Forum » Strojna oprema » Hyper-threading
Hyper-threading
bisernik ::
Nekak ne najdem prave razlage na netu, da bi si razjasnil, kaj je to ena zadeva, s temi večnitnimi procesorji... če kdo ve za kak link, al pa če se mu da malo razjasnit...
"Intel Core i7" ma kao štiri fizična jedra in štiri virtualna, al kako, da omogoča ozvajanje 8 niti hkrati... Kako delujejo potem tale virtualna jedra? Kolk sem gledal, AMD nima teh virtualnih jeder (če sem prav zasledil), ampak več fizičnih. A ta virtualna pri Intelu so potem sprogramirana, al kako?
"Intel Core i7" ma kao štiri fizična jedra in štiri virtualna, al kako, da omogoča ozvajanje 8 niti hkrati... Kako delujejo potem tale virtualna jedra? Kolk sem gledal, AMD nima teh virtualnih jeder (če sem prav zasledil), ampak več fizičnih. A ta virtualna pri Intelu so potem sprogramirana, al kako?
Isotropic ::
virtualno jedro lahko uporablja tiste resurse, ki niso v uporabi (recimo FPU enota). ostale si pa deli (po potrebi)
Janac ::
ja procesor se potem obnasa kot osemjedernik in se z njimi tudi primerja, to je tak isto kot pri meni ko mam i5 661
Jst ::
bisernik:
Predstavljaj si procesor s samo enim jedrom. Odpreš en program in programu daš pač nekaj delati. Ko pa pogledaš v Task Manager vidiš, da je procesor zaseden samo 50%. Tukaj pa potem nastopi dodatna logika, ki jo imajo HyperThreading procesorji. Ker je "pol procesorja nezasedenega" lahko obenem dela še kaj drugega. Kar pa ne pomeni, da če je jedro zasedeno 50%, da potem "drugo virtualno jedro" uporabi še ostalih 50%. Gre se za to, da recimo prvi program izkoristi samo Integer del jedra, drugi pa izkorišča kakšno drugo funkcionalnost v jedru, recimo enkripcijo AES ali Float del jedra.
Poljudno opisano.
Če ti še kaj več ni jasno, vprašaj. Gremo lahko na bolj tehnični nivo.
Predstavljaj si procesor s samo enim jedrom. Odpreš en program in programu daš pač nekaj delati. Ko pa pogledaš v Task Manager vidiš, da je procesor zaseden samo 50%. Tukaj pa potem nastopi dodatna logika, ki jo imajo HyperThreading procesorji. Ker je "pol procesorja nezasedenega" lahko obenem dela še kaj drugega. Kar pa ne pomeni, da če je jedro zasedeno 50%, da potem "drugo virtualno jedro" uporabi še ostalih 50%. Gre se za to, da recimo prvi program izkoristi samo Integer del jedra, drugi pa izkorišča kakšno drugo funkcionalnost v jedru, recimo enkripcijo AES ali Float del jedra.
Poljudno opisano.
Če ti še kaj več ni jasno, vprašaj. Gremo lahko na bolj tehnični nivo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
RejZoR ::
Hyper-threading pride do izraza pri računsko intenzivnih stvareh. Npr stiskanje podatkov z 8 threadi (7-zip). Al pa ray traced offline rendering neke 3D scene preko CPU-ja. Ali pa večnitno kodiranje videa.
Je pa tko da HT jedra niso enakovredna fizičnim. Vglavnem z njimi dobiš ~30-40% boost. Na račun precej višje porabe. Ampak na namiznih računalnikih to nima dost veze, važno, da je bolj zmogljivo.
Je pa tko da HT jedra niso enakovredna fizičnim. Vglavnem z njimi dobiš ~30-40% boost. Na račun precej višje porabe. Ampak na namiznih računalnikih to nima dost veze, važno, da je bolj zmogljivo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jst ::
Na namiznih računalnikih je odvisno kakšno aplikacijo furaš. Recimo kakšna SQL baza bi znala biti tudi do 30% hitrejša. Benchmarki ala Sandra, pa ne. Tudi pri igrah ne pride do izraza, ker je tam itak bolj pomemben GPU.
