Forum » Problemi človeštva » Prehitevanje mopeda čez polno črto
Prehitevanje mopeda čez polno črto
Daedalus ::
Še dobro da se prometne nesreče sploh ne morejo zodit, ker avto se res sutavi v sekundi dvajset.
Menda te v avtošoli učijo predvidevanja. Menda v to spada tudi predvidevanje, da se za nepreglednim ovinkom lahko skriva marsikaj. In če na to računaš, bo reakcijski čas precej krajši, kot pa če se popolnoma brezskrbno zaganjaš v ovinke. In ta razlika v pristopu, zna prihranit marsikako neprijetnost.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
St235 ::
Ni solatkov sindrom, le vozim tako, ker drugače bi me že parkrat vlekli iz soče ven, ni redkost da za ovinkom stoji srna ali pa avto v zidu, sedaj se bo našel vedno pa tudi kakšen kolesar na podobnem mestu.
Zdaj manjka pa še nasvet o tem, kako avto hitreje ustavi če prestaviš v nižjo brzino pa smo tam.
Neki je predvidevat situacije in prilagajat vožnjo XY stvarem. Drugo je pa trdit, da si tako varen voznik, da lahko predvidiš vsako situacijo, ne moreš naredit napake in da pravzaprav ne rabiš prometnih predpisov.
Pot ustavljanja pri 70 kmh v idealnih je okol 50 metrov. zdaj si pa v naravi začrtaj kako daleč je to, pa ti bo hitro jasno, da če ne voziš ravno 30 km/h je nemogoče trdit, da te ne more presenetit kamion, ki ti odvzame prednost.
dzinks63 ::
Pot ustavljanja pri 70 kmh v idealnih je okol 50 metrov.
To je izredno slabo, kaj takega so dosegali avtobili in gume precej starejših generacij. Sedaj se številke vrtijo okoli 40m zavorne poti pri zaviranju od 100km/h do zaustavitve vozila. Bolj športne izvedbe serijskih cestnih avtomobilov pa še precej manj, da o dirkalnikih ne govorimo. Nekaj več na to temo, primerjani test , zimska proti letni pnevmatiki. , kjer so prišli do nekaterih presenetljivih ugotovitev.
St235 ::
Jaz govorim o poti ustavljanja ti pa o zavorni poti, tako da zavorna pot plus reakcijski čas je še vedno 65m. Tako, da ne vem kaj bi rad povedal. pri 100km/h boš rabil več kot 65m da ustaviš avto, razen če verjameš,da je povprečno vozilo na slovenskih cestah formula 1.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Daedalus ::
Sedaj se številke vrtijo okoli 40m zavorne poti pri zaviranju od 100km/h do zaustavitve vozila.
Zdaj pa dodaj še vsaj eno sekundo reakcijskega časa, pa poračunaj pot, opravljeno v tem času. Tu dela večina voznikov grdo napako - sebe vzame iz enačbe.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
St235 ::
Pozabljaš, da vozniki kot šrenk in solatko ne rabijo upoštevat te sekunde. Oni v tej sekundi prestavijo v tretjo, pohodijo zavoro do konca in še jim ostane dovolj časa, da prižgejo cigaret in zgledajo cool.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dzinks63 ::
Jaz govorim o poti ustavljanja ti pa o zavorni poti, tako da zavorna pot plus reakcijski čas je še vedno 65m.
To so testi za zaustavitev od 100km/h, če upoštevaš zaustavitev od 70km/h je pa še veliko manj. Sedanja generacija normalnih avtomobilov avtomobilov v vsakdanjem prometu pač dosega zavorne poti okoli 40m pri zaviranju od 100km/h do zaustavitve ( na suhem asfaltu), to je sedaj nek standard, kateremu se hočejo približati vsi proizvajalci, tisti kateri dajo nekaj nase, pa tudi preseči.
St235 ::
Zakaj potem govorijo o zavorni poti?
Ampak saj je to tako ali tako irelavantno, ker to ne spremeni tega, da te lahko izsili tovorno vozilo, ki vzvratno zapelje na glavno cesto.
Po šernkovo to ne bi smelo bit prekršek, ker on rabi nafto, vozniki pa tak manever brez težav predvidijo in preprečijo trčenje.
Ampak saj je to tako ali tako irelavantno, ker to ne spremeni tega, da te lahko izsili tovorno vozilo, ki vzvratno zapelje na glavno cesto.
Po šernkovo to ne bi smelo bit prekršek, ker on rabi nafto, vozniki pa tak manever brez težav predvidijo in preprečijo trčenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Daedalus ::
To so testi za zaustavitev od 100km/h, če upoštevaš zaustavitev od 70km/h je pa še veliko manj. Sedanja generacija normalnih avtomobilov avtomobilov v vsakdanjem prometu pač dosega zavorne poti okoli 40m pri zaviranju od 100km/h do zaustavitve ( na suhem asfaltu), to je sedaj nek standard, kateremu se hočejo približati vsi proizvajalci, tisti kateri dajo nekaj nase, pa tudi preseči.
To, da danes praktično vsak Clio presega sposobnosti voznika, ni nič novega. V luči tega je podatek o poti, ki jo avto rabi, da se ustavi od trenutka, ko je voznik uspel končno dešifrirati, kaj se dogaja in odreagirat, manj pomemben od tistega ko je voznik uspel končno dešifrirati, kaj se dogaja in odreagirat. Tam se dogaja največ (napačnih) odločitev, s katerimi tehnika, ki ustavi avto, nima veliko veze. Se hitro ustavi... sam na to se zanašat, je prva precej napačna odločitev.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
šernk ::
Po šernkovo to ne bi smelo bit prekršek, ker on rabi nafto, vozniki pa tak manever brez težav predvidijo in preprečijo trčenje.
ben zamenjaj z razbitim avtom v zidu, da boš nehal klatit to nafto...ali pa skalo na cesti! Glede nato da slednje imam praktično vsak vikend pozimi vsaj na enem mestu, kamenje pa praktično vedno, me res ne sekira ali se bo še en kamion znašel na cesti ali ne. ker ali razbijem cel avto ali samo karter je popolnoma isti drek. Pa obstaja ena razlika: kamion je velik in ga lahko vidiš čez kakšen hribček, kamen pride pa svojih 20cm višine in ga lepo pobasaš če ne paziš. posledice so pa: razbit hladilnik, karter, z malo sreče še kaj drugega. Človeku, ki ne vidi avtobusa, da stoji na ravnem delu ceste, pa vem da ne bo nič pomagalo, ker videl tako ali tako ne bo nič.
aja kako točno se razlikuje če kamion pride na cesto po rikverc ali po naprej v trenutku ko ti pripelješ? Videl te tako ali tako ne bo pravočasno, ker je pač lokacija takšna kot je, če gre počasi rikverc ven bo v tistem trenutku ravno tam, kot če počasi spelje po naprej, nepremičnina sredi ceste in ti ga boš očitno nabasal v vsakem primeru.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24344 (20734) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34531 (28759) | bluefish |
» | prekoracitev hitrosti v "naselju" - imam kake moznosti ?Oddelek: Na cesti | 5122 (1726) | Yossarian |