» »

Prenosnik stvarna napaka

Prenosnik stvarna napaka

premak ::

Vem, da je na temo stvarne napake že veliko napisanega, vendar podobnega primera še nisem zasledil in bi prosil za vaše mnenje in pomoč.
Pred več kot letom dni (konec decembra 2010) sem iz ZDA naročil prenosni računalnik Lenovo Thinkpad x201. S poštnino in carino me je prišel bistveno ceneje kot je bil v SLO.
Garancija (mednarodna) je potekla pred kratkim. Pred dobrim tednom pa je prišlo do problema. Uporabljal sem ga na faksu, kjer sem ga konec predavanj izklopil. Čez nekaj minut sem ga v študentu priklopil na napajanje, odprl ekran in vključil. Šele takrat sem opazil, da je na predelu, kjer gre iz osrednjega dela flat kabel na ekran plastika stopljena. Tudi nekaj žic je štrlelo ven (vročina je ukrivila žice flat kabla). Takoj sem izklopil napajanje in odstranil baterijo. Predel je bil zelo topel, najbrž bi se stvar topila naprej, če napajanja ne bi odstranil.
Računalnik sem dal na pooblaščen servis, ki je nabil tako visok znesek popravila, da sem čisto obupan.
Mislim, da je računalnik kot tak nevaren za stvari in ljudi. Zato bi poskušal pridobiti povrnitev stroškov popravila z naslova stvarne napake. Za opis napake (v angleščini) sem že prosil pooblaščeni servis. Z opisom se nameravam obrniti na prodajalca (iz ZDA) ali proizvajalca Lenovo.

Prosim za mnenja, osebne izkušnje s tega področja. Se splača s tem ukvarjat ali je bolje pač prebaviti skoraj 500€ stroškov?
Za silo sem si uredil nadomestni računalnik, tako da si lahko privoščim nekoliko daljši postopek.

Gray_Warden ::

Hm. za 500 eur dobiš NOV računalnik ki je skoraj konkurenčen tvojemu. Za kak euro več pa boljši računalnik.
Z 500 eur se da dobiti računalnik ki ima malo slabši procesor (ampak ne bistveno), boljšo grafično, več diska in verjetno več rama)

Mislim da se ne splača dajati 500 eur za popravilo.

http://www.mimovrste.com/artikel/275041...

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

Jest bi si prvo kupil drug laptop, tega pa poslikal in slike z tgodbo poslal direkt na lenovo, če ne trznejo pa jih lahko nalimaš na kak tuj forim, še najbolje na ka lenovo-forum, al pa ne vem kak tom's hardware ipd. Lahko se zgodi da ti zaradi bruke dajo nov laptop.

Janac ::

za 500e se seveda da ne splača, kaj pa če daš te zicke skupaj, zalotas pol bi moglo delat?:|

#000000 ::

Zgleda se ti je flat kabel preguncal in neredu kratek stik., dej res kako sliko

premak ::

Problem niso žičke. Za zamenjat naj bi bil kabel, ekran (naj bi se zarad stika skuril), neki nosilci, plastika (ker je stoplena), BATERIJA (hmm??) in seveda delo nekaj nanese.
Sicer pa pokaži mi konkurenčen Core i5, s 4GB rama, ki je težak 1,5kg in zdrži 6,5 ur dela na bateriji za 500€.
Pred tem ko sem nesu na servis žal nisem poslikal...
Preguncat pa se tudi ni mogu kar tako, ker je bil v uproabi 1 leto in to zelo s pazljivostjo in čim manj odpiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: premak ()

Janac ::

tle v temu maš itak zastarel oz. starejši i5 cpu

#000000 ::

Lahko je bil že v fabriki malomarno montiran in ga je kaj preščipovalo ko si odpiral oz. zapiral lapto, sčasoma se je zguncal in to je lahko to.

Tak kabel ni ne vem kak strošek, je pa vprašanje če bo delal kot treba po takem šlusu.

Tud nove plastike niso problem oz. rabljene.

premak ::

@ #000000: sem razmišljal o objavi na kakem znanem forumu, spletni strani... Če pritegnem nekaj pozornosti se zna Lenovo odločit da pokrije stroške zaščiti svoje ime.

Sej alternativa je, da nesem na konkurenčen servis in poskušam kak rezervni del sam zrihtat. Najbrž bo bistveno ceneje.
Sem pa z laptopom (če tega ne upoštevamo) maksimalno zadovojen in ga res ne bi hotu zamenjat.

Torej ima kdo kaj izkušenj s stvarno napako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: premak ()

kmetek ::

Tole boš izredno težko kaj dosegel. A ni zanimivo, kako so slovenski servisi priročni, da bi pa v Sloveniji kupil pa ne?
Preko ebaya kupi rezervni del in naj ti nekdo, ki se spozna montira ali nesi na servis.
Ajde, fajn reš.

premak ::

Slovenski servis nima tuki nič, saj dobi plačano ali od mene (če se odločim), ali od proizvajalca.
Najprej moram dobit odgovor od servisa, če mi sploh lahko dajo nek dokument, s katerim lahko pri prodajalcu ali proizvajalcu dokazujem problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: premak ()

mihec87 ::

Stvarna napaka dvomim saj je zadeva eno leto delovala brez težav....Zna bit da nebo kaj iz te moke kruha saj je izven garancije in ravno tako lahko najdejo 1000 in 1 razlog zakaj je prišlo do tega...

