Forum » Šport » Izbira kolesa
Izbira kolesa
Temo vidijo: vsi
bajsibajsi ::
Jaz imam tudi tus v sluzbi, kljub temu da 7-8 ur na dam sedim za racunalnikom in telefonom. Hehe..
jype ::
amigo_no1> Busi dobro škropijo ;((.V čem si se vozil tisti dan (potapljaška obleka :D) ?
http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf...
http://www.x-bionic.com/men/biking/moun...
http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf...
http://www.gorebikewear.com/remote/Sate...
energetik> Jype ima baje tuš v službi. Sicer pa bi si jaz v takem primeru vsaj zapisal registrsko od busa ter lepo poslal pritožbo na LPP, če že voznika ne bi nadrl na naslednji postaji.
Nah, na tistem odseku praktično nima izbire. Lahko bi edino vozil počasneje kot 10km/h, potem bi se pa pritoževali objestni vozniki, ki morajo vozit za njim.
Spock83> Jaz si mogoče tega anbavim za po LJ: http://csepelroyal.hu/ :)
Ma sodelavec, je nice.
http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf...
http://www.x-bionic.com/men/biking/moun...
http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf...
http://www.gorebikewear.com/remote/Sate...
energetik> Jype ima baje tuš v službi. Sicer pa bi si jaz v takem primeru vsaj zapisal registrsko od busa ter lepo poslal pritožbo na LPP, če že voznika ne bi nadrl na naslednji postaji.
Nah, na tistem odseku praktično nima izbire. Lahko bi edino vozil počasneje kot 10km/h, potem bi se pa pritoževali objestni vozniki, ki morajo vozit za njim.
Spock83> Jaz si mogoče tega anbavim za po LJ: http://csepelroyal.hu/ :)
Ma sodelavec, je nice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
amigo_no1 ::
bajsibajsi je izjavil:
V bistvu je lame le tvoje razmisljanje. Ni potrebno kolesariti Tour de France, da si kolikor toliko resen kolesar. Ravnotako ni potrebno imeti kratkih hlac, da je opraviceno kolesariti na kolesu brez zascite. Torej ker je tvoje razmisljanje vec kot ocitno precej omejene narave, ti bom podal se nekaj primerov: prave kolesarske hlace (ki so najveckrat oprijete, v kolikor ne furas gorsko/DH), namenski trak za pricvrstitev klasicne hlacnice k nogi, pestra izbira 3/4 kolesarskih hlac, zavihanje roba hlacnice, ali nemara kar navadna kljukica, ki se uporablja pri spenjanju perila za susenje... itd itd.
edit/
@barakus Je se razberljivo kateri okvir imas? Ali se bolje, ce imas kje zapisano katero kolo imas. Lahko pa preprosto kolo peljes do najblizjega servisa, pa ti oni pomagajo (pa tudi preverijo, ce se sploh splaca).
Kakor za koga.Če se redno ob kolikor toliko normalnem vremenu pelješ s kolesom v službo, oblečen v hlače, zakaj bi potem kompliciral z zavihanjem hlačnice (grdo in nepraktično), kljukico (moraš popravljati vsake toliko), trakom whatever, če daš gor ščitnik in imaš mir.
Imaš 500 E za kolo in nimaš 10 E za ščitnik ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
jype ::
bajsibajsi ::
Je bil mogoce kdo danes v kakem Lidlu (v LJ ali okolici) in videl 3/4 kolesarske hlace? Od danes naprej imajo namrec prodajo kolesarske obleke. Sem obiskal dva Lidla (Stepanc in BTC), pustil tam 80 evrov, vendar v nobenem niso imeli ne kratkih ne 3/4 hlac.
