» »

Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci

Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci

«
1
2

MatejMatej ::

S kolegom že nekaj mesecev pripravljava podjetniško idejo...
Osnovna ideja je, da bi za stranke poiskali najcenejšo možno ceno za poljuben izdelek in v imenu stranke opravili celoten nakup (naročilo, plačilo z našo kreditno kartico, dostava na naslov). Poleg tega bi stranki svetovali pri nakupu (imamo dosti izkušenj in znanja o izdelkih samih oz. se bi za stranko pozanimali, brali opise, mnenja uporabnikov...).

Že leta in leta sva za sebe, prijatelje in družino naročevala raznorazne izdelke, ki so na internetu bistveno cenejši kot v lokalnih trgovinah, pa še izbira je praktično neomejena. Praktično vsak izdelek lahko najdemo dosti ceneje kot v lokalnih trgovinah. Prijateljem in znancem smo nabavili že prenosnike, tiskalnik, ležalnik, jakne, superge, mixer za otroško hrano, električni grelec, LED TV, monitor, redke knjigee, težko dostopne DVDje... Po vsem tem sva res že postala prava eksperta oz. profesionalna nakupovalca :-P

In sva si rekla, da bi lahko to udejanila kot poslovno idejo!
Naš cilj je dobiti najcenejšo možno končno ceno za stranko (in ne nabijanje naše marže). Hkrati pa bi stranki opravila celoten nakup (naročilo, plačilo z našo kreditno kartico, uredimo dostavo na naslov) ter nudila svetovanje pri izbiri.

Stranka bi poleg denarja prihranila tudi čas in energijo - izognila bi se skakanju po različnih trgovinah, iskanju najnižjih cen, ne bi se rabila ukvarjati z zapletenim naročevanjem in plačevanjem prek spletnih trgovin, izpostavljanju svoje kreditne kartice. Stranke bi vse to prepustile nam, ki smo dosti bolj izkušeni in hitrejši.
Mi bi seveda zastopali interese strank tudi v primeru morebitnih zapletov (napačen izdelek, vračilo, uveljavljanje garancije...)

Povejte vaša mnenja o ideji

PS: Imamo tudi spletno stran www.nabavimo.si (če se moderatorju objava linka ne zdi primerna, naj ga kar odstrani, ne bom nič jezen :-P )

lonz ::

Eh, v veliko trgovinah ti znižajo ceno če jim dokažeš, da je drugje ceneje... vsaj po mojih izkušnjah. Ene par kolegov je melo isto idejo pa pol nič ni bilo. Poleg tega že obstaja lovec na cene. Hočem povedat, da z razlogom ni miljon takih zadev.
...arrrrrr, shiver me timbers...

oldguy ::

Ma, sama ideja ni tako neumna če jo izvedeš prav in znaš poiskati stranke. Marsikdo preprosto nima časa/sposobnosti iskati primernega izdelka po primerni ceni. Če dobiš par firm in gradiš na zanesljivosti ter kredibilnosti, zraven pa ponudiš še brezplačno dostavo/montažo, bi znalo morda špilat. Ne boš pa iz tega naredil miljonov, jasno...

Go-ahead ::

oldguy je izjavil:

Ma, sama ideja ni tako neumna če jo izvedeš prav in znaš poiskati stranke. Marsikdo preprosto nima časa/sposobnosti iskati primernega izdelka po primerni ceni. Če dobiš par firm in gradiš na zanesljivosti ter kredibilnosti, zraven pa ponudiš še brezplačno dostavo/montažo, bi znalo morda špilat. Ne boš pa iz tega naredil miljonov, jasno...


Lahko, lahko

Če dobavljaš drage zadeve npr. jahte, letala, drage avtomobile, Patrie itd. Žal je pri dražjih zadevah že kar nekaj profesionalnih nakupovalcev = posrednikov.

Isotropic ::

don't quit your day job. sploh pa ne dandanes, ko imas geizhals ali ceneje.si
ce bi pa kupoval avte, potem pa kar, ker pri teh manjsih zadevah bo tvoja marza + izdelek drazji od najdrazjega.

