Forum » Loža » Parkirni avtomati - Bežigrad
Parkirni avtomati - Bežigrad
Yugos ::
Tvoja logika nima veze, če je nekaj na črno grajeno moraš uničit.
Jeba stari. Mam eno stanovanje, ki je v hiši, ki je bila črna gradnja, pa smo ga legaliziral brez, da bi ga podrli. Kako to?
lp
Plus, kako veš, da so parking placi črna gradnja? Samo zato, ker niso od lastnikov bloka?
no vidiš prav imam, spet ne razmišljaš logično, če ste vi lahko legalizirali svojo gradnjo zakaj potem ne ponudijo stanovalcem naj kupijo to kar rabijo, ne pa da jim nekdo odvzame, pred nosom postavi zapornico in zahteva letno?
Poleg tega niti nimaš zagotovljeno kot v BS kjer parkirnih ni dovolj in potem plačaš za nekaj kar je lahko poplnjeno ko ti prideš domov.
Tu je na delu hiter zaslužek in veze ter poznanstva in ne dober plan in korist vseh.
para! ::
Tu je na delu hiter zaslužek in veze ter poznanstva in ne dober plan in korist vseh.
Ne rečem, da ni, ampak če stanovalci niso kupili parkir placov, potem niso lastniki in nimajo kaj pizdit, ko pride dejanski lastnik računat parkirnino.
lp
Death before dishonor!
para! ::
Poleg tega niti nimaš zagotovljeno kot v BS kjer parkirnih ni dovolj in potem plačaš za nekaj kar je lahko poplnjeno ko ti prideš domov.
Če bi kdaj živel, recimo v Šiški, bi vedel, da parkir plac ni nekaj, kar je zagotovljeno, poleg tega ga niti kupit ne moreš.
Ko pa danes kupiš novo stanovanje, pa parkir plac stane cca 10-20k EUR. Sem jih kupil ene par, sicer v garaži, na prostem so verjetno cenejši. Zakaj bi torej nekdo, ki je plačal nek drobiž za stanovanje, ne pa za parkir plac, bil avtomatsko deležen zastonj parkiranja? A v pogodbi piše, da je z nakupom postal lastnik parkinga? Ne? Kaj pol hočeš?
lp
Death before dishonor!
jype ::
Yugos> zakaj potem ne ponudijo stanovalcem naj kupijo to kar rabijo
Saj jim. Urbanomati so po vsem mestu.
Saj jim. Urbanomati so po vsem mestu.
jype ::
para!> Kaj pol hočeš?
Hoče da v ustavo zapišemo ne le, da država ustvarja pogoje za pridobitev stanovanja, temveč tudi pogoje za parkiranje golfa.
Hoče da v ustavo zapišemo ne le, da država ustvarja pogoje za pridobitev stanovanja, temveč tudi pogoje za parkiranje golfa.
mat xxl ::
Pa kaj tako razburjenje, saj parkiranje je, povsem BP, le parkirnino plačaš..... za Đjabe pa ne bo !!!
solatko ::
Problemi izhajajo iz prejšnjega sistema družbene lastnine.
Leta 1974 je bilo v ustavi določeno, da so podjetja last delavcev, vendar noben direktor, te lastnine ni zavedel v ZK, zato so lahko prihvatizirali - pokradli, lastnino delavcev!
Večina naselij v večjih mestih, je bila zgrajena na kmetijskih površinah. Z Jazbinškovim zakonom, so bivši najemniki, lahko postali lastniki teh družbenih stanovanj - etažni lastniki.
Pri vpisu v ZK so bili veliki problemi, ker so najprej morali naredit spremembo zemljišča, uradno določit površino in funkcionalno zemljišče. Bloki, ki si niso parkirnih prostorov zagotovili prej (tudi taki bloki so bili), so enostavno ostali brez PP, ta površina je bila last investitorjev ali občine.
Investitorji so te površine prodali, s tem, da lastniki stanovanj o tem, večinoma niso bili obveščeni, saj se je to počelo istočasno z vpisom v ZK, postopki pa so skoraj brez izjeme, potekali nekaj let. Ko so stanovalci ugotovili, da je blok brez PP, je bilo že prepozno, saj so površine dobili novi lastniki, ki so to pošteno ali drugače plačali.