Frenkyboy ::
Pozdravljeni!
se bom pridruzil kar tej temi ;)
Kopujem treking kolo v rangu 300€ in sem opazil to kolo in me zanima ali je vredno tega denarja:
Torpado treking kolo T820 SPORTAGE 21V
>> Okvir: Aluminij
>> Vilice: Sountour NEX 4610
>> Menjalnik: Shimano Alivio
>> Pres. ročice: Shimano EF-51
>> Zavore: V-Brake Aluminij
>> Obroči: Torpado / Metro
>> Sedež: Confort 3166
>> Prestav: 21
>> Teza: cca. 13 kg
>> Cena: 305€
Hvala za odgovore in lep pozdrav :)
se bom pridruzil kar tej temi ;)
Kopujem treking kolo v rangu 300€ in sem opazil to kolo in me zanima ali je vredno tega denarja:
Torpado treking kolo T820 SPORTAGE 21V
>> Okvir: Aluminij
>> Vilice: Sountour NEX 4610
>> Menjalnik: Shimano Alivio
>> Pres. ročice: Shimano EF-51
>> Zavore: V-Brake Aluminij
>> Obroči: Torpado / Metro
>> Sedež: Confort 3166
>> Prestav: 21
>> Teza: cca. 13 kg
>> Cena: 305€
Hvala za odgovore in lep pozdrav :)
PacificBlue ::
V redu kolo za to cenovni razred. Ne potrebuje dosti vzdrzevanja, za rekreacijo čist ok.
Podobno je recimo kolo univega terreno 100, sam je mal drazje:
http://as-art.eu/2011/12/univega-terren...
Podobno je recimo kolo univega terreno 100, sam je mal drazje:
http://as-art.eu/2011/12/univega-terren...
I’m out.
:3
:3
JohanP ::
Okvir je zelo v redu;
vila je zelo v redu;
menjalnik je v redu;
prestavne ročice so osnovni razred (Altus/Acera);
zavore iz opisa težko komentiram, da so v-brake je v redu;
obroči in sedež v redu;
prestave - 21, ni v redu za odraslo osebo, če rabi kolo za tedensko rekeacijo;
teža v redu;
Cena zelo v redu; Običajno je takšna oprema rang 370-420€, je pa res da ima večina koles v tem rangu 24 prestav. To kolo je verjetno imelo redno ceno 350-370€.
Torej, meni 21 prestav ni ustrezalo. Sploh če sem vozil skupaj s kom, ki je imel 24 prestav.
vila je zelo v redu;
menjalnik je v redu;
prestavne ročice so osnovni razred (Altus/Acera);
zavore iz opisa težko komentiram, da so v-brake je v redu;
obroči in sedež v redu;
prestave - 21, ni v redu za odraslo osebo, če rabi kolo za tedensko rekeacijo;
teža v redu;
Cena zelo v redu; Običajno je takšna oprema rang 370-420€, je pa res da ima večina koles v tem rangu 24 prestav. To kolo je verjetno imelo redno ceno 350-370€.
Torej, meni 21 prestav ni ustrezalo. Sploh če sem vozil skupaj s kom, ki je imel 24 prestav.
dolenc ::
Mnde nisi prodajalec v intersportu?
Beciku je vstopni rang, vse je bol tko socialno za v službo in nazaj je vredu, če se želiš pa bolj rekreativno s kolesarstvom ukvarjat, pa bo po sezoni ali dveh že vse razštelano. Število prestav nima veze, važno je razmerje.
Za po mestu pa kdaj se kam zapeljat je čisto ok izbira, za malo več kilometrine in gonjene v klanec pa je bolše še malo dodat.
Beciku je vstopni rang, vse je bol tko socialno za v službo in nazaj je vredu, če se želiš pa bolj rekreativno s kolesarstvom ukvarjat, pa bo po sezoni ali dveh že vse razštelano. Število prestav nima veze, važno je razmerje.
Za po mestu pa kdaj se kam zapeljat je čisto ok izbira, za malo več kilometrine in gonjene v klanec pa je bolše še malo dodat.
K0K0 ::
Mtb
Cult explorer x acera (komplet)279,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/cult-...
Če si malo višje rasti:
cca 178-190cm
29" mtb na katerega lahko montiraš treking plašče (ista dimenzija obročev) 419,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/autho...
Treking cca 188cm+
Lapiere 369,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/lapie...
Cult explorer x acera (komplet)279,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/cult-...
Če si malo višje rasti:
cca 178-190cm
29" mtb na katerega lahko montiraš treking plašče (ista dimenzija obročev) 419,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/autho...
