Forum » Loža » Bencin; preplačamo ga
Bencin; preplačamo ga
Temo vidijo: vsi
rdecaluc ::
Zaslužek pri litru bencina je za Petrol nekaj centov. Verjetno za ostale tudi. Preostalo so trošarine in cena bencina.
Est modus in rebus. ,typos
Vikking ::
Mama je sigurno ponosna na tvojo balkansko razmišljanje .
Zakaj le. Pa poglejma tvojo stvar iz povsem druge perspektive: pripelješ na bencinsko črpalko, naprej se postaviš v vrsto kjer ti stehtajo vozilo. Nato se odpelješ do črpalke kjer natočiš gorivo, nato se ponovno odpelješ na tehtnico, kjer ti stehajo vozilo. Po premiku vozila plačaš in odpelješ.
Sumasumarum: Pravkar si moral 4x izstopiti iz vozila, 4x prestaviti vozilo, 2x čakati v vrsti za tehtanje ter za to porabil X goriva.
rdecaluc ::
Viking v primeru da bi se vozila takole tehtalo, bi tudi poskrbeli da ti(tvoja familija) in vsa tvoja krama ostane v vozilu. Med tem pa bi nekdo od zaposlenih tankal avtomobil.
Est modus in rebus. ,typos
Brane2 ::
In tehtnica, ki uspe stehtat par ton na 10g točno v vseh letnih časih skozi recimo dobo 5let je pa tud zastonj, ane ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
ahac ::
> "Če so zaslužki bajni, zakaj je potem v Sloveniji tolk malo konkurence na tem področju?"
Ker imamo državno sponzoriran oligopol?
A boš reku, da so zaslužki mobilnih operaterjev nizki? Zakaj jih nimamo v državi vsaj 20?
Kako je državno sponzoriran oligopol? A je mogoče Tuš rabil koncesijo za bencin prodajat, pa so mu jo vzel?
Tisto kar omogoča oligopol so cene, ki so take, da Petrol še služi denar, ampak hkrati take, da ne moreš it velk nižje tako, da se tujcem ne splača velik investirat v črpalke pri nas. Če bi imel možnost konkurirat s cenami, bi se sigurno najdu nekdo, ki bi Slovenijo pokril tako hitro kot so jo Hofer, Lidl, Kik, ...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
mikhaair ::
Kolega je leta nazaj delal na Petrolu, ko so se pri nas italijani masovno tankali. No, in je razlagal, da so prodali cca. 3000 l vec v poletnih mesecih, kot je bilo na dobavnici pripeljane cisterne, ker se je pac bencin v poletni pripeki toliko razsiril med transportom in se zaradi velike prodaje ni utegnil ohladit v podzemnih rezervoarjih...
JanK ::
WarpedGone ::
@brane2:
Ps še vedno maš isti osnovni problem - certificiranje tehtnice dovolj pogosto da lahko certifikatu 'še verjameš'.
@JanK:
Stene tanka se deformirajo zato tut če je oddušek zamašen, ni takšne sile na pokrov.
Ps še vedno maš isti osnovni problem - certificiranje tehtnice dovolj pogosto da lahko certifikatu 'še verjameš'.
@JanK:
Stene tanka se deformirajo zato tut če je oddušek zamašen, ni takšne sile na pokrov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Invictus ::
Tudi tehtnice imajo najbrž napako tam nekje 0.3 - 0.5%. Potem pa spet nisi nič naredil.
Skratka prispevek je navadno trolanje glupega družboslovnega novinarja, ki nima pojma s kakimi tolerancami dela večina stvari v življenju. In potem jamra da 0,4% je pa veliko odstopanje. Če bi vedel da se večina elektr0nskih elementov giblje tam do 5% (ali celo do 10%) za potrošniško elektroniko, bi bil morda tiho. Tega se ne ve, ker je danes digitalna eketronika omogočila višje tolerance kot prej analogna.
Žal za strojniške dele ne vem podatkov. Ampak 0,4% se dela res samo za precej natančne splošno potrošniške zadeve (kot npr. tankanje bencina).
