Forum » Loža » Napačna registracija na plačilnem nalogu
Napačna registracija na plačilnem nalogu
MisterR ::
Smo se pravkar pogovarjali doma, do vrtca sem imel cca 450-500m, zmeraj sem šel v vrtec peš oz. me je peljala babica. Pa mislim, da so že takrat vedeli da jutranji zrak/veter/temperatura/sneg/dež škodi otrokom pa smo vsi preživeli. Danes pa da ja nebi mogo kdo ob 6ih-7ih zjutraj se šetat po Ljubljani...
imagodei ::
Zakaj vrtci, šole, zdravstveni domovi, UE, ipd. ne omogočijo zastonj/poceni parkiranja?
Tipično slovenceljsko, denar za avto in bencin ni problem dat, parking bi ti morala pa zagotovit država.
Seveda parking tik pred vrati, bog ne daj da bi moral naredit kakšen korak peš.
Sploh ne, tipično slovenceljsko je razmišljanje, da če smo na nek način delali 100 let, pa dajmo še nadaljnjih 100. Ni važno, če je zanič, to pač poznamo.
Jaz trdim, da bi ponudnik storitve moral zagotovit parkir place. Trgovci so to pogruntal, država, ki je bog i batina (če ne prineseš pravih papirjev na pravo okence UE ob pravem času pač pripiši sam sebi), pa to slabo razume. Na mačehovski odnos in ponižno držo glave smo pač tako navajeni, da drugega kot redarjev in pajkov itak ne vidimo.
Pa še enkrat: nisem za kršitev CPP. Pravim samo, da niso "leni" starši cel problem. Ampak očitno smo pri nas toliko bolj papeški od papeža, da četudi bi obstajala možnost izgradnje desetih parkirnih prostorov pred vrtcem, bi se našel en krepkostnik, ki bi rekel: "Ne, to pa ne! Kar naj se naučijo, da na pločniku nimajo kaj parkirat!"
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Tudi interšpar ne zagotavljka vsem kupcem,da lahko parkirajo 10m od vhoda. Ravno tako z izjemo trgovskih središč nimajo vsi zadostnih količin parkirišč, tako, da je tole bolj kilava primerjava. A naj zato rečem, da ima lokalni merkator do mene mačehovski odnos, ker sem zadnjič moral dva kroga naredit, da sem našel parkirno mesto bogokletnih 500m od vhoda?
Vrtci in šole v skladu z svojimi zmogljivostmi zagotavljajo mesta za parkiranje. Gradit trinadstropne garaže na račun države zato, da bodo mamice zjutraj v miru kofetkale je bolno.
Konkretno poznam primer vrtca za bežigradom ,ki ima pred vrati cc 5-6 parkirišč (ta so res 10m od vhoda). Ta parkirišča so namenjena ustavitvi, da razložiš otroka. Max 10 minut. Rezultat po prvih dveh tednih: Vsa parkirna mesta so bila zasedena ob 7:30. V naslednji fazi je hišnik opozarjal ljudi, da so to kratkotrajna mesta za parkiranje. Zadeva je bla rahla boljša. 7:30 je blo zasedenih samo pol parkirnih mest. Ostala so se z frekvenco 20-30 minut dejansko praznila. Izjava mamice, ki jo je opozoril, da naj ne aprkira za dalj časa: "Kaj boš ti men težil? Rajši pejdi pometat, za kar si plačan, men se mudi k frizerju".
Odveč omenjat, da se je stanje drastično izboljšalo, odkar 2-3x tedensko redarji zaračunajo parkirnino.
Vrtci in šole v skladu z svojimi zmogljivostmi zagotavljajo mesta za parkiranje. Gradit trinadstropne garaže na račun države zato, da bodo mamice zjutraj v miru kofetkale je bolno.
Konkretno poznam primer vrtca za bežigradom ,ki ima pred vrati cc 5-6 parkirišč (ta so res 10m od vhoda). Ta parkirišča so namenjena ustavitvi, da razložiš otroka. Max 10 minut. Rezultat po prvih dveh tednih: Vsa parkirna mesta so bila zasedena ob 7:30. V naslednji fazi je hišnik opozarjal ljudi, da so to kratkotrajna mesta za parkiranje. Zadeva je bla rahla boljša. 7:30 je blo zasedenih samo pol parkirnih mest. Ostala so se z frekvenco 20-30 minut dejansko praznila. Izjava mamice, ki jo je opozoril, da naj ne aprkira za dalj časa: "Kaj boš ti men težil? Rajši pejdi pometat, za kar si plačan, men se mudi k frizerju".
Odveč omenjat, da se je stanje drastično izboljšalo, odkar 2-3x tedensko redarji zaračunajo parkirnino.
imagodei ::
> "Odveč omenjat, da se je stanje drastično izboljšalo, odkar 2-3x tedensko redarji zaračunajo parkirnino."
Proti temu nimam nič - če ima vrtec na parkirišču tablo, ki opozarja na npr. 15-minutno dovoljeno parkiranje, by all means, naj redarji opravijo svoje delo.
Drugo je, če vrtec sploh nima parkirišča.
Proti temu nimam nič - če ima vrtec na parkirišču tablo, ki opozarja na npr. 15-minutno dovoljeno parkiranje, by all means, naj redarji opravijo svoje delo.
Drugo je, če vrtec sploh nima parkirišča.
- Hoc est qui sumus -
fosil ::
Vse se da zrihtat, ampak vedno je vprašanje denar.
Koliko dohodnine več si pripravljen plačat, da bodo pred vrtci zastonj parkingi?
Koliko več si pripravljen plačat vrtec, da te bo vsako jutro pred vhodom čakalo prazno parkirno mesto?
Lahko pa rečemo tudi drugače, ukinemo igrišča pred vrtci in jih spremenimo v parkirišča.
Ali pa podvojimo število otrok v skupinah in denar raje namenimo za parkirišča.
Lahko pa parkiraš 200m od vhoda in se z otrokom sprehodiš do vrtca in mu ob tem nameniš nekaj svojega časa.
Katera možnost se ti zdi najboljša?
Koliko dohodnine več si pripravljen plačat, da bodo pred vrtci zastonj parkingi?
Koliko več si pripravljen plačat vrtec, da te bo vsako jutro pred vhodom čakalo prazno parkirno mesto?
Lahko pa rečemo tudi drugače, ukinemo igrišča pred vrtci in jih spremenimo v parkirišča.
Ali pa podvojimo število otrok v skupinah in denar raje namenimo za parkirišča.
Lahko pa parkiraš 200m od vhoda in se z otrokom sprehodiš do vrtca in mu ob tem nameniš nekaj svojega časa.
Katera možnost se ti zdi najboljša?
Tako je!
DragonHeart ::
v našem kraju vrtec sicer nima parkirišča, tako da razumem da mora starš ustaviti avto na pločniku ko gre po otroka. SAMO ZAKAJ MORA BITI AVTO POTEM TAM PARKIRAN 1 URO?!?!?!? In seveda se nabere tam vsaj 5 ali več avtov, ki so parkirani na eni strani ceste na pločniku, na drugi strani ceste pa ob zidu, tako da je prehod dobesedno onemogočen (razen če parkirajo tako da moraš voziti slalom). Sčasoma so se navadili celo na to, da niti vseh 4 utripalk ne prižgejo tam ampak preprosto parkirajo vozilo in izginejo.
takim naj kar pišejo kazni. samo kaj ko v našem kraju redarjev praktično ni :(
takim naj kar pišejo kazni. samo kaj ko v našem kraju redarjev praktično ni :(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DragonHeart ()
GupeM ::
V zdravstvenem domu v Škofji loki imajo to odlično urejeno. Pripelješ, vzameš listek za brezplačno parkiranje (2 uri). Kar je več, moraš plačat. Sicer je zadeva res taka da te kaznuje redar če vidi da nimaš listka ali pa imaš avto predolgo parkiran. Če pa bi pred uvoz in izvoz postavili rampe in skener za listke, pa bi vsak še kako gledal da bo v teh dveh urah odpeljal.
Podobno bi lahko storili tudi pred vrtci. Namesto 2 uri bi bil čas omejen na 10 - 15 minut kar je več kot dovolj, saj vsi pravijo "Sam 5 minut da otroka odložim v vrtcu."
