Forum » Na cesti » Pojav cone 30km/h v LJ in MB
Pojav cone 30km/h v LJ in MB
St235 ::
Če bom vozil 30 na 50 omejitev in povozil pešca bom tožen
Kolikor mi je znano, se verjetnost, da boš pešca pri 50 ubil v primerjavi s 30 drastično poveča.
http://www.safekidscanada.ca/parents/sa...
Če za začetek prebereš samo vire citirane včlanku bo to soliden uvod v to, da se bodo ljudje končno zavedli, da trk z 30km/h in trk z 50 km/h pomeni za pešca razliko med življenjem in smrtjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
Glede tega koliko ljudi zbije avto samo toliko, da naj omejijo pešce, ki skačejo čez cesto kjer se jim ljubi in grejo čez semafor tudi, če je rdeča. Najbolj me razpizdi, ko se babice in dedeki pritožujejo nad mladino in vidiš pol pri vrtcu ilicha sledečo situacijo.
Otroci čakajo pred prehodom na zelen semafor. Vsi starejši, večinoma so na oko nad 40 let (tudi kaki v penziji). Pa kr pogumno čez rdečo. Tudi če gre avto, si babica/dedek misli, da bo hitro skočil čez cesto, ker ne more počakat tistih 30 sekund na zeleno kot otroci, ampak potem ga avto skoraj zgazi ker je za njega zelena on pa še vedno "kao hitro" skoči čez cesto. Nevem kako je stem v drugih mestih ampak tu v mb je skakanje peščev čez cesto stalna praksa.
Vem pa zato, ker hodim peš po mestu že 4 leta in vidim, da noben starejši človek ne pokaže vzgleda otrokom. Prideš do semaforja recimo pri vrtcu ilich. Čakam jaz, čakajo otroci, čakajo študentke na kolesu. Pride stara bakica, ker se ji nekam zelo mudi in pred otroci, pred avti "švigne" čez cesto.
Če pa nato naglas rečeš, da zelo lep vzgled ste otrokom, pa se sploh ne obrnejo, ampak kr pogumno naprej.
Kolesarji me ne motijo tisti, ko se vozijo po pravilih. Mi je celo všeč, ko vidim ljudi z kolesom, je pa res da maribor nebi bil primeren za kolesarje, če bi jih bilo 3x več.
Glede omejitve 30 in znižanje uporabe avtomobilov. Dokler se bodo ljudje samo zaradi klime peljali iz ene ulice v tretjo z avtom, se ne glede na omejitev uporaba avtov nebo zmanjšala. Eni majo čas in tudi če bi 5km/h si bodo vzeli čas in šli z avtom, ker je večji komfort sedet in pritiskat 2/3 pedale, kot pa peš po vročem asfaltu, soncu, dežju, snegu itd.
Se pa tudi strinjam, da nekateri semaforji imajo definitivno premalo časa prižgano zeleno luč za pešče. Vem za krnekaj primerov, kjer bi moral tečt čez prehod, da bi ga lahko prečkal cesto v tistem času, ko je zelena.
Še zelo daleč, smo od pametno urejenega prometa.
Jaz pa mam vprašanje: Ko je pred krožiščem tabla 40 ali 50. Ta tabla velja za krožišče ali do krožišča? Po mojem velja za hitrost v krožišču, ampak če bi blo tako potem velja omejitev tudi naprej, ko prideš ven iz krožišča, saj jo noben znak nikjer ne prekliče.
Aja kot epilog. Lažje je kaznovati avto, ki ne vozi 30km/h, kot pa pešce, ki prečkajo oz. skačejo čez cesto, kjer se jim sprdne, pa večinoma je vedno nekje kak prehod (relativno blizu). Sej če greš peš, ne greš zato da boš prišparal 100m pešačenja.
Da ne omenjam tetke petke, kako so talentirane med vožno in med preskakovanje ceste 20m od prehoda za pešče z mobitelom, torbico in ključi od stanovanja v roki. Še dobro, da v drugi roki nima dojenčka.
Otroci čakajo pred prehodom na zelen semafor. Vsi starejši, večinoma so na oko nad 40 let (tudi kaki v penziji). Pa kr pogumno čez rdečo. Tudi če gre avto, si babica/dedek misli, da bo hitro skočil čez cesto, ker ne more počakat tistih 30 sekund na zeleno kot otroci, ampak potem ga avto skoraj zgazi ker je za njega zelena on pa še vedno "kao hitro" skoči čez cesto. Nevem kako je stem v drugih mestih ampak tu v mb je skakanje peščev čez cesto stalna praksa.
Vem pa zato, ker hodim peš po mestu že 4 leta in vidim, da noben starejši človek ne pokaže vzgleda otrokom. Prideš do semaforja recimo pri vrtcu ilich. Čakam jaz, čakajo otroci, čakajo študentke na kolesu. Pride stara bakica, ker se ji nekam zelo mudi in pred otroci, pred avti "švigne" čez cesto.
Če pa nato naglas rečeš, da zelo lep vzgled ste otrokom, pa se sploh ne obrnejo, ampak kr pogumno naprej.
Kolesarji me ne motijo tisti, ko se vozijo po pravilih. Mi je celo všeč, ko vidim ljudi z kolesom, je pa res da maribor nebi bil primeren za kolesarje, če bi jih bilo 3x več.
