Forum » Loža » mimovrste vrnitev pošiljke
mimovrste vrnitev pošiljke
urosg25 ::
Pozdravljeni,
Pri mimovrste sem naročil artikel, za katerega sem ugotovil da je neustrezen pred prejemom pošiljke. Zanima me, če lahko pošiljko zavrnem ali jo moram sprejeti in potem poslati nazaj?
lp, Uroš
Pri mimovrste sem naročil artikel, za katerega sem ugotovil da je neustrezen pred prejemom pošiljke. Zanima me, če lahko pošiljko zavrnem ali jo moram sprejeti in potem poslati nazaj?
lp, Uroš
klemenSLO ::
ker gre za nakup na daljavo lahko mirno vrneš v predpisanem roku
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
Gray_Warden ::
Pokliči na mimovrste in prosi da ti prekličejo naročilo, če ti artikla še niso poslali.
simple as that.
simple as that.
Why so serious?
TOP ::
Če pa slučajno,ti ga poštar prinese pa ga lepo zavrneš,razen če misliš zamenjat za drug artikel.
lmorgh ::
ne vem kako je v tem primeru, vendar bo vse potekalo hitreje, če zadevo sprejmeš in pošlješ nazaj, ker ne bo zadeva čakala 14 dni na pošti.
St235 ::
Nikar ne sprejemaj pošiljke, ker si boš samo stroške potnine nakopal, pa hitro se kak pametnjakovič najde, ki bo trdil da si kaj odrpl/pokvaril.
Ko boš paket dobil, da lepo zavrni pa bo šel direktno nazaj pa je. Pa ne pozabi ma mimovrste sporočit, da odstopaš od pogodbe in da želiš vrnjeno kupnino oziroma, če bi raje drug artikelj.
Ko boš paket dobil, da lepo zavrni pa bo šel direktno nazaj pa je. Pa ne pozabi ma mimovrste sporočit, da odstopaš od pogodbe in da želiš vrnjeno kupnino oziroma, če bi raje drug artikelj.
Ales ::
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) ti prodajalec mora vrniti celotno kupnino, vse stroške plačila (npr. provizijo pri plačilu po povzetju, itd.) in poštnino. Zaračuna pa lahko neposreden strošek vračila blaga, če tega nisi plačal npr. pošti.
Torej tudi če zavrneš pošiljko in to pošta zaračuna njim, lahko za ta znesek terjajo tebe. Samo toliko, da ne boš začuden pol... Ni pa rečeno, da to Mimovrste zaračunava, to moraš pri njih preverit.
Torej tudi če zavrneš pošiljko in to pošta zaračuna njim, lahko za ta znesek terjajo tebe. Samo toliko, da ne boš začuden pol... Ni pa rečeno, da to Mimovrste zaračunava, to moraš pri njih preverit.
z3ro ::
Pred kratkim naročo matično na neki spletni trgovini. Ker paketa ni blo več kot teden dni, rabil sem jo pa nujno sem jo naročil drugje, kjer je prispela takoj. Po še slabem tednu pa me doma čaka listek o prispelem paketu. Ker ga nisem več potreboval sem na pošti vprašal kako je z tem. Pa je gospa rekla da bojo takoj poslali nazaj, da ne bo brez veze tam slonel 14dni ter da nimam z tem nobenih stroškov.
TOP ::
Kdo pa te lahko terja za poštnino,če ti paket zavrneš nobeden,ker za to ni zakonske podlage edino trgovina te lahko ignorira pri naslednjem nakupu in to je edini problem.
Ne kotali buč
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) ti prodajalec mora vrniti celotno kupnino, vse stroške plačila (npr. provizijo pri plačilu po povzetju, itd.) in poštnino. Zaračuna pa lahko neposreden strošek vračila blaga, če tega nisi plačal npr. pošti.
Torej tudi če zavrneš pošiljko in to pošta zaračuna njim, lahko za ta znesek terjajo tebe. Samo toliko, da ne boš začuden pol... Ni pa rečeno, da to Mimovrste zaračunava, to moraš pri njih preverit.
Ne kotali buč
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
Ales ::
Dečko, ne ti meni o bučah, daj vsaj preberi zakon, preden ljudi narobe učiš, da ni zakonske podlage.
Evo ti relevanten člen zakona iz ZVPot, preberi zadnjo alinejo. Če še ne verjameš lastnim očem, preberi ta odgovor na strani Tržnega inšpektorata RS.
Ti je zdaj jasno?
Evo ti relevanten člen zakona iz ZVPot, preberi zadnjo alinejo. Če še ne verjameš lastnim očem, preberi ta odgovor na strani Tržnega inšpektorata RS.
Ti je zdaj jasno?
