» »

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

Mare2 ::

šernk je izjavil:



če nova programska oprema ne deluje in bugfixa veš da ne bo, saj je bila podpora opuščena? najmanj kar pričakujem od servisa je, da me vrne na delujočo zadevo.

Kakorkoli morajo zrihtat.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

šernk je izjavil:

Nalaganje prejšnje različite programske opreme zagotovo ne sodi med stvari, ki jih je servis dolžan delat v okviru garancije.


če nova programska oprema ne deluje in bugfixa veš da ne bo, saj je bila podpora opuščena? najmanj kar pričakujem od servisa je, da me vrne na delujočo zadevo.


Dokler je nova programska oprema originalna (torej je bila na tak ali drugačen način uradno nameščena) potem se strinjava. Če pa si sam nalagal takšne in drugačne rome, pa ti niso dolžni v okviru garancije tega popravljat.

BladE_ je izjavil:

More info? Ali je dovolj tvoja beseda?


More info za kaj? Da ti niso dolžni namestit prejšnje različici OS, če zajebeš med nalaganjem custom romov? Seriusly?

Mare2 je izjavil:

šernk je izjavil:



če nova programska oprema ne deluje in bugfixa veš da ne bo, saj je bila podpora opuščena? najmanj kar pričakujem od servisa je, da me vrne na delujočo zadevo.

Kakorkoli morajo zrihtat.


Normalno, tudi če s kladivom mlatiš po njemu morajo zrihtat. Samo ne zastonj in ne v okviru garancije. Ne spregledat, da kaj piše v stavku, ki je začel to debato:

Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.

Torej ne, če sam šariš po OS in nalagaš custom ROMe ti niso dolžni tega reševat v okviru garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Dokler je nova programska oprema originalna (torej je bila na tak ali drugačen način uradno nameščena) potem se strinjava. Če pa si sam nalagal takšne in drugačne rome, pa ti niso dolžni v okviru garancije tega popravljat.


nova programska oprema je bila legalna in posodobljena preko njihovega PC companion softwerja. uradna posodobitev torej iz njihove strani. in v novi programski opremi je prišlo do buga, in kljub temu da sem 3x zahteval od servisa downgrade na nižjo verzijo tega niso želeli naredit (kljub temu, da so mi 2x obljubili da bodo).

zato sem pisal na sony slovenija, da oni kaj rešijo v nasprotnem primeru pač spravim zadevo nazaj sam na njihov star original software, vendar naj mi dajo za slednje garancijo in niso želeli.

Torej ne, če sam šariš po OS in nalagaš custom ROMe ti niso dolžni tega reševat v okviru garancije.


seveda ti niso dolžni reševat teh težav oni v okviru garancije če sam softbrickaš mobitel in ga ne znaš rešit več (večina sodobnih mobitelov je praktično nemogoče hardbrickat). Vendar da ti zaradi custom ROMa ne priznajo garancije na celotno škatlo...po njihovo je custom ROM razlog za vdor vode v vodoodporni telefon.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

seveda ti niso dolžni reševat teh težav oni v okviru garancije če sam softbrickaš mobitel in ga ne znaš rešit več (večina sodobnih mobitelov je praktično nemogoče hardbrickat). Vendar da ti zaradi custom ROMa ne priznajo garancije na celotno škatlo...po njihovo je custom ROM razlog za vdor vode v vodoodporni telefon.

A sem kje to trdil?

nova programska oprema je bila legalna in posodobljena preko njihovega PC companion softwerja. uradna posodobitev torej iz njihove strani. in v novi programski opremi je prišlo do buga, in kljub temu da sem 3x zahteval od servisa downgrade na nižjo verzijo tega niso želeli naredit (kljub temu, da so mi 2x obljubili da bodo).

zato sem pisal na sony slovenija, da oni kaj rešijo v nasprotnem primeru pač spravim zadevo nazaj sam na njihov star original software, vendar naj mi dajo za slednje garancijo in niso želeli.


Downgrada kot takšnega ne moreš zahtevat, lahko pa zahtevaš odpravo napake (kako napako odpravijo je odločitev servisa) in če napaka ni odpravljena imaš na voljo TIRS in civilno tožbo.