Glede omejitve 30 in znižanje uporabe avtomobilov. Dokler se bodo ljudje samo zaradi klime peljali iz ene ulice v tretjo z avtom, se ne glede na omejitev uporaba avtov nebo zmanjšala. Eni majo čas in tudi če bi 5km/h si bodo vzeli čas in šli z avtom, ker je večji komfort sedet in pritiskat 2/3 pedale, kot pa peš po vročem asfaltu, soncu, dežju, snegu itd.
Se pa tudi strinjam, da nekateri semaforji imajo definitivno premalo časa prižgano zeleno luč za pešče. Vem za krnekaj primerov, kjer bi moral tečt čez prehod, da bi ga lahko prečkal cesto v tistem času, ko je zelena.
Še zelo daleč, smo od pametno urejenega prometa.
Jaz pa mam vprašanje: Ko je pred krožiščem tabla 40 ali 50. Ta tabla velja za krožišče ali do krožišča? Po mojem velja za hitrost v krožišču, ampak če bi blo tako potem velja omejitev tudi naprej, ko prideš ven iz krožišča, saj jo noben znak nikjer ne prekliče.
Aja kot epilog. Lažje je kaznovati avto, ki ne vozi 30km/h, kot pa pešce, ki prečkajo oz. skačejo čez cesto, kjer se jim sprdne, pa večinoma je vedno nekje kak prehod (relativno blizu). Sej če greš peš, ne greš zato da boš prišparal 100m pešačenja.
Da ne omenjam tetke petke, kako so talentirane med vožno in med preskakovanje ceste 20m od prehoda za pešče z mobitelom, torbico in ključi od stanovanja v roki. Še dobro, da v drugi roki nima dojenčka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jype ::
m0LN4r> tu v mb je skakanje peščev čez cesto stalna praksa.
DEAL WITH IT.
Oni imajo prednost, ker so bili prvi tam. Ti si se pripeljal pozneje.
m0LN4r> ampak če bi blo tako potem velja omejitev tudi naprej, ko prideš ven iz krožišča, saj jo noben znak nikjer ne prekliče.
Vrni vozniško, ker ne poznaš predpisov.
DEAL WITH IT.
Oni imajo prednost, ker so bili prvi tam. Ti si se pripeljal pozneje.
m0LN4r> ampak če bi blo tako potem velja omejitev tudi naprej, ko prideš ven iz krožišča, saj jo noben znak nikjer ne prekliče.
Vrni vozniško, ker ne poznaš predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
šernk ::
Se pa tudi strinjam, da nekateri semaforji imajo definitivno premalo časa prižgano zeleno luč za pešče. Vem za krnekaj primerov, kjer bi moral tečt čez prehod, da bi ga lahko prečkal cesto v tistem času, ko je zelena.
zelena pomeni, da še lahko stopiš na prehod za pešce, ne pa koliko časa lahko hodiš čez. Sedaj če si počasen, počakaš naslednjo zeleno in imaš več kot dovolj časa da prehodiš tistih 5 metrov. Torej če se na 1/3 ceste ti prižge rdeča, lahko nadaljuješ čez cesto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Se pa tudi strinjam, da nekateri semaforji imajo definitivno premalo časa prižgano zeleno luč za pešče. Vem za krnekaj primerov, kjer bi moral tečt čez prehod, da bi ga lahko prečkal cesto v tistem času, ko je zelena.
zelena pomeni, da še lahko stopiš na prehod za pešce, ne pa koliko časa lahko hodiš čez. Sedaj če si počasen, počakaš naslednjo zeleno in imaš več kot dovolj časa da prehodiš tistih 5 metrov. Torej če se na 1/3 ceste ti prižge rdeča, lahko nadaljuješ čez cesto.
In to mi bo policaj verjel al mi bo dal kazen?
@jype
DEAL WITH IT?! Dilaj ti stem, da večini ljudem cone niso všeč? k?
Če misliš kaj pametnega povedat odgovori na vprašanje, ki sem ga postavil, da bodo lahko vsi vedeli. Meni je glede omejitev čisto vseeno, vozim po omejitvah, nimam prekrška, če pa ni policajev in je vroč asfalt pa tut 60 v krožnem itd. Pa me bk, za tvoje mnenje, ti si itak najboljši v vsem in nimaš konkurence, ter noben ti ne more do živega.
In:
Men se zdi da si ti "politik". Nevem zakaj, ampak se obnašaš zelo podobno, že skozi več tem sem opazil, da dejansko zagovarjaš čisto vse, kar se dogaja in spreminja v naši okolici. Je pa dobra finta, če hočeš prit v parlament, da pokažeš, da si vedno na njihovi strani. Bilo kdo bilo kaj reče se ti ne strinjaš.
Konj. Aja lahko bi jahali konje po mestu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
In to mi bo policaj verjel al mi bo dal kazen?
zakaj točno bi ti že dal kazen? Kaj ko z atom zapelješ v križišče in se prižge rdeča luč, rikvirciraš nazaj?
ob zeleni luči na prehodu za pešce lahko stopiš na prehod, če si že na prehodu, ko se prižge rdeča luč MORAŠ nadaljevati naprej in se ne smeš ustavit sredi prehoda.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
m0LN4r> DEAL WITH IT?! Dilaj ti stem, da večini ljudem cone niso všeč? k?
