Forum » Zvok in slika » Upravičen do garancije?
Upravičen do garancije?
deejay2 ::
Poglejte si prosim spodnjo sliko in mi povejte, če sem upravičen do garancije. Kot je vidno na njej, je na levem delu monitorja temnejša lisa. Ta se vidi samo pri nekoliko temnejših barvah. Ob beli barvi se jo ne vidi, tako da me pri brskanju po spletu ne moti.
http://imageshack.us/photo/my-images/35...
http://imageshack.us/photo/my-images/35...
bluefish ::
Najbrž kaka poceni TN zadeva? V tem primeru si ne obetaj preveč od drugega identičnega monitorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
deejay2 ::
Nop, gre kar za IPS monitor, natančneje Dell 2209WA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: deejay2 ()
Ales ::
Ne morem zdajle pogledati slike, ampak recimo da je lisa. Če je monitor nov in lisa obstaja že od samega začetka, potem bi ti svetoval, da uveljavljaš stvarno napako in ne garancijo.
V primeru stvarne napake so dolžni izdelek zamenjati ali vrniti denar, v primeru garancije pa gre na popravilo. Samo tolko...
V primeru stvarne napake so dolžni izdelek zamenjati ali vrniti denar, v primeru garancije pa gre na popravilo. Samo tolko...
deejay2 ::
Sem poklical na servis in so mi rekli, da v vsakem primeru po navadi zamenjajo monitor, če gre za tako napako. Pri monitorjih nima smisla popravljati takih napak, ker je preveč stroškov.
Sicer se pa ta lisa ni od začetka, ampak se je pojavila nekaj mesecev nazaj.
Sicer se pa ta lisa ni od začetka, ampak se je pojavila nekaj mesecev nazaj.
BlaY0 ::
Za skrito napako se šteje, da je obstajala že ob nakupu, če se pokaže v pol leta po nabavi.
deejay2 ::
Ja pa vseeno, a se ta moja napaka upošteva za garancijo ali ne? Še vedno nihče ni odgovoril? :)
Monitor je star leto in pol.
Monitor je star leto in pol.
BlaY0 ::
Jaz bi jo kot skrito/stvarno napako, ker v tem primeru imaš na voljo 3 variante... denar nazaj, novo enako napravo ali primerljivo napravo v istem cenovnem razredu ter popravilo naprave... in med temi tremi se odločaš ti. Pri uveljavljanju garancije se pa proizvajalec/trgovec odloči kaj bo naredil.
Sims ::
Nekaj me zanina,
kako lahko predlagate za katero napako se kupoec odloči? Napaka je kaka je. Saj nimaš na izbiro, da fintiraš med vrstani napak, ali?
kako lahko predlagate za katero napako se kupoec odloči? Napaka je kaka je. Saj nimaš na izbiro, da fintiraš med vrstani napak, ali?
Ales ::
Nekaj me zanina,
kako lahko predlagate za katero napako se kupoec odloči? Napaka je kaka je. Saj nimaš na izbiro, da fintiraš med vrstani napak, ali?
Marsikdo ne ve, da uveljavljanje stvarne napake in uveljavljanje garancije ni eno in isto. Oz. za možnost uveljavljanja stvarne napake sploh ne vedo. Trgovcem praviloma bolj ustreza garancija in ti tudi ne bodo šli kar povprek ponujati možnosti, ki zanje niso ugodne. Seveda pa je odvisno od primera do primera.
Hotel sem samo opozoriti na to, kaj bi bilo bolje. Seveda pa ne moreš uveljavljati stvarne napake, kadar ni pogojev za to.
BlaY0 ::
Potem mislim, da si upravičen. Po vsej verjetnosti ti ga bodo zamenjali z enakim rabljenim (refurbished) vendar brezhibnim. Tako dela Dell.
mihec87 ::
deejay2 si pogledal še drug isti ekran da ni to pač osvetlitev tako..?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
bobby ::
ce timenjajo monitor in si dobil drugega,druga serijska stevilka, potem ti garancija zacne veljati od zacetka. ce se na monitorju menja Bistveni del, brez katerega ti monotor ne dela, se garancija na zamenjani del pricne od zacetka. ce bi hotel uveljavit stvarno napako predlagam,da monitor neses tja,kjrler si ga kupu,ne v servis,se ppsebej,ce bos hotu € nazaj,ker servis s prodajo ni imel noc in ti praviloma ne vracajo gnarja, ce ga niso oni prodali,poleg tega bos pospesil postopek.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
RejZoR ::
Hja men so v eni trgovini zamenjal zvočno kartico za povsem novo (v škatli zavita v original folijo) ker je stara crknila. Pa sem vprašal kaj je z garancijo, ki naj bi začela teči nanovo glede na to da se je zamenjala v celoti pa so rekli, da to ne velja. Eni si očitno intepretirajo zakone po svoje, pol je samo stvar koliko se ti da jebat s tem, da stvar uveljaviš kot veli zakon...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
BlaY0 ::
ce timenjajo monitor in si dobil drugega,druga serijska stevilka, potem ti garancija zacne veljati od zacetka...
Dell ima to malo drugače rešeno in tudi napisano v svojih garancijskih pogojih. Oni imajo recimo 3 leta "garancije", ki je vezana na storitev pa kakor koli si že to predstavljaš - recimo 3 leta brezskrbnega gledanja v čisto sliko na monitorju. Pripeljejo ti drug (star) brezhiben monitor in odpeljejo tvojega "pokvarjenega". Uparijo serisjsko številko s številko storitve in teče "garancija" dalje. Jasno je pa da če ti dajo nov monitor, ti začne tudi "storitev" od začetka. Pri običajni proizvajalčevi garanciji na brezhibnost pa je tako kot si napisal...
