Forum » Igre » Dark Souls PC
Dark Souls PC
Bolf3nk ::
Zadeva prihaja na PC. Izid nekje avgusta.
Dark Souls @ Wikipedia
Gre pa za hardcore FRP. Baje ima igra zelo dober borilni sistem.
Mogoče nam lahko Izi kaj več pove, če jo pozna, oz nekdo ki je igral zadevo na konzoli.
Dark Souls @ Wikipedia
Gre pa za hardcore FRP. Baje ima igra zelo dober borilni sistem.
Mogoče nam lahko Izi kaj več pove, če jo pozna, oz nekdo ki je igral zadevo na konzoli.
- spremenil: Bolf3nk ()
69charger ::
Tole bo kar kul za igrat,če ne bo preveč beden port.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
yayo ::
Še prej moram preigrati Demon Souls, ki me že kakega pol leta čaka na polici, samo fak, ko so vsi ti rpgji tako dolgi, moram končat Skyrim (malo verjetno), dve furi Witcherja EE, nisem še igral Mass Effect 3, pa Xenoblade Chronicles, Pa tastare Planescape Torment in Fallout 1 imam za naredit, pa vmes bi rad igral kako avanturo/horror/streljačino...
Berserker ::
Igral sem pri frendu. Čeprav je zadeva na ps3, je ena izmed najbolj zajebanih rpg. Niti visok level, dobra oprema in grindanje ti ne pomagata, če si brez skilla. Kar pomeni dva do tri udarce od navadnega sovražnika pa si takoj mrtev (če te od zadaj napadejo, si takoj mrtev). Naj povem, da v igri ni niti pavze , niti checkpointov in shranjevanja med questi. Mislim da je igro Izi spregledal, ker je bila zgolj za konzole (pač klasični pc fanboy)...
yayo ::
V enki (Demon Souls) obstaja celo opcija, da ti lahko, če imaš PS3 povezan z netom, nek čisto x igralec vdre v igro in ti prične nagajati.
Tom Bissel je napisal tole v svojem članku katerega najdete tudi v njegovi knigi Extra Lives: Why Videogames Matter (govori izključno o igrah za konzole ampak je odlično branje za tiste, ki si želijo malo več poglobljenega, intektualnega znanja o igričarstvu kot mediju)
Cel Članek:
Demonic Difficulty: Are Most Games Today Too Easy or Is Demon's Souls Too Hard?
Tom Bissel je napisal tole v svojem članku katerega najdete tudi v njegovi knigi Extra Lives: Why Videogames Matter (govori izključno o igrah za konzole ampak je odlično branje za tiste, ki si želijo malo več poglobljenega, intektualnega znanja o igričarstvu kot mediju)
For those of you who have not yet played Demon's Souls, you read it right: There is no pause. What if your dog has a heart attack? No pause. What if a fire starts in your kitchen? Sorry: Defeat the broadsword-swinging skeleton first and deal with the fire second. "Well," you might be thinking, "surely bringing up the PlayStation 3 network screen pauses the game." Nope. "What kind of person," you are most likely thinking now, "would design a game in which you cannot, under any circumstances, pause?" Pale, dead-eyed sadists, is my guess.
Cel Članek:
Demonic Difficulty: Are Most Games Today Too Easy or Is Demon's Souls Too Hard?
XsenO ::
Matr kera cmera, nexsus (ali kako se je tisti centralni plac klical) je načeloma varen. In tudi ko si "počistil" določeno sekcijo si bil varen.
Demon in Dark souls sta eni od redkih iger kjer sta iziv in težavnost poštena.
Demon in Dark souls sta eni od redkih iger kjer sta iziv in težavnost poštena.
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
3furious ::
Sicer še nisem igral, sem pa dosti prebral o igri, ko sem razmišljal o nakupu. Na koncu sem ugotovil, da bo najbrž prebutalno za moje živce.
Kot je bilo že omenjeno, umreš po parih udarcih. Po smrti postaneš "duh" in si precej šibkejši kot živ. Če se prebiješ nazaj do svojega trupla, dobiš nazaj neporabljene duše (valuta v igri, uporablja se za nadgrajevanje veščin in nakup opreme), sicer pa jih za vedno izgubiš. Če se prav spomnim se orožja zadevajo ob zid, tako da je recimo dolg meč skoraj neuporaben v ozkem hodniku.
Igra ima tudi zanimivo online interakcijo. Ob smrti lahko pustiš sporočilo, ki se prikaže naključnemu drugemu igralcu. Če ta igralec dobro oceni to sporočilo, dobiš nekaj zdravja. Sporočila so omejena, tako da lahko puščaš le namige, ne pa tudi rešitve. Ti vidiš sporočila kot luže krvi, mislim da pokaže tudi kratek flashback, kako je ta igralec umrl. Ko prideš v sobo, polno krvnih madežev, veš da si v smrtni nevarnosti:) Ima tudi nekaj omejenega kooperativnega igranja. Drugi igralci ti lahko vdrejo v igro, pred šefovskimi boji pa si lahko prikličeš naključnega igralca, da ti pomaga. Seveda lahko tudi ti lahko vdreš drugemu v igro ali pa si priklican, če imaš prave predmete. To ima določene prednosti, saj v "drugem" svetu ne izgubiš ničesar, če umreš kot duh. V tej igro so checkpointi, po aktivaciji se ti napolnijo nekateri predmeni, npr. flaške zdravlja in magija, po drugi strani pa spet oživijo vsi nasprotniki razen šefov.
V glavnem, igra je globoka in brutalna ampak poštena. Uporabljati je treba vse veščine in orožja, da napreduješ. Igra je pisana na kožo tistim, ki v Skyrimu niso našli izziva niti na najtežji težavnosti.