Neumnost. Večini so cone všeč. Samo mulci ki imate za igračo avtomobil se nekaj vsajate.
m0LN4r> Če misliš kaj pametnega povedat odgovori na vprašanje, ki sem ga postavil, da bodo lahko vsi vedeli. Meni je glede omejitev čisto vseeno, vozim po omejitvah, nimam prekrška, če pa ni policajev in je vroč asfalt pa tut 60 v krožnem itd. Pa me bk, za tvoje mnenje, ti si itak najboljši v vsem in nimaš konkurence, ter noben ti ne more do živega.
Zaradi takih kot si ti moram jaz v svojo prometno varnost vlagati nesorazmerno veliko.
m0LN4r> Konj. Aja lahko bi jahali konje po mestu.
Saj jih.
m0LN4r> In:
Blodiš.
Neumnost. Večini so cone všeč. Samo mulci ki imate za igračo avtomobil se nekaj vsajate.
m0LN4r> Če misliš kaj pametnega povedat odgovori na vprašanje, ki sem ga postavil, da bodo lahko vsi vedeli. Meni je glede omejitev čisto vseeno, vozim po omejitvah, nimam prekrška, če pa ni policajev in je vroč asfalt pa tut 60 v krožnem itd. Pa me bk, za tvoje mnenje, ti si itak najboljši v vsem in nimaš konkurence, ter noben ti ne more do živega.
Zaradi takih kot si ti moram jaz v svojo prometno varnost vlagati nesorazmerno veliko.
m0LN4r> Konj. Aja lahko bi jahali konje po mestu.
Saj jih.
m0LN4r> In:
Blodiš.
Volk| ::
Nic čudnega, da se dogajajo take stvari v politiki, če se že za na cesti ne moremo zmenit med sabo. Enim paše cona 30, drugim ne, vsak ma svoje mnenje. Dokler se bomo grizli med sabo, nas bodo vsi j****.
Kot avtorju teme, kjer sem spraševal ali je dolžnost voznika da pozna dovolj CPP ali tudi dodatne pravilnike, še zdaj nisem dobil odgovora iz zakona. Jaz imam lastno mnenje, ki pa mogoče ni pravo, dejstva pa so da v zakonu jasno piše, da znak velja do križišča, nikjer v zakonu(razen pravilniku, ki pa ga kot voznik ne rabim poznat), ne piše da ne rabi biti ponovljen.
Očitno je to siva cona kot z omejitvami na cestninski postaji(o tem je še bolj obširna tema - kjer je tudi dosti vroče krvi).
Vsi ugotavljamo, da so tudi znaki v veliko primerih narobe postavljeni. Če znakov ne znajo pravilno postavit, kako naj mi pravilno upoštevamo predpise.
naše poznavanje prometa se kaže v primerih, katere verjamem, da ste tudi sami doživeli. Nek norc na cesti grobo krši prepise, tu mu pomahaš, ali blendaš, on pa te nahruli, kako si drzneš mu ti govorit, čeprav je on v zmoti. Bog ne daj, da bi kdo priznal zmoto.
No, pa se grizmo naprej, slovenčki...
Kot avtorju teme, kjer sem spraševal ali je dolžnost voznika da pozna dovolj CPP ali tudi dodatne pravilnike, še zdaj nisem dobil odgovora iz zakona. Jaz imam lastno mnenje, ki pa mogoče ni pravo, dejstva pa so da v zakonu jasno piše, da znak velja do križišča, nikjer v zakonu(razen pravilniku, ki pa ga kot voznik ne rabim poznat), ne piše da ne rabi biti ponovljen.
Očitno je to siva cona kot z omejitvami na cestninski postaji(o tem je še bolj obširna tema - kjer je tudi dosti vroče krvi).
Vsi ugotavljamo, da so tudi znaki v veliko primerih narobe postavljeni. Če znakov ne znajo pravilno postavit, kako naj mi pravilno upoštevamo predpise.
naše poznavanje prometa se kaže v primerih, katere verjamem, da ste tudi sami doživeli. Nek norc na cesti grobo krši prepise, tu mu pomahaš, ali blendaš, on pa te nahruli, kako si drzneš mu ti govorit, čeprav je on v zmoti. Bog ne daj, da bi kdo priznal zmoto.
No, pa se grizmo naprej, slovenčki...
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Daedalus ::
DEAL WITH IT?! Dilaj ti stem, da večini ljudem cone niso všeč? k?
Ja, deal with it. Prej, ko nekoga ubiješ. Ko pol boš mel resne težave v življenju (praktične in psihične).
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
m0LN4r ::
Jype točno tako si odgovoril, kot sem/smo verjetno vsi predvidevali. Spet si se izkazal.
@Šernk
Mislil sem v primeru, če ti policaj hoče napisati kazen, ker te je on videl kako si prečkal cesto, ko je bila rdeča luč. Kako ravnati in mu dokazati, da si stopil na prehod, ko je bila zelena?
Pa še vedno me zanima, kako je po zakonu oz. predpisih, kako dolgo velja (recimo) tabla 40km/h pred krožiščem, ki po izstopu iz krožišča ni preklicana? Je krožišče isto v predpisih kot križišče?
a) Do krožišča
b) V krožišču
c) Do preklica
d) Do naslednjega križišča
e) Drugo
Konkretno me zanima. Pa lahko sploh policaji izmerjo hitrost v krožišču do 5-10kmh natačno?