Podobno bi lahko storili tudi pred vrtci. Namesto 2 uri bi bil čas omejen na 10 - 15 minut kar je več kot dovolj, saj vsi pravijo "Sam 5 minut da otroka odložim v vrtcu."
imagodei ::
Vse se da zrihtat, ampak vedno je vprašanje denar.
Koliko dohodnine več si pripravljen plačat, da bodo pred vrtci zastonj parkingi?
Koliko več si pripravljen plačat vrtec, da te bo vsako jutro pred vhodom čakalo prazno parkirno mesto?
Lahko pa rečemo tudi drugače, ukinemo igrišča pred vrtci in jih spremenimo v parkirišča.
Ali pa podvojimo število otrok v skupinah in denar raje namenimo za parkirišča.
Lahko pa parkiraš 200m od vhoda in se z otrokom sprehodiš do vrtca in mu ob tem nameniš nekaj svojega časa.
Katera možnost se ti zdi najboljša?
Denarja namenimo v naši ljubi državici za javno dobro več kot dovolj. Žal je država predraga in neučinkovita.
Bom se še enkrat ponovil, da ne bo dileme: sem čisto za spoštovanje CPP; ampak slabe rešitve so pač slabe in ni razloga, da bi ostale.
- Hoc est qui sumus -
fosil ::
Denarja namenimo v naši ljubi državici za javno dobro več kot dovolj. Žal je država predraga in neučinkovita.
Bom se še enkrat ponovil, da ne bo dileme: sem čisto za spoštovanje CPP; ampak slabe rešitve so pač slabe in ni razloga, da bi ostale.
Ne pozabit omenit patrij in falcona.
Glavni problem v tej državici je dejansko nekonsistentnost.
Če bi te redarji kaznovali vsakič ko narobe parkiraš potem težav ne bi bilo, ker nebi niti pomislil na kavbojsko parkiranje, ampak bi poiskal druge ravno tako dobre rešitve.
Ker pa te kaznujejo samo občasno je potem jok in stok.
Normalno pa je, da ljudje delamo po liniji najmanjšega odpora.
Tako je!
imagodei ::
> "Ne pozabit omenit patrij in falcona."
Si mislil, a? Dejansko je uspelo tebi omeniti jih.
> "Glavni problem v tej državici je dejansko nekonsistentnost.
Če bi te redarji kaznovali vsakič ko narobe parkiraš potem težav ne bi bilo, ker nebi niti pomislil na kavbojsko parkiranje, ampak bi poiskal druge ravno tako dobre rešitve."
Ja, če se hočeš delat slepega, se pa daj. Niso problem nekonsistentnosti, ampak sistemske anomalije. Promet v LJ je prerasel obstoječo infrastrukturo - tako cesto, kot tudi parkirišča. Če bi se pobrane globe uporabljale za razvoj infrastrukture, jaz ne bi nič jamral.
Tako pa - naši občinski redarji so zadnjič ob 10h zjutraj pisali kazni za vozila, ki na na pol praznem parkirišču v modri coni niso imela na vidnem mestu parkirne ure. Očitno so se strgali s ketne; občinski proračun je treba napolnit, milom ili silom. Očitno redarjem ni jasen koncept vzpostavljanja reda. Po drugi strani so vse travnate površine, na katerih se igrajo otroci, posrane od psov. Seveda redarji ne bodo tekali za nevestnimi lastniki psov. Je le bolj pomembno na napol praznem parkirišču pisat kazni sicer pravilno parkiranim, a napačno označenim vozilom. Čez konsistentnost ga ni.
Si mislil, a? Dejansko je uspelo tebi omeniti jih.
> "Glavni problem v tej državici je dejansko nekonsistentnost.
Če bi te redarji kaznovali vsakič ko narobe parkiraš potem težav ne bi bilo, ker nebi niti pomislil na kavbojsko parkiranje, ampak bi poiskal druge ravno tako dobre rešitve."
Ja, če se hočeš delat slepega, se pa daj. Niso problem nekonsistentnosti, ampak sistemske anomalije. Promet v LJ je prerasel obstoječo infrastrukturo - tako cesto, kot tudi parkirišča. Če bi se pobrane globe uporabljale za razvoj infrastrukture, jaz ne bi nič jamral.
Tako pa - naši občinski redarji so zadnjič ob 10h zjutraj pisali kazni za vozila, ki na na pol praznem parkirišču v modri coni niso imela na vidnem mestu parkirne ure. Očitno so se strgali s ketne; občinski proračun je treba napolnit, milom ili silom. Očitno redarjem ni jasen koncept vzpostavljanja reda. Po drugi strani so vse travnate površine, na katerih se igrajo otroci, posrane od psov. Seveda redarji ne bodo tekali za nevestnimi lastniki psov. Je le bolj pomembno na napol praznem parkirišču pisat kazni sicer pravilno parkiranim, a napačno označenim vozilom. Čez konsistentnost ga ni.
- Hoc est qui sumus -
fosil ::
Torej pravila je treba upoštevat samo v določenih okoliščinah?
To je ravno tista konsistentnost o kateri govorim, ko se bodo ljudje navadil da je treba pravila upoštevat, bo življenje za vse veliko lažje.
Sicer pa na svetu ne obstaja mesto, kjer bi bilo toliko parkirišč in toliko cest, da bi se lahko vsi z avtom pripeljali do vrat in tam tudi parkirali.
Ampak v razvitih državah ljudje vedo, da je parkiranje v mestu luksuz in se temu primerno obnašajo, pri nas pa se nekateri obnašajo, kot da je pravica do parkiranja pred vrati zapisana v ustavo.
To je ravno tista konsistentnost o kateri govorim, ko se bodo ljudje navadil da je treba pravila upoštevat, bo življenje za vse veliko lažje.
Sicer pa na svetu ne obstaja mesto, kjer bi bilo toliko parkirišč in toliko cest, da bi se lahko vsi z avtom pripeljali do vrat in tam tudi parkirali.
Ampak v razvitih državah ljudje vedo, da je parkiranje v mestu luksuz in se temu primerno obnašajo, pri nas pa se nekateri obnašajo, kot da je pravica do parkiranja pred vrati zapisana v ustavo.
Tako je!
enadvatri ::
Zakon je zakon. Zdrava pamet pa zdrava pamet.
Ko sem zavestno in malomarno kršil CPP, sem kazni vestno plačeval. Ko so me v to silile okoliščine, sem se vedno pritožil in večkrat tudi uspel (nazadnje, ko sem želel nekaj ogromnega in težkega dostaviti na Miklošičevi ter sem avto parkiral vzdolž pločnika in kolesarske - policisti so me že na 1. stopnji oprostili zaradi neznatnega pomena prekrška, kar je v nasprotju s tistimi, ki zagovarjate slepo sledenje zakonodaji). Da ne bo nejasnosti, to zadnjo kazen so mi pustili in mi jo spregledali policisti, sem pa imel podobno srečo tudi z redarji, a ne vedno.
V domačih krajih bi se skoraj stepel z enim petelinom od redarja, ki se je vedel nekulturno in mi po provokacijah še želel izreči globo za kršenje javnega reda in miru. Boljše zanj.
Naslednjič se bom pa zagotovo, ker je to postal že zasebni šerifat za nekatere župane. Slikal sem nalepko, ki te zagotovo reši kazni redarstva v eni od slovenskih občin!
Jaz sem pa v nasprotno prepričan od imagodeja, ker je naša družba že precej načeta ...
P. S.: Naj kdo popravi to galerijo, do takrat pa dela desni gumb in odpri v novem zavihku. ;-)
Ko sem zavestno in malomarno kršil CPP, sem kazni vestno plačeval. Ko so me v to silile okoliščine, sem se vedno pritožil in večkrat tudi uspel (nazadnje, ko sem želel nekaj ogromnega in težkega dostaviti na Miklošičevi ter sem avto parkiral vzdolž pločnika in kolesarske - policisti so me že na 1. stopnji oprostili zaradi neznatnega pomena prekrška, kar je v nasprotju s tistimi, ki zagovarjate slepo sledenje zakonodaji). Da ne bo nejasnosti, to zadnjo kazen so mi pustili in mi jo spregledali policisti, sem pa imel podobno srečo tudi z redarji, a ne vedno.
