» »

Avto: popravilo ali menjava?

strani: 1 2 3 4 5

djordjevic ::

Sta, sta. Samo avto, ki je prišel v AHV, ni. Je bilo prelitega že veliko črnila na to temo. Kasneje je bilo napisano, da rihtajo totalke in polovičke, nato pa pišejo, da so avti nepoškodovani, zato jih ne mislim zagovarjati (več) - čeprav se še v tej temi vidi, kaj pomeni baba čula, baba rekla -, ampak vsaj glede tega avta je bil edini 'greh', da so poknili kao simbolične slike zelo podobnega avta iz Nemčije.
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

ampak vsaj glede tega avta je bil edini 'greh', da so poknili kao simbolične slike zelo podobnega avta iz Nemčije.

Obstaja možnost, da so enostavno uvozili podoben avto iz tujine, da imajo čim boljši zagovor na vse obtožbe. Ne rečem, da je to res, lahko pa se je zgodilo... Ker je treba priznat: Ista slika (čeprav samo "simbolična"), isto leto registracije, isti model, ista oprema, isti mesec registracije... Jaz bi na njihovem mestu uporabil isti izgovor...

djordjevic ::

Ista slika, registracija je v drugem mesecu, objavili so VIN, ki se ne ujema z nemškim, oprema pa ni tako podobna, kot se zdi. Ob čekiranju nemških slik in tistih, ki so jih pri AHV objavili, ko so avto dobili, se vidi kar precej razlike. Edine podobnosti je v bistvu zunanja barva, odsotnost sank, motor in menjalnik, tu pa se počasi neha. Ampak, kot rečeno, ne da se mi več poglabljat v to stvar. Preprosto mi gre na živce, ko se na forumih rado v nulo stolče marsikoga in pogosto po krivem, medtem ko je nategatorjev zunaj res malo morje, ki veselo goljufajo na 101 način in se tej določeni situaciji samo smejijo.

Da pa so forumi gojišče teorij zarote in da s(m)o vsi po malem nejeverni Tomaži, pa je itak jasno ko beli dan.
No grave is deep enough to keep us in chains.

mn ::

Je pa tudi res, da v Sloveniji lahko avto ki ima več kot tiste magične kilometre lahko prodaš samo dilerjem, ki jih potem prevrtijo. Praktično nihče ne kupi avta, ki po števcu naredi več kot 10-15 tisoč kilometrov. Nič čudnega, da vsi vrtijo. Zato je pa zadnji čas, da se to uredi. Ljudje bodo pa tudi počasi sprevideli, da današnji avti niso več stoenke, kjer se pri 100k dela generalko :)

djordjevic ::

Točno to. Poleg tega pa je lahko avto precej bolj zjahan z realnimi 60k, če je vse naredila kaka mamika ali opek v mestu (kurjenje sklopke, držanje pri visokih obratih), kot pa avto, ki je pustil 150k na AC.
No grave is deep enough to keep us in chains.

mn ::

Aha, kar se pa tiče servisov. Veliko avtov (vključno z mojim) je servisirana ali doma ali pri kolegih, kar pa žal pomeni nič servisne knjižice. Priporočam pa takšnim, da shranjujete račune od materiala. Imaš vsaj neko sledljivost.

balocom ::

Razlika je v zelo različni barvi notranjosti, en ima belo notranjost, en pa črno (izpis opreme po VIN št. pa tako naprej).

EDIT: vidim da je vmes še par postov, govora je o razlike med BMW petico v AHV in tisti na mobile.de
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

kixs ::

Ja, sej v bistvu je vseeno. Poanta ostaja. Sem sel na hitro pogledat avte na AHV in glede na to, da so prakticno vsi avti uvozeni, imajo vsi zbite kilometre. To je dejstvo!

lp

djordjevic ::

Dobro, če ima 3-4 leta star avto objavljenih 170k kilometrov, ni glih nujno, da jih ima še enkrat toliko, priznam pa, da je možno vse.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Mesar ::

Kolko krat smo že to obdelali? Zračunaj si zase koliko kilometrov delaš letno potem pa to pomnoži s starostjo avta. Dobiš neko predstavo, vsej pri večini.
Go big or go home!

amigo_no1 ::

korenje3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

korenje3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kilometre na števcu gledajo samo tisti butli k ne znajo avte kupovat.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=573...

