» »

Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci

Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci

1
2
»

s51as ::

Meni se zdi to samo še ena trgovina, ki dela brez zaloge oz. naroča izdelke po naročilu. S časoma se potem najbolj iskane predmete dan a zalogo pa dela superduper akcije... Po moje je AGT nekaj takega, dobavijo kar hočeš, čakaš kokr hočeš, je pa verjetno najcenej :D
It's just me myself and I

Okapi ::

Ti bi strankam ponudil samo dodatno svetovanje, če prav razumem, in bi to zaračunal zraven cene izdelka?
Ja. Stranka bi s tem kupila prihranek časa, ki bi ga sicer porabila za branje prospektov, hojo po trgovinah (kar je takoj lahko vredno precej več kot 20 evrov, če vsaj malo ceniš svoj čas), predvsem pa bi kupila zadovoljstvo oziroma prepričanje, da je za svoj denar dobila najprimernejši izdelek.

Je pa seveda res, da je takšno individualno svetovanje precej bolj dobičkonosno tam, kjer je dovolj strank, ki kupujejo avdio-video opremo za 10+ jurjev in se jim ne zdi pretirano, če jim za to zaračunaš recimo 500 evrov.

O.

Gregor P ::

Morda, če se doda še bonus k konceptu, da ima recimo stranka, ki je prva plačala za nek nasvet, kasneje procente, če isti nasvet prodajo, sicer po nižji ceni (ker je bilo vso raziskovanje že opravljeno), drugi stranki ... kaj pa vem:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Bistveno pri tem je zaupanje v strokovnjaka in njegov individualni nasvet. Nekako podobno, kot če greš k zdravniku, ko imaš gripo, ali če vprašaš prijatelja, kaj mu je rekel zdravnik, ko je bil pri njem zaradi gripe.

O.

s51as ::

Splačal bi se pol to razširt še na špecarijo. Obletaš ene 5 trgovin, v vsaki nabaviš kar je v akciji in skompletiraš košarce. Sem prepričan da na 120 EUR (povprečen voziček pri nas) dobiš nekih 20 EUR. Pa to je stvari, ki jo rabimo vsi, vsak teden, pa nobenmu se v bistvu ne da to delat.

Kupovanje tehnike, je saj meni osebno, kar nekako v veselje. Z veseljem grem na Slo-tech, vprašam za nasvete in izkušnje, pregledam vse recenzije in spletne trgovine za najboljšo ceno in mnenje kupcev. Pregledam tudi kaj bo kmalu novega. Pri meni taka reč nakup neke tehnike lahko traja tudi kak mesec ali več, pa to mi ravno ni težko, prov fajn mi je pravzaprav... Tist ko me pa moje vleče po Leclecu 2 ure pa potem stojim na blagajni 30 minut... to pa z veseljem enmu plačam :D
It's just me myself and I

IceIceBaby ::

kar je takoj lahko vredno precej več kot 20 evrov, če vsaj malo ceniš svoj čas


Veš kako težko je nekoga prepričati, da ti bo za prihranjen čas plačal 20 eur. Ljudje še dostavo neradi plačujejo. Nekateri se raje peljejo čez pol slovenije, da prihranijo 5 eur poštnine, čeprav je to skregano z logiko.

Je pa seveda res, da je takšno individualno svetovanje precej bolj dobičkonosno tam, kjer je dovolj strank, ki kupujejo avdio-video opremo za 10+ jurjev in se jim ne zdi pretirano, če jim za to zaračunaš recimo 500 evrov.


Tole razlagam že skozi celo temo. Pri večjih nakupih lahko tak nasvet dejansko ovrednostiš in stranka ga z veseljem plača. Če uspeš dobiti 1500 eur nižjo ceno za nek model avtomobila boš brez težav od tega vzel 500, mogoče celo jurja in stranka bo še vedno vesela, ker bo prihranila čas in 500 eur. Ali pa prekličeš vse fasaderje v regiji, da stranki zagotoviš najcenejšo fasado.

Na ta način imaš dovolj za preživetje že z 2 dealoma na mesec. Tudi ciljna skupina je precej manjša, kar pomeni, da jih lažje in ceneje dosežeš z oglasi.

