Forum » Šport » Kolesarjenje, ko ni več mraz
Kolesarjenje, ko ni več mraz
Temo vidijo: vsi
jype ::
Invictus> Zakaj bi človek sploh hotel gonit gorca po asfaltu?
Ker je gonit SUV po javnih cestah preveč umazano in preveč nevarno za vse ostale ljudi.
Ker je gonit SUV po javnih cestah preveč umazano in preveč nevarno za vse ostale ljudi.
kitewing ::
jype ::
Najbolj žalostno je dejstvo, da se ostali udeleženci v prometu vedejo glede na to, kakšno kolo voziš.
Kadar sem s kripo me pri polni zavesti izsilijo, ker sem itak očitno revež, kadar sem z resnejšimi bicikli in imam na glavi čelado in na obrazu masko, pa zgolj ponesreči.
Kadar sem s kripo me pri polni zavesti izsilijo, ker sem itak očitno revež, kadar sem z resnejšimi bicikli in imam na glavi čelado in na obrazu masko, pa zgolj ponesreči.
Aston_11 ::
Mah, ostali se vedejo, kot da ne znajo kolesarja prehiteti. Ali preblizu, ali se preblizu vračajo, ali v škarje, ali v ovinek ali v polno črto. V glavnem kot da bi bili nesposobni narediti manever okrog kolesarja tako, da bi bilo vsaj približno varno.
kitewing ::
STU-III ::
Joke gor al dol, s specjalko se pride skoz ožje luknje kot z mautičam.
Ožje luknje, kot mautičam?
Nisem vedel, da je taka razlika med širinami balance ali se mi samo zdi?
BTW: just sayin...
Jype, sem videl, da si kolesaril od črnuč naprej, črnuče pa niso tako daleč od mene Lahko bi se nekaj st-jevcev zbralo in gremo na eno turo?
Ja, precej redno pripeljejo manj kot 5 centimetrov od balance, boli njih.
Haha, bojijo se zapeljat za trenutek na sosednji pas, da se nebi zgodil trk slučajno
Line secured.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: STU-III ()
jype ::
STU-III> Nisem vedel, da je taka razlika med širinami balance ali se mi samo zdi?
Na specjalkah mam 40 in 38cm široki balanci, na MTBjih pa 71 oz. 68.
STU-III> Jype, sem videl, da si kolesaril od črnuč naprej, črnuče pa niso tako daleč od mene ;) Lahko bi se nekaj st-jevcev zbralo in gremo na eno turo? :D
Hm, tudi skozi Črnuče grem kdaj, ampak posnetka pomoje nisem objavil - tisto zgoraj je nekdo drug.
Na specjalkah mam 40 in 38cm široki balanci, na MTBjih pa 71 oz. 68.
STU-III> Jype, sem videl, da si kolesaril od črnuč naprej, črnuče pa niso tako daleč od mene ;) Lahko bi se nekaj st-jevcev zbralo in gremo na eno turo? :D
Hm, tudi skozi Črnuče grem kdaj, ampak posnetka pomoje nisem objavil - tisto zgoraj je nekdo drug.
STU-III ::
tisto zgoraj je nekdo drug.
aha
glede balanc pa se mi niti ni zdelo, saj sam vozim samo "mautiča"... moram pa priznati, da včasih kje tudi skoraj podrgnem z balanco, kjer je preozko
aha
glede balanc pa se mi niti ni zdelo, saj sam vozim samo "mautiča"... moram pa priznati, da včasih kje tudi skoraj podrgnem z balanco, kjer je preozko
Line secured.
Invictus ::
A imaš žebelj na koncu ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
STU-III ::
@invictus
ja kaj naj pa rečem drugega, kot "podrgnem" ali odrgnem opraskam...
ja kaj naj pa rečem drugega, kot "podrgnem" ali odrgnem opraskam...
Line secured.
mr1two ::
Hm glede okretnosti bi jaz reku takole- za vožnjo po asvaltu se mi zdi specjalka dosti bolj odzivna- drža, vse gre direkt na cesto, gume so nafilane na 8 bar, skratka vse je direktno in instantno. Po asvaltu se z mtbjem počutim malo bolj nerodno, ker so tudi hitrosti malo nižje(običajno). Ne, da se ne da pičit, pa da se zvrneš na vsakem vogalu, sam se pozna, da imaš nekaj malega hoda pri vilicah, gume se čisto drugače obnašajo, tudi če so nafilane na 3.5- 4 bare.
Na terenu je vse drugače. Mtb oživi, čim zavoha makadam in kakšne potke. Da se tudi s specjalko, sam jo preveč preklada, ker nima gum za to(za gor še nekako, za dol mal bl počasi), vsak kamenček se pozna in ni nadzora, mtb pa z dobrimi gumami samo grabi, dobra vilca poskrbi za to, da spredaj ne spusti in to je to. Ko se po kakšnih zajebanih delih prekladaš levo desno je tudi zelo pomembno, kako spreten si- precej dobiš z izkušnjami.