V domačih krajih bi se skoraj stepel z enim petelinom od redarja, ki se je vedel nekulturno in mi po provokacijah še želel izreči globo za kršenje javnega reda in miru. Boljše zanj.
Naslednjič se bom pa zagotovo, ker je to postal že zasebni šerifat za nekatere župane. Slikal sem nalepko, ki te zagotovo reši kazni redarstva v eni od slovenskih občin!
Jaz sem pa v nasprotno prepričan od imagodeja, ker je naša družba že precej načeta ...
P. S.: Naj kdo popravi to galerijo, do takrat pa dela desni gumb in odpri v novem zavihku. ;-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enadvatri ()
darkolord ::
Promet v LJ je prerasel obstoječo infrastrukturo - tako cesto, kot tudi parkirišča.Ampak to ne pomeni, da bi moral sedaj vsak business entity zagotoviti ustrezno število parkirišč za vse svoje stranke - to enostavno ni mogoče.
Si niti ne predstavljam, kako bi bilo, če bi se npr. parižani obnašali tako kot ljubljančani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
Ampak to ne pomeni, da bi moral sedaj vsak business entity zagotoviti ustrezno število parkirišč za vse svoje stranke - to enostavno ni mogoče.
Pa ne samo to, parking mora bit max 20m od vhoda, drugače nima smisla.
Jaz mislim, da je MOL že več kot enkrat dala jasno vedet, da jim za avtomobile v centru dol visi in da, več kot bo gužve in težav z parkiranjem prej bodo idioti nehal rinit z avtom v center za vsako figo. Pred kratkim je bil intevju z Jurančičem točno na to temo, ga linkam, če ga najdem.
Imagodei, ti resno verjameš,d a je ključni problem parkiranja pred vrtci, to da država noče uredit parkirnih mest pred vrtci?
naši občinski redarji so zadnjič ob 10h zjutraj pisali kazni za vozila, ki na na pol praznem parkirišču v modri coni niso imela na vidnem mestu parkirne ure.
A če je parkirišče pol prazno potem, napačno parkiranje ni prekršek?
imagodei ::
Torej pravila je treba upoštevat samo v določenih okoliščinah?
A imaš ti pogosto navado ljudem pripisovat izjave, ki jih niso dajali?
KJE si videl, da sem komu sugeriral, naj parkira pred vrtcem (šolo, UE) na napačen način, če tam ni urejenega parkirišča?!
Kar jaz trdim je, da je obnašanje ljudi pričakovano. Gre za sociološki pojav. Ljudi lahko do neke mere prevzgojiš, še toliko represije pa ne reši bistva problema. Če hočeš problem zabasanih ulic in nepravilno parkiranih avtomobilov v čim večji meri odpravit (pazi, ne govorim o digitalnih rešitvah, o 0 in 1!), potem izgradiš zadostno količino parkirnih mest. Še vedno se bodo pa našli pajaci, ki bodo parkirali narobe. Nedvomno.
Situacija je zelo podobna, kot zapiranje vrat. Lahko se stalno razburjaš, kako obiskovalci ne zapirajo vrat za sabo in da si stalno na prepihu, ter vsakega, ki ne razume koncepta vrat mastno ozmerjaš; lahko pa na vrata namontiraš avtomatsko zapiralo.
Samo v Sloveniji, kjer smo bolj papeški od papeža, avtomatskega zapirala ne bi namontirali tudi če bi obstajala možnost, ker je bolj fino nevzgojence nadirat ter pretepat. Ane?
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Pa ne samo to, parking mora bit max 20m od vhoda, drugače nima smisla.
Ne vem, kje jih jemljete. Strawman, much?
Imagodei, ti resno verjameš,d a je ključni problem parkiranja pred vrtci, to da država noče uredit parkirnih mest pred vrtci?
Tudi tega nisem nikoli dejal. Včasih skozi posamezen primer izrazimo problem koncepta. LJ, če ji je všeč ali ne, ima preko 120.000 dnevnih migrantov. To občini prinaša kopico prednosti, razvoj regije, itd., ampak za izboljšavo javnega potniškega prometa je pa pripravljena storiti bore malo. To ni problem samo Ljubljane, ampak vseslovenski problem. Kot rečeno, prometna infrastruktura je 30 let zadaj; vzroki so tudi v odtekanju denarja k določenim "baronom", pa da ne načenjamo te teme...
Jaz samo želim izpostavit, da se zgolj z represijo ne moreš boriti proti gužvi na cestah. Ljudem je treba dat všečne sistemske rešitve; tiste, ki se še vedno ne znajo disciplinirat, pa ustrezno sankcioniraš. Ne pa, da ohranjaš stanje slabo, ker je to pač najbolj preprosto.
Kot rečeno - trgovski centri so pogruntali. Banke so tudi našle všečno rešitev za plačevanje položnic in zmanjšanje vrst. Danes večina ljudi plačuje položnice preko Interneta, iz udobja svojega kavča. Zaradi tega je na ulici pred banko parkiranih manj avtomobilov, tisti, ki pa na banko pridejo, pa so tudi hitreje na vrsti.
A če je parkirišče pol prazno potem, napačno parkiranje ni prekršek?
Heh, seveda je. Samo, ne moreš izgubit kompasa pri kaznovanju ljudi. Modre cone so tam ravno zato, ker se pričakuje gužvo in ker nočeš, da ljudje parkirajo za pol dneva. Če je parkirišče dejansko prazno, je kaznovanje ljudi - navadno merjenje kurca.
Točno tako, kot če radar skriješ 10m pred tablo za konec naselja, pri čemer je konfiguracija vozišča in okolica (ni več nobenih hiš, pločnika...) že 80m pred tablo v bistvu taka, kot 80m za tablo - torej si izven naselja. Ampak, ker se 10m pred tablo pač da dobit denar, bomo tam postavili radar. Ker se na praznem parkirišču da napisat 20 kazni zaradi neuporabe parkirne ure, jih pač bomo.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
imagodei - Razni stebrički, zapirala, zapornice, ograje, ovire, večinoma kazijo in degradirajo okolje. Vse to je potrebno, da se onemogoči 10-20%-ov neprilagojencev, ki jim predpisi visijo dol.
Poleg vse nesramnosti in nevzgojenosti lastnikov avtomobilov, je potrebno upoštevati tudi to, da jih večina vozi na pamet. Na Vodmatu imamo že skoraj pol leta vzpostavljen režim enosmernih ulic, pa še vedno, mimo šole, navkljub postavljenim znakom, vsako uro, vsaj 20 voznikov pelje v nasprotno smer.
Za pomanjkanje parkirnih prostorov niti slučajno ni kriva sedanja ali prejšnja oblast. To je pač posledica načrtovanja gradnje in upoštevanje prometa od nastanka mesta.
Ob parih vpregah, ki so se po cestah kotalile ob nastanku mesta, do sedanjih 150k avtomobilov, ki se vsako jutro pripeljejo v mesto, je minilo par sto let.
Ko so se gradile večje soseske v LJ, je imel avto, morda vsak 3-ji lastnik stanovanja in je bilo predvidenih pp dovolj (ob vsakem novem bloku, je bilo veliko preznih prostorov), danes pa veliko teh stanovanj oddajajo študentom in naenkrat pride na stanovanje tudi do 6 vozil, ki so nepremično parkirani, od nedelje zvečer, do petka popoldan. V času počitnic, je skoraj v celem mestu parkirnih prostorov, dovolj.
Mesto je začelo z nastopom Z.J. urejati promet po posameznih področjih mesta - najprej zaprtje ožjega centra - rezultat je en vagon kritik, da se stara mama ne more pripeljat in odpeljat do vhoda, kadar koli - Zoki ne zna urediti prometa, da bi bilo vsem prav.
Nato sledi zaprtje nekaj parkirišč in postavitev parkomatov - rezultat - Zoki baraba, bi služil na račun poštenih vozačev.
Uvedba enosmernih ulic, izdaja dovolilnic za stanovalce (seveda proti nadomestilu - 100€/leto)- rezultat - Zoki služi na naš račun.
