» »

Bencin; preplačamo ga

Bencin; preplačamo ga

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3

SmeskoSnezak ::

http://24ur.com/novice/slovenija/prever...

Bencin preplačamo. Nek izsek iz oddaje preverjeno. Je kdo gledal to oddajo? Kje so vse preverjali? Kakšne so ugotovitve? Kaj pomeni, da je 0,4% še v tolerančni meji? Koliko pa se sploh tolerira?
@ Pusti soncu v srce... @

;-) ::

Jaki video.

technolog ::

Kako "ta naprava nam da 200ml bencina manj, kot prikazuje". To je čisto nekoristna izjava. So mislili na liter? Na poln tank? Poln tank katerega avtomobila?

SmeskoSnezak ::

Če najde kdo poln video, naj da link.
@ Pusti soncu v srce... @

Brane2 ::

technolog je izjavil:

Kako "ta naprava nam da 200ml bencina manj, kot prikazuje". To je čisto nekoristna izjava. So mislili na liter? Na poln tank? Poln tank katerega avtomobila?



Poslušaj pazljivo. naprava da "2dcL manj, kar je 0,4%". kar pomeni, da gre za 2dcL na 50L

Ta "široka odstopanja" mi niso jasna. V članku jih omeni, nato pa prikaže odstopanje 0,4%.

Če je komu to široko, prosim, meni ni.

A to pomeni, da niso našli nikoga resno izven toleranc al kaj ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

dzinks63 ::

Kakšne tolerance so to, v + ali - ali vedno samo v - kupca? Potem imajo v cisternah vedno +. Na recimo 50000l goriva 0,4% je kar nekaj, letno pa še več?, tega na črpalkah niso jezni, višek bodo že nekako porabili.

technolog ::

Rekli so, da je 1% tolerance.

amigo_no1 ::

http://www.petrol.si/zapis/koliko-goriv...

1 pameten komentar iz 24ur
Lemon_ 08.11.2011, 16:13
No prvo kot prvo je stvar taka, da možnost je, da je napaka v merilni napravi in ta ne deluje pravilno.
Druga stvar, kar pa niso povedali, je pa takšna in jo tudi marsikdo ne ve. Bencin, diesel in vsa pogonska sredstva, njihov volumen se meri pri 15 stopinjah, če je vreme toplejše, dobimo na aparatu več, kakor kažejo številke (Zato tudi razlog opozorila, da poleti ko je vroče ne smemo napolniti rezervoarja do konca, kdro pač to pozna, meni osebno je to jasno, marsikdo spet ne ve nič o tem), v drugem primeru pa sedaj ko je hladno in je tudi gorivo v podzemnih rezervoarjih hlladnejše od 15 stopinj, ga dobimo na aparatu manj, logično. (Zato je ta članek malo zgrešen, kajti najprej morajo povedati standarde ki veljajo za bencinske servise po celotni evropi, nato pa lahko napišejo kaj takega. Pač v prihodnje opozorilo ekipi preverjenega, da naj PREVERIJO še kaj drugega najprej in se poučijo malo, ne samo na pumpo in hop, udari po firmah).

Zgodovina sprememb…

tx-z ::

amigo_no1; zakaj ne bi pr vročini polnu? A se razšir pr hladnejšm? In potem pr vročini natankaš več, pol se pa shladi in se razšir?
tx-z

;-) ::

V cisterni vrjetno nima take temperature kot jo bo imel v tanku, ampak vse skupaj je bullshit-vedno vedno vedno tankam čisto do štopla. Tank ima itak oddušek, cev je ozka in že po kakem KM ni bencina videt na vrhu.

Mavrik ::

Razširi se. Ti lepo v senci natankaš tank do konca na polno s hladnim gorivom, parkiraš na sonce in se ti pri 35+ stopinjah v tanku bencin razširi pa tank poči.

Jasno je to vprašanje toleranc v avtu, koliko je sploh razlika v temperaturi goriva in kje puščaš avto, samo verjetno lih zastonj ne dajejo takih napisov če ni kdo že najebal ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Brane2 ::

Zakaj hudiča bi ti počil tank ?

