» »

Avto: popravilo ali menjava?

Avto: popravilo ali menjava?

strani: « 1 2 3 ... 5

Half-Saint ::

Imam Megana l.98 s prevoženimi cca. 240.000km. Januarja sem popravljal na obeh zadnjih vratih ključavnici, kar me je stalo 250€. V začetku tega meseca se je zlomil zadnji desni amortizer. Po pregledu na servisu je ugotovljeno, da je zanič tudi prednji levi amortizer, kar pomeni menjavo vseh štirih. Za povrh hladilnik pušča, po serviserjevih besedah (na Realu) pa bi bli za zamenjat tudi vsi zunani jermeni, vodna pumpa in napenjalec mikro jermena (čeprav je bil le-ta menjan pred manj kot letom dni). Veliki servis sem na avtu naredil pri 168.000km.

Skratka, na Realu so mi naračunali, da bi me to koštalo okrog 1.000€. Če bi vzel neoriginalne dele in dal avto na servis k vaškem mehaniku, bi me to še vedno stalo od 500-600€. Kaj zdaj?

Glede na to, da se dnevno vozim iz Idrije v Ljubljano na šiht, se sedaj odločam ali naj ta avto popravim ali pa ga raje zamenjam. Budget je bolj švoh - okoli 5 jurjev.

Kaj priporočate?

LP
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Janac ::

absolutno zamenjat, ko se enkrat zacnejo tezave jih ne bo hhitro konec. Pa avto je ze kar v letih...

za okoli 5 jurjev, glede na to da imas dolge relacije se ti splaca diesel

npr.

diesel: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=568..., http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=570...

bencin: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=542..., http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=562...

-valvoline- ::

Pa kaj si nor popravilo za 2 ključavnici za 15 let starga megana 250e xD.To ja dobiš na vsakem odpadu za par eurof. Amortizerje ni glih fajn rabljenih gor devat,ampak lahko pogledaš če je kej pametnega na avtonetu ali bolho,mogoče je kšn megan po delih k je že mel zamenjane amortizerje,pa jih dobiš pocen v kompletu z fedri seveda. Popoldanc ti jih zamenja za 100-200e,seveda vprašanje če je smiselno vsega tega delat ku avto ni nič vredn,razen če ti res dobr služi in je pločevina v redu za še neki cajta.

Zgodovina sprememb…

Half-Saint ::

Glede ključavnic:
ja nor sm, ker sm (butec) pelu avto na uradni servis v Idriji pa so me odrli...
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

francek1 ::

Bi kaj rekel o tistih, ki nemške avtomobile imenujejo naciwagni, pa ne bom. Vedo sami....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

dolenc ::

Tako kot si zračunal ene 500-600eur z deli in en "normalen" serviser.

Jst sem fasal nekako vse to kar si imel ti, sicer lepo na obroke in avto je počasi opozarjal kaj je za menajt. Če gledaš kolk zgubiš z dražjim rabljenim avtom na leto, imaš teh 500-600eur že samo s tem notri. To si moraš pač preračunat, kaj te bo prišlo ceneje, mene so takšna popravila. Meganček leti k ferari zdej, po snegu mim vseh terencev :D

Izjava "ko se začnejo težave..." Tak vudu ne obstaja, ko je stvar zrela za menjavo se menja, če se ne menja, crkne, tako to gre.

Buggy ::

@Half-Saint; na avto ki je vreden 500-600€ se vsekakor ne splaca (vec)investirati 1000€. Avto je v letih in s kar nekaj kilometri in ce rabis zanesljiv avto in cim manj stroskov glej za necim novejsim.
Ko enkrat zacnes metat v star avto in reces "sam se to popravim" pol imam pa novega se za toliko in toliko cas, se stvar zal ne konca samo s tem popravilom, saj so materiali ze tako dotrajani, da bo vedno nekaj. Vedno tezje ti ga je potem tudi prodati, ker si ze toliko vlozil in imas zacaran krog. Se posebaj je to pamatno narediti cimprej, ce nisi ravno vesc manjsih popravil oz. za to nimas casa, kar v tvojem primeru mislim da dosti odtehta.