Tega se splača pogledat,čeprav je l.2004 je še vedno noter tastari 110km motor 1.9tdi,če se furaš največ po AC je to neuničljiva zverina.


če bi se ti naučil uporabljat iskalnik in ustrezne filtre, ti ven vrže 10x boljše avte za 5000EUR.

7 let star avto za porvrh še seat za 5000€? malo morgen. ta škatla ni vredna več kot 2000€.

Tisti ki se spozna na avte in kaj pomeni navadni TDI ga bo že kupu brez skrbi.To je zadnji model avta ki ima navadno bosch crpalko noter,še boljše bi bilo če bi bil 90 konjski brez variabilne turbine.Ta k nima pojma o avtih tako k ti bo kupu nekega na papirju boljšega po možnosti CR klumpa in se bo potle jokcal...
:D


moj fotr je avtomehanik, jaz sem pa inženir strojništva.. in vem daleč več o avtih kot ti. sam povem ti da če je motor jtdi, še ne pomeni da je potem avto dober. po tvoje so vsi ostali jajca?
če mu še sugestiraš tista seat jajca zaradi motorja, naj si raje kupi lancio.

Strojništvo je zelo široko področje, od termodinamike, konstruiranja, gradiv, zagotavljanja kakovosti, procesne tehnike, spajanja materialov, optimizacije/ekonomike procesov... in noben inž str. ni specializiran za vsa področja.

Sklicujoč se na lastno avtoriteto nekako ni smiselno, razen če ne delaš v fiatu ali bmw-ju v razvojem oddelku motorjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

kixs ::

djordjevic je izjavil:

Dobro, če ima 3-4 leta star avto objavljenih 170k kilometrov, ni glih nujno, da jih ima še enkrat toliko, priznam pa, da je možno vse.


Ne samo, da je mozno. Ampak v vecini primerov tako tudi je. Dejstvo je, da oni morajo kupiti gor poceni avto. Poceni avti so le taki, ki imajo veliko kilometrov in taki, ki so bili poskodovani. Ni druge moznosti, ker sicer ne bi nic zasluzili. Prejsnji primer, brat je potem kupil se ne dve leti starega s 140.000km.

Mesar:
to kar ti pravis velja vec ali manj pri nas. A mi se z Nemci enostavno ne moremo primerjat. Tam so razdalje velike, avtov tudi veliko in izbira poceni "iztrosenih" avtov je pestra. Pri uvozenih avtih enostavno moras racunat med 50k in 100k letno ali pa kaksno poskodbo (zakaj glej zgornji odstavek).

Zato pravim. Za nakup rabljenega avta sta izbiri samo dve: a) slovenski avto z znano zgodovino in 1.lastnik ali b) osebni nakup avta v tujini. V nobenem primeru ne bo to poceni nakup. A verjetno na daljsi rok vseeno bolj ugoden.

V glavnem ne se slepit.

korenje3 ::

amigo_no1 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

korenje3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kilometre na števcu gledajo samo tisti butli k ne znajo avte kupovat.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=573...

Tega se splača pogledat,čeprav je l.2004 je še vedno noter tastari 110km motor 1.9tdi,če se furaš največ po AC je to neuničljiva zverina.


če bi se ti naučil uporabljat iskalnik in ustrezne filtre, ti ven vrže 10x boljše avte za 5000EUR.

7 let star avto za porvrh še seat za 5000€? malo morgen. ta škatla ni vredna več kot 2000€.

Tisti ki se spozna na avte in kaj pomeni navadni TDI ga bo že kupu brez skrbi.To je zadnji model avta ki ima navadno bosch crpalko noter,še boljše bi bilo če bi bil 90 konjski brez variabilne turbine.Ta k nima pojma o avtih tako k ti bo kupu nekega na papirju boljšega po možnosti CR klumpa in se bo potle jokcal...
:D


moj fotr je avtomehanik, jaz sem pa inženir strojništva.. in vem daleč več o avtih kot ti. sam povem ti da če je motor jtdi, še ne pomeni da je potem avto dober. po tvoje so vsi ostali jajca?
če mu še sugestiraš tista seat jajca zaradi motorja, naj si raje kupi lancio.