Skratka prispevek je navadno trolanje glupega družboslovnega novinarja, ki nima pojma s kakimi tolerancami dela večina stvari v življenju. In potem jamra da 0,4% je pa veliko odstopanje. Če bi vedel da se večina elektr0nskih elementov giblje tam do 5% (ali celo do 10%) za potrošniško elektroniko, bi bil morda tiho. Tega se ne ve, ker je danes digitalna eketronika omogočila višje tolerance kot prej analogna.
Žal za strojniške dele ne vem podatkov. Ampak 0,4% se dela res samo za precej natančne splošno potrošniške zadeve (kot npr. tankanje bencina).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
šernk ::
kaj bolj resnega od 24 ur pač ne moreš pričakovati
zadeva je podobna kot tisti test, ki so ga delali koliko km se naredi z določenimi litri goriva.
tu imate lepo opisano:
http://www.petrol.si/zapis/koliko-goriv...
24ur je pač nesposoben spisat en članek, in ga podkrepit s kakšnimi dokazi. glavno da se muti vodo
zadeva je podobna kot tisti test, ki so ga delali koliko km se naredi z določenimi litri goriva.
tu imate lepo opisano:
http://www.petrol.si/zapis/koliko-goriv...
24ur je pač nesposoben spisat en članek, in ga podkrepit s kakšnimi dokazi. glavno da se muti vodo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
JanK ::
@WarpedOne: V kolikor ne govoris o drasticnih deformacijah posode - vec ali manj kolapsu posode, so deformacije precej irelevantne za tlak na pokrov (predpostavka je, da je polmer ustja cevi 5cm).
Ce predpostavis, da med gorivom in pokrovom ni nic zraka, je deformacija posode popolnoma irelevantna, kajti tisti trenutek, ko porabis samo en mililiter goriva, je ze ustvarjen vakuum: $p_1V_1=p_2V_2$ (napaka se odpravlja), $V_1=0\Rightarrow p_2=0$ (napaka se odpravlja) za vse $V_2$ (napaka se odpravlja). Ce se posoda vedno deformira tako, da nadomesti manjko goriva, potem res ni sile na pokrov. Ampak to ni vec posoda, temvec balon ali vreca.
Ce pa se pogovarjamo o realni situaciji z, npr., 100 litrskim tankom in enim litrom zraka med gorivom in pokrovom, je pri izpraznjenem tanku razmerje volumnov 1:100, torej je tlak v rezervoarju 0.01 bar. In ce je bila prej izracunana sila pri popolnem vakuumu 20kg, bi bila v tej realisticni varianti 19.8 kg - zanemarljivo manj.
Ce bi zelel silo zmanjsati na 10kg, bi se morale stene posode deformirati do te mere, da bi imel prazen rezervoar le se 50 litrov. Nemogoce brez trajnih deformacij rezervoarja, posebej ce se pogovarjamo o kovinskih rezervoarjih.
Pa se malo racunanja: 100 litrov spravimo v kvader s kvadratno osnovno ploskev z robom 70cm in visine 20cm. Pri praznem tanku brez oddusnika bi bila sila na osnovno ploskev 5 ton, pri pol praznem pa 2.5 toni! Dvomim, da bi rezervoarji to lahko prenesli.
Ce predpostavis, da med gorivom in pokrovom ni nic zraka, je deformacija posode popolnoma irelevantna, kajti tisti trenutek, ko porabis samo en mililiter goriva, je ze ustvarjen vakuum: $p_1V_1=p_2V_2$ (napaka se odpravlja), $V_1=0\Rightarrow p_2=0$ (napaka se odpravlja) za vse $V_2$ (napaka se odpravlja). Ce se posoda vedno deformira tako, da nadomesti manjko goriva, potem res ni sile na pokrov. Ampak to ni vec posoda, temvec balon ali vreca.
Ce pa se pogovarjamo o realni situaciji z, npr., 100 litrskim tankom in enim litrom zraka med gorivom in pokrovom, je pri izpraznjenem tanku razmerje volumnov 1:100, torej je tlak v rezervoarju 0.01 bar. In ce je bila prej izracunana sila pri popolnem vakuumu 20kg, bi bila v tej realisticni varianti 19.8 kg - zanemarljivo manj.