Po novem (v prejšnjem sistemu pač tega ni bilo) je privat lastnina, nedotakljiva in novi - legalni lastniki, v teh površinah vidijo možnost legalnega zaslužka, stanovalcem pa razen pizdakanja, tožarjenja, razbijanja, ali dogovora o plačilu parkiranja z novimi lastniki, ne preostane.
Nezakonitost kupoprodajnih pogodb in s tem razveljavitev, za ta zemljišča, je na sodišču skoraj nemogoče dokazat, občine pa teh površin javnega dobra, niso pripravljene prodati.
Podobna je situacija v večini večjih mest v Evropi. Hoteli smo biti del EU in se počasi seznanjamo s posledicami, pa če smo z njimi zadovoljni ali ne. Počasi se bo treba navadit, da je zaradi gostote in števila prebivalcev, potrebno omejiti število avtomobilov, ki so vsak trenutek na voljo (parkiranih v bližini stanovanja) na eno vozilo/stanovanje, za drugo ali tretje..., bo moral lastnik poskrbeti sam ali z nakupom garaže/PP ali s parkiranjem, nekaj km stran, na parkiriščih na obrobju mesta.
Ravno tako, se bodo morali vozači navadit, da se luksuz (dostava svoje riti na delovno mesto z osebnim avtomobilom) drago plača in, da je bolje, uporabljat JP ali se vozit v službo s sodelavci in namesto 5-ih nepremičnin na PP, ustvarit samo eno in si deliti stroške vožnje in parkiranja.
Leta 1974 je bilo v ustavi določeno, da so podjetja last delavcev, vendar noben direktor, te lastnine ni zavedel v ZK, zato so lahko prihvatizirali - pokradli, lastnino delavcev!
Večina naselij v večjih mestih, je bila zgrajena na kmetijskih površinah. Z Jazbinškovim zakonom, so bivši najemniki, lahko postali lastniki teh družbenih stanovanj - etažni lastniki.
Pri vpisu v ZK so bili veliki problemi, ker so najprej morali naredit spremembo zemljišča, uradno določit površino in funkcionalno zemljišče. Bloki, ki si niso parkirnih prostorov zagotovili prej (tudi taki bloki so bili), so enostavno ostali brez PP, ta površina je bila last investitorjev ali občine.
Investitorji so te površine prodali, s tem, da lastniki stanovanj o tem, večinoma niso bili obveščeni, saj se je to počelo istočasno z vpisom v ZK, postopki pa so skoraj brez izjeme, potekali nekaj let. Ko so stanovalci ugotovili, da je blok brez PP, je bilo že prepozno, saj so površine dobili novi lastniki, ki so to pošteno ali drugače plačali.
Po novem (v prejšnjem sistemu pač tega ni bilo) je privat lastnina, nedotakljiva in novi - legalni lastniki, v teh površinah vidijo možnost legalnega zaslužka, stanovalcem pa razen pizdakanja, tožarjenja, razbijanja, ali dogovora o plačilu parkiranja z novimi lastniki, ne preostane.
Nezakonitost kupoprodajnih pogodb in s tem razveljavitev, za ta zemljišča, je na sodišču skoraj nemogoče dokazat, občine pa teh površin javnega dobra, niso pripravljene prodati.
Podobna je situacija v večini večjih mest v Evropi. Hoteli smo biti del EU in se počasi seznanjamo s posledicami, pa če smo z njimi zadovoljni ali ne. Počasi se bo treba navadit, da je zaradi gostote in števila prebivalcev, potrebno omejiti število avtomobilov, ki so vsak trenutek na voljo (parkiranih v bližini stanovanja) na eno vozilo/stanovanje, za drugo ali tretje..., bo moral lastnik poskrbeti sam ali z nakupom garaže/PP ali s parkiranjem, nekaj km stran, na parkiriščih na obrobju mesta.