@Šernk
Mislil sem v primeru, če ti policaj hoče napisati kazen, ker te je on videl kako si prečkal cesto, ko je bila rdeča luč. Kako ravnati in mu dokazati, da si stopil na prehod, ko je bila zelena?
Pa še vedno me zanima, kako je po zakonu oz. predpisih, kako dolgo velja (recimo) tabla 40km/h pred krožiščem, ki po izstopu iz krožišča ni preklicana? Je krožišče isto v predpisih kot križišče?
a) Do krožišča
b) V krožišču
c) Do preklica
d) Do naslednjega križišča
e) Drugo
Konkretno me zanima. Pa lahko sploh policaji izmerjo hitrost v krožišču do 5-10kmh natačno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Daedalus ::
Krožišče je samo malo nekoliko drugačno oblikovano križišče. Iz tega se pol izpelje ostale ugotovitve.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
m0LN4r> Pa še vedno me zanima, kako je po zakonu oz. predpisih, kako dolgo velja (recimo) tabla 40km/h pred krožiščem, ki po izstopu iz krožišča ni preklicana? Je krožišče isto v predpisih kot križišče?
Do izstopa.
Do izstopa.
BigWhale ::
Stevilo smrtnih zrtev v cestnem prometu, l. 1991: 100
Stevilo smrtnih zrtev v cestnem prometu, l. 2010: 37
zabij se z yugotom ali pa z novim twingotom, pa boš hitro ugotovil zakaj je manj smrtih žrtev. danes moraš že res direktno prileteti da umreš.
Statistika za nazaj je se bolj strahovita. V osemdesetih letih je bilo tudi po 400+ mrtvih na cesti vsako leto (v sedemdesetih jih je bilo tudi po 600 mrtvih). Avtomobilov pa vec kot za polovico manj (http://kazalci.arso.gov.si/?data=indica.... Lani je bilo 'samo' se 171 mrtvih na cestah.
Varnostnih ukrepov je blo sprejetih kar nekaj a hkrati se je stevilo vozil na cestah vec kot podvojilo. Ni vse samo v avtomobilih, nekaj sigurno je ampak ne vse.
BigWhale ::
Glede tega koliko ljudi zbije avto samo toliko, da naj omejijo pešce, ki skačejo čez cesto kjer se jim ljubi in grejo čez semafor tudi, če je rdeča.
Mene so pa trikrat povozili, ko sem sel cez cesto pri zeleni luci. Avto pa v rdeco. V _mnozico_ ljudi, vedno.
Če pa nato naglas rečeš, da zelo lep vzgled ste otrokom, pa se sploh ne obrnejo, ampak kr pogumno naprej.
Ja, takrat potem otrokom pri semaforju lepo naglas razlozis, da bo tistega mozakarja enkrat en avto ubil ali pa naredil invalida in da sam tudi lulat in kakat ne bo vec mogel. Se hitro naucijo.
Da ne omenjam tetke petke, kako so talentirane med vožno in med preskakovanje ceste 20m od prehoda za pešče z mobitelom, torbico in ključi od stanovanja v roki. Še dobro, da v drugi roki nima dojenčka.
A mas kaksno statistiko za tole diskriminacijo?
m0LN4r ::
Ne rabiš statistike. Sam oči rabš in ene 2-3 ure se sprehajat peš po mestu in opazovat. Sicer pa ja maš prav vsake oči majo svojega malarja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
Mislil sem v primeru, če ti policaj hoče napisati kazen, ker te je on videl kako si prečkal cesto, ko je bila rdeča luč. Kako ravnati in mu dokazati, da si stopil na prehod, ko je bila zelena?
ne vem...če dobim takega policaja, verjetno sam dobim še kakšno kazen za razžalitev uradne osebe, sem bil pa 2x popisan za nepravilno prečkanje tržaške v LJ...hudiči se znajdejo ravno ko ni treba vedno 500m stran sredi noči (seveda edini avto ki ga vidiš na celi tržaški), nikoli pa še nisem dobil kazni, vedno je šlo le s popisom in opozorilom skozi.
drugače pa frend je uspel na sodišču s pomočjo ene priče dokazat, da ni zapeljal z avtom v rdečo, sam se verjetno v kaj takšnega ne bi podal, frend se je in tudi uspel.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
m0LN4r ::
http://www.telegraph.co.uk/motoring/324...
http://www.dailymail.co.uk/femail/artic...
http://www.newsy.com/videos/study-finds...
Ta mi je najbolj zanimiva, tuki gre o ženska in moških:
http://www.confused.com/news-views/info...
http://www.dailymail.co.uk/femail/artic...
http://www.newsy.com/videos/study-finds...
Ta mi je najbolj zanimiva, tuki gre o ženska in moških:
http://www.confused.com/news-views/info...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
Kot avtorju teme, kjer sem spraševal ali je dolžnost voznika da pozna dovolj CPP ali tudi dodatne pravilnike, še zdaj nisem dobil odgovora iz zakona. Jaz imam lastno mnenje, ki pa mogoče ni pravo, dejstva pa so da v zakonu jasno piše, da znak velja do križišča, nikjer v zakonu(razen pravilniku, ki pa ga kot voznik ne rabim poznat), ne piše da ne rabi biti ponovljen.
A misliš, da če boš nekaj dovolj dolgo nabijal bo posatala resnica?
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
VSI prometni znaki so definirani v pravilniku. A boš sedaj trdil, da ne rabiš poznat nobenega prometnega znaka?
zakon NE definira, da znak velja samo do križišča. To definira taisti pravilnik, ki ga ti "ne rabiš" poznat.