Kot je bilo že omenjeno, umreš po parih udarcih. Po smrti postaneš "duh" in si precej šibkejši kot živ. Če se prebiješ nazaj do svojega trupla, dobiš nazaj neporabljene duše (valuta v igri, uporablja se za nadgrajevanje veščin in nakup opreme), sicer pa jih za vedno izgubiš. Če se prav spomnim se orožja zadevajo ob zid, tako da je recimo dolg meč skoraj neuporaben v ozkem hodniku.
Igra ima tudi zanimivo online interakcijo. Ob smrti lahko pustiš sporočilo, ki se prikaže naključnemu drugemu igralcu. Če ta igralec dobro oceni to sporočilo, dobiš nekaj zdravja. Sporočila so omejena, tako da lahko puščaš le namige, ne pa tudi rešitve. Ti vidiš sporočila kot luže krvi, mislim da pokaže tudi kratek flashback, kako je ta igralec umrl. Ko prideš v sobo, polno krvnih madežev, veš da si v smrtni nevarnosti:) Ima tudi nekaj omejenega kooperativnega igranja. Drugi igralci ti lahko vdrejo v igro, pred šefovskimi boji pa si lahko prikličeš naključnega igralca, da ti pomaga. Seveda lahko tudi ti lahko vdreš drugemu v igro ali pa si priklican, če imaš prave predmete. To ima določene prednosti, saj v "drugem" svetu ne izgubiš ničesar, če umreš kot duh. V tej igro so checkpointi, po aktivaciji se ti napolnijo nekateri predmeni, npr. flaške zdravlja in magija, po drugi strani pa spet oživijo vsi nasprotniki razen šefov.
V glavnem, igra je globoka in brutalna ampak poštena. Uporabljati je treba vse veščine in orožja, da napreduješ. Igra je pisana na kožo tistim, ki v Skyrimu niso našli izziva niti na najtežji težavnosti.
In the age of information, ignorance is a choice.
sajko33 ::
Sicer sem igral prvi del imenovan Demon's souls na PS3, ampak nestrpno pričakujem tole zadevo na PC. Ne da bi mi bila PS3 verzija slaba, ampak glede na to da ga bolj malo špilam (pS3) mi je joystick in zelo velika težavnost v špilu delala probleme, zato sem obupal. Vsakič ko sm umrl moraš namreč še enkrat pobiti vse videno in ko te pač 10x ubijejo in 10x delaš isto stvar dokler ne prideš do naslednjega sejva in to lahko traja več ur da sploh prideš naprej, da ne omenjam da vsakič ko umreš zgubiš vso opremo, ki jo seveda lahko pobereš, vendar če te pred tem ko iščeš svojo dušo ubijejo lahko rečeš samo "adijo oprema". Skratka špil, ki definitivno ni za vsakega in pred nakupom dobro premislite. Če hočete zabavo je tukaj po mojem mnenju ne boste dobili, če hočete iziv s pridobivanjem sivih las je tole prava stvar.
Glede dvojke (PC) bomo videli, upam da je okolje bolj zanimivo, kot v enki, da bodo kontrole normalno prilagojene za tipkovnico in da ne bo en beden port narejen v petih minutah.
Glede dvojke (PC) bomo videli, upam da je okolje bolj zanimivo, kot v enki, da bodo kontrole normalno prilagojene za tipkovnico in da ne bo en beden port narejen v petih minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sajko33 ()
Saladin ::
Nisem igral niti Demon niti Dark Souls (vendar se zdijo kot zelo dobre bodoče PC-RPGjevke).
Pa me zanima - ali bo Demon Souls PC izšel hkrati z Dark Souls kot dodatek? Ali bo Dark Souls izšel kasneje kot samostojno nadaljevanje in kdaj bo PC verzija?
Pa me zanima - ali bo Demon Souls PC izšel hkrati z Dark Souls kot dodatek? Ali bo Dark Souls izšel kasneje kot samostojno nadaljevanje in kdaj bo PC verzija?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
puginho ::
Nisem igral niti Demon niti Dark Souls (vendar se zdijo kot zelo dobre bodoče PC-RPGjevke).
Pa me zanima - ali bo Demon Souls PC izšel hkrati z Dark Souls kot dodatek? Ali bo Dark Souls izšel kasneje kot samostojno nadaljevanje in kdaj bo PC verzija?
Demon Souls na PC lahko pozabiš ker je to PS3 ekskluziva.
dr.Akula ::
Slabe novice. Če bi jo imel prednaročeno bi zaradi tega vsekakor preklical in ne bi nabavil dokler ne popravijo s kakšnim patchem.
ni podatka
def0r ::
Meh ne vem ce je ravno razlog da nebi kupil :p Meni je bolj vprasanje ce se splaca mi kupiti ker bom najbrz izgubil voljo in zivce po igranju po parih urcah :D
Berserker ::
Frend ga je trikrat preigral in špil kar vleče. Ni ne vem kakšna zgodba kot pri skyrim ampak ima zato odličen borilni sistem. Je pa muka na konzolah ker se obe igri kar precej zatikata in se kar pozna pri igranju.
yoco ::
A kdo špila na kompu? Jaz moram priznat, da sm jo komi čakov, sam zj k jo igram, mi pa sploh ni tok zanimiva. Da ne omenjam kok težka je
3furious ::
Slabe novice. Če bi jo imel prednaročeno bi zaradi tega vsekakor preklical in ne bi nabavil dokler ne popravijo s kakšnim patchem.
Neuradni patch je bil zunaj v 23 minutah po izzidu, dvigne resolucijo in odpravi zamegljene teksture.
In the age of information, ignorance is a choice.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: ahac ()
dr.Akula ::
Lepo. Tu se postavlja vprašanje kaj so počeli razvijalci, če je ena oseba s tednom predpriprav (čeprav mi ni jasno kako je lahko vnaprej vedel kaj točno bo vzrok) pofixala težave.
ni podatka
Izi ::
Tale patch v bistvu ne popravi popolnoma nič. Taksture niso tako zamegljene, da bi bil kakršenkoli popravek sploh potreben in da le ta sploh deluje je treba izklopiti še AA in blure, najhuje pa je, da ta popravek že tako slab FPS še poslabša in je igra potem pravzaprav neigralna.