Okapi ::

Verjetno največja napaka slovenskega podjetništva je splošno razširjeno prepričanje, da se (skoraj) nič ne splača delati, oziroma da moraš obogateti v prvem letu, drugače se sploh ne splača trudit.

Če lahko nekdo s tem, da svetuje ljudem pri kupovanju televizorjev, zasluži za minimalca, je to mnogo bolje, kot da bi brez dela sedel doma, se smilil samemu sebi ter na forumih pljuval po državi (in od nje pričakoval socialno pomoč).

Nikjer ne piše, da morajo biti vse podjetniške ideje briljantne in naduspešne. Tudi nikjer ne piše, da mora biti že tvoja prva poslovna ideja uspešna, ker druge priložnosti ne boš dobil. V resnici brez množice neuspešnih in manj uspešnih poslovnih idej ni niti tistih nekaj zelo uspešnih. Predvsem pa je vnaprej praktično nemogoče povedati, katera ideja bo uspešna in katera ne.

O.

s51as ::

Okapi, tip je vprašal za mnenje ane? Kaj pa nej tle drugega naredimo, kot da mu povemo mnenje. On že vidi vse pluse, en mu pa more še minuse narisat, odloču se bo pa tko al tko sam.

Še tole sem se spomnil, kako bo v primeru, ko boš nekomu svetoval nek nakup, on pa se za ta nakup ne bo odločil, torej ne boš naročil zadeve, ne bo dobave in ničesar, razen seveda tvojega iskanja in dela. Verjetno boš moral imeti nek dokaz, da je stranka naročila to storitev. Stranka lahko reče da tega nikoli ni naročila (če gre naprimer za naročilo prek telefona, ne vem pa, kako je z naročilom preko emaila). Lahko sicer računaš iskanje vnaprej in ko je plačano daš rešitev in... hmm kaj pa vem... da ne bo potem mela stranka več dela s tem kot če bi sama iskala izdelek...
It's just me myself and I

IceIceBaby ::

okapi, meni ni treba tega pridigat. Tega se globoko zavedam in se s tabo strinjam. Za sabo imam že kar nekaj projektov, podjetji, joint venturjev itd. Nekaj neuspešnih, nekaj na meji profita, 3 firme pa sem do zdaj spravil na noge in jih bolj ali manj uspešno prodal. Te trije projekti so bili profitabilni praktično od prvega dne, ker je bil zadaj dober plan.

Pri tem sem se naučil, da je sicer res boljše delati vsaj nekaj kot nič. Naučil pa sem se tudi to, da je boljše delati nekaj kar je donosno in ima nizko stopnjo rizika kot z glavo skozi zid siliti v stvari, ki so že na papirju vprašljive.

Torej, ja. Če zaslužiš minimalca je boljše kot nič. Ampak s takšnimi prihodki hodiš po tankem ledu. Prvi mesec, ko zaradi x razlogov ne boš imel dela ne boš ostal samo brez minimalca, ampak si boš nakopal še par 100 eur dolga za prispevke in tekoče stroške.

tsh2 ::

skregano je z logiko, da ti bo nekdo plačal za to, da mu boš našel bolj poceni izdelek. če hoče poceni ne bo plačeval še neke "pijavke". razen če si boš vzel res malo, recimo par evrov, a potem moraš imeti res veliko strank, da se ti to splača.

terryww ::

poženi nek basic portal, poslušaj stranke (daj jim opcijo da njihove pripombe pridejo do tebe), obesi gor reklame. če bodo zagreti, jim ponudiš memberšip. itd.
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

mikhaair ::

Prijateljica je kupovala fotoaparat ranga do 150 Eur. Ni zaletava in sla v BigBang, kjerega, aha, ta je lustkan, kupim. Pozanimala se je pri prijateljih, sodelavcih, druzini, celo razmisljala o cem drazjem, zmogljivejsem. Na koncu, ko je tudi sama vsaj priblizno vedela kaj je za njeno uporabo fajn imet in koliko je pripravljena odstet za to, je kupila preko sodelavca, ki je imel odprt racun na amazon.de aparat za 150Eur aparat +9Eur kartica + 6Eur postnina. Pri nas bi jo to stalo 224 Eur + 14 Eur.
Ce bi potrosnik imel zaupanje v taksnega prodajalca, menim da bi se lahko marsikdo odlocil za to. Ker v tem primeru je 70 Eur prihranka, nekaj bi si pac svetovalec vzel, ampak se zmerom bi bilo ugodno.

