CNet - Twitter je letos spomladi praznoval pet let delovanje in istočasno začel resno razmišljati o monetarizaciji storitve. Z nakupom najbolj popularnega odjemalca Tweetdeck, zaostritvijo pogojev za izdelavo konkurenčnih odjemalcev in integracijo deljenja slik in drugih storitev so znatni delež uporabnikov spravili nazaj pod svojo streho, to poletje pa načrtujejo nov produkt "Promoted Tweets To Followers", ki bo podjetjem omogočil oglaševanje z vstavljanjem promocijskih twittov.
Twitti naj bi se prikazali le uporabnikom, ki že sledijo (followajo) oglaševalcu, npr. @CocaCola, @nokia ali @mercator_sl, kar bo povečalo učinkovitost oglasov (uporabnik je s sledenjem znamke že izkazal zanimanje zanjo) in hkrati omejilo spammanje časovnice. Oglas bo takoj po prijavi viden na vrhu časovnice, vendar naj tja ne bi bil pripet (sticky), ampak se bo mirno pomikal proti dnu s prihodom novih tvitov. Tak sistem že uporablja odjemalec HootSuite.
S tem bodo dopolnili obstoječi sistem "Promoted Tweet"-ov, ki se trenutno prikažejo le ob iskanju za določene ključne besede in jih zato znaten delež uporabnikov nikoli ne vidi. Tudi nov sistem oglasov je izredno nevsiljiv, seveda pa ni izključeno, da bo Twitter v prihodnosti dovolil bolj agresivno in dobičkonosno oglaševanje.
Heh. Ze sedaj so tisti, ki so sledili nekemu accountu podjetja ali pa blagovne znamke dobivali njihove reklame v njihov twitter feed. Za te ljudi se ne bo nic spremenilo. Ce nekdo spremlja @cocacola account, ga verjetno reklama za Coca Colo ne moti.
Nič čudnega, da je email spam v upadu. Nadomestili so ga FB spam, Twitter spam, kmalu pa tudi LinkedIn spam, Google spam in Slo-tech spam.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Samo en detajl manjka, @cocacola bo morala twitterju dati denar, da bo lahko oglaševala.
No, oglaseval bodo se vedno lahko prek standardnih tweetov, ce bodo pa hotl 'premium service' bodo pa moral kej placat. :) Vsaj tko si jest predstavljam to. Nisem bral originalnih novic. :>
In kater oglas na STju ti čas krade? Čas ti kradejo tisti popupi in razni videji, ki jih ne morš skipat. Pasice in podobna jajca ti pa ne kradejo časa. Ti pa omogočajo zastonj uporabljat ta forum.
Ja no, eno je reklama za podjetje drugo je pa ponujanje direktno oglasa za prodajo izdelka, eno kokakolo ne moreš kupiti na klik oglasu, smeti pa v bistvu lahko.
In kater oglas na STju ti čas krade? Čas ti kradejo tisti popupi in razni videji, ki jih ne morš skipat. Pasice in podobna jajca ti pa ne kradejo časa. Ti pa omogočajo zastonj uporabljat ta forum.
Vklopi sarcasm filter, pa bo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
AdBlock se uporablja preventivno, torej se sklepa, da so povsod oglasi in povsod se jih je treba znebiti. Izklopljen adblock omejuje uporabniško izkušnjo. Razen, če je komu ciljano oglaševanje zanimivo, potem pa boh pomagej :D
AdBlock se uporablja preventivno, torej se sklepa, da so povsod oglasi in povsod se jih je treba znebiti. Izklopljen adblock omejuje uporabniško izkušnjo. Razen, če je komu ciljano oglaševanje zanimivo, potem pa boh pomagej :D
lp
Ok, tega pa res ne razumem. Komu bi ciljno oglasevanje bilo nezanimivo? Recimo, da ti ni zanimivo oglasevanje in pika. Ampak, ce imas na izbiro gledati reklame ali pa reklami, ki so izbrane posebaj zate, imam jaz raje slednje.
[...] Ok, tega pa res ne razumem. Komu bi ciljno oglasevanje bilo nezanimivo? Recimo, da ti ni zanimivo oglasevanje in pika. Ampak, ce imas na izbiro gledati reklame ali pa reklami, ki so izbrane posebaj zate, imam jaz raje slednje.
No, reklame me motijo povsod, mogoče sem zadevo vzel preveč osebno in se jih na vse načine izogibam :)
Ciljano oglaševanje moti še toliko bolj kot klasični marketing, ker zadeva za delovanje potrebuje informacije o mojih navadah. Prijemi marketingarjev so, vsaj na internetu, precej skladni s špijunskimi posli, le da so večinoma avtomatizirani.
Ne izbiramo samo med navadnimi in ciljanimi oglasi, ampak obstaja tudi tretja možnost: nobenih oglasov. Če bi slo-tech zaradi tega ne mogel delovati, bi jim z veseljem nakazal nek znesek vsak mesec.