Treking cca 188cm+
Lapiere 369,90€
http://www.kolesarska-trgovina.si/lapie...
Frenkyboy ::
Hja namen uporabe je vsekakor vsaj enkrat tedenska rekreacija...samo ker sem v tem se zacetnik in ker ni nekega budgeta mi je tole padlo v oko ;)
Drugace mene tudi moti "21" prestav, vendar je seveda odvisno od prestavnega razmerja kot je napisal "dolenc"...
sem pa nasel se sicer tale CTM kolo, ki je tudi v tem cenovnem razredu:
http://www.ceneje.si/sport/kolesarstvo/...
Drugace mene tudi moti "21" prestav, vendar je seveda odvisno od prestavnega razmerja kot je napisal "dolenc"...
sem pa nasel se sicer tale CTM kolo, ki je tudi v tem cenovnem razredu:
http://www.ceneje.si/sport/kolesarstvo/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Frenkyboy ()
jype ::
Problem ni 21 prestav ampak rang, ki ti bo po par tisoč kilometrih že precej škrtal, pa seveda s tako opremo šaltanje pod obremenitvijo ne pride v poštev, ker se ti bo ketna prej ali slej znašla med zobnikom in špicami ali okvirjem.
Vsekakor je bolje tako kolo kot nobeno kolo, če pa misliš resno boš več in bolje za svoj denar dobil če kupiš rabljen višji razred in zamenjaš ketno, zobnike in gumice in daš bicikl na servis, da vse pravilno nastavijo.
Vsekakor je bolje tako kolo kot nobeno kolo, če pa misliš resno boš več in bolje za svoj denar dobil če kupiš rabljen višji razred in zamenjaš ketno, zobnike in gumice in daš bicikl na servis, da vse pravilno nastavijo.
energetik ::
Problem ni 21 prestav ampak rang, ki ti bo po par tisoč kilometrih že precej škrtal, pa seveda s tako opremo šaltanje pod obremenitvijo ne pride v poštev, ker se ti bo ketna prej ali slej znašla med zobnikom in špicami ali okvirjem.A ti šaltaš pod obremenitvijo? Z malo vaje lahko šaltaš skoraj neslišno tudi s poceni prestavami.
Jaz imam prastari Rogov Citybike že 20 let, pa imam še original zobnike in ketno, menjal sem samo zadnji menjalnik, prestavno ročko, gume, zajle ter zavorne gumice. Ketna nikamor ne pada, če pravilno nastaviš omejevalce menjalnika, tudi pri najcenejši opremi ne.
Pa sem ga gonil takrat po vseh okoliških hribih 8let, dokler nisem nabavil ornk gorca.
Poceni bicikli niso čisto zanič, vsaj če znaš sam kaj pošraufat in nastavit. Sedaj mi ta veteran odlično služi za vožnjo po mestu, praktično brez vzdrževanja.
jype ::
energetik> A ti šaltaš pod obremenitvijo?
Ne, seveda ne, se pa zgodi, da prideš v situacijo, ko moraš.
energetik> Z malo vaje lahko šaltaš skoraj neslišno tudi s poceni prestavami.
Ja, saj ni to problem, problem je, da XT ene reči brez posledic zdrži, Alivio pa ne.
energetik> Jaz imam prastari Rogov Citybike že 20 let
Tisto je precej drugače narejeno kot sodobni menjalniki.
energetik> Poceni bicikli niso čisto zanič, vsaj če znaš sam kaj pošraufat in nastavit. Sedaj mi ta veteran odlično služi za vožnjo po mestu, praktično brez vzdrževanja.
Ja, bistvena razlika je v obremenitvi in zlorabi, ki jo lahko bicikl prenese. Jaz na večini teh starih krip v eni vožnji uničim gonilko, če se mi res mudi, seveda pa znam vozit tudi dovolj počasi, da zdrži več let (in ga v klanec rinit).
Yugos> A kdo ve kje dobit kakšno mehko preobleko za sedež če ti je pretrdo!
Če to rabiš za rekreacijo, potem imaš sedež napačne oblike - za po mestu je pa verjetno najbolje, če ti nekdo ki zna seštrika "kapo" za sedež.