Kaj a ko porabiš ves benz pa kar skup zleze od vakuuma al kaj ? Valjda imaš še odvodno cevko...

Tisto opozorilo je zato, da ti gorivo ne zalije karoserije ali začne curljato skozi tisto cevko...
On the journey of life, I chose the psycho path.

;-) ::

Razširi se. Ti lepo v senci natankaš tank do konca na polno s hladnim gorivom, parkiraš na sonce in se ti pri 35+ stopinjah v tanku bencin razširi pa tank poči.


Tale gre v najbolj smešne objave :D Si ti že slišal za oddušek ? Ima ga vsak tank, vsaka posoda z gorivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

T0RN4D0 ::

Vsaka posoda z gorivom odduška pač nima.

Da bi ti pa na avtu tank razneslo če ga na soncu pustiš polnega je pa res bosa ja. :))


Sicer pa.. bencin preplačamo, samo teh 0.4% merilne napake pri tem nima nobene veze.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Mavrik ::

Jao kake izjave. Pač je očitno bil enkrat (morda samo pomislil na) primer ko posoda ni imela odduška/ni bil dovolj. Ta opozorila so pisana za najkritičnejši primer, samo za to ker nekaj ma tvoja kanta na štirih gumah še ne pomeni da ni bila v zadnjih 50 letih izdelana kaka, s katero je bil problem. Ali res tako malo razumete o tem kako te stvari z opozorili in inženiringom delajo? O.o
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

WarpedGone ::

Naloga: Na črpalki napolnijo 3000 l valjasto cisterno do vrha z bencinom. Temperatura med polnjenjem je -10°C. Nato kamion odpeljejo v garažo, kjer je temperatura +20°C. Koliko bencina izteče iz cisterne, ko se cisterna in bencin segrejeta na temperaturo okolice? Volumski temperaturni koeficient raztezanja za bencin je 9.5×10-5 K-1, linearni temperaturni koeficient raztezanja za jeklo je 1.1×10-5 K-1.
Rešitev: dV=5.6 l


Torej: +30°C => +0,19% V oz.
Za 50 litrski tank bencina je to 9,5 cl, se pravi švoh deci. Benciski tanki že dolgo niso več kovinski ampak plastični, plastika pa ima večje temperaturne raztezke, tko da lahko velja celo obratno: Z višanjem temperature gladina pada, ker se tank bol razteza kot pa natankano gorivo.

Eksplozije posod zaradi dviga temperature so pravljice oz. strašenje nevednih učencev z za lase privlečenimi primeri.
Zbogom in hvala za vse ribe

rdecaluc ::

Delam sicer na petrolu kot študent.

Pride tip, kupi 10L kanto, pa gre natankat bencin. Par minutk kasnej pride notr in se začne pizdit da je nemogoče da je natanku 12L notr v 10L posodo.. in da on tega pa že nebo plaču. Nakar se mu sploh neda razložit da gre čisto do vrha dejansko 12L (enajst in pol .. pa še malo realno). Ljudje sploh ne razmišljajo te dni :S
Est modus in rebus. ,typos

zee ::

Meh. Se en dokaz, da vecina ljudi nima pojma o pojmu. Natancnost crpalke je pogojena z zunanjo temperaturo oz. temperaturo goriva ter hitrostjo polnjenja.

Seveda bi bilo mogoce doseci, da bi natocil zares 50 L goriva (primer), vendar bi bilo potem polnjenja tanka z gorivom bistveno daljse kot tiste 3-5 minut, kolikor traja zdaj...nakar bi se ljudje znova piz*, ces da je polnjenje prepocasno, ker da se jim mudi domov kuhat govejo juho ali h punci.

Dodatno bi vecja tocnost crpalk pomenila tudi visjo ceno samih crpalk, ki bi jo placal kdo? Ja kupci goriva, ne!

In se tretjic:
Dejstvo je, da pravih raziskovalnih novinarjev v Sloveniji ni. Ako bi jih Slovenija imela, bi najprej s prstom pokazali na pogoltno drzavo, ki osnovno ceno goriva bistveno obremeni s trosarinami in ostalimi dajatvami.