šernk ::

Downgrada kot takšnega ne moreš zahtevat, lahko pa zahtevaš odpravo napake (kako napako odpravijo je odločitev servisa) in če napaka ni odpravljena imaš na voljo TIRS in civilno tožbo.


napake sploh priznali niso. ne pri nas, ne po celem svetu.

tožbo? ne hvala, sem napako rešil v 20ih minutah z custom romom in drugim kernelom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatjek ::

Še moja izkušnja s TopTime in RAM2. Pošljem 2 dni star Galaxy A3 nazaj na TopTime z opisom, da se pri pogovorih preko zadnjega zvočnika (torej prostoročno) in pri poslušanju skladb ob običajnem zvoku pri maksimalni glasnosti pojavlja še nekakšno hreščanje zraven. Zraven sem opisal, da imata enak model telefona, ki ga ima sodelavec in prav tako moj star telefon bistveno čistejši zvok.

Danes dobim odgovor TopTime (forwardiran odgovor od RAM2), kamor je bil telefon poslan zaradi ugotavljanje stvarne napeke. V opisu napake je pisalo: zvočnik ne dela in da se reklamacija zavrne, ker zvočnik namreč dela. Ti cepci pri TopTime niti prepisati ne znajo opisa napake in pošljejo napačen opis že tako nesposobnemu servisu RAM2 o katerih je že tako ali tako ogromno napisano.

Prepiral se nisem, počakam do jutri, da dobim telefon nazaj (tako so me obvestili, da mi jutri pošljejo). Kaj lahko kot potrošnik storim? Na RAM 2 se mi zdi skoraj brezveze še enkrat pošiljat, razmišljam, da bi dal aparat pregledat sodnemu izvedencu in predal s pozitivnim mnenjem tržnemu inšpektoratu, saj so mi neupravičeno zavrnili stvarno napako. Ima kdo izkušnje s takšnim postopkom oz. kako bi vi rešili ta problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Bellzmet ::

Prosim prosim, da res poizkusiš z omenjenimi postopki ker RAM 2 je res poden od podna.

Snackbarru ::

Mi je crknil Z3 Compact (sleep of death). Po temi sodeč sem mislil da bodo nategovali s kakšnim politjem in vlago (telefon naj bi bil vodotesen ob zaprtih pokrovih), pa sem dobil 10 dni kasneje nov telefon.
So dejali da je bil poslan v tovarno in so S tam dobili novega (RMA).
Šlo je tudi za evropsko garancijo (kupljen v AU) in ni bilo nobenih težav.

Tako da od mene en majhen plus za Toptime.

P.S. - resda pa so napisali da so na telefonu znaki uporabe (ves čas v ovitku s Panzerglassom) in da je bil opis napake skop (telefon se ne vklopi).

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Jaz sem nesel tja 2 tedna star telefon in so napisali "vidni znaki uporabe" kljub temu, da je bil telefon res čisto nov, brez kakršnekoli praske. Pač se tako zavarujejo, če ga med popravilom spraskajo.

PINki ::

Pri pooblascenem servisu za htc tocno dopisejo kje so vidni znaki uporabe. Npr. okrusen levi spodnji rob ipd. Zahtevajte naj dopisejo, saj sem jaz od RAM2 dobil opraskan telefon nazaj in se rahlo vdrtino okoli kamere so mi naredili, ko so menjali ekran.

solatjek ::

No, pa mi vi povejte, če je to OK zvok aparata. Najprej je posnet Galaxy A3, potem pa enak komad moj stari Xcover 2.

link: link
LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Daniel ::

Zvočnik zrel za menjavo.

solatjek ::

Pet postov višje sem napisal, kaj o tem zvoku meni Ram2 in posledično Top Time. Odločil sem se, da bom dosegel svoje, naj stane kar hoče. Dovolj imam idijotskega obnašanja in norčevanja iz potrošnikov. Ram2 je pri zavrnitvi napake napisal, naj menjam SD in SIM kartico??? Le kako lahko ti dvekartici vplivata na kvaliteto zvoka pri vrtenju mp3 datoteke? Menjam SIM in mp3 ne bo več hreščal? WTF? Aparat pa je nov! Tipična situacija politike, da se naprave ne menja, potrošnik je pa itak butl, bo tako ali tako odnehal, a pri meni so se zmotili.

Posnetek okvare zvoka sem poslal na info@simobil.si, kjer so mi odgovorili, da je servis tisti, ki je relevanten pri ugotavljanju, če je z aparatom kaj narobe, potem na Samsung Slovenija, kjer dobim odgovor da naj posodobim napravo in dam v tovarniške nastavitve in če ni ok, dam nazaj na RAm2, poslal sem na TopTime, le ti so poslali na Ram2, ki se jim na 3x poziv ni odzval. V glavnem vse poti vodijo k Ram2. Aparat sem še enkrat zapakiral, opremil z vsemi posnetki in dokazi, natančneje sem jim opisal zakonodajo, moje pravice, zahteve in jim dal vedeti, da me naj nehajo imeti za norca, ker bom šel tokrat do konca, naj stane kar hoče, njih bo zagotovo več kot mene.