Ne, seveda ne, se pa zgodi, da prideš v situacijo, ko moraš.
energetik> Z malo vaje lahko šaltaš skoraj neslišno tudi s poceni prestavami.
Ja, saj ni to problem, problem je, da XT ene reči brez posledic zdrži, Alivio pa ne.
energetik> Jaz imam prastari Rogov Citybike že 20 let
Tisto je precej drugače narejeno kot sodobni menjalniki.
energetik> Poceni bicikli niso čisto zanič, vsaj če znaš sam kaj pošraufat in nastavit. Sedaj mi ta veteran odlično služi za vožnjo po mestu, praktično brez vzdrževanja.
Ja, bistvena razlika je v obremenitvi in zlorabi, ki jo lahko bicikl prenese. Jaz na večini teh starih krip v eni vožnji uničim gonilko, če se mi res mudi, seveda pa znam vozit tudi dovolj počasi, da zdrži več let (in ga v klanec rinit).
Yugos> A kdo ve kje dobit kakšno mehko preobleko za sedež če ti je pretrdo!
Če to rabiš za rekreacijo, potem imaš sedež napačne oblike - za po mestu je pa verjetno najbolje, če ti nekdo ki zna seštrika "kapo" za sedež.
dolenc ::
Dobiš jo v vsaki bolj založeni kolesarski trgovini ali trgovini tipa intersport, ampak bolše je počakat, da se ti rit navadi. Več oblazinjenja ni nujno bolj udobno.
Glede nakupa, za okoli 300eur nimaš dosti izbire, to kar si našel je nekje zlata sredina. Za tak denar se ti bolj splača pogledat za kak lepo ohranjen rabljen beciku. Zmereš ketno če ni preveč nategnjena(da niso takoj zobniki za menjat), pa da ni vse polomljeno pa si zmagal. Zavorne gumice se ponavadi še tkoj menja, pa si na cesti/hosti kjerkoli se boš že vozil. Gledaš da je vsaj ranga deore in seveda na ohranjenost.
Je pa v naših oglasnikih lažje dobit cenejše gorsko kolo kot pa treking, tole mi ni jasno zakaj ampak tako je :)
Glede nakupa, za okoli 300eur nimaš dosti izbire, to kar si našel je nekje zlata sredina. Za tak denar se ti bolj splača pogledat za kak lepo ohranjen rabljen beciku. Zmereš ketno če ni preveč nategnjena(da niso takoj zobniki za menjat), pa da ni vse polomljeno pa si zmagal. Zavorne gumice se ponavadi še tkoj menja, pa si na cesti/hosti kjerkoli se boš že vozil. Gledaš da je vsaj ranga deore in seveda na ohranjenost.
Je pa v naših oglasnikih lažje dobit cenejše gorsko kolo kot pa treking, tole mi ni jasno zakaj ampak tako je :)
JohanP ::
Mnde nisi prodajalec v intersportu?
Beciku je vstopni rang, vse je bol tko socialno za v službo in nazaj je vredu, če se želiš pa bolj rekreativno s kolesarstvom ukvarjat, pa bo po sezoni ali dveh že vse razštelano. Število prestav nima veze, važno je razmerje.
Za po mestu pa kdaj se kam zapeljat je čisto ok izbira, za malo več kilometrine in gonjene v klanec pa je bolše še malo dodat.
:D Nisem prodajalec - sem pa gorski kolesar in posredujem svoje pretekle izkušnje...
Itak da so razmerja pomembna, ampak to lahko mantraš pri 9-rednih kasetah. Pri tem biciklu pa si glede na izvenserijsko M-171 gonilko spredaj, vrsto pesta in verižnika zadaj ter dobavljivost 7-rednih kaset, praktično obsojen na kombinacijo 48-38-28T spredaj in 7 redno 11-28 spredaj. Nadgradnja na večredni verižnik odpade, ker je treba zamenjat vse, vključno s prestavno ročico. Lahko pa greš iskat drugačna razmerja - veliko sreče pri iskanju - sploh v naših trgovinah.
