Forum » Igre » Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Eni poznamo ze Cyberpunk tabletop RPG. :) Pa poznamo tud Johnny Mnemonica, pa Neuromancerja in the whole cyberpunk shebang. Nismo rabl Keanuja :)
yayo ::
no, če človek premisli je v bistvu logično, da so najeli Keanua. On je bil filmski Johnny Mnemonic, pa tudi The Matrix štejejo v cyberpunk žanr, čeprav je trilogija prišla skoraj dvajset let za Gibsonovimi romani.
7982884e ::
sej je kul, ampak skoda da folku hype skoci skozi streho samo zato ker bo nek NPC imel 3d model in voiceover od nekega igralca.
dronyx ::
HappyPills je izjavil:
Hype je zato ker dela špil CD Projekt Red. Keanu je sam še češnja :).
Obstaja pa tudi tveganje, da igra ne uresniči pričakovanj, saj je CD Projekt Red do sedaj kakor vem delal zgolj Witcher igre, to pa je po do sedaj videnem nekaj čisto drugega in nisem prepričan, če bo ta igra pritegnila iste igralce.
BigWhale ::
Glede na to, da jim scenariji grejo zlo dobro od rok, se jaz okrog same zgodbe ne bojim blazno. Obstaja moznost, da pride do kaksnega faila zaradi tehnicne izvedbe. Ampak ob dobri zgodbi se clovek tud mal clunky okolja navadi.
Zakaj je hype tolk vecji zarad Keanuja? Ker je special kind of celebrity. :)
Zakaj je hype tolk vecji zarad Keanuja? Ker je special kind of celebrity. :)
dronyx ::
Zame je potencialni fail že izbira kombinacije FPS in "Open World". Sam osebno raje igram take igre v tretji osebi.
oo7 ::
V deus Ex nisem popolnoma nič pogrešal tretje osebe. Razen takrat, ko si se skrival za kakšno steno te je postavilo v tretjo osebo tisto je bilo pa tudi dobro narejeno.
m0f0x ::
Glede na lanski gameplay demo, je daleč od faila. Edini fail je lahko vožnja, kot v Rage 2 in prazna okolica, pa še to dvomim.
BigWhale ::
Zame je potencialni fail že izbira kombinacije FPS in "Open World". Sam osebno raje igram take igre v tretji osebi.
Emm? Tko je bil narjen Fallout, pa ni lih nek fail. Pa The Elder Scrolls je bil tud lahk first person ... Ce ti to predstavlja tak fail, pol se prevec ukvarjas s formo kot z vsebino. :>
greatdrakon ::
Zame je potencialni fail že izbira kombinacije FPS in "Open World". Sam osebno raje igram take igre v tretji osebi.
Emm? Tko je bil narjen Fallout, pa ni lih nek fail. Pa The Elder Scrolls je bil tud lahk first person ... Ce ti to predstavlja tak fail, pol se prevec ukvarjas s formo kot z vsebino. :>
two words: Deus Ex
dolenc ::
Jaz sem tud sicer ljubitelj tretje osebe, ampak za ta špil se mi zdi to bolj primerno. Kaj ti pomaga tretja oseba, če nimaš tri meterskega meča na hrbtu
dronyx ::
Zame je potencialni fail že izbira kombinacije FPS in "Open World". Sam osebno raje igram take igre v tretji osebi.
Emm? Tko je bil narjen Fallout, pa ni lih nek fail. Pa The Elder Scrolls je bil tud lahk first person ... Ce ti to predstavlja tak fail, pol se prevec ukvarjas s formo kot z vsebino. :>
GTA V ima možnost preklopa med prvo in tretjo osebo. Če ne bi bilo tretje osebe potem sploh ne bi vedel, kako izgledajo modeli, ki jih igraš (razen če se pogledaš v kakšnem ogledalu v WC, kot v Duke Nukem). GTA si recimo ne predstavljam v prvi osebi. Če je open world igra v tretji osebi se mi zdi da si bolj del sveta, v katerem igro igraš. Ampak verjetno spet stvar preferenc.