Strojništvo je zelo široko področje, od termodinamike, konstruiranja, gradiv, zagotavljanja kakovosti, procesne tehnike, spajanja materialov, optimizacije/ekonomike procesov... in noben inž str. ni specializiran za vsa področja.

Sklicujoč se na lastno avtoriteto nekako ni smiselno, razen če ne delaš v fiatu ali bmw-ju v razvojem oddelku motorjev.


osnove strojništva so za vse iste.
Sicer samo odgovarjam o tvoji trditvi da nimam pojma o avtih. označuješ lastnosti človeka brez kakršnekoli podlage.

Samo za info, recimo da je motor super duper kul, ostalo pa vse razpada? Je tak avto veden nakupa? Sodelavec ima lancio 2.4 JTD l.2005. vse lepo in prav, ampak ima avto 3x na leto na servisu, ker mu dobesedno razpada.

-valvoline- ::

Seat ni italijanski krš,to je u bistvu VW(Vag) le da značke ni gor,tako k audi in skoda. Leoni in toledoti l.2000-2005 so odlični avti,zelo vzdržljivi in trpežni,sploh pa če majo kot sem že prej omenil starega 1.9tdi 90km ali 110km mašino pod pokrovom.Ne primerjaj seata z italjanskim klumpom. Moja sestra ima ibizo l.97 navadni 1.9d,ma jo že 7 let,kupila od 1rvega lastnika,avto ma že 270.000 v 7ih letih nobene okvare ali izrednega popravila,le redni servisi na vsakih 10.000km in menjava jermenov na 50.000km,avto pije 5l na 100km.

ZaphodBB ::

Tast ima pa Toledota približno isti letnik, avto ima 100K pa so same težave z njim.

koyotee ::

redni servis na 10000 in jermeni na 50000 hahaha, blagor mehaniku ;(( btw, seat se proti italjanskemu klumpu AR lahko samo skrije.da ne govorim o obliki vozil...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

djordjevic ::

Ni čudno, da vse dela, če imaš praktično generalke na 50k. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Invictus ::

Od kdaj so pa Italijani klump?

Moj punto, 13let star) ima 260.000 km brez kakih posegov, če odštejemo servis.
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

koyotee ::

klump so, od kar je kurilc 1€+ in se valvoline ne vozi več tako poceni. Itak pa bi pomoje zbolu, če neb meu fensi šmensi VAG karjole.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

-valvoline- ::

koyotee je izjavil:

klump so, od kar je kurilc 1€+ in se valvoline ne vozi več tako poceni. Itak pa bi pomoje zbolu, če neb meu fensi šmensi VAG karjole.

Hehe,malo več k dovoljenih 5e na 100km ampak ajd preživel bomo. xD

koyotee je izjavil:

redni servis na 10000 in jermeni na 50000 hahaha, blagor mehaniku ;(( btw, seat se proti italjanskemu klumpu AR lahko samo skrije.da ne govorim o obliki vozil...

Jaz servisiram avto.

djordjevic je izjavil:

Ni čudno, da vse dela, če imaš praktično generalke na 50k. >:D

Samo zobati jermen se menja na 50.000 nič drugega.Strošek cca 20e. Pa olje seveda standard na 10k.

ZaphodBB je izjavil:

Tast ima pa Toledota približno isti letnik, avto ima 100K pa so same težave z njim.

Ne verjamem. Al pa pod težave šteje menjava kšne žarnice,varovalke ali kej podobnega.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Naziwagni pometajo z konkurenco:
http://www.google.com/hostednews/afp/ar...

M-XXXX ::

-valvoline- je izjavil:

Naziwagni pometajo z konkurenco:
http://www.google.com/hostednews/afp/ar...

Si hotu rečt, da najbolj obirajo kupce :P?

black ice ::

M-XXXX je izjavil:


Si hotu rečt, da najbolj obirajo kupce :P?

Samo, da imajo najboljše reklame ever.