Torej, če se boš z bajkom vozil poredko ali v službo - je 21 prestav vrh glave. Če pa misliš na tedensko rekreacijo pa razmišljaj v smeri 27-prestav in potem kombiniraj o razmerjih.
OrkAA ::
JohanP: Jaz sem kot nepoznavalec pred kratkim kupil kolo z 21 prestavami, a zaenkrat se nisem zacutil, da bi mi kaksna manjkala. Bi mi znal na kaksnem 'vsakodnevnem' primeru razlozit, kje se se to najbolj pozna?
Frenkyboy ::
Sedaj sem se malo bolj brskal in nasel tole kolo, vendar nevem kaj naj bi pomenilo "off road", ce potem pise, da je namenjen za uživanje v vožnji na asfaltni podlagi in po urejenih makadamskih poteh :P
http://www.bolha.com/cestna-treking-kol...
ali pa rabljen Scott za 150€:
http://www.bicikel.com/mali_oglasi/571/...
http://www.bolha.com/cestna-treking-kol...
ali pa rabljen Scott za 150€:
http://www.bicikel.com/mali_oglasi/571/...
gruntfürmich ::
ktm se mi zdi da ni švoh zadeva. par naših ga hvali.
sam sem pa kupil rabljeno kolo; pa se prav tako nisem zajebal.
sam sem pa kupil rabljeno kolo; pa se prav tako nisem zajebal.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Okapi ::
, okvir pa primerne velikosti in ne pretežek.Čisto tako, mimogrede, teža bicikla je pomembna, če hočeš z njim kam s kar se da malo napora priti, za nabiranje kondicije je pa popolnoma nepomembna.
O.
JohanP ::
JohanP: Jaz sem kot nepoznavalec pred kratkim kupil kolo z 21 prestavami, a zaenkrat se nisem zacutil, da bi mi kaksna manjkala. Bi mi znal na kaksnem 'vsakodnevnem' primeru razlozit, kje se se to najbolj pozna?
Torej ti bi rad, da te prepričam v nekaj, za kar ne čutiš (ne veš), da ti manjka?
Uživaj na biciklu :D
K0K0 ::
Sedaj sem se malo bolj brskal in nasel tole kolo, vendar nevem kaj naj bi pomenilo "off road", ce potem pise, da je namenjen za uživanje v vožnji na asfaltni podlagi in po urejenih makadamskih poteh :P
http://www.bolha.com/cestna-treking-kol...
ali pa rabljen Scott za 150€:
http://www.bicikel.com/mali_oglasi/571/...
Tipi mal nakladajo, da se proda drugač pa verjetno nimajo pojma o kolesih. Ponavadi so kolesa iz takih trgovin tudi zelo površno sestavljena, tko da ga moraš dat potem še na en servis, da ti vse nastavijo.
Če ti je prave velikosti vzami scotta in daj še 30-50€ (odvisno od servisa) za generalni servis. Tud če je bil bolj malo vožen je lahko mast v pestah otrdela, krmilni ležaj pa verjetno že nov ni bil zadosti podmazan, ker šparajo na masti in potem vse zarusta. Pesta so sicer nižjega ranga sam niso pa čist zanič in če bodo dobro podmazana in pravilno nastavljena bi mogla zdržat nekaj km :). Gonilni ležaj je ok. Z trdo vilo pa tud ne bo problemov z luftom... :)
Drugač pa ne gledat sam menjalnikov. Nov acera menjalnik je pod 20€. Pri kolesih v tem rangu so najbolj problematična pesta, obroči, prednje vilice in gonilni ležaj.
Če je menjalnik pravilno nastavljen bo tud acera čist vredu prestavljal.
Okrog teže se lahko začnemo pogovarjat pri kolesih nad 1000€. Na kolesu za 300€ pa mora bit na prvem mestu vzdržljivost in ne 0,5kg nižja teža.
Okapi ::
Če ti je prave velikosti vzami scotta in daj še 30-50€ (odvisno od servisa) za generalni servisAmpak ne takoj z njim na servis laufat. Najprej se par tednov voziš, narediš par sto kilometrov po ravnem/nezahtevnem terenu, potem se pa gre z novim kolesom na prvi servis.
O.