V večjem številu se pričnejo oglašat in bunit vozači, ker je tistih zastonj parkirišč (pred garažami, vhodi, na zelenicah.......) vsak dan manj, oziroma, jih mestni redarji obiščejo večkrat in pač polistkajo ali odstranijo vse nepravilno parkirane avtomobile. Zopet kritike - redarji čakajo v zasedi in nas oglobijo, reveže nič krive.
Sledijo pozivi, da naj mesto, država, firme zgradijo čim več parkirnih hiš, ko pa mesto pristopi tudi k temu, pa zopet kritike - pod tržnico ne, Stožice so zgrešen projekt, enosmerne ulice ponovno naredit dvosmerne in ukinit urejeno parkiranje, park and driwe ni uporabno, ker porabimo preveč časa za prevoz z avtobusom ali peš.
Isnočasno so obstoječe parkirne hiše, na pol prazne.
Problem ni toliko v ureditvi, kot je problem v naših glavah. Neradi se odpovemo določenim navadam, sploh, dokler so zastonj, ko je potrebno to navado plačati, najdemo tisoč in en način, da se plačilu izognemo.
Torej zaradi 10-20%-ov problematičnih voznikov, bi morali spremeniti celoten sistem CPP, da bi vašemu EGU zadostili.
Ni mi jasno, kako nekaterim ne potegne, da tisto, kar se ne sme, se pač, nekaznovano ne sme.
Ko vozim, ne pijem.
Ne parkiram na pločniku in povsod, kjer ni dovoljeno, če je pač tako pravilo, parkiranje tudi plačam.
V naseljih se strogo držim predpisov, glede hitrosti, tudi če za menoj visijo na hupi ali blendi, če se mi obesi na odbijač, dam opozorilo z utripalkami, če to ne pomaga, ob prvi oviri pohodim zavoro.
Na modri coni parkiranja, nastavim uro in pazim, da sem v tiste pol ure nazaj, če predvidevam, da bom rabil več časa, se pač zapeljem v parkirno hišo in plačam, kolikor hočejo (je pa res, da so te hiše pri nas precej drage).
Izven naselja, velikokrat prekoračim hitrost (za cca 10-20km/h), v primeru, da padem v radar, bom predpisano kazen, pač plačal (v skoraj 50 letih udeležbe v prometu, sem ob mnogo prevoženih km po celi Evropi, plačal samo 3 kazni - 1 za nepravilno parkiranje pri Centromerkurju, ko je bil tam še dovoljen promet, 1 za parkiranje ob dostavi računalnika na Cankarjevi in 1 za 10 sekundni razgovor po mobitelu, takoj nabavil prostoročni sistem).
Nikoli zaradi tega nisem pizdil, saj sem prekrške storil sam, v polni zavesti, da kršim predpise.
120k parkiranih avtomobilov, ne prinese nikakršnega razvoja regiji, kvečjemu probleme. 120k gibljivih vozil, ki bi parkirne prostore zapuščalo v pol ure ali uri, pa bi lahko pomenilo razvoj regije, saj to pomeni, da te vozniki izvajajo določene aktivnosti na več mestih, ali da nakupujejo. Pred trgovinami (razen tistih, ki so pogruntal, da so to še edina brezplačna parkirna mesta) je vedno dren, a se vedno najde prazno mesto. Hofer je pričel postavljati zapornice, da se izogne takim vozniškim trolom. Na blagajni dobiš pač žeton, po opravljenem nakupu. V bližnji prihodnosti, bodo tako naredili tudi v leclercu, šparu, meckatorju...., kam pa potem?
Poleg vse nesramnosti in nevzgojenosti lastnikov avtomobilov, je potrebno upoštevati tudi to, da jih večina vozi na pamet. Na Vodmatu imamo že skoraj pol leta vzpostavljen režim enosmernih ulic, pa še vedno, mimo šole, navkljub postavljenim znakom, vsako uro, vsaj 20 voznikov pelje v nasprotno smer.
Za pomanjkanje parkirnih prostorov niti slučajno ni kriva sedanja ali prejšnja oblast. To je pač posledica načrtovanja gradnje in upoštevanje prometa od nastanka mesta.
Ob parih vpregah, ki so se po cestah kotalile ob nastanku mesta, do sedanjih 150k avtomobilov, ki se vsako jutro pripeljejo v mesto, je minilo par sto let.
Ko so se gradile večje soseske v LJ, je imel avto, morda vsak 3-ji lastnik stanovanja in je bilo predvidenih pp dovolj (ob vsakem novem bloku, je bilo veliko preznih prostorov), danes pa veliko teh stanovanj oddajajo študentom in naenkrat pride na stanovanje tudi do 6 vozil, ki so nepremično parkirani, od nedelje zvečer, do petka popoldan. V času počitnic, je skoraj v celem mestu parkirnih prostorov, dovolj.
Mesto je začelo z nastopom Z.J. urejati promet po posameznih področjih mesta - najprej zaprtje ožjega centra - rezultat je en vagon kritik, da se stara mama ne more pripeljat in odpeljat do vhoda, kadar koli - Zoki ne zna urediti prometa, da bi bilo vsem prav.
Nato sledi zaprtje nekaj parkirišč in postavitev parkomatov - rezultat - Zoki baraba, bi služil na račun poštenih vozačev.
Uvedba enosmernih ulic, izdaja dovolilnic za stanovalce (seveda proti nadomestilu - 100€/leto)- rezultat - Zoki služi na naš račun.
V večjem številu se pričnejo oglašat in bunit vozači, ker je tistih zastonj parkirišč (pred garažami, vhodi, na zelenicah.......) vsak dan manj, oziroma, jih mestni redarji obiščejo večkrat in pač polistkajo ali odstranijo vse nepravilno parkirane avtomobile. Zopet kritike - redarji čakajo v zasedi in nas oglobijo, reveže nič krive.
Sledijo pozivi, da naj mesto, država, firme zgradijo čim več parkirnih hiš, ko pa mesto pristopi tudi k temu, pa zopet kritike - pod tržnico ne, Stožice so zgrešen projekt, enosmerne ulice ponovno naredit dvosmerne in ukinit urejeno parkiranje, park and driwe ni uporabno, ker porabimo preveč časa za prevoz z avtobusom ali peš.
Isnočasno so obstoječe parkirne hiše, na pol prazne.
Problem ni toliko v ureditvi, kot je problem v naših glavah. Neradi se odpovemo določenim navadam, sploh, dokler so zastonj, ko je potrebno to navado plačati, najdemo tisoč in en način, da se plačilu izognemo.
Torej zaradi 10-20%-ov problematičnih voznikov, bi morali spremeniti celoten sistem CPP, da bi vašemu EGU zadostili.
Ni mi jasno, kako nekaterim ne potegne, da tisto, kar se ne sme, se pač, nekaznovano ne sme.
Ko vozim, ne pijem.
Ne parkiram na pločniku in povsod, kjer ni dovoljeno, če je pač tako pravilo, parkiranje tudi plačam.
V naseljih se strogo držim predpisov, glede hitrosti, tudi če za menoj visijo na hupi ali blendi, če se mi obesi na odbijač, dam opozorilo z utripalkami, če to ne pomaga, ob prvi oviri pohodim zavoro.
Na modri coni parkiranja, nastavim uro in pazim, da sem v tiste pol ure nazaj, če predvidevam, da bom rabil več časa, se pač zapeljem v parkirno hišo in plačam, kolikor hočejo (je pa res, da so te hiše pri nas precej drage).
Izven naselja, velikokrat prekoračim hitrost (za cca 10-20km/h), v primeru, da padem v radar, bom predpisano kazen, pač plačal (v skoraj 50 letih udeležbe v prometu, sem ob mnogo prevoženih km po celi Evropi, plačal samo 3 kazni - 1 za nepravilno parkiranje pri Centromerkurju, ko je bil tam še dovoljen promet, 1 za parkiranje ob dostavi računalnika na Cankarjevi in 1 za 10 sekundni razgovor po mobitelu, takoj nabavil prostoročni sistem).
Nikoli zaradi tega nisem pizdil, saj sem prekrške storil sam, v polni zavesti, da kršim predpise.