Ce strnem:
Vecji problem kot natancnost in tocnost crpalke je pogoltnost drzave. Moje vprasanje je, ce ni ta prispevek zgolj priprava na dvig davkov v ze tako pogoltni drzavi.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

zigi ::

Verjetno je oddušek zdaj res v vsakem tanku, včasih pa ni bilo tako.
Se spomnim precej let nazaj, ko smo se pripeljali iz morja (verjetno s stoenko), že dolgo nič tankali, nato pa natankali koliko je pač šlo noter in sicer ... polnih 5l bencina. Je vakum potegnil tank skupaj.
Ali pa je bil 'oddušek' pač zadelan, nisem avtomehanik :P

BlueRunner ::

nato pa natankali koliko je pač šlo noter in sicer ... polnih 5l bencina. Je vakum potegnil tank skupaj.

Kako ste pa potem sploh čep odvili, če je bil notri takšen podtlak, da je kovinsko kocko skupaj potegnil? Kakšno črpalko za gorivo pa ste imeli v tej stoenki, da jo je znala vsaka smetka zamašiti, kljub temu pa je lahko ustvarila takšen podtlak, da je tank skupaj potegnilo?

Dodatno bi vecja tocnost crpalk pomenila tudi visjo ceno samih crpalk, ki bi jo placal kdo? Ja kupci goriva, ne!

V bistvu bi bila večja točnost popolnoma nesmiselna, ker je razpoložljiva energija za izgorevanje odvisna od mase goriva (števila molekul), ne od njegovega volumna (prostora med molekulami). "Poštena" črpalka bi tako merila koliko kg si iztočil, ne pa koliko l. Potem pa dobiš občutek, da imaš pozimi nižjo porabo. V litrih načeloma res, ne pa v kilogramih (all other things being equal - kar pa pozimi tudi ni ravno res).

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Očitno sem edini kmetavz, ki ve, da so temperature pod zemlji precej bolj konstantne kot nad zemljo pa če imaš zrak pri -10°C al pa + 20°C. Zato je klamfanje o temperaturnih razlikah en navaden BS ker se volumen skoraj sigurno ne spreminja tko drastično pri parih stopinjah razlike. Tud prvič slišim, da bi komurkoli kadarkoli razneslo tank avtomobila, ker ga je poleti napolnil do vrha. Sploh ker rezervoar ne more bit neprodušno zaprt. Kdor se je že kdaj fural s čolnom na eksterni motor in pozabil odpret ventil za pretok zraka skozi rezervar ve kaj naredi z njim čez nekaj časa. In isto bi bilo pri avtu. Skupaj bi ga potegnilo, ker bi se ustvaril vakum zaradi sesanja goriva v motor.
Se nisem nikoli spravljal v detajle ampak bi kakšđen mehanik sigurno znal povedat kje je oddušek za zrak pri avtu. Ali kje posebej ali pa pri pokrovčku za gorivo, ki ne tesni 100%, ali pa je pri motorju kakšen povratni sistem, da ne pride do tega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tomas 33 ::

Jaka raziskava.
Ena meritev na točilno mesto in že podajo zaključke.

Kaj pa gorivo v cevi do ročke (eni dvignejo cev, da iztočijo še tega, naslednji pa ga plačajo.
Da bi me prepričali, bi morali na vsakem točilnem mestu zaporedoma opraviti 10 ali več meritev.
Dali so le površne zaključke o vzrokih, ki so čisto prenapihnjeni in obtožujejo črpalkarje.

Zmotilo pa me je še preverjanje samih naprav. Za moj plinski števec je predpisano, da gre na 5 let na kalibracijo.
Tega sploh niso povedali, kakšen je ta interval. Pri prvem je v najboljšem primeru 2 meseca do poteka.

imagodei ::

No, meni se pa 0,4% odstopanja zdi kar veliko; sploh pa dopustna meja 1%. Pa ne toliko zaradi mojega lastnega tankanja, kot se mi zdi sporno čisto zaradi obračunavanja. Naftne družbe na ta način na vsakih 100 litrov prodanega bencina lahko 1 liter prodajo dvakrat. Podatkov sicer nimam, se jih pa gotovo najde in da izračunati, koliko preveč naftne družbe zaračunajo potrošnikom, če so odstopanja v povprečju 0,25%

Orenk me je presenetilo, da imajo določeni točilni aparati merilce zaplombirane že po 5 let in več, ob enem pa inšpektorica izjavlja, da starejši točilni aparati začnejo odstopati v korist potrošnika. Če je to javna tajna, potem je jasno da naftna družba nastavi točenje tako, da zagreši čim večjo, še dopustno napako v njegovo korist. V nekaj letih se bo napaka zmanjšala, a bo še vedno v korist trgovca.