Ce bi zelel silo zmanjsati na 10kg, bi se morale stene posode deformirati do te mere, da bi imel prazen rezervoar le se 50 litrov. Nemogoce brez trajnih deformacij rezervoarja, posebej ce se pogovarjamo o kovinskih rezervoarjih.
Pa se malo racunanja: 100 litrov spravimo v kvader s kvadratno osnovno ploskev z robom 70cm in visine 20cm. Pri praznem tanku brez oddusnika bi bila sila na osnovno ploskev 5 ton, pri pol praznem pa 2.5 toni! Dvomim, da bi rezervoarji to lahko prenesli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
imagodei ::
Kako je državno sponzoriran oligopol? A je mogoče Tuš rabil koncesijo za bencin prodajat, pa so mu jo vzel?
Tisto kar omogoča oligopol so cene, ki so take, da Petrol še služi denar, ampak hkrati take, da ne moreš it velk nižje tako, da se tujcem ne splača velik investirat v črpalke pri nas. Če bi imel možnost konkurirat s cenami, bi se sigurno najdu nekdo, ki bi Slovenijo pokril tako hitro kot so jo Hofer, Lidl, Kik, ...
Ja, točn tako imamo državno "sponzoriran" (see, the quotation marks) oligopol. Tujcem oz. drugim domačim ponudnikom se ne splača začet zaradi razmer, ki jih ustvarja država. Zaslužki se pa lahko generirajo na dva načina - skozi visoke marže, ali pa skozi velik obrat. (Ravno to je pri določenih spletnih trgovinah zdaj precej "in": imajo nižje fiksne stroške poslovanja, ker nimajo fizičnih trgovin in si lahko privoščijo manjše število zaposlenih, marže so nizke oz. že kar na minimumu, računajo pa na velik obrat).
- Hoc est qui sumus -
Brane2 ::
Ntakara ti ne polni kozarec do roba ampak ti prinese deklarirano število mililitrov, v neki razumni toleranci.
On the journey of life, I chose the psycho path.
energetik ::
JanK, ti si izračunal silo na pokrovček, ne pa sile (oz. navora) za odšraufat pokrovček. Če je rob cevi in pokrovček iz zelo drsljivega materiala, ga lahko še vedno odšraufaš, kljub 200N sile na pokrovček.
Vprašanje je še, ali bi bencinska pumpa sploh zmogla ustvariti tak podtlak.
Vprašanje je še, ali bi bencinska pumpa sploh zmogla ustvariti tak podtlak.
msjr ::
Takole je tole s pokrovčkom, sem že pozabil pri čolnu oddušnik odšraufat oddušnik, obakrat ni bilo večjih problemov z odšraufavanjem pokrovčka ali oddušnika. Po izkušnjah pumpa ne more naredit večjih podtlakov.
Suzuki 50 4 taktni motor, 50l pločevinast tank je od približno polnega povlekel ene 20l potem pa je crknil motor. Deformacije ni bilo.
Evinrude 25, plastični tank 15l, opazna deformacija, šlo je od polnega do približno 5l. Se je pa potem, ko sem odprl tank takoj nazaj "napihnil".
Suzuki 50 4 taktni motor, 50l pločevinast tank je od približno polnega povlekel ene 20l potem pa je crknil motor. Deformacije ni bilo.
Evinrude 25, plastični tank 15l, opazna deformacija, šlo je od polnega do približno 5l. Se je pa potem, ko sem odprl tank takoj nazaj "napihnil".
;-) ::
Negre se samo zato, dejstvo je da vse posode ki se prodajajo imajo oddušek, drugače pa mi najdite eno posodo za gorivo ki se prodaja in nima odduška-pa naj bo to posebaj ali pa je čep tak naret da lahko gre zrak ven.