120k parkiranih avtomobilov, ne prinese nikakršnega razvoja regiji, kvečjemu probleme. 120k gibljivih vozil, ki bi parkirne prostore zapuščalo v pol ure ali uri, pa bi lahko pomenilo razvoj regije, saj to pomeni, da te vozniki izvajajo določene aktivnosti na več mestih, ali da nakupujejo. Pred trgovinami (razen tistih, ki so pogruntal, da so to še edina brezplačna parkirna mesta) je vedno dren, a se vedno najde prazno mesto. Hofer je pričel postavljati zapornice, da se izogne takim vozniškim trolom. Na blagajni dobiš pač žeton, po opravljenem nakupu. V bližnji prihodnosti, bodo tako naredili tudi v leclercu, šparu, meckatorju...., kam pa potem?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
MisterR ::
Gledo psov in iztrebkov lahko Maribor oz. mestni park pohvalim. Vsakih par metrov je koš, mislim da tudi vrečke, pa tudi lastniki so začeli čistit za svojimi psi.
solatko ::
imagodei - Veliko bolj produktivne (višje kazni, večja možnost prekoračitve) so cone 30, ki so na nekaterih cestah postavljene čisto po domače, vendar so in kdor ne bo upošteval omejitev, bo pač plačal.
Pol Slovenije ve za past na Roški, pa se jim še vedno splača kasirat.
Pol Slovenije ve za past na Roški, pa se jim še vedno splača kasirat.
Delo krepa človeka
imagodei ::
solatko, skratka, super si. Ampak, če se omejimo na parkirna mesta:
solatko> "Ko so se gradile večje soseske v LJ, je imel avto, morda vsak 3-ji lastnik stanovanja in je bilo predvidenih pp dovolj (ob vsakem novem bloku, je bilo veliko preznih prostorov), danes pa veliko teh stanovanj oddajajo študentom in naenkrat pride na stanovanje tudi do 6 vozil, ki so nepremično parkirani, od nedelje zvečer, do petka popoldan."
Ljubljana ima pač največjo Univerzo. V kakšni drugi državi imajo vse fakultete na enem mestu, v kampusu, z zadostnim številom parkirišč, študentskim domom in vso pripadajočo infrastrukturo. Pri nas je pač malo drugače. Ljubljana ima zaradi dnevnih migrantov tudi mnoge prednosti - podjetja občini prinašajo denar, mnogo ljudi gre po zaključenem šihtu v ljubljanske trgovine, namesto tiste v domačem mestu. Regija ima sredstva, da se razvija in da cveti (koliko je to dejansko res, je druga stvar - se pa strinjam, da je Zoki svojih mandatih pokazal mnogo več, kot prej trije ali štirje župani). Skratka, povečan promet v LJ je naravna posledica in LJ mora računat s tem.
Jaz ne zagovarjam napačnega parkiranja in drugih prekrškov, pač pa govorim zgolj to, da represija ni (edini) pravi pristop.
Fužine so bile zgrajene, kaj, 35 let nazaj? Sam ugotavljaš, da je število parkirnih prostorov poddimenzionirano za današnje potrebe. Da bi v stanovanjskih soseskah, zgrajenih 30 let nazaj dogradili (manjše) garažne hiše, ne gre? V centru so v zadnjih letih zrasle kot gobe po dežju in meni ni prav noben problem parkirat na plačljivem parkirišču - če je le moj cilj v "walking distance". Da bi parkiral v parkini hiši na Miklošičevi in se nato sprehodil do UKC, enostavno ni sprejemljivo. Kamot pa parkiram v tej parkirni hiši nasproti stomatološke.
Če greva pa še malo širše pogledat - ni problem samo Ljubljana. Iz Gorenjske so povezave javnega potniškega prometa katastrofa. Na drugi tir se bo čakalo še 20 let, če bo sploh kdaj zgrajen. Da vlak med Jesenicami in Ljubljano pelje cca 1x na uro (če ne upoštevaš mednarodnih vlakov), ter predvsem dejstvo, da za pot potrebujejo DOBRO URO, ima res kontraproduktivni učinek. V LJ sem vsaj enkrat tedensko - če bi se lahko vsake pol ure usedel na vlak, v znosnih 40 minutah pripeljal na glavno postajo, nato pa s trolo do bližine stadiona Kodeljevo - vse znotraj ene ure, imaš takoj navdušenega migranta, ki bi avto puščal doma.
Konkretno - če moram biti na Kodeljevem ob 20h, moram na vlak, ki gre iz Jesenic ob 18:05, pa še to gre za las. Vlak ima prihod ob 19:20, če sem ob 19:30 na troli je že zmaga, 15 minut vožnje do stadiona je skoraj iluzija, ob 20h se pa začne trening in moram biti preoblečen. Da za pot nazaj sploh ne govorim. En vlak gre na Gorenjsko ob 20:50 in je absolutno prezgoden, naslednji pa ob 23:50 in je mednarodni, tako da sploh ne ustavi tam, kjer sem doma. Naj ob pol enih zjutraj kličem svojo punco, naj me pride iskat?
Skratka, odhod od doma pred 18h, prihod ob 1h zjutraj - sedem ur, zato da sem na treningu dve uri od 20-22h?
Get real.
solatko> "Ko so se gradile večje soseske v LJ, je imel avto, morda vsak 3-ji lastnik stanovanja in je bilo predvidenih pp dovolj (ob vsakem novem bloku, je bilo veliko preznih prostorov), danes pa veliko teh stanovanj oddajajo študentom in naenkrat pride na stanovanje tudi do 6 vozil, ki so nepremično parkirani, od nedelje zvečer, do petka popoldan."
Ljubljana ima pač največjo Univerzo. V kakšni drugi državi imajo vse fakultete na enem mestu, v kampusu, z zadostnim številom parkirišč, študentskim domom in vso pripadajočo infrastrukturo. Pri nas je pač malo drugače. Ljubljana ima zaradi dnevnih migrantov tudi mnoge prednosti - podjetja občini prinašajo denar, mnogo ljudi gre po zaključenem šihtu v ljubljanske trgovine, namesto tiste v domačem mestu. Regija ima sredstva, da se razvija in da cveti (koliko je to dejansko res, je druga stvar - se pa strinjam, da je Zoki svojih mandatih pokazal mnogo več, kot prej trije ali štirje župani). Skratka, povečan promet v LJ je naravna posledica in LJ mora računat s tem.
Jaz ne zagovarjam napačnega parkiranja in drugih prekrškov, pač pa govorim zgolj to, da represija ni (edini) pravi pristop.
Fužine so bile zgrajene, kaj, 35 let nazaj? Sam ugotavljaš, da je število parkirnih prostorov poddimenzionirano za današnje potrebe. Da bi v stanovanjskih soseskah, zgrajenih 30 let nazaj dogradili (manjše) garažne hiše, ne gre? V centru so v zadnjih letih zrasle kot gobe po dežju in meni ni prav noben problem parkirat na plačljivem parkirišču - če je le moj cilj v "walking distance". Da bi parkiral v parkini hiši na Miklošičevi in se nato sprehodil do UKC, enostavno ni sprejemljivo. Kamot pa parkiram v tej parkirni hiši nasproti stomatološke.
Če greva pa še malo širše pogledat - ni problem samo Ljubljana. Iz Gorenjske so povezave javnega potniškega prometa katastrofa. Na drugi tir se bo čakalo še 20 let, če bo sploh kdaj zgrajen. Da vlak med Jesenicami in Ljubljano pelje cca 1x na uro (če ne upoštevaš mednarodnih vlakov), ter predvsem dejstvo, da za pot potrebujejo DOBRO URO, ima res kontraproduktivni učinek. V LJ sem vsaj enkrat tedensko - če bi se lahko vsake pol ure usedel na vlak, v znosnih 40 minutah pripeljal na glavno postajo, nato pa s trolo do bližine stadiona Kodeljevo - vse znotraj ene ure, imaš takoj navdušenega migranta, ki bi avto puščal doma.
Konkretno - če moram biti na Kodeljevem ob 20h, moram na vlak, ki gre iz Jesenic ob 18:05, pa še to gre za las. Vlak ima prihod ob 19:20, če sem ob 19:30 na troli je že zmaga, 15 minut vožnje do stadiona je skoraj iluzija, ob 20h se pa začne trening in moram biti preoblečen. Da za pot nazaj sploh ne govorim. En vlak gre na Gorenjsko ob 20:50 in je absolutno prezgoden, naslednji pa ob 23:50 in je mednarodni, tako da sploh ne ustavi tam, kjer sem doma. Naj ob pol enih zjutraj kličem svojo punco, naj me pride iskat?