Šimpanz ::

Mislim da bi moral imeti vsaj 10 povpraševanj na dan, da bi zaslužil kajti vse marže grejo dol, kar pa je silno težko. Predvsem starejši ki ne marajo iskanja boljših cen preko interneta so silno nezaupljivi pri nakupovanju v tujini preko interneta. Kako jim boš zagotovil garancijska popravila. A boš rekel stari mamci da če ji bo crknila plazma ki jo boš nabavil v Angliji, da naj jo spakira v originalno embalažo in pošlje nekam izven kokoške na servis, pa za to še plača ene 50 eur. Takoj te prijavi na tržno verjami.
Če bi šel nakup preko tebe bi to pomenilo stroške z garancijskimi popravili kar bi požrlo ves dobiček, zato ti to ne priporočam.
Če bi se šel samo svetovanje, bi morala stranka najprej podpisati svetovalno pogodbo, kar potegne za sabo kup birokracije ki pa je stranke ravno ne marajo.

MatejMatej ::

Hvala vsem za vaša mnenja. Sem vse prebral, ampak je praktično nemogoče vsem odgovoriti.

Našo dejavnost še prilagajava in izpiljujeva - nemogoče je zadeti vse stvari sprve. (četudi je bilo že vloženega bilo ogromno truda)

Kot sem sam sumil od začetka bo stvar težko skalabilna. Zato zdaj razvijava v:
1. Smeri skalabilnosti ter
2. možnosti bolj personaliziranega svetovanja za zvestejše stranke oz. družine, ki nam zaupajo (in ne iščejo izključno najcenejšo ceno).

Prihodnji teden bova odprla S.P. in bova objavila na strani vse podatke (ime, naslov, davčna, trr...).

Še ena opomba glede naših ciljnih strank:
Naša storitev je namenjena predvsem tistim, ki:
- ne znajo brskat po internetu,
- ne znajo kupovati prek spleta,
- nimajo plačilnih kartic,
- spletnemu kupovanju ne zaupajo,
- nimajo časa oz. "živcev" za nakupovanje ali
- nimajo koga vprašat za nasvet o izdelkih.

Vejretno sva preveč poudarjala "najnižje možne cene" in je to prišlo preveč v ospredje, vendar to je le delček naše storitve.

Zgodovina sprememb…

fosil ::

Opozorilo, kar je sicer že bilo omenjeno.
Če bodo stranke plačale tebi, ti pa boš potem plačeval naprej, to pomeni da so po zakonu stranke izdelek kupile pri tebi, kar pomeni da lahko tudi garancijo uveljavljajo pri tebi. To pa pomeni da boš moral ti nosit vse stroške morebitnega pošiljanja izdelka v garancijo v tujino.
Tako je!

black ice ::

Mogoče bi se lahko dogovoril za affiliate program s trgovci?

MatejMatej ::

fosil je izjavil:

Opozorilo, kar je sicer že bilo omenjeno.
Če bodo stranke plačale tebi, ti pa boš potem plačeval naprej, to pomeni da so po zakonu stranke izdelek kupile pri tebi, kar pomeni da lahko tudi garancijo uveljavljajo pri tebi. To pa pomeni da boš moral ti nosit vse stroške morebitnega pošiljanja izdelka v garancijo v tujino.
Jaz sem le nakupil izdelek v strankinem imenu v določeni trgovini - zakaj bi moral jaz še enkrat izdat račun za izdelek?
Jaz stranki izdam račun le za opravljeno storitev (le provizija), zraven pa priložim original račun trgovca.
Stranki bomo dali v naprej vedeti, da v primeru da uveljavljanje garancije v Sloveniji ne bo možno, bo morala na svoje stroške poslati v tujino. S tem se bo strinjala v naprej.
Ali prav razmišjam?