Na mojem super hitrem in zmogljivem računalniku nisem na resoluciji 1920 x 1200 nikoli dosegel niti 30 FPS, na kolikor naj bi bila igra omejena, s tem "popravkom" pa je vse skupaj komaj na okoli 15 FPS. Problem je namreč, da je igra popolnoma neoptimizirana za PC in se pri hitrem premikanju kamere zatika tudi na superračunalniku.
Še huje kot vse to pa je, da je igranje s tipkovnico in miško praktično nemogoče. Tukaj ni problem slab port ampak je celotna igra že v osnovi delana točno za igralni plošček, katerega izkorišča v celoti in sta za vse tiste številne kombinacije udarcev tipkovnica in miška popolnoma neprimerni.
Treba se je sprijazniti, da vse igre pač ne sodijo na PC. Pretepačine, kar ta igra dejansko je, so že na splošno bolj v domeni konzol, tale pa s svojimi številnimi komboti in zelo zahtevnim pretepanjem na PC sploh ne sodi. Port je bil po mojem mnenju popolnoma nepotreben, ker je igralni plošček obvezen.
In kot sem rekel, tudi če imaš igralni plošček na PC-ju je bolje to igro igrati na konzoli, ker se bo tam manj zatikala. Čeprav se je tudi na konzolah občasno precej zatikala, je bolje, kot na PC-ju, kjer se zatika praktično ves čas.
Da ne bo pomote, gre za dobro igro. Fantazijski RPG je tukaj pravzaprav samo obleka, v osnovi pa gre za precej zahtevno pretepaško igro, kakršnih na PC-ju nismo vajeni. Pravi RPG navdušenci, ki prisegajo na statistike svojega junaka in na dobro zgodbo bodo tu razočarani. V tej igri je daleč v ospredju spretnost prstov. Zgodba ni omembe vredna, naš junak pa bo kljub hudi opremi umiral kot za stavo, ob vsakem napačnem udarcu.
Na mojem super hitrem in zmogljivem računalniku nisem na resoluciji 1920 x 1200 nikoli dosegel niti 30 FPS, na kolikor naj bi bila igra omejena, s tem "popravkom" pa je vse skupaj komaj na okoli 15 FPS. Problem je namreč, da je igra popolnoma neoptimizirana za PC in se pri hitrem premikanju kamere zatika tudi na superračunalniku.
Še huje kot vse to pa je, da je igranje s tipkovnico in miško praktično nemogoče. Tukaj ni problem slab port ampak je celotna igra že v osnovi delana točno za igralni plošček, katerega izkorišča v celoti in sta za vse tiste številne kombinacije udarcev tipkovnica in miška popolnoma neprimerni.
Treba se je sprijazniti, da vse igre pač ne sodijo na PC. Pretepačine, kar ta igra dejansko je, so že na splošno bolj v domeni konzol, tale pa s svojimi številnimi komboti in zelo zahtevnim pretepanjem na PC sploh ne sodi. Port je bil po mojem mnenju popolnoma nepotreben, ker je igralni plošček obvezen.
In kot sem rekel, tudi če imaš igralni plošček na PC-ju je bolje to igro igrati na konzoli, ker se bo tam manj zatikala. Čeprav se je tudi na konzolah občasno precej zatikala, je bolje, kot na PC-ju, kjer se zatika praktično ves čas.
Da ne bo pomote, gre za dobro igro. Fantazijski RPG je tukaj pravzaprav samo obleka, v osnovi pa gre za precej zahtevno pretepaško igro, kakršnih na PC-ju nismo vajeni. Pravi RPG navdušenci, ki prisegajo na statistike svojega junaka in na dobro zgodbo bodo tu razočarani. V tej igri je daleč v ospredju spretnost prstov. Zgodba ni omembe vredna, naš junak pa bo kljub hudi opremi umiral kot za stavo, ob vsakem napačnem udarcu.
Zmajc ::
Osebno sicer nisem meril kak fps mam ampak na mojem za danšnje čase skoraj povprečnem PCju igra dela zelo solidno. Kakih zatikanj nisem opazil (i5 2500k, 3 gb rama, radeon 6950, 2 gb). igram sicer z 0.9 verzijo resolution fixa ki doda FSAA.
test
test
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Zmajc ::
A samo jaz občasno ne morem spreminjat določenih obstoječih postov? Edit zgornjega posta je čudežno nekam izginil po submitu ...
Bom pa kar tu (še enkrat...) napisal.
izi se nebi strinjal. PC port kljub temu da je zelo pomanjkljiv, je z naloženim resolution fixom in xbom 360 controller emulatorjem (ki omogoča igranje na PCju z gamepadom) najboljša verzija igre ki obstaja. V čisto vseh pogledih. Že zaradi tega je ta port zelo dobrodošel.
FPS je na (solidnem) PCju boljši kot je na konzolah saj so določene lokacije tam praktično neigrabilne. Se pravi igra ni najbolje optimizirana na splošno, ne samo za PC.
Kot sem napisal zgoraj se meni na 1920 x 1080 ne zatika čisto nič. Pa sem mam v resolution fixu (v0.9) FSAA nastavljen na maksimum.
Bom pa kar tu (še enkrat...) napisal.
izi se nebi strinjal. PC port kljub temu da je zelo pomanjkljiv, je z naloženim resolution fixom in xbom 360 controller emulatorjem (ki omogoča igranje na PCju z gamepadom) najboljša verzija igre ki obstaja. V čisto vseh pogledih. Že zaradi tega je ta port zelo dobrodošel.
FPS je na (solidnem) PCju boljši kot je na konzolah saj so določene lokacije tam praktično neigrabilne. Se pravi igra ni najbolje optimizirana na splošno, ne samo za PC.
