta dela škodo. S svojo prisotnostjo lajša življenje tistim, ki degradirajo okolje in slabšajo življenski standard prebivalcem in ga otežuje tistim, ki se trudijo početi obratno.
Kot sem ti že povedal, se mi to ne zdi niti najmanj sporno. Še celo podpišem vam iniciativo, če se jo smiselno spravi skupaj tako, da bodo vsi bolj zadovoljni. Zakaj ne.
A to, da je znak morebiti zares treba odstraniti, nima prav nobene zveze z nespoštovanjem le-tega, dokler je ta znak tam. Dokler je tam, naj se ga spoštuje, razen če ni izjemno dobrega razloga za to, da se ga ne (v stilu kakega bega pred wehrmachtom, npr.). Tako simple je to.
Če se bomo šli kar naenkrat vsi po vaše, se bo hitro našel nekdo, ki ne bo spoštoval ostalih pravil, ki jim niso po meri. Če ga noben ne bo omejeval/mu povedal, da je bedak/ga kaznoval, imamo anarhijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Daedalus ::
Nisem nikjer napisal, da lahko ubiješ kolesarja, ki se vozi tam, kjer se ne bi smel.
Na tistem mostu se avti ne rabijo prilagajat kolesarjem, ker imajo kolesarji znak, da tam ne smejo vozit.
Ni lih daleč, to je jasno?
a se vozi tam, ker je to bolj varno, pa pripovedujte svojim otrokom za lahko noč. Samo mudi se vam. Isto kot tistim v avtih.
Čisto po nepotrebnem posplošuješ.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Utk ::
Pa naj rezervirajo tam en pas za avtobuse, taxije in kolesarje, drugi pa naj bo skoz zabasan. Ampak takoj ko bi na prvem malo upočasnil bus, bi šli vsi kolesarji spet med avte in tovornjake.
Daedalus ::
Pa naj rezervirajo tam en pas za avtobuse, taxije in kolesarje, drugi pa naj bo skoz zabasan. Ampak takoj ko bi na prvem malo upočasnil bus, bi šli vsi kolesarji spet med avte in tovornjake.
Če opazuješ promet v Lj, so večkrat problem avti na površinah, kjer nimajo kaj iskat, kot obratno. Pri čemer je prehitevanje kolone po pasu rezerviranem za trole in taksije, še najmanjši problem.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Utk ::
Nisem nikjer napisal, da lahko ubiješ kolesarja, ki se vozi tam, kjer se ne bi smel.
Na tistem mostu se avti ne rabijo prilagajat kolesarjem, ker imajo kolesarji znak, da tam ne smejo vozit.
Ni lih daleč, to je jasno?
Ja pa je. Če imajo kolesarji znak, da tam ne smejo, jih tam ni, in se jim ni treba prilagajat. Kot se jim ni treba na avtocesti. Na tem celem forumu ste vsi obsedeni s pravili, tam bi nekdo rad linke na kriminalna dejanja in na kdo je komu foter, vsi izdajate račune in nobenega ne zbrišete, tu, ko se bi treba držat enega zelo enostavnega znaka, je pa problem in ga je treba ignorirat.
jype ::
Utk> jype, kolk ljudi pa je tako neumnih, da se bi vozilo z avtom po tvoji trasi?
V naši ulici je približno 100 ljudi. Praktično vsak drugi polnoletnež si lasti avtomobil in se z njim vsak dan vozi v službo v mesto.
oldguy> A to, da je znak morebiti zares treba odstraniti, nima prav nobene zveze z nespoštovanjem le-tega, dokler je ta znak tam. Dokler je tam, naj se ga spoštuje, razen če ni izjemno dobrega razloga za to, da se ga ne (v stilu kakega bega pred wehrmachtom, npr.). Tako simple je to.
V resnici je bolj kompleksno. V oni temi pišeš, kako si preizkusil že vse žive droge, čeprav si dobro vedel, da je prepovedano. Preizkusil si jih z enim samim namenom - to ti je bila zabava, rekreacija, uživaštvo. Pri tem si ogrožal sebe in druge, a v majhni in sprejemljivi meri. No, jaz počnem podobno, ko grem s kolesom čez most, le da jaz tega nimam za rekreacijo, ampak zato, da nevarnost za ljudi okoli sebe zmanjšam, hkrati pa zase malce skrajšam pot in minimalno povečam lastno ogroženost (minimalno predvsem zato, ker pazim nase tudi tam).
oldguy> Če se bomo šli kar naenkrat vsi po vaše, se bo hitro našel nekdo, ki ne bo spoštoval ostalih pravil, ki jim niso po meri. Če ga noben ne bo omejeval/mu povedal, da je bedak/ga kaznoval, imamo anarhijo.
