Forum » Programiranje » 100x100 šahovnica
100x100 šahovnica
Bellatrix ::
Bi imel kdo izmed vas čas naredit šahovnico 100x100 velikosti za igro šaha ? Seveda program - kot igro. Mislim, da bi bilo to precej bolj zanimivo kot standardna 8x8.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
popster ::
a šah bi igral gor? kolko kraljev pa bo?:)
mogoce si poglej igro Go tam je velika "šahovnica"
mogoce si poglej igro Go tam je velika "šahovnica"
technolog ::
Večja naloga bo tole, kot si predstavljaš.
Moral boš ekstrapolirat figure na 100 štrine, prilagodit premike kraljev in kmetov (kmeti bodo kar naenkrat postali manj vredni, če se bodo premikali samo po ena, lovec pa bo šel lahko 100 polj diagonalno).
Če boš recimo pustil, da se kraj premika samo za ena, ga bo z naprier 10 lovci za šalo matirat.
Naprej boš moral dokazat (vsaj empirično), da imata beli in črni enake šanse za zmago.
In še več, ne bo se končalo.
p.s.: Šah sem treniral 5 let :)
Moral boš ekstrapolirat figure na 100 štrine, prilagodit premike kraljev in kmetov (kmeti bodo kar naenkrat postali manj vredni, če se bodo premikali samo po ena, lovec pa bo šel lahko 100 polj diagonalno).
Če boš recimo pustil, da se kraj premika samo za ena, ga bo z naprier 10 lovci za šalo matirat.
Naprej boš moral dokazat (vsaj empirično), da imata beli in črni enake šanse za zmago.
In še več, ne bo se končalo.
p.s.: Šah sem treniral 5 let :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
Bellatrix ::
O tako veliki šahovnici sem razmišljal predvsem zato, da bi igra lahko dosegla večjo globino kot na 8x8. Šah igram že več kot 15 let in na normalni šahovnici manjka prostora. Na šahovnici takih dimenzij pa bi igro res lahko razvil v pravo malo vojno. Razmišljal sem o tem, da bi prvih 6 vrst na vsaki strani zapolnjevale figure.
Torej vsak igralec bi imel:
1 vrsta: 10 kraljev, 90 dam
2 vrsta: 100 trdnjav
3 vrsta: 100 lovcev
4 vrsta: 100 skakačev
5 in 6 vrsta: 200 kmetov
Večje št. kraljev bi obstajalo ravno zaradi problema, ki ga je omenil tehnolog. Sedaj same razpostavitve posameznih figur in katera vrsta bi bila za določen tip primerna še nisem razmišljal.
Premiki:
kmet: do polovice polja (50 vrsta) po 2 polji, naprej po 1 polje. Kmet "poje" nasprotno figuro na isti način kot v normalnem šahu. Če pride do zadnje nasprotnikove vrste, lahko postane katerakoli figura.
skakač: do polovice polja ima omogočena 2 skoka. Ne more pojesti 2 figur v 2 zaporednih skokih, v tem primeru je dovoljeno pojesti samo 1 figuro.
lovec: do polovice polja premikanje za 20 polj diagonalno, od polovice naprej po 10 polj
trdnjava: do polovice 20 polj pravokotno, od polovice naprej 10 polj
kraljica: do polovice 20 polj vse smeri, od polovice naprej 10 polj vse smeri
kralj: po 1 polje
Nekako sem s tako velikim poljem želel doseči res globino igre, zato tudi nevem če bi blo smotrno spreminjati načine premikanja določenih figur. Kralj, kmet in konj bi morali verjetno imeti isti način premikanja kot v normalnem šahu. Omejitev dosega lovcev, trdnjav in kraljic pa je nujna.
Zanimajo me dodatne pripombe in seveda odgovor, če je kdo pripravljen sprogramirat tole !?
Če začneta oba igralca z isto količino figur iz iste postavitve, dokazovanje da imata enake možnosti za zmago sploh ni potrebno, saj je logično da jih imata enake. Ali se motim ?
