Forum » Na cesti » Pojav cone 30km/h v LJ in MB
Pojav cone 30km/h v LJ in MB
BlueRunner ::
WarpedGone je izjavil:
Lakotnik29:
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki.
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Ce hoces na vsak nacin dokazovati mojo poanto, da se ljudje trudijo, milo receno, podj***ati namesto, da se bi trudili spostovati, ti gre odlicno. Prakticna demonstracija razlike med "balkancem" in "evropejcem".
Mediji sluzijo obvescanju ljudi in, ce res nisi ciljna publika za Ciciban in ne zivis nekje pod skalo, locen od civilizacije, potem spremembe zakonodaje, ki zadevajo slehernika, prakticno ne mores spregledati. Ce te zanima kaj se v zakonu res predpisuje, pa gres pogledati osnutek zakona oziroma njegovo uradno objavo.
Lahko pa se seveda se naprej obnasas tako, kot pritice ... nekomu. Morda bi res moral za nekaj let spokati kufre in malo polgedati bo bolj razvitem svetu - ne samo njihove zakone, temvec obnasanje ljudi, ki omogoca, da lahko zapisejo v nekaj vrsticah to, kar pri nas terja nekaj clenov.
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
Lakotnik29:
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki.
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Lej, dokazal si, da si funkcionalno nepismen in da CPP poznaš do te mere ki usterza tebi.
Vsaka sprememba zakonodaje povezane z prometom je omenjena v dnevnem časopisju, informativnih oddajah in novičarskih portalih. Če se ti za relavantne informacije zanašaš na ciciban potem postopaj usterzno kot ciljna publika te revijo in hodi peš. Verjemi, da boš predpise za pešce poznal boljše od večine odraslih.
Ko enkrat veš, da bo prišlo do spremembe pa je potrebno znanje na nivoju 12 letnega otroka da poiščeš relavanten uradni list in pogledaš kaj notri piše.
Seveda pa lahko dalje špilaš budalo in trdiš, da zate kot voznika ni potrebno poznat CPP in, da lahko voziš tako kot si slišal od dedka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
Če je znak 60, pač voziš 60, a to je "problematična signalizacija"? Če znaka ni pa voziš glede na tip ceste. Če so hiše okoli, voziš 50 ane. Če jih ni, 90. Easy.
lp
ne, problematična signalizacija je, ko piše 60 velja 2.5 kilometra ali pa začne veljati čez 550 metrov
Ne, to ni problematicna signalizacija v smislu napacnega ali pomankljivega obvescanja. To je prej problematicen voznik v smislu, ni sposoben priblizno ocenjevati razdalj in brati stevca kilometrov.
T-h-o-r ::
jp, ker števec kilometrov je bolj pomemben kot pozornost na cesto
si bom nabavil laserski merilnik, ki me bo obveščal o prevoženih 100 ali pa 550 metrih
aja, btw, kako pa policaj tretira približno oceno? oprostite gospod policaj, zdi se mi, da sem že prevozil približno 900 metrov, pa zdaj več ne velja tista omejitev
si bom nabavil laserski merilnik, ki me bo obveščal o prevoženih 100 ali pa 550 metrih
aja, btw, kako pa policaj tretira približno oceno? oprostite gospod policaj, zdi se mi, da sem že prevozil približno 900 metrov, pa zdaj več ne velja tista omejitev
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
St235 ::
V primeru table omjitev 60 km/h z dopolnilno tablo da velja 2,5 km stoji tudi tabla konec prepovedi. Sam kaj ko je ta konec prepovedi postavljen 2550 m naprej in v priemru če ne buliš v števec celih 50m pelješ prepočasi... Enako če veš da je omejitev čez 500m je seveda za povprečnega slovenčka nujno, da na cm natančno ve kje je ta omejitev, ker drugače bo konec sveta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
jp, ker števec kilometrov je bolj pomemben kot pozornost na cesto
Jp, ker je povprecen voznik kura, ki je sposobna slediti samo eno stvar naenkrat.