Half-Saint ::

Malo sem skeptičen do nakupa avtomobila s prevoženimi 150.000km. V treh letih bom prevozil okrog 100.000km in se bojim da bom spet na istem, kot sem danes. Avto menjat vsake 3 leta pa tud ni lih mačji kašelj.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Mesar ::

Vsaki mesec dat 200EUR+ za popravilo, na letni ravni verjetno 2jurja če ne še več pa tudi ni mačji kašel. Jaz bi tudi na tvojem mestu menjal. Pa glej, da nebo spet renault ter da bo dobro servisiran, pa 150.000km nebi smelo bit problem.

Na avto.net imaš NOVE Dacie že od 7000EUR naprej, kot tudi nove Chevroleje od 7000EUR naprej, če hočeš poceni nov avto. Dobiš pa za 5000EUR tudi že marsikaj. Ampak tudi če zdaj vložiš 2000EUR v tega megana ne vem če ti bo šel še 100.000. Premisli...
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

aiko ::

Če ti vozilo do sedaj ni delalo problemov, pomisli če se ga raje ne splača popravit, kajti pri drugem rabljenem nikoli ne veš kaj boš dobil. Sicer pa si napisal da si glavni servis delal 70k km nazaj, tako da ni čudno če je treba menjat jermene.
Vse kar si napisal da je za menjat je na 250k km potrošni materijal.
Naj ti avto pogleda en drug mehanik in ti pove strošek. Če se odločiš za popravilo, kose kupi sam.
Če je z motorjem vse v redu, ti skoraj mora zdržat vsaj 300.000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

#000000 ::

Če si z avtom zadovoljen in če ga dokaj redno vzdržuješ, potem bi jest na tvojem mestu rajš vozil ta avto dalje. če pa že kupuješ, pa kupi samo VW, držijo ceno in prodaš ga tik tak.

Če kupiš avto pri 150 si celo na slabšem, prvo čaka te veliki servis ki stane od oka 500-600 evrov, pol pa klasika, vsi diski in ploščice, amortizerji, roke-končniki, če maš srečo še sklopka, svašta uglavnem. Pri meganu si vsaj na čistem ker točno veš kaj si menjal in ti ne more it v maloro.

Pri avtu na 150 te čaka marsikaj, tko da če kupuješ kup VW in da ima manj kot 100.000

Mesar ::

Ja ker se prodaja ogromno VWjev do 100kkm pa nimajo previtih kilometrov do 5000EUR? Pa VW ni bog in batina, daleč od tega če dobiš slabo vzdrževanega bo tudi sranje, tako, da je to čisto mimo... Aja pa VW ni edina znamka, ki drži ceno.
Your turn to burn!

Buggy ::

Half-Saint je izjavil:

Malo sem skeptičen do nakupa avtomobila s prevoženimi 150.000km. V treh letih bom prevozil okrog 100.000km in se bojim da bom spet na istem, kot sem danes. Avto menjat vsake 3 leta pa tud ni lih mačji kašelj.


ko kupujes rabljen avto seveda ne vozis takega kot se ga prodaja. Kupis avto malo bolj poceni in potem vlozis teh 500-600€ v servis in imas v teoriji dosti manj skrbi s cca. 10 let novejsim avtomobilom.

Tudi jaz sem imel podobno dilemo in sem tudi razmisljal kaj narediti. Na koncu sem razmisljal ze toliko casa da sem zraven za isto ceno dal se nov izpuh, ki se je med tem odlomil, kupil nove zimske gume, ker sem jih rabil, avto pa je s svojimi 280.000 km ze kar konkretno papcal tudi olje...

Mesar ::

Gume so potrošni material, olje tudi - je pa razlika če ti žre liter na 10000km ali pa liter na 1000km. Kupiš ga načeloma za jurja manj kot imaš v planu dat za avto, pa narediš še en servis potem, pa imaš mir če nisi kupil nekega s#ita - pa tu ne mislim znamko ampak kako je delal z avtom prejšni lastnik in na koliko so se delali servisi, vrteli kilometri... itd..
Your turn to burn!