Kot sem napisal zgoraj se meni na 1920 x 1080 ne zatika čisto nič. Pa sem mam v resolution fixu (v0.9) FSAA nastavljen na maksimum.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Zmajc ::
Po par dnevih igranja se mi je zdelo da moram dopolnit svoje prvo mnenje. Z najnovejšim DSfix-om (v1.1 - LINK) ki doda FSAA in FSAO igra izgleda naravnost čudovito. Prav tako je igralna izkušnja z gamepadom čudovita.
Se pa ne morem čisto strinjat z izi-jem glede tega da igra samo preobleka za pretepaško igro. Kaj dosti kombojev ali vrst udarce igra napreč sploh nima (Darksiders jih ima ima neprimeljivo več in je čisto igrabilen na tipkovnici)... Boj niti malo ni arkaden v stilu pretepačin. Večina boja je v taktiziranju in pravilnem tajmiraju udarcev in kontra napadov. Vsakega nasprotnika je potrebno naštudirat in se prilagoditi njegovemu načinu napada. NIKOLI ne smeš hitet ali se brezglavo agresivno zagnat nad nasprotnika saj bo hitro opravil s tabo, tudi najbolj primitiven okostnjak.
Na splošno je cela igra najrejena tako da te nikjer noben ne drži za roko in je dokaj old school proti modernim igram. Igra recimo nima ne quest loga, ne map za lažjo orientacijo o kakem quest markerju niti sanjat ne moreš. Vse to pa igri ni očitat v pomankanje ampak prej v plus saj samo doda k vzdušju.
Leveli ali oprema ti niti približno ne dodajo take moči kot je to v tradicionalnih FRPjih ti je pa dodajo dovolj da razlika ko dosežeš višje levele kar precejšnja. Opreme je res ogromno. Veliko unikatnih predmetov je v opcijskih in skritoih lokacijah ali v rokah NPCjev. Ubiješ lahko prav vsakega npcja v igri in prav ti dostikrat nosijo unikatne predmete.
Orožje in opremo je možno upgradat v nedogled in vsako vrsto opreme je možno upgradat z velikim številom različnih enchantov, ki jih je potrebno najprej odkriti. Prav tako najti potrebne materjale.
Zgodba je približno tako kot sem jo pričakoval od Japoncev. Dokaj nerazumljiva. Nisi nek vnaprej napovedan heroj ki hodi okoli in kot polbog enostavno razkosa vse nasprotnike si samo en mali nepommebnež v zakleti deželi undeadov. Veliko zgodbe je v loot descri ptionih in dialogih z NPCji in ni vidna na prvi pogled.
Če se igri res posvetiš in te ne odbije njena težavnost je igra pravi gem v poplavi povprečnih zahodnjaških frpjev.
Se pa ne morem čisto strinjat z izi-jem glede tega da igra samo preobleka za pretepaško igro. Kaj dosti kombojev ali vrst udarce igra napreč sploh nima (Darksiders jih ima ima neprimeljivo več in je čisto igrabilen na tipkovnici)... Boj niti malo ni arkaden v stilu pretepačin. Večina boja je v taktiziranju in pravilnem tajmiraju udarcev in kontra napadov. Vsakega nasprotnika je potrebno naštudirat in se prilagoditi njegovemu načinu napada. NIKOLI ne smeš hitet ali se brezglavo agresivno zagnat nad nasprotnika saj bo hitro opravil s tabo, tudi najbolj primitiven okostnjak.
Na splošno je cela igra najrejena tako da te nikjer noben ne drži za roko in je dokaj old school proti modernim igram. Igra recimo nima ne quest loga, ne map za lažjo orientacijo o kakem quest markerju niti sanjat ne moreš. Vse to pa igri ni očitat v pomankanje ampak prej v plus saj samo doda k vzdušju.
Leveli ali oprema ti niti približno ne dodajo take moči kot je to v tradicionalnih FRPjih ti je pa dodajo dovolj da razlika ko dosežeš višje levele kar precejšnja. Opreme je res ogromno. Veliko unikatnih predmetov je v opcijskih in skritoih lokacijah ali v rokah NPCjev. Ubiješ lahko prav vsakega npcja v igri in prav ti dostikrat nosijo unikatne predmete.
Orožje in opremo je možno upgradat v nedogled in vsako vrsto opreme je možno upgradat z velikim številom različnih enchantov, ki jih je potrebno najprej odkriti. Prav tako najti potrebne materjale.
Zgodba je približno tako kot sem jo pričakoval od Japoncev. Dokaj nerazumljiva. Nisi nek vnaprej napovedan heroj ki hodi okoli in kot polbog enostavno razkosa vse nasprotnike si samo en mali nepommebnež v zakleti deželi undeadov. Veliko zgodbe je v loot descri ptionih in dialogih z NPCji in ni vidna na prvi pogled.
Če se igri res posvetiš in te ne odbije njena težavnost je igra pravi gem v poplavi povprečnih zahodnjaških frpjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Vidim, da si precej zagret za to igro. Saj sem napisal, da je igra zelo redu, za tiste, ki jim taka zvrst odgovarja.
Ampak kot rečeno, meni kot igralcu RPG iger tale igra ne leži niti najmanj. Igralni plošček je obvezen, v tem se strinjava, in zgodba tudi ni na ravni boljših RPG-jev.
Marsikdo se bo zgrozil, ampak zame so daleč najboljše in edine prave RPG igre tiste, kjer zadostuje en klik na sovražnika, potem pa bojevanje opravi metanje kock in primerjava statistik. Zame je Dark Souls popolna arkadna pretepaška igra z nekaj RPG elementi.
Ampak to sem pač jaz in če pustimo različne okuse, je še druga stvar, ki me je še bolj motila.
Nikjer nisi omenil, da igra nima shranjevana pozicije, ampak shranjuje sama na določenih pozicijah, ki so precej daleč narazen. In pri igri, kjer umreš zaradi najmanjše napake je to vsaj zame popolnoma nesprejemljivo.