Kdor je voznik ni ni sposoben oceniti kdaj je prevozil pol km, cel km ali nekaj km in temu prilagoditi kdaj bo pogledal na stevec, ima mnogo vecjo tezavo, kot pa bolj "zahtevno" signalizacijo.
Nekako v isti skupini, kot so tisti, ki niso sposobni ocenjevati trenutne hitrosti vozila, ne da bi oci prilepili na stevec in postali kot fijakarski konji slepi za vso okolico.
T-h-o-r ::
@ lakotnik ja seveda je pomembno, da me ne policaj ustavi 100 metrov prej in me skasira
in v čem je sploh smisel predpisa, če potem tako ni važno, kdaj začneš pospeševati oz. zavirati?
zakaj imamo potem sploh fiksne table? dajmo potem vse omejitve definirati začne veljati natanko zdaj, ampak če jo boste upoštevali 200 metrov prej ali kasneje, ne bo nobenih težav, itak je vse samo približno
in v čem je sploh smisel predpisa, če potem tako ni važno, kdaj začneš pospeševati oz. zavirati?
zakaj imamo potem sploh fiksne table? dajmo potem vse omejitve definirati začne veljati natanko zdaj, ampak če jo boste upoštevali 200 metrov prej ali kasneje, ne bo nobenih težav, itak je vse samo približno
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
BlueRunner ::
Kadar je tabla postavljena tako, da te zavede v prekršek. Recimo cona 40, ali če bi na tabli pisalo, da je na avtocesti omejitev 150km/h potem je takšen prekršek ničen. To je, kot ti je napisal bluerunner jasno razloženo v zakonu o prekrških. Bistveno je pri tem razumevanje (pa sem to že enkrat pvoedal, pa je očitno pretežko brat celotno temo) kaj pravzaprav pomeni znak za obvestilo. To ni znak, ki bi sam po sebi karkoli prepovedoval ampak zgolj informacija o tem, da nekje velja posebna ureditev. Tako tabla na meji ne more predpisat hitrosti na hitri cesti, lahko pa te o njej (napačno)obesti. V koliko v dobri veri zaradi obvestila narediš prekršek je le ta ničen.
No, nekje se je dvignilo se nekaj prahu na to temo in na ministrstvu so spisali odgovor v katerem so jasno (in predvsem bolj merodajno, kot pa mi tukaj) zapisali, da so znaki za "cono 40" nicni in kot taksni ne morejo veljati kot podlaga za izrek kazni.
Sedaj je samo vprasanje kaj bodo storili tam, kjer jih imajo: zamenjava s "cona 30", gozdicek znakov za omejitev 40 ali pa odstranitev in sprijaznjenje s splosno omejitvijo 50.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
WarpedGone ::
Ti se to resno sprašuješ?
Stvar je itak jasna - cona 30.
Počasneje je varneje Press.
Stvar je itak jasna - cona 30.
Počasneje je varneje Press.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Seveda.
Zato pa zagovarjam 20kmh povsod znotraj 'AC' obroča.
Zato pa zagovarjam 20kmh povsod znotraj 'AC' obroča.
Zbogom in hvala za vse ribe
ahac ::
Dost debilno, da ne more bit cona 40. Omejitev naj bi se postavla glede na razmere na posamezni cesti ne pa glede na to kako bo manj znakov...
ps.
Jaz zagovarjam omejitev 3km/h za vožnjo s kolesom, ker je varneje.
ps.
Jaz zagovarjam omejitev 3km/h za vožnjo s kolesom, ker je varneje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
BlueRunner ::
Dost debilno, da ne more bit cona 40. Omejitev naj bi se postavla glede na razmere na posamezni cesti ne pa glede na to kako bo manj znakov...
Pa saj je to bilo razmisljanje. Po njihovo so zeleli imeti povsod omejitev 40, kar naj bi bilo vezano na "razmere na cesti". Izvedbo tega pa so si zamislili po ogledu pravilnika, namesto po ogledu zakona in pravilnika.