Jaz sem največkrat z balanco zagrabu v količek, ko sem mel še eno mestno kolo. Tu pa tam osmukam po kakšnem drevesu z mtb balanco, vendar je to zelo redko.
BTW- okretnost je močno pogojena tudi s tem, ali ti je kolo prav ali ne. Na muslauf giantu, ki mi je vsaj številko prevelik okvir se ne počutim tako domače kot na specjalki ali mtbju. Da se, sam ni feedback čisto pravi.
EDIT:
Še nekaj je- 17 kilski železni dinozaver je neroden ko pijana krava v primerjavi s kakšnim novejšim 5 kil lažjim aluminjastim MTBjem. Tu je razlika ogromna.
Na terenu je vse drugače. Mtb oživi, čim zavoha makadam in kakšne potke. Da se tudi s specjalko, sam jo preveč preklada, ker nima gum za to(za gor še nekako, za dol mal bl počasi), vsak kamenček se pozna in ni nadzora, mtb pa z dobrimi gumami samo grabi, dobra vilca poskrbi za to, da spredaj ne spusti in to je to. Ko se po kakšnih zajebanih delih prekladaš levo desno je tudi zelo pomembno, kako spreten si- precej dobiš z izkušnjami.
Jaz sem največkrat z balanco zagrabu v količek, ko sem mel še eno mestno kolo. Tu pa tam osmukam po kakšnem drevesu z mtb balanco, vendar je to zelo redko.
BTW- okretnost je močno pogojena tudi s tem, ali ti je kolo prav ali ne. Na muslauf giantu, ki mi je vsaj številko prevelik okvir se ne počutim tako domače kot na specjalki ali mtbju. Da se, sam ni feedback čisto pravi.
EDIT:
Še nekaj je- 17 kilski železni dinozaver je neroden ko pijana krava v primerjavi s kakšnim novejšim 5 kil lažjim aluminjastim MTBjem. Tu je razlika ogromna.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mr1two ()
Daedalus ::
Hm glede okretnosti bi jaz reku takole- za vožnjo po asvaltu se mi zdi specjalka dosti bolj odzivna- drža, vse gre direkt na cesto, gume so nafilane na 8 bar, skratka vse je direktno in instantno. Po asvaltu se z mtbjem počutim malo bolj nerodno, ker so tudi hitrosti malo nižje(običajno). Ne, da se ne da pičit, pa da se zvrneš na vsakem vogalu, sam se pozna, da imaš nekaj malega hoda pri vilicah, gume se čisto drugače obnašajo, tudi če so nafilane na 3.5- 4 bare.
Problem (vsaj zame) je pri specialki drža. Kaj ti pomeni geometrija, če si pa pol tako nabit na bicikl, da te to omejuje, pa po možnosti še pripet na SPD-je. Drža na MTB-ju da precej več svobode in s tem lahko vedno delaš okoli morebitnih pomanjkljivosti geometrije. Pa itak so MTB-ji (vsaj om all mountain, ki ga vozim) zelo okretni bicikli.
BTW- okretnost je močno pogojena tudi s tem, ali ti je kolo prav ali ne. Na muslauf giantu, ki mi je vsaj številko prevelik okvir se ne počutim tako domače kot na specjalki ali mtbju. Da se, sam ni feedback čisto pravi.
Jaz mam gorca za številko "premajhnega". Idealno, če hočeš okretnost, malo slabše za gonit. Sam ajd, kontrolo rabiš ko greš dol, tako da je to čisto dober kompromis.
Še nekaj je- 17 kilski železni dinozaver je neroden ko pijana krava v primerjavi s kakšnim novejšim 5 kil lažjim aluminjastim MTBjem. Tu je razlika ogromna.
Se ne bi čisto strinjal. Če lahko spodobno dobro premetavam naokoli 200 kil težek motor, pol mi razlika med 17 in 12 kil pri upravljanju ne pomeni ničesar. Se pozna pri vzponu... drugače pa ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Kaj ti pomeni geometrija, če si pa pol tako nabit na bicikl, da te to omejuje
Ne omejuje te - omogoča ti, da imaš bistveno (za 20%) nižje težišče, ki ga lažje premikaš naprej in nazaj.
Ne omejuje te - omogoča ti, da imaš bistveno (za 20%) nižje težišče, ki ga lažje premikaš naprej in nazaj.