7982884e ::
GTA ni delan za 1. osebo. v 1. osebi si znatno bolj dovzeten na detajle okolice, poleg tega je recimo GTA in Witcher dosti manj "gost" svet kot pa mesto v Cyberpunk 2077. v 3. osebi se vedno zgleda zelo hudo, seveda.
ampak pri tako detajliranem svetu kot je v CP2077, v kombinaciji s streljanjem, pa je 1. oseba idealna. dosti bolj si "immersed" v svet in dojemas ves ta trud level designerjev.
ne vidim povezave open world in fps oz. ne vidim kaj se tu izkljucuje.
edino kar mi pade na pamet je to zgoraj, torej to da ima open world spil ponavadi bolj razpostrte stvari v svetu in bi dostikrat v 1. osebi zgledalo bolj "prazno" kot v 3. osebi. kar smo videli da za CP2077 ne drzi.
ampak pri tako detajliranem svetu kot je v CP2077, v kombinaciji s streljanjem, pa je 1. oseba idealna. dosti bolj si "immersed" v svet in dojemas ves ta trud level designerjev.
Zame je potencialni fail že izbira kombinacije FPS in "Open World". Sam osebno raje igram take igre v tretji osebi.
ne vidim povezave open world in fps oz. ne vidim kaj se tu izkljucuje.
edino kar mi pade na pamet je to zgoraj, torej to da ima open world spil ponavadi bolj razpostrte stvari v svetu in bi dostikrat v 1. osebi zgledalo bolj "prazno" kot v 3. osebi. kar smo videli da za CP2077 ne drzi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
Izi ::
Igro boš lahko končal ne, da bi koga ubil.
Pri tem je treba dodati, da brez pobijanja ni mišljeno kot popolnoma stealth igranje, kjer se boš čez celo igro samo skrival in hackal, ampak to pomeni, da ima večina orožjih poleg normalnega smrtonosnega delovanja tudi možnost uporabe na ne-smrtonosni način, kot na primer omamljanje ali uspavanje.
Enako bo tudi večina naših kibernetičnih vsadkov in izboljšav omogočala tako smrtonosno kot ne-smrtonosno uporabo.
V pogovorih je pa tudi skoraj vedno možnost, da poskušaš zadevo rešiti na miren način ali pa da izgubiš živce in začneš streljati.
BigWhale ::
Ce bo igra podobna tabletop RPGju potem bo kr precej na tem, da se probas cim manj streljat. CP2020 je RPG v katerem so ljudje soft and squishy in te je lahko nasprotnik hitro pokoncal. Karakterji niso imeli hit pointov ampak nekaj cemur se rece damage track. Tam je v teoriji res 12 HP ampak lahko pod dolocenimi pogoji prezivis tudi vec. Hkrati pa pod dolocenimi pogoji ze manj zadetkov lahko povzroca resne probleme. :)
Aja, zadeva je skill based in klasicnih experience points sploh ni, noben kill se ne nagradi z nicemer. Karakterji dobivajo Improvement points s katerim si lahko dvignejo skill level. V table top igri je improvement points dodelil game master oziroma referee glede na uporabo skillov.
Bomo vidl kolk tega so prenesli v igro in kako se bo rec obnesla. :)
Precej podobno je tudi v Shadowrun RPG, ki je prav tako cyberpunk RPG.
Aja, zadeva je skill based in klasicnih experience points sploh ni, noben kill se ne nagradi z nicemer. Karakterji dobivajo Improvement points s katerim si lahko dvignejo skill level. V table top igri je improvement points dodelil game master oziroma referee glede na uporabo skillov.
Bomo vidl kolk tega so prenesli v igro in kako se bo rec obnesla. :)
Precej podobno je tudi v Shadowrun RPG, ki je prav tako cyberpunk RPG.
Izi ::
V Cyberpunk 2077 bo naš junak imel 6 Atributov: Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech in Cool.
Teh 6 bomo lahko na začetku igre ob kreaciji našega junaka sami določili. Jasno če boš hotel nekje biti boljši boš moral biti drugje slabši.
