» »

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Temo vidijo: vsi
««
21 / 29
»»

Wrop ::

Igro bo špilal ko bo končana. Sedaj naj beta testerji do februarja 2021 polovijo vse hrošče, nato pa bomo zadevo ponovno preverili, če igra dosega minimalne standarde za nakup.

kitl76 ::

Dvomim, da ti bo februar omogočil igranje ti igre na tvojem mlinčku.

Wrop ::

Ne bo. Mlinček dosega samo 1080p recommended nastavitve. Kar pomeni v realnosti low nastavitve za povprečnih 60 fps.

Zmajc ::

Pol raje sploh ne igraj, ker bo spet CD Projct red kriv da boš imel zanič izkušnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

m0f0x ::

Evo ga, hotfix 1.06 veni za PC in konzole. Spet boste lahko dalje pobirali smeti ;((.

HOTFIX 1.06

Kayzon ::

Dunkey je objavil svoj review,not good.

BT52 ::

Osel to bo za pogledat slamDunk LOL

m0f0x ::

ACG review:

Izi ::

Super, da smo popravek za 8MB save limit dobili že pred božičem, sem se že kar hitro bližal omejitvi. Sedaj pa spet v akcijo :D

Lepo je tudi videti, da se nepravična medijska gonja, ki so ji tudi na tem forumu nekateri nasedli, počasi umirja in spet prevladujejo pozitivne novice o igri.
Večina igralcev je nadpovprečno zadovoljna z izkušnjo. Tudi na Steamu je 78% igralcev pozitivno zadovoljnih.
Do 20. decembra so prodali že preko 13 milijonov kopij igre, kar je rekordno in prodaja tudi naprej ruši vse rekorde, kljub polomiji zaradi prezgodnjega izida, konzolnim refundom in medijski gonji. Še posebej je to zanimivo, ker igra nima prav nobene zaščite, razen Steam verzije, ki pa tudi ni nobena ovira.
CDPR očitno ni vrgel puške v koruzo in popravki letijo kot po tekočem traku. Tudi DLCji in razširitve kot kaže niso ogroženi in jih nestrpno pričakujemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mato989 ::

Izi je izjavil:

Super, da smo popravek za 8MB save limit dobili že pred božičem, sem se že kar hitro bližal omejitvi. Sedaj pa spet v akcijo :D

Lepo je tudi videti, da se nepravična medijska gonja, ki so ji tudi na tem forumu nekateri nasedli, počasi umirja in spet prevladujejo pozitivne novice o igri.
Večina igralcev je nadpovprečno zadovoljna z izkušnjo. Tudi na Steamu je 78% igralcev pozitivno zadovoljnih.
Do 20. decembra so prodali že preko 13 milijonov kopij igre, kar je rekordno in prodaja tudi naprej ruši vse rekorde, kljub polomiji zaradi prezgodnjega izida, konzolnim refundom in medijski gonji. Še posebej je to zanimivo, ker igra nima prav nobene zaščite, razen Steam verzije, ki pa tudi ni nobena ovira.
CDPR očitno ni vrgel puške v koruzo in popravki letijo kot po tekočem traku. Tudi DLCji in razširitve kot kaže niso ogroženi in jih nestrpno pričakujemo.


Jaz čakam poročilo kolega ali kogar od tu, ki pove, koliko so dejansko VPLIVNI RPG elementi znotraj normalne težavnosti igre... po domače ali lahko igro brez večjih naporov končaš tudi brez da bi alociral vse atribute, perke itd...

Kot me tudi zanima kako je če ni ne daš na "firepower" ali potem na normal dejansko prideš do situacij ko je praktično nemogoče z streljanjem rešit nalogo ker so nasprotniki predobri ti imaš pa prenizki dmg... in moraš najt pot okrog s svojimi drugimi odločitvami v skill treeju.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Izi ::

Mato989 je izjavil:

Jaz čakam poročilo kolega ali kogar od tu, ki pove, koliko so dejansko VPLIVNI RPG elementi znotraj normalne težavnosti igre... po domače ali lahko igro brez večjih naporov končaš tudi brez da bi alociral vse atribute, perke itd...

Lahko. Imaš 4 težavnostne stopnje in na najlažji se lahko posvetiš samo zgodbi, brez da bi se obremenjeval z RPG elementi.