Mogoče bi se lahko dogovoril za affiliate program s trgovci?
O affiliate programih smo tudi razmišljali oz. planiramo. Prav tako o koriščenju kakšnih VIP ugodnosti (ko bomo ogromno nakupovali), klubskih kartic, kod za popuste, ipd.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Nekaj mora biti narobe v tvojem razmišljanju, sicer bi vsi prodajalci, trgovci tako enostavno zaobšli pravice potrošnikov;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MatejMatej ::

Gregor P je izjavil:

Nekaj mora biti narobe v tvojem razmišljanju, sicer bi vsi prodajalci, trgovci tako enostavno zaobšli pravice potrošnikov;)
Pravice potrošnikov so še zmeraj spoštovane. Morda sem premalo natančno razložil.
Skušam še enkrat:
Namesto, da kupec sam kupi v retail trgovini, kjer so dolžni spoštovati pravice potrošnikov, opravimo ta nakup mi namesto njega v taisti trgovini. Če je karkoli narobe se pač kupec (z našo pomočjo oz. preko nas) "pritoži" trgovini.
Jaz tu ne vidim zaobitih nobenih pravic - ravno nasprotno! Ker bomo mi opravljali dosti nakupov za stranke bomo zelo vplivni, izkušeni in imeli moč in posluh pri pogajanju s trgovci. V istem primeru pa samcat posameznik je malo močen in neizkušen proti velikim neposlušnim trogvinam.

Gregor P ::

Dvomim, iz vidika potrošnika ne more biti v redu, da se mora sedaj namesto nate obrniti na trgovca, ki je bog ve kje? Ti si ta, ki me je svetoval npr. napačen produkt in ne trgovec, ki bo sedaj prvič videl potrošnika (torej v bistvu tudi za trgovca ni najbolje, da v bistvu ne ve, komu prodaja)?

Ker sicer imamo že spletne trgovine, ki nam nekako "pomagajo" pri nakupu oz. ga olajšajo kot je to npr. Amazon in tam recimo lahko uveljavljam vse moje pravice, pa čeprav je v bistvu zgolj posrednik.

P.S.: to so zgolj moje kritične misli, vsekakor mišljene dobronamerno :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

s51as ::

Zanimivo ja, potem bi to bilo tako kot da jaz kupim nekaj od nekoga na bolhi in mi on da orginal račun in če je karkoli narobe se jaz zafrkavam z garancijo in z dejanskim prodajalcem nimam nič in on nima nič z mano...
Sam tudi je vseeno še to da jaz nekaj ekstra tebi plačam.. ne vem kako je s tem...

Edit.. preden začneš pojdi na spletno stran TIRS-a tržni inšpektorat in oddaj vprašanje. Tam ti bodo najbolje odgovorili kakšne so tvoje obveznosti do naročnika storitve v tem primeru.
It's just me myself and I

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s51as ()

MatejMatej ::

Gregor P je izjavil:

Dvomim, iz vidika potrošnika ne more biti v redu, da se mora sedaj namesto nate obrniti na trgovca, ki je bog ve kje? Ti si ta, ki me je svetoval npr. napačen produkt in ne trgovec, ki bo sedaj prvič videl potrošnika (torej v bistvu tudi za trgovca ni najbolje, da v bistvu ne ve, komu prodaja?

Ker sicer imamo že spletne trgovine, ki nam nekako "pomagajo" pri nakupu oz. ga olajšajo kot je to npr. Amazon in tam recimo lahko uveljavljam vse moje pravice, pa čeprav je v bistvu zgolj posrednik.


Kje bo zadeva kupljena bo naši stranki znano vnaprej. Lahko bo uveljavljal garancijo sam ali pa preko naše pomoči.
Kupec se bo z lokacijo trgovca/načinom nakupa vnaprej strinjal.

Mi stranki svetujemo, odločitev pa je še vedno strankina.
Če se je ona odločila za določen izdelek je to njena odločitev. Razen če bi mi zavajali, kar pa ni namen našega posla - zakaj bi jaz pol leta razvijal idejo, da potem trollam folk in "zaslužim" nekaj drobiža na kratki rok?

Mi zastopamo kupce, kaj ima veze zdaj trgovec? Trgovce bolj malo briga komu prodajo, pomembno jim je le, da prodajo čim dražje komurkoli.