Zaenkrat je bilo rečeno, da si bomo z delanjem misij dvignili te atribute. Pobijanje pa kot kaže ne prinaša kakšnih izkušenj našemu junaku.
Atribute si bomo skozi igro morali nujno dvigovati, ker boljša orožja in boljša tehnologija potrebuje višje atribute. Brez visokega Strength ne boš mogel naokoli divjati s težko Bazuko na rami.
Zadeve so dokaj logične. Na primer:
Za uporabo težkih orožij bomo potrebovali veliko Strength.
Za uporabo pištol je bilo rečeno, da bomo potrebovali veliko Reflexes.
Za uporabo računalnikov, hackanje in uporabo neznane tehnologije boš rabil veliko Tech.
Za povrh pa je bilo rečeno, da bolj ko boš nekaj uporabljal bolj se ti bo tisto dvigovalo. To verjetno pomeni, da nam bo veliko Melee bojevanja samodejno dvigovalo Streangth, hackanje pa nam bo samodejno dvigalo Tech, ...
Potem pa so tu še kibernetični vsadki, za katere bomo kot je bilo videti potrebovali denar, da jih bomo lahko kupili, pa morda bodo omejeni tudi z atributi.
Robotskih vsadkov bo na voljo en kup različnih za vsak del telesa posebej. Na primer naše noge bomo lahko nadgradili za visoko skakanje, kar nam bo omogočilo dostop do drugače nedostopnih področij ali pa na primer za neslišno hojo in tek. Ni pa bilo rečeno ali bomo lahko uporabili oboje hkrati oziroma koliko vsadkov bomo lahko vgradili v določen del telesa.
Teh 6 bomo lahko na začetku igre ob kreaciji našega junaka sami določili. Jasno če boš hotel nekje biti boljši boš moral biti drugje slabši.
Zaenkrat je bilo rečeno, da si bomo z delanjem misij dvignili te atribute. Pobijanje pa kot kaže ne prinaša kakšnih izkušenj našemu junaku.
Atribute si bomo skozi igro morali nujno dvigovati, ker boljša orožja in boljša tehnologija potrebuje višje atribute. Brez visokega Strength ne boš mogel naokoli divjati s težko Bazuko na rami.
Zadeve so dokaj logične. Na primer:
Za uporabo težkih orožij bomo potrebovali veliko Strength.
Za uporabo pištol je bilo rečeno, da bomo potrebovali veliko Reflexes.
Za uporabo računalnikov, hackanje in uporabo neznane tehnologije boš rabil veliko Tech.
Za povrh pa je bilo rečeno, da bolj ko boš nekaj uporabljal bolj se ti bo tisto dvigovalo. To verjetno pomeni, da nam bo veliko Melee bojevanja samodejno dvigovalo Streangth, hackanje pa nam bo samodejno dvigalo Tech, ...
Potem pa so tu še kibernetični vsadki, za katere bomo kot je bilo videti potrebovali denar, da jih bomo lahko kupili, pa morda bodo omejeni tudi z atributi.
Robotskih vsadkov bo na voljo en kup različnih za vsak del telesa posebej. Na primer naše noge bomo lahko nadgradili za visoko skakanje, kar nam bo omogočilo dostop do drugače nedostopnih področij ali pa na primer za neslišno hojo in tek. Ni pa bilo rečeno ali bomo lahko uporabili oboje hkrati oziroma koliko vsadkov bomo lahko vgradili v določen del telesa.
Kayzon ::
Jaz ze vidim sebe kot Stealth/Hacking masino gracias.
Morda se meele zraven,s kaksno palico namlatil usake tok koga.
Morda se meele zraven,s kaksno palico namlatil usake tok koga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kayzon ()
yoco ::
Kayzon ::
"For anyone who hasn't looked, the woman in the energy drink advert has been given the outline of an especially large penis under the bikini, the tag line of the ad is "Mix it Up", and what's more the drink is called "ChroManticore" ... emphasis seemingly on the "Man" part.