Tarzan ::
Še nikoli me zaradi vakuma v praznem rezervoarju ni potegnilo v tank. Tudi kakega posebnega sikanja ni bilo slišat, sem pa to večkrat slišal pri kantici od 5 litrov navzgor praktično pri vsaki hermetično zaprti posodi, neodvisno od materiala. Če sem pri segreti kantici s segretim bencinom operiral in zadevo zaprl, je ob hladnejšem vremenu kantica imela kar precej podtlaka in je bila vidno deformirana. Ko sem odprl zadevo se je precej lepo slišalo, kako notri vleče zrak. Zelo podobno se zgodi pri hladnem bencinu, ki se nato v kantici segreje. Kantica lahko dobi že skoraj "žogasto" obliko in ko odpreš pokrovček ni šans, da bi to preslišal. Ali pa da ne bi zavohal hlapov, ki jih butne ven.
T0RN4D0 ::
Vsaka posoda z gorivom odduška pač nima.
Potemtakem bi
- natankal poln tank goriva
- ga spraznil
- rabil rorcange da bi naslednjic odprl pokrov tanka, ker bi ti tlacna razlika med vakuumom v tanku in zracnim tlakom prilepila pokrov s silo okoli 20 kg!
Vsak rezervar ki ima kakšen kakšen več izhodov (oz vshod izhod...) seveda ma oddušek, ravno zaradi tega kar si povedal. V bistvu verjetno ne bi bilo tako hudo, ker diht rezervarja sploh ne bi spraznil kar tako. :)
Ampak vse posode z gorivom pa odduška nimajo. Čisto konkretno ga nima praktično nobena kanta za bencin.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Relanium ::
Ti novinarji so tud za po buči ruknit. Nimajo osnovne ideje o meroslovju.
Drugače jim pa nekak dam prav.
Toleranco bi bilo dobro malo zmanjšati, ker če je le mogoče se ponavadi vedno zlorablja in je na spodnji meji.
Zdaj pa glede rezervoarjev:
kot sem že dostkrat trobil, rezervoarja NE MOREŠ nikoli popolnoma napolnit!!!!!!
Zakaj?
ker če ravno zapelješ iz bencinske, dobiš visoko hitrost ter se zabiješ - se v materialu tanka pojavijo visoke napetosti zaradi tlaka.
Zato je blokada. Če avto mal potreseš lahko preko prekatov spraviš še malenkost več notri. NIKOLI ga ne moreš napolnit do zadnje kapljice.
URL?
Ga nimam.
Sem pa bil priča numerični simulaciji polne posode za gorivo.
LP
Drugače jim pa nekak dam prav.
Toleranco bi bilo dobro malo zmanjšati, ker če je le mogoče se ponavadi vedno zlorablja in je na spodnji meji.
Zdaj pa glede rezervoarjev:
kot sem že dostkrat trobil, rezervoarja NE MOREŠ nikoli popolnoma napolnit!!!!!!
Zakaj?
ker če ravno zapelješ iz bencinske, dobiš visoko hitrost ter se zabiješ - se v materialu tanka pojavijo visoke napetosti zaradi tlaka.
Zato je blokada. Če avto mal potreseš lahko preko prekatov spraviš še malenkost več notri. NIKOLI ga ne moreš napolnit do zadnje kapljice.
URL?
Ga nimam.
Sem pa bil priča numerični simulaciji polne posode za gorivo.
LP
;-) ::
Ti trdiš da nemorem napolnit tanka tak da bi bencin videl zgoraj ?
Čisto vaki tank tak napolnim. Ko mi prvič klikne še gre noter kakih 6-7l pištolo dam malo bolj ven in počasi nalivam, potem jo dam še bolj ven in še nalivam in nakoncu mam že skoraj zunaj pa nalijem do konca.
Čisto vaki tank tak napolnim. Ko mi prvič klikne še gre noter kakih 6-7l pištolo dam malo bolj ven in počasi nalivam, potem jo dam še bolj ven in še nalivam in nakoncu mam že skoraj zunaj pa nalijem do konca.
Relanium ::
Ne da ga ne moreš videt zgoraj, to ga lahk BP če točiš počasi.
Ne moreš pa napolnit da ne bo v tanku nobenega zraka več!!
Ne moreš pa napolnit da ne bo v tanku nobenega zraka več!!