Bomo videli kaj bo ratalo.
St235 ::
Dost debilno, da ne more bit cona 40. Omejitev naj bi se postavla glede na razmere na posamezni cesti ne pa glede na to kako bo manj znakov...
ps.
Jaz zagovarjam omejitev 3km/h za vožnjo s kolesom, ker je varneje.
Saj je lahko omejitev 40, sam je treba cesto ustrezno označit, ne pa si zamislit tablo zato da lahko pobiraš višje kazni. Če bodo jutri tam stale table cona 30 ti to vse pove o korelaciji med dejanskim stanjem in prepisano hitrostjo.
Pyr0Beast ::
WarpedGone je izjavil:
Lakotnik29:
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki.
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Lej, dokazal si, da si funkcionalno nepismen in da CPP poznaš do te mere ki usterza tebi.
Vsaka sprememba zakonodaje povezane z prometom je omenjena v dnevnem časopisju, informativnih oddajah in novičarskih portalih. Če se ti za relavantne informacije zanašaš na ciciban potem postopaj usterzno kot ciljna publika te revijo in hodi peš. Verjemi, da boš predpise za pešce poznal boljše od večine odraslih.
Ko enkrat veš, da bo prišlo do spremembe pa je potrebno znanje na nivoju 12 letnega otroka da poiščeš relavanten uradni list in pogledaš kaj notri piše.
Seveda pa lahko dalje špilaš budalo in trdiš, da zate kot voznika ni potrebno poznat CPP in, da lahko voziš tako kot si slišal od dedka.
Od kdaj so cajtngi in tv mediji kvaliteten in natančen vir informacij ?
In tudi - s čim si jih obvezan spremljati ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
ahac> Jaz zagovarjam omejitev 3km/h za vožnjo s kolesom, ker je varneje.
Podpiram!
K sreči za kolesarje pri nas omejitve ne veljajo.
Podpiram!
K sreči za kolesarje pri nas omejitve ne veljajo.
BlueRunner ::
Od kdaj so cajtngi in tv mediji kvaliteten in natančen vir informacij ?
In tudi - s čim si jih obvezan spremljati ?
Nisi jih. So pa to sredstva javnega obvescanja preko katerih si opozorjen, da bo do sprememb prislo. Na tebi je, ce bos opozorilo uposteval in se pobrigal za to, da tudi po spremembah ne bos kaksnega zakona krsil.
V osnovi pa se lahko zavestno odreces spremljanju vsega, kar se dogaja okoli tebe, samo ne mores pa potem tega dati v kategorijo "slucajno spregledal" ali pa "povprecnemu vozniku to ni moglo biti znano".
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
Lakotnik29:
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki.
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Lej, dokazal si, da si funkcionalno nepismen in da CPP poznaš do te mere ki usterza tebi.
Vsaka sprememba zakonodaje povezane z prometom je omenjena v dnevnem časopisju, informativnih oddajah in novičarskih portalih. Če se ti za relavantne informacije zanašaš na ciciban potem postopaj usterzno kot ciljna publika te revijo in hodi peš. Verjemi, da boš predpise za pešce poznal boljše od večine odraslih.
Ko enkrat veš, da bo prišlo do spremembe pa je potrebno znanje na nivoju 12 letnega otroka da poiščeš relavanten uradni list in pogledaš kaj notri piše.
Seveda pa lahko dalje špilaš budalo in trdiš, da zate kot voznika ni potrebno poznat CPP in, da lahko voziš tako kot si slišal od dedka.
Od kdaj so cajtngi in tv mediji kvaliteten in natančen vir informacij ?
In tudi - s čim si jih obvezan spremljati ?
Nisi, si pa dolžan poznat cestno prometne predpise. Kako se o njih izobraziš je tvoja stvar. Dejstvo pa je da nimaš na cesti kaj delat, če ne veš kaj pomeni prometni znak.