Anarhija je super. Verjetno si jo zamešal s kaosom.
V naši ulici je približno 100 ljudi. Praktično vsak drugi polnoletnež si lasti avtomobil in se z njim vsak dan vozi v službo v mesto.
oldguy> A to, da je znak morebiti zares treba odstraniti, nima prav nobene zveze z nespoštovanjem le-tega, dokler je ta znak tam. Dokler je tam, naj se ga spoštuje, razen če ni izjemno dobrega razloga za to, da se ga ne (v stilu kakega bega pred wehrmachtom, npr.). Tako simple je to.
V resnici je bolj kompleksno. V oni temi pišeš, kako si preizkusil že vse žive droge, čeprav si dobro vedel, da je prepovedano. Preizkusil si jih z enim samim namenom - to ti je bila zabava, rekreacija, uživaštvo. Pri tem si ogrožal sebe in druge, a v majhni in sprejemljivi meri. No, jaz počnem podobno, ko grem s kolesom čez most, le da jaz tega nimam za rekreacijo, ampak zato, da nevarnost za ljudi okoli sebe zmanjšam, hkrati pa zase malce skrajšam pot in minimalno povečam lastno ogroženost (minimalno predvsem zato, ker pazim nase tudi tam).
oldguy> Če se bomo šli kar naenkrat vsi po vaše, se bo hitro našel nekdo, ki ne bo spoštoval ostalih pravil, ki jim niso po meri. Če ga noben ne bo omejeval/mu povedal, da je bedak/ga kaznoval, imamo anarhijo.
Anarhija je super. Verjetno si jo zamešal s kaosom.
Daedalus ::
Ja pa je. Če imajo kolesarji znak, da tam ne smejo, jih tam ni, in se jim ni treba prilagajat. Kot se jim ni treba na avtocesti.
Škoda razlagat kako zelo streljaš mimo. Ker nisi sposoben dojet simpl dejstva - šibkejšemu udeležencu v prometu se vedno prilagodiš. Tud če ga srečaš na najbolj nemogočem mestu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
_IKE_ ::
Glavna naloga fabrnijevega mosta je razbremenitev centra mesta od prometa motornih vozil.
Seveda nekateri ki trdijo da so pametnejši od prometnih načrtovalcev, bi na prometnico katere namen je razbremeniti center mesta in s tem druge ulice na vsak način radi vsilili pas za pešce in kolesarje, s katerim pa bi se zmanjšal namen.
Zanimivo po eni strani so polni velikih besed o lajšanju življenja prebivalcem mesta, po drugi pa je več kot očitno da jim je v primeru ko se gre za njihovo udobje za tisto lajšanje življenja prebivalcem kaj malo mar.
Ker pa vem da jim razumevanje kompleksnih pojmov dela težave jim bom zgornji stavek pojasnil na enostavnem primeru:
Če je most namenjen samo motornemu prometu pomeni 50 avtov na X ulici, most z pasovi za pešce in kolesarje , katere zaradi lastnega udobja želijo vsiliti, pa na isti X ulici pomeni 60 avtov. Ta podatek pa itak ni važen, samo da je njihovo udobje na prvem mestu....
Hkrati je zanimivo opazovat izgovore v smislu da morajo zaradi lastne varnosti kršiti predpise. Sploh ko majhen test pokaže da jih v eni uri krši predpise kar 30%......
Če bi dejansko bil vzrok za kršitve ogroženost zaradi katere morajo kršit predpise, potem takem bi ostalih 70% kateri ne kršijo predpisov, moralo biti poškodovanih ali celo ubitih...
Seveda nekateri ki trdijo da so pametnejši od prometnih načrtovalcev, bi na prometnico katere namen je razbremeniti center mesta in s tem druge ulice na vsak način radi vsilili pas za pešce in kolesarje, s katerim pa bi se zmanjšal namen.
Zanimivo po eni strani so polni velikih besed o lajšanju življenja prebivalcem mesta, po drugi pa je več kot očitno da jim je v primeru ko se gre za njihovo udobje za tisto lajšanje življenja prebivalcem kaj malo mar.