Skratka, odhod od doma pred 18h, prihod ob 1h zjutraj - sedem ur, zato da sem na treningu dve uri od 20-22h?
Get real.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
thramos ::
Za takšno pot v Sloveniji in Ljubljani, z njuno količino in gostoto prebivalstva, javni promet nikoli ne bo mogel biti niti približno konkurenčen avtomobilu.
Nekako tako je nerealno pričakovati tudi, da bodo vrtci in podobne zadeve v centru mesta, ter zavoženo zgrajene bivalne soseske imele dovolj priročnih parkirnih mest.
Ne rečem da ni izvedljivo, ampak, če ne najdemo nafte na barju, nerealno. Žal.
Nekako tako je nerealno pričakovati tudi, da bodo vrtci in podobne zadeve v centru mesta, ter zavoženo zgrajene bivalne soseske imele dovolj priročnih parkirnih mest.
Ne rečem da ni izvedljivo, ampak, če ne najdemo nafte na barju, nerealno. Žal.
darkolord ::
Skratka, povečan promet v LJ je naravna posledicaNaravna posledica? Zakaj pa recimo v centru Amsterdama in mnogih drugih evropskih mestih ne velja ta "naravna posledica"?
fosil ::
Ljubljana ima zaradi dnevnih migrantov tudi mnoge prednosti - podjetja občini prinašajo denar, mnogo ljudi gre po zaključenem šihtu v ljubljanske trgovine, namesto tiste v domačem mestu. Regija ima sredstva, da se razvija in da cveti
Ljubljana od dnevnih migrantov in njihovega zapravljanja ne dobi niti centa. Imamo pač tak fin sistem financiranja občin.
Tako je!
Gandalfar ::
Seveda dobi. En kup davkov od firme kjer delajo, en kup davkov od restavracij kjer jedo. En kup davkov od velikih trgovskih sredisc kjer kupujejo, ker jim je na poti.
darkolord ::
Davke dobi RS. Al kupujejo in jejo v LJ al v SG, je vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Mavrik ::
In RS te davke nazaj potala glede na to, koliko ljudi je kje.
The truth is rarely pure and never simple.
fosil ::
Ja, ampak šteje pa stalno prebivališče, zaradi dnevnih migrantov Ljubljana tako ne dobi nič, prav tako ne zaradi študentov.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Mehmed ::
Ja ja, neljubljancani prinasajo ljubljani profit, zato naj ta zgradi vec parkplacov.
Ker ni dovolj parkplacov, parkiramo kjer lahko. Ko zgradimo garazne hise so predrage/predalec pa parkiramo kjer lahko.
Lpp bi uporabljali, ce bi bil hitrejsi. Hitrejsi bo sele, ko ga bomo uporabljali pa mu sprostili ceste.
Teh zacaranih krogov je kolikor hoces. Ampak najbolj temeljni problem je, da hoce vsak priti do vrat. Ne 200 m stran, ne pet minut stran, do vrat. Toliko parkplacov, da bodo vsi naenkrat lahko prisli do vrat, pa ne mores imeti.
Pa to mislim zares dobesedno, pred blokom imamo recimo dovolj placa za vse. Ampak ker mora vsak parkirati cim blizje vratom, pa je to manj kot 10 metrov razlike, se placi zasedajo od znotraj navzen. Tako zunanje zasede kdo drug in potem morajo, spet da so lahko pred vrati, zaparkirati sosede. Ceprav je se dovolj placov 50 metrov stran.
Sosednja dva bloka enako, cela kolona avtov zaparkira tisto pred njo. 50m stran prazni urejeni parkplaci.
Ne si lagat da ni placa, enostavno smo razvajeni.
Ker ni dovolj parkplacov, parkiramo kjer lahko. Ko zgradimo garazne hise so predrage/predalec pa parkiramo kjer lahko.
Lpp bi uporabljali, ce bi bil hitrejsi. Hitrejsi bo sele, ko ga bomo uporabljali pa mu sprostili ceste.
Teh zacaranih krogov je kolikor hoces. Ampak najbolj temeljni problem je, da hoce vsak priti do vrat. Ne 200 m stran, ne pet minut stran, do vrat. Toliko parkplacov, da bodo vsi naenkrat lahko prisli do vrat, pa ne mores imeti.
Pa to mislim zares dobesedno, pred blokom imamo recimo dovolj placa za vse. Ampak ker mora vsak parkirati cim blizje vratom, pa je to manj kot 10 metrov razlike, se placi zasedajo od znotraj navzen. Tako zunanje zasede kdo drug in potem morajo, spet da so lahko pred vrati, zaparkirati sosede. Ceprav je se dovolj placov 50 metrov stran.
Sosednja dva bloka enako, cela kolona avtov zaparkira tisto pred njo. 50m stran prazni urejeni parkplaci.
Ne si lagat da ni placa, enostavno smo razvajeni.
St235 ::
jap, ravno včeraj na lamutovi. paririšča so cc 200m stran in placa kolikor hočeš. Pa se na to seveda najde frajer v BMWju, ki mora parkirat pred vhod v blok in zraven zaparkirat še dve garaže. Pa pride lastnik garaže in zaparkira BMWja in celo dovoz. Potem pa pol ure dretja in troblenja. Kriva je seveda država, ker vozniku BMWja ni zagotovila parkirišča neposredno pred vhodom in ker drugemu vozniku ni dala toliko zdrave pameti, da bi namesto brezveznih pravokacij pustil avto 200m stran.
Ampak važno, da je država v k****, da nič ne naredi prav, da so redarji zgolj in le inkasanti. Mi bogi državljani pa večne žrtve.
Ampak važno, da je država v k****, da nič ne naredi prav, da so redarji zgolj in le inkasanti. Mi bogi državljani pa večne žrtve.
imagodei ::
Jaz ne vem, kje jih jemljete. Jaz sem čisto za spoštovanje CPP. Parkiram na plačljivih parkirplacih ali v garažnih hišah, oziroma tako, da je prav in nikogar ne zaparkiram. Vi tle mešate nevzgojenost in nonšalantnost z nujo.
Ne glede na to je stanje treba popravit. Redarji so inkasanti, to je nedvomno. Dokler bodo na napol praznem parkirišču v modri coni preganjali pravilno parkirane (in nepravilno označene) avtomobile - 200m proč mamka sprehaja svojega pudlja po pločniku, pes se poserje, mamka pa odkoraka naprej - so samo inkasanti.
Ne glede na to je stanje treba popravit. Redarji so inkasanti, to je nedvomno. Dokler bodo na napol praznem parkirišču v modri coni preganjali pravilno parkirane (in nepravilno označene) avtomobile - 200m proč mamka sprehaja svojega pudlja po pločniku, pes se poserje, mamka pa odkoraka naprej - so samo inkasanti.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Lol, a če še mamci zaračunajo pol pa več niso inkasanti? ali bo potem pač treba novo temo o prascih redarskih, ki lastnike psičkov preganjajo?
Kakorkoli zadevo obračaš, kršitve je treba sankcionirat in izgovri tipa meni so kazen napisali teti s psom/hildi/hitleju pa ne so pomilovanja vredni.
Nuja je pač stvar osebne percepcije. Moja stara mama bo ob 4h zjutraj z odtrgano roko čakala na zeleno luč na prehodu za pešce, nekomu drugemu pa nujno mudi na kavo in res nima časa iskat parkirišča/prehodit 500m.
Se pa strinjam, da v idealnem svetu bi vsi parkirali 10m od cilja, avtomobili bi pa na zrak laufal.
Kakorkoli zadevo obračaš, kršitve je treba sankcionirat in izgovri tipa meni so kazen napisali teti s psom/hildi/hitleju pa ne so pomilovanja vredni.
Vi tle mešate nevzgojenost in nonšalantnost z nujo.