Daj preberi celo temo in si poglej kako smo prišli na časopise mogoče lahko prebereš, da sem v delu, ki si ga tudi sam citiral napisal, da je kvaliteten in natančen vir informacij edino uradni list. Časopisi so lahko samo dober ali slab približek temu.
Tabla ni za pobirat kazni.
hmm... Izjava mol iz novice:
"Na Vrhovcih gre za območje, kjer je bila v preteklosti hitrost vožnje že omejena na 40 kilometrov na uro z običajnimi znaki, ki pa so bili zaradi racionalizacije zamenjani s conskimi znaki. S tem se je število prometnih znakov bistveno zmanjšalo, saj jih ni treba ponavljati za vsakim križiščem,"
Torej table niso tam zaradi večje varnosti ampak zaradi "racionalizacije" in tudi višjih kazni, veljajo v območju umirjenega prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
KaiV6 ::
Za tiste, ki opazijo pomanjkljivo prometno oz. napačno prometno signalizacijo je za nadzor prometne ureditve v Zakonu o cestah pristojen Prometni inšpektorat RS, ki upravljalca cest (občino, komunalo, cestno podjetje) lahko oglobi za simbolnih 1000€, direktorja le-tega pa 500€ tako, da nekaj moralnega zadoščenja le je, naj prasec tudi plača, če je meni krava crknila ...
:)
:)
<insert>podpis.html</insert>
darkolord ::
Torej table niso tam zaradi večje varnosti ampak zaradi "racionalizacije" in tudi višjih kazni, veljajo v območju umirjenega prometa.To "in tudi višjih kazni" si pa kar lepo ti sam dodal. Nice try though.
Pyr0Beast ::
>Nisi, si pa dolžan poznat cestno prometne predpise. Kako se o njih izobraziš je tvoja stvar. Dejstvo pa je da nimaš na cesti kaj delat, če ne veš kaj pomeni prometni znak.
V lajfu si cajt raje vzamem za pomembnejše stvari kor pa neko medosebno drk*nje naspidiranih pravnikov.
Imajo točen naslov, letno fuknem prek 3 jurje za vse takse, registracije, zavarovanja, vinjete in podobne pizdarije.
In potem ne morejo poslati spiska sprememb na enem A4 listu 1x letno ?
CPP je šel iz neke regulacije prometno varnost v popolno podjeba*nje vseh voznikov.
V lajfu si cajt raje vzamem za pomembnejše stvari kor pa neko medosebno drk*nje naspidiranih pravnikov.
Imajo točen naslov, letno fuknem prek 3 jurje za vse takse, registracije, zavarovanja, vinjete in podobne pizdarije.
In potem ne morejo poslati spiska sprememb na enem A4 listu 1x letno ?
CPP je šel iz neke regulacije prometno varnost v popolno podjeba*nje vseh voznikov.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Pyr0Beast ::
BlueRunner je izjavil:
Od kdaj so cajtngi in tv mediji kvaliteten in natančen vir informacij ?
In tudi - s čim si jih obvezan spremljati ?
Nisi jih. So pa to sredstva javnega obvescanja preko katerih si opozorjen, da bo do sprememb prislo. Na tebi je, ce bos opozorilo uposteval in se pobrigal za to, da tudi po spremembah ne bos kaksnega zakona krsil.
V osnovi pa se lahko zavestno odreces spremljanju vsega, kar se dogaja okoli tebe, samo ne mores pa potem tega dati v kategorijo "slucajno spregledal" ali pa "povprecnemu vozniku to ni moglo biti znano".
Jaz nisem 'javnost' in tudi nočem biti.
V cajtengu prej najdem komu je kera krava crknila, kam je medved zalomastil in koga so spet štihnili kakor pa karkoli drugega uporabnega.
Neko omni-prisotnost pa lahko zahtevaš kvečjemu od boga. Jaz takih nadnaravnih sposobnosti NIMAM.