St235 ::
Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.
Pri vračilu (preden prevzame) NI stroškov. Zgornja alineja se nanaša na stroške, ki bi jih kupec imel, če bi vračal artikel, ne pa na administrativne stroške ki nastanjeo zaradi vračila.
Ti je zdaj jasno?
Pri vračilu (preden prevzame) NI stroškov. Zgornja alineja se nanaša na stroške, ki bi jih kupec imel, če bi vračal artikel, ne pa na administrativne stroške ki nastanjeo zaradi vračila.
Ti je zdaj jasno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Ales ::
Nikjer ne omenjam nobenih "administrativnih" stroškov podjetja - česa takega podjetje po zakonu ne sme zaračunavati kupcu, to je jasno iz zakona.
Govorim o poštnih stroških za vračilo paketa. V kolikor za vračilo zavrnjenega paketa pošta obračuna strošek in le tega zaračuna podjetju, le to lahko te poštne stroške terja od kupca. Jasno? Ni važno, ali si pred tem prevzel paket od pošte ali ne - če so nastali poštni stroški ob vračilu, jih je dolžan nositi kupec. Ne razumem, kaj je tukaj tako težko dojet... Če jih pošta ne obračunava, pa ni kaj za zaračunat, tudi jasno.
Govorim o poštnih stroških za vračilo paketa. V kolikor za vračilo zavrnjenega paketa pošta obračuna strošek in le tega zaračuna podjetju, le to lahko te poštne stroške terja od kupca. Jasno? Ni važno, ali si pred tem prevzel paket od pošte ali ne - če so nastali poštni stroški ob vračilu, jih je dolžan nositi kupec. Ne razumem, kaj je tukaj tako težko dojet... Če jih pošta ne obračunava, pa ni kaj za zaračunat, tudi jasno.
Pithlit ::
Strošek vračila blaga podjetju pa nosi potrošnik, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.
Ko sem pred... ooooh 4-5 leti nekaj vračala na mimovrste nisem plačala nič. Mogoče se je pa kaj spremenilo vmes.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Nisem ziher... ampak mislim da ima mimovrste pogodbo s pošto ki krije vračanje pošiljk.
Sem pa jaz paket odprla, pregledala, izpolnila un piltek k ga prložijo za vrnitev izdelkov, zaprla naza in odnesla na pošto.
Ponovno, cca 5 let nazaj. Ne vem kako je to zdaj.
Enako ima rešeno recimo neckermann.
Sem pa jaz paket odprla, pregledala, izpolnila un piltek k ga prložijo za vrnitev izdelkov, zaprla naza in odnesla na pošto.
Ponovno, cca 5 let nazaj. Ne vem kako je to zdaj.
Enako ima rešeno recimo neckermann.
Life is as complicated as we make it...
Gray_Warden ::
ma kaj se res nikomur ne da pogledat na stran mimovrste?!? Ali pa jih celo poklicat, na mimovrste namreč ne grizejo...=)
http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@mimovrste.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. Na mimovrste=) omogočamo tudi zamenjavo artikla.
POMEMBNO
Ko vračaš artikel prodajalcu (mimovrste d.o.o. Jesenice), moraš priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisneš v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo. Priloži tudi kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je mimovrste d.o.o., cesta maršala Tita 22, 4270 Jesenice.
Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš originalno mimovrste=) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
vir: http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
lahko bi pa avtor te teme naročilo zavrnil v primeru da mu izdelka še niso poslali. V tem primeru bi preprosto poslal mail na mimovrste ali pa jih poklical in lepo prosil če se naročilo stornira.
http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@mimovrste.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. Na mimovrste=) omogočamo tudi zamenjavo artikla.
POMEMBNO
Ko vračaš artikel prodajalcu (mimovrste d.o.o. Jesenice), moraš priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisneš v Moj profil -> Moji nakupi s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo. Priloži tudi kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je mimovrste d.o.o., cesta maršala Tita 22, 4270 Jesenice.
Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš originalno mimovrste=) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
vir: http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
lahko bi pa avtor te teme naročilo zavrnil v primeru da mu izdelka še niso poslali. V tem primeru bi preprosto poslal mail na mimovrste ali pa jih poklical in lepo prosil če se naročilo stornira.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Zahetvat izpolnjevanje posebnih obrazcev in podobno sranje nima osnove v zakonu in je nično. Kupec ima vso pravico odtopit od pogodbe in o tem obvestit prodajalca (mimovrste) BREZ da dejansko prevzame paket in se s tem izogne stroškom pošiljanja. Je lepo od tebe če to storiš na željen način, ne more pa bit neuporaba obrazca osnova, da zavrnejo tvoj zahtevek.