Ravno tako, se bodo morali vozači navadit, da se luksuz (dostava svoje riti na delovno mesto z osebnim avtomobilom) drago plača in, da je bolje, uporabljat JP ali se vozit v službo s sodelavci in namesto 5-ih nepremičnin na PP, ustvarit samo eno in si deliti stroške vožnje in parkiranja.
Delo krepa človeka
Utk ::
Ljubljančani imajo res neko posebno pamet. Enako je bilo z vrtičkarji. Pol ure kriči po tv kako mu jemljejo njegov vrtiček, na koncu pa slučajno mimogrede pove, da nima pojma na čigavi zemlji sploh ima vrtiček. Ni čudno, da se tako dobro razumejo z Romi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatko ::
Utk - to ni samo problem Ljubljančanov, temveč problem vseh v tej državi, ki imajo take ali drugačne želje po tujem (najbolj je tle dejavna RKC).
Gre bolj za navade, saj se iz ene vasi, zjutraj odpelje v UKC pet medicinskih sester, kuharic, administratorjev, s petimi avtomobili, imajo pa vlak v vasi, pred nosom in postajo 200m od UKC.
Potem pa pol ure krožijo po Vodmatu, da ujamejo prosti plac za parkiranje, pa magar pred vhodom bloka, na poti za dostavo blaga v trgovino ali pred garažami.
Če bi prišle z vlakom, bi porabile pol ure za prihod v službo, lahko pa bi se pri prevozu menjavale in uporabile samo eno vozilo in plačale parkirnino.
Tako pač je in te navade, bomo Slovenci najtežje uskladili z navadami v bolj razvitih družbah.
Gre bolj za navade, saj se iz ene vasi, zjutraj odpelje v UKC pet medicinskih sester, kuharic, administratorjev, s petimi avtomobili, imajo pa vlak v vasi, pred nosom in postajo 200m od UKC.
Potem pa pol ure krožijo po Vodmatu, da ujamejo prosti plac za parkiranje, pa magar pred vhodom bloka, na poti za dostavo blaga v trgovino ali pred garažami.
Če bi prišle z vlakom, bi porabile pol ure za prihod v službo, lahko pa bi se pri prevozu menjavale in uporabile samo eno vozilo in plačale parkirnino.
Tako pač je in te navade, bomo Slovenci najtežje uskladili z navadami v bolj razvitih družbah.
Delo krepa človeka
Tody ::
Težko se je odpovedat tej komoditeti. Teh pet tet ima vsako svoje žviljenje, otroke, deca ostale obveznosti. Tako da se je včasih zelo težko uskladit glede teh zadev in potem hitro pade tudi stroškovni del tega. Če pač ni dobre volje na vseh straneh. Gre se pa tudi za to da stane celodnevno parkiranje za Gospodarskim razstaviščem 50 eurov na mesec. Ampak trenutno lahko okoli bežigrada, dost zastojn parkiraš, tako da se ne zdi smotrno plačevat. 50 eur pač lahko kje drugje zapraviš. Potem ko bodo monetiziral še ostale ulice se bo folk tja prestavil :)
solatko ::
Tody - ni se treba odpovedat, potrebno je to komoditeto plačat, ne pa jo izvajat na račun drugih (zaparkirane poti, pločniki, garaže, vhodi, zelenice...,).
Z ureditvijo mirujočega prometa v večjih mestih, se posledično krčijo mesta zastonj parkiranja, to pa je tudi edino, kar uporabnike komoditete moti.
50€ pri 600€ plače, je pač veliko.
Enim se zdi bolje parkirat na črno in na ST spraševat, kaj narediti, ko barabe inkasantske, obesijo listek z globo ali avto odpelje pajek ali pa so gor montirane lisice.
Taki uporabniki so celo na Grablovičevi dosegli svoje in zajebal zakon o parkiranih vozilih v bližini železniške proge (zakon pravi, da 12m od proge, ne sme biti parkiranih vozil ali drugih ovir - zaradi varnosti, možnega vžiga...,). Sedaj so naredili nekaj označenih mest, ostalo med Orto barom in Zaloško, pa je divje parkirišče, kjer trenutno ne operirajo redarji (bo pa verjetno to spremenjeno z novo ureditvijo).