Ni pa treba maskirati zadeve v nek 'common knowledge' in se skrivati pod povprečnimi vozniki če nisi naredil nobene statistične analize.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
BlueRunner je izjavil:
Kadar je tabla postavljena tako, da te zavede v prekršek. Recimo cona 40, ali če bi na tabli pisalo, da je na avtocesti omejitev 150km/h potem je takšen prekršek ničen. To je, kot ti je napisal bluerunner jasno razloženo v zakonu o prekrških. Bistveno je pri tem razumevanje (pa sem to že enkrat pvoedal, pa je očitno pretežko brat celotno temo) kaj pravzaprav pomeni znak za obvestilo. To ni znak, ki bi sam po sebi karkoli prepovedoval ampak zgolj informacija o tem, da nekje velja posebna ureditev. Tako tabla na meji ne more predpisat hitrosti na hitri cesti, lahko pa te o njej (napačno)obesti. V koliko v dobri veri zaradi obvestila narediš prekršek je le ta ničen.
No, nekje se je dvignilo se nekaj prahu na to temo in na ministrstvu so spisali odgovor v katerem so jasno (in predvsem bolj merodajno, kot pa mi tukaj) zapisali, da so znaki za "cono 40" nicni in kot taksni ne morejo veljati kot podlaga za izrek kazni.
Sedaj je samo vprasanje kaj bodo storili tam, kjer jih imajo: zamenjava s "cona 30", gozdicek znakov za omejitev 40 ali pa odstranitev in sprijaznjenje s splosno omejitvijo 50.
Nično je tudi vse nabijanje.
Ko ti policaj napiše kazen imaš tak pa tak rok za pritožbo.
Po tem ko se pritožiš se ti bo vsaka pritožba zavrnila in nabili ti bodo konkretno pravno takso.
Tudi če je pritožba _utemeljena_ ti jo bodo zavrnili.
Primer: 40€ kazni zaradi oviranja prometa - (okvarjeno vozilo - pustil na postajališču za avtobus na ne-delovni dan - edino varno mesto) je po pritožbi lepo narastlo na dodatnih 160€ pravne takse, kljub temu da je bila zadeva utemeljena in so se strinjali s tem, vendar moraš še vedno vse plačat
Bolno
Pyr0Beast> Jaz nisem 'javnost' in tudi nočem biti.
Pol pa dol s ceste.
Reče nekdo ki namenoma ne upošteva predpisov ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
St235 ::
Po tem ko se pritožiš se ti bo vsaka pritožba zavrnila in nabili ti bodo konkretno pravno takso.
Bullshit in pospološevanje. V konkretnem primeru je jasno, da ni podlage za kaznovanje s čemer se strinja tudi pristojno ministrstvo. Takšna pritožba seveda bo uspela.
Kako vezo ima pokvarjeno vozilo na avtobusni z napačno prometno signalizacijo pa veš samo ti.
V lajfu si cajt raje vzamem za pomembnejše stvari kor pa neko medosebno drk*nje naspidiranih pravnikov.
Če ne poznaš CPP potem si tega časa ne jemat v prometu, še posebej, če zate poznavanje prometne signalizacije spada med drkanje pravnikov.
Imajo točen naslov, letno fuknem prek 3 jurje za vse takse, registracije, zavarovanja, vinjete in podobne pizdarije.
In potem ne morejo poslati spiska sprememb na enem A4 listu 1x letno ?
In potem se bo na forumu našel naslednji mutivoda, ki bo kurčil, da ni del javnosti in, da ga nimajo kaj zasipavat z obvestili na dom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Pyr0Beast> Reče nekdo ki namenoma ne upošteva predpisov ?
To ni res. Jaz upoštevam predpise, pred vsem pa seveda tistega, da moram storiti vse, da preprečim nesrečo (zato se z avtomobilom vozim po omejitvah in defenzivno, s kolesom pa tako da nikoli nikomur ne prekrižam poti).
To ni res. Jaz upoštevam predpise, pred vsem pa seveda tistega, da moram storiti vse, da preprečim nesrečo (zato se z avtomobilom vozim po omejitvah in defenzivno, s kolesom pa tako da nikoli nikomur ne prekrižam poti).