Kakšen Compile dolgega programa pa spet HT pomaga.
Kakšen Compile dolgega programa pa spet HT pomaga.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
RejZoR ::
Čeprav v heavy multithreading igrah se tud HT kar fino pozna. Na začetku se ni, ker itaq nihče ni pisal špilov za več jeder in je HT celo škodil. Dandanes, ko pa špili uporabljajo po 4 threade na CPU-ju, pa se zna poznat. Vsaj v GTA 4 kakor vem se je kar poznalo s HT-jem. Nisem pa nikoli testiral s številkami, imam HT kar skoz vključen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Pyr0Beast ::
GTA4 je neoptimiziran jajc od špila.
HT je bolj marketing ekstra performansa kot karkoli drugega. Relna jedra se ti več poznajo. V poštev pride samo v nekih robnih pogojih in 100% obremenitvi CPU-ja kar dejansko nobeden ne počne.
HT je bolj marketing ekstra performansa kot karkoli drugega. Relna jedra se ti več poznajo. V poštev pride samo v nekih robnih pogojih in 100% obremenitvi CPU-ja kar dejansko nobeden ne počne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Janac ::
sn vedo, a to je skupaj s Turbom al je posebaj? Deluje na vseh cipovjih? predvsem me zanima za H55 in P55.
Pyr0Beast ::
Turbo je samo večja frekvenca jedr.
HT je na voljo samo pri i7, če imaš i5 pozabi.
HT je na voljo samo pri i7, če imaš i5 pozabi.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
VelikiTun ::
HT mora podpirati oz. vsebovati procesor.
Kot je povedal Pyro.
Kot je povedal Pyro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VelikiTun ()
VelikiTun ::
GTA4 je neoptimiziran jajc od špila.Kakor kje. Pri rendirnikih se kar pozna.
HT je bolj marketing ekstra performansa kot karkoli drugega. Relna jedra se ti več poznajo. V poštev pride samo v nekih robnih pogojih in 100% obremenitvi CPU-ja kar dejansko nobeden ne počne.
Čeprav je i7 primarno mišljen za profesionalni trg, ga kupuje frocovje in misli, da bodo zaradi HT deležni grozne pohitritve v igrah.
Janac ::
i5 661~ Intel(R) Hyper-Threading Technology
http://ark.intel.com/products/43553/Int...
http://ark.intel.com/products/43553/Int...
http://ark.intel.com/products/43553/Int...
http://ark.intel.com/products/43553/Int...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
VelikiTun ::
Nima veze. Skratka, pri tovrstnih procesorjih sta tisti dve navidezni jedri bolj ko ne marketinški trik.
Pyr0Beast ::
>5 661~ Intel(R) Hyper-Threading Technology
Eh
Jajca
Navaden dvojedrnik s HT
Desktop i5 ima 4 jedra. mobile i5 je i3 s HT oz. nek podobn jajc.
Eh
Jajca
Navaden dvojedrnik s HT
Desktop i5 ima 4 jedra. mobile i5 je i3 s HT oz. nek podobn jajc.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Haha. Dobra, ja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Cold1 ::
Nekak ne najdem prave razlage na netu, da bi si razjasnil, kaj je to ena zadeva, s temi večnitnimi procesorji... če kdo ve za kak link, al pa če se mu da malo razjasnit...
Za začetek si poglej, kaj so zapazili pri testu večnitnosti v starodobnem P4E v Jokerju 128 (marčevska številka, daljnega leta 2004):
http://www.joker.si/okvir.php?id=295
(Zavedaj se, da dandanašnji lahko pričakuješ višje pospeške, pa tudi igre lahko izkoristijo več kot zgolj eno jedro/nit)
Drugače pa si preberi obsežno razlago večnitnosti na Ars Technici:
Introduction to Multithreading, Superthreading and Hyperthreading
http://arstechnica.com/old/content/2002...
In še nekaj malega o razlikah med staro izvedbo večnitnosti v P4 in moderno v Core iX procesorjih na Anand Techu:
Nehalem - Everything You Need to Know about Intel's New Architecture
http://www.anandtech.com/show/2594/8
Jst ::
GTA4 je neoptimiziran jajc od špila.