Torej vsak igralec bi imel:
1 vrsta: 10 kraljev, 90 dam
2 vrsta: 100 trdnjav
3 vrsta: 100 lovcev
4 vrsta: 100 skakačev
5 in 6 vrsta: 200 kmetov
Večje št. kraljev bi obstajalo ravno zaradi problema, ki ga je omenil tehnolog. Sedaj same razpostavitve posameznih figur in katera vrsta bi bila za določen tip primerna še nisem razmišljal.
Premiki:
kmet: do polovice polja (50 vrsta) po 2 polji, naprej po 1 polje. Kmet "poje" nasprotno figuro na isti način kot v normalnem šahu. Če pride do zadnje nasprotnikove vrste, lahko postane katerakoli figura.
skakač: do polovice polja ima omogočena 2 skoka. Ne more pojesti 2 figur v 2 zaporednih skokih, v tem primeru je dovoljeno pojesti samo 1 figuro.
lovec: do polovice polja premikanje za 20 polj diagonalno, od polovice naprej po 10 polj
trdnjava: do polovice 20 polj pravokotno, od polovice naprej 10 polj
kraljica: do polovice 20 polj vse smeri, od polovice naprej 10 polj vse smeri
kralj: po 1 polje
Nekako sem s tako velikim poljem želel doseči res globino igre, zato tudi nevem če bi blo smotrno spreminjati načine premikanja določenih figur. Kralj, kmet in konj bi morali verjetno imeti isti način premikanja kot v normalnem šahu. Omejitev dosega lovcev, trdnjav in kraljic pa je nujna.
Zanimajo me dodatne pripombe in seveda odgovor, če je kdo pripravljen sprogramirat tole !?
Če začneta oba igralca z isto količino figur iz iste postavitve, dokazovanje da imata enake možnosti za zmago sploh ni potrebno, saj je logično da jih imata enake. Ali se motim ?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
WarpedGone ::
Pazi, da zadeva ne rata prevelika v smislu potrebnega časa/št. potez da se karkoli zares spremeni oz doseže.
Nimam pojma o šahu a že na 8x8 imaš otvoritve, ki so tam zato da se pripravi teren za pravi spopad in terjajo kar nekaj potez.
Predstavljaj si število nujnih potez za pripravo terena na plošči s po 2x 600 figurami in koliko potez bi trajalo, da se igra sploh zares "zboota" :)
Šah ni slučajno tako uspešna igra - tudi zaradi ravnopravega razmerja med kompleksnostjo in hitrostjo odvijanja in preglednosti nad dogajanjem. Če je zadeva pretežka, ni zanimiva za dovolj ljudi, če je preenostavna prav tako.
Bi pa mogoče bila zanimiva dinamična nadgradnja - kjer bi pravila nadgradil z več avtomatskimi pravili - v smislu, da ti nisi več ve od generala prek desetarja do vojaka ampak vlečeš le še 'visoko strateške' odločitve, dejansko grdo vojno pa izvajajo posamezne figure same v okvirih nekih vnaprej določenih lastnosti (lahko tudi le statistično opredeljenih). Ampak to potem že dolgo ni več šah ampak nova third-person strategija v mal bol abstraktni postavitvi.
Nimam pojma o šahu a že na 8x8 imaš otvoritve, ki so tam zato da se pripravi teren za pravi spopad in terjajo kar nekaj potez.
Predstavljaj si število nujnih potez za pripravo terena na plošči s po 2x 600 figurami in koliko potez bi trajalo, da se igra sploh zares "zboota" :)
Šah ni slučajno tako uspešna igra - tudi zaradi ravnopravega razmerja med kompleksnostjo in hitrostjo odvijanja in preglednosti nad dogajanjem. Če je zadeva pretežka, ni zanimiva za dovolj ljudi, če je preenostavna prav tako.