Machete ::

Dvigni standard IZI. Če se slabo narejen izdelek prodaja v rekordnih številkah, pomeni, da ni nobenega vatla več in, da lahko vsak porine karkoli na police, z dovolj hajpa bo dobiček, vseeno kaj ponudijo. Slabo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shadeX ::

Verjetno je igra tudi bolj usmerjena v casual market. Za casual igralce pa seveda neboš delal težke oz specifične igre.

Zato pa tudi toliko prodanih izvodov, kar me je sicer zelo presenetilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Mato989 ::

Izi je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Jaz čakam poročilo kolega ali kogar od tu, ki pove, koliko so dejansko VPLIVNI RPG elementi znotraj normalne težavnosti igre... po domače ali lahko igro brez večjih naporov končaš tudi brez da bi alociral vse atribute, perke itd...

Lahko. Imaš 4 težavnostne stopnje in na najlažji se lahko posvetiš samo zgodbi, brez da bi se obremenjeval z RPG elementi.


Najbolj me zanima za "normal" težavnost... Za moje pojme, se pri normal mora delat tako, da v igri potrebuješ "večino" RPG elementov... drugače je ne morš končat, če temu ni tako, je bolj slabi RPG za mene osebno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zmajc ::

Igra je precej enostavna, RPG elementi pridejo do izraza komaj na hard in very hard, še posebej ko se malo nabildaš.

Normal bi na grobo rekel, da je tak kot je ponavadi easy mode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Izi ::

Machete, ti si očitno en tistih, ki verjame medijski gonji, ki je večinoma politične narave in nima kaj dosti skupnega z igro.
V igri se kljub napakam zaradi prezgodnjega izida, na vsakem koraku vidi ljubezen izdelovalcev. V igro so vnesli dušo, ki manjka marsikateri AAA igri.
V Cyberpunk 2077 se lahko brez problema zelo vživiš in hitro padeš not, kar za večino RPGjev zadnjih let ne velja.
Kar se tiče rekordne prodaje ni prav nič presenetljivega saj letos ni prav nobene konkurence. Imeli smo AC Valhalla, ki je sicer dobra igra in najboljša v AC seriji, ampak ne dosega Cyberpunka za povrh pa ima še občutno več bugov kot Cyberpunk in ne samo vizualnih, stranski questi so pa čisti grind, medtem ko so pri Cyberpunk stranski questi marsikdaj boljši kot so pri večini igre glavni questi. Ostale letošnje igre, ki so bolj kot ne vse iz Ubisofta pa tema dvema ne sežejo do kolen.
Tudi za drugo leto ne kaže kaj bolje.


Mato989 je izjavil:

Najbolj me zanima za "normal" težavnost... Za moje pojme, se pri normal mora delat tako, da v igri potrebuješ "večino" RPG elementov... drugače je ne morš končat, če temu ni tako, je bolj slabi RPG za mene osebno.
Na Normalni težavnosti je isto je kot pri vsakem RPGju. Začetek je težak, bolj kot napreduješ močnejši si in kot se za RPG spodobi je druga polovica igra sprehod skozi park, na koncu si pa bogovsko močan.
Pri Cyberpunk edino malo izstopajo šefovski boji, ki jih je zelo malo ampak so pa kar hudo težavni. Pri šefovskih bojih boš moral pa tudi na lažjih težavnostih uporabiti vse elemente ki jih imaš na razpolago, se pravi hackanje, streljanje, napitke in hrana pred bojem in še nekaj spretnost pri izmikanju potrebuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Gejspodar ::

Machete, ti si očitno en tistih, ki verjame medijski gonji, ki je večinoma politične narave in nima kaj dosti skupnega z igro.


???
Od kje ti pa tale zamisel? Igra je polizdelek.

Pri Cyberpunk edino malo izstopajo šefovski boji, ki jih je zelo malo ampak so pa kar hudo težavni. Pri šefovskih bojih boš moral pa tudi na lažjih težavnostih uporabiti vse elemente ki jih imaš na razpolago, se pravi hackanje, streljanje, napitke in hrana pred bojem in še nekaj spretnost pri izmikanju potrebuješ.


Pa tale zamisel? Razen hand-to-hand bossov tipa Rhino ter Razor ni nobeden težek. Lahko da ima Smasher 30x več HP-ja kot drugi bossi, a še vedno pade kot čevapčič po dveh minutah nažiganja karakterja, ki nima niti točke vložene v strelna orožja...

Mato989 ::

Zmajc je izjavil:

Igra je precej enostavna, RPG elementi pridejo do izraza komaj na hard in very hard, še posebej ko se malo nabildaš.

Normal bi na grobo rekel, da je tak kot je ponavadi easy mode.