HT je bolj marketing ekstra performansa kot karkoli drugega. Relna jedra se ti več poznajo. V poštev pride samo v nekih robnih pogojih in 100% obremenitvi CPU-ja kar dejansko nobeden ne počne.
GTA ima tako velik svet, pa še primarno je pisan za XBox, tako da če špil laufa pošasi na najnovejši opremi, še ne pomeni, da je neoptimiziran.
HyperThreading je pa že v času P4 dodal 20 do 30% pri MySQL bazi. Tako da ni to "samo" marketing, ampak dejansko boljše izkorišča resurse procesorja. Daj Compilat Chromium z in brez HyperThreadingom. Moj Educated Guess je, da bo z vklopljenim HT skompajlal vsaj 15% prej.
Ne moreš pa primerjati dva prava jedra z enim jedrom, ki se operacijskemu sistemu predstavi kot dva (HT).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
RejZoR ::
Problem P4 obdobja je bil, da je bila večina softwara spisanega za 1 jedro. Mislim, da je bil Quake 3 Arena eden redkih če ne edinih špilov, ki je znal uporabljat 2 niti istočasno. Dandanes je praktično vse narejeno z multi-threadingom v mislih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jst ::
Takrat sem se naučil programirati večnitno in fajn zaslužil proti "tistim, ki so ostali zadaj." :))
So pa nekateri pričakovali čudeže, v smislu: "mi hočemo naš da program laufa dvakrat hitreje in zapolni oba "jedra", čeprav je bil večji problem SQL server, oz. njihovi klici, ker so bili SQL klici napisani tako butasto, da je en sam klic zafilal server. To se spomnim in se še danes nasmejem.
So pa nekateri pričakovali čudeže, v smislu: "mi hočemo naš da program laufa dvakrat hitreje in zapolni oba "jedra", čeprav je bil večji problem SQL server, oz. njihovi klici, ker so bili SQL klici napisani tako butasto, da je en sam klic zafilal server. To se spomnim in se še danes nasmejem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
explain;
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
RejZoR ::
Problem HT-ja je, da povzroči višji cache thrashing, kar lahko pomeni, da v idealnih pogojih dobiš ogromen boost, ko pa mora procesorjev scheduler zavržt vmesne podatke in čakat na nove pa imš lahko zanemarljive booste oz celo slabši performance in nakoncu ne profitiraš ničesar.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Cold1 ::
Pri dejanski uporabi je bil pospešek zaradi HT-ja na P4 okrog 10-15%, in to v programih, ki niso podpirali večnitnosti (namig: noben sistem ne poganja zgolj enega programa naenkrat).
Hkrati pa je potrebno povedati, da HT pospešuje ravno scenarije kjer ena nit nima kaj za početi (recimo čaka nove podatke), in glede na to da so bili P4 vedno hitrejši od AMD-jev (ja, hitrejši) je težko reči, da se jim HT ni posrečil.
-------------------------------------------------
Razpravljanje o problemih, ki da jih povzroča HT pa je IMO bolj kot ne rezultat užaloščenih fanbojev rdečega tabora, ki si P4 pod a) niso lastili in pod b) niso vedeli kako deluje v praksi.
Hkrati pa je potrebno povedati, da HT pospešuje ravno scenarije kjer ena nit nima kaj za početi (recimo čaka nove podatke), in glede na to da so bili P4 vedno hitrejši od AMD-jev (ja, hitrejši) je težko reči, da se jim HT ni posrečil.