Problem je, da bi vsi želeli vse zastonj, po mnenju nekaterih pa je to celo pravica, kljub temu, da je 80% časa, avto ovirajoča nepremičnina, po navadi nasrana na nedovoljenem mestu.
Z ureditvijo mirujočega prometa v večjih mestih, se posledično krčijo mesta zastonj parkiranja, to pa je tudi edino, kar uporabnike komoditete moti.
50€ pri 600€ plače, je pač veliko.
Enim se zdi bolje parkirat na črno in na ST spraševat, kaj narediti, ko barabe inkasantske, obesijo listek z globo ali avto odpelje pajek ali pa so gor montirane lisice.
Taki uporabniki so celo na Grablovičevi dosegli svoje in zajebal zakon o parkiranih vozilih v bližini železniške proge (zakon pravi, da 12m od proge, ne sme biti parkiranih vozil ali drugih ovir - zaradi varnosti, možnega vžiga...,). Sedaj so naredili nekaj označenih mest, ostalo med Orto barom in Zaloško, pa je divje parkirišče, kjer trenutno ne operirajo redarji (bo pa verjetno to spremenjeno z novo ureditvijo).
Problem je, da bi vsi želeli vse zastonj, po mnenju nekaterih pa je to celo pravica, kljub temu, da je 80% časa, avto ovirajoča nepremičnina, po navadi nasrana na nedovoljenem mestu.
Delo krepa človeka
Mr.B ::
solatko, problem je da je kljub temu iti vsak s svojim avtom še vedno ceneje, kot z Javnim prevozom. Hm od javnega prevoza pričakuješ da boš rabilj dlej do cilaj, ne pa da je dražji...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
@nny ::
solatko, problem je da je kljub temu iti vsak s svojim avtom še vedno ceneje, kot z Javnim prevozom. Hm od javnega prevoza pričakuješ da boš rabilj dlej do cilaj, ne pa da je dražji...
Ko sešteješ vse stroške, niti ne!
'For most of history, Anonymous was a woman.' Virginia Woolf
Utk ::
Najcenejše je peš hodit. Pa kaj pol če traja 3 ure.
Resno, kdo se bo vozil s slovenskim vlakom, tudi če bi prišparal 20 evrov na mesec? Pa jih verjetno ne bi. Če se ne vozi ravno s S klaso.
Resno, kdo se bo vozil s slovenskim vlakom, tudi če bi prišparal 20 evrov na mesec? Pa jih verjetno ne bi. Če se ne vozi ravno s S klaso.
solatko ::
Mr.B - Samo v primeru, da najdeš (zastonj) PP in ti tisti, ki jih tvoja nepremičnina moti, ne naredijo na avtu škodo, ali te ne oglobi redarstvo. Vendar kot jezno ugotavljajo uporabniki dosedanje prakse, se prostori zato nezadržno krčijo, torej se bodo hočeš-nočeš stroški komoditete, nezadržno višali.
JP je neučinkovit ravno zaradi gneče vozačev na cesti. Zakaj ga pa med vikendi, prazniki in počitnicami razredčijo, pa še vedno zadovoljivo hitro prepelje vse potnike. Ko bodo ceste v mestih bolj prazne, bo pa čas za prihod v službo z JP hitrejši, saj bo odpadlo pol in več urno iskanje zastonj PP.
JP je neučinkovit ravno zaradi gneče vozačev na cesti. Zakaj ga pa med vikendi, prazniki in počitnicami razredčijo, pa še vedno zadovoljivo hitro prepelje vse potnike. Ko bodo ceste v mestih bolj prazne, bo pa čas za prihod v službo z JP hitrejši, saj bo odpadlo pol in več urno iskanje zastonj PP.
Delo krepa človeka
Utk ::
Aha, rešitev problema ni v tem, da bi resno izboljšali in pocenili javni prevoz, ne, rešitev je v tem, da podražimo in zakompliciramo vožnjo z avtom. Sploh ni naključje, da so Butalce ravno Slovenci izumili.
jype ::
Utk> Aha, rešitev problema ni v tem, da bi resno izboljšali in pocenili javni prevoz, ne, rešitev je v tem, da podražimo in zakompliciramo vožnjo z avtom. Sploh ni naključje, da so Butalce ravno Slovenci izumili.