Daedalus ::
Meni je drža na specialki samo neudobna. Mam raje bolj vzravnano držo, ki ravno tako omogoča veliko (več) premikanja naprej/nazaj ali pa levo/desno. Težišče je pač višje... ni pa to neka katastrofa. Moj mestni bicikl ima geometrijo kot specialka in ravno, rahlo privzdignjeno krmilo, kar je precej dobra kombinacija.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Meni je drža na specialki samo neudobna.
Verjamem, mnogim je, ki si ne znajo pravilno nastavit bicikla.
Verjamem, mnogim je, ki si ne znajo pravilno nastavit bicikla.
bluefish ::
Heh, po mestu se vozit z zicem do neba, niti slučajno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
jype ::
To se vam samo zdi, da je zic visoko - noge na pedalih so točno enako stegnjene kot pri vseh drugih biciklih, le glava je nižje, da lahko učinkoviteje voziš, pospešuješ in zaviraš.
Daedalus ::
Verjamem, mnogim je, ki si ne znajo pravilno nastavit bicikla.
Moji bicikli so pravilno nastavljeni.
To se vam samo zdi, da je zic visoko - noge na pedalih so točno enako stegnjene kot pri vseh drugih biciklih, le glava je nižje, da lahko učinkoviteje voziš, pospešuješ in zaviraš.
Glava je nižje predvsem zaradi zračnega upora. S pospeševanjem in zaviranjem ima to bolj malo zveze.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Glava je nižje predvsem zaradi zračnega upora. S pospeševanjem in zaviranjem ima to bolj malo zveze.
Ne. Kljub temu, da je cestno kolo praviloma krajše od gorskega, navori, ki pri zaviranju dvigujejo zadnje kolo, pri pospeševanju pa prednjega, delujejo z znatno manjšo ročico zaradi znatno nižjega težišča, ki se lahko še precej bolj pomika naprej in nazaj (predvsem zaradi krmila, ki omogoča prijemanje na mnoge različne načine in posledično držanje riti na intervalu kakih 40 centimetrov). Pri močnejšem pospeševanju veliko dela opravljajo tudi roke, ki krmilo držijo skrajno spodaj.
O udobju med vožnjo največ pove orientacija medenice med sproščeno vožnjo - kadar je kolo pravilno nastavljeno, je ob sproščeni vožnji medenica nagnjena naprej, hrbet pa izravnan.
Ne. Kljub temu, da je cestno kolo praviloma krajše od gorskega, navori, ki pri zaviranju dvigujejo zadnje kolo, pri pospeševanju pa prednjega, delujejo z znatno manjšo ročico zaradi znatno nižjega težišča, ki se lahko še precej bolj pomika naprej in nazaj (predvsem zaradi krmila, ki omogoča prijemanje na mnoge različne načine in posledično držanje riti na intervalu kakih 40 centimetrov). Pri močnejšem pospeševanju veliko dela opravljajo tudi roke, ki krmilo držijo skrajno spodaj.
O udobju med vožnjo največ pove orientacija medenice med sproščeno vožnjo - kadar je kolo pravilno nastavljeno, je ob sproščeni vožnji medenica nagnjena naprej, hrbet pa izravnan.
__Devil__ ::
Tudi sam kolesarim v času poletja po 2-3 ure dnevno (pogosto več) z BMX in gorskim kolesom povsod (narava, gozdne poti itd.) Nimaš boljšega, če mene vprašaš. Pa še vidiš kaj lepega. Idealno za sprostiev, rekreacijo, nabiranje kondicije in dodatnih spretnosti. Je pa res, da je kvalitetna izdelava kolesa izjemnega pomena. Kar se tiče drže telesa na kolesu je pa vedno drugačna zaradi terena in težavnosti. Temu ne pripisujem velikega pomena, ker je pomembno, da se premikam, ni važno kako. Čimhitreje temboljše. Zavor osebno ne uporabljam, ker je hupa dovolj glasna. Razen v izrednih situacijah, ki pa jih ni. Tudi vode ne sme primankovati. V kratkem načrtujem nakup MTB-ja z aluminjastim ohišjem, izbire je veliko in je zato tudi težka. Še posebej, če te to področje veseli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: __Devil__ ()
STU-III ::
To se vam samo zdi, da je zic visoko - noge na pedalih so točno enako stegnjene kot pri vseh drugih biciklih, le glava je nižje, da lahko učinkoviteje voziš, pospešuješ in zaviraš.
In le hrbet bolj trpi
Line secured.
tt2advanced ::
nice landscape pa teren zgleda čist hud - just sayin' (lj promet???prot temu).. tale Gee ma vedno čist hude filmčke..
What Else Is There?
jype ::
Tolk o okretnosti. Če bi bil na specjalki, ga ne bi ujel.
Birdcam zgleda pa skor tko kot dogcam.