Sedaj čakam 8 dnevni rok. Kako se dnevi štejejo? V četrtek, 19.11 je šlo na pošto, 20.11 v petek je bilo pri njih na TopTime. Kdaj moram dobiti odgovor? Odgovoriti mora TopTime, neglede na to če oni aparat pošiljajo na Ram2. Ponovno uveljavljam stvarno napako.

Posnetek sem poslal tudi sodnemu izvedencmu. V petek sem prejel klic sodnega izvedenca, kateri je analiziral posnetek in rekel, da imam pozitivno mnenje, tako da če bom potreboval, naj kar pridem z aparatom k njemu. V 8 dneh če ne bo odziva grem na sedež Top Time in zahtevam moj star aparat nazaj, z njim pa direkt k sodnemu izvedencu in takoj na tržni inšpektorat. Zahteval bom tudi povrnitev vseh mojih stroškov, poštnine, vključno z bencinom vožnje v Lj. Kaj vse imam pravico zahtevati? Tudi to sem oškodovan, ko aparata že 3 tedne ne morem uporabljati? Po domače, želim jim dati po p****, zato kar prosim za ideje, kaj vse lahko navedem, č gre enkrat preko tržnega inšpektorata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

suhi ::

Svaka čast in kapo dol za tole. Dnevni roki običajno vključujejo vse dni (delavniki, nedelje, prazniki), znači če je aparat pri njih od petka, bi moral dobit odgovor naslednji petek.

Mare2 ::

suhi je izjavil:

Svaka čast in kapo dol za tole. Dnevni roki običajno vključujejo vse dni (delavniki, nedelje, prazniki), znači če je aparat pri njih od petka, bi moral dobit odgovor naslednji petek.


Znači, ni tako. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatjek ::

Kako je torej glede rokov? Če je osmi dan rok za odgovor, ga verjetno lahko dajo 8. dan na pošto in jaz prejmem 9. dan, s tem da se kot prvi dan šteje en dan po prejetju aparata? Imam prav?

Dr_M ::

Kaj tocno ima TopTime veze, ce sploh ni pooblascen servis za samsunge?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatjek ::

Stvarno napako vedno uveljavljaš pri trgovcu in to je TopTime v primeru spletnega nakupa pri Si.Mobilu. Pri stvarni napaki servis sploh nima nobene besede, lahko poda samo mnenje, zato vsi trgovci (v moje primeru TopTime) pošiljajo na servis, da pridobijo mnenje in potem potrdijo (redko) ali zavrnejo (večinoma) stvarno napako. V kolikor se z obstojem napake trgovec in kupec ne strinjata, je trgovec tisti, ki mora pridobiti mnenje sodnega izvedenca, ki potrdi ali ovrže obstoj napake in mnenje sodnega izvedenca je zakon. Ker trgovci tega ne počnejo, lahko to stori stranka sama in potem s pozitivnim mnenjem vložiš pritožbo na tržni inšpektorat, ki na podlagi mnenja sodnega izvedenca naloži kazen in zahtevao, da trgovec izvrši vse, kar mora kot odgovorni storiti okrog reševanja stvarne napake. Servis uradno s stvarno napako nima nič. V kolikor pa uveljavljaš garancijo, jo uveljavljaš pri servisu in s tem potem trgovec nima ničesar. Potrošnik pa lahko izbira kakšen način bo uveljavljal, ali stvarno napako pri trgovcu ali servis pod garancijo. V prve pol leta se ne splača uveljavljati garancije, saj so roki popravil 45 dni, povrhu pa narazen krampajo nov aparat, pri stvarni napaki je tok 8 dni, potem lahko prijaviš na TIRS. Še vedno boš prej uredil, kot preko garancije in kar je še pomembneje, lahko zahtevaš nov izdele, vrnitev kupnine ali popravilo izdelka. Pri garanciji ne moreš zahtevati druga kot popravilo.

Ljudje pa žal nimajo pojma o tem, kaj je stvarna napaka in kaj garancija, zato pa RAM2 in TopTime ter njim podobni serjejo po ljudeh in jih vlečejo za nos, ljudje pa ne vztrajajo, saj svojih pravic ne poznajo. Osebno sem še vedno dosegel menjavo izdelka preko stvarne napake, pa naj je šlo zlepa ali zgrda. Pravica je na strani potrošnika!