To je glih zadnje čase moj največji "meh" pri RPGjih... na "normal" pridejo RPG elementi premalo do izraza oz. je overall igra prelahka, na "hard" pa je potem običajno tako, da je zaradi dokaj višje težavnosti, izgubim željo še dalje igrat... :P

Ni več tiste zdrave "normal" težavnosti...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

shadeX ::

Ne zastonj obstaja pravilo, da mora najmanj 60% game developmenta biti posvečenega balanciranju same igre. :))

In je tudi dejstvo, da vsi ne morejo in ne bojo bili zadovoljni. Ampak če je večina igralcev zadovoljna (kar 80% na steamu zagotovo je), je to super za podjetje.

BigWhale ::

Prilezel sem do levela 20, sem na koncu drugega acta, igram na normal tezavnostni stopnji in stanje je taksno:

Graficnih bugov je precej, Vcasih avtomobili letijo po zraku, vcasih kaksnemu liku gleda glava iz avtomobila, ker se na pol vsede v avto. Vcasih kaksno popup okno ostane na ekranu in ne izgine. Potem so tukaj se UI bugi, vcasih ne mores potegnit orozja, vcasih ne mores vec skakat, vcasih ostane tvoj lik v pocepu in ne vstane. Odpiranje in zapiranje zemljevida je katastrofalno. Sortiranje v inventoriju je grozno, ne mores prikazat samo ammota, ammo se prikaze samo, ce izberes prikaz vseh stvari. Programov v cyberdecku ne mores odstranit, lahko jih samo zamenjas z drugimi. V inventoriju mam eno pistolo ze en teden oznaceno z "NEW". :D Vcasih ne mores zamenjat stvari v inventoriju. Ti bugi sicer niso dealbreaker so pa tecni.

Kar se samega gameplaya tice, je okolica res ziva in zivahna ampak precej v zombie mode. Polno ljudi na ulicah s katerimi ni resnicno nobene interakcije. Po sceni z Panam je moj lik iz tistega tanka izstopil brez hlac. To sem opazil kake tri ure kasneje, ko sem naslednjic odprl inventory. :D Okolici je vseeno, ce hodis okrog nag. :> Igra je na normal precej enostavna, RPG elementi nimajo nekega blaznega vpliva na igro. Skrivanje trupel je izredno annoying, ceprav je kontejenerjev za smeti in hladilnikov presenetljivo veliko v igri. :))

Zgodba sama po sebi je ok, vendar so vse tri main linije jobov v prvem actu hitro konvergirale v en sam main job, kar je blo mal meh. Side jobs so velikokrat zanimivi in zves precej stvari o likih in svetu. Vcasih spominjajo na Fallout 3 oz New Vegas.

7/10 :)

Zmajc ::

Programe z cyberdecka odstraniš z middle mouse buttonom, maš spodaj desno tool tip.

shadeX ::

7/10 :)


Glede na toliko omejenih bugov kot si jih opisal je tvoja ocena velikodušna, kar pomeni da očitno bugi ne dost breakajo tvojega experienca :)

gddr85 ::

Zmajc ::

shadeX je izjavil:

7/10 :)


Glede na toliko omejenih bugov kot si jih opisal je tvoja ocena velikodušna, kar pomeni da očitno bugi ne dost breakajo tvojega experienca :)


Saj tega nekaterim ni mogoče dopovedat ... igra ni slaba.

Berserker ::

Jaz bi ji dal 85, ker bo čez čas odličen špil, buge, UI ter ostale probleme se bo že popravilo čez čas. Questi so tudi na nivoju. Mogoče pomaga, če na špil ne gledate kot na GTA klon, ampak bolj na rpg.

Mato989 ::

Berserker je izjavil:

Jaz bi ji dal 85, ker bo čez čas odličen špil, buge, UI ter ostale probleme se bo že popravilo čez čas. Questi so tudi na nivoju. Mogoče pomaga, če na špil ne gledate kot na GTA klon, ampak bolj na rpg.


Če glih RPG ni ne vem kaj po pričevanju... sploh pa sem sam zlo navajen da pri RPGju vidim karakterja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lonsarg ::

Mislm glavni element RPGja kljub vsemu so dialogi in questi. Drugi najbolj pomemben element je character buildup ki je pri Cyberpunk primerno kompliciran (v bistvu že skoraj preveč izbire). First-person vs third person se mi zdi čisto design decision, nima veze z zvrstjo igre. Osebno sicer preferiram third person.