Ker pa vem da jim razumevanje kompleksnih pojmov dela težave jim bom zgornji stavek pojasnil na enostavnem primeru:
Če je most namenjen samo motornemu prometu pomeni 50 avtov na X ulici, most z pasovi za pešce in kolesarje , katere zaradi lastnega udobja želijo vsiliti, pa na isti X ulici pomeni 60 avtov. Ta podatek pa itak ni važen, samo da je njihovo udobje na prvem mestu....
Hkrati je zanimivo opazovat izgovore v smislu da morajo zaradi lastne varnosti kršiti predpise. Sploh ko majhen test pokaže da jih v eni uri krši predpise kar 30%......
Če bi dejansko bil vzrok za kršitve ogroženost zaradi katere morajo kršit predpise, potem takem bi ostalih 70% kateri ne kršijo predpisov, moralo biti poškodovanih ali celo ubitih...
oldguy ::
V resnici je bolj kompleksno. V oni temi pišeš, kako si preizkusil že vse žive droge, čeprav si dobro vedel, da je prepovedano. Preizkusil si jih z enim samim namenom - to ti je bila zabava, rekreacija, uživaštvo. Pri tem si ogrožal sebe in druge, a v majhni in sprejemljivi meri. No, jaz počnem podobno, ko grem s kolesom čez most, le da jaz tega nimam za rekreacijo, ampak zato, da nevarnost za ljudi okoli sebe zmanjšam, hkrati pa zase malce skrajšam pot in minimalno povečam lastno ogroženost (minimalno predvsem zato, ker pazim nase tudi tam).
Ja, seveda, bil sem bedak (in bom morda še kdaj). Tako kot si ti, morda še malce večji ker nepotrebno kršenje pravil opravičuješ z domnevno pozitivnimi učinki. Jaz se takrat vsaj nisem slepil s tem, kako koristna so moja dejanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> nepotrebno kršenje pravil
Nepotrebno je bilo v tvojem primeru. Jaz se s kolesom vozim v službo.
oldguy> Jaz se takrat vsaj nisem slepil s tem, kako koristna so moja dejanja.
Moja dejanja so dejansko koristna, ker je edina alternativa v trenutnem prometnem režimu mesta - še en avtomobil. Kaj to pomeni za mesto si vozniki sicer zelo težko predstavljate, si boste pa bistveno lažje, ko bom enkrat invalid in bicikl ne bo več izbira.
Nepotrebno je bilo v tvojem primeru. Jaz se s kolesom vozim v službo.
oldguy> Jaz se takrat vsaj nisem slepil s tem, kako koristna so moja dejanja.
Moja dejanja so dejansko koristna, ker je edina alternativa v trenutnem prometnem režimu mesta - še en avtomobil. Kaj to pomeni za mesto si vozniki sicer zelo težko predstavljate, si boste pa bistveno lažje, ko bom enkrat invalid in bicikl ne bo več izbira.
first_line ::
oldguy> nepotrebno kršenje pravil
Nepotrebno je bilo v tvojem primeru. Jaz se s kolesom vozim v službo.
oldguy> Jaz se takrat vsaj nisem slepil s tem, kako koristna so moja dejanja.
Moja dejanja so dejansko koristna, ker je edina alternativa v trenutnem prometnem režimu mesta - še en avtomobil. Kaj to pomeni za mesto si vozniki sicer zelo težko predstavljate, si boste pa bistveno lažje, ko bom enkrat invalid in bicikl ne bo več izbira.
Štartaj par minut prej, oziroma ker si s kolesom pol ure prej. Itak pa nimaš take službe, kjer bi te pogrešali. Se bojo vsaj tvoji sodelovci lahko malo odpočili.
jype ::
first_line> Štartaj par minut prej, oziroma ker si s kolesom pol ure prej. Itak pa nimaš take službe, kjer bi te pogrešali. Se bojo vsaj tvoji sodelovci lahko malo odpočili.
Bom raje vozil skiro po sredini ljubljanske obvoznice in boste avtomobilisti štartali štiri ure prej, ko se bo zabasalo do Celja, Postojne, Trebnjega in Jesenic.
Bom raje vozil skiro po sredini ljubljanske obvoznice in boste avtomobilisti štartali štiri ure prej, ko se bo zabasalo do Celja, Postojne, Trebnjega in Jesenic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
first_line ::
Zakaj pa čutiš tako veliko željo po namernem škodovanju drugim ljudem? Življenje v tvoji bližini mora biti neizmerno naporno :(
jype ::
first_line> Zakaj pa čutiš tako veliko željo po namernem škodovanju drugim ljudem? Življenje v tvoji bližini mora biti neizmerno naporno :(
Je ne, zgolj demonstriram aroganco voznikov motornih vozil, ki se počutijo upravičene do svojega prostora, čeprav si ga z ničemer niso zaslužili.