Dr_M ::

Jest seveda upam, da ti uspe kaj nardit, ker ta ram2 je prevec serje, tudi samsung slovenija to ve, ampak nic ne ukrepajo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatjek ::

Danes sem dobil odgovor servisa RAM2 in sicer: Telefon je že pregledan, serviser je opravil kalibracijo zvočnika in ponastavitev naprave - v obeh primerih gre zgolj za prilagoditev oz. ponastavitev programske opreme. Po tem napake več ni bilo moč zaznati. Zato je bilo ugotovljeno, da stvarna napaka ni prisotna. Tudi na prodajno mesto smo že posredovali ugotovitev.

A mi lahko kdo pojasni, kako se na android telefonu izvede kalibracija zvočnika? Nisem še slišal, da če zvočnik psušča ob normalnem zvoku še dodatne hreščeče, da lahko zvočnik kakorkoli kalibriraš?

Mare2 ::

Kot da bi bili na Kitajskem. :)

Čas bi že bil, da bi se nekdo spopadel z našimi pooblaščenimi serviserji v poduk drugim. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatjek ::

Potem sem jim po mailu postavil vprašanje, kaj točno to pomeni, ali je sedaj zvok bolj kvaliteten, kot ob sprejemu aparata v servis in dobim odgovor:

Aparat je bil enako kvaliteten, le komponente niso bile med sabo povsem usklajene.

Kaj tile nakladajo, kaj takega pa še nisem doživel??? WTF?

Imam še obrazložitev prodajalca TopTime in sicer: Ni stvarna napaka, po obnovi programske opreme in kalibraciji naprave na tovarniške nastavitve, kakršne so bile ob nakupu naprave, aparat deluje po
specifikaciji proizvajalca. Nekatere aplikacije lahko vplivajo na delovanje aparata, na
kar je stranka tudi opozorjena ob nalaganju le teh.
Me pa res zanima

Sedaj samo čakam, da aparat dobim iz servisa in raskiram 100EUR za sodnega izvedenca (kateri mi je že podal ustno mnenje na podlagi zvoka, ki sem ga posnel in mu ga poslal) ter zadevo predam tržnemu inšpektoratu.

Pri poizvedbi na TIRS so mi odgovorili, da bom moral za stroške sodnega izvedenca iti skozi civilni postopek terjave. A kdo ve, kako se to sproži, je to pri civilnem sodišču - menda pa to ni tožba ali pač? TIRS ima namreč samo pooblastila, da poda terjatev za tiste stroške, ki so nastali s pošiljanjem aparata, vožnjo sem in tja, zakon pa ne pokriva dodatnih stroškov, kot je pridobitev mnennja izvedenca za dokazovanje svojega prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

tomaz- ::

Jp, potrebno bo iti v tožbo..

facepalm ::

morda so pa sedaj zamenjali zvocnik in ti to prikrili zato, da nebi izpadli nesposobni.
ce bo delal telefon kot more, pozabi vse skupaj:)

ne morem verjet kaj vse si lahko privoscijo slovenski serviserji..

solatjek ::

Hmmm, tudi to je varianta, bom videl, ko aparat prejmem nazaj. TopTime je sporočil, da so aparat predali na pošto včeraj, danes kličem DPD, ker sem želel prestaviti naslov za dostavo in o paketu ničesar ne vedo. Vse skupaj smrdi, opisi napak so res čudni... Na spletni strani kjer lahko slediš stanju popravila pa piše opis storitve: modifikacija.

solatjek ::

Evo, aparat je doma in na veliko presenečenje zvočnik ne hrešči več. Priložen je opis, da ne gre za napako, saj po obnovi programske opreme in ponastavitvi v tovarniske nastavitve napaka ni več prisotna. Čeprav trdijo drugače, je obnova programske opreme servisni poseg in da napaka ni več prisotna dokazuje, da je vendarle bila. Neupravičeno so servisirali aparat, jaz sem uveljavljal stvarno napako in zahteval menjavo. Krsili so 37. clen ZVPOT, danes dam prijavo na TIRS z dokazili, pa da vidimo. Čeprav aparat sedaj dela, niso ugodili moji zahtevi, njihov odnos pa me je pripeljal do tega, da ne bom zadeve zaključil in pozabil.

Mare2 ::

solatjek je izjavil:

njihov odnos pa me je pripeljal do tega, da ne bom zadeve zaključil in pozabil.