Okapi ::
Ups, sem površno bral in videl samo tisto, da so poceni kolesa površno sestavljena, pa sem sklepal, da je mišljeno za nova.
O.
O.
šernk ::
Mi lahko kdo od vas razloži zakaj Acera menjalnik ni dober (vsak prodajalec mi je izjavil do sedaj da je slab, razen če so se v zadnjih 2 letih pokvarili, ker sam imam kolo že ene 7 let)? Sam sem z njim super zadovoljen, natančen in hiter, vse kar od menjalnika pričakuješ. Edino kar mu zamerim je da ni vzdržljiv...luknje ga takoj vržejo iz mesta. Prve 3 dni vožnje sem vsak dan par ur zabil v njemu za natančno nastavitev, potem sem se pa navadil da skoki in vsaka grapa odpadejo in od takrat naprej sem ga imel pred 2 leti nazadnje na servisu nastavljenega in še danes je odličen in stabilen. Za treking kolo odličen, medtem ko za mojega gorca pa malce preveč občutljiv na luknje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Nisem si odgovoril na vprašanje, le moje izkušnje sem povedal, ker ga imam na zadnjih prestavah že lepo število kilometrov. Torej slab je ker ljudje ne znajo pazit nanj, tako kot sem ga sam v 3 furah 3x popolnoma uničil, od takrat naprej je pa stalno natančen in zanesljiv
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bmatko ::
Si bom še jst mal sposodu temo. Ker se je staro kolo čez leta že kar dobro obrabilo/pokvarilo/uničilo kupujem novega. Uporabljam ga zgolj za rekreacijo, na leto pa naredim cca. 1000 - 2000km. Trenutna raba terena je približno taka: 50% asfalt, 35% makedam, 15% bolj "grob" teren. Na internetu sem našel nekaj koles z dobrimi popusti, ki so starejšega letnika ampak imajo pa solidno opremo. Menjalnik: deore - alivo, na ostalo opremo kot so vilice, okvir... se pa ne spoznam toliko, zato bi prosil za kak nasvet. Se splača vzeti model kolesa ki je star več let?
http://kolesarska-oprema.si/izdelek_Gor...
kolesarska-oprema.si/izdelek_Mosko-gorsko-kolo-Traction
http://kolesarska-oprema.si/izdelek_Gor...
http://kolesarska-oprema.si/izdelek_Gor...
kolesarska-oprema.si/izdelek_Mosko-gorsko-kolo-Traction
http://kolesarska-oprema.si/izdelek_Gor...
bajsibajsi ::
Ravno pri kolesu se splaca iskati akcije, ki ponujajo lanske modele po precej znizani ceni. Tisti prvi ima super opremo za 450 evrov. Kak Scott z enako opremo bi imel ceno 800 evrov; ali se vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bajsibajsi ()
Okapi ::
Torej slab je ker ljudje ne znajo pazit nanj, tako kot sem ga sam v 3 furah 3x popolnoma uničil, od takrat naprej je pa stalno natančen in zanesljivTo je pravzaprav bistve vsega kupovanja oziroma izbiranja biciklov. Za fanatike, ki gredo s kolesom po skalah navzdol, ali ki naredijo po 1000 km na teden, mora biti oprema seveda zelo vzdržljiva, za vožnjo po mestu, in mogoče še 5x na leto na enodnevni izlet na bližnje griče, pri čemer se večinoma voziš po asfaltu, je pa dober praktično čisto vsak bicikel in je vse, kar je več kot recimo 300 evrov, precej nepotrebno zapravljanje denarja (ki si ga seveda lahko mirno privoščiš, če imaš višek keša, sicer pa boš povsod, kamor misliš priti, prišel tudi s cenejšim biciklom, in tudi kondicije boš nabral z biciklom za 200 evrov enako kot s tistim za 2000).
O.
PacificBlue ::
Yugos> A kdo ve kje dobit kakšno mehko preobleko za sedež če ti je pretrdo!
Jype> Če to rabiš za rekreacijo, potem imaš sedež napačne oblike - za po mestu je pa verjetno najbolje, če ti nekdo ki zna seštrika "kapo" za sedež.