WarpedGone ::
Podaljšanje vozniškega dovoljenja bi lahko bilo kej več kot le birokratsko drk*nje.
Recimo vsaj dvoourni pregled novosti od zadnjega podašanja naprej.
Pa ti nebi bilo treba nobenemu očitat
P.S. Tiste rdeče fleke, ki zgledajo kot omejitev hitrosti pa to niso, ker ne zadostijo zakonskim haklcem, namalane pred cestinskimi postajami so že umaknili ali še ne? Najprej naj država spuca pred svojim pragom, pol pa men očita, da ne ločim cone od omejitve in "nepravilno postavljenih označb".
Ja, lakotnik, pravniška greznica je tole. Kdo drug je le dal žegen za tiste napačne prometne označbe kot nek pravnik z diplomo v žepu?
Recimo vsaj dvoourni pregled novosti od zadnjega podašanja naprej.
Pa ti nebi bilo treba nobenemu očitat
P.S. Tiste rdeče fleke, ki zgledajo kot omejitev hitrosti pa to niso, ker ne zadostijo zakonskim haklcem, namalane pred cestinskimi postajami so že umaknili ali še ne? Najprej naj država spuca pred svojim pragom, pol pa men očita, da ne ločim cone od omejitve in "nepravilno postavljenih označb".
Ja, lakotnik, pravniška greznica je tole. Kdo drug je le dal žegen za tiste napačne prometne označbe kot nek pravnik z diplomo v žepu?
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
Najprej naj država spuca pred svojim pragom, pol pa men očita, da ne ločim cone od omejitve in "nepravilno postavljenih označb".
Ker table cona 40 je postavila država?
Ja, lakotnik, pravniška greznica je tole. Kdo drug je le dal žegen za tiste napačne prometne označbe kot nek pravnik z diplomo v žepu?
Predlagam, da se obrneš na MOL kdo pri njih skrbi za določanje kam pašejo kakšne table. Močno dvomim, da imajo za določanje postavitve prometne signalizacije zaposlene pravnike.
A potem, če se je table spomnil tja zabit ekonomist, bo zadeva postala pa ekonomska gerznica?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Pyr0Beast ::
>Bullshit in pospološevanje. V konkretnem primeru je jasno, da ni podlage za kaznovanje s čemer se strinja tudi pristojno ministrstvo. Takšna pritožba seveda bo uspela.
Pritožba utemeljena vendar zavrnjena. Go fuck yourself moment
In takih ničnosti jaz ne šmirglam pola % ko sem videl kakšno je dejansko stanje
Drug hec je: neprilagojena hitrost
>Podaljšanje vozniškega dovoljenja bi lahko bilo kej več kot le birokratsko drk*nje.
Recimo vsaj dvoourni pregled novosti od zadnjega podašanja naprej.
Pa ajde
Pritožba utemeljena vendar zavrnjena. Go fuck yourself moment
In takih ničnosti jaz ne šmirglam pola % ko sem videl kakšno je dejansko stanje
Drug hec je: neprilagojena hitrost
>Podaljšanje vozniškega dovoljenja bi lahko bilo kej več kot le birokratsko drk*nje.
Recimo vsaj dvoourni pregled novosti od zadnjega podašanja naprej.
Pa ajde
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
St235 ::
Ja imaš prav, neprilagojena hitrost je ozko povezana z napačno uporabo prometne signalizacije, ki so si jo privoščili v nekaterih občinah...
Pyr0Beast ::
Ne, gre se za to da te lahko ožamejo če jim le zapaše. To je cel point
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
St235 ::
ki je v celoti zgrešen v konkretni temi. Na podlagi table cona 40 te zaradi vožnje med 30 in 50 km/h na uro ne morejo kaznovati za prehitro. Vsaka kazen, ki bi jo kljub temu dobil je nična in bi padla na sodišču. Lahko mi pa dokažeš da se motim. Samo če se boš tega lotil z neprilagojeno hitrostjo in pokvarjenim vozilom na avtobusni postaji nima smisla.