It's pretty fucking blatant, especially considering their repeated history of transphobic bullshit in public."
Kaj je z ljudmi da postali tako sibke narave,obvutljivi na vsak k**** drek pa to ne mores verjeti. Its just the game chill...
It's pretty fucking blatant, especially considering their repeated history of transphobic bullshit in public."
Kaj je z ljudmi da postali tako sibke narave,obvutljivi na vsak k**** drek pa to ne mores verjeti. Its just the game chill...
Izi ::
V začetku letošnjega septembra dobimo na ogled extra dolgi gameplay demo.
Na E3 so v zakulisju prikazali gameplay demo, ki je menda dolg kar okoli ene ure. Ta demo se zaenkrat še ni pojavil na netu, so pa objavili, da ga bodo uradno dali ven na ameriški prireditvi PAX West, ki se začne 30. avgusta 2019.
Na E3 so v zakulisju prikazali gameplay demo, ki je menda dolg kar okoli ene ure. Ta demo se zaenkrat še ni pojavil na netu, so pa objavili, da ga bodo uradno dali ven na ameriški prireditvi PAX West, ki se začne 30. avgusta 2019.
oo7 ::
Cyberpunk 2077 Artist Says Controversial In-Game Image Is Commentary on Corporations
Poligon, Kotaku, Rock paper shotgun... podn od podna
Jaz če ne gledam nobenega trailerja ali gameplay-a več Cyberpunk 2077 dan 1 na mojem računalniku :)
Izi ::
Že dolgo nismo nič rekli o Cyberpunk. Sem moral kar globoko pobrskati, da sem ga sploh našel
Par novičk:
- V igri ne bomo mogli pobijati otrok
- Vsi NPC-ji povezani z zgodbo bodo tudi zaščiteni, da jih ne bomo ponesreči ubili in si zaprli kakšen quest.
- Proti vsem ostalim NPC-jem pa bomo lahko agresivni. Ni pa jasno ali to pomeni skozi pogovor ali bomo lahko kar streljali na vse kar se premika.
- Treba je še omeniti, da je v Cyberpunk prav vsem prebivalcem dovoljeno naokoli nositi orožje, kar pomeni, da bo naša pretirana agresija lahko hitro zatrta tudi če naokoli ne bo policije ali varnostnikov.
- Igra on izidu ne bo podpirala Modov.
https://gamerant.com/cyberpunk-2077-npc...
Par novičk:
- V igri ne bomo mogli pobijati otrok
- Vsi NPC-ji povezani z zgodbo bodo tudi zaščiteni, da jih ne bomo ponesreči ubili in si zaprli kakšen quest.
- Proti vsem ostalim NPC-jem pa bomo lahko agresivni. Ni pa jasno ali to pomeni skozi pogovor ali bomo lahko kar streljali na vse kar se premika.
- Treba je še omeniti, da je v Cyberpunk prav vsem prebivalcem dovoljeno naokoli nositi orožje, kar pomeni, da bo naša pretirana agresija lahko hitro zatrta tudi če naokoli ne bo policije ali varnostnikov.
- Igra on izidu ne bo podpirala Modov.
https://gamerant.com/cyberpunk-2077-npc...
filip007 ::
Še 9 mesecev do izida, ta je še dolga, bodo verjetno še kaj prestavili.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Izi ::
it’s going to be a very big game
You’ll be able to go out in the desert of California and view things like power plants, abandoned highways and stuff like that. So you’re not just limited to Night City.
Izi ::
Nekaj novih informacij iz najnovejšega Demota, ki še ni javno na voljo:
- Naš inventar bo omejen s težo predmetov, ki jih bomo lahko nosili s seboj.
- Najvišji level našega junaka še ni znan, so pa v Demotu opazili NPC-ja level 45.
- Poleg Character levela bomo imeli še Street Cred level
- Street Cred bo določal ponudbo predmetov v trgovinah. Višji Steet Cred level bomo imeli bolj redke, bolj dragocene in bolj kvalitetna predmete nam bodo ponudili prodajalci.
