Forum » Loža » podjetniški tim - programer
podjetniški tim - programer
mrslotech ::
Torej.. sem dijak tretjega letnika programa ekonomski tehnik in kot človek z ekonomsko žilico sem spoznal najboljši način za učenje ekonomije, programiranja, manegamenta, ... ok.. nime veze
Tukaj pišem zato, da najdem ljudi..no.. ubistvo sta to dva človeka Dva programerja, po možnosti vsaj iz dolenjske, ki bi z mano sokreirala podjetniško pot (tesno sodelovala, morda bila solastnika). Namreč.. imam poslovno idejo, ki jo z VELIKIM veseljem razkrijem vsem zainteresiranim. Lahko rečem le, da gre za spletni program, h kateremu spada tudi aplikacija za androida, iOS.
Za vsa vprašanja, predloge, prošnje za sodelovanje, .... karkoli, dosegljiv sem na sedlar.matjaz@gmail.com
Tukaj pišem zato, da najdem ljudi..no.. ubistvo sta to dva človeka Dva programerja, po možnosti vsaj iz dolenjske, ki bi z mano sokreirala podjetniško pot (tesno sodelovala, morda bila solastnika). Namreč.. imam poslovno idejo, ki jo z VELIKIM veseljem razkrijem vsem zainteresiranim. Lahko rečem le, da gre za spletni program, h kateremu spada tudi aplikacija za androida, iOS.
Za vsa vprašanja, predloge, prošnje za sodelovanje, .... karkoli, dosegljiv sem na sedlar.matjaz@gmail.com
mrslotech ::
Sem se pogovarjal z enim podjetnikom, ki mi je rekel, da se ni treba bati, da ti kdo ukrade idejo. Vseeno sem bil malo skeptičen, pa vendar.
Program je torej namenjen za dijake in šolarje.
V program bi lahko sproti pisali svojo snov, ali pa jo bo program kreiral sam, s pomočjo velikega števila zapiskov (podobno kot dijaski.net), s tem, da bo snov, ki jo bo kreiral program prava preverjena in se bo skladala z šolo, v katero hodi dijak. Pogovarjam se tudi z uredniki založb, in, če mi uspe, bom skeniral/"elektroniziral" knjige, ki so priporočene za dijake in jih vključil. Prav tako, bom vključil tudi videokonference, video, slike, grafe, ... Ta funkcija programa bo priročna za tiste, ki ne pišejo veliko v zvezke, in hočejo ocene popravljati tik pred konferenco, za tiste, ki hočejo nekaj dodatnega znanja, se učiti bolj interaktivno, preveriti svoje znanje (arhiv nalog za preverjanje). Zapiske bi si dijaki lahko delili med seboj.
V program pa bi dodal še možnost skupnega učenja. Prek kamere in mikrofona, bi na računalniku listala isti zvezek in se o tem pogovarjala. Bodisi dijak in dijak ali dijak in inštruktor.
Na drugi strani pa bi, kolikor bo denar dopuščal, naredil nekaj, kar bi pripomoglo k dostopnosti svojih zapiskov. Aplikacijo za telefon, tablični računalnik, kjer lahko (le) svoje narejene zapiske pregledujejo, listajo.
Če čez kakšno leto vidim na trgu enak program.... fentam lastnika hh majkemi Tist, ki hoče naredit tak program, naj se mi raje pridruži. Lahko postane solastnik: KLIK
Program je torej namenjen za dijake in šolarje.
V program bi lahko sproti pisali svojo snov, ali pa jo bo program kreiral sam, s pomočjo velikega števila zapiskov (podobno kot dijaski.net), s tem, da bo snov, ki jo bo kreiral program prava preverjena in se bo skladala z šolo, v katero hodi dijak. Pogovarjam se tudi z uredniki založb, in, če mi uspe, bom skeniral/"elektroniziral" knjige, ki so priporočene za dijake in jih vključil. Prav tako, bom vključil tudi videokonference, video, slike, grafe, ... Ta funkcija programa bo priročna za tiste, ki ne pišejo veliko v zvezke, in hočejo ocene popravljati tik pred konferenco, za tiste, ki hočejo nekaj dodatnega znanja, se učiti bolj interaktivno, preveriti svoje znanje (arhiv nalog za preverjanje). Zapiske bi si dijaki lahko delili med seboj.
V program pa bi dodal še možnost skupnega učenja. Prek kamere in mikrofona, bi na računalniku listala isti zvezek in se o tem pogovarjala. Bodisi dijak in dijak ali dijak in inštruktor.
Na drugi strani pa bi, kolikor bo denar dopuščal, naredil nekaj, kar bi pripomoglo k dostopnosti svojih zapiskov. Aplikacijo za telefon, tablični računalnik, kjer lahko (le) svoje narejene zapiske pregledujejo, listajo.
Če čez kakšno leto vidim na trgu enak program.... fentam lastnika hh majkemi Tist, ki hoče naredit tak program, naj se mi raje pridruži. Lahko postane solastnik: KLIK
jype ::
mrslotech> Sem se pogovarjal z enim podjetnikom, ki mi je rekel, da se ni treba bati, da ti kdo ukrade idejo. Vseeno sem bil malo skeptičen, pa vendar.