-valvoline- ::

M-XXXX je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Naziwagni pometajo z konkurenco:
http://www.google.com/hostednews/afp/ar...

Si hotu rečt, da najbolj obirajo kupce :P?

Hehe,najlepša in najbl sposobna ku*ba vedno največ pokasira.
:D

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Hehe,najlepša in najbl sposobna ku*ba vedno največ pokasira.

Sicer popolnoma offtopic, pa vseeno: se vidi, da nimaš pojma o marketingu. Če imaš fenomenalen marketing boš železo prodajal dražje kot zlato.

Mesar ::

Samo VWja ne kupuj - audi, vw, seat, škoda so vsi ista packarija in od teh je samo kak audi "za ponucat" od točke A do B, pa še to če imaš srečo, za kaj več niso. Manj kvalitetna roba torej VW, Seat in Škoda so pa totalno zanič, servis na servis, rja, elektronika crkuje, meni so se tak zagabli, da se VWja niti ne dotaknem več, kaj šele Seata al pa kake Škode.
Go big or go home!

black ice ::

Mesar je izjavil:

Samo VWja ne kupuj - audi, vw, seat, škoda so vsi ista packarija in od teh je samo kak audi "za ponucat" od točke A do B, pa še to če imaš srečo, za kaj več niso. Manj kvalitetna roba torej VW, Seat in Škoda so pa totalno zanič, servis na servis, rja, elektronika crkuje, meni so se tak zagabli, da se VWja niti ne dotaknem več, kaj šele Seata al pa kake Škode.

Nič ne vidim, nič ne slišim.

amigo_no1 ::

Pri nas se najbolj splača kupiti 10 let starega TD z magičnimi 150 k km.
Če bi rad bil nategnjen.
You have been warned.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Mesar je izjavil:

Samo VWja ne kupuj - audi, vw, seat, škoda so vsi ista packarija in od teh je samo kak audi "za ponucat" od točke A do B, pa še to če imaš srečo, za kaj več niso. Manj kvalitetna roba torej VW, Seat in Škoda so pa totalno zanič, servis na servis, rja, elektronika crkuje, meni so se tak zagabli, da se VWja niti ne dotaknem več, kaj šele Seata al pa kake Škode.


Haahahaah, kje si pa to pobral. :D
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Mesar ::

Ma ja, če bi se rad nategno kupi nekaj iz serije Audi, VW, Seat in Škoda - razen če kupiš prastarega Audija ali pa Golfa dve, boš kredite jemal za vzdrževanje, novi Golf je sama plastika, ko sem bil noter sem mislil, da sem v kinderjajčki, Seat in Škoda pa sta še večja svinjarija, še cenejši materiali, špara se celo pri kvaliteti izdelave same, pol pa ni čudno da vse razpada. Audi pogojno kot že rečeno, ampak ima tut dost svojih problemov tako, da toplo odpriporočam vse 4 znamke. Tudi motorji več niso kar so bili, crkuje vse po spisku od turbin do takih i ovakih malenkosti, kaj ti bo avto če ga maš več na servisu kot pa kjerkoli drugje? Pa ne mi bit pametni preveč, ker ko pri novem avtu crkuje klima, crkuje turbo, crkuje vse po spisku bi ga najraje zapelal tja kjer si ga kupil, direkt not v trgovino v pult.
Go big or go home!

Half-Saint ::

Zanima me kakšen je postopek pri prodaji avtomobila, če bi ga rad prodal recimo za dele ali pa normalno naprej?

Kdo običajano plača prepis?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

black ice ::

Ce ti pri novem avtu crkne turbina je ponavadi problem med volanom in sedezem. ce nisi sposoben pocakati minuto ali dve preden speljes in toliko pocakati ko sparkiras si kupis atmosferca.

amigo_no1 ::

Težava je v tem, da ljudje preprosto ne berejo navodil in vozijo turbinca tako kot navadnega bencinarja (parkira in takoj ugasne motor).

Boljše bi bilo, da bi turbino spravili na "ločen vod", tako da bi se lahko kontrolirano ustavila/ohladila brez uporabnikovega čakanja s prižganim motorjem, kot velja za hladilnik/ventilator.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Half-Saint je izjavil:

Zanima me kakšen je postopek pri prodaji avtomobila, če bi ga rad prodal recimo za dele ali pa normalno naprej?