M-XXXX ::
;-) ::
Rad bi videl kak narediš to popolnoma brez mehurčkov. Sicer pa nima veze, zakaj nebi mogel naliti bencina brez zraka v tank?
krneki ::
Saj te na vsakem vogalu okol prinašajo. Npr rečeš 10 dag salame pa dobiš 12...Seveda vedno sledi vprašanje, če lahko 12 in jasno sledi, da ni problem. Ker če bi rekel, da je problem, bi dobil pa 9,5 ali nekje blizu 10 oziroma si lahko predstavljam dramo, da točno zadane 10 dag. Pa kolikokrat je kilska štruca lažja od kile, pa...
Pri vsem tem me prav briga tistih nekaj promilov.
Pri vsem tem me prav briga tistih nekaj promilov.
Okapi ::
Pri mesarju plačaš več, kot si hotel, ampak tudi dobiš več. Tehtnica jim kaže prav (kolikor je pač natančna). Tam je bolj problem, ker ti po ceni pršuta v večini primerov prodajo tudi papir, v katerega je zavit.
O.
O.
M-XXXX ::
imagodei ::
> "Pri vsem tem me prav briga tistih nekaj promilov. "
Sej ni problem nekaj promilov, ki jih jaz ne dobim v tank. Problem je, da OMV in Petrol tukaj obračata silne denarje, ki niso obdavčeni - inventurni viški se ne obdavčijo!
Če en Merkator zaradi pogreška na tehtnici (minus kala) pridela 3 kile salame na leto, je to par deset evrov. Tudi če iz vseh drugih artiklov pridela nek 5 ali celo 6 mestni znesek, ima na drugi strani manko, ki se mora pobotati. Osebno poznam primer iz neke manjše trgovinice: po pobotu inventurnega manka in viška, jim ostane do max nekaj 100 EUR neobdavčenega profita. Če to povečamo na večjo skalo (primer Merkatorjeve trgovine?) najbrž inventuro končajo z max nekaj 1.000 EUR plusa. OK...?
Petrol in OMV ga s temi merilci očitno pridelata tja do kakega milijona evrov! Neobdavčeno!
Še enkrat bom rekel, da verjetno tri točilna mesta niso dovolj velik statistični vzorec, da bi sklepal na celoto; je pa dosti, da bi se morale dvignit alarmne zastavice! Niti na enem izmed treh naključno izbranih točilnih mestih se prodajalec naftnih derivatov ni zmotil sebi v škodo oz. v korist kupca!
Če si vseeno drznemo sklepat iz treh vzorčnih točilnih mest na splošno, se očitno točilno mesto da ORENK umerit! Zato trdim, da bi bila toleranca kamot lahko pol manjša, kot je sedaj (+/-0,5%).
Če pri par tisoč evrih viška država očitno pogleda maloprodaji skozi prste za nekaj 100 ali celo nekaj 1.000 EUR, mi pa vseeno ni jasno, kako lahko pogleda stran pri kakem milijončku! V neki trgovini lahko pride do napake pri prevzemu (nekdo v rač. vnese tisoč komadov, namesto 100; ali pa pomotoma dobavnico vnese dvakrat), trgovka se lahko zmoti pri prodaji (stranki zaračuna 10 škatel jajc namesto kosovno 10 jajc); nikakor in nikdar mi pa ne bo jasno, da se ozre stran pri sedem mestnih zneskih.
Sej ni problem nekaj promilov, ki jih jaz ne dobim v tank. Problem je, da OMV in Petrol tukaj obračata silne denarje, ki niso obdavčeni - inventurni viški se ne obdavčijo!
Če en Merkator zaradi pogreška na tehtnici (minus kala) pridela 3 kile salame na leto, je to par deset evrov. Tudi če iz vseh drugih artiklov pridela nek 5 ali celo 6 mestni znesek, ima na drugi strani manko, ki se mora pobotati. Osebno poznam primer iz neke manjše trgovinice: po pobotu inventurnega manka in viška, jim ostane do max nekaj 100 EUR neobdavčenega profita. Če to povečamo na večjo skalo (primer Merkatorjeve trgovine?) najbrž inventuro končajo z max nekaj 1.000 EUR plusa. OK...?
Petrol in OMV ga s temi merilci očitno pridelata tja do kakega milijona evrov! Neobdavčeno!