Če ti bo hudo, je to čustveni vidik reakcije. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

tomaz- ::

Če so ti res naredili samo to, potem močno dvomim, da boš kaj dosegel. Obnovo programske opreme in ponastavitev na tovarniške nastavitve lahko uporabnik naredi tudi sam, brez bojazni, da bi s tem posegal v sam aparat in s tem izničil garancijo. Za sam pregled aparata pa sem prerpičan, da imajo to pravico, da preverijo, ali napaka na hardwareu res obstaja ali ne. ČE je v tvojem primeru smao ponastavitev rešila težavo, se z lahkoto izgovorijo, da si ti kot uporabnik pač nameščal opremo-aplikacijo, ki je to povzročila. Verjamem, da tega nisi, vendar boš to izjemno težko dokazal. Kot rečeno, če je bila napaka v hreščanju zaradi uporabe softwarea, v katerega lahko ti kot uporabnik posegaš, zagotovo ne gre več za stvarno napako na materialu. Podobno, kot če bi ti avto crknil zaradi premalo goriva. Na servisu bi gorivo vsekakor nalili, saj le tako lahko preverijo delovanje motorja. Če ti ga nalijejo, avto potem vžge, napake ni oziroma je odpravljena. Drugo pa je, če bi ti morali potem še naprimer menjati šobe.. V tvojem priemru so dejansko samo "nalili" nov bencin, se pravi ponastavili software, kar pa bi lahko naredil tudi sam, saj ti zadeva to omogoča.
Skratka, ne morejo ugotoviti vzroka napake, če prej ne obnovijo software, kar je IMHO z njihove strani popolnoma upravičen postopek.. Če pa bi ugotovili, da kljub temu hrešči, pa bi ti morali potem vsekakor priznati tvoj zahtevek.
v tvojem primeru imam močan občutek, da ti tudi prijava na TIRS ne bo nič kaj prida pomagala, ker bodo zagotovo v bran izjavili, da gre za napako, ki se je očitno pojavila zaradi nalaganja aplikacij, na ketere delovanje oni nimajo vpliva..

Bellzmet ::

No tomaz pa povej (če se sploh malenkost spoznaš) kako lahko software v njegovem primeru vpliva na to, da zadeva hrešči pri normalni glasnoti? Jaz sem 99% prepričan, da so mu zadevo sedaj poštimali, ker se je postavil zase in sedaj hočejo prikriti z neko "sofware" napako. Bullshit. Prvič ko je prinesel bi morali popraviti ne pa sedaj. Tudi kakor imam jaz izkušnje vedno najprej VEDNO telefon resetirajo in tako software poštimajo. Skratka še enkrat bullshit odgovor od njih.

tomaz- ::

Točno to sem tudi jaz namignil v svojem odgovoru, zato pa sem napisal : ČE ..

Pravim samo, da bo trnov pot dokazovat dejanski poseg v hardware telefona, če oni trdijo, da je ponastavitev rešila problem. In točno to mu bo inšpektor tudi rekel. Če obstaja sum na to, kar trdi on, potem ga bodo napotili na civilno pravdo. Tam pa se to potem začne.. Vsekakor sem na njegovi strani, da ne bo pomote, ampak bo krepko težka.. Žal

Bellzmet ::

Nima veze. On je na osnovi zakona zahteval menjavo in ne servisa. Pač bi morali zadevo zamenjati in ne servisirati. To je to.

Magic1 ::

Z zamenjavo zvočnika bi težko spodbijali stvarno napako, če je telefon star manj kot pol leta. Zato pa malo bučke prodajajo(ki jih pa ni popolnoma preprosto dokazat), ker so hitro ugotovil, da ni ravno povprečni Janez na drugi strani. Lisice.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Mare2 ::

Bellzmet je izjavil:

Nima veze. On je na osnovi zakona zahteval menjavo in ne servisa. Pač bi morali zadevo zamenjati in ne servisirati. To je to.



Tako je to, ja. In kaj zdaj? Odvetniki komaj čakajo na nadebudnega občana, ki bo vztrajal. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Bellzmet ::

Seveda:) Ampak tako se stvar rešuje. Če ne upoštevajo zakonov je potrebno preko sodišča. Ne vem zakaj je za nekatere odvetnik še vedno takšna tabu tema. Pač plačaš (kar pri čustvenem odzivu kakor je tukaj) seveda ni težko:) in akcija. Podpiram 100%.