Bi pa mogoče bila zanimiva dinamična nadgradnja - kjer bi pravila nadgradil z več avtomatskimi pravili - v smislu, da ti nisi več ve od generala prek desetarja do vojaka ampak vlečeš le še 'visoko strateške' odločitve, dejansko grdo vojno pa izvajajo posamezne figure same v okvirih nekih vnaprej določenih lastnosti (lahko tudi le statistično opredeljenih). Ampak to potem že dolgo ni več šah ampak nova third-person strategija v mal bol abstraktni postavitvi.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Ideja za 5 minut: Kaj pa če si namesto 100x100 polja omisliš recimo 16x16 polj z obstoječimi osnovnimi pravili, le da hkrati šahirajo štirje igralci ki ima vsak po obstoječih 16 figur, vsak na eni stranici in se gre na 'izločanje' - ko nekdo nekoga matira (mu fenta kralja), mu oženi kraljico in podjarmi njegovo vojsko. Od začetka se tako vsak bori proti trem - če ni seveda sklenjenih zavezništev, ki so lahko javna al pa tiha, stvar dogovora med igralci. Navdih po taroku recimo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Bellatrix ::
WarpedGone je izjavil:
Pazi, da zadeva ne rata prevelika v smislu potrebnega časa/št. potez da se karkoli zares spremeni oz doseže.
Nimam pojma o šahu a že na 8x8 imaš otvoritve, ki so tam zato da se pripravi teren za pravi spopad in terjajo kar nekaj potez.
Predstavljaj si število nujnih potez za pripravo terena na plošči s po 2x 600 figurami in koliko potez bi trajalo, da se igra sploh zares "zboota" :)
Šah ni slučajno tako uspešna igra - tudi zaradi ravnopravega razmerja med kompleksnostjo in hitrostjo odvijanja in preglednosti nad dogajanjem. Če je zadeva pretežka, ni zanimiva za dovolj ljudi, če je preenostavna prav tako.
Bi pa mogoče bila zanimiva dinamična nadgradnja - kjer bi pravila nadgradil z več avtomatskimi pravili - v smislu, da ti nisi več ve od generala prek desetarja do vojaka ampak vlečeš le še 'visoko strateške' odločitve, dejansko grdo vojno pa izvajajo posamezne figure same v okvirih nekih vnaprej določenih lastnosti (lahko tudi le statistično opredeljenih). Ampak to potem že dolgo ni več šah ampak nova third-person strategija v mal bol abstraktni postavitvi.
100x100 bi ob rednem igranju (vsak dan vsaj 1uro) trajala precej več kot 1 mesec in ravno to je tisto kar jst hočem, doseč eno globljo verzijo šaha. Če bi lahko kdo sprogramiral, da vsaj poskusim igrat eno partijo, da vidim kaj bi se lahko spremenilo, kaj ne...
Št. "nujnih potez" bo ogromno,ampak to je tudi namen tako velike šahovnice. Poiskati bi bilo treba primerno razmerje med velikostjo šahovnice in št. figur, zato bi prav prišli tudi kakšni matematiki. Nevem če je 100x100 ravno najbolj primerno, čeprav domnevam da nima velikega pomena.
Ideja za 5 minut: Kaj pa če si namesto 100x100 polja omisliš recimo 16x16 polj z obstoječimi osnovnimi pravili, le da hkrati šahirajo štirje igralci ki ima vsak po obstoječih 16 figur, vsak na eni stranici in se gre na 'izločanje' - ko nekdo nekoga matira (mu fenta kralja), mu oženi kraljico in podjarmi njegovo vojsko. Od začetka se tako vsak bori proti trem - če ni seveda sklenjenih zavezništev, ki so lahko javna al pa tiha, stvar dogovora med igralci. Navdih po taroku recimo.
Za 4 igralce na 1 šahovnici bi moral tako močno spremeniti pravila, da je škoda časa za sploh začet s tem. Eden izmed večjih problemov je recimo premikanje kmetov. Max. kar lahko narediš s hipotetičnimi 4 igralci je, da igrajo 2 na 2 in da so figure od drugega para, temu paru nedotakljive, ampak le v napoto in se mora recimo temu prilagoditi.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
WarpedGone ::
Št. "nujnih potez" bo ogromno,ampak to je tudi namen tako velike šahovnice. Poiskati bi bilo treba primerno razmerje med velikostjo šahovnice in št. figur, zato bi prav prišli tudi kakšni matematiki. Nevem če je 100x100 ravno najbolj primerno, čeprav domnevam da nima velikega pomena.