#000000 ::

Če avto pri 100-150.000 nima servisne knjige ga sploh ne kupuj, + če jo ima se zapelješ na servis in se pogleda v računalnik kdaj je bil nazadnje pri njih + kaj se je delalo in primerjaš kilometrino.

Olje je potrošni materijal, ampak ti ga od servisa do servisa ne sme popit več kot en deci že to je veliko, no ja odvisno firme avta, nekateri ga žrejo po en liter in to je čist normalno.

Half-Saint ::

Ja saj sranje je, avto stoji na parkingu, registracija teče, se bo treba hitr odločit.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Invictus ::

Popravi ga. Vsaj veš kaj imaš. Za vse to kar si naštel, 600 EUR sploh ni veliko. Seveda se izogibaj uradnih servisov.

Seveda pod pogojem da ti avto ne rjavi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Half-Saint ::

Rjavita mi oba zadnja blatnika. Drgač je ok, kar se rje tiče. Aja, problem je tud torzija, ki bo verjetn v kratkem tud za menjat.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Mesar ::

Pa pod pogojem, da ne žre olja in je mašina vredu. Sam če boš na uradne servise vozil boš bankrotiral avto pa nebo nič bolj ziher in popravljeno verjetno nebo nič dalj časa držalo.
Your turn to burn!

-valvoline- ::

Kupiš ohranjenega megana enak model k tvoj,pa maš svojga za rezervne dele ce bos kaj rabil,seveda ce mas placa kam starga parkirat.
:)

Mesar ::

Pa imaš doma že mini avto odpad? No enim to ni problem, meni recimo pa bi bil.
Your turn to burn!

RejZoR ::

Dokler motor dela brez vsake težave je vredno vlagat v vse ostalo do neke mere.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Buggy ::

pri relacijah 35.000 km letno ne pricakuj pri 15 let staremu avtu, da te ne bo tu in tam pustil na cesti. Si to res lahko privoscis...tako z denarjem kot s casom?

-valvoline- ::

Mesar je izjavil:

Pa imaš doma že mini avto odpad? No enim to ni problem, meni recimo pa bi bil.

Zakaj že? Sam da je plac,avto je cel.Normalno da če stanuješ v bloku tole nebo slo,al pa ce mas premal placa okol bajte.

Vesoljc ::

kupi avto za 4k, za 1k pa nared kompleten servis.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

#000000 ::

Nima ga kej puščat na cesti, če je avto servisiran, ker kos e dela servis se dele menja preden crknejo, pač pri določeni kilometrini se točno ve katere stvari je treba menjat, tko da nima kej crknit.

Half-Saint ::

Placa okol bajte nimam za en avto tko da ta ideja odpade. Mi je pa všeč ideja od vesoljca :)
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

ZaphodBB ::

Malo sem skeptičen do nakupa avtomobila s prevoženimi 150.000km. V treh letih bom prevozil okrog 100.000km in se bojim da bom spet na istem, kot sem danes. Avto menjat vsake 3 leta pa tud ni lih mačji kašelj.


Tvoj avto je star trinajst let in očitno v slabem stanju (pa še Megan 98' je!) vsak evro, ki ga daš na ta avto je stran metanje denarja.

Sicer pa se ti splača kupit tudi avto z 200k kilometri, če ni starejši od šest let in je dobro ohranjen in vzdrževan ter ima servisno knjigo. Upoštevaj tudi, da avte okrog 150k ponavadi čaka še precej drag servis!

Tale wagen bi bil pomoje soliden nakup: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=569...

Če že kupuješ avto z veliko kilometri (>150k) manj tvegaš z bencinarjem.

Good Guy ::

jao jao..

folk kaj pa vozte avte popravlat na uradne servise...(sploh pa take stare kripce)

za 250€ pri lokalnem serviserju, zamenjam zobati jermen, olje,diske...

dolenc ::

Vsak eur v avto je stran vržen denar. Eni zgubijo 1keur vsako leto samo na vrednosti, veš kaj se vse da temu avtu za ta denar naredit. Kalkulacijo mora vsak sam naredit kaj pride ceneje. V vsakem primeru pa si delaš minus.

