Forum » Pomoč in nasveti » HardDisk + bad sectorji + garancija?
HardDisk + bad sectorji + garancija?
kuntek ::
Imam disk Fujitsu na katerem so se mi, ne vem od kod?, pojavili bad sectorji. Mi bodo disk zamenjali, če je še v garanciji?
JLP ::
Glih zamenal ti ga pomoje navjo.
Bojo uzel disk, prašal če maš kej pomembnga gor.
Če boš reku ja bojo probal use z diska skopirat na en backup disk pol bojo pa low level format nardil pa podatke nazaj na tvoj disk dal iz backupa.
Če boš pa reku ne bojo pa sam low level format nardil.
Pol bojo pa disk počekiral pa če bo še kej narobe bojo pa dal disk uradnmu zastopniku za Fujitsu pa bojo še oni mal počekiral pa če je res kej narobe ga bojo zamenal.
Bojo uzel disk, prašal če maš kej pomembnga gor.
Če boš reku ja bojo probal use z diska skopirat na en backup disk pol bojo pa low level format nardil pa podatke nazaj na tvoj disk dal iz backupa.
Če boš pa reku ne bojo pa sam low level format nardil.
Pol bojo pa disk počekiral pa če bo še kej narobe bojo pa dal disk uradnmu zastopniku za Fujitsu pa bojo še oni mal počekiral pa če je res kej narobe ga bojo zamenal.
Live long and prosper!
NiggerBob ::
če je zadeva v garanciji, ti ga MORAJO zamenjat.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
kuntek ::
Low level format lahko tudi sam naredim. Bom jutri vprašal v trgovini in bom videl kaj bodo rekli.
ABX ::
Kuntek: zadosti da imaš en bad sector in so ti dolžni disk menjat. Opstajajo programčki ki te sectorje odstranijo, ker vsak disk ima par sectorjev "rezervnih" za vsak slučaj. Čekiraj malo Fujitsu web page pa poglej malo. Če pa hočeš na vsak način menjat disk pa ga zavi v nekaj mehkega in ga parkrat zabi v tla. Pazi samo da ne bo vidnih poškodb na zunanji strani.
Matty ::
hehehe...
Ce je v garanciji in hoces novga mora bit cimbolj nepopravljivo poskodovan... (seveda na zunaj cist OK)...
Mimogrede... ce bos prsu s takim diskom k prodajalcu, in mu bos rekel... tale ma bad sectorje (ko ga bo pa odprl bo pa not vse polomljen) te bo malo postrani gledal...
Ce je v garanciji in hoces novga mora bit cimbolj nepopravljivo poskodovan... (seveda na zunaj cist OK)...
Mimogrede... ce bos prsu s takim diskom k prodajalcu, in mu bos rekel... tale ma bad sectorje (ko ga bo pa odprl bo pa not vse polomljen) te bo malo postrani gledal...
ABX ::
Ja govorim iz lastnih izkušenj.
Vsakič ko ti zamnjajo blago ti morajo na novo dat garancijo. To pomeni da lahko maš en kos za vedno pod garancijo ( zahvala gre arkaičnem Slovenskem sistemu za zavarovnje potrošnikov). Hočeš še eno hujšo; če imaš računalnik v garanciji in ti menjajo en "vitalen" del računalnika ti garancija velja na novo za komplet računalnik. Kaj pa je vitalno pa vejo odvetniki ker je vse nedoločeno.
Trde diske ne odpirajo, ker noben ni kvalificiran za pravilno ugotovitev napake (vsaj ne v sloveniji) in ker ugotavljanje napake pri diski (kosi so manjiši od milimetra) stane dosti več kot nov disk se v to nobeden ne spušča.
Vsakič ko ti zamnjajo blago ti morajo na novo dat garancijo. To pomeni da lahko maš en kos za vedno pod garancijo ( zahvala gre arkaičnem Slovenskem sistemu za zavarovnje potrošnikov). Hočeš še eno hujšo; če imaš računalnik v garanciji in ti menjajo en "vitalen" del računalnika ti garancija velja na novo za komplet računalnik. Kaj pa je vitalno pa vejo odvetniki ker je vse nedoločeno.
Trde diske ne odpirajo, ker noben ni kvalificiran za pravilno ugotovitev napake (vsaj ne v sloveniji) in ker ugotavljanje napake pri diski (kosi so manjiši od milimetra) stane dosti več kot nov disk se v to nobeden ne spušča.
kuntek ::
Torej se res najbolj splača malo metat disk po tleh. Si siguren, da ga ne bodo odprli in mi rekli, da do takšnih poškodb ne pride v računalniku razen, če ga je imel v rokah kakšen metalec kugle ali diska.