Jaz imam lastno mnenje, ki pa mogoče ni pravoLahko mirne vesti spustiš besedo mogoče.
BigWhale ::
Ah, sem mislil, da je bilo govora o zenskah nasplosno v prometu, ne samo v avtomobilu in samo v visokih petah. No, tisti infografic pa postavi moske in zenske kar ob bok, kar se nevarnega obnasanja v vozilu tice. Moski smo mogoce malenkost v prednosti. Ampak vseeno je to precej pomanjkljiva studija. :)
WarpedGone ::
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Pravniška kloaka(tm).
Prosim, da mi navedeš POPOLEN seznam vseh virov, katere moram redno vsakodnevno v celoti spremljat, da bom "za na cesto".
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
reče se jim CESTNO PROMETNI PREDPISI. Spreminjajo pa se ne vsakodnevno ampak vsakih par let. Recimo pravilnik o prometni signalizaciji se je spremenil 3x v 12 letih. O vsaki spremembi aktualne zakonadaje na tem področju je to objavljeno v vseh medijih.
Drugače pa je na prvem mestu Zakon o pravilih cestnega prometa in Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah. Če poznaš ta dva (kar bi ju vsak voznik moral) vsaj toliko, da en pišeš take neumnosti kot Volk je to že dovolj.
Če to zate predstavlja prevelik intelektualni zalogaj potem imamo v sloveniji privatne ustanove, ki se jim reče AVTOŠOLE, kjer te bodo z veseljem poučili o njih.
Drugače pa je na prvem mestu Zakon o pravilih cestnega prometa in Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah. Če poznaš ta dva (kar bi ju vsak voznik moral) vsaj toliko, da en pišeš take neumnosti kot Volk je to že dovolj.
Če to zate predstavlja prevelik intelektualni zalogaj potem imamo v sloveniji privatne ustanove, ki se jim reče AVTOŠOLE, kjer te bodo z veseljem poučili o njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dzinks63 ::
Zopet bomo prišli do sklepa, da bi moral vsak voznik vsakih 10 let na tečaj teoretičnega znanja o spremembah o prometnih predpisih, kateri so se zgodili v zadnjih 10letih, da nebi pogrevali vse celokupne teorije. Zadevo bi morala plačati država (oziroma davkoplačevalci) , saj se ji gre za varnost njejih državljanov,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
St235 ::
Nope, zakaj bi jaz plačeval idiotom, ki niso sposobni razumet CPP obnovitvene tečaje? Država bi morala poskrbeti da se takšne spravi dol z ceste, ne pa da se jih ujčka in tolaži, ker so preprosto preneumni za svoje dobro.
Kdor ne pozna rpedpisov nima kaj delat na cesti. Torej je njegova (in ne naloga davkoplačevalcev) da se o tem izobrazi, če želi še naprej sodelovati v prometu.
Kdor ne pozna rpedpisov nima kaj delat na cesti. Torej je njegova (in ne naloga davkoplačevalcev) da se o tem izobrazi, če želi še naprej sodelovati v prometu.
dzinks63 ::
Država je servis državljanov in kot posamezniki si niso izmislili novih zakonov katere bi morali poznati. Zato mora država poskrbeti, da so vozniki na tekočem. Lahko tudi drugače, z kakšnim biltenom kateri bi sproti prihajal na dom vsem voznikom, saj že sedaj dobivamo cel kup prazne šare na dom od trgovinskih reklam do predvolinih sporočil, naj bi še kaj bolj pametnega storili kot naprimer obveščanje voznikov.
St235 ::
Saj obveščanje voznikov skozi medije poteka ob vsaki spremembi zakona. Samo poglej kaj vse je bilo objavljeno od sprejema zakona o pravilih cestnega prometa 2010 do uveljavitve 2011.
Dovoljenje za upralvjanje vozila je privilegij in ne pravica. Tako, da vsak, ki takšno dovoljenje želi je dolžan skrbet, da ga uporablja v skladu z predpisi. Če tega ne želi ali ne zmore se mu takšno dovoljenje odvzame.
Dovoljenje za upralvjanje vozila je privilegij in ne pravica. Tako, da vsak, ki takšno dovoljenje želi je dolžan skrbet, da ga uporablja v skladu z predpisi. Če tega ne želi ali ne zmore se mu takšno dovoljenje odvzame.
Matako ::
zelena pomeni, da še lahko stopiš na prehod za pešce, ne pa koliko časa lahko hodiš čez. Sedaj če si počasen, počakaš naslednjo zeleno in imaš več kot dovolj časa da prehodiš tistih 5 metrov. Torej če se na 1/3 ceste ti prižge rdeča, lahko nadaljuješ čez cesto.
In to mi bo policaj verjel al mi bo dal kazen?
Žal imajo vsi težavo s tem, ne samo pešci. Tudi sam sem moral enkrat razlagati, da sem začel prečkati prehod, ko je bila še zelena. In prav videl sem fanta v modrem, da je začel opazovati situacijo, ko je bila šele rdeča - torej prepozno za debato, a se je vanjo vendarle vključil. Moram priznati, da je potekala globoko pod običajnimi S-T standardi argumentiranja, saj z njegove strani!
Dejansko nastane naslednja zagata: ko tako prečkaš cesto izgleda točno tako, kot če bi bil začel pri rdeči... in imamo besedo enega proti drugemu - uganete kdo zmaga?