Javni prevoz bi že bil poceni in učinkovit, če bi denar namesto v avtomobilsko infrastrukturo vlagali vanj.
Javni prevoz bi že bil poceni in učinkovit, če bi denar namesto v avtomobilsko infrastrukturo vlagali vanj.
Mehmed ::
Čeprav razumem bodo hoteli 100 € za neko dovolilnico za celo leto. Kdo pa garantira, da bo parkirno mesto zagotovljeno?
Noben ti ne garantira. Ampak logično bi bilo, da bo sedaj ko je plačljivo manj avtov tam kot prej ko ni bilo.
Je pa možen scenarij, kjer dejansko vsi plačajo, stanje se ne spremeni, edino občina profitira, ker jih več plača kot uporablja. Samo ne vem kok je to verjetno.
Če ima kdo več izkušenj s temi conami pa 100eur dovolilnicami; ponoči je verjetno parkiranje zastonj? Kot na ostalih parkomatih?
Mr.B ::
Mehmed , redaji hodijo ob 6:30 in s pajki peljejo avte na lepše, ter seveda 19:30 ... Hm , amapk razlagaš na dnevni ravni o dnevnih migrantih. Temu se reče samo kasiranje, brez reševanja problemov. Kar pa je značilno za Slovenijo. Vprašati se moraš, kdo je dejanski lastnik parkirnih garaž....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mehmed ::
Sprasujem ker sem nameraval vzeti to dovolilnico, pa mi je foter rekel, da se ne splaca. Cez dan namrec nimam problema pred blokom, nastane sele zvecer. Takrat mi pa dovolilnica ne koristi veliko, ker je vseeno a jo imam ali ne.
Ja pa zanimivo kako se ni nic spremenilo. Nastalo je nekaj novih parkplacov, ko so spremenili ulice v enosmerne, ki so bili zastonj, ker se ni bilo parkomatov. Ponoci ni vozacev in bi bilo logicno, da bo vec placa, ampak zacuda spet vse polno. Kdor ima garazo 100m od doma je izkoristil priloznost, da parkira blizje.
Ja pa zanimivo kako se ni nic spremenilo. Nastalo je nekaj novih parkplacov, ko so spremenili ulice v enosmerne, ki so bili zastonj, ker se ni bilo parkomatov. Ponoci ni vozacev in bi bilo logicno, da bo vec placa, ampak zacuda spet vse polno. Kdor ima garazo 100m od doma je izkoristil priloznost, da parkira blizje.
Mr.B ::
Mehmed,
Takrat mi pa dovolilnica ne koristi veliko, ker je vseeno a jo imam ali ne.Razen če par krat na mesec pridejo redarji zvečer ob osmih, ali pa zjutraj, ob šestih, ko veselo spiš.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mehmed ::
Zato sprasujem tiste, ki ze imajo ta rezim, od kdaj/ce je brezplacno. Ce je od 18h naprej zastonj je vseeno, ce pridejo ob 20h.
BigWhale ::
Mestni prevoz v LJ je ena velika zalost tudi zaradi tega, ker je prevec avtomobilov v mestu.
amigo_no1 ::
Naj zaprejo po vzoru Londona in naredijo spodoben javni promet.
In promovirajo parkirišča na obrobju (park and go), od koder bi morale biti redne/hitre linije JP.
In promovirajo parkirišča na obrobju (park and go), od koder bi morale biti redne/hitre linije JP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
solatko ::
To bodo naredil, ko bo večina JU na obrobju, misliš, da bodo svoje riti prisilil, hodit peš ali z javnim prevozom.
Delo krepa človeka
amigo_no1 ::
15 minut recimo.
Če ni ostalega motornega prometa bo tudi JP šibal po praznih cestah.
JU =! MOL
Če ni ostalega motornega prometa bo tudi JP šibal po praznih cestah.