NiggerBob ::
No, po določilih Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), imaš na razpolago 3 možnosti, kadar se kakšna stvar v garancijskem roku pokvari:
1. zahtevaš zamenjavo,
2. zahtevaš znižanje kupnine,
3. zahtevaš vračilo kupnine V CELOTI!
Na srečo vse nas prodajalcev (tudi sam sem med njimi, ampak ne prodajam računalnikov), se za 3. možnost ljudje ne odločajo, pa tudi meni osebno se zdi preradikalna. V praksi sem jo uporabil samo enkrat (šlo je za neke hlače).
Primer: če se ti 1 mesec pred iztekom garancijskega roka pokvari disk, za katerega si pred 2. letoma dal 100 Ksit (zdaj pa je zastarel in vreden 5 Ksit), lahko zahtevaš teh vseh 100 Ksit nazaj! Seveda prodajalec verjetno o tem ne bo hotel niti slišat, nič zato, tržni inšpektor ga bo opomnil na njegovo dolžnost in mu z odločbo postavil rok, do kdaj naj to zadevo uredi + ustrezna kazen v višini nekajkrat 100 Ksit bo doletela firmo+nekaj 10 Ksit odgovorno osebo, pa še obisk pri sodniku.
ENAKO odgovoren kot prodajalec je tudi UVOZNIK, kadar prodajalec pove, kdo je uvoznik in prenese pristojnost reševanja reklamacije nanj. Seveda omenjeno velja le, če ni dvoma o obstoju napake na izdelku (če disk ne dela, potem mislim da ni dvoma o obstoju napake).
Če prodajalec dvomi o obstoju napake, je pač za reševanje zadev pristojno sodišče in civilna tožba, je pa 100 Ksit premalo denarja, da bi se splačalo.
ABX, nima smisla diska metat po tleh, rajše v molex konektor vtakni žice, da boš dobil 12 V, potem pa s tema dvema žicama malo pobrkljaj po kontaktih čipovja na spodnji strani diska, pa bo. Omenjen postopek velja tudi za grafične, RAM in vso ostalo kramo.
Če si dovolj trmast in zaj**an tip, boš enkrat kupil računalnik in potem imel vse stvari doživljensko v garanciji, ker ti z zamenjavo stvari garancija začne teči vedno od začetka.
Diska pa sploh ni treba odpirat čisto, dovolj je, da malo odviješ vijake, ravno toliko, da pride noter malo svežega zraka.
Disclaimer: vsi navedeni postopki so samo teorija, vsak poskus v praksi dela vsak na lastno odgovornost!!!
1. zahtevaš zamenjavo,
2. zahtevaš znižanje kupnine,
3. zahtevaš vračilo kupnine V CELOTI!
Na srečo vse nas prodajalcev (tudi sam sem med njimi, ampak ne prodajam računalnikov), se za 3. možnost ljudje ne odločajo, pa tudi meni osebno se zdi preradikalna. V praksi sem jo uporabil samo enkrat (šlo je za neke hlače).
Primer: če se ti 1 mesec pred iztekom garancijskega roka pokvari disk, za katerega si pred 2. letoma dal 100 Ksit (zdaj pa je zastarel in vreden 5 Ksit), lahko zahtevaš teh vseh 100 Ksit nazaj! Seveda prodajalec verjetno o tem ne bo hotel niti slišat, nič zato, tržni inšpektor ga bo opomnil na njegovo dolžnost in mu z odločbo postavil rok, do kdaj naj to zadevo uredi + ustrezna kazen v višini nekajkrat 100 Ksit bo doletela firmo+nekaj 10 Ksit odgovorno osebo, pa še obisk pri sodniku.
ENAKO odgovoren kot prodajalec je tudi UVOZNIK, kadar prodajalec pove, kdo je uvoznik in prenese pristojnost reševanja reklamacije nanj. Seveda omenjeno velja le, če ni dvoma o obstoju napake na izdelku (če disk ne dela, potem mislim da ni dvoma o obstoju napake).
Če prodajalec dvomi o obstoju napake, je pač za reševanje zadev pristojno sodišče in civilna tožba, je pa 100 Ksit premalo denarja, da bi se splačalo.
ABX, nima smisla diska metat po tleh, rajše v molex konektor vtakni žice, da boš dobil 12 V, potem pa s tema dvema žicama malo pobrkljaj po kontaktih čipovja na spodnji strani diska, pa bo. Omenjen postopek velja tudi za grafične, RAM in vso ostalo kramo.