In ja, to da se točilna mesta ne umerijo vsaj enkrat na 3 leta, je dokaj poden. Napako bi pa ob vsej današnji tehnologiji kamot postavili na 0,5%, če ne še nižje. Če lahko točilno mesto v petih letih ostane znotraj predpisanih +/- 1%, potem bi v treh letih lahko ostalo znotraj +/-0,5%
- Hoc est qui sumus -

amigo_no1 ::

Prvo vprašanje:
0,4% odstopanja v plus ali minus ?

imagodei ::

V katero koli stran. Manko je strošek za trgovca, viška pa si načeloma ne sme privoščiti, saj to pomeni, da neto nateguje stranke. Zakaj je pri naftnih derivatih to dopustno?
- Hoc est qui sumus -

RejZoR ::

Zato ker gre velik delež od prodaje prašičevcu in jim je to čist kul...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LordTado ::

Tista je najbolša,starejši je aparat več ti da bencina:)
Oz toleranca gre v plus...

WarpedGone ::

Ja, velik delež == 2/3 do 3/4
Zbogom in hvala za vse ribe

Brane2 ::

T0RN4D0 je izjavil:

Vsaka posoda z gorivom odduška pač nima.

Da bi ti pa na avtu tank razneslo če ga na soncu pustiš polnega je pa res bosa ja. :))


Sicer pa.. bencin preplačamo, samo teh 0.4% merilne napake pri tem nima nobene veze.



Mislim, da ga kar ima. V taki ali drugačni obliki. Vsaj tiste, za motorna vozila in pa recimo cisterne. Ročna kanta za benz pa verjetno ne. Tam se pač računa na prisebnost uporabnika in elastičnost kante.
On the journey of life, I chose the psycho path.

AngelOfDeath ::

RejZoR je izjavil:

Očitno sem edini kmetavz, ki ve, da so temperature pod zemlji precej bolj konstantne kot nad zemljo pa če imaš zrak pri -10°C al pa + 20°C. Zato je klamfanje o temperaturnih razlikah en navaden BS ker se volumen skoraj sigurno ne spreminja tko drastično pri parih stopinjah razlike. Tud prvič slišim, da bi komurkoli kadarkoli razneslo tank avtomobila, ker ga je poleti napolnil do vrha. Sploh ker rezervoar ne more bit neprodušno zaprt. Kdor se je že kdaj fural s čolnom na eksterni motor in pozabil odpret ventil za pretok zraka skozi rezervar ve kaj naredi z njim čez nekaj časa. In isto bi bilo pri avtu. Skupaj bi ga potegnilo, ker bi se ustvaril vakum zaradi sesanja goriva v motor.
Se nisem nikoli spravljal v detajle ampak bi kakšđen mehanik sigurno znal povedat kje je oddušek za zrak pri avtu. Ali kje posebej ali pa pri pokrovčku za gorivo, ki ne tesni 100%, ali pa je pri motorju kakšen povratni sistem, da ne pride do tega.



V pokrovu je ja. Poleg tega imajo vsi tanki še raztezno posodo v katero po normalnih okoliščinah ne moreš natočiti goriva. In je namenjena ravno raztezanju goriva.
edit: Slovnica

Invictus ::

imagodei je izjavil:

No, meni se pa 0,4% odstopanja zdi kar veliko; sploh pa dopustna meja 1%.


Narediti napravo ki je natančna na 4 promile ni najbolj enostavno in poceni. Vsak inženir to ve.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Invictus je izjavil:

imagodei je izjavil:

No, meni se pa 0,4% odstopanja zdi kar veliko; sploh pa dopustna meja 1%.


Narediti napravo ki je natančna na 4 promile ni najbolj enostavno in poceni. Vsak inženir to ve.