-------------------------------------------------
Razpravljanje o problemih, ki da jih povzroča HT pa je IMO bolj kot ne rezultat užaloščenih fanbojev rdečega tabora, ki si P4 pod a) niso lastili in pod b) niso vedeli kako deluje v praksi.
sandmat ::
... in glede na to da so bili P4 vedno hitrejši od AMD-jev (ja, hitrejši) je težko reči, da se jim HT ni posrečil.
prodajat nekaj z pardeset stopenjskim cevovodom, kjer za branch izveš 3 stopnje pred koncem je pametno v letu 2012, ja. AMDji tistega časa pa so z nižjo frekvenco in 12 stopenjskim cevovodom razturali vse, kar je imelo kak if stavek.
valjda je bil P4 pri kodiranju videa hitrejši, ampak vprašaj se, zakaj je intel šel iz P3 style xeonov razvijat core(2) platformo. Hyperthreading je rešil situacijo s tem, da je predictal branching v obliki porivanja drugega threada v cevovod takoj za branchingom. S tem se je "nekaj", kar bi se sicer vrglo stran (koda za branchom, ki se ne bo izvedla zaradi jumpa) dejansko uporabilo, ker je bila to koda drugega threada.
Jamranje o tem, da so P4 boljši zato, ker si ti imel denar zanj, ostali pa ne, po mojem mnenju ni za ta forum. Lahko, da si bil zato prvi na vasi (verjetno po zaslugi staršev in ne toliko svoji), ampak to še vedno nima veze s znanjem o procesorjih.
Reycis ::
Jaz sem spomnem ene aplikacije, ki je delovala počasneje z vklopljenim HT kot izkloljenim.
Cold1 ::
Jamranje o tem, da so P4 boljši zato, ker si ti imel denar zanj, ostali pa ne, po mojem mnenju ni za ta forum.
Ne bi rekel, da so bili toliko dražji (na začetku, leta 2002, so bili, kasneje pa ne več), še posebej glede na to da Athloni niso bili ravno poceni.
Moja poanta je v tem, da so nad P4c jamrali tisti, ki ga niso imeli, ker so nasedli fami o domnevnem hitrejšem delovanju Athlonov v igrah, v realnosti pa se je izkazalo, da so P4 lahko brez problema izvajali zahtevno aplikacijo in postranska opravila v ozadju, ki bi na AMD-jih povsem zaustavila sistem.
Najbolj ekstremen primer, ki sem mu bil priča je bil zagon protivirusnega skeniranja, ki ni niti za las upočasnil računalnika, zgolj lučka za disk je bila vseskozi prižgana, kljub temu da se ni nič nalagalo (v ospredju pa je tekla celozaslonska, večpredstavnostna aplikacija), po kakšni uri sem le šel in pogledal kaj se vendarle dogaja, in glej no glej, na namizju ždi okno protivirusnika, ki veselo kaže napredek v skeniranju diska...
Na drugi strani pa sem pri najbolj zagrizenem igričarju, kar jih poznam, ki si je l.2004 kupil najboljši možen sistem, baziran na najhitrejšem Athlonu, zapazil da se je vse skupaj zaustavilo takoj, ko je neka stvar v ozadju porabila preveč procesorskega časa... in tisti AMD sistem je bil konkretno dražji od mojega, toliko o denarju in tem kdo je bil Prvi Na Vasi™.
--------------------------------------
Še pomnite časov pred večjedrnimi procesorji, ko se je vseskozi opozarjalo da morajo biti, da ne bo prišlo do upočasnitev, postranski programi ugasnjeni? Ti časi so se za uporabnike P4c končali že pred desetletjem, za žalujoče ostale pa mnogo, mnogo kasneje (tam nekje po letu 2007).
Zdi se mi neverjetno, da je mit o "počasnem P4" preživel do danes.
SasoS ::
Ne bučke prodajat, prosim. Pri skeniranju je daleč največje ozko grlo disk in ne cpu. Tudi dandanes se mašina opazno upočasni ob vsakem I/O zahtevnem procesu, pa če imaš 32 corov in 96GB rama. Pomaga edino SSD.
Do določene mere je scheduler sicer bolje deloval na HT (1 proces ki se je obesil je težje dol spravil celo mašino), vendar je v skoraj v vsakem primeru pol cenejši Athlon peljal scat katerkoli P4 v single-threaded aplikacijah (99,9% tistega časa). X2, ki je nasplošno pometel z HT konkurenco je bil na voljo od 2005 naprej...