Bolje je, da idejo testiraš na čimveč sogovornikih (nikakor ne pomeni da je slaba, če ti večina reče da je slaba).
Rad bi torej naredil neke vrste interaktivno šolsko wikipedijo z zelo zanimivim multiplayer načinom. Glavne tehnične težave vidim v dostopnosti poceni strojne opreme, ki bo znala tako reč zadovoljivo poganjati in bi si jo vsi učenci in dijaki lahko privoščili. Tu bi znala država primakniti sredstva. Glavna poslovna in politična težava je IMHO nepripravljenost avtorjev in založb, da bi učbenike prenesli v zapis, ki ga je trivialno razmnoževati. Vsako leto se obrne gora denarja za učbenike, ki v obliki običajne knjige postanejo v 3-10 letih neuporabni, kot online gradivo pa bi bili praktično večni.
Bolje je, da idejo testiraš na čimveč sogovornikih (nikakor ne pomeni da je slaba, če ti večina reče da je slaba).
Rad bi torej naredil neke vrste interaktivno šolsko wikipedijo z zelo zanimivim multiplayer načinom. Glavne tehnične težave vidim v dostopnosti poceni strojne opreme, ki bo znala tako reč zadovoljivo poganjati in bi si jo vsi učenci in dijaki lahko privoščili. Tu bi znala država primakniti sredstva. Glavna poslovna in politična težava je IMHO nepripravljenost avtorjev in založb, da bi učbenike prenesli v zapis, ki ga je trivialno razmnoževati. Vsako leto se obrne gora denarja za učbenike, ki v obliki običajne knjige postanejo v 3-10 letih neuporabni, kot online gradivo pa bi bili praktično večni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gandalfar ::
Optimisticno. Nas 6 v firmi delamo samo en mali koscek tega kar ti pravis, pa smo dalec od tega :)
Zdej kar se tice education marketa, bi te vprasal kako se primerjas z:
- openourseware consoritum
- mitx
- coursera
- udemy
- khan academy
Kaj je tvoj killer competitive advantage?
in se najbolj pomembna: how do you guys make money?
Zdej kar se tice education marketa, bi te vprasal kako se primerjas z:
- openourseware consoritum
- mitx
- coursera
- udemy
- khan academy
Kaj je tvoj killer competitive advantage?
in se najbolj pomembna: how do you guys make money?
mrslotech ::
... zakaj.. se ti zdi znano? Seveda sem pregledal. Tako za slovensko kot za tujo konkurenco. Veliko je (večinoma tujih) podjetij, ki ponujajo podobne stvari. Le da ne vse v enem. Knewton, Prepme, Grockit, Udemy.
To je isto, kot bi dal Microsoft Word, Wikipedijo, Dijaski.net in skype (ter knjižnjico) v en program.
in.. ja.. dejansko sem preveril še maarskikaj drugega kot konkurenco.
To je isto, kot bi dal Microsoft Word, Wikipedijo, Dijaski.net in skype (ter knjižnjico) v en program.
in.. ja.. dejansko sem preveril še maarskikaj drugega kot konkurenco.
Gandalfar ::
> To je isto, kot bi dal Microsoft Word, Wikipedijo, Dijaski.net in skype (ter knjižnjico) v en program.
Sej se ti zavedas kolk tezko (nemogoce) je met dobro fokusirano stran s toliko funkcionalnosti?
A si se mrbit vprasal zakaj recimo niti tale tvoja konkurenca tega ne zdruzi?
Ter seveda: how you will make money?
Sej se ti zavedas kolk tezko (nemogoce) je met dobro fokusirano stran s toliko funkcionalnosti?
A si se mrbit vprasal zakaj recimo niti tale tvoja konkurenca tega ne zdruzi?
Ter seveda: how you will make money?
mrslotech ::
mrslotech> Sem se pogovarjal z enim podjetnikom, ki mi je rekel, da se ni treba bati, da ti kdo ukrade idejo. Vseeno sem bil malo skeptičen, pa vendar.
Bolje je, da idejo testiraš na čimveč sogovornikih (nikakor ne pomeni da je slaba, če ti večina reče da je slaba).
Rad bi torej naredil neke vrste interaktivno šolsko wikipedijo z zelo zanimivim multiplayer načinom. Glavne tehnične težave vidim v dostopnosti poceni strojne opreme, ki bo znala tako reč zadovoljivo poganjati in bi si jo vsi učenci in dijaki lahko privoščili. Tu bi znala država primakniti sredstva. Glavna poslovna in politična težava je IMHO nepripravljenost avtorjev in založb, da bi učbenike prenesli v zapis, ki ga je trivialno razmnoževati. Vsako leto se obrne gora denarja za učbenike, ki v obliki običajne knjige postanejo v 3-10 letih neuporabni, kot online gradivo pa bi bili praktično večni.