Ko greš že desetič čez eno in isto dolgo področje, in traja četrt ure, da prideš do šefa, ki te potem 11-tič ubije z nekaj udarci, in te igra spet vrže daleč nazaj, te vse mine. In na forumu sem bral, da je treba včasih tudi po 20 poskusov preden uspeš ubiti nekega šefa.
Mi na misel ne pride, da bi 20-krat delal eno in isto pot, ki traja 15 minut, ker moraš vmes vsakič pobiti 50 istih sovražnikov. Veliko raje grem igrati najbolj dolgočasen MMORPG, kjer je treba pobiti 10.000 istih sovražnikov, da napreduješ za en level
Ampak kot rečeno, meni kot igralcu RPG iger tale igra ne leži niti najmanj. Igralni plošček je obvezen, v tem se strinjava, in zgodba tudi ni na ravni boljših RPG-jev.
Marsikdo se bo zgrozil, ampak zame so daleč najboljše in edine prave RPG igre tiste, kjer zadostuje en klik na sovražnika, potem pa bojevanje opravi metanje kock in primerjava statistik. Zame je Dark Souls popolna arkadna pretepaška igra z nekaj RPG elementi.
Ampak to sem pač jaz in če pustimo različne okuse, je še druga stvar, ki me je še bolj motila.
Nikjer nisi omenil, da igra nima shranjevana pozicije, ampak shranjuje sama na določenih pozicijah, ki so precej daleč narazen. In pri igri, kjer umreš zaradi najmanjše napake je to vsaj zame popolnoma nesprejemljivo.
Ko greš že desetič čez eno in isto dolgo področje, in traja četrt ure, da prideš do šefa, ki te potem 11-tič ubije z nekaj udarci, in te igra spet vrže daleč nazaj, te vse mine. In na forumu sem bral, da je treba včasih tudi po 20 poskusov preden uspeš ubiti nekega šefa.
Mi na misel ne pride, da bi 20-krat delal eno in isto pot, ki traja 15 minut, ker moraš vmes vsakič pobiti 50 istih sovražnikov. Veliko raje grem igrati najbolj dolgočasen MMORPG, kjer je treba pobiti 10.000 istih sovražnikov, da napreduješ za en level
Zmajc ::
Moram reči da je igrin autosave kar dobra zadeva. Praktično nikoli se mi še ni zgodilo da bi kar koli zgubil,vsaj kar se opreme in ključev tiče ne. Čas se nikoli ne zavrti če umreš, da bi loadalo stari save. Tvoj lik se enostavno respwan kot je bil pri zadnjem bonefire-u, kjer si počival vsi monsterji (razen šefov) pa se respawnajo). Na mestu smrti ostanejo tvoji souli in humanity. Se mi je že zgodilo da sem v jezi pritisnil alt + f4 in ko sem prišel nazaj sem bil točno tam kjer sem zaprl igro.
Bossi pa so poglavje za sebe, ja. Znajo biti ekstremno frustrirajoči, če nimaš sreče, in pri vsakem moraš najti strategijo za kill ter imeti kar nekaj sreče pri izvedbi. Če pridem v situacijo da me šef ubija kot za šalo raje neham in se vrnem čez par ur (naslednji dan). Takrat ga potem ponavadi ubijem v prvem poizkusu. Sem se pa že navadil da nad šefe grem z minimalnim številom soulov da smrt ne pomeni neke izgube (razen časa).
Je pa zadovoljstvo pri vsakem killu toliko večje in zaradi tega užitek ko napreduješ vedno večji, vsaj zame.
Bossi pa so poglavje za sebe, ja. Znajo biti ekstremno frustrirajoči, če nimaš sreče, in pri vsakem moraš najti strategijo za kill ter imeti kar nekaj sreče pri izvedbi. Če pridem v situacijo da me šef ubija kot za šalo raje neham in se vrnem čez par ur (naslednji dan). Takrat ga potem ponavadi ubijem v prvem poizkusu. Sem se pa že navadil da nad šefe grem z minimalnim številom soulov da smrt ne pomeni neke izgube (razen časa).
Je pa zadovoljstvo pri vsakem killu toliko večje in zaradi tega užitek ko napreduješ vedno večji, vsaj zame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
svenica ::
Tale patch v bistvu ne popravi popolnoma nič. Taksture niso tako zamegljene, da bi bil kakršenkoli popravek sploh potreben in da le ta sploh deluje je treba izklopiti še AA in blure, najhuje pa je, da ta popravek že tako slab FPS še poslabša in je igra potem pravzaprav neigralna.
Na mojem super hitrem in zmogljivem računalniku nisem na resoluciji 1920 x 1200 nikoli dosegel niti 30 FPS, na kolikor naj bi bila igra omejena, s tem "popravkom" pa je vse skupaj komaj na okoli 15 FPS. Problem je namreč, da je igra popolnoma neoptimizirana za PC in se pri hitrem premikanju kamere zatika tudi na superračunalniku.
Še huje kot vse to pa je, da je igranje s tipkovnico in miško praktično nemogoče. Tukaj ni problem slab port ampak je celotna igra že v osnovi delana točno za igralni plošček, katerega izkorišča v celoti in sta za vse tiste številne kombinacije udarcev tipkovnica in miška popolnoma neprimerni.
Treba se je sprijazniti, da vse igre pač ne sodijo na PC. Pretepačine, kar ta igra dejansko je, so že na splošno bolj v domeni konzol, tale pa s svojimi številnimi komboti in zelo zahtevnim pretepanjem na PC sploh ne sodi. Port je bil po mojem mnenju popolnoma nepotreben, ker je igralni plošček obvezen.
In kot sem rekel, tudi če imaš igralni plošček na PC-ju je bolje to igro igrati na konzoli, ker se bo tam manj zatikala. Čeprav se je tudi na konzolah občasno precej zatikala, je bolje, kot na PC-ju, kjer se zatika praktično ves čas.