Mare2 ::

Bellzmet je izjavil:

Seveda:) Ampak tako se stvar rešuje. Če ne upoštevajo zakonov je potrebno preko sodišča. Ne vem zakaj je za nekatere odvetnik še vedno takšna tabu tema. Pač plačaš (kar pri čustvenem odzivu kakor je tukaj) seveda ni težko:) in akcija. Podpiram 100%.


Čas bi že bil, da bi nekdo orenk stopil na prste tem kvazi serviserjem. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

tomaz- ::

Bellzmet: kje niso upoštevali zakona? A v tem, da so telefon smao ponastavili na enako stanje, kot je bil ob nakupu?? No, to je pa vsekakor njihova pravica in ni nikakršen poseg v telefon. Še enkrat: sem na njegovi strani, ampak če meniš, da stranka prinese v servis telefon, na katerem je polno ostalih aplikacij in še česa in servis ne sme tovarniško ponastavit telefon, se motiš. Lakoh ga tudi odprejo in vse preverijo. Ne smejo pa popravljat, ja.. in v tem primeru trdijo, da NISO popravljali.

Mare2 ::

tomaz- a si ti iz Toptime?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

tomaz- ::

Ne, in še enkrat ti ponavljam, trdim in se nagibam k temu, da ima kupec prav, samo na zadevo gledam iz popolnoma tehnične perspektive, ne čustveno. trdim samo, da če so ga zajebali, bo to izjemno težko dokazal. Mu pa vsekakor želim vse najnaj, če se za to odloči.

tomaz- ::

pa še tole:

kar veliko je raznih tem,kjer se kupec razpištoli in obljublja izvedence, inšpektorje, tožbe, odvetnike, pot do konca in še dlje, še v nobeni temi pa nisem nikoli zasledil, da bi kdorkoli to dejansko tudi naredil.. Zdaj se poraja vprašanje: ali smo samo tako polnih ust, ali gledamo samo skozi svoj zorni kot in ima servis dejansko prav, ali pa se nam potem kao "ne da" več ukvarjat s tem. Ja, se pa pridružujem tvojemu postu: čas bi že bil, da se res najde nekdo, ki bi zadevo dejansko tudi peljal kam dlje od forumskega jadajada in se potem pohvali, da je zadevo speljal in seveda pripne tudi, kako je to izgledalo v praksi . Verjemi, bi se tudi meni smejalo, sem imel tudi sam pred časom podoben primer, pa sem "obupal".. Sem isti kekec kot ostali, zato samo pravim: ČE on meni, da bo uspel, mu to privoščim! Ampak IMHO bo še ena izmed tem, ki zamrejo takoj ,ko mu inšpektor obrazloži nadaljni postopek..
Če pa obstaja katera izmed tem, kejr je bila dejansko zadeva rešena, pa le na plano, sem spregledal in se že vnaprej opravičujem..

Bellzmet ::

Jaz ko sem uveljavljal stvarno napako sem izrecno napisal, da hočem menjavo izdelka (sem dobil že defektno, ko sem prevzel in hočem, da zadeva dela ko dobim, ne da mora najprej na servis). In so zadevo dejansko zamenjali, ne pa šli popravljat. In to bi morali storiti tudi v tem primeru.

Glede inšpektorjem imaš seceda prav, vprašanje koliko ljudi se je odločilo za tožbe. Zato pa spodbujam k temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Magic1 ::

Točno tako, dobro poznajo zakone in šli so po meji, ki gre skozi inšpektorja brez kršitev in zdaj je stranki, da gre ta BS spodbijat na sodišču... To je pač problem naših servisov, koga briga za zadovoljstvo stranke.
In kaj bi spremenilo, če bi nekdo šel do konca. Popolnoma nič, oni tako nategnejo n strank, če bi ena šla na sodišče in zmaga, je to drobiž v primerjav s prihrankom.
Magic

tomaz- ::

res je! ampak , ker je v dotičnem primeru problem v tem, da obstaja možnost, da bi katerakoli aplikacija, ki NI bila tovarniško naložena, res srala, dajem pač žal večjo možnost uspeha šalabajzerjem, kot kupcu..