Prosim za scan pritožbe, kjer piše da je le ta utemeljena vendar se zavrne.
Pritožba utemeljena vendar zavrnjena
Prosim za scan pritožbe, kjer piše da je le ta utemeljena vendar se zavrne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarpedGone ::
Predlagam, da se obrneš na MOL kdo pri njih skrbi za določanje kam pašejo kakšne table. Močno dvomim, da imajo za določanje postavitve prometne signalizacije zaposlene pravnike.
Kako si lahko v pravni državi "pravni subjekt", ki je požegnan s strani države, brez posledic za dotične odgovorneže, dovoli postavljat nezakonito signalizacjo?
In pri njej vztrajat N let (cestninske postaje).
I nikome ništa.
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
Kaj točno pa je nezakonita signalizacija? To, če je tabla napačna pomeni, da je neveljavne ne pomeni pa da zato nezakonita. Je pa nezakonito sankcioniranje na podlagi napačne signalizacije. Sam ravno na cestninskih je tolik govora o tem, pa še nisem videl sankcije, ki bi bila izrečena za vožnjo med 40km/h in 60 km/h.
šernk ::
A potem, če se je table spomnil tja zabit ekonomist, bo zadeva postala pa ekonomska gerznica?
sej to je največji problem pri nas... na položajih so takšni, ko sploh ne vejo kaj delajo, potem imamo pa kar imamo in smo kjer smo. direktorji so večinoma xyz smer in kaj vem kaj še...potem pa ti napišeš da je zaloga 3x3 oni napišejo da je zaloga 9, 5 se proda enemu, 4 drugemu, proda se pa lahko le 3 v kompletu in jovo na novo se v takšnih ideotizmih vrtiš namesto 3 ure...3 dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Kaj točno pa je nezakonita signalizacija? To, če je tabla napačna pomeni, da je neveljavne ne pomeni pa da zato nezakonita.
Ti si pravnik, ti povej meni.
Al pa mi razloži kako je pravno povsem čisto, da povsod vidim zadeve ki meni laiku zgledajo kot prometna signalizacija, pa čeprav to niso?
Tuki gre slučajno za "neveljavno" omejitev, bi bil enako vuhmevpiševski, če bi šlo za neveljavno oznako za prednostno cesto?
Prometna signalizacija je kot zdravilo al pa začimba - mora jo bit točno tolk kot je nujno potrebno in čisto nič več. ž
Šele potem se jo lahko resno jemlje.
A potem, če se je table spomnil tja zabit ekonomist, bo zadeva postala pa ekonomska gerznica?
Aja, kolikor vem se v naši državi ne sme ravnokdorkoli spomnit in zabit nekam table, ki zgleda kot prometni znak. Kršenje kajtijazvemčesa, neki v smeri pooblaščenih oseb, pristojnosti itd.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
KaiV6 ::
Zakon o cestah
15. člen
(stanje javnih cest ter prometne signalizacije in prometne opreme)
(1) Javne ceste morajo biti vzdrževane tako, da jih lahko ob upoštevanju prometnih pravil in vremenskih pogojev za odvijanje prometa varno uporabljajo vsi uporabniki cest, ki so jim namenjene.
(2) Prometna signalizacija in prometna oprema javnih cest mora biti postavljena in označena skladno s predpisi, ki urejajo ceste, in tako, da je dobro vidna. Biti mora redno vzdrževana in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi zamenjana, nadomeščena ali ponovno označena.
(3) Z globo 1.000 eurov se za prekršek kaznuje izvajalec rednega vzdrževanja cest, ki ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom, odgovorna oseba izvajalca rednega vzdrževanja pa z globo 500 eurov.
+
112. člen
(opravljanje inšpekcijskega nadzorstva)
Inšpekcijski nadzor nad izvajanjem tega zakona in na njegovi podlagi izdanih predpisov na državnih cestah izvaja Prometni inšpektorat Republike Slovenije, na občinskih in nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet, pa občinski inšpekcijski organ, pristojen za ceste.