Samo preverjam če se zavedaš meni najbol očitne težave. Če je to pravzaprav cilj, ni več težava :)
Primerna velikost polja je najprej odvisna od števila figur. Klasičen šah ima v štartu pokritih polovico vseh polj, tvoja zgoraj opisana varianta že v štartu pokriva le 12% igralnega polja - pomeni, če dimenzijo prepoloviš na 50x50 si ob enakem številu figur zopet blizu polovičnega pokritja, a z bistveno manjšo preglednostjo.
Če si pripravljen počakat kak teden, lahko poskusim nekaj skup zmetat. Toy project.
Zbogom in hvala za vse ribe
technolog ::
V šahu je vrednost figure določena na število polj, ki jih povprečno pokriva. Sedaj je recimo kmet vreden ena, ker pokriva 2 polji, dama pa 10, ker pokriva 20 polj. V grobem tole.
In če bo dama v tvojem šahu pokrivala 400 polj, kmet pa 2, potem bo razmerje vrednosti 1:100, sepravi 100 kmetov za eno damo. Štekaš?
In če bo dama v tvojem šahu pokrivala 400 polj, kmet pa 2, potem bo razmerje vrednosti 1:100, sepravi 100 kmetov za eno damo. Štekaš?
Bellatrix ::
V šahu je vrednost figure določena na število polj, ki jih povprečno pokriva. Sedaj je recimo kmet vreden ena, ker pokriva 2 polji, dama pa 10, ker pokriva 20 polj. V grobem tole.
In če bo dama v tvojem šahu pokrivala 400 polj, kmet pa 2, potem bo razmerje vrednosti 1:100, sepravi 100 kmetov za eno damo. Štekaš?
Problem glede vrednosti figur, bi bil rešen s tem, da bi tudi na večji šahovnici pokrivale isto št. polj. Torej potrebno je le omejiti damin doseg, na isti doseg kot ga ima na normalni šahovnici in problem je rešen.
Mogoče bi bila boljša postavitev sledeča:
Vzemimo velikostni razred 16x16
V tem primeru, bi imeli postavitev figur enako kot na 8x8, le da bi bile v isti vrsti 2x ponovljene iste razvrstitve figur kot na 8x8. Torej prva vrsta:
-trdnjava, skakač, lovec, dama, kralj, lovec, skakač trdnjava, trdnjava, skakač, lovec, dama, kralj, lovec, skakač, trdnjava
druga vrsta 16 kmetov
Mogoče bi se lahko iste razvrstitve ponovile še 1x, na 3. in 4. vrsti, da bi dosegli podobnejše razmerje z 8x8.
Vsak bi torej imel 4 kralje, 4 kraljice, 32 kmetov, 8 skakačev, 8 lovcev in 8 trdnjav
Premikanje figur in njihov domet, bi ostalo enako kot na 8x8. Za zmago, je potrebno matirati vse kralje. Ko je matiran prvi kralj, se ga odstrani iz šahovnice itd...
To je seveda veliko lažje in bolj izvedljivo, še zmeraj me zanima če je kdo pripravljen to sprogramirat?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
WarpedGone ::
Če si pripravljen počakat kak teden, lahko poskusim nekaj skup zmetat. Toy project.
Zbogom in hvala za vse ribe
Bellatrix ::
Verjetno bo boljše če odmislimo 3. in 4. vrsto kot figure, bi postalo precej zagužvano. Mogoče bi bilo najboljše naredit 3 vrste. Prva vrsta standard, druga vrsta bi lahko imela 8 kmetov v sredini, in potem trdnjavo levo in desno, skakača, lovca in damo. Tretja vrsta standard samo kmeti.
hvala, bom počakal z veseljem
hvala, bom počakal z veseljem
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bellatrix ()
WarpedGone ::
OK, nucam 'čistopis' zahtev za prvi poskus:
- dimenzija igralnega polja
- število posameznih figur
Stvar bo narejena z mislijo na enostavno spreminjanje teh parametrov, tko da bo lažje tjunat in iskat optimum, še vedno pa vsaj v začetku to ne bo v nastavitvah ampak bo vhekano v Exe.