Še enkrat bom rekel, da verjetno tri točilna mesta niso dovolj velik statistični vzorec, da bi sklepal na celoto; je pa dosti, da bi se morale dvignit alarmne zastavice! Niti na enem izmed treh naključno izbranih točilnih mestih se prodajalec naftnih derivatov ni zmotil sebi v škodo oz. v korist kupca!
Če si vseeno drznemo sklepat iz treh vzorčnih točilnih mest na splošno, se očitno točilno mesto da ORENK umerit! Zato trdim, da bi bila toleranca kamot lahko pol manjša, kot je sedaj (+/-0,5%).
Če pri par tisoč evrih viška država očitno pogleda maloprodaji skozi prste za nekaj 100 ali celo nekaj 1.000 EUR, mi pa vseeno ni jasno, kako lahko pogleda stran pri kakem milijončku! V neki trgovini lahko pride do napake pri prevzemu (nekdo v rač. vnese tisoč komadov, namesto 100; ali pa pomotoma dobavnico vnese dvakrat), trgovka se lahko zmoti pri prodaji (stranki zaračuna 10 škatel jajc namesto kosovno 10 jajc); nikakor in nikdar mi pa ne bo jasno, da se ozre stran pri sedem mestnih zneskih.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
Samo vseeno govoriš na pamet. Prav lahko, da bi se pri desetih ali stotih meritvah izkazalo, da jih je pol v plus in pol v minus. Poleg tega moraš upoštevati, da Petrol ne dela bencina, ampak ga kupuje in kako veš, da ga ne plačajo 0,5% več, kot ga zares dobijo (ker arabskemu šejku, ali od kogar pač kupujejo, črpalka na tankerju tudi malo več pokaže ).
O.
O.
Brias ::
ene 10 let nazaj sem v bosni v 80 litrov tank natankal 102 litra bencina :)
pa sem se samo smejal .... model na pumpi pa:
kakav tenk na audi-u, mozes od ljubljane do aten-a bez da stanes ....
koliko para ...?
102 litra 102 marke ....
evo 110, dowidzenya :)
pa sem se samo smejal .... model na pumpi pa:
kakav tenk na audi-u, mozes od ljubljane do aten-a bez da stanes ....
koliko para ...?
102 litra 102 marke ....
evo 110, dowidzenya :)
krneki ::
Je kdo šel sploh računat kakšni so ti miljoni? Evo na hitro...2M ton je poraba pogonskega goriva (3/4 dizla) s Slo, če rečemo, da je pri vsakem tankanju (recimo 100 L, ker levji delež tankajo kamiondžije) 2 deci neobdavčenega, je to 6.5 mil EUR na leto.
Enaki miljoni so pri štruci kruha, kjer dobiš par 10g manj. Povprečnež pospravi 60 štruc kruha na leto, pri vsaki te okol prinesejo za recimo 25g oziroma 3 cente. To znese 4 mil EUR. Vse seveda ob predpostavki, da je vedno par 10g manj...tako kot pri predpostavki, da črpalke kažejo vedno manj.
Čisto primerljiva kraja. Edino da je pri kruhu malo bolj razdrobljeno, ampak vseeno npr. Žito pobaše 30%.
Enaki miljoni so pri štruci kruha, kjer dobiš par 10g manj. Povprečnež pospravi 60 štruc kruha na leto, pri vsaki te okol prinesejo za recimo 25g oziroma 3 cente. To znese 4 mil EUR. Vse seveda ob predpostavki, da je vedno par 10g manj...tako kot pri predpostavki, da črpalke kažejo vedno manj.
Čisto primerljiva kraja. Edino da je pri kruhu malo bolj razdrobljeno, ampak vseeno npr. Žito pobaše 30%.
Okapi ::
Ja, cent na cent, pa se nabere, ko je govora o milijonih transakcij. Jaz že nekaj časa razmišljam, kako prepričati vse zaposlene Slovence, da mi na leto dajo en sam samcat ubogi evro.
O.