Kdo običajano plača prepis?

Prepis pa stane ja 1 euro na UE. Zdele je nek spremenjen postopek,ugotavlja se identiteta al kaj je že,ki pa stane par evrov.Po novem k se avto proda se ga takoj odjavi.Odjavo in prepis ponavadi plača prodajalec,vse skupaj max 10e,najceneje urediš vse pr lokalni UE,na tehničnem je precej dražje,tudi do 2x več.

WarpedOne ::

Glavni problem je, da takile nasveti zamujajo za cca 5 let. Zraven se še mal napumpajo in grejo skozi rekla/kazala filter. Vsaj pri bolših avtih so turbine sedaj vodno hlajene in problema z zapekanjem olja v ležajih ni več. Je pa še vedno problem ogrevanja in mazanja motorja ob štartu. Več gibajočih delov, večji problem. Pa ni treba čakat minuto ali dve, 10 sekund je že dost če ni ravno minus 20.

"Ne berejo navodil" - kaj bi pa bral, če notr nič konkretnega ne piše? Niti ne piše nič konkretnega glede obnašanja DPFja, ki bo šele čez kake 5 do 10 let res stabilna in neproblematična zadeva. Bojo takrat kakšne nove pogruntavšne delale probleme.

Pod črto je vzrok v hudimani natančnosti postopka načrtovanja in izdelave novih avtomobilov zadnjih 10 let. Nekoč so vse skup načrtoval praktično na roke in ker so se zavedali površnosti so vgrajevali veliko rezerve v vseh kritičnih in nekritičnih zadevah. Sedaj je vse v nulo zračunano, da je ravnodovolj za 'povprečno' obremenitev. Kjer so za dlako premalo natančni al pa so omejitve preoptimistične to rata preobremenjeno in ker rezerve ni je feler.

In je čisto vseeno kakšen jezik govori šef fabrike ali kakšno pisavo uporabljajo. Osnovni principi so enaki povsod. Pregovorno zanesljivim japoncem se lomijo polosi skoraj serijsko (Nissan primera). Tako pogosto, da delavnica na robu ljubljane živi od popravila/obnavljanja zlomljenih kosov. Zamenjava za polomljeno vetrobransko steklo za Mitshubisija je iz japonske hodila tri mesece.

Če bi tale nacionalna šloganja (francozi so klumpl, nemci so zakon, japoci so neuničljivi, italijani so šrot) držali kapljico vode, bi te firme že davno propadle. Tko pa so kupci francozov lahko absolutno navdušeni nad avtomobilom, kupci nemcev pa tako razočarani da grejo in si raje kupijo novo tavrio. In potem so takšni osebki glasni na forumih, ko kdo sprašuje kaj kupit za 2 jurja. Enostaven odgovor je lahko samo NIČ ali pa KARKOLI. Pri čisto vseh je to taka tombola da je šloganje brezveze, še bolj brezveze kot pri novem avtu. Kupi nekaj kar ti je vsaj malo všeč, prihrani vsaj še kazga jurja za servise, pa ne vzet prvega ki ti obljublja samo 10k prevoženih. Pa ne vzemi avtomobila, ki zgleda preveč dober, da bi lahk bil resničen.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Aston_11 ::

amigo_no1 je izjavil:

Težava je v tem, da ljudje preprosto ne berejo navodil in vozijo turbinca tako kot navadnega bencinarja (parkira in takoj ugasne motor).

Boljše bi bilo, da bi turbino spravili na "ločen vod", tako da bi se lahko kontrolirano ustavila/ohladila brez uporabnikovega čakanja s prižganim motorjem, kot velja za hladilnik/ventilator.



Težava je v tem, da folk kvečjemu tišči dizla toliko, da naj bi bilo potrebno tako ohlajanje turbine.

V normalnih pogojih vožnje avto enostavno ugasneš, ker mu nima kaj biti.