RejZoR ::

Lahko si najcenejši če pri tem ne ustvarjaš zaslužka (kar rihtanje za znance je). In čeprav se ideja sliši dobro boš pravzaprav naredil spletno trgovino kjer ne vem kako bi rešil del s svetovanjem in osebno dostavo stranki. Iz naročanja preko spletnih štacun boš prešel na direktni kontakt z distributerji, ker bi te to prišlo ceneje, nakar boš imel na vratu celo logistiko, saj naj bi robo sam dostavljal strankam (in verjetno tud montiral ne?), pred tem pa jim bi svetoval. Kar pa bo problematično samo po sebi. Rihtat za znanca in še 2 zraven ni problem. Kako pa boš naenkrat obdelal 50 naročil dnevno pa malo premisli. Kadra v štartu sigurno ne boš imel. 2 pa tega enostavno ne bosta sfolgala. Vsaj ne celotnega postopka od svetovanja, nabave robe in dostave z možno montažo. Vsekakor so ciljni kupci za to (predvsem starejši) ampak praktično pa ne vem če bi lahko izvedel. Edino če začneš z obično spletno in retail trgovino in kasneje razširiš še na tako dejavnost.
Iz nule pa ne vem, boš moral krepko preštudirat opcije...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

IceIceBaby ::

Kakšno leto nazaj sem imel podobno idejo, ampak samo za segment avtomobilov. Sem delal tudi market research in cel poslovni načrt na to temo. Pri avtomobilih so razlike v ceni precej višje (dober pogajalec lahko naredi par jurjev razlike).

Vseeno se nisem odločil za zadevo, ker je vmes preveč neznank, preveč dela s končnimi strankami predvsem pa zadeva ni scalable. Sicer mi je ideja še vedno všeč in mislim, da bi nekomu, ki je dober pogajalec in pozna trg lahko laufalo. Ampak samo pri izdelkih višje vrednosti, kjer so prihranki v rangu nekaj 100, mogoče nekaj 1000 eur.

Pri cenejših izdelkih se mi pa porajajo podobni dvomi, kot so jih izpostavili že pred mano.

Šimpanz ::

Lej neki časa sem delal v računalniški trgovini in lahko nabavljal robo za 10% ceneje kot fizične osebe. Pol prodaš znancu notesnik ki stane v redni prodaji 700 eur in mu ga ti zrihtaš za 50 eur ceneje (20 si pač vzameš ti). Pol mu pa moraš še kaj naložiti pa priklopiti (saj je tvoj znanec, sorodnik), pa hitro ugotoviš da je to delat za 20 eur čisto zguba. Če prodaš monitor pa delaš za 5 eur zaslužka. Čista beda.
Mogoče je drugače pri višjih zneskih.

Invictus ::

To sicer obstaja, ampak samo za bogate ljudi. Raji te storitve nekako ne moreš nudit z dobičkom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

msjr ::

Invictus je izjavil:

To sicer obstaja, ampak samo za bogate ljudi. Raji te storitve nekako ne moreš nudit z dobičkom.


Točno to, zjebe te lastna marža - denar od katerega ti živiš. Osebi A ponudiš izdelek firme B. Oseba C gre jasno kupit od firme B in te spusti, kot tisti člen, ki pripeva k višji ceni. Bi pa šlo, če bi za svojo storitev dobil kakšen + pri http://www.casovnabanka.si/ ampak ne vem, če bi se od tega trenutno dalo živeti..................

marS ::

ideja je v redu...izvedba pa...jo bomo sledili...če vam uspe, kapo dol ;)
...khm...twitter račun je prazen.....fb profil ne obstaja...youtube profil niti enega videa...khm..
...no more heroes...
https://ilbis.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: marS ()

Vikking ::

Ideja je. Realna slika pa je takšna, da postaneš le še eden izmed posrednikov z maržo.

Gandalfar ::

Tale provizija deluje nekako arbitrano?

Okapi ::

v veliko trgovinah ti znižajo ceno če jim dokažeš, da je drugje ceneje.
V Bauhausu ti recimo garantirajo 12% nižjo ceno kot v katerikoli slovenski trgovini (ne veljajo popusti, samo redna cena).

Drugače pa bi se verjetno dalo kaj zaslužit z individualnim svetovanjem pri nakupu fotoaparatov, televizorjev, bele tehnike ... Pri vseh zadevah skratka, kjer je ponudba tako velika, da se le malokdo še znajde, in stanejo več kot par sto evrov. Pri čemer bi moral biti poudarek na tem, da stranki svetujete izbiro najustreznejšega izdelka, del zaslužka (ali pa mogoče celo ves) pa je provizija, za katero bi se zmenil s trgovci.