Da ne bo pomote, gre za dobro igro. Fantazijski RPG je tukaj pravzaprav samo obleka, v osnovi pa gre za precej zahtevno pretepaško igro, kakršnih na PC-ju nismo vajeni. Pravi RPG navdušenci, ki prisegajo na statistike svojega junaka in na dobro zgodbo bodo tu razočarani. V tej igri je daleč v ospredju spretnost prstov. Zgodba ni omembe vredna, naš junak pa bo kljub hudi opremi umiral kot za stavo, ob vsakem napačnem udarcu.
Sem si vzel malo časa za to reč in lahko potrdim, da niti
en stavek v zgornjem citatu ni resničen. Škoda, da si odvrnil
morebitne igralce od enega najboljših špilov, ki je prišel na pc
v zadnjih letih. Sploh ne vem, zakaj bi nekdo pisal takšne traktate
(da ne rečem popolnoma izmišljene neumnosti) o zadevi, ki je očitno sploh ne pozna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
Alamar ::
Brez skrbi dobro pozna zadevo in pri veliko stavkih ima popolnoma prav. Špil je seveda odličen, a daleč od tega, da ga ne bi pestile določene težave za kar je v največji meri kriv katastrofalen port. Zdaj, če si ti vzel nekaj časa, da sprobaš zadevo, še ne pomeni, da vsem na dobri strojni opremi dela brezhibno.
svenica ::
A-a, brez skrbi, da ne pozna, da ne bo tukaj pomote.
Pa gremo po vrsti in naštejmo stvari, ki jih je izi rekel, in niso resnične:
-pretepačina - tu sploh ne bom komentiral
-številni komboti - huh? obstajata lahek in težek udarec, to je pa to, razen če je zate kombo to, da sovražnika s pritiskom na isto tipko udariš več kot dvakrat
-zelo zahtevno pretepanje - sploh ni zahtevno, ves čas uporabljaš le eno (1!) tipko
-popolna neoptimizacija za pc - lavfa super na treh računalnikih
-nemogoče igranje z miško in tipkovnico - zelo udobno igranje, ko se privadiš bojevalnega sistema, sam igram celo na trackball, ne grem nazaj na gamepad, čeprav si ga lastim
-nespadanje/nepotrebnost za pc - velika škoda bi bila, če je ne bi bilo, igra je dobila kar zajeten fan-base pcjašev. Če obrnem tvojo logiko, če se tebi zdi, da ne paše na pc, to še ne pomeni, da so vsi takega mnenja.
-slaba zgodba - tudi tukaj se bom vzdržal komentarja
In da zopet obrnem, kar si sam rekel, če si si ti vzel čas in sprobal zadevo,
še ne pomeni, da vsem na dobri strojni opremi dela slabo.
Tako da pri bogu ne morem iz tvojega zgornjega posta izluščit trohice smisla.
edit: slovnica
Pa gremo po vrsti in naštejmo stvari, ki jih je izi rekel, in niso resnične:
-pretepačina - tu sploh ne bom komentiral
-številni komboti - huh? obstajata lahek in težek udarec, to je pa to, razen če je zate kombo to, da sovražnika s pritiskom na isto tipko udariš več kot dvakrat
-zelo zahtevno pretepanje - sploh ni zahtevno, ves čas uporabljaš le eno (1!) tipko
-popolna neoptimizacija za pc - lavfa super na treh računalnikih
-nemogoče igranje z miško in tipkovnico - zelo udobno igranje, ko se privadiš bojevalnega sistema, sam igram celo na trackball, ne grem nazaj na gamepad, čeprav si ga lastim
-nespadanje/nepotrebnost za pc - velika škoda bi bila, če je ne bi bilo, igra je dobila kar zajeten fan-base pcjašev. Če obrnem tvojo logiko, če se tebi zdi, da ne paše na pc, to še ne pomeni, da so vsi takega mnenja.
-slaba zgodba - tudi tukaj se bom vzdržal komentarja
In da zopet obrnem, kar si sam rekel, če si si ti vzel čas in sprobal zadevo,
še ne pomeni, da vsem na dobri strojni opremi dela slabo.
Tako da pri bogu ne morem iz tvojega zgornjega posta izluščit trohice smisla.
edit: slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
svenica ::
pri veliko stavkih ima popolnoma prav
seveda te še prosim, da mi citiraš teh 'veliko stavkov'
kurim se pa zato, ker je igra izjemna, in menim da si snovalci
zaslužijo denar in podporo, taka iz riti povlečena mnenja pa ji delajo škodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
todman74 ::
svenica ::
Vse so precej povprečne (hd 7770, hd 6850), resolucija 1650x1080, frejmov na oko okoli 50+
Ampak to je precej nerelevantno, se mi zdi, da je zadnji patch odpravil težave s frameratom.
Ampak to je precej nerelevantno, se mi zdi, da je zadnji patch odpravil težave s frameratom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
svenica ::
Pol sta pa samo dve možnosti; ali so oni motorični invalidi
ali pa sem jaz motorični superman, čeprav nekako dvomim v slednje.
Boj je pač težaven, dokler se ga ne priučiš, ko pa se enkrat ga,
bi lahko pa špilal magari tud na volan.
ali pa sem jaz motorični superman, čeprav nekako dvomim v slednje.
Boj je pač težaven, dokler se ga ne priučiš, ko pa se enkrat ga,
bi lahko pa špilal magari tud na volan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
todman74 ::
No, da še jaz prispevam svoje mnenje. Igra je precej slabo optimizirana za PC, to je dejstvo. Imam sicer precej slabo grafično, ampak igre kot so Skyrim, Deus Ex, Mass Effect delajo dobro na moji konfiguraciji, tale pa pač ne.V povprečju mi Fraps našteje manj kot 30fps, grafika zgleda precej slabo (ABX in Stojanstvo bi verjeno kozlala), zgodba je povprečna, gibanje našega karakterja je neverjetno čudno, komande na tipkovnici so nenavadno razdeljene, povrhu vsega pa je igra še brutalno težka.