Ampak kot rečeno, nimajo samo pešci in kolesarji težave s tem. Isti trik se da izvesti z avtom, ki gre ravno čez zeleno. Oddaljenemu možu ali dekletu postave se kaj hitro zazdi, da si zapeljal v rdečo (dejansko če si zelo daleč ni čisto jasno ali je bil avto že čez).
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
thramos ::
Saj obveščanje voznikov skozi medije poteka ob vsaki spremembi zakona. Samo poglej kaj vse je bilo objavljeno od sprejema zakona o pravilih cestnega prometa 2010 do uveljavitve 2011.
A zato je na primer na nekaterih mejnih prehodih še vedno tabla z omejitvijo na hitri cesti 100 km/h? :)
Me zanima, koliko časa bi bilo potrebno nameniti preučevanju vseh novih in spremenjenih zakonov in predpisov v državi, da bi bil vesten državljan na tekočem. Izgovarjanje na nevednost ni opravičilo, ali kako že ... Pravniško sranje, res.
St235 ::
Res je pravniško sranje da v dveh letih od kar je sprejet nov zakon in 12 letih od sprejema pravilnika ljuje ne vejo kaj je to območje omejene hotrosti in kakšna pravila tam veljajo.
Konkretna signalizacija (table na meji) je postalvjena narobe in jo je treba porpavit. kaj ima to veze s poznavanjem cestno prometnih predpisov? Če upoštevaš omejitev kot jo napačno določa tabla na noben način nisi v prekršku.
Konkretna signalizacija (table na meji) je postalvjena narobe in jo je treba porpavit. kaj ima to veze s poznavanjem cestno prometnih predpisov? Če upoštevaš omejitev kot jo napačno določa tabla na noben način nisi v prekršku.
WarpedGone ::
Kaj je treba upoštevat, če tabla ni v skladu s predpisom?
Predpis ali tablo? Obojega se ne da vedno.
In, lakotnik, nisi mi zadovoljivo odgovoril. "Vsi mediji" nikakor niso relevanten in zanesljiv "vir". Ker če v cicibanu to ne piše, ta tvoj "vsi mediji" odpade.
Pravnik pa tak ...
Predpis ali tablo? Obojega se ne da vedno.
In, lakotnik, nisi mi zadovoljivo odgovoril. "Vsi mediji" nikakor niso relevanten in zanesljiv "vir". Ker če v cicibanu to ne piše, ta tvoj "vsi mediji" odpade.
Pravnik pa tak ...
Zbogom in hvala za vse ribe
thramos ::
Pravniško sranje je to, da država vseh teh svojih nenehno spreminjajočih se zakonov in predpisov ni sposobna predstaviti na način, ki bi povprečnemu državljanu omogočil, da jim sledi.
No, pravniško sranje je pravzaprav to, da se od človeka zahteva poznavanje vsega tega.
No, pravniško sranje je pravzaprav to, da se od človeka zahteva poznavanje vsega tega.
BlueRunner ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je treba upoštevat, če tabla ni v skladu s predpisom?
Predpis ali tablo? Obojega se ne da vedno.
Upostevas predpis. Ce te tabla zavede, da predpis krsis in pri tem nimas druge informacije, da bi lahko objektivno ugotovil, da krsis predpis, potem prekrska ne mores storiti. Prekrsek mora biti "nameren" ali pa "zaradi malomarnosti".
9. cl. ZP-1
(1) Za prekršek je odgovoren storilec, ki je storil prekršek iz malomarnosti ali z naklepom.
(2) Predpis o prekršku lahko določi, da je storilec odgovoren samo, če je prekršek storil z naklepom.
Napacna tabla, ki te privede v nasprotje s predpisi, pomeni, da nisi bil malomaren in nisi storil prekrska z naklepom.
Kar se tice spostovanja pravil in "priletel z avionom", kako naj potem vem za cono 30. Dobesedno lahko priletis z avionom in ne bos nikjer videl table, ki te bi informirala o najvecih dovoljenih hitrostih na AC, HC in v naselju. To ne pomeni, da jih lahko ignoriras, to pomeni, da se moras informirati, sicer si malomaren in po zakonu kriv.
WarpedGone je izjavil:
In, lakotnik, nisi mi zadovoljivo odgovoril. "Vsi mediji" nikakor niso relevanten in zanesljiv "vir". Ker če v cicibanu to ne piše, ta tvoj "vsi mediji" odpade.
Ce je Ciciban tvoj primaren vir informiranja, potem se prometa tako ali tako ne mores varno udelezevati brez spremstva opravilno sposobne osebe. O kaksnem dovoljenju za upravljanje vozila pa potem sploh ni govora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
thramos ::
Kaj pa je primaren vir informiranja, za vse zakone, predpise in podobno, ki jih sproducira država Slovenija?
jype ::
Matako> Moram priznati, da je potekala globoko pod običajnimi S-T standardi argumentiranja, saj z njegove strani!
Zanimivo, jaz pa vedno rečem "Ja za kolesarje je bla še zelena!" in ker policist "mojega" semaforja za kolesarje ne vidi, praviloma takoj kapitulira.
Zanimivo, jaz pa vedno rečem "Ja za kolesarje je bla še zelena!" in ker policist "mojega" semaforja za kolesarje ne vidi, praviloma takoj kapitulira.