Se pravi človeku, ki ne loči med plazmo in LCD-jem, svetuješ, kateri televizor je zanj najprimernejši, stranka ti plača recimo 10 evrov za svetovanje, BigBang ali EnaA pa še 5% od maloprodajne cene televizorja, ker si pripeljal kupca.

Lahko bi imel tudi plačljivo telefonsko številko, na katero te pokliče stranka za nasvet pri nakupu in morebitno boljšo ponudbo, kot jo vidi v trgovini.

O.

IceIceBaby ::

Za take stvari so trgovci v big bangu in podobnih trgovinah.

Pri tehniki so problem relativno nizke marže. Stranki bi lahko za svetovanje pri nakupu TV za jurja zaračunal 20, 30 eur. Potem pa je tu še problem s samo ciljno skupino. Tisti, ki kupujejo dražje TVje se običajno pozanimajo na netu in sami izberejo ustrezen model. Tisti, ki ne ločijo plazme od LCD grejo pa večinoma v bigbang in kupijo tisto kar je v akciji.

Saj pravim. Imam doma kar obsežen market research in poslovni načrt. Če hočeš, da zadeva laufa potrebuješ provizije v višini nekaj 100 eur. To je možno pri produktih višjih vrednosti z relativno visoko dodano vrednostjo. Avtomobili so lep primer, pa kakšne kuhinje recimo, sedežne garniture, pa kakšne večje stvari pri hišah kot je npr. fasada, urejanje okolice...

Z elektroniko pa škoda izgubljati časa. Mogoče kot dodaten zaslužek za entuziasta, resen biznis pa to težko postane.

Vikking ::

Slovenski trg je premajhen, v zadnjih letih so se pa najbolj gradili, prav šoping centri.

Za takšno idejo, rabiš tudi posebne stranke. Mogoče kaj takšnega
where police say a woman doused fellow shoppers with pepper spray in a bid to snag a discounted video game console.

Dragi ::

Čak, folk bo k vama prihajal zato da jim najdeta robo nekje najceneje, potem pa to kupita, računata poštnino in svojo provizijo in jima prodata naprej? Po vsej verjetnosti po ceni, ki je ista v trgovini.

Zakaj ne gre stranka potem raje kar v trgovino in kupi stvari sama?

Slaba ideja, ne potegne.

Eno je če delaš to zastonj, drugo če hočeš služit od nje. V vsakem primeru to ne bo sfolgalo.

Okapi ::

Za take stvari so trgovci v big bangu in podobnih trgovinah.
Z njimi so štiri težave. Prva je, da marsikdaj sami nimajo dosti pojma, druga je, da si velikokrat ne vzamejo dovolj časa, tretja je, da nimaš vse ponudbe v eni trgovini, in četrta, da prodajalci nekritično hvalijo tisto robo, pri kateri imajo največji zaslužek (z drugimi besedami povedano, korist kupca pri njih ni na prvem mestu).

Neodvisni svetovalec bi načeloma odpravil vse te štiri pomanjkljivosti.

Tisti, ki kupujejo dražje TVje se običajno pozanimajo na netu in sami izberejo ustrezen model.
To recimo sploh ni res. Še vedno je zelo veliko kupcev, starejših od 50 let, ki pred nakupom ne prebrskajo vsega interneta, pa tudi mlajših, ki ne vedo, kakšna je razlika med hdmi 1.3 in 1.4, recimo, in so, ko primerjajo tehnične podatke dveh televizorjev, povsem izgubljeni.

Verjetno bi se dalo marsikaj zaslužit tudi s svetovanjem podjetjem in ustanovam, recimo šolam, ki prav tako velikokrat nimajo pojma, kateri televizor, projektor, prenosnik ali fotoaparat je najprimernejši zanje.

O.

terryww ::

večina ljudi želi kupit recimo nov tv, po 3min na netu ugotovijo, da obstajajo lcdji, plazme ipd. in vsak od njih ma xy featurjev, o katerih bi morali brat čemu sploh koristijo... mislim, da je prednost ideje predvsem v tem, da kupcu ponudite pregled nad trenutnim trgom, to, da se najde najceneje, pa je kvečjemu bonus. pač, nwem, če želim tv, se izpišejo vsi featurji z razlago in js samo klikam kaj želim met in nato dobim spisek modelov.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

Okapi ::

če želim tv, se izpišejo vsi featurji z razlago in js samo klikam kaj želim met in nato dobim spisek modelov.
Ne, to je preveč komplicirano.