Tudi na razpise sem računal, morda celo evropska sredstva. Vendar predpogoj za vse to je: da imaš zagotovljene vsaj potencialne kupce, da že sam vložiš veliiko denarja in da se vse skupaj zelo dobro izkaže na trgu. V času razvoja menim da nebo nič. Sicer pa ja.. veliko je razpisov tudi za startup podjetnike.
Kar zadeva elektronizacije. KLIK menim, da bodo prej kot slej, vsaj učbeniki, če še ne knjige v elektronski obliki.
Gandalfar ::
> Tudi na razpise sem računal, morda celo evropska sredstva.
Zajeban, ogromno papirjev in referenc
> Vendar predpogoj za vse to je: da imaš zagotovljene vsaj potencialne kupce,
Za razpis niti ne.
> da že sam vložiš veliiko denarja in da se vse skupaj zelo dobro izkaže na trgu.
Mrbit.
> V času razvoja menim da nebo nič. Sicer pa ja.. veliko je razpisov tudi za startup podjetnike.
V resnic niti ne. Kar tebe verjetno zanima je semenski kapital.
Poglej si malo intervjuje s podjetniki: http://video.hekovnik.si/ da malo bolj prides na feeling. Pa kasen business models talk ti bo tudi koristil. Ce hoces kaj dobrega naredit zase je to da napises "canvas" http://www.businessmodelgeneration.com/... in nam ga pokazes. Bos hitro nasel stvari, ki ti pri poslovni ideji manjkajo.
Zajeban, ogromno papirjev in referenc
> Vendar predpogoj za vse to je: da imaš zagotovljene vsaj potencialne kupce,
Za razpis niti ne.
> da že sam vložiš veliiko denarja in da se vse skupaj zelo dobro izkaže na trgu.
Mrbit.
> V času razvoja menim da nebo nič. Sicer pa ja.. veliko je razpisov tudi za startup podjetnike.
V resnic niti ne. Kar tebe verjetno zanima je semenski kapital.
Poglej si malo intervjuje s podjetniki: http://video.hekovnik.si/ da malo bolj prides na feeling. Pa kasen business models talk ti bo tudi koristil. Ce hoces kaj dobrega naredit zase je to da napises "canvas" http://www.businessmodelgeneration.com/... in nam ga pokazes. Bos hitro nasel stvari, ki ti pri poslovni ideji manjkajo.
blackbfm ::
Ta funkcija programa bo priročna za tiste, ki ne pišejo veliko v zvezke, in hočejo ocene popravljati tik pred konferenco, za tiste, ki hočejo nekaj dodatnega znanja, se učiti bolj interaktivno, preveriti svoje znanje (arhiv nalog za preverjanje).
Tole je fail, dijakom se večinoma jebe za šolo. Pa tisti ki popravljajo se že znajdejo, razen če so res extra zabiti ali pa jih profesor ne mara.
Taka stvar bi verjetno vžgala na višjem nivoju, sam je pa (slovenski) trg verjetno premajhen.
Gandalfar ::
> Tole je fail, dijakom se večinoma jebe za šolo. Pa tisti ki popravljajo se že znajdejo, razen če so res extra zabiti ali pa jih profesor ne mara.
Vprasanje je - ali bi bili pripravljeni placat za to? Koliko in kako pogosto? Koliko le teh :)
Vprasanje je - ali bi bili pripravljeni placat za to? Koliko in kako pogosto? Koliko le teh :)
oemdzi ::
@Gandalfar: se strinjam, avtor teme naj rajsi ustvari nek nevidni gameboy za med poukom, pa bo vsaj miljonar
mrslotech ::
Optimisticno. Nas 6 v firmi delamo samo en mali koscek tega kar ti pravis, pa smo dalec od tega :)
Zdej kar se tice education marketa, bi te vprasal kako se primerjas z:
- openourseware consoritum
- mitx
- coursera
- udemy
- khan academy
Kaj je tvoj killer competitive advantage?
in se najbolj pomembna: how do you guys make money?
Skoraj vsa ta podjetja sem že preštudiral (kaj delajo, dobiček, vložen kapital.. ja.. ni ga malo, morda ga jaz tudi nikoli nebom imel). Meni se pa zdi da stvar le ni tako nemogoča (bi lepo prosil, če mi poveš kakšen argument in me prepričaš v nasprotno). Prvo in meni zelo pomembno marketinško dejstvo je, da ni tako pomembno kako se program primerja z podjetjem npr. openourseware consoritum.. nikoli se nebo moj kapital primerjal z njim. Vendar stvar je bolj v marketingu trženju, v odličnem dizajnu. Program mora biti preprost in z dobrimi funkcijami. Še vedno je to startup podjetje (res da jih 90% propade) vendar cij (če ne uspeh) je učenje in izkunje. Zdela se mi je perspektivna ideja. Že to, da ne poznam človeka, ki bi prišel v mojo šolo in mi ponudil tak program, je zame velika prednost (dejstvo je da se konkurence kot startup podjetnik ne bojim). Tudi finančno je ZAENKRAT še vzdržna. Če zaposliš programerje, jim daješ plačo, jim kupiš usakemu MacBooka. To vsekakor ni perspektivno. Če pa se spoznaš z dvema programerjema, ki želita enako kot ti, si ne izplačujeta plač (kasneje služita na ta račun), primakneta svoj delež za platformo, se prijavljate na razpise (tako slovenske kot tuje), tekmovanja.. to bi po mojem moral biti pravi pogled. Firma, kjer jih 6 dela na manjšem projektu od mojega? Too mora bit velika stvar.
