» »

Izbira kolesa

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5 ... 11

kitewing ::

S specialko na zelo kratkem odseku lahko stisnem do 50km/h (pri prehitevanju), na daljših turah pa glede na mojo kondicijo in moč žal ne gre.

S starim MTB-jem so bile večje hitrosti od 60km/h nevarne, ker se je okvir zvijal in v-brake zavore niso prijele (hud adrenalin pri spustu iz Kravavca / skoraj brez zavor). "Nov" MTB ima kvalitetne disk zavore, močnejši stabilnejši okvir in se pri večjih hitrostih počutiš varno.

jype ::

kitewing> S specialko na zelo kratkem odseku lahko stisnem do 50km/h (pri prehitevanju), na daljših turah pa glede na mojo kondicijo in moč žal ne gre.

Potrebuješ še partnerja, da se bosta menjavala pri "vleki". Od Mokarja do Podpeči sva midva _povprečje_ privlekla do 55km/h.

gruntfürmich ::

Okapi je izjavil:

Čisto tako, mimogrede, zakaj namesto podloženih hlač ni raje zic malo mehkejši? Če bi imel tisto mehko podlago na zicu, namesto v hlačah, bi moral učinek biti enak, ne?

JO.

ja, jst osebno imam rad oboje; mehak (gelni) sedež in podložene hlače. oboje je uredu za kolesarjenje, namenske hlače prav tako.
vendar se 'profiči' raje odločajo za trd zic, pa ne vem ali je to nujno zaradi oblike sedeža da ne more biti mehak ali pa je to res tako nepogrešljivo...

jype je izjavil:

Potrebuješ še partnerja, da se bosta menjavala pri "vleki". Od Mokarja do Podpeči sva midva _povprečje_ privlekla do 55km/h.

to pa malce dvomim...:D ali pa je bil odsek navzdol, pa veter u hrbet, pa razdalja mala?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Veter v hrbet, okoli 8km. http://maps.google.com/?q=i%C5%BEanska%...

gruntfürmich> pa ne vem ali je to nujno zaradi oblike sedeža da ne more biti mehak ali pa je to res tako nepogrešljivo...

Pri "gonjenju" itak ne sediš, ampak se sedeža komaj dotikaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

energetik ::

To moraš že konkretno gonit, da se ne dotikaš. Če nisi profesionalc, crkneš pri taki vožnji v 10min.
Sicer pa tudi meni ni logično, zakaj forsirajo take trde sedeže.
Jaz imam takega z gelom in luknjo na sredi, pa mi je glih OK, komot bi bil še mehkejši.
Nekaj podobnega priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

Hm? Zdržat eno uro pri taki vožnji se kar da, potem pa pač malo bolj sediš in manj goniš.

Ožji, trši, bolj primeren za cestne bicikle.

kitewing ::

Bolj je pomembna oblika sedeža in geomertija okvirja kot pa oblazinjenje. Tole je moj sedež na MTB http://www.chainreactioncycles.com/Mode... Tudi pri daljšjih turah 6-8h je dovolj udoben.

bajsibajsi ::

Madonca jaz si pa ne bi upal narediti spust pri 83 km/h. No pa saj tud ne morem bit tko hitr...

Okapi ::

Jaz sem šel največ 57 km, po nekem klancu z Janč, sicer res s city bikom (malo boljšim, pa vseeno), pa se mi je zdelo že hudo veliko in sem raje začel bremzat:-)

O.

jype ::

Ja ampak z Janč so ovinki kar zoprni, recimo z Rakitne se pa s cestnim biciklom komot gre hitreje kot 100 na ravnih odsekih, pa ko nasprot pridirja motorno kolo s še višjo hitrostjo je tudi nadvse prijeten občutek.

Spock83 ::

Fantje, samo ne sekat ovinkov prosim.
http://sketchbook.si

dolenc ::

Gorc, ni moj niti ne poznam, če komu kej pomaga :)

DragonHeart ::

čakaj zakaj se z jypom menite o tem kako voziti po ovinkih in kako se izmenjavat pri zračnem uporu če tema govori o izbiri kolesa?

troll futr anybody?

Mipe..katero kolo si potem izbral? Si že kupil?