Birdcam zgleda pa skor tko kot dogcam.
tt2advanced ::
Tolk o okretnosti. Če bi bil na specjalki, ga ne bi ujel.
ja seveda..
http://www.adventure-journal.com/2011/0...
poudarek je na non-custom made bike-u...
What Else Is There?
jype ::
Mipe> jype, res bi rad videl, da to svojo ljubljeno specialko zapelješ po tisti gorski trasi.
Na surlo bi se prevrnu po dveh metrih in pristal na hrbtu. Sokol nikoli ne bi imel možnosti ujet vabe.
Na surlo bi se prevrnu po dveh metrih in pristal na hrbtu. Sokol nikoli ne bi imel možnosti ujet vabe.
jype ::
tt2advanced> poudarek je na non-custom made bike-u...
Na navadni specjalki greš po asfaltiranem ravnem klancu komot 250.
Na navadni specjalki greš po asfaltiranem ravnem klancu komot 250.
Aston_11 ::
Kot da bi dal na formulo gume od traktorja in si predstavljal, da se voziš s tramvajem ;) En drek je to, vsakič ko grem, pridem bolj zjeban nazaj - vsakič bolj hitro, višje, hitreje in vsakič bolj jebejo tace. Strečing in ta jajca ne pomagajo neč, zgleda da pride vsakič do poškodb mišic in se ne pocajtajo nazaj, ko jih že jajcam dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
STU-III ::
tt2advanced> poudarek je na non-custom made bike-u...
Na navadni specjalki greš po asfaltiranem ravnem klancu komot 250.
In, kaj se zgodi potem, ko ubogi ležaji ne prenesejo več?
Line secured.
jype ::
STU-III> ubogi ležaji
Niso prav nič ubogi - kolesa specjalke so precej velika.
bluefish> Kje je to?
Približno tukaj, samo ena druga pot.
Niso prav nič ubogi - kolesa specjalke so precej velika.
bluefish> Kje je to?
Približno tukaj, samo ena druga pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
STU-III ::
Ja in, kdo je že šel po klancu s specialko 250km/h???
To mora biti pa dolga ravnina in prazna cesta, ker če bi koga srečal pri tej hitrosti, te nič več ne ustavi, pa če bi kak ovinek zagledal, se ti tudi ne piše kaj dobrega.
To mora biti pa dolga ravnina in prazna cesta, ker če bi koga srečal pri tej hitrosti, te nič več ne ustavi, pa če bi kak ovinek zagledal, se ti tudi ne piše kaj dobrega.
Line secured.
mr1two ::
STU-III
Jaz bi se bolj obremenjeval s strukturo samega plašča, ležajem nebi blo popolnoma nič.
Aston 11-
Kako zgleda tvoj počitek?
Jaz bi se bolj obremenjeval s strukturo samega plašča, ležajem nebi blo popolnoma nič.
Aston 11-
Kako zgleda tvoj počitek?
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
STU-III ::
STU-III
Jaz bi se bolj obremenjeval s strukturo samega plašča, ležajem nebi blo popolnoma nič.
Imaš prav, nisem pomislil na kolo, ki je veliko večje od ležaja.
Line secured.
jype ::
Double_J> jype, kaj pa tolk na bremzi visiš brez potrebe.
Ker moram pazit na psa, ker je že star.
Ker moram pazit na psa, ker je že star.
Malajlo ::
STU-III ::
Glej, da te kakšna strela ne useka
Line secured.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
STU-III ::
Ne grem tok počas, sej mam specjalko.
Jah ampak ne pozabi, da se blisk odvije s skoraj svetlobno hitrostjo
Line secured.
jype ::
Jaz grem hitreje.
Vi mislite, da se šalim, ampak je res.
V sredo zjutraj sem se odpravljal v službo in pograbil telefon, zaslon pa je pokazal, da je baterija napolnjena do sedeminšestdeset odstotkov svoje kapacitete.
Ko sem telefon iz žepa potegnil v službi, je ta jasno naznanil, da je zdaj baterija napolnjena do devetinšestdeset odstotkov kapacitete.
Praktično edina možna razlaga je, da sem zaradi nadsvetlobne hitrosti potoval nazaj v prostor-času.
Vi mislite, da se šalim, ampak je res.
V sredo zjutraj sem se odpravljal v službo in pograbil telefon, zaslon pa je pokazal, da je baterija napolnjena do sedeminšestdeset odstotkov svoje kapacitete.
Ko sem telefon iz žepa potegnil v službi, je ta jasno naznanil, da je zdaj baterija napolnjena do devetinšestdeset odstotkov kapacitete.
Praktično edina možna razlaga je, da sem zaradi nadsvetlobne hitrosti potoval nazaj v prostor-času.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22667 (15494) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52542 (45831) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61579 (54769) | jype |