bluefish ::
Hm, tale ideja fali že na tem, da bi moral sodelovati z vsemi šolami, ki bi jih želel vključiti v program (vsaj glede na to, kar si zapisal na začetku). Problem je, da na mnogih sploh ni materiala v elektronski obliki, profesorji zahtevajo in včasih celo preverjajo zvezke,...
mrslotech ::
Ta funkcija programa bo priročna za tiste, ki ne pišejo veliko v zvezke, in hočejo ocene popravljati tik pred konferenco, za tiste, ki hočejo nekaj dodatnega znanja, se učiti bolj interaktivno, preveriti svoje znanje (arhiv nalog za preverjanje).
Tole je fail, dijakom se večinoma jebe za šolo. Pa tisti ki popravljajo se že znajdejo, razen če so res extra zabiti ali pa jih profesor ne mara.
Taka stvar bi verjetno vžgala na višjem nivoju, sam je pa (slovenski) trg verjetno premajhen.
fail? ok.. priznam.. tega nisem pričakoval. Če sem se napačno izrazil.. se opravičujem za nesporazum. Vendar.. če pa bi gledal v tej smeri.. oojoj.. morda bi bilo veliko perspektivnih podjetij na svetu. Pa.. kateri inovativni podjetnik gleda v tako smer????
Gandalfar ::
Ne tko resno tega jemat. Tipicen feedback trga.
Btw, ce si resen v tem podjetnistvu si vedno vabljen na kavo v Hekovnik, kjer ti lahko marsikaj pokazemo in predstavim se par drugih teamov, ki se spoprijemajo s svojim velikim projektom. Pa tudi kaksen research, ki sem ga jaz na tem podrocju naredil za nas.
Btw, ce si resen v tem podjetnistvu si vedno vabljen na kavo v Hekovnik, kjer ti lahko marsikaj pokazemo in predstavim se par drugih teamov, ki se spoprijemajo s svojim velikim projektom. Pa tudi kaksen research, ki sem ga jaz na tem podrocju naredil za nas.
mrslotech ::
Hm, tale ideja fali že na tem, da bi moral sodelovati z vsemi šolami, ki bi jih želel vključiti v program (vsaj glede na to, kar si zapisal na začetku). Problem je, da na mnogih sploh ni materiala v elektronski obliki, profesorji zahtevajo in včasih celo preverjajo zvezke,...
Menim da ni nujno, da sodelujem z vsemi šolami. Vseeno pa mislim, da lahko gradiva dobim od profesorjev tudi če šola ne sodeluje z mano. In.. kaj sploh to pomeni sodelovati z šolo. Vse kar potrebujem so gradiva, in učni načrt (vsak profesor ga malo prilagodi, da poudarek drugam.
mrslotech ::
Pa si že preveril interes posameznih profesorjev?
hm... veliko sem že delal raziskav (predvsem v smeri kupcev, dijakov). Na zainteresiranost profesorjev, ali mi bi poslali snov ali ne, pa se nisem veliko oziral (moja napaka). Vseeno pa je tako ali tako vse še v fazi raziskav... saj šele iščem programerja (KAR JE BIL PRVOTNI CILJ TE TEME).
blackbfm ::
Ne tko resno tega jemat. Tipicen feedback trga.
Tipičen hehe Ja, poglej težko nekoga resno jemleš, če uleti z neko napol dodelano idejo (ki sicer ni napačna), potem pa reče da bo prodajal zblojenim dijakom brez zapiskov (ki si jih lahko komot sposodi od sošolke). Takim boš lahko prodal kvečjem kakšen gram kanabisa
mrslotech ::
Zakaj bi delal ta projekt?
Zakaj bi delal ta projekt? hm.. si že slišal za startup podjetnike. Velika večina dela z istim ciljem. Da se veliko nauči, odnese veliko izkušenj, da mu konec konca uspe, ustanovi perspektivno podjetje, ki zaposluje ljudi, prodira na trg. Vedno sem si to želel in sem se odločil da bom to storil že sedaj. Če si že kdaj opazil res zelo uspešne podjetnike... imeli so svoje podjetje pri rosnih 18., 19.
Če si me hotel preizkusit.. tega ne delam zaradi denarja.. ker bom kakšna štiri leta le vlagal in nič jemal. Če do tedaj vse skupaj ne propade.. hhh
mrslotech ::
Ne tko resno tega jemat. Tipicen feedback trga.