Je ne, zgolj demonstriram aroganco voznikov motornih vozil, ki se počutijo upravičene do svojega prostora, čeprav si ga z ničemer niso zaslužili.
oldguy ::
oldguy> nepotrebno kršenje pravil
Nepotrebno je bilo v tvojem primeru. Jaz se s kolesom vozim v službo.
Tole se nekako ne sklada s temle:
Most je zame sicer popolnoma nezanimiv, ker ga ne prečkam praktično nikoli.
Kljub temu si ga prečkal, in ne zato, da bi šel po njem v službo, ampak iz povsem sebičnih razlogov, ki si jih že večkrat impliciral.
Povsem nepotrebno je bilo, pa če priznaš ali ne.
jype:
Jaz grem kar danes parkrat čez, da vidim kolk bodo trobili..
Naravnost super si.
Kaj to pomeni za mesto si vozniki sicer zelo težko predstavljate, si boste pa bistveno lažje, ko bom enkrat invalid in bicikl ne bo več izbira.
In takrat bo tvoja izbira postal avto. Skratka, postal boš še en aroganten voznik, ki se čuti upravičen do prostora, ki si ga v nobenem primeru ni zaslužil?!? Heh...
Je ne, zgolj demonstriram aroganco voznikov motornih vozil, ki se počutijo upravičene do svojega prostora, čeprav si ga z ničemer niso zaslužili.
Izvoli na volitve, spremeni obstoječe predpise in infrastrukturo in si ga zares ne bodo. Dokler pa jim ureditev daje pravico vožnje tamkaj, tebi pa ne, pa prosim to spoštuj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> Kljub temu si ga prečkal, in ne zato, da bi šel po njem v službo, ampak iz povsem sebičnih razlogov, ki si jih že večkrat impliciral.
To je bil test. Za akademske namene se v kontroliranih razmerah celo droge sme uporabljati.
oldguy> Povsem nepotrebno je bilo, pa če priznaš ali ne.
Ne, to pa ne. Kako bi lahko pripravil alternativne rešitve, če ne bi situacije preštudiral, na papirju in na terenu?
oldguy> In takrat bo tvoja izbira postal avto. Skratka, postal boš še en aroganten voznik, ki se čuti upravičen do prostora, ki si ga v nobenem primeru ni zaslužil?!? Heh...
Ja, tako bi bilo, če bi bil jaz tudi aroganten, pa nisem, ker jaz sprejemam odgovornost zase in za vse okoli sebe, celo tisto ubogo rampo.
oldguy> Izvoli na volitve, spremeni obstoječe predpise in infrastrukturo in si ga zares ne bodo. Dokler pa jim ureditev daje pravico vožnje tamkaj, tebi pa ne, pa prosim to spoštuj.
Ne. Spoštovanje predpisov je za tiste, ki bi z neupoštevanjem predpisov dejansko bili nevarni ostalim. Sam se sicer ne drogiram, nimam pa najmanjše težave sprejeti, da so predpisi, ki uporabo drog prepovedujejo, nesmiselni. Prav tako ne vidim razloga, da bi kolesar ali celo voznik avtomobila upošteval nesmiselne predpise, ampak za voznika avtomobila obstoječi predpisi niso nesmiselni, za kolesarja pa v tem delu evrope so - malce bolj severno pa ne več (zato jih tam tudi vedno upoštevam).
To je bil test. Za akademske namene se v kontroliranih razmerah celo droge sme uporabljati.
oldguy> Povsem nepotrebno je bilo, pa če priznaš ali ne.
Ne, to pa ne. Kako bi lahko pripravil alternativne rešitve, če ne bi situacije preštudiral, na papirju in na terenu?
oldguy> In takrat bo tvoja izbira postal avto. Skratka, postal boš še en aroganten voznik, ki se čuti upravičen do prostora, ki si ga v nobenem primeru ni zaslužil?!? Heh...
Ja, tako bi bilo, če bi bil jaz tudi aroganten, pa nisem, ker jaz sprejemam odgovornost zase in za vse okoli sebe, celo tisto ubogo rampo.
oldguy> Izvoli na volitve, spremeni obstoječe predpise in infrastrukturo in si ga zares ne bodo. Dokler pa jim ureditev daje pravico vožnje tamkaj, tebi pa ne, pa prosim to spoštuj.