Do določene mere je scheduler sicer bolje deloval na HT (1 proces ki se je obesil je težje dol spravil celo mašino), vendar je v skoraj v vsakem primeru pol cenejši Athlon peljal scat katerkoli P4 v single-threaded aplikacijah (99,9% tistega časa). X2, ki je nasplošno pometel z HT konkurenco je bil na voljo od 2005 naprej...
gendale ::
ce se jst prou spomnim
prvi p4 vs k7 jedro -> k7 boljš
pol je p4 zacel dohitevat/prehitevat k7
pol pride vn k8 in je amd spet boljši neki časa
pol proti core2duo in je intel od takrat naprej bolsi
prvi p4 vs k7 jedro -> k7 boljš
pol je p4 zacel dohitevat/prehitevat k7
pol pride vn k8 in je amd spet boljši neki časa
pol proti core2duo in je intel od takrat naprej bolsi
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
gendale ::
nekak je blo treba upravičit zakaj si dal več denarja za slabši procesor :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
krneki0001 ::
Hyper-threading pride do izraza pri računsko intenzivnih stvareh. Npr stiskanje podatkov z 8 threadi (7-zip).
Kako vklopiš stiskanje podatkov z 4 ali 8 threadi? Meni več kot 2 noče delat in to na štiriprocesorski mašini (štirje fizični procesorji).
jaz se spomnim da so ljudje prodajal buče, da je p4 kao bolj "odziven" v multi taskingu
Sintetični testi na P4 pokažejo 13% več ko je vklopljen hypertrading.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
RejZoR ::
7-zip podpira do 16 jeder če se prav spomnim. Samo računaj, da boš za to rabil 5+ GB RAM-a...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mirancar ::
eni so govoril, da je samo preklaplanje aplikacij občutno hitrejše, tudi če je procesor počasnejši od nekega enojedrnika
iste buče ponekod prodajajo še za atome, kao procesor je počasen, ampak ima HT, tako da vbistvu je odziven - to je bullshit
iste buče ponekod prodajajo še za atome, kao procesor je počasen, ampak ima HT, tako da vbistvu je odziven - to je bullshit
Cold1 ::
O glej, samoiluzije so bile izjemno močne vidim, še danes jim nekateri verjamete.
AV da je slab primer? Da je ozko grlo disk, pa čeprav so AV-ji konkretno upočasnili eno-nitne sisteme na katerih so tekli?
Prav, pa naj vam bo.
Pa poskusimo z drugačnim primerom - v tistih časih je imel P4 toliko odvečne moči, ker je bilo vse od OS-a naprej narejeno za enonitnike, da sem se rad hecal s tem - tako sem (če se prav spominjam) jeseni 2004 pognal tri Id-ove igre, Quke 2, Quake 3 in obsceno počasnelo Doom 3 (vse tri so tekle v oknih, D3 pa je imel znižane nastavitve za grafiko), zgolj za to da bi videl kako se bo sistem odzval.
Na moje presenečenje so bile vse tri igre povsem odzivne in igralne, sistem pa ni pokazal nikakršnih problemov...
(Je pa res da so se vse tri hkrati odzivale na ukaze, kaj češ.)
In ja, ravno tako si lahko kodiral video (ali izvajal katero koli drugo procesorsko zahtevno opravilo) v ozadju in obdržal povsem nespremenjeno odzivnost.
AV da je slab primer? Da je ozko grlo disk, pa čeprav so AV-ji konkretno upočasnili eno-nitne sisteme na katerih so tekli?
Prav, pa naj vam bo.
Pa poskusimo z drugačnim primerom - v tistih časih je imel P4 toliko odvečne moči, ker je bilo vse od OS-a naprej narejeno za enonitnike, da sem se rad hecal s tem - tako sem (če se prav spominjam) jeseni 2004 pognal tri Id-ove igre, Quke 2, Quake 3 in obsceno počasnelo Doom 3 (vse tri so tekle v oknih, D3 pa je imel znižane nastavitve za grafiko), zgolj za to da bi videl kako se bo sistem odzval.
Na moje presenečenje so bile vse tri igre povsem odzivne in igralne, sistem pa ni pokazal nikakršnih problemov...
(Je pa res da so se vse tri hkrati odzivale na ukaze, kaj češ.)