Včeraj sem na letosnji prvi daljsi turi naredil mal več kot 30 km z kolesom in me se danes boli rit. Gor sem imel sicer podložene hlače pa ni kaj preveč pomagalo. Ponavadi je tako da se mora rit malo navadit, lani me je od začetka tudi bolela potem pa sem se navadil..ni pa fajn, sem hodil včeraj potem kot John Wayne.
I’m out.
:3
:3
gruntfürmich ::
PacificBlue je izjavil:
Včeraj sem na letosnji prvi daljsi turi naredil mal več kot 30 km z kolesom in me se danes boli rit. Gor sem imel sicer podložene hlače pa ni kaj preveč pomagalo. Ponavadi je tako da se mora rit malo navadit, lani me je od začetka tudi bolela potem pa sem se navadil..ni pa fajn, sem hodil včeraj potem kot John Wayne.
oo, podložene hlače pomagajo. probaj enkrat brez!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
bajsibajsi ::
Lahko imas tudi dvojno. Kolesarsko perilo (spodnje hlace), ki imajo podlozek in hlace s podlozkom. Ali pa, sploh sedaj ko se niso visoke temperature, kolesarsko perilo in cez navadne (kratke) hlace.
LeQuack ::
Kolesarske hlače vsekakor pomagajo, ampak vsako sezono se moraš seveda vpeljati, profi kolesarji imajo trde sedeže skoraj brez podlage pa naredijo več tisoč kilometrov.
Quack !
Okapi ::
Čisto tako, mimogrede, zakaj namesto podloženih hlač ni raje zic malo mehkejši? Če bi imel tisto mehko podlago na zicu, namesto v hlačah, bi moral učinek biti enak, ne?
O.
O.
oemdzi ::
Ja, bistvena razlika je v obremenitvi in zlorabi, ki jo lahko bicikl prenese. Jaz na večini teh starih krip v eni vožnji uničim gonilko, če se mi res mudi, seveda pa znam vozit tudi dovolj počasi, da zdrži več let (in ga v klanec rinit
No no Jype, pocasi se dalec pride, kolo ni za dirkat ! Bos padel in se opraskal. Sicer me pa zanima zakaj bi normalen clovek moral voziti hitreje kot 20 kmh, razen ce ima malega ...
jype ::
Kolo je edino znano prevozno sredstvo, pri katerem je treba upoštevat relativistične učinke... Ti boš pa govoril, da ni za hitreje od 20km/h?
Nevednež.
Nevednež.
šernk ::
Ja, bistvena razlika je v obremenitvi in zlorabi, ki jo lahko bicikl prenese. Jaz na večini teh starih krip v eni vožnji uničim gonilko, če se mi res mudi, seveda pa znam vozit tudi dovolj počasi, da zdrži več let (in ga v klanec rinit).
no če profesionalec ni uspel uničit v eni vožnji na izposojenem nekem cheap gorcu, potem dvomim da ti lahko...razen če se v kakšen kombi zabiješ ja. Ker imam precej moči ampak ko profesionalec štarta na polno me pusti pa dobesedno odprtih ust. Za navadno kolesarjenje po LJ z 20-30km/h sem imel popolnoma sesutega gorca, z menjalnikom starim 15 let in nikoli nastavljenim, prevoženih par 1000 stopnic z veliko hitrostjo, nekajkrat sem v življenju tudi čez volanco letel, ter eno pedalo je praktično odpadlo in je držal ga le še zalepljen vijak gor (ampak kolo je imelo bi rekel krepko čez 5000 prevoženih divjih kilometrov, ko beseda nemogoče skoraj ni obstajala), zavor pa tudi zadnje leto praktično nisem imel. Preživel sem pa zato ker sem vozil z glavo, drugim ga nisem posojal, ker sem vedel, da se bodo z njim ubili. Torej za povprečnega rekreativca je primerno popolnoma vsako kolo v vrednosti 300€ + in ne bo zlomil nobene gonilke, če bo le malce pazil nanj, očitno si imel ti le preparele v rokah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
oemdzi ::
Kolo je edino znano prevozno sredstvo, pri katerem je treba upoštevat relativistične učinke... Ti boš pa govoril, da ni za hitreje od 20km/h?