Moralo bi biti tako, da rečeš, televizor gledam 4 ure na dan, kavč imam 3 metre od regala, gledam največ mehiške telenovele na telemachovi kabelski, za televizor bi odštel največ 500 evrov, kaj mi svetujete. In poveš model ter kratko in jedrnato utemeljiš, zakaj je najprimernejši. Graditi bi moral na tem, da stranke zaupajo tvojemu nasvetu. Kupec bi si tako prihranil več ur letanja po trgovinah, brskanja po netu in dvom, ali je sploh izbral najprimernejši in cenovno najugodnejši model.

Na tem gradijo recimo zlati Monitorji, pa evropski avto leta, nagrade EISA in TIPA in podobne zadeve - da človek brez truda takoj izve, kateri model je trenutno najboljši, oziroma katerega se najbolj splača kupit.

Je pa seveda za tak model individualnega svetovanja ključnega pomena, da ti stranke zaupajo.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

IceIceBaby ::

Glede prodajalcev v večjih centrih se strinjam, ampak večina ljudi, ki pride v tak trgovski center bo poslušala prodajalca, sploh pri teh izdelkih od 500 do 1000 eur.

To recimo sploh ni res. Še vedno je zelo veliko kupcev, starejših od 50 let, ki pred nakupom ne prebrskajo vsega interneta, pa tudi mlajših, ki ne vedo, kakšna je razlika med hdmi 1.3 in 1.4, recimo, in so, ko primerjajo tehnične podatke dveh televizorjev, povsem izgubljeni.


Kot sem napisal. Tisti, ki ne vejo kaj je razlika med hdmi 1.3 in 1.4 v veliki večini kupijo TV iz kataloga ali tistega, ki je trenutno v akciji. Face it, večino ljudi pri TVjih zanima velikost in to, da je full hd, čeprav nimajo pojma kaj to pomeni. Geeki, ki na pamet poznajo vse cene in funkcije pa niso ciljna skupina.

Ne rečem, da storitev nebi bila koristna za kupce. Ampak žal je pri ceni premalo prostora. Za eno povprečno plačo bi moral vsak dan prodati vsaj 3 solidne TVje (kar je ZELO optimistično), če ne štejem stroškov oglaševanja in morebitnih zapletov z reklamacijami, nadpovprečno sitnimi strankami itd.

IceIceBaby ::

Moralo bi biti tako, da rečeš, televizor gledam 4 ure na dan, kavč imam 3 metre od regala, gledam največ mehiške telenovele na telemachovi kabelski, za televizor bi odštel največ 500 evrov, kaj mi svetujete. In poveš model ter kratko in jedrnato utemeljiš, zakaj je najprimernejši.


Kje točno je tukaj vrednost za kupca in kako mu boš zaračunal?

Bo kupec plačal tebi provizijo ali bo od tebe kupil TV. Če plača ločeno provizijo je problem višine (zakaj bi tebi dal nekaj 10 eur?). Če ti kupiš robo in jo prodaš naprej imaš težave z reklamacijami, neprevzetimi izdelki itd. Če ti vzameš TV za jurja in se stranka premisli si zabil 3 tedne dela za ta TV.

Potem je tu problem s trgovci. Malo poznam situacijo, pa sem skoraj 100%, da ti v bigbangu ali v harvey normanu ne bodo plačali, če ti pripelješ kupca. Če hočeš nuditi kvalitetno storitev boš moral imeti dogovor z vsemi prodajalci. To so velike firme, ki imajo precej stroko začrtane marketinške aktivnosti in se težko premaknejo iz začrtanih okvirov.

Pa na koncu še vedno ostanemo pri tem, da več kot kakšnih 20 do 30 eur pri teh cenejših izdelkih ne moreš zaračunati. Pri Poceni TVjih za 400, 500 eur je še to veliko. In spet smo pri tem, da bi moral prodati nerealno veliko izdelkov za eno povprečno plačo.

Okapi ::

Tisti, ki ne vejo kaj je razlika med hdmi 1.3 in 1.4 v veliki večini kupijo TV iz kataloga ali tistega, ki je trenutno v akciji.
Ja, ker druge možnosti niti nimajo. Če bi imeli možnost individualnega nasveta, bi se pa mogoče raje odločili zanj.