Nuja je pač stvar osebne percepcije. Moja stara mama bo ob 4h zjutraj z odtrgano roko čakala na zeleno luč na prehodu za pešce, nekomu drugemu pa nujno mudi na kavo in res nima časa iskat parkirišča/prehodit 500m.
Se pa strinjam, da v idealnem svetu bi vsi parkirali 10m od cilja, avtomobili bi pa na zrak laufal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
imagodei ::
Zadevo lahko tudi obrneva in rečeva, da zato, ker imamo v Sloveniji frišen luft in lep razgled, imamo lahko zanič vlado.
Skratka, vsega ne moreš imeti oz. pustimo zanič stvari zanič, ker imamo krasen razgled.
Al kaj?
V bistvu se mi ne da več. Over & Out.
Skratka, vsega ne moreš imeti oz. pustimo zanič stvari zanič, ker imamo krasen razgled.
Al kaj?
V bistvu se mi ne da več. Over & Out.
- Hoc est qui sumus -
Mehmed ::
jaz tudi ne razumem zakaj izpostavljas inkasantstvo. Folk to ponavadi pocne, da opravici svoje neumnosti. Ces, jaz ne pocnem nic narobe, to mestu fali denar pa se spravlja name. Redarjem itak ni namen delati red ampak kasirati itd.
Ja ok, inkasanti so. Ampak niso krivi za to stanje, zato tud izpostavljanje tega ne razumem.
Ja ok, inkasanti so. Ampak niso krivi za to stanje, zato tud izpostavljanje tega ne razumem.
St235 ::
Zadevo lahko tudi obrneva in rečeva, da zato, ker imamo v Sloveniji frišen luft in lep razgled, imamo lahko zanič vlado.
Skratka, vsega ne moreš imeti oz. pustimo zanič stvari zanič, ker imamo krasen razgled.
Al kaj?
V bistvu se mi ne da več. Over & Out.
:) v bistvu se v osnovi strinjava. Tako glede prometa kot glede aprkrianja se da sistemsko ogromno naredit. Še več se da naredit na vozniški kulturi. Ampak nič od naštetega ne opraviči kršenja prometnih ali drugačnih predpisov oziroma jokanja, ko dobiš kazen. Kot parvijo naši južni sosedi Nema kajanja posle karanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mehmed ::
Btw, zakaj vrtci napram nakupovalnim srediscem nimajo parkplacov?
Za zacetek, ker je povprasevanje presega ponudbo in se ni treba njim prilagajat.
Malo tudi zato, ker tak parkplac, da bi ustrezal folku ki dostavlja otroke, je precej smesna rec. Moral bi biti ogromen, ker vecina pride ob istem casu, preostanek dneva bi bil pa prazen.
In zdej, ce das minimalni interval za placevat na pol ure, se bo folku uprlo. Ker vejo, da bodo rabili samo 15 minut, pa se bojo pocutili opeharjene. Ce jim das minimalni 10 minut, jim bo slo pol casa za placilo pa zatikanje listka, do takrat bi ze lahko opravili kar imajo, jebes to.
Za zacetek, ker je povprasevanje presega ponudbo in se ni treba njim prilagajat.
Malo tudi zato, ker tak parkplac, da bi ustrezal folku ki dostavlja otroke, je precej smesna rec. Moral bi biti ogromen, ker vecina pride ob istem casu, preostanek dneva bi bil pa prazen.
In zdej, ce das minimalni interval za placevat na pol ure, se bo folku uprlo. Ker vejo, da bodo rabili samo 15 minut, pa se bojo pocutili opeharjene. Ce jim das minimalni 10 minut, jim bo slo pol casa za placilo pa zatikanje listka, do takrat bi ze lahko opravili kar imajo, jebes to.
Ales ::
V enem prejšnjem postu sem sicer napol v šali očitno podal rešitev v pravo smer, drive-in sistem. Kratkotrajni parkirni prostori bi bili sicer fajn, a so zgleda nepraktični. Zadevo bi bilo torej potrebno pogledati še z drugega vidika:
- kdor ima dovolj časa, naj se klasično parkira in sprehodi 100-500m do vrtca
- kdor ga nima, naj vzgojiteljci oz drugi uslužbeniki sporoči, da prihaja oz. je prišel po svoje potomstvo. To naj ga pričaka pred vrtcem ob ustreznem prostoru za ustavljanje (ne parkiranje!).
Sporočanje bi se dalo urediti na dva načina:
- ko pripelje pred vrtec sporoči uslužbencu kdo je in naredi še en krog, ter se vrne. To zahteva dežurnega pred vrtcem.
- ali pa par minut preden prispe pošlje SMS. To zahteva elektronski sistem obveščanja ali pa čisto enostavno en namenski GSM (KISS princip...).
V obeh primerih bi otroci lepo počakali na starša, ki se mu ni treba parkirati in izstopati iz vozila za daljši čas. S tako ureditvijo bi potrebovali vrtci le prostor za ustavljanje in ne parkirnih prostorov.
Kakorkoli človek pogleda, je vse skupaj samo organizacijski problem in rešitev je le vprašanje stroškov in praktičnosti. V najslabšem primeru bi zadeva potrebovala en pilotski projekt in bi se hitro videlo, ali je rešljivo brez parkirnih mest in ali je dejansko bolj optimalno.
- kdor ima dovolj časa, naj se klasično parkira in sprehodi 100-500m do vrtca
- kdor ga nima, naj vzgojiteljci oz drugi uslužbeniki sporoči, da prihaja oz. je prišel po svoje potomstvo. To naj ga pričaka pred vrtcem ob ustreznem prostoru za ustavljanje (ne parkiranje!).
Sporočanje bi se dalo urediti na dva načina:
- ko pripelje pred vrtec sporoči uslužbencu kdo je in naredi še en krog, ter se vrne. To zahteva dežurnega pred vrtcem.
- ali pa par minut preden prispe pošlje SMS. To zahteva elektronski sistem obveščanja ali pa čisto enostavno en namenski GSM (KISS princip...).
V obeh primerih bi otroci lepo počakali na starša, ki se mu ni treba parkirati in izstopati iz vozila za daljši čas. S tako ureditvijo bi potrebovali vrtci le prostor za ustavljanje in ne parkirnih prostorov.
Kakorkoli človek pogleda, je vse skupaj samo organizacijski problem in rešitev je le vprašanje stroškov in praktičnosti. V najslabšem primeru bi zadeva potrebovala en pilotski projekt in bi se hitro videlo, ali je rešljivo brez parkirnih mest in ali je dejansko bolj optimalno.
Mehmed ::
Ja, sam dejansko bi iskali resitve za folk, ki se noce drzat pravil.
Sej niso neki prikrajsani oni oz. ravno toliko kot vsi ostali. Mene tudi prime pustit avto na cesti pa skocit po cike v kiosk pa se zacuda vzdrzim.
Sej niso neki prikrajsani oni oz. ravno toliko kot vsi ostali. Mene tudi prime pustit avto na cesti pa skocit po cike v kiosk pa se zacuda vzdrzim.
fosil ::
Redarji so lahko inkasantje zato ker vsi po vrsti kršijo predpise. In je vseeno v katero smer se obrne, vedno ima dovolj dela.
In zato, tako kot vozniki, izberejo linijo najmanjšega odpora.
Zakaj bi se matral in obredel 10 ulic, če lahko kvoto izpolni na enem parkirišču?
In zato, tako kot vozniki, izberejo linijo najmanjšega odpora.
Zakaj bi se matral in obredel 10 ulic, če lahko kvoto izpolni na enem parkirišču?
Tako je!
kmetek ::
zakaj ne bi kvote povečal oziroma jo sploh ne bi bilo? pač toliko prekrškov kot je pisat kazni do konca izmene, vmes klicat novo izmeno, da piše naprej v okviru pooblastil.
v službi ko se naredi mesečni plan, zaprete do konca meseca?
v službi ko se naredi mesečni plan, zaprete do konca meseca?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
Ales ::
Če ima redar določeno samo neko kvoto in mikro lokacije pobiranja na nekem svojem širšem področju lahko čisto prosto izbira, potem je jasno, da bo delal tam, kjer največ in najhitreje pobere z najmanj dela. Posledično se ljudem zdi, kot da jim nastavlja past.