- Naš junak bo imel Atribute, Skille in Perke. Atributi in Skilli bodo šli do level 10. Vsak Pek pa do level 5. Bo 12 Skillov, vsak od teh pa bo imel po 5 pripadajočih Pekov. Skupaj torej 60 Perkov.
- Za povrh pa bo na voljo tudi doping oziroma droge, ki bodo vplivale na naše Skille. Tako se boš lahko zadopingiral, da se ti bo upočasnil čas med Hackanjem in boš imel na voljo več časa.
- Naše Skille bomo lahko nadgrajevali če bomo našli primernega učitelja ali pa z nakupom kibernetičnih vsadkov.
- Prodajalci bodo občasno imeli razprodajo s popusti, ampak samo na točno določen datumu in samo za kratek čas. Verjetno bo treba prebirati oglase in časopise, če bomo hoteli ujeti razprodaje
- Če bo naš junak Hacker bo lahko na črno kupoval hackerske programčke, kot na primer programček, da nekomu izklopiš kibernetične oči in ga tako oslepiš.
- Hackerji bodo počasi napredovali, najprej odklepanje vrat, kasneje upravljanje kamer in celo upravljanje avtomatskih brzostrelk.
- Možno bo tudi hackanje Robotov na daljavo.
- Mini igrice za Hackanje bodo različne glede na različne stvari, ki jih boš Hackal.
- Malenkostne nadgradnje bomo lahko opravili sami, kot na primer dodajanje strupa našim v roke vgrajenim mečem, za bolj zahtevne nadgradnje pa bo potrebno najti kibernetičnega strokovnjaka.
- Steet Cred level bo vplivat tudi na pogovore. Višji level bo dodal kakšen dodaten možen odgovor ali akcijo med pogovorom.
- Pogovori bodo dinamični. Na primer med enim pogovorom boš lahko obrnil glavo in začel drug pogovor z nekom, ki bo ravno prišel mimo in ta pogovor bo potem vplival na prvi pogovor.
- Naš inventar bo omejen s težo predmetov, ki jih bomo lahko nosili s seboj.
- Najvišji level našega junaka še ni znan, so pa v Demotu opazili NPC-ja level 45.
- Poleg Character levela bomo imeli še Street Cred level
- Street Cred bo določal ponudbo predmetov v trgovinah. Višji Steet Cred level bomo imeli bolj redke, bolj dragocene in bolj kvalitetna predmete nam bodo ponudili prodajalci.
- Naš junak bo imel Atribute, Skille in Perke. Atributi in Skilli bodo šli do level 10. Vsak Pek pa do level 5. Bo 12 Skillov, vsak od teh pa bo imel po 5 pripadajočih Pekov. Skupaj torej 60 Perkov.
- Za povrh pa bo na voljo tudi doping oziroma droge, ki bodo vplivale na naše Skille. Tako se boš lahko zadopingiral, da se ti bo upočasnil čas med Hackanjem in boš imel na voljo več časa.
- Naše Skille bomo lahko nadgrajevali če bomo našli primernega učitelja ali pa z nakupom kibernetičnih vsadkov.
- Prodajalci bodo občasno imeli razprodajo s popusti, ampak samo na točno določen datumu in samo za kratek čas. Verjetno bo treba prebirati oglase in časopise, če bomo hoteli ujeti razprodaje
- Če bo naš junak Hacker bo lahko na črno kupoval hackerske programčke, kot na primer programček, da nekomu izklopiš kibernetične oči in ga tako oslepiš.
- Hackerji bodo počasi napredovali, najprej odklepanje vrat, kasneje upravljanje kamer in celo upravljanje avtomatskih brzostrelk.
- Možno bo tudi hackanje Robotov na daljavo.
- Mini igrice za Hackanje bodo različne glede na različne stvari, ki jih boš Hackal.
- Malenkostne nadgradnje bomo lahko opravili sami, kot na primer dodajanje strupa našim v roke vgrajenim mečem, za bolj zahtevne nadgradnje pa bo potrebno najti kibernetičnega strokovnjaka.