Kje točno je tukaj vrednost za kupca in kako mu boš zaračunal?
Prednost je v prihranku časa in truda (če kupec ni iz Ljubljane, še toliko bolj) ter prihranku denarja, ki bi ga zapravil za neoptimalen nakup. Tudi v zadovoljstvu, da si izbral najprimernejši model.

Kako bi zaračunal to storitev, pa je stvar premisleka. Kot rečeno, lahko je recimo kombinacija svetovanja, ki ga plača kupec, in provizije, ki ti jo da trgovec, ker si mu pripeljal stranko. Lahko tudi samo eno ali drugo.

Če plača ločeno provizijo je problem višine (zakaj bi tebi dal nekaj 10 eur?
Ker si stranki prihranil en popoldan hoje po trgovinah.

Pa na koncu še vedno ostanemo pri tem, da več kot kakšnih 20 do 30 eur pri teh cenejših izdelkih ne moreš zaračunati.
Deset nasvetov na dan po 20 evrov bi moralo biti več kot dovolj za začetek. Ali bi res dobil 10 ljudi na dan, ki bi ti plačali za nasvet, pa ne boš vedel, dokler ne boš poskusil.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

IceIceBaby ::

Deset nasvetov na dan po 20 evrov bi moralo biti več kot dovolj za začetek. Ali bi res dobil 10 ljudi na dan, ki bi ti plačali za nasvet, pa ne boš vedel, dokler ne boš poskusil.


Uff...optimistično. Zelo. Prej bi rekel 0 do 1 nasvet na dan. 100% sicer res ne veš, dokler ne probaš, ampak kot sem napisal, rezultati tržne raziskave niso v prid poceni izdelkom.

Prednost je v prihranku časa in truda (če kupec ni iz Ljubljane, še toliko bolj) ter prihranku denarja, ki bi ga zapravil za neoptimalen nakup. Tudi v zadovoljstvu, da si izbral najprimernejši model.


Tukaj loviš zelo majhno ciljno skupino. Odpadejo:
- tisti, ki se vsaj malo spoznajo oz. vsaj malo posurfajo pred nakupom.
- vsi tisti, ki ne znajo sami kupiti ampak jim pomagajo otroci, vnuki ali znanci.
- tisti, ki nakup opravijo impulzivno (takih je ogromno)
- tisti, ki jim šoping predstavlja ene vrste sprostitev (tudi teh je zelo veliko)
- Ostane ti ena manjša skupina ljudi, ki so tvoje potencialne stranke ampak večina jih nikoli ni slišala za tebe. Če hočeš pridobiti takšne je treba nekako oglaševati, kar pa spet stane. Lahko se zanašaš tudi na dober glas, ampak takšna podjetja ponavadi propadejo preden lahko pridobijo dovolj strank

Kako bi zaračunal to storitev, pa je stvar premisleka. Kot rečeno, lahko je recimo kombinacija svetovanja, ki ga plača kupec, in provizije, ki ti jo da trgovec, ker si mu pripeljal stranko. Lahko tudi samo eno ali drugo.


Precej pomemben "detajl" od katerega je imho odvisen uspeh. Kot že rečeno, če stranki izstaviš račun za svetovanje v višini kakšnih 5 do 10% vrednosti izdelka se bo počutila nategnjeno.

Če prideš do trgovca ti bo rekel, da kupi izdelek in dobiš tistih 5 do 15% rabata. Tak dogovor boš moral skleniti z vsemi trgovci, sicer ne boš kredibilen.

Če kdo želi probati ni panike. Ampak je na svetu precej drugih, boljših priložnosti. Tole je sicer kul ideja, ampak s tem, ko se osredotočaš na tehniko in poceni produkte si po nepotrebnem večaš riziko.

St235 ::

To, da bi preprodajal izdelek praktično odpade, ker potem moraš ti imet registrirano ustrezno trgovinsko dejavnost z vsem kar sodi zraven.
Da o temu, da si potem dolžan reševat garancijske zahtevke, da lahk ostranka v 30 dneh vrne artikel sploh ne govorimo.

Zaračunavat svetovalne storitve, pa dvomim, da imaš dovolj veliko tržno nišo. Pa saj te taka ideja praktično nič ne stane. Registriraš popoldanski s.p. in se lotiš zadeve. Pa čez pol leta poročaj koliko svetovalnih storitev po 10€ + DDV si opravil predvsem pa koliko ti je ostalo potem ko si pokril stroške transporta, telefona, računovodstva...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

tisti, ki jim šoping predstavlja ene vrste sprostitev (tudi teh je zelo veliko)
Sem 100% prepričan, da je več tistih, ki jim nakup televizorja predstavlja muko.

svetovalnih storitev po 10€ + DDV
A lahko razložiš še, zakaj +DDV?