Probaj to razložiti stranki! Ti povem, da jo to ne zanima. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

imagodei ::

> "Narediti napravo ki je natančna na 4 promile ni najbolj enostavno in poceni. Vsak inženir to ve. "

In to brezsramno upaš izpostaviti v primeru naftne industrije? 8-O
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Seveda. Tudi oni morajo od nečesa živeti. Problem cene bencina je v davkih in trošarinah, ne v sami ceni goriva.

Poleg tega naftna industrija nima neke povezave s točenjem bencina, ampak jo imajo trgovci ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

WarpedGone ::

Probaj to razložiti stranki! Ti povem, da jo to ne zanima.

Če mu lepo poveš da za polovico bolša natančnost pomeni dvakratno ceno goriva bo hitro razumel.

Al pa tut ne... ('pravično' satelitsko cestninjenje)
Zbogom in hvala za vse ribe

amigo_no1 ::

Lahko bi bil v vsaki črpalki računalnik, ki bi sproti kalibriral parameter gostote glede na temperaturo (in ne samo pri 15°C).
Ali če bi nekako merili razliko mas goriva, tako kot pri plinu v jeklenki.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Invictus je izjavil:

Seveda. Tudi oni morajo od nečesa živeti. Problem cene bencina je v davkih in trošarinah, ne v sami ceni goriva.

Heh :) Ne glede na trošarine in davke, je naftarjem precej lepo. Če ni kakšnih managerskih mahinacij v ozadju, jim gre načeloma izvrstno - definitivno bodo propadli med zadnjimi.

Invictus je izjavil:

Poleg tega naftna industrija nima neke povezave s točenjem bencina, ampak jo imajo trgovci ...

Brez veze dlakocepiš. Gre za naftne družbe, ki se ukvarjajo z uvozom, distribucijo, deloma predelavo in s prodajo naftnih derivatov. Četudi gledaš samo konec verige, se obračajo ogromni zaslužki. V Sloveniji imamo načeloma 2 igralca, praktično vsi kupujemo gorivo na Petrolu ali OMV-Istrabenzu. Zaslužki v tej panogi so bajni. Če sem včeraj v oddaji Preverjeno prav ujel, tanka gorivo dnevno 200.000 vozil.

In zdaj bomo tukaj govorili o problemu priti pod 1% natančnosti? Pri čemer so od treh naključno izbranih črpalnih mest vsa tri bila skalibrirana tako, da so točila v korist trgovca?

Ja vem, tri točilna mesta niso nek statističen vzorec, so pa vsaj prva signalna zastavica. Škoda, ker inšpektorica ni jasneje povedala, koliko točilnih mest pri inšpekcijskih nadzorih toči v korist kupca. Že sama odsotnost tega podatka je po svoje zgovorna.

WarpedGone je izjavil:

Če mu lepo poveš da za polovico bolša natančnost pomeni dvakratno ceno goriva bo hitro razumel.

Al pa tut ne... ('pravično' satelitsko cestninjenje)

W1, država pri nas zapoveduje najvišjo dovoljeno ceno in nobeden od trgovcev z naftnimi derivati ne gre POD to ceno. Tudi zato si upam trditi, da je kvaliteta merilca zanemarljiv strošek.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

amigo_no1 ::

Recimo hitra ideja za osebna vozila:
avto se pripelje do točilnega mesta, voznik izstopi, avto se stehta.Voznik natoči za 30E goriva, nova masa vozila je Y+25 kg.
Glede na temperaturo, pri kateri je bilo tankanje izvedeno, računalnik izračuna gostoto bencina pri tej temperaturi in preračuna volumen dotočenega bencina (V = delta mas/gostota ).
Cena za 1 L je X, za 17.5 je 17.5 *X E.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

imagodei je izjavil:

[
Brez veze dlakocepiš. Gre za naftne družbe, ki se ukvarjajo z uvozom, distribucijo, deloma predelavo in s prodajo naftnih derivatov. Četudi gledaš samo konec verige, se obračajo ogromni zaslužki. V Sloveniji imamo načeloma 2 igralca, praktično vsi kupujemo gorivo na Petrolu ali OMV-Istrabenzu. Zaslužki v tej panogi so bajni. Če sem včeraj v oddaji Preverjeno prav ujel, tanka gorivo dnevno 200.000 vozil.