Imam tretjega tdi-ja s turbino, nikoli niti enega ne ogrevam, predenj speljem, nikoli nobenega ne ohlajam, ko ugašam. Nikoli ne čakam ne pri vžigu ne pri ugaševanju. Edini primer bi bil, da bi v kakšen hrib v prvi gonil, da bi se celo ventilator vžgal, takrat bi mu dal minuto, da olje malenkost zaokroži še okrog turbine.

Pri normalni vožnji je turbina namazana dovolj pri speljevanju in ni pregreta, ko se avto ustavi. Če pa delate bedarije z avti, potem vam jasno vse crkuje.

Tudi mu ne dam milosti pri prvih km, ko je še hladen, vedno menjam med 2 in 3 k, vozim ga okoli 2k, nikoli ga ne vozim okrog 1k. DPF še vedno dela, PD tudi dela pri 290 kkm, kupljen pri magičnih 120k, golf III TDI je tudi delal pri 290 kkm.

-valvoline- ::

Pravilo št. 1 pri nakupu avta: nikoli, ampak res nikoli ne kupovat avto od svercarjev, če prodajalec ni dejanski lastnik avta vsaj 3 leta(osebno ko kupujem zase je merilo vsaj 5 let) takega avta se enostavno izogibaj. Avtohiše vsaj zame tudi odpadejo, razen če je res neka priložnost ko je menjava staro za novo. Po parkiriščih avtohiš čepijo avti po pol leta in več, če so uvoženi iz tujine še tam so stali neki cajta. Če avto stoji je najslabša varijanta, lahko popustijo ležaji, gume, akumulator, elektronika itn...
Torej kupiš registriran avto od lastnika h ga ma že dlje časa.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Aston_11 ::

Jaz sem tako kupil passata l. 00 in če pomislim danes, za cca 7 let nazaj, sem imel veliko srečo. Ker pameti ni bilo. Dela pa še in je bistveno bolj udoben kot golf VI za te naše jamske ceste.

Buggy ::

V normalnih pogojih vožnje avto enostavno ugasneš, ker mu nima kaj biti.

Imam tretjega tdi-ja s turbino, nikoli niti enega ne ogrevam, predenj speljem, nikoli nobenega ne ohlajam, ko ugašam. Nikoli ne čakam ne pri vžigu ne pri ugaševanju. Edini primer bi bil, da bi v kakšen hrib v prvi gonil, da bi se celo ventilator vžgal, takrat bi mu dal minuto, da olje malenkost zaokroži še okrog turbine.


tudi jaz pri turbo bencinarju ne delam pri normalni voznji umotvorov s cakanjem. Dokler se avto ne segreje ga seveda ne spustim cez 3000 obratov ampak to je pravilo za vsak avto, ce ga pa res tiscim (kar je redko) pa preden avto ugasnem vozim zadnje par minut pod nizkimi obrati, da turbina ni obremenjena in se malce shladi...in to je to. Je pa res da moja turbina polni max 0.8 bara in ni tako zahtevna.

Mesar ::

In kaj mate to za ene jajce? Jaz mojega bencinarja pustim samo zjutraj da se ogreje ta čas, da se oblečem (do 3 min) pol pa ga 2km lepo vozim ali pa včasih še to ne, ostalo pa če mi paše gonit gonim če ne pač ne, če ga sredi dneva štartam ga tut ne pustim da se greje pol ure ampak kr pelam, se avto je zato da se vozi, pa sem tak naredil že zadnjih 40kkm s tem avtom, avto pa ima že preko 150kkm pa vse dela tipi topi. Dobro včasih je MALO prasketanja v auspuhu ko ga ugasnem, pa če ga res gonim dost časa skup (20km bremza/gas/bremza/gas...samo pri semaforih stojim, pa še tam malo gasa, da oni zadaj ve, da bom hitro speljal, da nebo zaostajal :D) požre MALO olja, kar pa itak vsak avto.

Res pa je, da če bi to delal s kakim Cliotom bi bil že za na odpad. Ampak pravim, če delaš redne servise pa ne kupiš neke zanič jajce ne sme bit problema, pa še na rednih servisih sem menjaval več al manj to kar se menja pri običajnih servisih, nisem rabo pol avta menjat. Največji strošek so mi itak gume in benz pa še to zato ker vozim kot vozim, ko sem živčen/jezen/whatever ... ampak to zdaj ni stvar debate.