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Mislm glavni element RPGja kljub vsemu so dialogi in questi. Drugi najbolj pomemben element je character buildup ki je pri Cyberpunk primerno kompliciran (v bistvu že skoraj preveč izbire). First-person vs third person se mi zdi čisto design decision, nima veze z zvrstjo igre. Osebno sicer preferiram third person.


Mah meni je osnovno bistvo rpgja zraven dialogov in odlocitev ravno to da odlocam v katero smer se builda junak in kako se to odraza

Ce nima bas nekega vpliva je torej to bv

Recimo ena boljsih v tem segmentu je bil gothic 2
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Highlag ::

Meni je pa igra super.
Mislim, da preveč pričakujete od tako glomaznega in detaljno izdelanega sveta.
Sem ter tja res naletiš na kakšno napako, samo niso takšne, da bi ubile igranje. Zgodba mi je zaenkrat precej zanimiva in zelo raznolika. V svetu najdeš kup stranskih misij s katerimi si popestriš dogajanje. So si sicer podobne, a če vložiš pike v hekanje ali ročne spretnosti lahko kombiniraš kako jih rešiš.
Fascinira me to, da se igra precej hitro naloži, potem pa ni več nobenega čakanja zaradi nalaganje. Očitno vse dogaja v ozadju. Čakaš edino če izbereš hiter transport med prej definiranimi točkami.

Več interakcije z lokalci bi lahko bilo, samo potem imaš spet svet, ki je še bolj kompleksen kot je... verjetno rabijo kje kakšne kompromise...

Vožnja me malo muči, občutek imam, da so vozila izredno težka. Tako, da je treba malo na hitrost pazit.
Vidim tudi precej precej paralelk v mehaniki igre z Witcherjem.

Tisti, ki čakate na takšno igro brez hroščev boste še kar nekaj časa čakali. Sem prepričan, da bodo zadevo pilili še kar nekaj časa, ker je enostavno tako ogromna.

Na 1070Gti in 1080p dobim okoli 42Fps-jev z nekimi srednjimi+ nastavitvami.
Never trust a computer you can't throw out a window

YesMan ::

Par dni nazaj, so se zaposleni (ko so po spletni ogorčenosti videli da jih velik del ljudstva podpira) glasno postavili proti vodstvu CDPR: https://www.bloomberg.com/news/articles...

En delavec je vprašal "ali se direktorjem CDPR ne zdi hinavsko, ustvarjati igro o korporativnem izkoriščanju, hkrati pa pričakovati, da bodo njihovi zaposleni delali nezdravo število nadur?". Ta tip si zasluži nagrado po mojem mnenju, hahah.

No, danes pa so še investitorji vložili skupinsko tožbo zoper CD Projekt S.A. zaradi namernega zavajanja o kakovosti in stanju igre (predvsem na prejšni generaciji konzol):

https://www.dexerto.com/cyberpunk-2077/...

Čeprav se samim investitorjem seveda gre jasno samo za izgubljen denar zaradi ogromnega padca delnic, je to vseeno spet en mali korak v pravo smer za boljšo igričarstvo, tako za potrošnike, kot za zaposlene v tej industriji. Takšen sh*tshow kot je bil to (iz vseh možnih pogledov), je nedopusten in se ne sme več ponoviti.

Evolve ::

sami so kiriv
kaj pa so hypali to polovično sranje

Horas ::



2077 je živa grozna katastrofa! kake napake vse ne najdeš adijo pamet.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Zmajc ()

Machete ::

Jaz sem inštaliranega pirata zbrisal. Ne mislim niti provat tega skropucala.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Horas ::

Machete je izjavil:

Jaz sem inštaliranega pirata zbrisal. Ne mislim niti provat tega skropucala.


tudi jaz sem po 15min...
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

BT52 ::

Hahahahah

BigWhale ::

shadeX je izjavil:

7/10 :)


Glede na toliko omejenih bugov kot si jih opisal je tvoja ocena velikodušna, kar pomeni da očitno bugi ne dost breakajo tvojega experienca :)


Ne. Obcasno je annoying, ce ne mores skakat al pa ce z avtom pades v kako luknjo iz katere ne mores ven. Voznja je sicer katastrofa.

Zgodba je pa v bistvu v redu in side questi so v redu. Prej sem moral enga tipa pribiti na kriz, dobesedno. :D

Tribal ::

Machete je izjavil:

Jaz sem inštaliranega pirata zbrisal. Ne mislim niti provat tega skropucala.