Ne. Spoštovanje predpisov je za tiste, ki bi z neupoštevanjem predpisov dejansko bili nevarni ostalim. Sam se sicer ne drogiram, nimam pa najmanjše težave sprejeti, da so predpisi, ki uporabo drog prepovedujejo, nesmiselni. Prav tako ne vidim razloga, da bi kolesar ali celo voznik avtomobila upošteval nesmiselne predpise, ampak za voznika avtomobila obstoječi predpisi niso nesmiselni, za kolesarja pa v tem delu evrope so - malce bolj severno pa ne več (zato jih tam tudi vedno upoštevam).
oldguy ::
Prav tako ne vidim razloga, da bi kolesar ali celo voznik avtomobila upošteval nesmiselne predpise, ampak za voznika avtomobila obstoječi predpisi niso nesmiselni, za kolesarja pa v tem delu evrope so - malce bolj severno pa ne več (zato jih tam tudi vedno upoštevam).
Hm. A je prepoved telefoniranja med vožnjo nesmiseln predpis? Telefoniranje med vožnjo kolesa? Prepoved vožnje vštric? Hitrostna omejitev 40, čeprav "grem lahk mirno 90 če pa ni nobenega na cest!"? Prepoved kraje v trgovini? Uživanje in preprodaja drog? Zavarovalniška goljufija? Tankanje kurilnega olja v svoj avto?
Poznam ljudi, ki tako kot ti menijo, da je vse zgoraj našteto iz njihovega stališča povsem upravičeno in koristno, če ne za družbo pa zanje.
Če kršiš pravila - fine with me - daj jih. A pričakujem, da sprejmeš vse posledice za morebitno kazen, ki te čaka. Če mi boš pa govoril, kako si ogoljufal zavarovalnico, obenem pa se bunil nad kradljivimi politiki, pa GTFO. You make me sick.
In s tem tudi zaključujem tole debato. Se mi zdi, da tisti, ki se jih kaj prime, že zdavnaj vedo, v čem je poanta in da sem povedal, kar sem imel. Vkup pa že zdaj vem da ne bova prišla...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> A je prepoved telefoniranja med vožnjo nesmiseln predpis? Telefoniranje med vožnjo kolesa?
Ne, ta ni.
oldguy> Prepoved vožnje vštric?
Popolnoma nesmiselna.
oldguy> Hitrostna omejitev 40, čeprav "grem lahk mirno 90"?
Tega predpisa ne poznam. Nasploh blanketne hitrostne omejitve za kolesarje niso smiselne.
oldguy> Prepoved kraje v trgovini?
Protipravna odtujitev ni omejena na trgovine.
oldguy> Uživanje in preprodaja drog?
Ena večjih neumnosti v zakonodaji, ki nas stane mnogokrat več, kot bi nas stala odsotnost takega pravila.
oldguy> Poznam ljudi, ki tako kot ti menijo, da je vse zgoraj našteto iz njihovega stališča povsem upravičeno in koristno, če ne za družbo pa zanje.
To je verjetno zato, ker ti ljudje niso objektivni - jaz pa sem.
oldguy> A pričakujem, da sprejmeš vse posledice za morebitno kazen, ki te čaka.
Jaz očitno sprejemam vse posledice že s tem, da se vozim s kolesom, ker me nihče in nič ne varuje pred ostalimi, ki se jim zdi da je zakonodaja tam zgolj zato, da jim nagaja.
oldguy> Če mi boš pa govoril, kako si ogoljufal zavarovalnico, obenem pa se bunil nad kradljivimi politiki, pa GTFO. You make me sick.
I make you sick? Kako bi se šele meni moral obračat želodec, glede na to da me praktično obtožuješ goljufanja zavarovalnic? Imaš kakšen razlog za takšno trditev?
Ne, ta ni.
oldguy> Prepoved vožnje vštric?
Popolnoma nesmiselna.
oldguy> Hitrostna omejitev 40, čeprav "grem lahk mirno 90"?
Tega predpisa ne poznam. Nasploh blanketne hitrostne omejitve za kolesarje niso smiselne.
oldguy> Prepoved kraje v trgovini?
Protipravna odtujitev ni omejena na trgovine.
oldguy> Uživanje in preprodaja drog?
Ena večjih neumnosti v zakonodaji, ki nas stane mnogokrat več, kot bi nas stala odsotnost takega pravila.
oldguy> Poznam ljudi, ki tako kot ti menijo, da je vse zgoraj našteto iz njihovega stališča povsem upravičeno in koristno, če ne za družbo pa zanje.