Najceneje tole zadevo popraviš v lastni režiji z deli iz ebay ipd samo je tako če ne veš točno kaj je zanič lahko na koncu pol računalnika menjaš...

Lahko še vprašaš na lenovo koliko bi prišlo popravilo-ne pozabi na carini izpolnit obrazca da zadevo pošiljaš na popravilo saj tako ob vrnitvi iz servisa neboš ponovno plačal ddv ter carine na vrednost izdelka..

Hm..
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

kmetek ::

1 leto in 2 meseca....

premak ::

mihev87, na tem linku piše da lahko stvarno napako uveljavljaš 2 leti od prevzema in 2 meseca od odkritja napake, torej to ni problem.
Hočem pa reči, da ne gre za napako, kjer bi npr. LCD crknu, ga zamenjaš in je. Ampak gre za napako,kjer lahko v končni fazi zgori hiša.
Za take stvari pa je proizvajalec odgovoren tudi izven garancije.

mihec87 ::

Jasno, samo če ni ravno pogosta napaka zna bit da se nebojo prav dosti pretegnali...

To da ti lahko hišo požge pa lahko tako vsaka elektronska naprava

Poskusiš lahko mogoče ti uspe..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

neo ::

Kolikor vem ima Lenovo vsaj za fizične osebe na vse njihove prenosnike 2 leti garancije!!! Vsaj včasih je bilo tako, zdaj pa vprašanje kako je z tem tvojim uvoženim iz USA. Na servisu normalno da so takoj rekli da ni več v garanciji, tipično. Preveri na Lenovotovi strani kako je z garancijo (vpišeš serijsko pa ti javi ali je zadeva še v garanciji ali ne...) Pa fajn reši zadevo.
Neo's

premak ::

Garancija je bila mednarodna in s tem tudi normalno veljavna povsod po svetu. Je pa garancija definitivno mimo.

Zheegec ::

Stvarno napako bi uveljavljal v ZDA? Od kdaj ima ZDA stvarno napako v zakonodaji?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

premak ::

Mogoče zato nikjer ne najdem angleškega izraza za stvarno napako...

Zheegec ::

Hja, tam so zadeve malo drugačne, garancije včasih krajše, zagotovljeni časi servisiranja krajši, zakonski roki bolj ohlapni. Dosti več ljudi raje kar kupi novega, namesto reklamira. Ker je tudi velika koncentracija kupcev jim to kar zmanjšuje stroške servisa in izdelkov...

Lahko še vedno pošlješ kakšno prošnjo, američani so načeloma zelo prijazni. Zakonskih osnov pa nimaš, če ni več garancije, razen če bi bil kupljen v Sloveniji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Lakotnik29 ::

kmetek je izjavil:

Tole boš izredno težko kaj dosegel. A ni zanimivo, kako so slovenski servisi priročni, da bi pa v Sloveniji kupil pa ne?
Preko ebaya kupi rezervni del in naj ti nekdo, ki se spozna montira ali nesi na servis.
Ajde, fajn reš.


In kaj bi naredil slovenski servis, če bi bil kupljen pri nas, glede na to, da je garancija potekla? Daj ne bluzi.

Stvarno napako po slovenski zakonodaji ne moreš uveljavljat, če si artikelj kupil v ZDA. Tudi drugače boš stvarno napako težko dokazal. Ker bi moralo it za več kot samo okvaro. Ni vsaka okvara stvarna napaka.

Zgodovina sprememb…

lopov ::

Vem da je sedaj prepozno, a za v bodoče -- skoraj vsi ThinkPad modeli imajo možnost dokupa podaljšane garancije. V evropi je večinoma že v štartu 3 leta, v ZDA običajno 1 leto, lahko pa dokupiš dodatno leto ali dve. Določeni modeli iz ZDA te možnosti sploh nimajo (kar je zoprno ker treba pred nakupom preveriti ID modela).

V letu 2011 je bil strošek za E520 iz 1 na 3 leta okoli 80 evrov z DDV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

kmetek ::

To je človek itak že vedel, samo je bil "škrt" no offense, 90-95% ljudi ne podaljša garancije "češ sej ne bo nič". ;)

premak ::

Za tako ceno bi takoj podaljšal. Vendar mislim da bi mogu kupit garancijo v ZDA. Če bi jo hotu uveljavljat tukaj pa mednarodno, ki je dražja.

lopov ::

Če upaš napiši model, maš nalepko spodaj, nekaj v smislu "2641-R26" ali "2056-CTO" pa se bo videlo, kaj sploh imaš :)

premak ::

3626 XF1

_koki_ ::