+
Prometni inšpekotrat RS
15. člen
(stanje javnih cest ter prometne signalizacije in prometne opreme)
(1) Javne ceste morajo biti vzdrževane tako, da jih lahko ob upoštevanju prometnih pravil in vremenskih pogojev za odvijanje prometa varno uporabljajo vsi uporabniki cest, ki so jim namenjene.
(2) Prometna signalizacija in prometna oprema javnih cest mora biti postavljena in označena skladno s predpisi, ki urejajo ceste, in tako, da je dobro vidna. Biti mora redno vzdrževana in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi zamenjana, nadomeščena ali ponovno označena.
(3) Z globo 1.000 eurov se za prekršek kaznuje izvajalec rednega vzdrževanja cest, ki ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom, odgovorna oseba izvajalca rednega vzdrževanja pa z globo 500 eurov.
+
112. člen
(opravljanje inšpekcijskega nadzorstva)
Inšpekcijski nadzor nad izvajanjem tega zakona in na njegovi podlagi izdanih predpisov na državnih cestah izvaja Prometni inšpektorat Republike Slovenije, na občinskih in nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet, pa občinski inšpekcijski organ, pristojen za ceste.
+
Prometni inšpekotrat RS
<insert>podpis.html</insert>
WarpedGone ::
Hja, a je nekaj kar zgleda kot prometna signalizacija ampak to ni, ker ni recimo pravilno postavljena, sploh prometna signalizacija?
Zgornji člen mi daje slutit, da so odgovorni za pravilno postavljene stvari, da jih zamenjajo če se jim kej zgodi.
Kar je pa narobe postalvjeno, pa ni veljavna prometna signalizacija in ne zapade pod zgornji člen.
Prosim reci da ni tako in da so talni fleki pred cestninskimi postajami iz čisto druge zgodbe.
Zgornji člen mi daje slutit, da so odgovorni za pravilno postavljene stvari, da jih zamenjajo če se jim kej zgodi.
Kar je pa narobe postalvjeno, pa ni veljavna prometna signalizacija in ne zapade pod zgornji člen.
Prosim reci da ni tako in da so talni fleki pred cestninskimi postajami iz čisto druge zgodbe.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlueRunner ::
Za napacne znake verjetno res lahko reces, da niso "prometna signalizacija". Ampak v prvem odstavku pise, da morajo biti ceste vzdrzevane tako, da se jih lahko varno uporablja. Kar nekako vkljucuje tudi to, da se iz njih sprotno pospravlja stvari, ki so za promet motece. Ne glede na to kako ta motec predmet izgleda.
Verjetno lahko nek klovn za tablo za naselje nabije znak za omejitev 70, pa je to pravilen znak za zakonito omejitev, samo kaj ko tam ni odsek na katerem bi ta omejitev obstajala, da bi znak moral na njo opozarjati. Sicer ne bos mogel biti kaznovan, ce ga bos spostoval, ampak nekdo je se vedno odgovoren, da se taksno motnjo nemudoma odstrani.
IMO, seveda.
Verjetno lahko nek klovn za tablo za naselje nabije znak za omejitev 70, pa je to pravilen znak za zakonito omejitev, samo kaj ko tam ni odsek na katerem bi ta omejitev obstajala, da bi znak moral na njo opozarjati. Sicer ne bos mogel biti kaznovan, ce ga bos spostoval, ampak nekdo je se vedno odgovoren, da se taksno motnjo nemudoma odstrani.
IMO, seveda.
WarpedGone ::
Kdo je ta nekdo in zakaj precej očitno zelo slabo opravlja svoje delo?
Zbogom in hvala za vse ribe
BlueRunner ::
Izvajalec rednega vzdrzevanja. Torej odvisno od kategorije ceste in pri nekaterih kategorijah tudi od lokacije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5467 (1928) | fikus_ |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14856 (9426) | jype |
» | Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9636 (6120) | Miha 333 |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82410 (75110) | Gandalfar |