To je verjetno zato, ker ti ljudje niso objektivni - jaz pa sem.
oldguy> A pričakujem, da sprejmeš vse posledice za morebitno kazen, ki te čaka.
Jaz očitno sprejemam vse posledice že s tem, da se vozim s kolesom, ker me nihče in nič ne varuje pred ostalimi, ki se jim zdi da je zakonodaja tam zgolj zato, da jim nagaja.
oldguy> Če mi boš pa govoril, kako si ogoljufal zavarovalnico, obenem pa se bunil nad kradljivimi politiki, pa GTFO. You make me sick.
I make you sick? Kako bi se šele meni moral obračat želodec, glede na to da me praktično obtožuješ goljufanja zavarovalnic? Imaš kakšen razlog za takšno trditev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
oldguy ::
I make you sick? Kako bi se šele meni moral obračat želodec, glede na to da me praktično obtožuješ goljufanja zavarovalnic? Imaš kakšen razlog za takšno trditev?
Ne, kot sam dobro veš, te obtožujem hipokrizije.
Obenem se opravičujem za edit prejšnjega posta. Bom postal ponovno:
In s tem tudi zaključujem tole debato. Se mi zdi, da tisti, ki se jih kaj prime, že zdavnaj vedo, v čem je poanta in da sem povedal, kar sem imel. Vkup pa že zdaj vem da ne bova prišla...
jype ::
oldguy> Ne, kot sam dobro veš, te obtožujem hipokrizije.
Nič hudega, jaz nisem noben svetnik - sem pa kolesar, kar je itak precej višje od svetnika na lestvici zaslužnih za dobrobit in preživetje človeštva.
Nič hudega, jaz nisem noben svetnik - sem pa kolesar, kar je itak precej višje od svetnika na lestvici zaslužnih za dobrobit in preživetje človeštva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gregor P ::
V glavnem je vsa težava v tem, ker se kolesarjem vedno vsepovsod prekleto mudi in potem po središčih mest vozijo z neverjetnimi hitrosti preko redečih semaforjev, delajo še cel kup drugih prekrškov ter ogrožajo vse okoli sebe, samo zato, da bi lahko prišli v službo pred kolegom, ki je prišel z avtom, da mu povsem bledi in preznojeni polni adrenalina povedo, kako boljše in zeleno je iti s kolesom, potem pa rabijo vsaj kakšnih 30 minut, da pridejo k sebi, ko se začnejo zavedati, kakšno srečo imajo, da so ta dan sploh živi prišli v službo. Jutri pa znova
Verjetno bi za vas avtomobil (lahko tudi EV) bil res boljša izbira, če bi seveda imeli denar za njega (+vzdrževanje, gorivo) ter bili sposobni opraviti vozniški izpit; tako bi bili vsi bolj varni v prometu
Verjetno bi za vas avtomobil (lahko tudi EV) bil res boljša izbira, če bi seveda imeli denar za njega (+vzdrževanje, gorivo) ter bili sposobni opraviti vozniški izpit; tako bi bili vsi bolj varni v prometu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Limit-sky ::
JYPE: Nič hudega, jaz nisem noben svetnik - sem pa FARBENBLIND kolesar, kar je itak precej višje od svetnika na lestvici zaslužnih za dobrobit in preživetje človeštva.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
ttommy ::
V glavnem je vsa težava v tem, ker se kolesarjem vedno vsepovsod prekleto mudi in potem po središčih mest vozijo z neverjetnimi hitrosti preko redečih semaforjev, delajo še cel kup drugih prekrškov ter ogrožajo vse okoli sebe, samo zato, da bi lahko prišli v službo pred kolegom, ki je prišel z avtom, da mu povsem bledi in preznojeni polni adrenalina povedo, kako boljše in zeleno je iti s kolesom, potem pa rabijo vsaj kakšnih 30 minut, da pridejo k sebi, ko se začnejo zavedati, kakšno srečo imajo, da so ta dan sploh živi prišli v službo. Jutri pa znova
Verjetno bi za vas avtomobil (lahko tudi EV) bil res boljša izbira, če bi seveda imeli denar za njega (+vzdrževanje, gorivo) ter bili sposobni opraviti vozniški izpit; tako bi bili vsi bolj varni v prometu
Malo neumno povedano vse to. Jaz imam do službe 13 km in ne kolesarim do službe kot stara mama (res pa ne po urbanem središču), pa nisem nič bled in prepoten, ter sem precej bolj učinkovit kot vsi ostali, ki se pripeljejo z avtomobili. Delam v proizvodnji in ne v kaki pisarni.