- Steet Cred level bo vplivat tudi na pogovore. Višji level bo dodal kakšen dodaten možen odgovor ali akcijo med pogovorom.
- Pogovori bodo dinamični. Na primer med enim pogovorom boš lahko obrnil glavo in začel drug pogovor z nekom, ki bo ravno prišel mimo in ta pogovor bo potem vplival na prvi pogovor.
Opticom ::
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCFW4AE...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCEX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCFX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCHX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVIXYAY...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVKW4AY...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVNXsAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvjXkAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvqX4AE...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvtXkAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECbNLkJWkAE...
https://pbs.twimg.com/media/ECbNL13X4AE...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCEX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCFX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfaCHX4AA...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVIXYAY...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVKW4AY...
https://pbs.twimg.com/media/ECZfbVNXsAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvjXkAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvqX4AE...
https://pbs.twimg.com/media/ECfFJvtXkAA...
https://pbs.twimg.com/media/ECbNLkJWkAE...
https://pbs.twimg.com/media/ECbNL13X4AE...
Opticom ::
Obiskovalci na letosnjem sejmu gamescom ze danes cakajo od 6 do 7 ur na vpogled v igro. V soboto bo guzva po vsej verjetnosti se vecja.
https://twitter.com/pjpkowski/status/11...
https://twitter.com/pjpkowski/status/11...
ahac ::
Dober marketing...
Manjši štant => več gužve => več se govori o igri => večji hype => več preorderjev.
Manjši štant => več gužve => več se govori o igri => večji hype => več preorderjev.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
yayo ::
Izi ::
xxxul ::
tja kamor boš z miško usmeru pogled... mrbit... verjetno ne...
mrbit bos lohk pa v opcijah izbral softcore erotic ali pa hardcore porn?
ampak upam da si s tem ne bodo prevec belil glave, bols da se na igralnost osredotočjo.
mrbit bos lohk pa v opcijah izbral softcore erotic ali pa hardcore porn?
ampak upam da si s tem ne bodo prevec belil glave, bols da se na igralnost osredotočjo.
YesMan ::
Osebno mnenje: Koga zares zanima seks v video igri... Totalna škoda resursov. Meni se zdi vizualno upodabljanje le tega stvarno otročje ter neookusno, in je očitno prisotno samo iz tega razloga, da privabi 15-letne potrebne devičnike k prednaročilom. Za "sklofutati ga" so strani kot so Pornhub, ne pa lesen, čudno animiran seks v video igrah ob katerem se počutiš bolj neprijetno kot ko nekomu rečeš adijo, potem pa budalo gre dalje v isto smer kot ti.
yayo ::
v prvem Witcherju je sex v glavnem bil narejen humorno, dejansko, če se prav spominjam je šlo za mini side queste, potruditi si se moral za dobiti češpljo, pa še "sex card" si na koncu dobil kot dokaz/nagrado. Moško-šovinistično, če hočete, z objektifikacijo ženske, a zabavno. Že v dvojki je bil sex sam sebi smisel, če odštejemo tistega s succubusom (yep, sem perv), v trojki istotako. Pa sex proti plačilu je bilo mogče kupiti v bordelih, nekaj kar Geralt iz knjig nikoli ni prakticiral. Tako, da tudi meni dol visi za sex v Cyberpunku, razen, če bo zelo "grafičen" in s kakšnimi čudnimi bitji... (sem rekel, da sem perv)
Izi ::
V Cyberpunk svetu jaz pričakujem, da ima vsak pravi moški med nogami 30 centimetrsko hidravlično batino, ki se nikoli ne utrudi in stoji pokonci celo noč, če je treba. To je prva obvezna nadgradnja, šele potem pridejo na vrsto močne umetne noge, roke in vse ostale izboljšave
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 30115 (147) | Lonsarg |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27497 (385) | Predsednik11 |
» | Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 45102 (10335) | Kvinta |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 275554 (39420) | D3m |
⊘ | The Witcher (202?)Oddelek: Igre | 1119 (909) | ahac |