JU =! MOL
Gandalfar ::
amigo_no1: za velik del ljubljane je to ze zdaj ob nekih normalnih urah (med 6h in 9h,) ter od 15-17 , kaksna 6-ka pa vecino casa na 15min.
para! ::
Mestni prevoz v LJ je ena velika zalost tudi zaradi tega, ker je prevec avtomobilov v mestu.
Al pa premal cest.
Death before dishonor!
Mr.B ::
Samo JU in JS iz centra spravid pa bo prosto, pa na dolgi rok ceneje...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
jype ::
Mr.B> Samo JU in JS iz centra spravid pa bo prosto, pa na dolgi rok ceneje...
Nič od tega ni v Centru.
Nič od tega ni v Centru.
BigWhale ::
jype ::
BigWhale> No ja, parlament in ministrstvo za finance sta se vedno v kr strogem centru. Morda se kaksna druga stvar.
Mhm, Pošta pa AJPES pa nista, morda še kakšna druga stvar.
Mhm, Pošta pa AJPES pa nista, morda še kakšna druga stvar.
solatko ::
Pa vlada, vse službe parlamenta in vlade, ministrstvo za zunanje zadeve, NLB (centrala)..........., UKC in ostale bolnice...., na tisoče nepremičnin, samo zaposlenih v teh resorjih, strankam pa pripadajo listki z globami, lisice in pajek, ter seveda počasen JP.
Delo krepa človeka
jype ::
Ministrstvo za obrambo, okolje in prostor, DURS, okoli 800 šol in okoli 200 zdravstvenih domov in nebroj uradov, občinskih pisarn, policijskih in gasilskih postaj pa ni v centru.
solatko ::
Vendar je okolica vseh teh ustanov, nasrana z nepremičninami, tam zaposlenih.
Delo krepa človeka
jype ::
Ja, in? Jaz sicer podpiram decentralizacijo, ampak v Ljubljani ni niti javni sektor, niti javna uprava tisto, kar je odgovorno za gnečo.
Samsung06 ::
Čeprav razumem bodo hoteli 100 € za neko dovolilnico za celo leto. Kdo pa garantira, da bo parkirno mesto zagotovljeno?
Noben ti ne garantira. Ampak logično bi bilo, da bo sedaj ko je plačljivo manj avtov tam kot prej ko ni bilo.
Je pa možen scenarij, kjer dejansko vsi plačajo, stanje se ne spremeni, edino občina profitira, ker jih več plača kot uporablja. Samo ne vem kok je to verjetno.
Če ima kdo več izkušenj s temi conami pa 100eur dovolilnicami; ponoči je verjetno parkiranje zastonj? Kot na ostalih parkomatih?
Ne bo nič manj avtomobilov, ko se bo plačalo! Namreč danes, ko se ne plača pride na 1 parkirno mesto 10 potencialnih avtomobilov(vsi živijo tukaj in niso dnevni migranti!). Veliko stolpnic je okrog! Torej, zakaj pričakuješ, da bodo mesta kar naenkrat prazna in bo mogoče parkirati? Če samo 50% kupi to dovolilnico bo še vedno 5 avtomobilov na 1 prosto parkirno mesto. Torej meni, če kupim to dovolilnico ne bo zagotovljen parkirni prostor.
Zato menim, da gre samo za pobiranje denarja s strani občine! Nič pa ne delajo v smeri izgradnje parkirnih prostorov. Zato bi bila dovolilnica upravičena le, če bi hkrati zagotovili prebivalcem območja parkirno mesto. Naj naredijo analizo, koliko avtomobilov je v tem območju ter zgradijo parkirišča, garaže. Nato bi kupil dovolilnico, kjer bi gor pisala številka mojega parkirnega mesta. Torej najem parkirnega prostora v novo zgrajeni garaži, parkirišču z rampami za celo leto. To bi bila rešitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Samsung06 ()
Mr.B ::
Samsung06 , to sicer ne gre tako kot si misliš. Toda če bi se državni sektor, torej tisti v večini financiran iz pobranega iz proračuna (da ne bodo nekateri pametni kje in kako parkira JU in JS), bodo mnoge parkirgaraže prazne.