Zgodovina sprememb…

Mipe ::

Takega. Še nisem kupil, je pa zdaj ravno pravo vreme za to. Se moram malo podvizat!

oemdzi ::

jype je izjavil:

Ja ampak z Janč so ovinki kar zoprni, recimo z Rakitne se pa s cestnim biciklom komot gre hitreje kot 100 na ravnih odsekih, pa ko nasprot pridirja motorno kolo s še višjo hitrostjo je tudi nadvse prijeten občutek.


Normalen clovek potrebuje kolo samo za do 5km razdalje, vse ostalo je merjene ku*ca ... Imas avto, vlak, bus ...

DragonHeart ::

Mipe je izjavil:

Takega. Še nisem kupil, je pa zdaj ravno pravo vreme za to. Se moram malo podvizat!


videti je super! Všeč mi je da je balanca nad sedežem, zaradi česar bo vožnja bolj udobna. Tisti k imajo sedež dvignjen pol metra nad balanco so mi naravnost za umret smešni...vsi udarci gredo direktno v roke, ki morajo že tako ali tako pri preveč dvignjenem kolesu stalno držati celo težo telesa. Skrajno neudobno.
Sporoči kako se obnese:)

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

oemdzi je izjavil:

jype je izjavil:

Ja ampak z Janč so ovinki kar zoprni, recimo z Rakitne se pa s cestnim biciklom komot gre hitreje kot 100 na ravnih odsekih, pa ko nasprot pridirja motorno kolo s še višjo hitrostjo je tudi nadvse prijeten občutek.


Normalen clovek potrebuje kolo samo za do 5km razdalje, vse ostalo je merjene ku*ca ... Imas avto, vlak, bus ...


Ne moreš ljudi po sebi soditi. Glede na cene bencina se lahko zgodi, da bo vsak "normalen" človek naredil dnevno do 50km (v službo in nazaj).
Eni pač uživamo na kolesu in nam ni samo prevozno sredstvo od točke A do točke B. Moja lanska najdaljša tura v enem dnevu je bila 142km in preko 3100vm. Muka? Ne, čisti užitek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

Mr Hilter ::

kitewing je izjavil:

oemdzi je izjavil:

jype je izjavil:

Ja ampak z Janč so ovinki kar zoprni, recimo z Rakitne se pa s cestnim biciklom komot gre hitreje kot 100 na ravnih odsekih, pa ko nasprot pridirja motorno kolo s še višjo hitrostjo je tudi nadvse prijeten občutek.


Normalen clovek potrebuje kolo samo za do 5km razdalje, vse ostalo je merjene ku*ca ... Imas avto, vlak, bus ...


Ne moreš ljudi po sebi soditi. Glede na cene bencina se lahko zgodi, da bo vsak "normalen" človek naredil dnevno do 50km (v službo in nazaj).
Eni pač uživamo na klesu in nam ni samo prevozno sredstvo od točke A do točke B. Moja lanska najdaljša tura v enem dnevu je bila 142km in preko 3100vm. Muka? Ne, čisti užitek.


Ja, tisti ki v službi 8 ur na dan visite na internetu, res nimate problema še z 2 urno dnevno kolesarsko furo.

Zanimivo.

energetik ::

Ne, še uživamo v obveznem razgibavanju, saj bi drugače po 8h sedenju zgnili. Pa naj bo to kolo ali tek ali hoja.

GeForce ::

JohanP in jype : Dve leti nazaj sem kupil Scott Aspect 30 2010 Link2(model z V-Brake, ne tisti z diski), in glede na to da vidim da se nekoliko bolj spoznata na kolesa, me zanima kaj menita o opremi,...?

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GeForce ()

gruntfürmich ::

niso scotti na splošno malce precenjeni?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GeForce ::

Možno, takrat mi je prodajalec svetoval tega, pa še dve drugi znamki, ampak se mi je zdel ta nekako najboljši. Nevem pa ali je bil od tistih treh najboljši ali ne :)

jype ::

GeForce> kaj menita o opremi,

Običajna oprema nižjega srednjega razreda. Čisto OK za srednje obremenitve.