Tipičen hehe Ja, poglej težko nekoga resno jemleš, če uleti z neko napol dodelano idejo (ki sicer ni napačna), potem pa reče da bo prodajal zblojenim dijakom brez zapiskov (ki si jih lahko komot sposodi od sošolke). Takim boš lahko prodal kvečjem kakšen gram kanabisa
Joo.. pa dej pejt spat (spet tipičen feedback) Ponovil bom kar sem že napisal: Če sem se napačno izrazil.. se opravičujem za nesporazum. Vendar.. če pa bi gledal v tej smeri.. oojoj.. morda bi bilo veliko perspektivnih podjetij na svetu. Pa.. kateri inovativni podjetnik gleda v tako smer?
In.. bi jo moral do potankosti predelati, preden najdem programerja, ki bosta skupaj razvijala idejo?
šeenkrat.. pejt spat (pa brez zamere)
ta-mau ::
S takim odnosom kot ga maš v zadnjem postu najbrž ne boš pršu daleč, če ne pa podpiram tvojo zagnanost in ustvarjalnost..
Prejšnje vprašanje je letelo predvsem na to kaj te žene pri izgradnji projekta.. Mnenje, ki ga imam je to da morda preveč vse skupaj gledaš samo z lastne perspsektive. Aplikacije ne delaš zase, delaš jo za druge zato sem tukaj pričakoval malenkost drugačen odgovor..
Prejšnje vprašanje je letelo predvsem na to kaj te žene pri izgradnji projekta.. Mnenje, ki ga imam je to da morda preveč vse skupaj gledaš samo z lastne perspsektive. Aplikacije ne delaš zase, delaš jo za druge zato sem tukaj pričakoval malenkost drugačen odgovor..
technolog ::
Jao. S ti, OP kdaj napisal kako vrstico kode? Če bi hotel to vsaj približno kvalitetno izvest kar ti želiš, boš rabil kako leto dela. In noben pameten programer ne bo hotel delat, če boš ti zraven mešal zrak.
Poznam take tiče kt si ti - mam par izkušenj - vsi majo neke visokoleteče ideje in širokogrudne obljube, na konc je pa iz vsega nič in stisnejo rep med noge - sej važno da je pač nekdo drug zapravljal svoj čas z njihovimi nesmisli.
Najboljše ideje so preproste in teb do podjetnika manka še zelo zelo velik. In ideja je iskreno naravnost obupna in ni se treba bat da bi jo kdo vzel :) . In ta boljši delčki že obstajajo.
Poznam take tiče kt si ti - mam par izkušenj - vsi majo neke visokoleteče ideje in širokogrudne obljube, na konc je pa iz vsega nič in stisnejo rep med noge - sej važno da je pač nekdo drug zapravljal svoj čas z njihovimi nesmisli.
Najboljše ideje so preproste in teb do podjetnika manka še zelo zelo velik. In ideja je iskreno naravnost obupna in ni se treba bat da bi jo kdo vzel :) . In ta boljši delčki že obstajajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
Wox ::
Ne oziraj se preveč na tele trole. Sodelavce najdi v svojem lokalnem okolju in realizirajte idejo. Če drugega ne bo zelo dobra izkušnja za naprej. Za OŠ in SŠ se mi zdi trg sicer nezrel. Morda pa najdete kakšno drugo tržno nišo. Kakšne privatne fakultete in privatne srednje šole, ki bodo kot kaže rasle kot gobe po dežju, bodo morda pokazale interes. Če drugega ne se dobro sliši.
Commodore 64
technolog ::
@Wox: Dajat upe z idejo, ki je slaba, je naravnost potuhnjeno.
!- Jst nočem, da OP zgubi podjetniškega duha - ampak tud nočem, da zgubi eno leto z idejo, ki ne pelje nikamor. In s sabo potegne še enga bogega programerčka.
Odmisli ta drugi del. Umetna inteligenca še ni na taki ravni.
Ne se bat, ti ne uspe.
Obstaja. Imenuje se Skype.
e-um.si
!- Jst nočem, da OP zgubi podjetniškega duha - ampak tud nočem, da zgubi eno leto z idejo, ki ne pelje nikamor. In s sabo potegne še enga bogega programerčka.
V program bi lahko sproti pisali svojo snov, ali pa jo bo program kreiral sam,
Odmisli ta drugi del. Umetna inteligenca še ni na taki ravni.
Pogovarjam se tudi z uredniki založb, in, če mi uspe,
Ne se bat, ti ne uspe.
Prek kamere in mikrofona, bi na računalniku listala isti zvezek in se o tem pogovarjala. Bodisi dijak in dijak ali dijak in inštruktor.
Obstaja. Imenuje se Skype.
za tiste, ki hočejo nekaj dodatnega znanja, se učiti bolj interaktivno, preveriti svoje znanje (arhiv nalog za preverjanje).
e-um.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
tpleko ::
če bi idejo izvedel kvalitetno bi bilo uporabno. ne vem točno kaj bi učencem lajšalo učenje, ampak ta sistem ki je trenutno je sigurno treba izboljšat.
bolj kot programerje tu rabiš strokovnjake iz področja učenja in veliko prostovoljcev, ker tvoj projekt je podoben wikipediji, velika zbirka informacij. najprej moraš ugotovit kaj bi učencem olajšalo/pospešilo učenje.
bolj kot programerje tu rabiš strokovnjake iz področja učenja in veliko prostovoljcev, ker tvoj projekt je podoben wikipediji, velika zbirka informacij. najprej moraš ugotovit kaj bi učencem olajšalo/pospešilo učenje.