In ja, ravno tako si lahko kodiral video (ali izvajal katero koli drugo procesorsko zahtevno opravilo) v ozadju in obdržal povsem nespremenjeno odzivnost.
Cold1 ::
eni so govoril, da je samo preklaplanje aplikacij občutno hitrejše, tudi če je procesor počasnejši od nekega enojedrnika...
Saj je bilo, še en primer bi radi? Prav.
P4c z znižano frekvenco na 1.4 GHz (ja, prav ste prebrali, 1.4 GHz!) je obdržal popolnoma nespremenjeno odzivnost, preklapljanje med aplikacijami, ni bilo niti za odtenek počasnejše, sistem pa se je odzival enako hitro, pa čeprav je bilo jasno, da je procesor konkretno upočasnjen.
(Ja, tudi ta scenarij sem preizkusil, ravno zaradi nakladanja da je P4 visoko odziven zgolj zaradi frekvence, ki sem ga vseprevečkrat prebiral in občasno celo v živo poslušal.)
Cold1 ::
vendar je v skoraj v vsakem primeru pol cenejši Athlon peljal scat katerkoli P4 v single-threaded aplikacijah (99,9% tistega časa)
Ne ni, Athlon 64 in P4c sta bila poravnana skoraj do potankosti (jasno je bilo da AMD komajda dohaja in noče siliti intela v višanje frekvenc - starejši P4c je namreč brez problema dosegal 4.5GHz z zračnim hlajenjem).
In dalje, takoj ko se je v ozadju pognalo karkoli bolj zahtevnega so AMD-ji pokleknili, intelom pa se pogosto sploh ni poznalo; ja HT je efektivno pospešil sistem za precej več kot tistih 10-15%, ki so jih namerili testi.
AMD je imel prednost zgolj v cenenem segmentu, Athloni so bili namreč precej hitrejši od Celeronov; a kaj ko so bili večinoma tudi precej nezanesljivi (ja, poznam primere, ko so se ljudje nalašč odločili za Celerona - klub temu, da jim je bilo jasno kako počasen je - zgolj zato, da bi se izognili nestabilnosti in težavam, ki jih je imel AMD).
SasoS ::
Uh uh, athloni so nestabilni, sem mislil da je ta FUD umrl že s K5. Ti veš da AMD dela procesorje že skoraj toliko časa kot Intel (na začetku so jih celo delali ZA Intel)?
Ker se ne bom kregal v debati, ki je za približno 7 let zamudila svoj čas, bom povedal samo to- p3 na dobrem gigahertzu je pomalcal p4 pri skoraj dveh gigahercih. Zato so naredili samo nekaj primerkov, potem pa p3 linijo ugasnili
Tiste prve izjave o Q2, Q3 in D3 raje ne bom komentiral...se pa spomnim podobne cvetke iz ene izmed slovenskih računalniških revij ob izidu Wi95 (po spominu): sistem je tako hiter, da lahko kopiram na disketo, pošiljam e-mail in igram doom2 v oknu, vse hkrati
Ker se ne bom kregal v debati, ki je za približno 7 let zamudila svoj čas, bom povedal samo to- p3 na dobrem gigahertzu je pomalcal p4 pri skoraj dveh gigahercih. Zato so naredili samo nekaj primerkov, potem pa p3 linijo ugasnili
Tiste prve izjave o Q2, Q3 in D3 raje ne bom komentiral...se pa spomnim podobne cvetke iz ene izmed slovenskih računalniških revij ob izidu Wi95 (po spominu): sistem je tako hiter, da lahko kopiram na disketo, pošiljam e-mail in igram doom2 v oknu, vse hkrati
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD FX-8350 (ali nekaj drugega) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 25952 (23351) | klkkkkkkkkkk |
» | Kateri CPU mate in utemeljite zakaj? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Strojna oprema | 24592 (16372) | 54j0 |
» | ARM bo svojim čipom dodal večnitenjeOddelek: Novice / Procesorji | 7419 (6407) | Maxtor2000 |
» | Za namizne buldožerje novo podnožje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 17456 (15686) | PrimozR |
» | kaj novega je prinesla tehnoligija p4Oddelek: Strojna oprema | 1324 (1129) | BigWhale |