Gray_Warden ::

Vsekakor mora biti oprema višjega razreda da prenese vse obremenitve vožnje po mestu.

jype ::

Obremenitve so odvisne od načina vožnje, ne od kraja.

Gray_Warden ::

sem sklepal po tvojih posnetkih vožnje po mestu. Vsekakor za tisto nujno potrebuješ opremo višjega razreda in gorsko kolo za 200.000 bivših SIT.

In seveda do konca dvignjen sedež, da si v konstantni pripravlenosti na vožnjo čez grbine.

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

Vožnja po mestu:

jype ::



Gray_Warden> In seveda do konca dvignjen sedež, da si v konstantni pripravlenosti na vožnjo čez grbine.

Sedež je visoko zato, da tvoj toraks povzroča čim manjši zračni upor.

bajsibajsi ::

Ali pa v dolocenih pogojih, ce si zelo visok.

šernk ::

55km/h na ravninskih trasah ni nobena umetnost (sploh če prestave to dopuščajo, pri 24ih prestavah si nekje na meji norenja že pri 50km/h, kar je več že bolj ali manj le loviš vrtljaje), sva držala s frendom 45km/h, pa sva imela prej za seboj cca 15km vzpona s premagano višinsko razliko kakšnih 800-900m. In vse to na kolesu, ki je stalo 65.000 SIT, ter servis 2 leti nazaj me je stal 28€.

In seveda do konca dvignjen sedež, da si v konstantni pripravlenosti na vožnjo čez grbine.


sam imam sedež visoko zaradi tega da se noge lepo skoraj v celoti iztegnejo, pri vožnji v klanec prihraniš tako ogromno energije.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JohanP ::

GeForce je izjavil:

JohanP in jype : Dve leti nazaj sem kupil Scott Aspect 30 2010 Link2(model z V-Brake, ne tisti z diski), in glede na to da vidim da se nekoliko bolj spoznata na kolesa, me zanima kaj menita o opremi,...?

Hvala


Bicikl ima geometrijo in opremo, ki se imo svetuje rekreativcu začetniku, ki ima malce resnejši namen pogostega odkrivanja kolovozov in stezic za hišo. Nima pa še izkušenj, časa in/ali konjske kondicije. Oprema je kvalitativno zelo uravnotežena. Razred deore je primeren tudi za hujšo zlorabo in je cenovno ugoden (menjava komponent zaradi obrabe) rekreativcu, ki tedensko naredi do 100km (2000 višincev), nima izrazite tehnike vožnje, ter še išče svoje mesto v različnih oblikah gorskega kolesarjenja (in nima manije vsak gram šteje:). Pogosto se menja gonilni ležaj, račna, verižnika in veriga,... Če opisane menjaš 1x letno te v razredu material deore pride okrog 80€. V razredu deore XT najmanj 160€, v razredu XTR pa te 170€-200€ pride samo zadnji verižnik....

Jaz sem začel v razredu deore in prednje vzmetenem kolesu teže cca 13,5kg. Dve leti kasneje sem vedel kje, kaj in na kakšen način hočem vozit bicikl...

GeForce ::

No potem pa je to ravno pravo kolo zame :) . Rekreativni začetnik, brez kakšnih prilagojenih menijev in brez konjske kondicije.

energetik ::

šernk je izjavil:

55km/h na ravninskih trasah ni nobena umetnost (sploh če prestave to dopuščajo, pri 24ih prestavah si nekje na meji norenja že pri 50km/h, kar je več že bolj ali manj le loviš vrtljaje), sva držala s frendom 45km/h, pa sva imela prej za seboj cca 15km vzpona s premagano višinsko razliko kakšnih 800-900m.
Še enkrat - važno je kakšna imaš prestavna razmerja, ne pa koliko prestav imaš na voljo. Jaz imam na gorcu 27, pa je okoli 45km/h že meja, ker je že težko s pedali dohajati vrtenje koles. Če bi dal spredaj treking kombinacijo verižnikov, bi bila pa druga pesem.