Rešitev tega problema ni v večanju ali ukinjanju kvot, pač pa v dodatnem omejevanju oz. dodatnih pogojih za delo redarjev. Samo tako se jih lahko prežene z "najdonosnejših" lokacij oz. prepreči, da bi čepeli za vedno istim grmom.
Na žalost je tako, da imajo različni udeleženci v tem procesu precej različne motive. Motiv zakonodajalca bi moral biti striktno vzgojni, motiv javne uprave je verjetno hkrati tudi pridobitniški, motiv redarjev je striktno pridobitniški, motiv kaznovanih je pa izogniti se kazni v celoti. En šmorn je potem to, kako uskladiti vse te motive, da bodo vsi zadovoljni.
Sistem bi moral čim bolj približati delo redarjev temu, da bi delovali vzgojno in ne pridobitniško. Razen če je talanje čim višjih kazni edini vzgojni vzvod, ki ga na tem področju premoremo. V tem primeru pa pač ne jokat, plačajte in nikoli več ne ponovite prekrška.
Hm. Ampak če se prihaja do ponovitveih dejanj, potem tukaj nekaj ne štima...
Rešitev tega problema ni v večanju ali ukinjanju kvot, pač pa v dodatnem omejevanju oz. dodatnih pogojih za delo redarjev. Samo tako se jih lahko prežene z "najdonosnejših" lokacij oz. prepreči, da bi čepeli za vedno istim grmom.
Na žalost je tako, da imajo različni udeleženci v tem procesu precej različne motive. Motiv zakonodajalca bi moral biti striktno vzgojni, motiv javne uprave je verjetno hkrati tudi pridobitniški, motiv redarjev je striktno pridobitniški, motiv kaznovanih je pa izogniti se kazni v celoti. En šmorn je potem to, kako uskladiti vse te motive, da bodo vsi zadovoljni.
Sistem bi moral čim bolj približati delo redarjev temu, da bi delovali vzgojno in ne pridobitniško. Razen če je talanje čim višjih kazni edini vzgojni vzvod, ki ga na tem področju premoremo. V tem primeru pa pač ne jokat, plačajte in nikoli več ne ponovite prekrška.
Hm. Ampak če se prihaja do ponovitveih dejanj, potem tukaj nekaj ne štima...
enadvatri ::
Očitno ste spregledali mojo sliko oz. niste razumeli čemu služi in kakšen problem predstavlja ...
Ta nalepka, ki te reši kazni, nima pravne podlage (v nobeni zakonodaji, podzakonskih aktih ali drugih občinskih predpisih). Torej, ljudje s pozicije delijo te nalepke prijateljem, kar je koruptivno in kaznivo.
Kliknite sem za ogled.
Ta nalepka, ki te reši kazni, nima pravne podlage (v nobeni zakonodaji, podzakonskih aktih ali drugih občinskih predpisih). Torej, ljudje s pozicije delijo te nalepke prijateljem, kar je koruptivno in kaznivo.
Kliknite sem za ogled.
St235 ::
Očitno ste spregledali mojo sliko oz. niste razumeli čemu služi in kakšen problem predstavlja ...
Ta nalepka, ki te reši kazni, nima pravne podlage (v nobeni zakonodaji, podzakonskih aktih ali drugih občinskih predpisih). Torej, ljudje s pozicije delijo te nalepke prijateljem, kar je koruptivno in kaznivo.
Kliknite sem za ogled.
A imaš za tole nebulozo kakršenkoli vir? Al nabijaš tja v tri dni in neupravičeno žališ vse "ljudi s pozicijo"? Če je res kar trdiš zakaj potem tega nisi prijavil ustrezni inštituciji (UPK)?
Rešitev tega problema ni v večanju ali ukinjanju kvot, pač pa v dodatnem omejevanju oz. dodatnih pogojih za delo redarjev. Samo tako se jih lahko prežene z "najdonosnejših" lokacij oz. prepreči, da bi čepeli za vedno istim grmom.
Zakaj naj bi se jih preganjalo z "donosnih" lokacij? To da je lokacija donosna zgolj pomeni, da je tam veliko prekrškov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
imagodei - Modra cona pomeni - časovno omejeno parkiranje - potrebno je označit uro in avto odmaknit v določenem času, nikjer pa ne piše, da je dovoljeno parkirat neomejeno, kadar je prazno.
V primeru, da bi bilo dovoljeno to, nebi bilo nikoli prazno, za kratkotrajno parkiranje. Kaj ti tukaj ni jasno.
Če bo avto brez opozorila o prekršku, bo šel redar na disciplinsko, zaradi opustitve dejanja, oziroma površnega opravljanja svojega dela.
Parkiraj kot je treba in problemov z redarji ne bo.
Kar se tiče pasjih kakcov, je problem, da je nemarnih lastnikov več, kot nadzornikov, saj če je v bližini uniformirana oseba, kakec lepo zgine v vrečko in smetnjak.
Enako je z nepravilno parkiranimi avtomobili - večina jih kazni uide.
V primeru, da bi bilo dovoljeno to, nebi bilo nikoli prazno, za kratkotrajno parkiranje. Kaj ti tukaj ni jasno.
Če bo avto brez opozorila o prekršku, bo šel redar na disciplinsko, zaradi opustitve dejanja, oziroma površnega opravljanja svojega dela.
Parkiraj kot je treba in problemov z redarji ne bo.
Kar se tiče pasjih kakcov, je problem, da je nemarnih lastnikov več, kot nadzornikov, saj če je v bližini uniformirana oseba, kakec lepo zgine v vrečko in smetnjak.
Enako je z nepravilno parkiranimi avtomobili - večina jih kazni uide.
Delo krepa človeka
enadvatri ::
Očitno ste spregledali mojo sliko oz. niste razumeli čemu služi in kakšen problem predstavlja ...
Ta nalepka, ki te reši kazni, nima pravne podlage (v nobeni zakonodaji, podzakonskih aktih ali drugih občinskih predpisih). Torej, ljudje s pozicije delijo te nalepke prijateljem, kar je koruptivno in kaznivo.
Kliknite sem za ogled.
A imaš za tole nebulozo kakršenkoli vir? Al nabijaš tja v tri dni in neupravičeno žališ vse "ljudi s pozicijo"? Če je res kar trdiš zakaj potem tega nisi prijavil ustrezni inštituciji (UPK)?
Rešitev tega problema ni v večanju ali ukinjanju kvot, pač pa v dodatnem omejevanju oz. dodatnih pogojih za delo redarjev. Samo tako se jih lahko prežene z "najdonosnejših" lokacij oz. prepreči, da bi čepeli za vedno istim grmom.
Zakaj naj bi se jih preganjalo z "donosnih" lokacij? To da je lokacija donosna zgolj pomeni, da je tam veliko prekrškov.
Lastnik in lastnica takšne nalepke sta se mi osebno pohvalila in se mi celo ponudita, da mi jo priskrbita! Ker sem načelen in me taki bomboni spravljajo v diabetes, sem se jima pohvalil, kako redno plačujem polletne abonmaje za parkirni prostor. Slika je iz enega avtomobila znanca.
Kako veš, da nisem prijavel?
Amm, pac se ena nalepka? Kaj je na njej taksnega.
Seveda. Saj jo lahko kopiram in si izdelam lastno, četudi mi je kdo ne ponudi že natisnjene. ... ker ni avtorsko zaščitena.
Je pa sporno vedenje redarjev, ko trčijo ob njeno avro!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enadvatri ()
Gandalfar ::
Eh, babje cence. Dokler nisi zraven, ko gre mimo velja priblizno toliko kot nalepka baby in car.
enadvatri ::
Eh, babje cence. Dokler nisi zraven, ko gre mimo velja priblizno toliko kot nalepka baby in car.
Na lastne oči sem videl, kako je človek iz rdeče plastične ovojnice redarstva potegnil namesto kazni ali vsaj opozorila letak poletne prireditve. Bodi pameten zdaj, baba (prosim, brez zamere).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 100363 (18229) | UganiKdo |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26069 (21990) | Saul Goodman |
» | Nepravilno parkiranje (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 17324 (8399) | jype |
» | Parkiranje za umret! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 52987 (33636) | M-XXXX |
» | Ugovor na kazen za nepravilno parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12964 (11798) | Vice |