_Dormage_ ::
Ni toliko slaba ideja sem pa siguren, da si niti ne predstavljaš koliko nič dela imaš ti v primerjavi z programerji.
Pa samo 2 iščeš? Pomoje ne bo dovolj
Pa samo 2 iščeš? Pomoje ne bo dovolj
marvin42 ::
glede na to, da je tvoj vložek bolj kot ne ideja, je malo iluzorno pričakovati, da bosta "programerja" hkrati še investitorja, pa se prijavljala na razpise, itd...
Mostly Harmless
JesusChrist ::
Čisti profil slabega direktorja. On reče programerjem kaj se mora naret, sam pa za to ne bi naredil nič. Na koncu bi le denar pobiral. Mamo dovolj takih v sloveniji.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
dolenc ::
Ma bol je profil zagnanega srednješolca, kar je sicer vredu, če bi se še kanček skromnosti dodalo mogoče še kej rata, trenutno kaže bol slabo
Če bi rad ideji rekel poslovna, moraš imet nek poslovni načrt, najmanj kako boš stvar tržil in komu, drugače ni poslovna, je samo ideja, teh je pa veliko.
Če bi rad ideji rekel poslovna, moraš imet nek poslovni načrt, najmanj kako boš stvar tržil in komu, drugače ni poslovna, je samo ideja, teh je pa veliko.
technolog ::
Dobro idejo morš ti med 5 minutnim odmorom za malco razložit svoji babici.
Jst po celi temi nakladanja še zmer ne vem, kaj točno bi on rd naredu. In od kje bi prihajov denar. Njegova ideja deluje kot zbiralec starin v trgovini s starinami - še to bi, še ono bi, pa pol bom še ono, pa še ono mogoče - no pol pa mogoče neki bo. Take ideje propadejo.
In se strinjam z vsemi 4imi predhodniki.
Jst po celi temi nakladanja še zmer ne vem, kaj točno bi on rd naredu. In od kje bi prihajov denar. Njegova ideja deluje kot zbiralec starin v trgovini s starinami - še to bi, še ono bi, pa pol bom še ono, pa še ono mogoče - no pol pa mogoče neki bo. Take ideje propadejo.
In se strinjam z vsemi 4imi predhodniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
terryww ::
mislim, kaj bluzite, glavno je, da se formira team, ki obvlada orodja in je sposoben delivrat. bodo pač skurli par mescov in pivotirali kot vsi ostali. @mrslotech 5min si vzameš za vsak nasvet, ki se ti zdi pameten (recimo oni canvas stuff je vreden časa), drugač pa just do it god damn it!
čekiraj kako so drugi začeli in se uči iz njih napak, je ceneje, kot je že fisher zgruntal. recimo na http://video.hekovnik.si/ si poglej pogovor s farazinom iz doublerecall ipd. predvsem se pa druži z drugimi podjetniki (razna startup druženja ipd.).
edit: hekovnik
čekiraj kako so drugi začeli in se uči iz njih napak, je ceneje, kot je že fisher zgruntal. recimo na http://video.hekovnik.si/ si poglej pogovor s farazinom iz doublerecall ipd. predvsem se pa druži z drugimi podjetniki (razna startup druženja ipd.).
edit: hekovnik
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.
I'm on the run. No time to sleep.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: terryww ()
Avenger ::
Glavna težava je denar. Zadeva bi lahko, kot jaz vidim, funkcionirala le tako, da dijaki sami uploadajo in organizirajo zapiske, knjige, vire itd. Motiv za to delo je lahko samo denar, sicer boš našel enega od 100, ki bi bil res zagret, nekaj časa, potem bi dobil punco in spustil nekaj zapiskov in potem zaključil kariero. Razlika z Wikipedijo (in Slovenska je blazno škrbasta) je v ogromnem krogu ljudi, ki jih zanima določena stvar, nekateri pišejo, drugi iščejo in berejo.
Zapiski posameznih šol in celo razredov so pa v interesu zelo zelo ozkega kroga ljudi in pridejo v poštev mogoče nekaj let, potem se zamenja učbenik ali kompleten učni načrt ali le del učnega načrta, nekatere stvari črtajo, ali jih prestavijo v kak drug letnik itd.
Torej rešitev bi vseeno bila - da se plača tiste, ki prispevajo, da se plača tiste ki gredo skozi snov in ocenijo ali je ok ali ni. Sicer ni možno imet konsistence in bo vedno polno lukenj in pomankljivosti... Potencialni uporabniki so pa kampanjski dijaki. Tisti s popravci... tisti pred maturo ali tisti ki ponavljajo maturo. In le tisti bi bili za to dejansko pripravljeni plačat...
Jaz se tega ne bi upal lotit, se mi zdi da bi lahko čas bistveno bolj koristno porabil.