Sicer pa ne vem, kaj počnete z bicikli, da morate tako pogosto menjati opremo. Moja Deore LX po 13letih in okoli 20.000km deluje brezhibno, od menjalnikov, do ročk in ležajev. Menjal sem 1 zajlo za prestave in zavorne gumice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

JohanP ::

energetik je izjavil:


Sicer pa ne vem, kaj počnete z bicikli, da morate tako pogosto menjati opremo. Moja Deore LX po 13letih in okoli 20.000km deluje brezhibno, od menjalnikov, do ročk in ležajev. Menjal sem 1 zajlo za prestave in zavorne gumice.


Nekateri smo, iz stopnje začetnega rekreativca, evoluvirali v višje oblike... :))
Tudi na mojem prvem biciklu so bile menjane le zajle, gume, gumice in krmilni ležaj se mi zdi. Za kilometre pa težko rečem, v prvih dveh letih imo cca 6-8k, potem pa po par sto na leto.
Na drugem biciklu je bilo menjano vse živo večkrat, zaradi obrabe, zlorabe ali kombinacije. Dejansko gre zdaj za drug (tretji, četrti) bicikel, kot na začetku :D (firma okvirja je ista)
Kilometrov pa že dolgo ne štejem več - to je za sisije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JohanP ()

jype ::

energetik> Sicer pa ne vem, kaj počnete z bicikli, da morate tako pogosto menjati opremo.

We get hit by trucks, cars, bears and trees.

Nazadnje ko sem menjal menjalnik je bilo zato, ker se je veja zataknila vanj med spustom in ga preprosto zlomila. Obroč specjalke sem menjal, ko sem v Ljubljani spregledal, kako globoka je dejansko luknja v cesti, ker je že padal mrak.

Daedalus ::

No no Jype, pocasi se dalec pride, kolo ni za dirkat ! Bos padel in se opraskal. Sicer me pa zanima zakaj bi normalen clovek moral voziti hitreje kot 20 kmh, razen ce ima malega ...


? 20 km/h je... nič. S klanca za našo bajto se po gozdnih poteh vozim do 40 km/h, pa je to zelo na ziher, z veliko rezerve.

Hitrosti? 20km/h po asfaltni cesti je en dolgčas, saj te lahko mamca, ki gre v trgovino prehiti. Z malo kondicije so povprečne hitrosti po ravni cesti cca 30km/h. Osebno me navdušujejo višje brzine po klancih navzdol, kjer imam osebni rekord 83km/h in upam, da bo kmalu presežen. Sicer več časa preživim na (gorskih)gozdnih poteh, kjer so pa hitrosti malo nižje, pa so še vedno višje od 20km/h. Vsak ima svoje užitke....


He he, norci pa to. Jaz sem šal max 55 km/h po precej grobem makadamu, max ~60 km/h po asfaltu. Je pa res, da večino časa rinem v kak ornk klanec, dol se pa peljem bolj na easy... večino časa se vozim sam in zna biti grdo, če se kje razbiješ. Bicikl pa je polno vzemeten Giant, z disk zavorami. Mogoče menjam za Kono konec leta...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

LeQuack ::

Za takle abuse kot je v spodnjem videotu pa že rabiš neko kvaliteto:

Quack !

GrozniIgor2 ::

Trenutno sem v bolnici, pa sem se še enkrat včlanil....

Trdi sedeži na kolesih so zato (če še nihče ni opazil), ker če imaš mehki sedež , se ti tisti dve kosti, na katerih bi moral sedeti pogreznejo v peno, sedežna pena pa ti potem pritiska na tamalega (K....).
Potem pa ti zaradi prekoračitve terminalnega praga vzburjenja živcev (tako nekako se temu reče)po nekaj urah kolesarjenja od neprestanega tresenja tamali ˝zmrzne˝.
In ni fajn filling.In tudi zdravo ni.
Lahko se uporablja sedež z luknjo, a v principu je namenjen drugemu spolu.
Po dveh treh dnevih kolesarjenja ( z kolesarskimi pleničkami-hlačami obvezno direktno na golo rit) se rit utrdi in lahko kolesariš ure in ure.
Lp.Igor

Je pa spust s Kureščka prav užitek, heheeeej...fijuu

gruntfürmich ::

hja, meni tamali odreveni neodvisno od trdote sedeža.
morda bi pomagalo če bi bil sedež samo opora za ritni kosti, in ne še zraven podaljšek za pod tiča...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