O.

IceIceBaby ::

Sem 100% prepričan, da je več tistih, ki jim nakup televizorja predstavlja muko.


Daleč največ je impulzivnih nakupov. Nekdo v katalogu vidi 50" plazmo za 599 eur na 24 obrokov, napoka familjo v avto in jih pelje po nov TV. Sproti kupijo še mikser in fotoaparat. Ne tistega, ki ima najboljši P/P ampak tistega, ki je najlepši in ga prodajalec priporoča.

Mogoče se geekom zdi, da je nakup televizije kompliciran in mučen proces, ampak v resnici je zadeva zelo enostavna. Povprečen kupec se mora v trgovini odločiti med 32" in 42" ekranom ter načinom plačila.

A lahko razložiš še, zakaj +DDV?


Pri tvojih 10 nasvetih po 20 eur si hitro čez mejo za davčnega zavezanca. Če dejansko prodajaš robo pa sploh.

mikic007 ::

Nimam pojma, kaksna je razlika med 1.3 in 1.4 hdmi, pa se ne bi nikoli odlocil za tovrstnega posrednika, niti si ne predstavljam nekoga, ki bi. Lahko pa da se motim, se mi je ze kaksna ideja zdela neumna, pa se je naslo dovolj interesentov za uspeh. Se vec je bilo seveda obratnih zgodb ;-)

Okapi ::

Povprečen kupec se mora v trgovini odločiti med 32" in 42" ekranom ter načinom plačila.
Tebi se očitno ne sanja, kako v resnici večina kupuje televizorje.;((

Pri tvojih 10 nasvetih po 20 eur si hitro čez mejo za davčnega zavezanca.
Pač paziš, da ne zaslužiš več kot dva jurja na mesec. Se moraš odločit, kaj te zdaj skrbi - da jih lahko ali da jih ne moreš.;)


O.

IceIceBaby ::

Tebi se očitno ne sanja, kako v resnici večina kupuje televizorje.;((


Za razliko od tebe, ki imaš dokumentirane in profilirane vse nakupe TVjev po Sloveniji? Koliko časa si že v tem poslu, da tako podrobno poznaš zadeve?

tsh2 ::

ma jaz sem tudi včasih na veliko kompliciral preden sem kaj kupil. zdaj sem ugotovil da je to brezveze. grem na enaa, mimovrste ali pogledam kakšno akcijo v kakšnih trgovskih centrih in kupim najbolj popularen izdelek, in je sigurno najbolj poceni in najbolj kvaliteten. če pa rabiš kaj posebnega moraš pa itak sam vedeti, kaj točno rabiš.

tako da ta ideja je obsojena na propad.

Okapi ::

Koliko časa si že v tem poslu, da tako podrobno poznaš zadeve?
Približno 15 let se že poklicno ukvarjam z zabavno elektroniko s potrošniškega zornega kota (in med drugim služim denar z nasveti, kaj kupiti, samo da tega ne počnem individualno, razen za znance in od časa do časa za kakšnega neznanca, ki je dovolj iznajdljiv, da me pokliče po telefonu;-).

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

IceIceBaby ::

Potem lahko pa malo več poveš o tem koliko računaš, koliko strank imaš mesečno, kaj so najbolj pogosta vprašanja itd. Boš verjetno zelo pomagal avtorju teme, pa nam firbcem tudi.

edit: kaj pomeni "poklicno s potrošniškega zornega kota"?

Zgodovina sprememb…

black ice ::

IceIceBaby je izjavil:

edit: kaj pomeni "poklicno s potrošniškega zornega kota"?

Dela kot prodajalec/nekaj podobnega. Se motim Okapi?

Gandalfar ::

Lahko garantiram, da to Okapi dela res kvalitetno.