Čemu se siliš v tej temi, če ti igra ni všeč? Move on. Pusti vse ki jim je všeč da uživajo...
Misliš da boš prepričal sedaj vse da nehajo igrati, ker imaš ti probleme sam s sabo. Mislim da izlivaš vse te neumnosti kljub temu da nisi niti probal igre...
Ti je res tako dolgčas v življenju?

shadeX ::

Horas je izjavil:



2077 je živa grozna katastrofa! kake napake vse ne najdeš adijo pamet.



Te napake verjamem da bodo odpravili čez čas. Treba je tudi razumeti, da primerjamo dve igri eno v razvoju že (najmanj) 19 let, druga pa 3 leta (oz 8?). Normalno da bodo razlike, ker se gre za najmanj 15 let vložka, kar je izjemno dolga doba.

Vsekakor dejstvo obstaja - folk primerja GTA in CP in to je bilo pričakovano ker sta izdelka izjemno podobna in človek bo pač šel tja kjer bo experience boljši. Problem je ker je vprašanje a bo audience CP dovolj velik, da bodo igro supportali in da bo CPR imel dovolj resourcov da igro v nekaj letih (letih ja), spravi na nivo, ki ne bo "breakal" tistega experienca.

Ker npr če si prej igral GTA in streljal naboje v pnevmatiko in se je ta preluknjala, je to težko ignorirati v drugi igri ki je podobna. CPR se je sicer spravil na velikega bika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Mato989 ::

shadeX je izjavil:

Horas je izjavil:



2077 je živa grozna katastrofa! kake napake vse ne najdeš adijo pamet.



Te napake verjamem da bodo odpravili čez čas. Treba je tudi razumeti, da primerjamo dve igri eno v razvoju že (najmanj) 19 let, druga pa 3 leta (oz 8?). Normalno da bodo razlike, ker se gre za najmanj 15 let vložka, kar je izjemno dolga doba.

Vsekakor dejstvo obstaja - folk primerja GTA in CP in to je bilo pričakovano ker sta izdelka izjemno podobna in človek bo pač šel tja kjer bo experience boljši. Problem je ker je vprašanje a bo audience CP dovolj velik, da bodo igro supportali in da bo CPR imel dovolj resourcov da igro v nekaj letih (letih ja), spravi na nivo, ki ne bo "breakal" tistega experienca.

Ker npr če si prej igral GTA in streljal naboje v pnevmatiko in se je ta preluknjala, je to težko ignorirati v drugi igri ki je podobna. CPR se je sicer spravil na velikega bika.



Kot nekdo ki z izkusnjami raste bi pricakoval da enako rastejo ljudje v podjetjih in da 19 let razvoja in logike koristno uporabijo v naslednjem projektu

Se ti ne zdi... Govorimo o basics namrec, ne o necem nadrealnem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

shadeX ::

Govorimo o basics namrec, ne o necem nadrealnem


Basic je samo zato ker je GTA postavil meje kaj je "basic" v tem stilu igre. Ker kot sem že zgoraj omenil folk pričakuje da se bodo zadeve odvijale najmanj tako dobro kot v GTA. In kam je CPR vlagal resource je tudi jasno - v next gen grafiko kar dejansko tudi je. Ampak je zgleda časa zmanjkal za druge zadeve.

shadeX ::

In kam je CPR vlagal resource je tudi jasno - v next gen grafiko kar dejansko tudi je. Ampak je zgleda časa zmanjkal za druge zadeve.


Na to naj dodam še to da je to šolska napaka v game dizajnu, kjer obstaja pravilo da vsi štrije basic game elementi (Mehanika, Aestetika, Zgodba in Tehnologija) morajo biti v balancu in noben element ne sme biti bolj pomemben od drugega, ker lahko hitro breakaš player experience (kar se tukaj dogaja).

Mato989 ::

shadeX je izjavil:

Govorimo o basics namrec, ne o necem nadrealnem


Basic je samo zato ker je GTA postavil meje kaj je "basic" v tem stilu igre. Ker kot sem že zgoraj omenil folk pričakuje da se bodo zadeve odvijale najmanj tako dobro kot v GTA. In kam je CPR vlagal resource je tudi jasno - v next gen grafiko kar dejansko tudi je. Ampak je zgleda časa zmanjkal za druge zadeve.