PS: Pustimo zdaj Amazon in Enaa, mi smo si zastavili drugačen način delovanja.

s51as je izjavil:

Zanimivo ja, potem bi to bilo tako kot da jaz kupim nekaj od nekoga na bolhi in mi on da orginal račun in če je karkoli narobe se jaz zafrkavam z garancijo in z dejanskim prodajalcem nimam nič in on nima nič z mano...
Sam tudi je vseeno še to da jaz nekaj ekstra tebi plačam.. ne vem kako je s tem...

Edit.. preden začneš pojdi na spletno stran TIRS-a tržni inšpektorat in oddaj vprašanje. Tam ti bodo najbolje odgovorili kakšne so tvoje obveznosti do naročnika storitve v tem primeru.

Hvala za ta predlog. Bom naredil to.

Zgodovina sprememb…

fosil ::

Ena stvar je, če ti stranki svetuješ pri nakupu in potem izstaviš račun za eno uro pomoči. Sam izdelek pa stranka plača direktno trgovcu.

Druga stvar pa je, ko si omenil da boste posredovali pri nakupih kjer stranke nimajo kreditnih kartic.
V tem primeru pa ti nisi več samo svetovalec ampak postaneš posrednik/trgovec, ker boš ti moral stranki izstavit račun za višino celotnega zneska izdelka + vašo provizijo. Ko pa ti izstaviš tak račun pa to pomeni, da je stranka izdelek kupila pri tebi.
Tako je!

Gregor P ::

MatejMatej je izjavil:


Če se je ona odločila za določen izdelek je to njena odločitev. Razen če bi mi zavajali, kar pa ni namen našega posla - zakaj bi jaz pol leta razvijal idejo, da potem trollam folk in "zaslužim" nekaj drobiža na kratki rok?

He he to lahko vsak reče, zato pa imamo zakone, da se odgovornosti ne prelaga na potrošnika.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fosil ::

Pa tudi ta način kot si si ga ti zamislil, da dejansko opraviš nakup v imenu stranke je problematičen.
Če ti stranka da gotovino že lahko zmutiš, ampak kaj pa ko bi stranka želela plačat z nakazilom?
Kam bo nakazala znesek? Na račun tvoje firme? Potem mora tvoja firma izdat račun za celoten znesek. To pa potem pomeni da si ji ti prodal izdelek in da pri tebi lahko uveljavlja vse pravice.
Tako je!

St235 ::

Matej, kako boste pa pravno uredili vašo dejavnost posredovanja pri nakupu? Kaj konkretno bo registrirano kot dejavnost s.p.? To bo dalo jasen odgovor na zgornja vprašanja.

MatejMatej ::

St235 je izjavil:

Matej, kako boste pa pravno uredili vašo dejavnost posredovanja pri nakupu? Kaj konkretno bo registrirano kot dejavnost s.p.? To bo dalo jasen odgovor na zgornja vprašanja.
Sem že brskal pod že vpisanimi dejavnostmi in nisem našel nič ustreznega. Je pač inovativna ideja (katero nekateri težko razumejo).

Sigurno bo nekaj v zvezi s svetovanjem, storitvami in spletne rešitve.
Definitivno pa ne bo to prodajanje, trgovina, spletna trgovina ali podobno.

fosil ::

Bom dal en primer.
Rad bi, da zame nabaviš en dslr fotoaparat, ki je v nemčiji precej cenejši, jaz pa nimam kreditne kartice.
Kako bom jaz tebi plačal? Kakšen račun mi boš izstavil?
Tako je!

Gregor P ::

Še vedno mislim, da boste morali vi nositi vso odgovornost do potrošnika (če vi speljete celoten posel; potrošniških pravic se ne da pogodbeno izključevati, lahko da je tu in tam kakšna redka izjema), razen morda, če resnično samo pripeljete stranko do trgovine (striktno posredništvo) in potem se ta sama dokončno dogovori s trgovcem in zaključi posel (ali pa sama zaključi posel na spletu). Tudi če bi to bila kakšna "pravna luknja", bi jo sodišče nemudoma "zakrpalo" prav na vašem primeru (kar avtomatično pomeni, da v bistvu ni bilo prav nobene luknje).