-valvoline- ::

Jaz bi kupu golfa4 sdi izključno od prvega lastnika,nima turbine zelo malo elektronike.Najbolj vzdržjivi avto sploh pa za takšnih k si ti,da te ne gulijo serviserji na vsakem vogalu.
:D

vorantz ::

Nona ma istega megana
v zadnjih 2 letih je non stop nekaj narobe (za po par 100 evrov popravila) :|
ko me je vprašala isto vprašanje kot ti sem brez razmišljat reku naj menja čimprej

#000000 ::

Good Guy je izjavil:

jao jao..

folk kaj pa vozte avte popravlat na uradne servise...(sploh pa take stare kripce)

za 250€ pri lokalnem serviserju, zamenjam zobati jermen, olje,diske...


Je cena 250 cena z materijalom ali je to samo delo ? Če je cena z materialom povej kam voziš bom še jest ?

Good Guy ::

#000000 je izjavil:

Good Guy je izjavil:

jao jao..

folk kaj pa vozte avte popravlat na uradne servise...(sploh pa take stare kripce)

za 250€ pri lokalnem serviserju, zamenjam zobati jermen, olje,diske...


Je cena 250 cena z materijalom ali je to samo delo ? Če je cena z materialom povej kam voziš bom še jest ?


nazadnje ko bi je zobati jermen preskočil, je blo treba menjati le tega,a vodno pupmo, vse dihtnge, ventile na motorju ki mi je potolklo, olje, filter za olje

vse skupaj je blo 280€ z delom vred(z diski je bla cena nekaj čez 300€, mal premal sm napisu prej)

Pa da se mal distanciram od teh starih jajčk(tut sam vozim letnik 97 fiesto), fotr ma Audi a4 letnik 2007, pa bi ga na uradnem servisu prišla menjava zobatega jermena cca 1000€. smo pa najdl v enih rovtah enga majstra, ki je vse to naredu za polovico, če ne celo manj(bi mogu fotra vprašat)(plus menjal je še vse diske, vodno pumpo ker je to pač treba pri menjavi zobatega jermena), res da smo jermen si zrihtal iz nemčije(kjer je malenkost ceneje ta roba), sam še vseen so uradni serviserji navadni nategatorji, tko da čimdlje od njih

Half-Saint ::

#000000 je izjavil:

Good Guy je izjavil:

jao jao..

folk kaj pa vozte avte popravlat na uradne servise...(sploh pa take stare kripce)

za 250€ pri lokalnem serviserju, zamenjam zobati jermen, olje,diske...


Je cena 250 cena z materijalom ali je to samo delo ? Če je cena z materialom povej kam voziš bom še jest ?


To je cena z materialom in vključuje najem nadomestnega vozila za en dan (servis Renault v Idriji).
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

JesusChrist ::

tistim ki mislite da na odpadih dobiš za par eur dele: nimate pojma kake bedarije bluzite. včasih si tisti prodajalci računajo take zneske za tisti del da se ti dosti bolj splača kupiti original novi del. Been there, done that. Recimo sem enkrat klical za vse dele za el. pomik stekel in mi tip reče 100eur. Na ebay-u pa 65eur nov original komplet + 20eur poštnine.

Menjaj avto. V rangu do 5kEUR imaš zelo lepo izbiro vozil solidnih letnikov in solidne ohranjenosti. Dejansko boš s popravili presegel vrednost avta kar pa je popolnoma nesprejemljivo.

LP
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

Jaz sem za par ključavnic plačal 30€.

Pa saj ni samo en odpad na svetu, kaj pa hodite na cesto dveh cesarjev?

dolenc ::

JesusChrist je izjavil:

... Dejansko boš s popravili presegel vrednost avta kar pa je popolnoma nesprejemljivo.


Zato je pri nas hobi, da vsi vozijo najnovejše avtomobile :). Kaj manj je nesprejemljivo :D

Gledat moraš kak znesek boš zapravil. Če pade avtu v enemu letu za 1k cena, pa gume so dražje za 200eur ker ima večje feltne, pa servis je dražji itd...