IceIceBaby ::

Ne dvomim, ampak še vedno ne vemo točno kaj je to :)

Gladi ::

Kaj pa pravzaprav dela Okapi? Če dela kot klasični prodajalec, je njegov opis dela tak kot naprimer stil nekaterih Slovencev: "Moj penis je kot anakonda" :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gladi ()

jalovec09 ::

Dam ti en primer Garmin ura 610 stane recimo pri nas 409 evrov, v tujini pa morda 250 evrov, povpraševanje po teh urah pa je še in še, jaz sem jo recimo prodal v nekaj dneh, rabljeno.

element ::

Na tvoji spletni strani me najbolj zmoti, da nikjer ne piše kdo stoji za njo. Glede na to, da cela poslovna ideja temelji na zaupanju je to nesprejemljivo. Kot potencialna stranka pri spletnih storitvah vedno pogledam najprej, če je zadeva kredibilna. Kdo je lastnik, kje se nahaja, telefonska številka, email in pa obvezno, registrirana dejavnost. Vse ostalo so mutna posla, ki se jih izognem na kilometre. In tvoja stran deluje točno kot to.

Za iskanje najcenejše variante je na voljo polno namenskih strani, če nimaš kreditne kartice lahko brezplačno dobiš wirecard, letalske karte najdeš na momondo.com, iz tujine naročat pa tud ni znanost. Usmeri se v svetovanje, ne pa preprodajo, ker potegne za sabo več problemov, kot koristi. Me zanima kako boš z iz lufta potegnjeno provizijo pokrival stroške, ki bodo nastali, ko bodo tvoje stranke začele vračat stvari v garancijo. Al je tvoj plan potuhnit se za prvo skalo, zapret stran, pa naj se stranke slikajo. To je prepogosta realnost slovenskih wannabe preprodajalcev.

IceIceBaby ::

Frnikola, hiter search na ceneje.si najde to uro za 343 eur. Hiter search na geizhalz.at najde isti izdelek za 319 eur. S temi 20 euri razlike si nimaš kaj veliko pomagati.

marS ::

pustte človeka naj dela kar si je zamislil :D navsezadnje, največ se naučiš na lastnih napakah, sploh pa njegov poslovni model je eden redkih ki ne potrebuje nobenih investicij le čas in dobro voljo ;)
...no more heroes...
https://ilbis.com/

jalovec09 ::

IceIceBaby je izjavil:

Frnikola, hiter search na ceneje.si najde to uro za 343 eur. Hiter search na geizhalz.at najde isti izdelek za 319 eur. S temi 20 euri razlike si nimaš kaj veliko pomagati.


, ker je ravno na frišno prišla ven, poglej za 410 cx.

Drugače pa ja, s tem se da služit, ampak problem so GARNCIJE, blago ki se kupi an ceneje ima SLO garancijo, tel iz tujine imajo EU garancijo, ki pa jo pri nas vedno ne vzamejo resno, vsaj tk je bilo an garminu, ko sem se zanimal, če kupim uro v tujini, pa so mi rekli.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Sam sicer ne verjamem v uspeh tega projekta, ampak ker sem večni pesimist, se morda lahko tudi motim:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Ne dvomim, ampak še vedno ne vemo točno kaj je to
Prodajam samo svoje znanje. Med drugim testiram zabavno elektroniko in pišem članke o njej. In se od časa do časa vprašam, ali bi morda ne zaslužil več, če bi namesto enega članka za 150 evrov dal 10 individualnih nasvetov po 20 evrov;)

O.

element ::

Okapi, saj se oboje medsebojno ne izključuje. :)

Okapi ::

Vem, ampak za individualno svetovanje bi moral malo pomigati, pa sem preveč len, da bi se še s tem ukvarjal.;)

O.

IceIceBaby ::

Okapi, če pišeš članke imaš verjetno precej izkrivljeno podobo o povprečnem kupcu. Ne dvomim v tvojo sposobnost pisanja in testiranja, ampak tvoja ciljna publika so geeki oz. navdušenci. Takšni, ki kupijo revijo, preberejo review in se na podlagi testa odločijo za nakup. Takšni ljudje dajo precej na tehnične podatke in po potrebi naročijo stvar iz tujine, definitivno pa ne spadajo v ciljno skupino takšnega "profesionalnega nakupovalca".

Sicer pa probat ni greh. Čeprav obstajajo bolj elegantne in cenejše varjante za preverjanje trga kot to, da se brezglavo vržeš v nek biznis.

