» »

E-mail podpora na mimovrstah?

E-mail podpora na mimovrstah?

kratos ::

Lep pozdrav!
Ali te mimovrste sploh nimajo nobene e-mail podpore? vedno ko jim pošljem vprašanje po E-mailu dobim avtomatsko sporočilo nazaj pač da naj počakam da ga pregledajo vendar mi nikoli ne odpišejo ? Jutri jih bom klical, ker mi je zvočnik pri logitech z-5500 začeu hreščat, ker me zanima če moram celoten komplet poslat (ker je veliko in nerodno) na mimovrste al sam pokvarjen zvočnik... Kupil sem že ogromno prek mimovrst in mam že drugo leto vip status ki mi velja do konca leta 2012 vendar je to prva okvara kateregakoli artikla ki sem ga kupil in bom sedaj prvič videl njihovo profesionalnost...
Aja pa še to, če mi zvočnik zamenjajo recimo (da ga ne uspejo popravit) je to sploh možno glede na to, da je prišel ven nov model zvočnikov in so ustavili proizvajanje starih ?

Robi :P ::

Meni so vedno odgovorili lahko da ti še bodo raje pa pokliči... Z modelom nisem čisto prepričan kako je mislim pa da nimajo da ti ponudijo zamenjavo blaga za isti cenovni rank...

kratos ::

Že 3 dni nazaj sem poslal mail pa še vedno nobenega odgovora... jih kličem.

RejZoR ::

kratos je izjavil:

Lep pozdrav!
Ali te mimovrste sploh nimajo nobene e-mail podpore? vedno ko jim pošljem vprašanje po E-mailu dobim avtomatsko sporočilo nazaj pač da naj počakam da ga pregledajo vendar mi nikoli ne odpišejo ? Jutri jih bom klical, ker mi je zvočnik pri logitech z-5500 začeu hreščat, ker me zanima če moram celoten komplet poslat (ker je veliko in nerodno) na mimovrste al sam pokvarjen zvočnik... Kupil sem že ogromno prek mimovrst in mam že drugo leto vip status ki mi velja do konca leta 2012 vendar je to prva okvara kateregakoli artikla ki sem ga kupil in bom sedaj prvič videl njihovo profesionalnost...
Aja pa še to, če mi zvočnik zamenjajo recimo (da ga ne uspejo popravit) je to sploh možno glede na to, da je prišel ven nov model zvočnikov in so ustavili proizvajanje starih ?


Za Logitech je servis Eventus na rudniku. Njih pokliči ampak pomoje je dost če pošlješ samo okvarjenega. Samo proobaj, da je res zvočnik in ne ojačevalec. Pač zamenjaj satelite če se da, pa boš videl.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

CrustyDOD ::

Očitno nisem edini, ki jim je poslal mail in še vedno nobenega odgovora. :)
Da ne omenim, da mojega naročila (ki je bil na zalogi in baje odposlan v četrtek še vedno ni).
Očitno majo dopust. :)

MihaPR ::

@kratos: na e-mail podpori dela več sodelavcev na mimovrste, vendar se občasno nabere precej mailov za odgovorit, tako da traja dlje časa. Če res nujno potrebuješ odgovor, nas vedno lahko pokličeš na 04 58 11 600. Večino e-poštnih sporočil pa je odgovorjenih prej kot v 24 urah. Med delovniki.

Hvala za razumevanje.

@miharejc za mimovrste=)
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>

kratos ::

Sem poklical že ob 12.00 oz. po tem ko sem napisal post v to temo in mi je uslužbenka rekla naj pokličem na servis kateri je napisan na garancijskem listku...In tako kot je RejZoR reku so Eventus sistemi d.o.o. katere nisem mogel poklicat zarad prazne baterije vendar jih bom jutri.
hvala za pomoč :)

;-) ::

Meni so odgovarjali takrat ko sem se zanimal za kaj, ko so nastali problemi so ratali gluhi.

Salcka ::

Jaz na nekaj delov za PC čakam že 21 dni, po telefonu mi ne znajo povedati, kdaj bi naj dobil, dobil sem danes dva maila z različnima datuma dobave, vse stvari pa imajo na njihovi strani "na zalogi v enem od skladišč". Toplo priporočam nakup bilo kje drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Salcka ()

OK.d ::

:)kmalu bodo v istem rangu kot solo
LPOK.d

kratos ::

Odgovor sem dobil po 5 dneh vendar sem že prej izvedel vse po telefonu ter kontaktiral eventus katerim sem poslal zvočnik z računom garancijo ter opisom problema... Zdej samo upam da mi bodo brez komplikacij stvar popravili oz. menjali v primeru da se neda popravit. Sporočim kako se bo stvar odvila zaenkrat pa hvala vsem za odgovore in pomoč :)

kratos ::

Včeraj sem poslal zvočnik na servis, danes me kličejo iz servisa in so rekli da bodo zamenjali zvočnik z novim in da ga lahko pričakujem že jutri... Hitrost me je kar presenetila tako da svaka čast za hitro rešen problem, edina stvar ki me bremeni je če je 2 letna garancija zdej šla ? torej, ti mimovrste prizna novo garancijo oz. tista 2 letna garancija teče dalje in bom dobil garancijski listek nazaj ali sem ostal brez in ob naslednji okvari nimam nobene protekcije več?

To sprašujem, ker je dejansko to prvič, da se mi je artikel pokvaril in čez to še nisem šel in nevem poteka te garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

Ziga Dolhar ::

Garancija na zamenjani zvočnik [satelit] prične teči na novo. (Tudi če ne dobiš novega garancijskega lista.)
https://dolhar.si/

kratos ::

Aha super, druge dele pokriva pa tekoča garancija ?

kratos ::

Evo zdele sem dobil paket v katerem je nov zvočnik, paket je bil še bolj zavarovan od poslanega tako da so stvar uredili zelo hitro in zelo profesionalno. Garancijo, račun ter vse poslano so mi pa poslali nazaj :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529689 (8086) St235
»

Crknjeni zvočniki?

Oddelek: Pomoč in nasveti
191670 (1112) HyperKiller
»

[5.1] multimedijksi zvočniki 10k - 30k SIT (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Zvok in slika
19927324 (11410) Hrenowsky
»

Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
679331 (1062) bluefish
»

Brenčanje novih zvočnikov

Oddelek: Zvok in slika
193014 (2608) bibip

Več podobnih tem