Program bo samo igralno polje, za premikanje je odgovoren igralec.
Mogoče bo par osnovnih kontrol kaj je dovoljeno in kaj ne. Poskusu bom narest mrežno igro, da lahko dva igrata preko mreže, verjetno v WEB obliki.
- dimenzija igralnega polja
- število posameznih figur
Stvar bo narejena z mislijo na enostavno spreminjanje teh parametrov, tko da bo lažje tjunat in iskat optimum, še vedno pa vsaj v začetku to ne bo v nastavitvah ampak bo vhekano v Exe.
Program bo samo igralno polje, za premikanje je odgovoren igralec.
Mogoče bo par osnovnih kontrol kaj je dovoljeno in kaj ne. Poskusu bom narest mrežno igro, da lahko dva igrata preko mreže, verjetno v WEB obliki.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
knuspi ::
Bellatrix ::
Čistopis:
- šahovnica 16x16 (barve polj izmenično drugačne barve (A1 - črn, A2 - bel, B1 - bel...)
- figure na razpolago za enega igralca: 2x kralj, 4x dama, 6x skakač, 6x lovec, 6x trdnjava, 24x kmet
- razporeditev figur:
1. vrsta: T,S,L,D,K,L,S,T,T,S,L,D,K,L,S,T
2. vrsta: T,S,L,H,H,H,H,H,H,H,H,L,S,T
3. vrsta 16x kmet (H)
Premikanje figur:
Trdnjava - neomejeno pravokotno premikanje
Kraljica - neomejeno premikanje v vse smeri
Skakač - skače v obliki črke L (2 polji naprej in 1 polje desno ali levo, oz. 2 polji desno oz. levo in 1 polje gor oz. dol. (http://www.google.si/imgres?um=1&hl=sl&...
Lovec - neomejeno premikanje diagonalno
Kmet: prvi premik za 2 polji, vsi kasnejši 1 polje. Kot v normalnem šahu poje diagonalno 1 polje naprej
Premikanje je enako kot v normalnem šahu. Ko pride kmet do zadnje nasprotnikove vrste, lahko postane katerakoli figura. Vsak igralec ima 2 kralja, za zmago je potrebno matirati oba. Ko je matiran en, se ga odstrani iz polja.
- šahovnica 16x16 (barve polj izmenično drugačne barve (A1 - črn, A2 - bel, B1 - bel...)
- figure na razpolago za enega igralca: 2x kralj, 4x dama, 6x skakač, 6x lovec, 6x trdnjava, 24x kmet
- razporeditev figur:
1. vrsta: T,S,L,D,K,L,S,T,T,S,L,D,K,L,S,T
2. vrsta: T,S,L,H,H,H,H,H,H,H,H,L,S,T
3. vrsta 16x kmet (H)
Premikanje figur:
Trdnjava - neomejeno pravokotno premikanje
Kraljica - neomejeno premikanje v vse smeri
Skakač - skače v obliki črke L (2 polji naprej in 1 polje desno ali levo, oz. 2 polji desno oz. levo in 1 polje gor oz. dol. (http://www.google.si/imgres?um=1&hl=sl&...
Lovec - neomejeno premikanje diagonalno
Kmet: prvi premik za 2 polji, vsi kasnejši 1 polje. Kot v normalnem šahu poje diagonalno 1 polje naprej
Premikanje je enako kot v normalnem šahu. Ko pride kmet do zadnje nasprotnikove vrste, lahko postane katerakoli figura. Vsak igralec ima 2 kralja, za zmago je potrebno matirati oba. Ko je matiran en, se ga odstrani iz polja.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
noraguta ::
a ni bolš da greš rajš v 3D kot pa, da enormno večaš šahovnico?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Bellatrix ::
a ni bolš da greš rajš v 3D kot pa, da enormno večaš šahovnico?