Okapi ::

Okapi, če pišeš članke imaš verjetno precej izkrivljeno podobo o povprečnem kupcu. Ne dvomim v tvojo sposobnost pisanja in testiranja, ampak tvoja ciljna publika so geeki oz. navdušenci. Takšni, ki kupijo revijo, preberejo review in se na podlagi testa odločijo za nakup.
Wrong. Pišem za priloge časopisov, ki jih ljudje ne kupujejo zaradi testov televizorjev (ali člankov o hladilnikih - tudi to obvladam;-), kaj si povprečen kupec misli, pa precej dobro vem tudi na osnovi vprašanj, ki jih bralci pošiljajo uredništvu. In ti lahko zagotovim, da je zelo veliko ljudi, ki jim je nakup televizorja muka, ker se pred tisto množico modelov v Big Bangu ali Harveyu počutijo povsem nemočne.

Njihova osnovna dilema je, če zelo poenostavim - ali je model za 1000 evrov res toliko boljši od modela za 500 evrov, da se ga splača kupiti. Ker denar sicer imajo tudi za malo dražji model, ne bi pa ga radi po nepotrebnem zapravljali. In so tudi toliko pametni, da vedo, da prodajalcu v trgovini pri tem ne gre najbolj zaupati, ker ta bolj gleda na svoj zaslužek kot na kupčev prihranek.

Na drugi strani dobivam tudi feedback od Philipsa, Panasonica, Sonyja ... Njihov največji problem je uporabnikom (oziroma potencialnim kupcem) predstaviti prednosti posameznih modelov.

V glavnem pa so geeki, ki študirajo tehnične podatke in teste v strokovnih revija, gospodarsko gledano bolj ali manj nepomembna manjšina (vsaj pri televizorjih in drugi "consumer" elektroniki, pri računalnikih je malo drugače).

O.

Gregor P ::

Okapi je izjavil:

V glavnem pa so geeki, ki študirajo tehnične podatke in teste v strokovnih revija, gospodarsko gledano bolj ali manj nepomembna manjšina (vsaj pri televizorjih in drugi "consumer" elektroniki, pri računalnikih je malo drugače)
Predvsem pa ta nepomembna manjšina ne črpa informacij iz "zastarelih" slovenskih revij8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IceIceBaby ::

Ok, fair enough. Čeprav še vedno mislim, da tisti, ki v neki reviji ali časopisu berejo teste tehnične robe niso ciljna publika za individualne nasvete.

Jaz imam podatke od prodajalcev v BB in Harvey normanu, ki razlagajo, da večina strank pride kupiti točno določen model TVja. Na dom dobijo katalog z ugodno ponudbo, pridejo v trgovino in hočejo tisti TV. Prodajalci jim potem seveda prodajo še kakšno stvar zraven ali pa jih up-sellajo/down-sellajo glede na njihove želje. Bistveno je to, da trgovci s svojimi oglasi dobijo kupce v trgovine, tam pa za njih poskrbi prodajalec.

Njihova osnovna dilema je, če zelo poenostavim - ali je model za 1000 evrov res toliko boljši od modela za 500 evrov, da se ga splača kupiti.


To je razumljivo. Ampak, kje točno ti vidiš priložnost za individualni nasvet? V obeh primerih imaš na voljo nekaj % marže, s katero operiraš, če stvari kupuješ v sloveniji. To je premalo, da bi stranki zagotovil res ugodno ceno in še zase vzel 20, 30 eur. Če kupuješ v tujini so tukaj že prej omenjene težave z garancijami, zalaganjem denarja itd.

OP bi strankam ponudil ravno to, super ugodno ceno, ki je sama ne more/ne zna dobiti. To štekam, ampak zaradi nizkih marž pač ne gre skozi. Ti bi strankam ponudil samo dodatno svetovanje, če prav razumem, in bi to zaračunal zraven cene izdelka?

Sicer se pa lahko takole pregovarjava še en teden, pa verjetno ne bo nič boljše. Jaz sem svoje mnenje povedal. Glede na market research, ki sem ga delal je tak model zelo neobetaven na področju zabavne elektronike. Na področju izdelkov višje vrednosti z višjimi maržami je drugače, tam ima zadeva dosti večji potencial. Še vedno pa v taki obliki ni nek hud biznis, ki bi ga lahko razvijal, ampak si lahko posameznik s tem služi solidno plačo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756840 (5027) Groot
»

Enostranski odstop trgovine od nakupa

Oddelek: Pomoč in nasveti
415645 (4572) diNero

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12318701 (14348) dzinks63
»

Prilagajanje spletnih cen profilu uporabnikov buri duhove (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5619867 (16651) gzibret
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368170393 (155223) zoot

Več podobnih tem