Če si dovolj trmast in zaj**an tip, boš enkrat kupil računalnik in potem imel vse stvari doživljensko v garanciji, ker ti z zamenjavo stvari garancija začne teči vedno od začetka.
Diska pa sploh ni treba odpirat čisto, dovolj je, da malo odviješ vijake, ravno toliko, da pride noter malo svežega zraka.
Disclaimer: vsi navedeni postopki so samo teorija, vsak poskus v praksi dela vsak na lastno odgovornost!!!
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
yjj ::
Vprašanje je koliko tvoja garancija velja - prodajalci je največkrat ne dajo če ti diska niso vgradili, če ne pa v trgovino
ABX ::
Niggerbob: tudi to z kratkim stikom sem delal, ampak če si pozoren najdeš kakšen majhen kondezator črn ali pa glavni čip ima eno zelo zelo majhno bunkico ki jo čutiš samo z prstom.
Zato najraje butnem disk v kako škatlo, ali pa ga med delovanjem malo šejkam
Zato najraje butnem disk v kako škatlo, ali pa ga med delovanjem malo šejkam
bloo screen ::
Le po vas je "poslušat" o tej temi.
1. Fujitsu ima 3 leta garancije če je kupljen kot komponenta
2. Recimo da si takrat kupil disk velikost 2 GB in mi danes prideš v trgovino do konca pa maš recimo še 1 mesec garancije imaš naslednjo možnost
. Dobiš novi disk z doplačilom ( valjda da recimo za 20 GB diska nebo majhna)
. Če se s tem ne strinjaš dobiš disk enake velikosti (seveda ne potrebujem
posebej podarjat da imam za to po zakonu določenih 45 dni !!!)
. Tisto o vračilu kupnine pa velja če ni možnosti za zgornji dve točki !!!
Pa še nekaj imam par takih pacijentov Ki so pravi hrabri miški in hodijo na te finte .... pa jim dvakrat zamenjam tretjič pa jim dam pisni dokument s katerim se lahko za nadaljno garancijo obrišejo oni in njihovi odvetniki...
Še dobro da je takih primerkov izredno malo...glede tega kaj je v računalniku pomembna komponenta pa je zelo širok pojem ..za enega je to lahko reset tipka za drugega pa spet napajalnik....
Pa ne me narobe razumet : če je napaka na izdelku se ga zamenja v roku 2 ur z NOVIM če pa je to kaj drugega pa ...
1. Fujitsu ima 3 leta garancije če je kupljen kot komponenta
2. Recimo da si takrat kupil disk velikost 2 GB in mi danes prideš v trgovino do konca pa maš recimo še 1 mesec garancije imaš naslednjo možnost
. Dobiš novi disk z doplačilom ( valjda da recimo za 20 GB diska nebo majhna)
. Če se s tem ne strinjaš dobiš disk enake velikosti (seveda ne potrebujem
posebej podarjat da imam za to po zakonu določenih 45 dni !!!)
. Tisto o vračilu kupnine pa velja če ni možnosti za zgornji dve točki !!!
Pa še nekaj imam par takih pacijentov Ki so pravi hrabri miški in hodijo na te finte .... pa jim dvakrat zamenjam tretjič pa jim dam pisni dokument s katerim se lahko za nadaljno garancijo obrišejo oni in njihovi odvetniki...
Še dobro da je takih primerkov izredno malo...glede tega kaj je v računalniku pomembna komponenta pa je zelo širok pojem ..za enega je to lahko reset tipka za drugega pa spet napajalnik....
Pa ne me narobe razumet : če je napaka na izdelku se ga zamenja v roku 2 ur z NOVIM če pa je to kaj drugega pa ...
Life is a rollercoaster
luni ::
bloo screen ja bi se kar strinjal s tabo...
ABX ne mores skoz k istem prodajalcu hodit z enako finto, ker te bojo sigurno pogurnatli, tako tupi pa tud niso kaj bos pa pol?
ABX ne mores skoz k istem prodajalcu hodit z enako finto, ker te bojo sigurno pogurnatli, tako tupi pa tud niso kaj bos pa pol?
Artificial Intelligentia
NiggerBob ::
Nop, Bloo Screen, se motiš, SAMO in IZKLJUČNO kupec odloča, katero od teh treh možnosti bo uporabil. Preberi ZVPot (Zakon O Varstvu potrošnikov).
In če se jaz recimo odločim za možnost zmanjšanja kupnine za 50%, ali za vračilo kupnine v celoti, je to tvoj problem, če se s tem strinjaš ali nestrinjaš, Zakon o obligacijskih razmerjih ti jasno pojasnjuje, do kdaj si mi dolžan odgovoriti na moj zahtevek.