Ampak špil vleče. Umiram kot za stavo, včasih po več ur ponavljam eno in isto, meni pa je iz minute v minuto bolj všeč. Na prvi pogled sicer zgleda, da rabiš za igro ogromno "skila", ampak kot je že @zmajc pred mano napisal, je vse bolj v taktiki, koncentraciji in pravilnem tajmingu udarcev. Dejansko moraš zraven precej razmišljati. Pa v igri je zgleda ogromno zanimivih predmetov, ki pa so neenakomerno razdeljeni po "terenu", ponekod jih je veliko, drugod pa skoraj nič.
V glavnem....igra večini verjetno ne bo všeč, tistim ki pa jim bo, pa bodo nad njo navdušeni.
Ampak špil vleče. Umiram kot za stavo, včasih po več ur ponavljam eno in isto, meni pa je iz minute v minuto bolj všeč. Na prvi pogled sicer zgleda, da rabiš za igro ogromno "skila", ampak kot je že @zmajc pred mano napisal, je vse bolj v taktiki, koncentraciji in pravilnem tajmingu udarcev. Dejansko moraš zraven precej razmišljati. Pa v igri je zgleda ogromno zanimivih predmetov, ki pa so neenakomerno razdeljeni po "terenu", ponekod jih je veliko, drugod pa skoraj nič.
V glavnem....igra večini verjetno ne bo všeč, tistim ki pa jim bo, pa bodo nad njo navdušeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
ABX ::
30FPS imaš ker je oduren port in je lokano na to hitrost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
St235 ::
Vse so precej povprečne (hd 7770, hd 6850), resolucija 1650x1080, frejmov na oko okoli 50+
Ampak to je precej nerelevantno, se mi zdi, da je zadnji patch odpravil težave s frameratom.
A je res HD770 in HD 6850 samoumevno povprečje pri grafičnih?
In drugo, kako ti špil laufa pri 50FPS, če je max FPS zaklenjen na 30?
1080 ni ravno za dol past.
svenica ::
A ni bla HD 5770 že pred tremi leti komaj povprečna kartica, pa je hitrejša od 7770?
Mislim, da je 100e za grafično povprečje pri igričarjih, če ne že pod-povprečje.
Also, tale popravek je obvezen (odklene tudi fps lock)
http://blog.metaclassofnil.com/?p=275
Mislim, da je 100e za grafično povprečje pri igričarjih, če ne že pod-povprečje.
Also, tale popravek je obvezen (odklene tudi fps lock)
http://blog.metaclassofnil.com/?p=275
todman74 ::
30FPS imaš ker je oduren port in je lokano na to hitrost.
To, da je lokano, mi je hitro postalo jasno, ko mi Fraps niti enkrat ni naštel več kot 30fps. Ampak takšen pač sem, če me igra potegne, lahko brez problema ignoriram slabo grafiko, leseno gibanje.....če mi pa špil ni všeč, pa tudi odlična grafika ne pomaga. Je pa res, da moja 9800gt niti ob nakupu ni bila sposobna poganjat grafično najboljših iger, na kakšnih ultra nastavitvah. Mogoče bi za kakšen Crysis celo spremenil mnenje...
todman74 ::
No sedaj sem že malo bolj globoko v igri in vidim stvari spet malo drugače. Kot prvo, igra sploh ni tako ekstremno težka, kot sem na začetku mislil. Večino sovražnikov pobijam (z dobro opremo seveda) brez večjih problemov, velik izziv pa ostajajo nekateri "bossi", kar pa je dobro,ker igra nikoli ne postane dolgočasna. Če te pa že slučajno kater od teh šefov preveč j**e, lahko greš delat vmes kaj drugega, oziroma pobijat sovražnike na drugo področje. Sicer ni tole klasičen "open world", ampak vseeno zgleda, da je svet za raziskovanje kar velik.V špilu, je tudi veliko bljižnic, tako, da ni treba venomer ponavljati eno in isto, kot je nekdo omenil.
V glavnem, da malo skrajšam.....kdor ima rad "akcijo", zraven pa še raziskovanje sveta, ter zbiranje zanimivih predmetov, orožij, potem je tole igra zanj(o). Samo prvih par ur mora preživeti...Ljubitelji dobrih zgodb, bodo tukaj malo razočarani.
Men je igra zelo všeč in sedaj razumem tiste visoke ocene, ki jih je igra dobila na nekaterih priznanih gajmerskih straneh.
V glavnem, da malo skrajšam.....kdor ima rad "akcijo", zraven pa še raziskovanje sveta, ter zbiranje zanimivih predmetov, orožij, potem je tole igra zanj(o). Samo prvih par ur mora preživeti...Ljubitelji dobrih zgodb, bodo tukaj malo razočarani.
Men je igra zelo všeč in sedaj razumem tiste visoke ocene, ki jih je igra dobila na nekaterih priznanih gajmerskih straneh.
3furious ::
Na IGNju so predstavili 12 minut gameplaya iz nadaljevanja Dark Souls II, ki bo tokrat že od začetka na voljo za PC. Za prejšnja dela je malo manjkalo, da bi jih kupil, zdaj pa mi bo najbrž zmanjkalo izgovorov:)
In the age of information, ignorance is a choice.
todman74 ::
3furious ::
Predvsem kombinacija težavnosti in nededelanosti, največ pritožb sem slišal nad neigralnostjo Blightowna. Druga stvar pa je, da ko sem se odločal med DS in kako drugo igro, je ponavadi za malo zmagala slednja (npr. Skyrim, Dragons Dogma, Kingdoms of Amalur), predvsem na račun odprtega sveta. Podenje po hodnikih in blodnjakih mi ni tako zabavno kot raziskovanje odprtega sveta. Za Dark Souls 2 pa pravijo, da ne bodo dodajali preveč novih stvari, ampak raje dodelali obstoječe. Odstranili naj bi tudi večino "pain in the ass" elementov, recimo od začetka se bo dalo potovati med vsemi ognjišči.