Je čisto vseeno če imaš avto za 200eur in daš še 300eur za njegov servis :), bo to še zmeraj ceneje, kljub temu da si presegel vrednost avtomobila za 50%.

Half-Saint ::

Jst bi bil čist zadovoljen s 5 let starim avtom samo, da ma manj kot 150.000km :)
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

ZaphodBB ::

Jst bi bil čist zadovoljen s 5 let starim avtom samo, da ma manj kot 150.000km :)

Ni problem, boš dobil takega s prevrtenimi kilometri. Razlika v ohranjenosti vozil iste starosti (recimo 5 let), enega 150k drugega 220k je minimalna, ob ustreznem servisiranju seveda. To s pridom izkoriščajo švercerji.

Sam sem se nategnil ko budala.

Half-Saint ::

Prevrtavanje je itak slovenski nacionalni šport. Kako naj vem, da ima avto realne kilometre?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

ZaphodBB ::

Prvi lastnik, servisna knjiga, veliko kilometrov (če je avto poceni). Tista Škoda, ki sem jo linkal je lep primer.

Pri nas smo nabavili za drugi avto Fiata Punto L2004 z 40k za 2700€ .. z oglasom na Radio Ognjišče :).

Blinder ::

ali ga popraviš ali odpad/prodaja po delih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Half-Saint ::

OK, a kdo kupi? :D
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

JesusChrist ::

ZaphodBB je izjavil:

Jst bi bil čist zadovoljen s 5 let starim avtom samo, da ma manj kot 150.000km :)

Ni problem, boš dobil takega s prevrtenimi kilometri. Razlika v ohranjenosti vozil iste starosti (recimo 5 let), enega 150k drugega 220k je minimalna, ob ustreznem servisiranju seveda. To s pridom izkoriščajo švercerji. Obvezen je tudi mehanik zraven tebe ki ti bo povedal kako in kaj. Itd...

Sam sem se nategnil ko budala.


Ne posplošuj. Najprej se naokoli pozanima, pregleda info na servisih če se je tam delalo itd. Velikokrat že po volanu in sedežih vidiš realnost kilometrov. Skoraj vse se da ugotoviti - logično pa da je verjetnost da se nategneš. Ljudje pač ne berejo drobnega tiska - če se lahko tako izrazim. Lahko pelješ avto na pregled na servis preden kupiš in si vse pogledajo za par 10eur. Niso vsi nateguni. Večinoma so nateguni avtohiše aka šargi, keko, itd ogrog celja in pa cela letališka v ljubljani
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

Janac ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=542...

tale ibiza ki sem jo predlagal ima le 65k km

ZaphodBB ::


Ne posplošuj. Najprej se naokoli pozanima, pregleda info na servisih če se je tam delalo itd. Velikokrat že po volanu in sedežih vidiš realnost kilometrov. Skoraj vse se da ugotoviti - logično pa da je verjetnost da se nategneš. Ljudje pač ne berejo drobnega tiska - če se lahko tako izrazim. Lahko pelješ avto na pregled na servis preden kupiš in si vse pogledajo za par 10eur. Niso vsi nateguni. Večinoma so nateguni avtohiše aka šargi, keko, itd ogrog celja in pa cela letališka v ljubljani

Prosim? Jaz te stvari zdaj že vem, a je bila draga šola. Glede na to kolk je teh švercarjev dvomim, da sem jaz edina ovca. S tem, da meni so prodali samo enega. :)

Good Guy ::

Half-Saint je izjavil:

OK, a kdo kupi? :D


dej na avto net, južnaki bojo kupil v roku 30 min. Verjemi!

Sem tko prodal enga starga cliota.

Janac ::

ups

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

JesusChrist ::

al pa ko bojo toti bugari krožli jim prodaj. to vozijo non stop dol s prikolicami :)
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
strani: « 1 2 3 ... 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914764 (13015) b
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20941380 (32187) kixs
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
142246 (1773) RejZoR
»

Popravilo avta ali nakup drugega do 2.000 evrov

Oddelek: Loža
101949 (1533) genius11
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
528781 (7814) tomaz321

Več podobnih tem