Nevednež.
Seveda se da hitreje, ampak zakaj ? Imas morda kaksne komplekse in mores dokazovat svojo vecvrednost in z tem se ogrozat sodrzavljane ? Imas res tako nizko samopodobo ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oemdzi ()
energetik ::
Sicer me pa zanima zakaj bi normalen clovek moral voziti hitreje kot 20 kmh, razen ce ima malega ...Ker se mu recimo mudi? Ali pa paše včasih tiščat? Če imaš pa malo vetra v hrbet, pa še 30 lahko kolesariš čisto z lahkoto.
Za povprečnega rekreativca na ravnem pa res ni problem konstantno vozit vsaj 25km/h.
Druga stvar je, če se voziš v službo/sestanek itd, kjer nočeš preveč zašvicat in se zmatrat. Saj veste, kvadratni zakon za zračni upor, prav tako za porabljeno energijo na neki razdalji..
jype ::
šernk> no če profesionalec ni uspel uničit v eni vožnji na izposojenem nekem cheap gorcu
Nisem govoril o gorcu, temveč o starem Rog Turistu.
oemdzi> Imas res tako nizko samopodobo ?
Res!
Če ne šopam vsaj 40, se mi zdi, da imam majhnega.
Nisem govoril o gorcu, temveč o starem Rog Turistu.
oemdzi> Imas res tako nizko samopodobo ?
Res!
Če ne šopam vsaj 40, se mi zdi, da imam majhnega.
kitewing ::
Hitrosti? 20km/h po asfaltni cesti je en dolgčas, saj te lahko mamca, ki gre v trgovino prehiti. Z malo kondicije so povprečne hitrosti po ravni cesti cca 30km/h. Osebno me navdušujejo višje brzine po klancih navzdol, kjer imam osebni rekord 83km/h in upam, da bo kmalu presežen. Sicer več časa preživim na (gorskih)gozdnih poteh, kjer so pa hitrosti malo nižje, pa so še vedno višje od 20km/h. Vsak ima svoje užitke....
jype ::
kitewing> Osebno me navdušujejo višje brzine po klancih navzdol,
83 je že kar precej, to je nevarno. Meni se je zgodilo, da je nasproti vozečo kolono avtomobilov začel v klanec prehitevat idiot v velikem SUVu, ko sva z dekletom nasproti pripeljala s približno tako hitrostjo in samo srečnemu naključju se lahko zahvalim, da nisva padla, ko sva zapeljala s ceste, da sva se izognila trčenju.
Če bi rad šel 100, pejt v Berlin (al pa kam drugam) na velodrom.
kitewing> Z malo kondicije so povprečne hitrosti po ravni cesti cca 30km/h.
Če maš partnerja, s katerim se redno menjujeta pri premagovanju zračnega upora, po ravnem in v brezvetrju lahko skupaj brez večjih težav držita hitrost nad 50km/h, če so trije ali več pa tudi 60km/h ni nemogoče.
83 je že kar precej, to je nevarno. Meni se je zgodilo, da je nasproti vozečo kolono avtomobilov začel v klanec prehitevat idiot v velikem SUVu, ko sva z dekletom nasproti pripeljala s približno tako hitrostjo in samo srečnemu naključju se lahko zahvalim, da nisva padla, ko sva zapeljala s ceste, da sva se izognila trčenju.
Če bi rad šel 100, pejt v Berlin (al pa kam drugam) na velodrom.
kitewing> Z malo kondicije so povprečne hitrosti po ravni cesti cca 30km/h.
Če maš partnerja, s katerim se redno menjujeta pri premagovanju zračnega upora, po ravnem in v brezvetrju lahko skupaj brez večjih težav držita hitrost nad 50km/h, če so trije ali več pa tudi 60km/h ni nemogoče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 840929 (4496) | Sparkxl |
» | Nabava novega kolesa.Oddelek: Šport | 14729 (11236) | dolenc |
» | Nakup kolesa (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 23126 (20923) | Leprechaun |
» | Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34070 (31597) | stratosD |
» | Scott, ghost, giant ali specializedOddelek: Na cesti | 9153 (8574) | onitam |