In the age of information, ignorance is a choice.
McClane ::
Hm, pa saj to je ene vrste srž Dark Souls - ta zafrknjena težavnost in postopno bildanje karakterja. Blighttown se meni ni zdel čisto nič posebnega, vsaj ne napram ostalim stopnjam. Bi prej rekel, da nedeljski hack'n'slash igralci dandanes malo prehitro obupajo in označijo da je nekaj neigralno.
Mene je ravno ta napetost, ko veš da je lahko nekaj tam za vogalom, kar te lahko spešta v poden, držalo za ekranom. Pač, nikoli ne moreš biti preveč opremljen ali nabildan. Če pa misliš da boš letel čez stopnje, se pa bo zadeva vsekakor hitro končala, ker te že navaden okostnjak brez težav zakolje.
Špil enostavno ni za vsakogar.
Mene je ravno ta napetost, ko veš da je lahko nekaj tam za vogalom, kar te lahko spešta v poden, držalo za ekranom. Pač, nikoli ne moreš biti preveč opremljen ali nabildan. Če pa misliš da boš letel čez stopnje, se pa bo zadeva vsekakor hitro končala, ker te že navaden okostnjak brez težav zakolje.
Špil enostavno ni za vsakogar.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
St235 ::
Predvsem je neprecenljivo vzdušje ob tehtanju med tem ali greš pogledat še za en vogal, ali raje pobegneš na varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
todman74 ::
Predvsem kombinacija težavnosti in nededelanosti, največ pritožb sem slišal nad neigralnostjo Blightowna. Druga stvar pa je, da ko sem se odločal med DS in kako drugo igro, je ponavadi za malo zmagala slednja (npr. Skyrim, Dragons Dogma, Kingdoms of Amalur), predvsem na račun odprtega sveta. Podenje po hodnikih in blodnjakih mi ni tako zabavno kot raziskovanje odprtega sveta. Za Dark Souls 2 pa pravijo, da ne bodo dodajali preveč novih stvari, ampak raje dodelali obstoječe. Odstranili naj bi tudi večino "pain in the ass" elementov, recimo od začetka se bo dalo potovati med vsemi ognjišči.
Ne vem, kaj je z Blighttownom in njegovo "igralnostjo" narobe, meni osebno najbolj zanimiva lokacija. Pač skoz moraš biti skoncentriran, tako kot večino časa v igri.
In ko si že omenil open world igre.....sem velik ljubitelj Skyrima in Fallout serije, ampak Dark Souls mi je pa še za odtenek bolj všeč. Tako igra kot celota, kakor tudi raziskovanje sveta. Preprosto zanimivo se mi zdi, kako že od daleč vidiš truplo na kakšni skali (ker je zraven luč, oziroma duša), potem pa tuhtaš, kako priti do njega.
Kar se tiče Dark Souls 2....ne vem, če je dobro, da se bo dalo že od začetka potovati med ognjišči, zna kar precej poenostavit igro. Bi sam raje videl, da bi bolj dodelali "magijo" in pa "čudeže", ker kar precej zaostajata za zanimivostjo melee orožij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
3furious ::
Za Blighttown sem slišal, da tam zelo pada framerate in je skoraj neigralno. Sicer imam rad izziv, dokler umiram zaradi svojih napak, ne pa npr. zaradi neodzivnosti lika.
Fast travel je res dvorezni meč, včasih pripomore k igri, drugič pa jo le po nepotrebnem podaljšuje. V Dragon's Dogma je bil fast travel večino igre možen le v glavno mesto, ampak le če si imel waystone. Večina se je pritoževala, meni pa je bilo všeč, da je bilo treba vsak quest načrtovati. Ponoči so bili namreč vsi sovražniki težji, pojavilo pa se je še precej novih (zombiji, okostnjaki, duhovi). Poleg tega je bila še čista tema, tako da si rabil lanterno, ki pa je stalno kurila olje. Vedno je bilo napeto, ali mi bo ratalo priti do cilja pred temo. Oziroma če je že bila tema, če bom preživel.
Fast travel je res dvorezni meč, včasih pripomore k igri, drugič pa jo le po nepotrebnem podaljšuje. V Dragon's Dogma je bil fast travel večino igre možen le v glavno mesto, ampak le če si imel waystone. Večina se je pritoževala, meni pa je bilo všeč, da je bilo treba vsak quest načrtovati. Ponoči so bili namreč vsi sovražniki težji, pojavilo pa se je še precej novih (zombiji, okostnjaki, duhovi). Poleg tega je bila še čista tema, tako da si rabil lanterno, ki pa je stalno kurila olje. Vedno je bilo napeto, ali mi bo ratalo priti do cilja pred temo. Oziroma če je že bila tema, če bom preživel.
In the age of information, ignorance is a choice.
todman74 ::
Za Blighttown sem slišal, da tam zelo pada framerate in je skoraj neigralno. Sicer imam rad izziv, dokler umiram zaradi svojih napak, ne pa npr. zaradi neodzivnosti lika.
Jaz tega nisem opazil, je pa res, da celo igro igram na 30 fps, zaradi slabe grafične brez raznoraznih popravkov in me nič ne moti, ker se mi špil zdi pač tako dober(igralnost seveda).Obrnil sem igro enkrat že na easy (osnovni) stopnji, na NG+ me čaka še finalni boss, sedaj pa sem spet na prvi stopnji, kjer igram striktno kot sorcerer.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dark Souls 3 (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 95815 (653) | oo7 |
» | Elden Ring [Great Rune] (FromSoftware) (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Igre | 210355 (2281) | oo7 |
» | Bloodborne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Konzole | 23489 (796) | oo7 |
» | Dark Souls II (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 77526 (8711) | oo7 |
» | Code Vein (Prepare to Dine)Oddelek: Igre | 2640 (991) | oo7 |