No saj glih zato je se tolko huje ane... Ista firma je naredila nekaj osnovo in zdaj na tem ni sposobna gradit

Error 1.0 in my book

Na koncu se zna izkazat da bi bilo bolje igro se za 1 leto prestavit jo ukinit za stare konzole in izdat samo na najnovejsih konzolah in pcju

Brez oz z minimalno bugi in dodelavo rpg segmenta
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

shadeX ::

Ampak čez 1 leto korone ne bo več in ljudje se bodo raje družili (ker to nam sedaj manjka) kot igrali igre, ker to delajo že sedaj. Boljše priložnosti za pokasirat v celotni zgodovini ne bo več :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

BT52 ::

Je res bolje? Če pogledamo kako ljudje branijo taka skrpocala...

Denar so pobasali tožba bo že neki lari fari in se bodo zlizali.

Osebno sem imel srečo in sem čakal na preglede, ker sem vedel, da ja projekt ambiciozen, ter bo nevarnost, da popušijo kurac. Nisem pa si mislil, da niti osnovna fizika iz pred 20ih let nebo porihtana. Velik NO NO. Še posebej mene, kot fizika te zadeve prizadenejo. Tako naj samo odjebejo z tem drekom zavitim v celofan.

Zmajc ::

Skratka igre ne igraš in si se samo pridružil medijski gonji ter tu samo izlivaš gnojnico. Move on pa pusti tiskim ki igro dejansko igrajo da debatirajo o njej.

Ker je prav očitno da nimaš pojma.

BigWhale ::

BT52 je izjavil:

Je res bolje? Če pogledamo kako ljudje branijo taka skrpocala...


Eni nismo skocil na nobega od vagonov.

Igra ima v redu zgodbo, v redu misije, ima pa tud nekaj bugov. Eni bolj moteci, drugi manj. Vsekakor pa ni tak sekret, kot nekateri tukaj navijajo. Ce jo primerjam z edino GTA igro, ki sem jo igral, GTA IV, slednja je bila dizaster na PCju, se vedno imam doma DVD, igre pa nisem koncal, ker enostavno ni bila za igrat. Crash to desktop in freeze celotnega sistema sta bila tolk pogosta, da grozn.

Aja, pa tud najboljsi RPG vseh casov ni, kot nekateri drugi navijajo.

Furbo ::

Zmajc je izjavil:

Skratka igre ne igraš in si se samo pridružil medijski gonji ter tu samo izlivaš gnojnico. Move on pa pusti tiskim ki igro dejansko igrajo da debatirajo o njej.

Ker je prav očitno da nimaš pojma.

A zdaj so bumbarji, ki so kupili nedokončano igro tisti, na katerih mnenje naj se zanesemo?
Ja, do 2077 bo že spiljena.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Lonsarg ::

V zmoti si če misliš da bo kdo šel grafični pogon ali AI izboljševat. Vse kar bodo nardili je buge odpravili (oziroma so jih že 90% v teh dveh tednih), tak da fizika in AI bo ostal tak kot je, tak da čisto vseeno če igraš zdaj ali čez 5 let.

Skratka suma-sumarum za tiste ki še niso: če ti je fizika in AI civilistov pomemben pač jeba. Če so ti bolj pomembne druge stvari go for it, ker v drugih stvareh blesti (čeprav tudi pri drugih stvareh nima prvega mesta, niti drugega mesta, je pa nekje pri vrhu). Vsekakor pa je zadeva must-have za vse Deus Ex navdušence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Berserker ::

To da se bolj ukvarjate z nepomembnimi detajli, kot je pokanje zračnic, fizika kot pa z glavnimi atributi špila, jasno prikaže, kaj je problem pc gaminga in te skupnosti. Zato pač ne dobite tolk dobrih iger, kot na konzolah. Rešujejo vas večinoma indie neodvisnice in porti.

Anyway, dejstvo je, ko bodo bugi odpravljeni, bo špil na istem nivoju, kot Witcher3, seveda če ga gledate s perspektive -open world rpg, igra ponuja kar zadovoljive main in side queste, gameplay je še kar na nivoju, vse ostalo pa je povprečno, kot v W3. Skratka, dajte si že tale GTA izbrisat iz glave, kr gre povsem za drugačen špil.

filip007 ::

Igra premika meje mogočega, kaj bo še z nje bo pokazal samo čas.

Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()
««
21 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18323742 (627) yayo
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11217426 (1028) oo7
»

Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26741075 (6308) Kvinta
»

The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 427 28 29 30 )

Oddelek: Igre
1488259527 (23393) D3m

The Witcher (202?)

Oddelek: Igre
7879 (669) ahac

Več podobnih tem