Zato moje pisanje, ne zato, ker bi bil kjerkoli "udeležen".. Treba se je zavedat, da pri artiklu, kjer kupec vanj ne more oziroma ne posega, nima servis kaj prčkati, se strinjam. Če pa je kupec prinesel "modificiran" telefon z aplikacijami in je ponastavitev rešila zadevo, možnost uspeha tožbe IMHO strmo pade zaradi možnosti vplivanja kupca na delovanje izdelka. Še vedno pa tudi jaz mislim, da so menjali nekaj v telefonu. Morda bi bilo dobro, da bi telefon nekdo zelo previdno odprl in detajlno preveril, ali je kje viden kakšen poseg oziroma menjava kakega dela hardwarea. Na podlagi tega bi se jaz potem odločil za nadaljnji korak. Absolutno pa tega ne bi sporočal na servis, saj bi takoj izjavili, da je šlo za nepooblaščeno odpiranje aparata!!!

Kar se pa tiče zakonov, je pa poznavanje le-teh dobro za obe strani. Če bi jaz nesel dotični telefon na servis, bi ga že sam ponastavil in če bi bila napaka prisotna tudi takrat, bi ob sprejemu pač zahteval, da se napiše, da je telefon prišel v servis popolnoma po tovarniških nestavitvah in je hreščanje prisotno. Če je to nekje črno na belem, odpade velik del izmotavanja in budalaštin servisa..
Vem, po bitki je lahko biti general, hehe
Bi pa najbrž izjavili, da je bil v stiku s tekočino, če drugega ne bi mogli .. Skratka, jeba, kakorkoli obrneš.. Upam, da rešiš, če se boš za to odločil.

Bellzmet je izjavil:

Jaz ko sem uveljavljal stvarno napako sem izrecno napisal, da hočem menjavo izdelka (sem dobil že defektno, ko sem prevzel in hočem, da zadeva dela ko dobim, ne da mora najprej na servis). In so zadevo dejansko zamenjali, ne pa šli popravljat. In to bi morali storiti tudi v tem primeru.

Glede inšpektorjem imaš seceda prav, vprašanje koliko ljudi se je odločilo za tožbe. Zato pa spodbujam k temu.


Pa opažaš veliko razliko med tvojim primerom in njegovim?? tvoj je bil defekten takoj in nisi nič uporabljal zadeve, kaj šele kaj svojega gor dajal, kajne? v tvojem priemru res ne bi smelo biti izmotavanja, se strinjam, ampak ne vsega posloševat, ni vsak problem ali napaka enaka drugi .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

facepalm ::

jaz vedno posljem aparat v tovarniskih nastavitvah na servis. tako, se ne morejo izgovarjati na software napako in tako jo tudi sam 100% izkljucim. seveda jim tudi ne zaupam osebnih podatkov (sms, stiki, slike itd..)

da bi neka aplikacija povzrocila system wide hrescanje zvocnika pa je zelo malo verjetno. ne vem kako je to pri WP, ampak pri androidu bi taka aplikacija potrebovala root dostop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatjek ::

Telefon je hreščal ob odprtju iz škatle, vmes je bil ponastavljen večkrat in prvič poslan v reklamacijo v prav tako povrnjen v tovarniške nastavitve. Tega seveda ne morem dokazati. Sicer pa oni vedno ponastavijo telefon, kaj so naredili pri prvem pregledu in je aparat prišel nazaj v enakem hreščečem stanju. Na aparatu tudi ni bilo naloženo NIČ dodatnega. Pri prvem pregledu so napisali, naj formatiram SD kartico in menjam SIM in da aparat deluje po specifikacijah.

Nisem pa s Kiesem ponastavil vgrajene programske opreme, kar tudi ni moje delo. Aparat iz škatle mora delovati, nikjer v navodilih ne piše, da moram karkoli ponastavljati za normalno uporabo telefona.

tomaz- ::

Hmm, malce ponovno berem še nazaj in me je zmotilo nekaj: KAj zaboga je kalibracija zvočnika?? Kako to kalibriraš?' v tem delu bi pa rekel, da so se rahlo zaklali.. Če se kalibracija zvočnika ne more narediti s strani stranke, potem to nesporno je stvarna napaka na artiklu in je ne bi smeli delat, tudi če to pomeni, da so ga samo malce "premaknili" v ležišču".. Potem bi ti morali napisat, da je bo naprimer posledica kakšnegakoli udarca ali fizične sile, ki si jo povzročil, ne pa, da so ga kar skalibrirali in zdaj deluje.. Ta del je meni skrajno sumljiv in tukaj bi jaz izhajal

facepalm ::

Pise na "zapisniku" kaj so naredili, ko je bil aparat prvic na servisu? Ali pise le, da aparat deluje in da niso naredili nicesar?
Po navadi napisejo, da so ponastavili telefon in da aparat deluje kot mora. Ce so v tvojem primeru napisali kaj podobnega, so se zasili:)