Kako pa bi zgledlo 3D ?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
black ice ::
Netrunner ::
nekje sem zasledil nekaj podobnega že .. v smislu velike šahovnice .. zdaj pa nevem ali na netu ali kakem filmu .. ali knjih .. nevem...
no na kratko .. bojno polje je vsebovalo precej več figur s tem da šahovnica ni bila 100x100 ampak več plošč 8x8 skupaj .. in recimo lovec kraljica ipd . so se videli in se lahko premikali samo na trenutni 8x8 šahovici .. seveda pa je lahko vsaka figura kadarkoli skočila na drugo bojišče vendar je potrebovala dodatno potezo, tako da nisi mogel z lovcem i eni potezi križat 3, 4 ali več bojišč ...
no kot ideja je :)
no na kratko .. bojno polje je vsebovalo precej več figur s tem da šahovnica ni bila 100x100 ampak več plošč 8x8 skupaj .. in recimo lovec kraljica ipd . so se videli in se lahko premikali samo na trenutni 8x8 šahovici .. seveda pa je lahko vsaka figura kadarkoli skočila na drugo bojišče vendar je potrebovala dodatno potezo, tako da nisi mogel z lovcem i eni potezi križat 3, 4 ali več bojišč ...
no kot ideja je :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Bellatrix ::
WarpedGone je izjavil:
OK, nucam 'čistopis' zahtev za prvi poskus:
- dimenzija igralnega polja
- število posameznih figur
Stvar bo narejena z mislijo na enostavno spreminjanje teh parametrov, tko da bo lažje tjunat in iskat optimum, še vedno pa vsaj v začetku to ne bo v nastavitvah ampak bo vhekano v Exe.
Program bo samo igralno polje, za premikanje je odgovoren igralec.
Mogoče bo par osnovnih kontrol kaj je dovoljeno in kaj ne. Poskusu bom narest mrežno igro, da lahko dva igrata preko mreže, verjetno v WEB obliki.
Osnovne kontrole kaj je dovoljeno in kaj ne, bi bile zelo priporočljive. Vsaj prepoved premikanja vseh figur v primeru, da nasprotnik da meni šah in morem umaknit kralja, ali premaknit figuro na tako pozicijo, da ali pojem figuro ki mi je dala šah ali zaprem njeno pot do kralja. Ravno tako bi blo zelo fajn, da bi bilo onemogočeno premikanje figur kar tja v en dan, ampak do točno določenih mej. Predlagam, da se prijaviš na chesscube.com, samo za videti kako stvar deluje. Ta spletna stran je najboljša za igranje šaha, zagotovljeno. Tako da malo vidiš kako so tam naredili, pa mogoče poskusiš narediti kaj podobnega. Govorim seveda samo o tem kako je omogočeno oz. neomogočeno premikanje figur (ob kliku na figuro, se namreč osvetlijo vsa tista polja na katera lahko premakneš figuro) itd...
People are quick to judge and slow to correct themselves.
bdoxx ::
em vpršanje ko prideš z kemtom do konca boš lahko oživel tudi kralja?, če si pred tem že enga izgubil :) ?
drugač pa kaomaj čakam da naredite to :)
drugač pa kaomaj čakam da naredite to :)
Bellatrix ::
em vpršanje ko prideš z kemtom do konca boš lahko oživel tudi kralja?, če si pred tem že enga izgubil :) ?
drugač pa kaomaj čakam da naredite to :)
To ni mogoče v navadnem šahu. Po premisleku pa mislim, da bi bilo tudi v tem primeru nesmiselno. To bi namreč igro zelo zelo podaljšalo. Pa še kup drugih ovir je.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
noraguta ::
a ni bolš da greš rajš v 3D kot pa, da enormno večaš šahovnico?
Kako pa bi zgledlo 3D ?
Three-dimensional chess @ Wikipedia
V. R. Parton @ Wikipedia
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Bellatrix ::
a ni bolš da greš rajš v 3D kot pa, da enormno večaš šahovnico?