Gamer
_IKE_ ::
oldguy> Ne, kot sam dobro veš, te obtožujem hipokrizije.
Nič hudega, jaz nisem noben svetnik - sem pa kolesar, kar je itak precej višje od svetnika na lestvici zaslužnih za dobrobit in preživetje človeštva.
Nekdo je malo višje psihoanalizo omenjal .....
Še malo druge strani : Obstajajo tudi ljudje katerih delo zajema vsakodnevni stik z ljudmi in imajo zraven predpisan kodeks oblačenja ( pa to ni "bandura" ), zraven pa niti poštene garderobe ne, kaj šele tuša. Znajo biti zadeve v v momentu drugačne...
Ker pa vem da bo bodo nekoga prsti zasrbeli z limanjem slik vodilnih uslužbencev na kolesih, ga naj spomnim da naj še 1x prebere zgornji stavek...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
Limit-sky ::
Limit-sky> FARBENBLIND
Nism js kriv, če je neustrezno označeno.
Flourescentno rdeče je res neprimerno, ja.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
SplitCookie ::
Ja pa je. Če imajo kolesarji znak, da tam ne smejo, jih tam ni, in se jim ni treba prilagajat. Kot se jim ni treba na avtocesti.
Škoda razlagat kako zelo streljaš mimo. Ker nisi sposoben dojet simpl dejstva - šibkejšemu udeležencu v prometu se vedno prilagodiš. Tud če ga srečaš na najbolj nemogočem mestu.
In natanko zaradi tega je mrtvih manj kolesarjev kot bi jih bilo drugače. Ker se vozniki prilagajajo.
1 kolesar naredi v prometu več štale kakor največji avtobus kar jih premore LPP
Že sama njegova prisotnost povečuje emisije, prekrškov pa toliko v parih minutah posnetka, da si zasluži najmanj keho.
Drugače pa naj se lepo uvedejo trole na tračnicah kakor jih imajo hrvatje pa bomo hitro videli kdo se bo komu prilagajal.
Kolesarji se morajo zavedati da so na cesti samo ovira in tako jih folk tudi tretira.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
ttommy ::
Res ja kako neumno razmišljajo nekateri. Glede na cene bencina lahko pričakujemo samo še več kolesarjev na cesti. Mi v Mislinjski dolini imamo to srečo, da je po celi dolini speljana kolesarska steza. Pa tudi vozniki avtomobilov se po večini ustavijo pred križiščem s kolesarsko stezo. Se pravi, da je pri nas pamet avtomobilistov precej večja kot pa v kakšni Ljubljani. Čeprav je določen procent ljudi, ki izstopajo tako ali drugače po celem svetu enak.
Gamer
SplitCookie ::
Če kolesar zahteva svoj plac na cestišču, lahko voznik od njega zahteva tudi spoštovanje CPP
Obnašajo se pa najmanj tako kot da jim nobeden nič ne more in morajo vsi ostali pazit na njih.
Obnašajo se pa najmanj tako kot da jim nobeden nič ne more in morajo vsi ostali pazit na njih.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
gzibret ::
Objestnost voznikov ne pozna meja; niti do onih naj naj najšibkejših: mamic (pardon, očkov) z vozički. Greva s tamalo po Dunajski nasproti gospodarca po pločniku (beri, PLOČNIKU), nakar eden objestni voznik vozi po pločniku in trobi, da dava plac, ker bogi on ne more mimo, in mu pač dava, ker bi naju kar pofural. Vsaj tak vtis je dajal. Nakar zapelje mimo burekđinice (tam, ko ima šipter burek, pizzo in sladoled pa ene 3 stole) in s šusom pelje na tesno mimo med bajto in onimi mizicami in sladoledom.
Pri nas očitno še na pločniku nisi več varen. In jebeš dojenčke v vozičku. V bistvu, jebeš vse, ki so počasnejši od tebe na vseh asfaltiranih ali kako drugače utrjenih površinah. Hitrejših od tebe pa itak ni, ker si itak najjači in najbolji šofer, kar jih premore svet.
Od sedaj naprej voszim v vozičkui s sabo en velik kamen. Občutek imam, da objestnim voznikom motornih vozil še najbolj k srcu gane en velik ris na plehu ali pa razpoka na vetrorancu.
Pri nas očitno še na pločniku nisi več varen. In jebeš dojenčke v vozičku. V bistvu, jebeš vse, ki so počasnejši od tebe na vseh asfaltiranih ali kako drugače utrjenih površinah. Hitrejših od tebe pa itak ni, ker si itak najjači in najbolji šofer, kar jih premore svet.