Si pregledal podrobno aparat, ce so morda kje minimalne sledi, da je bil odprt?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

facepalm ::

tomaz- je izjavil:

Hmm, malce ponovno berem še nazaj in me je zmotilo nekaj: KAj zaboga je kalibracija zvočnika?? Kako to kalibriraš?' v tem delu bi pa rekel, da so se rahlo zaklali.. Če se kalibracija zvočnika ne more narediti s strani stranke, potem to nesporno je stvarna napaka na artiklu in je ne bi smeli delat, tudi če to pomeni, da so ga samo malce "premaknili" v ležišču".. Potem bi ti morali napisat, da je bo naprimer posledica kakšnegakoli udarca ali fizične sile, ki si jo povzročil, ne pa, da so ga kar skalibrirali in zdaj deluje.. Ta del je meni skrajno sumljiv in tukaj bi jaz izhajal


so postimali equalizer :))
tak bullshit od serviserjev...
imam eno vprasanje.. ce imam telefon kupljen v sloveniji, bi lahko uveljavljal garancijo v kaksni drugi EU drzavi?
Nekako me mineva kupovat karkoli tehnicnega v sloveniji, ker ce gre karkoli narobe, se mores tozarit..

tomaz- ::

Če so ga samo ponastavili, se niso zaklali! Ponastavitev kateregakoli artikla na tovarniške nastavitve je popolnoma normalen proces in ga ni zakona, ki bi to prepovedoval! Stranka tudi tega ne more prepovedati prodajalalcu, ker mu s tem onemogoči pregled artikla. Zakon pa lepo pravi, da ima prodajalec pravico artikel pregledat in ga preizkusit, če napaka res obstaja. Ne sme pa posegat v hardware oziroma kakorkoli fizično spreminjat zadeve. Ponastavitev pa v to ne sodi. v to bi sodilo naprimer, da bi ti na servisu rekli, da so naložili še eno aplikacijo za uravnavanje ( izmišljujem si ) in je zdaj OK.. To pa je IMHO že poseg, ki je bil potreben in sprememba oziroma modifikacija, ki je ne bi smeli narediti brez odobritve kupca. v tvojem primeru sem prepričan, da so ti menjali zvočnik, probaj ugotoviti, če se to kje vidi.. Tale kalibracija meni smrdi do neba.. Če se je to moralo narediti hardwarsko, potem so zaklani, če bi to res bila samo ponastavitev, potem tega z zvočnikom ne bi niti pisali.. IMHO je tukaj možnost..

facepalm ::

ce so ob prvem pregledu aparat ponastavili in je uporabnik ugotovil, da zvocnik se vedno hresci je jasno, da ni bila SW napaka.
torej bi morala slediti menjava aparata!

solatjek ::

Citiram zapisnik prvega pregleda:
TOPTIME: Na podlagi ugotovitve serisa ni možno govoriti o stvarni napaki telefona, hkrati ni upravičenega razloga za servisni poseg.
RAM2: Ni stvarna napaka, aparat deluje po specifikaciji proizvajalca.


Citiram zapisnik drugega pregleda:
TOPTIME: Ni stvarna napaka, po obnovi programske opreme in kalibraciji naprave na tovarniške nastavitve, kakršne so bile ob nakupu naprave, aparat deluje po specifikaciji proizvajalca. Nekatere aplikacije lahko vplivajo na delovanje aparata, na kar je stranka tudi opozorjena ob nalaganju le teh.

RAM2 preko maila:
Telefon je že pregledan, serviser je opravil kalibracijo zvočnika in ponastavitev naprave - v obeh primerih gre zgolj za prilagoditev oz. ponastavitev programske opreme. Po tem napake več ni bilo moč zaznati. Zato je bilo ugotovljeno, da stvarna napaka ni prisotna. Tudi na prodajno mesto smo že posredovali ugotovitev.


Ali kje v navodilih piše, da moram to opraviti sam, da bo telefon normalno deloval? Hkrati je sporno tudi to, da so prvič trdili, da je aparat OK. Saj prijava na TIRS me nič ne stane, četudi bom zavrnjen ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078360 (6270) Twixz
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9119730 (14440) ziga1990
»

Ram2 in problemi z garancijo

Oddelek: Loža
367228 (6034) [D]emon
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
457983 (6624) PINki
»

Garancija SonyEricsson in servis TopTime

Oddelek: Mobilne tehnologije
104116 (3484) šernk

Več podobnih tem