Ma to ni nobena stvarna napaka, še posebej pa ne po poteku garancije!
Določeni modeli prenosnikov acer (51xx, 5520, 7520), HP (nx6125, nx6325,...) so tudi serijsko crkovali po poteku garancije, pa jim noben ni mogu dokazat stvarne napake...
Drugič pa ne kupuj prenosnika posebnih dimenzij, kjer ne dobiš poceni nadomestnih delov ali pa doplačaj maksimalno možno garancijo!
Vsaka šola neki stane!

solatko ::

Drugič pa prenosnik ugasni, preden ga zapreš v torbo.
Delo krepa človeka

premak ::

Za prenosnike itak ni poceni nadomestnih delov, za manj razširjene modele pa sploh.
Thinkpadi pa so itak precej razširjeni, tako da je takšen nakup prej + kot -

@ solatko: prenosnik sem ugasnil preden sem ga dal v torbo. Vedno tudi počakam, da se popolnoma izklopi.

Invictus ::

Ne varčevati pri garancijah. Lenovo ima precej poceni mednarodne garancije. Šola za naslednjič ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kmetek ::

Saj imajo vsi možnost podaljšanja garancije, Lenovo, HP, ACER, DELL, Toshiba....nekateri celo do 5/7 let če se ne motim?

pukyplay ::

premak ::

Sicer govorim iz glave, vendar se spomnim zneska nekje okrog 200€ za podaljšanje garancije.
Nekako sem stavil na legendarno vzdržljivost thinkpadov in se zato nisem odločil.
No zdaj nima smisla gledat nazaj, ampak na trenutno rešitev situacije. Zaenkrat še čakam na odgovor servisa.

lopov ::

premak je izjavil:

Sicer govorim iz glave, vendar se spomnim zneska nekje okrog 200€ za podaljšanje garancije.
Nekako sem stavil na legendarno vzdržljivost thinkpadov in se zato nisem odločil.
No zdaj nima smisla gledat nazaj, ampak na trenutno rešitev situacije. Zaenkrat še čakam na odgovor servisa.


Napaka ... Eh, še zmeraj so samo računalniki. T61 je imel Gf8600 in je cela generacija s to grafo ena sama loterija ... Kle nimaš kaj, so (bili) vsi afektirani ...

Preveri garancijo na povezavi ki jo je podal pukplay, rabiš še serijsko.

premak ::

Garancijo sem preveril že pred dnevi in kot sem že napisal, je žal potekla.

BALAST ::

T61 je imel Gf8600 in je cela generacija s to grafo ena sama loterija ... Kle nimaš kaj, so (bili) vsi afektirani ...

Saj Nvidia je to priznala se mi zdi da leta 2009, ampak se je ta stvarna napaka malokrat omenjala in večina kupcev je po preteku garancije že vrglo defektne laptope na odpad.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

premak ::

ZAKLJUČEK ZGODBE

Mislim da vam dolgujem zaključek. Danes sem dobil prenosnik iz servisa, popravljen.
Z veseljem vam sporočam, da sem iz 485€ prišel na 78€.
V tej ceni je vključen LCD kabel, plastični okvir ekrana in serviserjevo delo.
Izkazalo se je, da se je LCD kabel fizično poškodoval, drsal je ob neko kovino. Serviser je bil tako prijazen, da mi je stvar poslikal, napako pa je javil naprej na Lenovo. LCD kabel je dodatno zaščitil, da v prihodnje ne bo prišlo do enakega problema. Za popravilo si je serviser pisal minimalno, to je pol ure dela.
 LCD kabel

LCD kabel


 LCD kabel 2

LCD kabel 2



Najbrž je pri vsej stvari precej pomenila moja "sitnost" in vztrajnost, seveda pa tudi sreča.
Lahko pa uradni servis lenovo (za thinkpad serijo je to IBM servis) samo pohvalim, da so mi šli tako na roko.

Mesar ::

To se je zgodilo od podrsavanja kabla? Čudno...
Your turn to burn!

mihec87 ::

Glede na slike bi stavil na takšen potek dogodkov..kabel se je ribal dokler ni preribalo čez in se je naredil stik med žicama nato se je zadeva segrela in stopila plastiko..

RejZoR ::

Jaka kakovost izdelka...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

premak ::

RejZoR je izjavil:

Jaka kakovost izdelka...

Ja, se strinjam. Dobi človek slab občutek. Vendar takega primera baje še niso imeli, pri nobenem modelu. Zato je serviser tudi javil stvar naprej. Najbrž je šlo za kako napako pri sestavljanju al kaj...

Zheegec ::

RejZoR je izjavil:

Jaka kakovost izdelka...

Heh, torej en pokvarjen kabel pomeni, da je izdelek nekvaliteten?

Katere kvalitetne izdelke pa ti kupuješ?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Predvsem zato ker je bil isto Lenovo...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7910014 (22) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5911071 (4293) solatko
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
201948 (1586) Jaži
»

Garancijski postopek in menjava

Oddelek: Pomoč in nasveti
131665 (1435) Lakotnik29
»

Napaka na LCD Philips (nov/garancija).

Oddelek: Zvok in slika
71584 (1487) Bias

Več podobnih tem