Zapiski posameznih šol in celo razredov so pa v interesu zelo zelo ozkega kroga ljudi in pridejo v poštev mogoče nekaj let, potem se zamenja učbenik ali kompleten učni načrt ali le del učnega načrta, nekatere stvari črtajo, ali jih prestavijo v kak drug letnik itd.
Torej rešitev bi vseeno bila - da se plača tiste, ki prispevajo, da se plača tiste ki gredo skozi snov in ocenijo ali je ok ali ni. Sicer ni možno imet konsistence in bo vedno polno lukenj in pomankljivosti... Potencialni uporabniki so pa kampanjski dijaki. Tisti s popravci... tisti pred maturo ali tisti ki ponavljajo maturo. In le tisti bi bili za to dejansko pripravljeni plačat...
Jaz se tega ne bi upal lotit, se mi zdi da bi lahko čas bistveno bolj koristno porabil.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
mrslotech ::
Pozdravljeni še enkrat!
Najprej moram reči, da sem se s tem forumom veliko naučil... dali ste mi napotke, kritike, in zadeve sem se lotil spet malo drugače. Podrobneje sem se pozanimal pri založbah, anketiral profesorje in rezultati niso slabi. Profesorji SO pripravljeni sodelovati, prispevati snov in kar 76% jih meni, da to dijaki potrebujejo ter da je aplikacija koristna, prav tako bi se le 5% dijakov raje učili na klasičen način, kot s programom (kar je nedvomno nek pokazatelj uspešnosti). S tem izničim marsikatere dvome. Dejali ste tudi da mi ne bo uspelo sodelovati z založbo. Tudi mene je zelo presenetilo, in sicer. Založbe brez problema dovolijo "elektroniziranje" učbenikov, s tem da jim izplačujem odstotek od dobička oz. 1000€ na učbenik. Ker pa se učbenik ampak res nikoli ne bo pojavil v celoti, predvidevam, da bo cena še toliko manjša (nisem še dobil odgovora od založbe).
Načrt za aplikacijo sem spremenil v tej smeri, da program nebi kreiral snov. Snov za posamezno temo bi bila v naprej napisana, kar bo veliko olajšalo delo vsem. Učenje prek spletne kamere sem prečrtal. Prav tako sem prečrtal to, da bi bila snov prilagojena vsaki šoli. Z dogovorom s profesorji pa ostaja funkcija, da lahko dijaki postavljajo vprašanja profesorjem o snovi. Glavni as aplikacije pa je nedvomno design in funkcije oblikovanja zapiskov, ki omogočajo preglednost, dodatne razlage, vprašanja za ponavljanje, video vsebine (za zbiranje le teh, bom organiziral tekmovanje za najbolj poučen video... v to se nisem še poglabljal, zato stvar še ni dodelana), slike, grafi, razpredelnice, ... poleg (ob strani) vseh vsebin ključne besede, ključne stvari, povzetki. S tem bom konkuriral konkurenci. Npr. wikipedia: iz nje se ne moreš učiti in ni fokusirana na šolo, ampak (sicer velik krog ljudi piše) za splošno rabo. Ta program bo imel snov izključno za šolsko rabo. Naslednji je dijaski.net: glavna razlika je ta, da ti dijaski ponudi kopico datotek (res jih imajo veliko), vendar koliko od tega je koristnega? Naša aplikacija bi raje imela pod eno ključno besedo le en rezultat. Le ta dodelan, namenjen za učenje. Še rezultat ankete: 39% ljudi se iz vseh rezultatov na internetu ne znajde in 44% ljudi moti to, da za učenje ne najde vse na enem mestu. Na ta trg vstopamo mi. Glede mojučitelj.net: koliko ljudi pozna to stran? In če bi to že poznali... MENE OSEBNO odvrne že design. Da ne omenjam e-um. Vsekakor se strinjam da so to res strani, ki so uveljavljenje, jih (večina od teh) ljudje dodobra poznajo pa vendar.. razlikujem se od njih.
Glede ciljnih kupcev in dvomov o tem... osredotočam se na dijake, ki imajo enostavno težave z učenjem in teh ni malo. 37% anketirancev je za program pripravljenih plačati, da sploh ne govorim o tem, koliko so pripravljeni plačati za program z "elektroniziranimi" gradivi. Kar lahko izkoristim tako, da elektronska gradiva bolj reklamiram. Skratka, anketa mi je veliko pomagala.
Res rad bi povedal da nisem nekdo, ki bi le govoril kaj naj programer dela. Ne vem koliko ljudi se strinja z mano, ampak tam, kjer hočejo v podjetju uspeti (pa tudi če v majhnem startupu) imajo ekonomisti še kako veliko dela. Ideja pa bo zagotovo še postala poslovna. Glede nesporazumov se iskreno opravičujem. Opravičujem se tudi, če sem pozabil povedati da se zavedam da je to zaenkrat le še ideja in je v fazi raziskovanja.
Upam, da nisem bil predolg in sem vsaj malo upravičil idejo. Komentarji dobrodošli.
Prosil bi še, da odgovorite na anketo: https://docs.google.com/spreadsheet/vie...