In če se jaz recimo odločim za možnost zmanjšanja kupnine za 50%, ali za vračilo kupnine v celoti, je to tvoj problem, če se s tem strinjaš ali nestrinjaš, Zakon o obligacijskih razmerjih ti jasno pojasnjuje, do kdaj si mi dolžan odgovoriti na moj zahtevek.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
NiggerBob ::
Yap, Luni, se strinjam, res ne moreš 10 krat v dveh letih priti v trgovino, da ti je crknil disk.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
kuntek ::
Torej, če grem s pokvarjenim 6Gb diskom nazaj v trgovino in hočem 22k SIT kolikor je stal, ko sem ga kupil, mi bodo vrnili denar?
NiggerBob ::
Hja, katero možnost boš izbral, je čisto tvoja odločitev, kaj bodo naredili v trgovini, pa je spet njihova odločitev.
Vsako reševanje problemov je stvar pogovora in dogovora med stranko in prodajalcem, enako, kot pri nakupu.
Iz izkušenj ti povem, da mnogo mnogo lažje in mnogo mnogo prej rešiš problem z pametnim, argumentiranim dialogom in dogovorom, kot pa z vpitjem in neosnovanimi obtožbami in grožnjami o sodišču in tržnem inšpektorju.
Prodajalcem ni v interesu, da bi pustili stranko nezadovoljno z nerešeno reklamacijo, vsaj tistim ne, ki so resni in delajo dolgoročno.
Če dogovora ne boš mogel doseči, ti pač ostene pot na tržni inšpektorat.
Vsako reševanje problemov je stvar pogovora in dogovora med stranko in prodajalcem, enako, kot pri nakupu.
Iz izkušenj ti povem, da mnogo mnogo lažje in mnogo mnogo prej rešiš problem z pametnim, argumentiranim dialogom in dogovorom, kot pa z vpitjem in neosnovanimi obtožbami in grožnjami o sodišču in tržnem inšpektorju.
Prodajalcem ni v interesu, da bi pustili stranko nezadovoljno z nerešeno reklamacijo, vsaj tistim ne, ki so resni in delajo dolgoročno.
Če dogovora ne boš mogel doseči, ti pač ostene pot na tržni inšpektorat.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
bloo screen ::
Torej pričakoval sem plaz psovk in obtožb...pa nič Hja se je izkazalo da so le normalni kupci tu gor. Torej če se odločiš za vračilo kupnine ti zagotaljam da boš kr nekaj časa preživel po sodiščih preden bi dobil ta keš (če obstajajo druge rešitve).
Moraš razlikovat zakon, pravo in pravna praksa Trije zeeelo različni pojmi. Konec koncev ti tudi jaz lahko zatežim pa ti obračunam obrabnino za tisti čas ko si imel oz uporabljal HD. Kot je nekdo omenil RES se zadeve hitro in enostavno rešijo z dialogom za katerega sta potrebna DVA. Trgovci (vsaj nekateri) se zavedamo da računalniška roba postaja vsebolj potrošni material in če boš danes z nami zadowoljen boš čez kako leto spet prišel po neko malenkost.
Hja to je moje skromno mnenje replike dobrodošle
Moraš razlikovat zakon, pravo in pravna praksa Trije zeeelo različni pojmi. Konec koncev ti tudi jaz lahko zatežim pa ti obračunam obrabnino za tisti čas ko si imel oz uporabljal HD. Kot je nekdo omenil RES se zadeve hitro in enostavno rešijo z dialogom za katerega sta potrebna DVA. Trgovci (vsaj nekateri) se zavedamo da računalniška roba postaja vsebolj potrošni material in če boš danes z nami zadowoljen boš čez kako leto spet prišel po neko malenkost.
Hja to je moje skromno mnenje replike dobrodošle
Life is a rollercoaster
ABX ::
Sej ni da hodiš vsak dan po drugi disk, pač enkrat na tri leta tik preden ti poteče garancija. Ponavadi dobim najmnši disk ki ga imajo na razpolago in takoj za tem ga grem prodat in si kupim kakega dobrega, ali pa doplačam nekaj malega za kak dobri disk. Isto velja za grafične in proce. Edini problem je najdet račune po treh letih :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izdelek z napakoOddelek: Pomoč in nasveti | 1822 (978) | St235 |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14769 (7991) | solatko |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6975 (5518) | Seljak |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16501 (15041) | St235 |
» | Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 10712 (7395) | zk_eu |