Delam tako dolge relacije kot tudi dosti kratkih (kak dan), tko da ne mi kovat VWja v nebesa, ker mi nebi 10kkm tega zdržal, no bencinar mogoče bi, pa nebi 20kkm. Pa če ga teram ga teram običajno celo pot do doma, kjer ga takoj vgasnem, nebom čakal pred bajto 5 min, da se ohlaja lol... razen če naletim na kifeljce, pol se lepo peljemo dokler ne zavijejo kje dol :D

Dizle pa tak vemo, kdo kupuje to sem jasno že parkrat povedal. Turbo bencinarja pa ne vem če se avtorju teme splača kupovat za tak denar. Vsej takega, ki bo en čas šel, razen če ma 3 mesece čas avto iskat pa hodit gledat keri je dobro ohranjen in vzdrževan, to pa tudi dvomim.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

mn ::

Je sploh komu jasno kaj za vraga je tale Mesar nad mano želel napisat? Ma nima veze. OP, avti za ta denar se ne kupujejo po znamki ali letniku ampak ohranjenosti. Če se sam ne spoznaš na vozila, poskrbi da ti ga pregleda kak mehanik, ki mu zaupaš in ki ti bo lahko tudi povedal kakšne stroške lahko pričakuješ v prihodnosti. In ne pozabi prihraniti nekaj denarja za popravila.

Mesar ::

Hotel sem napisat, da VW ni avto ampak polizdelek od avta, če ne pa si kupi enega high class terenca aka X5, Q6 pa se zapelji z njim malo po pohorju pa boš videl, da si ne zasluži naziva terenec ampak polizdelek ali pa šminka - to je samo en primer.

Zgoraj sem pozabil dodati še, da je še zavorne obloge treba dost menjavat, ampak to so vse normalne stvari, če moreš turbino menjat, ki bi mogla držat vsej 300kkm brez problema pa to ni normalno.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

djordjevic ::

Kaj pa voziš ti, Mr. Smartypants?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Mesar ::

Vectro, GM FTW! ;)
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

D3m ::

LOL. Hahahhahhahahahaha. Ko moj fotr. Ko mu je žal, da je novo Vectro vzel (letnik 1995) 1.6 bencinar. Še najrajš je imel pa VW Golf I 1.6 diesel TAS. :))
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Mesar ::

Zakaj mu je žal? Ker nima dnara za benz? Pol bi raje Corso 1.0 s 3 cilindri pa bi zmogo tankat.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

D3m ::

Ker je ugotovil, da je bencinar zgrešena investicija. Bolje bi bilo če bi takrat vzel Golf III TDI, ampak takrat tega ni bilo možno narediti.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

djordjevic ::

Mesar je izjavil:

Vectro, GM FTW! ;)

Kako kaj podvozje? ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Mesar ::

D3m je izjavil:

Ker je ugotovil, da je bencinar zgrešena investicija. Bolje bi bilo če bi takrat vzel Golf III TDI, ampak takrat tega ni bilo možno narediti.


In zakaj je benciran zgrešena investicija? Avto je najslabša investicija če že hočeš tako, vodi si malo podatke če mi ne verjameš na besedo. Smo se pri dizl vs bencinar? Če te skrbi poraba si umisli kolo al pa šparavček tipa, ki sem ga omenil. Jaz pa sem ugotovil, da je dizl zgrešena investicija pa še za vozit je ko traktor.

djordjevic je izjavil:

Mesar je izjavil:

Vectro, GM FTW! ;)

Kako kaj podvozje? ;)


Ni nekih hudih problemov 8-)
Go big or go home!

djordjevic ::

Gumice, stabilizatorji, amortizerji, škripanje na vsakem ležečem policaju ... Ampak, ja. Vsak hvali svoje kljuse, ane? >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
799221 (7472) b
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20926247 (17054) kixs
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
141290 (817) RejZoR
»

Popravilo avta ali nakup drugega do 2.000 evrov

Oddelek: Loža
101248 (832) genius11
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
526749 (5782) tomaz321

Več podobnih tem