Narobe maš naštiman neki. Al maš okvir napačne velikosti, al pa zic prenizko/previsoko/preveč naprej/nazaj.

bajsibajsi ::

@LeQuack
Vedno mi je interesantno (samo) gledati take spuste. Prepad na desni je OMGWTFZ0MG. Ce bi tam mal prevec zasel s poti, ne pomaga nobena kvaliteta vec. :D

Zgodovina sprememb…

Mipe ::

Morda še padalo kot del kolesarske opreme ;)

GrozniIgor2 ::

gruntfurmich:
Če že imaš ozek, nepodložen, samo z usnjem prevlečen sedež in ti dreveni, ima jype prav.
Nekaj imaš narobe nastavljeno. Površina sedeža mora biti postavljena natančno vzporedno z tlemi, saj si tako najbolj stabilen na sedežu, podaljšek spredaj je namenjen dodatnemu krmarjenju in oprijemu kolesa, tako da so lahko prekratki sedeži tudi nevarni.
Najverjetneje je cela tvoja geometrija sedenja na sedežu malce čudna.
Pojdi h kakemu znalcu, naj ti jo pomaga nastaviti.
Jaz sam sem si zaradi 1,5 cm previsokega zica skoraj zjebal kolena.

Lp.Igor
Smrk, spomnil sem se da so mi prejšnji mesec iz kleti v Lj. ukradli kolo.
Če ga kdo vidi ;
Iz l.2002, Obtolčen Specialized Hard rock, rumen, Deore oprema (24)Lx?;
modifikacije: kratka pipa (60 mm) Ritchey na bilanci, Marzocci črne zračne vilice brez nalepk, žična zaščita 6mm zadnjih prestav,Mavic felga spredaj, špice za kolesa v sedežni cevi, Selle sedež, vpenjalne/navadne gonilke, šmrc... skoraj neuničljiv, 20-25.000,00 km bolj ali manj gorskih..... pizda jim materina...
šmrc...

gruntfürmich ::

okvirja nimam ravno po meri, to je res.
bom pa morda res šel kam da mi optimalno nastavijo fajfo in višino sedeža, če se bom letos kaj dosti vozil...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

PacificBlue ::

Danes sem spet odpeljal okol 36 km in morm rečt da je bilo dosti lažje, trdi sedez je po moje zato, da kdaj tud vstanes vmes in mal zagonis, si tako hrbet sprostis. in rit. Ponavadi ko me ze grabi v križu mal zagonim stoje in stojim neki časa, poem pa spet naprej sede, meni pomaga. In nimam nobenih bolečin v mišicah ali zadnjici zdaj ko sem doma, kar se mi zdi mal čudno ker je bila to sele druga daljsa voznja letos.

Zgodovina sprememb…

GrozniIgor2 ::

Če te v križu štiha, imaš premehke trebušne mišice, ki bi morale podpirat trup, tako pa v bistvu visiš na hrbtnih vezeh in mišicah.
To pa nej dobro...

Down, boy... Gimme twenty... vsak dan.

Lp.Igor

Zgodovina sprememb…

GeForce ::

Twenty of what?
Imam ponavadi enake probleme z bolečim hrbtom, je pa res tudi "six-pack" spredaj kar lepo "zalit" :))

Okapi ::

Twenty of this;)

kitewing ::

GrozniIgor2 je izjavil:

Če te v križu štiha, imaš premehke trebušne mišice, ki bi morale podpirat trup, tako pa v bistvu visiš na hrbtnih vezeh in mišicah.
To pa nej dobro...

Down, boy... Gimme twenty... vsak dan.

Lp.Igor

Res je! Trebušne in hrbtne mišice so na kolesu tudi zelo pomembne. Na zimskih kolesarskih treningih imamo v ogromno vaj za ojačanje hrbtnih in trebušnih mišic. Zelo pomembna je geometrija in velikost kolesa.

Xequerin ::

Ali je 20,5" prava velikost za 178cm?
strani: 1 2 3 4 5 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Šport
41262654 (585) meho7
»

Nakup kolesa za vsak dan

Oddelek: Šport
7441 (344) mr1two
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
695350 (3147) ejnita

Več podobnih tem