Najprej moram reči, da sem se s tem forumom veliko naučil... dali ste mi napotke, kritike, in zadeve sem se lotil spet malo drugače. Podrobneje sem se pozanimal pri založbah, anketiral profesorje in rezultati niso slabi. Profesorji SO pripravljeni sodelovati, prispevati snov in kar 76% jih meni, da to dijaki potrebujejo ter da je aplikacija koristna, prav tako bi se le 5% dijakov raje učili na klasičen način, kot s programom (kar je nedvomno nek pokazatelj uspešnosti). S tem izničim marsikatere dvome. Dejali ste tudi da mi ne bo uspelo sodelovati z založbo. Tudi mene je zelo presenetilo, in sicer. Založbe brez problema dovolijo "elektroniziranje" učbenikov, s tem da jim izplačujem odstotek od dobička oz. 1000€ na učbenik. Ker pa se učbenik ampak res nikoli ne bo pojavil v celoti, predvidevam, da bo cena še toliko manjša (nisem še dobil odgovora od založbe).
Načrt za aplikacijo sem spremenil v tej smeri, da program nebi kreiral snov. Snov za posamezno temo bi bila v naprej napisana, kar bo veliko olajšalo delo vsem. Učenje prek spletne kamere sem prečrtal. Prav tako sem prečrtal to, da bi bila snov prilagojena vsaki šoli. Z dogovorom s profesorji pa ostaja funkcija, da lahko dijaki postavljajo vprašanja profesorjem o snovi. Glavni as aplikacije pa je nedvomno design in funkcije oblikovanja zapiskov, ki omogočajo preglednost, dodatne razlage, vprašanja za ponavljanje, video vsebine (za zbiranje le teh, bom organiziral tekmovanje za najbolj poučen video... v to se nisem še poglabljal, zato stvar še ni dodelana), slike, grafi, razpredelnice, ... poleg (ob strani) vseh vsebin ključne besede, ključne stvari, povzetki. S tem bom konkuriral konkurenci. Npr. wikipedia: iz nje se ne moreš učiti in ni fokusirana na šolo, ampak (sicer velik krog ljudi piše) za splošno rabo. Ta program bo imel snov izključno za šolsko rabo. Naslednji je dijaski.net: glavna razlika je ta, da ti dijaski ponudi kopico datotek (res jih imajo veliko), vendar koliko od tega je koristnega? Naša aplikacija bi raje imela pod eno ključno besedo le en rezultat. Le ta dodelan, namenjen za učenje. Še rezultat ankete: 39% ljudi se iz vseh rezultatov na internetu ne znajde in 44% ljudi moti to, da za učenje ne najde vse na enem mestu. Na ta trg vstopamo mi. Glede mojučitelj.net: koliko ljudi pozna to stran? In če bi to že poznali... MENE OSEBNO odvrne že design. Da ne omenjam e-um. Vsekakor se strinjam da so to res strani, ki so uveljavljenje, jih (večina od teh) ljudje dodobra poznajo pa vendar.. razlikujem se od njih.
Glede ciljnih kupcev in dvomov o tem... osredotočam se na dijake, ki imajo enostavno težave z učenjem in teh ni malo. 37% anketirancev je za program pripravljenih plačati, da sploh ne govorim o tem, koliko so pripravljeni plačati za program z "elektroniziranimi" gradivi. Kar lahko izkoristim tako, da elektronska gradiva bolj reklamiram. Skratka, anketa mi je veliko pomagala.
Res rad bi povedal da nisem nekdo, ki bi le govoril kaj naj programer dela. Ne vem koliko ljudi se strinja z mano, ampak tam, kjer hočejo v podjetju uspeti (pa tudi če v majhnem startupu) imajo ekonomisti še kako veliko dela. Ideja pa bo zagotovo še postala poslovna. Glede nesporazumov se iskreno opravičujem. Opravičujem se tudi, če sem pozabil povedati da se zavedam da je to zaenkrat le še ideja in je v fazi raziskovanja.
Upam, da nisem bil predolg in sem vsaj malo upravičil idejo. Komentarji dobrodošli.
Prosil bi še, da odgovorite na anketo: https://docs.google.com/spreadsheet/vie...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mrslotech ()
technolog ::
Zelo dobro, vidim da si upošteval kritike (in se malo zresnil). Super to!
Čeprav kaj je resno v tem, bodo pokazali šele prototipi in potem odziv javnosti.
Čeprav kaj je resno v tem, bodo pokazali šele prototipi in potem odziv javnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | linki za lažji študij/šolo..ali pomoč je le klik stran (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 105397 (9950) | crni_kos |
» | Prilagajanje izobraževalnega sistema v današnjem hitrem rač . in informacijskem razvoOddelek: Loža | 3817 (3024) | kuglvinkl |
» | Nakup tablice za srednjo šolo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13951 (12524) | Pithlit |
» | Pametni učbeniki vedo, kdaj in če jih bereteOddelek: Novice / Zasebnost | 7986 (6266) | Hayabusa |
» | Ministrstvo za šolstvo in šport želi prosto dostopne šolske učbenike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 23544 (21274) | noraguta |