Ti pa ne dlakocepiš ??? Podjetja so tam zaradi zaslužka ... Če ga ne bi bilo, bi se zaprla.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vikking ::

amigo_no1 je izjavil:

Recimo hitra ideja za osebna vozila:
avto se pripelje do točilnega mesta, voznik izstopi, avto se stehta.Voznik natoči za 30E goriva, nova masa vozila je Y+25 kg.


Tegale bi se pa vsi razveselili. Prideš tankat, stehtaš vozilo. Tačaš ko tankaš bencin, sopotnik sprazne 30l balon vode iz vozila.

SmeskoSnezak ::

Pa je kdo sploh gledal oddajo? Lahko vsaj nekdo odgovori na moja vprašanja ob odprtju te teme. Hvala lepa! ;)
@ Pusti soncu v srce... @

D3m ::

Neki malega sem gledal, sam me ni zanimalo, ker imajo naprave certificirano odstopanje in zaradi tega nisem gledal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pyr0Beast ::

Še en razlog več da se goriva prodajajo po kWh energije
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Okapi ::

Da bi ti pa na avtu tank razneslo če ga na soncu pustiš polnega je pa res bosa ja
Mythbusterja bi temu rekla worst case scenario in bi oddušek zatesnila, natankala bencin pri 0 stopinjah in postavila avto na sonce pri +40.8-)

O.

Senitel ::

...čemur bi sledil "when in doubt, C4". >:D

Okapi ::

Tačaš ko tankaš bencin, sopotnik sprazne 30l balon vode iz vozila.
A ni bilo v Kamiondžijah v eni epizodi, ko so na ta način nekaj kradli s kamiona, razliko pa nadomestili tako, da se je šofer napil ful vode, preden je s kamionom vred zapeljal na tehtnico? Ali nekaj v tem slogu.;)

Drugače pa, obstajajo zakonsko določeni odstotki (oziroma desetinke odstotka), koliko goriva lahko v cisterni zmanjka zaradi kala, razlitja, izhlapevanja ... In če ob inventuri manjka manj, si črpalkarji brezplačno postrežejo;)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

amigo_no1 ::

Vikking je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Recimo hitra ideja za osebna vozila:
avto se pripelje do točilnega mesta, voznik izstopi, avto se stehta.Voznik natoči za 30E goriva, nova masa vozila je Y+25 kg.


Tegale bi se pa vsi razveselili. Prideš tankat, stehtaš vozilo. Tačaš ko tankaš bencin, sopotnik sprazne 30l balon vode iz vozila.

Mama je sigurno ponosna na tvojo balkansko razmišljanje :P.

ahac ::

V Sloveniji imamo načeloma 2 igralca, praktično vsi kupujemo gorivo na Petrolu ali OMV-Istrabenzu. Zaslužki v tej panogi so bajni.

To ne gre skupaj.

Če so zaslužki bajni, zakaj je potem v Sloveniji tolk malo konkurence na tem področju? Zakaj je Tuš prodal Tušoil? Zakaj je pred leti Shell prodal tistih par črpalk, ki jih je takrat odpru?

W1, država pri nas zapoveduje najvišjo dovoljeno ceno in nobeden od trgovcev z naftnimi derivati ne gre POD to ceno.

Zakaj pa ne gre?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

imagodei ::

> "Če so zaslužki bajni, zakaj je potem v Sloveniji tolk malo konkurence na tem področju?"

Ker imamo državno sponzoriran oligopol?

A boš reku, da so zaslužki mobilnih operaterjev nizki? Zakaj jih nimamo v državi vsaj 20?
- Hoc est qui sumus -

Pyr0Beast ::

Zakaj bi če mu ni treba
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rezerva avtomobila

Oddelek: Na cesti
409834 (3974) Dr_M
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6914179 (12356) St235
»

Nafta na OMVju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6025126 (23276) ;-)
»

Točenje goriva? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7927552 (25225) SkIDiver
»

Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12034236 (31421) Zheegec

Več podobnih tem