Od sedaj naprej voszim v vozičkui s sabo en velik kamen. Občutek imam, da objestnim voznikom motornih vozil še najbolj k srcu gane en velik ris na plehu ali pa razpoka na vetrorancu.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Daedalus ::
Jaz predlagam kr strelno orožje, večji ko je kaliber, boljše je. Pa bodimo še pešci nestrpni do ostalih, z upgrejdom. Me zanima, kolko bojo pol še objestni. Očitno so vozniki motoriziranih vozil pri nas v določenem procentu težkoidiotska kategorija.
Recimo, danes sem videl na sprehodu od službe do malice (5 min hoje) 2 skuterista na kolesarski stezi. Pa to ne z ono igračko, ki gre max. 25 km/h. Včeraj, smo meli pa sploh epic prizor. Tip normalno bicikla po kolesarski. Vzporedno z njim pa se pelje ženska, s skuterjem po pločniku. Spet, zadeva z registracijo, nima kaj iskat tam. In poleg tega, se še pogovarja z onim tipom. Fucking priceless, resno. Pa onega vsak dan na pločniku pred Tivolijem parkiranega Cayena sploh ne bom omenjal. Sam policijo še kličem... enkrat ga bojo že sneli dol.
@SplitCookie - ti in tebi podobni so zadosten razlog, zaradi katerega bi morali obvezno meti psihoteste pred prijavo na opravljanje izpita za avto. In grem stavit, da ga ti ne bi opravil.
Recimo, danes sem videl na sprehodu od službe do malice (5 min hoje) 2 skuterista na kolesarski stezi. Pa to ne z ono igračko, ki gre max. 25 km/h. Včeraj, smo meli pa sploh epic prizor. Tip normalno bicikla po kolesarski. Vzporedno z njim pa se pelje ženska, s skuterjem po pločniku. Spet, zadeva z registracijo, nima kaj iskat tam. In poleg tega, se še pogovarja z onim tipom. Fucking priceless, resno. Pa onega vsak dan na pločniku pred Tivolijem parkiranega Cayena sploh ne bom omenjal. Sam policijo še kličem... enkrat ga bojo že sneli dol.
@SplitCookie - ti in tebi podobni so zadosten razlog, zaradi katerega bi morali obvezno meti psihoteste pred prijavo na opravljanje izpita za avto. In grem stavit, da ga ti ne bi opravil.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
SplitCookie ::
@SplitCookie - ti in tebi podobni so zadosten razlog, zaradi katerega bi morali obvezno meti psihoteste pred prijavo na opravljanje izpita za avto. In grem stavit, da ga ti ne bi opravil.
In ravno zaradi tega razloga se me pazi na cesti. Ker te bom povozil. Bu hu.
Ja. To si je treba vbit v glavo. Na cesti smo pacienti s par tonami pleha. Act like it.
Objestnost voznikov ne pozna meja; niti do onih naj naj najšibkejših: mamic (pardon, očkov) z vozički. Greva s tamalo po Dunajski nasproti gospodarca po pločniku (beri, PLOČNIKU), nakar eden objestni voznik vozi po pločniku in trobi, da dava plac, ker bogi on ne more mimo, in mu pač dava, ker bi naju kar pofural. Vsaj tak vtis je dajal. Nakar zapelje mimo burekđinice (tam, ko ima šipter burek, pizzo in sladoled pa ene 3 stole) in s šusom pelje na tesno mimo med bajto in onimi mizicami in sladoledom.
Pri nas očitno še na pločniku nisi več varen. In jebeš dojenčke v vozičku. V bistvu, jebeš vse, ki so počasnejši od tebe na vseh asfaltiranih ali kako drugače utrjenih površinah. Hitrejših od tebe pa itak ni, ker si itak najjači in najbolji šofer, kar jih premore svet.
Od sedaj naprej voszim v vozičkui s sabo en velik kamen. Občutek imam, da objestnim voznikom motornih vozil še najbolj k srcu gane en velik ris na plehu ali pa razpoka na vetrorancu.
Srečal si kolesarja v avtomobilu.
Enough said
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Daedalus ::
Na cesti smo pacienti s par tonami pleha. Act like it.
Lepo da priznaš doseg svoje mentalne kapacitete. In hvala, ker potrjuješ mojo teorijo. Bo treba začet lobirat za popravek zakonodaje - sociopati ne morejo pridobiti vozniškega dovoljenja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36492 (30690) | bluefish |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52707 (45996) | BigWhale |