Ampak, če bi imeli kakšne posebne dogovore s samo nekaterimi trgovinami in bi "lovili" kupce za njih ipd., bi se lahko celo zgodilo, da bi svoje pravice na sodišču iskale konkurenčne trgovine (nelojalna konkurenca); vendar to je sedaj že bolj teorija in pa konec koncev smo le v Sloveniji:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Kako bom jaz tebi plačal? Kakšen račun mi boš izstavil?
Za natanko takšne transakcije obstaja fiduciarni račun. Stranka nanj nakaže denar, s katerim potem ti opraviš nakup zanjo.

O.

s51as ::

Tu je še vprašanje odgovornosti.. Če ti nekdo plača svetovanje in se izkaže da je bil izdelek kupljen na podlagi nasveta oz. svetovanja neustrezen si za to odgovoren. Sicer se lahko zavaruješ za strokovno napako ampak tudi to ni zastonj.
It's just me myself and I

St235 ::

MatejMatej je izjavil:

St235 je izjavil:

Matej, kako boste pa pravno uredili vašo dejavnost posredovanja pri nakupu? Kaj konkretno bo registrirano kot dejavnost s.p.? To bo dalo jasen odgovor na zgornja vprašanja.
Sem že brskal pod že vpisanimi dejavnostmi in nisem našel nič ustreznega.

Je pač inovativna ideja (katero nekateri težko razumejo).

Sigurno bo nekaj v zvezi s svetovanjem, storitvami in spletne rešitve.
Definitivno pa ne bo to prodajanje, trgovina, spletna trgovina ali podobno.


In tukaj se vam bo potem zataknilo pri preprodaji artiklov, ker ne boš mogel izstavit računa stranki za nakup artikla, ker nima kartice. Dopuščam pa možnost, da je možno registrirat tudi dejavnost prepakiranja oziroma prepošiljanja.

@Okapi: fiduciarni račun ne more odpret vsak mimoidoči in se lahko uporablja samo v specifičnih okoliščinah. Preprodaja ni eno od teh področji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Posredovanje nakupa ni preprodaja.

O.

St235 ::

Jaz še nisem zasledil termina posredovanje nakupa v konceptu kot ga omenja avtor teme. Namreč posredovanje nakupa sem zasledil v okviru nepremičnin in vrednostnih papirjev, ne pa elektronike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Eden mora biti prvi, ne?;)

O.

Gregor P ::

Že, ampak tudi "prvemu" ne bo uspelo kar tako zaobiti pravic potrošnikov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BALAST ::

Na taki osnovi delajo izamerike in izanglije. Nevem pa kako bi to izgledalo znotraj države.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

marS ::

@MatejMatej - a vi že delujete?
...no more heroes...
https://ilbis.com/

fosil ::

Vidim da tale izanglije nudi podobno storitev, ampak oni so dostavna služba in posredujejo samo pri nakupih iz angleških trgovin in imajo človeka v Londonu, zato jim verjetno ne predstavlja noben strošek potem uveljavljat garancijo v angliji.
Tako je!

MatejMatej ::

marS je izjavil:

@MatejMatej - a vi že delujete?

Uradno še ne delujemo. Ta teden bomo registrirali S.P.
Za prijatelje in znance smo pa že kar nekaj nakupov opravili.

St235 ::

Glede na to, da ste že v fazi registracije, kako ste rešili z tem katero dejavnost registrirat? In glede na to, da se z registracijo začnejo tudi določeni fiksni stroški, a že imate kaj naročil?

marS ::

MatejMatej je izjavil:

marS je izjavil:

@MatejMatej - a vi že delujete?

Uradno še ne delujemo. Ta teden bomo registrirali S.P.
Za prijatelje in znance smo pa že kar nekaj nakupov opravili.

a na maile tudi ne odgovarjate? sem poslal en mail včeraj....
...no more heroes...
https://ilbis.com/

MatejMatej ::

MatejMatej je izjavil:

marS je izjavil:

@MatejMatej - a vi že delujete?

Uradno še ne delujemo. Ta teden bomo registrirali S.P.
Za prijatelje in znance smo pa že kar nekaj nakupov opravili.