Matako ::
Matako> Moram priznati, da je potekala globoko pod običajnimi S-T standardi argumentiranja, saj z njegove strani!
Zanimivo, jaz pa vedno rečem "Ja za kolesarje je bla še zelena!" in ker policist "mojega" semaforja za kolesarje ne vidi, praviloma takoj kapitulira.
Dobro zate. Moj sogovornik je bil drugačne vrste človek. Tip je bil neke vrste Črni vitez, ki se nikoli ne preda. Včasih smo takim rekli "zajebanec".
Saj pravim, na S-T bi mu brisali vse prispevke 100% na ulici v RL je pa car!
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj je treba upoštevat, če tabla ni v skladu s predpisom?
Predpis ali tablo? Obojega se ne da vedno.
In, lakotnik, nisi mi zadovoljivo odgovoril. "Vsi mediji" nikakor niso relevanten in zanesljiv "vir". Ker če v cicibanu to ne piše, ta tvoj "vsi mediji" odpade.
Pravnik pa tak ...
Se popolnoma strinjam, da se drži cicibana, pa čim dlje od avta in bo vse OK.
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki. Glede na to, da si vsaj dovolj star, da znaš prižgat računalnik ti ne bo problem tudi poiskati omenjenega zakona in pravilnika.
ŠE vedno pa ti ostane avtošola, kjer te z veseljem poučijo o aktualnih prometnih predpisih, če sam nisi sposoben tako kompleksnega razmišljanja.
Kadar je tabla postavljena tako, da te zavede v prekršek. Recimo cona 40, ali če bi na tabli pisalo, da je na avtocesti omejitev 150km/h potem je takšen prekršek ničen. To je, kot ti je napisal bluerunner jasno razloženo v zakonu o prekrških. Bistveno je pri tem razumevanje (pa sem to že enkrat pvoedal, pa je očitno pretežko brat celotno temo) kaj pravzaprav pomeni znak za obvestilo. To ni znak, ki bi sam po sebi karkoli prepovedoval ampak zgolj informacija o tem, da nekje velja posebna ureditev. Tako tabla na meji ne more predpisat hitrosti na hitri cesti, lahko pa te o njej (napačno)obesti. V koliko v dobri veri zaradi obvestila narediš prekršek je le ta ničen.
Konkretno pa imenjena tabla ne vodi do prekrška in je kot takšna napačna, ni pa škodljiva.
Kaj ima to sicer z poznavanjem prometnih rpedpisov skupnega ne vem, ampak glede na splošno funkcionalno pismenost se en bojim, da boste našli povezavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
ŠE vedno pa ti ostane avtošola, kjer te z veseljem poučijo o aktualnih prometnih predpisih, če sam nisi sposoben tako kompleksnega razmišljanja.
Pozabil si na knjiznico in (obicajno zelo poceni) izposojo ucbenika za CPP, kjer je na enem mestu zbrano prakticno vse, kar je iz vidika pravil potrebno vedeti za varno udelezbo v prometu.
Tudi sam sem si po selitvi sposodil tak ucbenik in ga sedaj po malem prezvekujem, da ne bom v lokalnem prometu po nepotrebnem ogrozal drugih udelezencev zaradi kaksnih robnih pogojev.
T-h-o-r ::
takle mamo na cestah, če so pravniki glavni
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
St235 ::
Jaz bi prej rekel, da imamo tako na cestah razadi idiotov, ki verjamejo, da za vožnjo ni potrebno poznat prometnih predpisov.
T-h-o-r ::
t.i. "cestni predpisi", ki veljajo v sloveniji so spisani tako, da jih je zelo težko upoštevati
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BlueRunner ::
t.i. "cestni predpisi", ki veljajo v sloveniji so spisani tako, da jih je zelo težko upoštevati
How so?
Moja izkusnja je, da je tezko upostevati signalizacijo, ker je ta velikokrat v nasprotju s predpisi, ali pa je preprosto ni tam, kjer bi morala biti. Sami predpisi pa so... IMO razumljivi povprecnem 14-letniku.
St235 ::
T-h-o-r ::
dobro, narobe sem se izrazil
signalizacija je problematična
ampak v čem je razlika med signalizacijo in predpisi, ki jo predpisujejo (Tako zmedeno)
signalizacija je problematična
ampak v čem je razlika med signalizacijo in predpisi, ki jo predpisujejo (Tako zmedeno)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BlueRunner ::
Predpisi IMO niso zmedeni. Po njih se da enostavno iskati, od zadnje reorganizacije so tudi bolj logicno skupaj zbrani.
Najvecja dva problema sta, da:
a) vecina ljudi ne isce nacina kako jih cim bolj spostovati;
b) odgovorni za postavljanje signalizacije, ki jim je /sluzba/, da jih poznajo v nulo, ga biksajo.
Prvega se verjetno ne da spremeniti in se neposredno odraza v zakonodajnem "mikromanagementu". Pac Balkan.
Drugo pa se bi dalo sanirati, vendar pa samo z metodami, ki nam drzavljanom tipicno niso dosegljive. Za zacetek bi morali odgovorni odgovarjati, kar je pa potem problem njihovih sefov in njihovega "vrhovnega" sefa.
Najvecja dva problema sta, da:
a) vecina ljudi ne isce nacina kako jih cim bolj spostovati;
b) odgovorni za postavljanje signalizacije, ki jim je /sluzba/, da jih poznajo v nulo, ga biksajo.