Kako pa bi zgledlo 3D ?
Three-dimensional chess @ Wikipedia
V. R. Parton @ Wikipedia
3D meni sploh ni ušeč recimo... me ne pritegne. Mogoče lahko koga drugega, kdo ve.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
KernelPanic ::
Večja naloga bo tole, kot si predstavljaš.Offtopic, a mogoce igras sah na chesscube, da se udariva na kaki partiji, ker ga preprosto obozujem (skoraj toliko kot zeno)?
Moral boš ekstrapolirat figure na 100 štrine, prilagodit premike kraljev in kmetov (kmeti bodo kar naenkrat postali manj vredni, če se bodo premikali samo po ena, lovec pa bo šel lahko 100 polj diagonalno).
Če boš recimo pustil, da se kraj premika samo za ena, ga bo z naprier 10 lovci za šalo matirat.
Naprej boš moral dokazat (vsaj empirično), da imata beli in črni enake šanse za zmago.
In še več, ne bo se končalo.
p.s.: Šah sem treniral 5 let :)
Bellatrix ::
Js igram na chesscube. Drgač pa ga igram že več kot 15 let. Če želiš lahko igrava.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
KernelPanic ::
WarpedGone ::
V izdelavi.
Trenutno je stvar za silo igralna na eni mašini, v pripravi je igranje preko mreže.
Trenutno je stvar za silo igralna na eni mašini, v pripravi je igranje preko mreže.
Zbogom in hvala za vse ribe
Twix ::
WarpedGone je izjavil:
V izdelavi.
Trenutno je stvar za silo igralna na eni mašini, v pripravi je igranje preko mreže.
Kaj novga?
The world is a dangerous place, not because of those who do evil,
but because of those who look on and do nothing. Apple has a patent on patent-
ing things they didn't invent. arka putana! :D hašek :D HVALA EDWARD SNOWDEN!
but because of those who look on and do nothing. Apple has a patent on patent-
ing things they didn't invent. arka putana! :D hašek :D HVALA EDWARD SNOWDEN!
WarpedGone ::
Uh, ne. Zadnja verzija bo kmalu upihnila prvo svečko. V njej ni omenjane mrežne podprore.
Belatrix me je nehal živcirat če je kej novga in pol ni blo več nič novga :)
Belatrix me je nehal živcirat če je kej novga in pol ni blo več nič novga :)
Zbogom in hvala za vse ribe
korenje3 ::
grda igra sam ok... čist tko iz izkušenj, igre postanejo brezvezene, če porabiš za igro več kot 1 uro.
zanimiv je predvsem flickering ko se šahovnico razširja in krči :p
zanimiv je predvsem flickering ko se šahovnico razširja in krči :p
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Twix ::
grda igra sam ok... čist tko iz izkušenj, igre postanejo brezvezene, če porabiš za igro več kot 1 uro.
zanimiv je predvsem flickering ko se šahovnico razširja in krči :p
??
O katerih igrah ti to? Ker po tej logiki so vsi top špili brezvezni?
The world is a dangerous place, not because of those who do evil,
but because of those who look on and do nothing. Apple has a patent on patent-
ing things they didn't invent. arka putana! :D hašek :D HVALA EDWARD SNOWDEN!
but because of those who look on and do nothing. Apple has a patent on patent-
ing things they didn't invent. arka putana! :D hašek :D HVALA EDWARD SNOWDEN!
techfreak :) ::
Glede na ikonco bi rekel da zaradi tega ker je narejena v Delphiju. Osebno bi veliko raje videl kaksno web aplikacijo, lahko tudi samo v JSju napisano.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Šahovski problem - mat v dveh potezah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 20248 (8691) | msjr |
» | Šah - remi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24509 (21012) | Yosh |
» | Igra šahOddelek: Programiranje | 3765 (2936) | mallard |
» | Programiranje "Šah-a" v JaviOddelek: Programiranje | 4234 (3750) | OwcA |
» | Kasparov vs. Fritz 8 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 18199 (15113) | Thomas |