Tole je tudi delna resnica, že res, da ima kupec pravico da odstopi v 15 dneh od prejema blaga, ima pa tudi pravico da odstopi kadarkoli po sklenitvi pogodbe in ne rabi čakat in prevzet artikla.
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči
Tole je tudi delna resnica, že res, da ima kupec pravico da odstopi v 15 dneh od prejema blaga, ima pa tudi pravico da odstopi kadarkoli po sklenitvi pogodbe in ne rabi čakat in prevzet artikla.
Gray_Warden ::
Gre se zato, ali si prasec in jih nateguješ, ali pa plačaš vsaj poštnino za artikel ki si ga sam naročil. Navsezadnje bi jih lahko pravočasno obvestil da artikla nočeš in s tem prihranil čas ki so ga porabili za pošiljanje in administrativne stroške. Pa tudi poštnine ne bi bilo.
Če že naročuješ preko spleta vsaj toliko odgovornosti prevzemi da plačaš tisto poštnino.
Seveda je zgodba popolnoma druga, če si dobil napačen artikel in ga vračaš zato ker ga dejansko nisi naročil. Potem pa naj kar oni plačujejo.
Če že naročuješ preko spleta vsaj toliko odgovornosti prevzemi da plačaš tisto poštnino.
Seveda je zgodba popolnoma druga, če si dobil napačen artikel in ga vračaš zato ker ga dejansko nisi naročil. Potem pa naj kar oni plačujejo.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Gre za to ali si butast kot noč in plačuješ pošti za brez veze.
Mimovrste od tega nima nič, edini ki zasluži je pošta, ki bo dobila dodatno poštnino za pošiljanje nazaj. Če zavrneš direktno pa se temu strošku izogneš. Kot povedano mimovrste v nobenem primeru nima nič od tega. Poštnino do tebe ti morajo vrniti (v skladu z zakonom), povratne poštnine pa pošta v primeru da paketa ne vroči ne računa. Če paket prevzameš pa moraš plačat poštnino, ki gre Pošti ne pa Mimovrste.
Se pa v tem primeru zavaruješ pred obtožbami, da si artikel uničil, zamenjal, poškodoval..., ki v primerih vračanja pošiljk glede na napisano na tem forumu ni redkost.
Mimovrste od tega nima nič, edini ki zasluži je pošta, ki bo dobila dodatno poštnino za pošiljanje nazaj. Če zavrneš direktno pa se temu strošku izogneš. Kot povedano mimovrste v nobenem primeru nima nič od tega. Poštnino do tebe ti morajo vrniti (v skladu z zakonom), povratne poštnine pa pošta v primeru da paketa ne vroči ne računa. Če paket prevzameš pa moraš plačat poštnino, ki gre Pošti ne pa Mimovrste.
Se pa v tem primeru zavaruješ pred obtožbami, da si artikel uničil, zamenjal, poškodoval..., ki v primerih vračanja pošiljk glede na napisano na tem forumu ni redkost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Če se ne držijo roka dobave, lahko brez stroškov naročilo odpoveš in jim sporočiš, da so zamudil rok in si bil prisiljen, izdelek naročit drugje.
Delo krepa človeka
St235 ::
???
Tudi če oni izpolnijo vse pogoje, lahko pri naročilu na daljavo BREZ razloga in stroškov odpoveš naročilo.
Tudi če oni izpolnijo vse pogoje, lahko pri naročilu na daljavo BREZ razloga in stroškov odpoveš naročilo.
TOP ::
Dečko, ne ti meni o bučah, daj vsaj preberi zakon, preden ljudi narobe učiš, da ni zakonske podlage.
Evo ti relevanten člen zakona iz ZVPot, preberi zadnjo alinejo. Če še ne verjameš lastnim očem, preberi ta odgovor na strani Tržnega inšpektorata RS.
Ti je zdaj jasno?
Ti bereš zakonik in so splošni pogoji,drugič prej preberi kakšen pravilnik ma mimovrste in boš videl za vračanje blaga ni poštnine ker majo pogodbo z pošto.Tako da bo tud tebi mal jasno o teh stvareh.
In še nekaj tako za info,če stranka ki je dobila paket od Mimovrste in ga hoče zamenjat ali vrnit se dogovori z Mimovrste in oni kontaktirajo pošto in poštar ga mora priti iskat k stranki brez plačno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59380 (7567) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38349 (3318) | tomaz- |
» | Vračilo blaga,.-Zveza potrošnikov slovenijeOddelek: Loža | 3738 (3017) | gregork |
» | EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18917 (17088) | bauci |
» | Sony Bravia ne najde digitalnih slovenskih programovOddelek: Zvok in slika | 2328 (2118) | Vikking |