Trudimo se odgovarjat, ja. Vendar ravno zdaj se preusmerjamo v drugačen način delovanja, zato takih povpraševanj ne bomo mogli ugoditi. Trenutno se tudi intenzivno ukvarjamo z ustanavljanjem, rihtanjem računovodstva, bančnih, zakonskih, pravnih, finančnih omejitev ipd.

Problem je tudi, da več ali manj dobivamo povpraševanja izdelke vredne pod 100 eur ali celo 50 EUR za katere je večinoma nemogoče dobiti veliko razliko v ceni, da bi lahko zaračunali minimalno provizijo. Zraven pa je veilka verjretnost, da po opravljenjem iskanju in odgovoru se stranka sploh ne javi več. Mi pa smo v to že vložili trud in čas. Zato sem rekel prej: Preoblikujemo naš način delovanja.

Obiskovalci tega foruma niso naše ciljne stranke (skoraj vsi tu si znajo sami poiskat in kupit izdelek, to njim predstavlja zelo malo napora in nekaterim celo "užitek"). Amapak zdaj dejavnost preoblikujemo in optimiziramo.
Upam, da bo šlo vse kar imamo v mislih kolikor toliko brez zapletov.

marS ::

ah...pol pa jbg...se bo treba kam drugam obrnit....
...no more heroes...
https://ilbis.com/

s51as ::

Potem se morate bol na "reklamo v kaslc" pa 080telfon za kontakt omejit :D Predvitevam da ljudje ki nimajo neta lajkajo te fore :D
It's just me myself and I

MatejMatej ::

marS je izjavil:

ah...pol pa jbg...se bo treba kam drugam obrnit....
Sem ti zdaj poslal mail.

s51as je izjavil:

Potem se morate bol na "reklamo v kaslc" pa 080telfon za kontakt omejit :D Predvitevam da ljudje ki nimajo neta lajkajo te fore :D

Problem je da takšni ljudje niso pripravljeni na neke nove stvari. Taki ljudje so med zadnjimi, ki zagrabijo bilokatero novost.

Poskusili smo 500 letakov v kaslce - odziv je bil nekje proti čisti ničli :-P (iz teh letakov tega smo baje imeli le dva obiska spletne strani - le obisk, nobenega povpraševanja).

Pravijo, da trgovine od vseh letakov, ki jih razpošljejo imajo ponavadi 4% odziva - kar je ful. V našem primeru ni bilo ravno tako :-) (običajen folk ni za na novosti)

Zgodovina sprememb…

marS ::

marS je izjavil:

ah...pol pa jbg...se bo treba kam drugam obrnit....Sem ti zdaj poslal mail.


sem ti odgovoril.
...no more heroes...
https://ilbis.com/

s51as ::

MatejMatej, no če ravno ti letaki niso bili razdeljeni lani potem ne moreš sodit o neuspehu teh letakov. Velikokrat ideja rabi nekaj časa + mora človek nekaj rabit, tako da pride ta reklama do efekta lahko traja tolk dovgo, da ima potencialna stranka neko potrebo. Pa še ko jo ma verjetno prvič samo sproba kako bi šlo...
Jaz recimo v letu 2011 nisem mel nekih velikih nakupov s področja zabavne elektronike, verjetno niti nisem edini, mogoče bo pa drugo leto kaj bolje. Človek pač kupuje računalnik, tv, fotoaparat itd na kakih 5-10 let (slo-techovci pač glejte ljudi, ki niso na slo-tech)...

Vsekakor pa bi blo fajn če bi bilo teh letakov 10x več in če bi jih spremljale še druge reklame, da se storitev vsede v spomin...
It's just me myself and I

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s51as ()

fosil ::

Pravijo, da trgovine od vseh letakov, ki jih razpošljejo imajo ponavadi 4% odziva - kar je ful. V našem primeru ni bilo ravno tako :-) (običajen folk ni za na novosti)

Koker vem se pri letakih za dober odziv šteje če je 1% odziva.
Tako je!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759071 (7258) Groot
»

Enostranski odstop trgovine od nakupa

Oddelek: Pomoč in nasveti
416127 (5054) diNero

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12319953 (15600) dzinks63
»

Prilagajanje spletnih cen profilu uporabnikov buri duhove (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5620986 (17770) gzibret
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368175043 (159873) zoot

Več podobnih tem