O.
amigo_no1 ::
Naj raje kdo pogleda, kakšni merilni pogreški so pri števcih za vodo, elektriko, plin.Ranga 5-10%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
kmetek ::
Zelo predrago a po drugi strani 4 sošolci iz faksa vsak lepo s svojim namesto, da se zmenijo 1 dan eden drugi dan drugi....samo ne, nesocialna bitja smo!
dzinks63 ::
RejZoR ::
Pa ne da ste mislili, da bo bencin cenejši? Še mal pa bomo na evro in pol, pol pa na juriš za 2 EUR na liter...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kmetek ::
A hudiča, 4 članska familija = 4 avti. Logika? V LJ ne vem kaj čakajo s trošarino dodatno za vse prebivalce davek, kakor ima London in ostala mesta. Saj je LPG dobro pokrit, mar ni?
Javni prevoz bi moral cveteti pri nas, ne pa stagnira. Le čemu, vlada?
Javni prevoz bi moral cveteti pri nas, ne pa stagnira. Le čemu, vlada?
M-XXXX ::
Javni prevoz bi moral cveteti pri nas, ne pa stagnira. Le čemu, vlada?
Nenormalno dolgi vožnji, neudobju, nepraktičnosti, stara vozila konec koncev je pa ŠE DRAŽJI od avtomobila...
Ziga Dolhar ::
Septembra sem šel z avtom v Köln in naprej do Leidna. Bolj kot sem bil severno, višja je bila cena. Pred Minhnom 1,40, 1,70 v Kölnu, 1,80 v vasici med Leidnom in Haagom. Kljub imetništvu varčnega Clia 1.2, me je stiskalo pri srcu.
Ko sem danes na Petrolu tankal po skoraj 1,40 EUR ... sem spoznal, da niti nismo več tako "daleč" :).
Ko sem danes na Petrolu tankal po skoraj 1,40 EUR ... sem spoznal, da niti nismo več tako "daleč" :).
https://dolhar.si/
kmetek ::
Ja no, bi pa posodobili sistem že enkrat. Zakaj v tujini laufa to? Slovenija ima absolutno preveč avtomobilov na prebivalca. Ima kdo kako lestvico, kje stojimo?
Mi smo doma trije, pa 1 avto...prej smo imeli 2....pa ni zneslo stroškovno.
Žiga: Švaba ima boljši standard, nimajo 600€ plač.
Mi smo doma trije, pa 1 avto...prej smo imeli 2....pa ni zneslo stroškovno.
Žiga: Švaba ima boljši standard, nimajo 600€ plač.
šernk ::
smo v vrhu po avtih na prebivalca...ampak kaj ko ga rabiš, pri nas dokler nismo imeli enega avta na voznika, je bil nekdo vedno praktično nemobilen. kako je biti nemobilen v našem koncu je pa marsikdo izvedel, ko moraš soseda prosit za v trgovino, če se pa kaj zgodi pa bog ti pomagaj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
20 let nazaj je vozil avtobus mimo na max 1 uro cel dan, danes vozi na...5ur
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
kmetek ::
Se spreminjajo, samo racionalnosti je pa vedno manj. Pomoje vse vlade načrtno delajo v to smer, da je ja čim več avtov in čim slabši javni prevoz, kakor omenja šernk in večina vemo kako je. KRANJ-LJ pred leti vsakih 15minut....danes na 30 minut morda ali že na uro?
Relanium ::
Res da je drago za naš standard, ampak se čudim še ponekod ko je še dražje.
Npr. lani sem videl na Poljskem še dražje, sploh glede na njihov standard, pa se še zmer vozijo.
Je pa res ogabno kok te obirajo.
Najprej vse motorizirat, javni prevoz pa v kurcu,
potem ko so vsi odvisni od goriva pa lepo kasirat.
Npr. lani sem videl na Poljskem še dražje, sploh glede na njihov standard, pa se še zmer vozijo.
Je pa res ogabno kok te obirajo.
Najprej vse motorizirat, javni prevoz pa v kurcu,
potem ko so vsi odvisni od goriva pa lepo kasirat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rezerva avtomobilaOddelek: Na cesti | 10657 (4797) | Dr_M |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15142 (13319) | St235 |
» | Nafta na OMVju (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 26222 (24372) | ;-) |
» | Točenje goriva? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 28908 (26581) | SkIDiver |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36466 (33651) | Zheegec |