Ker cene parkiranja v garažah, je nekako tako drago kot bi parkiral v strogem centru enega EU velemestra, izvzamem London, ker je tam dražje.
Ker cene parkiranja v garažah, je nekako tako drago kot bi parkiral v strogem centru enega EU velemestra, izvzamem London, ker je tam dražje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mehmed ::
Ne bo nič manj avtomobilov, ko se bo plačalo! Namreč danes, ko se ne plača pride na 1 parkirno mesto 10 potencialnih avtomobilov(vsi živijo tukaj in niso dnevni migranti!). Veliko stolpnic je okrog! Torej, zakaj pričakuješ, da bodo mesta kar naenkrat prazna in bo mogoče parkirati? Če samo 50% kupi to dovolilnico bo še vedno 5 avtomobilov na 1 prosto parkirno mesto. Torej meni, če kupim to dovolilnico ne bo zagotovljen parkirni prostor.
Zato menim, da gre samo za pobiranje denarja s strani občine! Nič pa ne delajo v smeri izgradnje parkirnih prostorov.
To 5:10 stekam. Ne drzi pa da nic ne gradijo, sej ko spremenijo v enosmerne se naredi nekaj deset parkplacov s tem. Premalo ze, ampak nastali so pa le.
Samsung06 ::
To 5:10 stekam. Ne drzi pa da nic ne gradijo, sej ko spremenijo v enosmerne se naredi nekaj deset parkplacov s tem. Premalo ze, ampak nastali so pa le.
Enosmerne niso prav nič spremenile problem parkiranja(le legalizirali so polovico cestišča). Avtomobilov je toliko, da se je parkiralo na pločnikih na obeh straneh. Sedaj, ko so enosmerne se parkira ob cesti le na eni strani. Kam pa misliš, da je šla druga polovica avtomobilov? Na drevesa? Število avtomobilov se ni zaradi te prav nič spremenilo prav tako je sedaj 2x težje pridobiti parkirni prostor.
Mehmed ::
Ne, pri nas recimo se je parkiralo 15 let na plocniku. Nakar so redarji poostrili nadzor in so bili plocniki cisti recimo leto dni.
Sedaj so te ulice spremenili v enosmerne in naredili kup zarisanih parkplacov.
Tam kjer so cez noc spremenili pa je folk ostal na prakticno istem mestu, samo po novem v zarisanem, ne recem. Tukaj se je pa vmes izkazalo, da ocitno le ni taka kriza, ker so uspeli nekje najti plac za avte brez da so v prekrsku. Sedaj so zacasno nazaj, ker delujocih parkomatov se ni pa so lahko zastonj. Verjetno ljudje, ki imajo garazo ali plac dati avto, ampak ce je ravno zastonj in blizje bodo pac izkoristili to dokler se da. Ko bo placljivo se bodo verjetno vrnili na stara mesta. Naceloma bi moralo biti malce bolje, slabse itak ne gre. Je res, da ko zacrtas nekaj kjer bi folk itak parkiral nisi naredil veliko, po drugi strani pa tudi crte vcasih naredijo 10 mest kjer je bilo prej 8, ko so parkirali po obcutku.
Sedaj so te ulice spremenili v enosmerne in naredili kup zarisanih parkplacov.
Tam kjer so cez noc spremenili pa je folk ostal na prakticno istem mestu, samo po novem v zarisanem, ne recem. Tukaj se je pa vmes izkazalo, da ocitno le ni taka kriza, ker so uspeli nekje najti plac za avte brez da so v prekrsku. Sedaj so zacasno nazaj, ker delujocih parkomatov se ni pa so lahko zastonj. Verjetno ljudje, ki imajo garazo ali plac dati avto, ampak ce je ravno zastonj in blizje bodo pac izkoristili to dokler se da. Ko bo placljivo se bodo verjetno vrnili na stara mesta. Naceloma bi moralo biti malce bolje, slabse itak ne gre. Je res, da ko zacrtas nekaj kjer bi folk itak parkiral nisi naredil veliko, po drugi strani pa tudi crte vcasih naredijo 10 mest kjer je bilo prej 8, ko so parkirali po obcutku.
solatko ::
Samsung06 - enosmerne ulice, naredijo ogromno legalnih PP. Problem je samo v tem, da postanejo plačljivi, stroške parkiranja, pa naši vozniki ne prenesejo, zato se, stoječe škatle preselijo drugam.