Prvega se verjetno ne da spremeniti in se neposredno odraza v zakonodajnem "mikromanagementu". Pac Balkan.
Drugo pa se bi dalo sanirati, vendar pa samo z metodami, ki nam drzavljanom tipicno niso dosegljive. Za zacetek bi morali odgovorni odgovarjati, kar je pa potem problem njihovih sefov in njihovega "vrhovnega" sefa.
para! ::
Če je znak 60, pač voziš 60, a to je "problematična signalizacija"? Če znaka ni pa voziš glede na tip ceste. Če so hiše okoli, voziš 50 ane. Če jih ni, 90. Easy.
lp
lp
Death before dishonor!
St235 ::
eno so predpisi torej zakonska regulativa kako bi nekaj moralo delovat. Čisto nekaj drugega pa je praktična postavitev tabel in ostlae signalizacije v konkretnih primerih. tukaj pa seveda prihaja do:
a. neuskjenosti signalizacije (recimo table ob meji, ki jih niso pravičasno zamenjali)
b. napačne signalizacije (recimo mujo, ki zabija table zabije napačno)
c. nasprotujoče si signalizacije
č. manjkajoče table
...
Predpisi so stvar sistemske ureditve in IMO niso slabi (pustimo fine tunning višine kazni).
Postavitev prometne signalizacije pa je v pristojnosti upravljalca cest. Tako, da napačno postavljena tabla nima nobene veze z zakonsko ureditvijo in politiko.
a. neuskjenosti signalizacije (recimo table ob meji, ki jih niso pravičasno zamenjali)
b. napačne signalizacije (recimo mujo, ki zabija table zabije napačno)
c. nasprotujoče si signalizacije
č. manjkajoče table
...
Predpisi so stvar sistemske ureditve in IMO niso slabi (pustimo fine tunning višine kazni).
Postavitev prometne signalizacije pa je v pristojnosti upravljalca cest. Tako, da napačno postavljena tabla nima nobene veze z zakonsko ureditvijo in politiko.
BlueRunner ::
Če je znak 60, pač voziš 60, a to je "problematična signalizacija"? Če znaka ni pa voziš glede na tip ceste. Če so hiše okoli, voziš 50 ane. Če jih ni, 90. Easy.
Heh. Je enostavno, dokler se trudis v duhu zakona. Problem je, ko se zacnes truditi po crki zakona.
Recimo tabla za konec naselja ni postavljena (odmislim, da jo lahko kdo tudi unici - to ni sistemski problem). Bos vozil 50km/h skozi gozd? Kaj pa, ce so table malo hecno postavljene in potem za naslednjim ovinkom ugotovis, da si se vedno v naselju (Dolenjska ima najmanj en tak primer).
Ali pa naselja, ki niso "strnjena naselja" in tabla tam sploh ni predvidena. Bos preventivno vozil 50km/h, ker so ob cesti hise?
Ali pa te cone 30, ki gredo nekaterim neizmerno na jetra. Ce ni table za zacetek, kako ves, da si v coni 30? Ce ni table za konec, kako si preprican, da vec nisi v tej coni?
Potem pa se kaksne cvetke, ko se cestnem delavcu dobesedno sfuzla in postavi "novoletno jelko" znakov. Kaj potem? Bos ignoriral vse, ker so postavljeni nezakonito?
Skratka... po mojem osebnem mnenju, vecina tezav v prometu izhaja iz tega, da se ljudje neizmerno trudijo voziti po crki zakona, kadar jim to ustreza - to pa je takrat, ko lahko vozijo hitreje. Hkrati pa po "duhu zakona", kadar bi jim kaksna manjkajoca tabla pokvarila to veselje. Znaki narisani na voziscu pred cestninskimi postajami so samo en taksen primer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
WarpedGone ::
Lakotnik29:
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Drugače pa je edini uradni vir Uradni list RS v katerem so objavljeni relavantni zakoni in pravilniki.
Lepo, iz "vsi mediji" si preskočil na "uradni list je edini uradni vir". Uradni = zanesljiv, izčrpen in popoln.
A pa je možno dobit kakšno vnaprejšnjeo pzorilo, kdaj si bo/je treba it prebrat uradni list, ali pričakuješ od navadnega folka da dnevno spremljajo kaj vse je novega objavljeno, zato da bo možno slediti tvoji trditvi:
Voznik mora poznat aktualne prometne predpise. Pa če so napisani v zakonu ali pravilniku ne igra NOBENE vloge. Če jih ne poznaš nisi za na cesto.
Uradni list izide cca 2x tedensko, in obsega po par sto strani. No big deal.
Zbogom in hvala za vse ribe
T-h-o-r ::
Če je znak 60, pač voziš 60, a to je "problematična signalizacija"? Če znaka ni pa voziš glede na tip ceste. Če so hiše okoli, voziš 50 ane. Če jih ni, 90. Easy.
lp
ne, problematična signalizacija je, ko piše 60 velja 2.5 kilometra ali pa začne veljati čez 550 metrov
a jaz moram v tem času dati oči proč s ceste in pozorno spremljati števec, da bom videl, kdaj sem prevozil natančno to razdaljo ... in če se vmes postavi še radar?
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5467 (1928) | fikus_ |
» | Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14856 (9426) | jype |
» | Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9636 (6120) | Miha 333 |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82417 (75117) | Gandalfar |