Ker pa se oža krog črnih parkirišč, se izgleda veča tudi alternativni prihod v službo.
Za naše plače, so stroški parkiranja za celoten delavnik, res ogromni, vendar so tudi problemi, stoječega prometa gromozanski (če pogledaš, kje vse je nepremičninski pleh nasran), tako, da se bodo uporabniki počasi navadili (tudi po večjih evropskih mestih so se), da prostora za vse želje, enostavno v urbanih središčih ni, zato to postaja vedno večji luxuz, kar pa se povsod po svetu, drago plačuje (prebivalcem se po navadi omogoči cenejše parkiranje za 1 vozilo/ stanovanjsko enoto.
Ker pa se oža krog črnih parkirišč, se izgleda veča tudi alternativni prihod v službo.
Za naše plače, so stroški parkiranja za celoten delavnik, res ogromni, vendar so tudi problemi, stoječega prometa gromozanski (če pogledaš, kje vse je nepremičninski pleh nasran), tako, da se bodo uporabniki počasi navadili (tudi po večjih evropskih mestih so se), da prostora za vse želje, enostavno v urbanih središčih ni, zato to postaja vedno večji luxuz, kar pa se povsod po svetu, drago plačuje (prebivalcem se po navadi omogoči cenejše parkiranje za 1 vozilo/ stanovanjsko enoto.
Delo krepa človeka
AlphaOne ::
Si bom drznil obuditi temo.
Z novim letom oz. nekje takrat so v naši in sosednjih ulicah postavili parkomate in table: "CONA B, plačljivo ob 7. do 17. ure". Cena je 40c/uro, kar ni nič. Sam nimam nič proti tem, če se kdo pripelje, lepo parkira, zmeče noter drobiž in je mir.
Problem pa je, da imamo sicer pred blokom rampo, a število parkirnih mest je omejeno oz. prosto mesto znotraj rampe dobiš v dopoldanih urah, ko je folk na šihtu. Zvečer pač ne in potrebno je parkirati nekje v ulici. In sedaj če tam živiš, je potrebno nonstop plačevati al kako je s tem? So stanovalci ulice kako upravičeni do plačila parkirnine, oz. koliko stane "dovolilnica" na mesec in kje se to zrihta?
Z novim letom oz. nekje takrat so v naši in sosednjih ulicah postavili parkomate in table: "CONA B, plačljivo ob 7. do 17. ure". Cena je 40c/uro, kar ni nič. Sam nimam nič proti tem, če se kdo pripelje, lepo parkira, zmeče noter drobiž in je mir.
Problem pa je, da imamo sicer pred blokom rampo, a število parkirnih mest je omejeno oz. prosto mesto znotraj rampe dobiš v dopoldanih urah, ko je folk na šihtu. Zvečer pač ne in potrebno je parkirati nekje v ulici. In sedaj če tam živiš, je potrebno nonstop plačevati al kako je s tem? So stanovalci ulice kako upravičeni do plačila parkirnine, oz. koliko stane "dovolilnica" na mesec in kje se to zrihta?
St235 ::
Dovolilnica mislim, dastane 90€ na leto. Dobi pa jo lahko vsak, ki v določenem območju stalno prebiva za svoje vozilo. Glede na to, da se plača med 7 in 17h glede na opisano ni tako velik problem. Zvečer lahko parkiraš kjerkoli, dopoldan pa kot praviš ni težav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27202 (23123) | Saul Goodman |
» | Sistem PARKIRIŠČE! (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11459 (9524) | gapic_8 |
» | Napačna registracija na plačilnem nalogu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13520 (11050) | enadvatri |
» | Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 54769 (49661) | Mehmed |
» | Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12430 (7645) | krho |