Ales ::
Če se izkaže, da nekateri Dellovi garancijski pogoji omejujejo odgovornost prodajalca več kot dopušča zakon, potem so tako ali tako nični. Sam se v Dellove pogoje nisem poglabljal, to navajam samo kot primer. Velja tako za Dell kot za kogarkoli drugega.
RejZoR, po mojem laičnem mnenju so ti v trgovini povedali narobe in v primeru, da bi imel z novo kartico težave po poteku originalnega garancijekga roka a pred potekom novega, njihova razlaga ne bi zdržala v praksi.
RejZoR, po mojem laičnem mnenju so ti v trgovini povedali narobe in v primeru, da bi imel z novo kartico težave po poteku originalnega garancijekga roka a pred potekom novega, njihova razlaga ne bi zdržala v praksi.
BlaY0 ::
Se ne izkaže, ker so usklajeni. Kot sem že rekel je v njihovem primeru "garancija" implementirana kot del storitve. Pri njih torej ne kupiš nekega mrtvega predmeta v embalaži ampak ti "prodajo" recimo 5 letno brezskrbno uporabo monitorja z minimalnimi izpadi po metodi best-effort. Jaz sem recimo pri njih nabavil monitor s 3 letno NBD (next business day) "garancijo". Če imam v tem času težave, pokličem, do naslednjega delovnega dne pripeljejo drug monitor ter odpeljejo obstoječega in jaz delam naprej z minimalnim izpadom. To je več kot predpisujejo zakoni. Pri uveljavljanju običajne garancije si v najslabšem primeru lahko brez monitorja tudi več kot dva meseca (45 dni + režija + prijava na tržni inšpektorat + zakonski rok za odgovor + odločba + zakonski rok za pritožbo...)
deejay2 ::
@mihec87 drugega monitorja ne morem nikjer pogledat, ker se ta model (2209WA) ne prodaja več.
@bobby ne morem ga nesti v trgovino, kjer sem ga kupil, ker so me napotili na servis. Po pravici povedano pa niti ne želim, da mi vrnejo denar, ampak želim samo delujoč monitor.
@bobby ne morem ga nesti v trgovino, kjer sem ga kupil, ker so me napotili na servis. Po pravici povedano pa niti ne želim, da mi vrnejo denar, ampak želim samo delujoč monitor.
bobby ::
kaj ima Dell napisano v njihovih gar pogojih, me niti ne zanima. Noben proizvajalec, ki se odloči prodajat v Sloveniji, mora upoštevat lokalne zakone. to je minimum. Če pa ima Dell gar pogoje napisane tako, da samo dodajo v korist uporabniku, potlej je pa to njihova dobra volja oz prepričanje v to, kar proizvajajo in prodajajo. Slo zakonodaja pa je, če ti izdelek zamenjajo z novim, potem gar pogoji tečejo od začetka in pika. to tudi s temi refurbished enotami,.. to je tako. neseš na servis TVOJ produkt in dobiš rabljenega. jst hočem MOJEGA in ne od nekoga drugega. bi se strinjal s tem, da pelješ avto v gar na servis s 30k kilometri in dobis drugega s 32k kilometri in pitajboga kako preteklostjo in kako ga je človek vozil. no way.
deejay2: nes na servis in naj ti ga popravijo al pa karkoli. vedi sam to, če ti ga menjajo z drugim, potem že ob prevzemu poglej če serijske štimajo in potem pač izjavi, da s tem, ko so ti ga zamenjal, da ti gar teče na novo in naj ti to na nalog napišejo.
deejay2: nes na servis in naj ti ga popravijo al pa karkoli. vedi sam to, če ti ga menjajo z drugim, potem že ob prevzemu poglej če serijske štimajo in potem pač izjavi, da s tem, ko so ti ga zamenjal, da ti gar teče na novo in naj ti to na nalog napišejo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
BlaY0 ::
kaj ima Dell napisano v njihovih gar pogojih, me niti ne zanima. Noben proizvajalec, ki se odloči prodajat v Sloveniji, mora upoštevat lokalne zakone. to je minimum. Če pa ima Dell gar pogoje napisane tako, da samo dodajo v korist uporabniku, potlej je pa to njihova dobra volja oz prepričanje v to, kar proizvajajo in prodajajo. Slo zakonodaja pa je, če ti izdelek zamenjajo z novim, potem gar pogoji tečejo od začetka in pika. to tudi s temi refurbished enotami,.. to je tako. neseš na servis TVOJ produkt in dobiš rabljenega. jst hočem MOJEGA in ne od nekoga drugega. bi se strinjal s tem, da pelješ avto v gar na servis s 30k kilometri in dobis drugega s 32k kilometri in pitajboga kako preteklostjo in kako ga je človek vozil. no way.
Pa kaj se ponavljaš in trobiš v luno. Par postov nazaj sem ti pritrdil! V čem je problem. Mojega, tvojega, njihovega tukaj nima nobene veze. Če ti ga vzamejo pod garancijo, ti ga lahko popravljajo in če ti ga popravljajo, ti lahko zamenjajo vse dele če oni tako hočejo. Na koncu dobiš nazaj zadevo z isto serijsko številko in to je to. Saj tvoj je bil tudi rabljen in dobil si nazaj rabljenega. V garanciji novega ne moreš zahtevati, če pa ti ga že dajo sem ti pa že pritrdil, da začne garancija na novo. Pri avtu je drugače, ker ima številko šasije pa registracijo pa homologacijo pa 100 kosov različne dodatne opreme pa tvoj diši znotraj po rožicah od soseda pa smrdi po čikih. Če bi bilo možno, da mi avto, ko ga pripeljem na servis, ker mu je nekaj odpovedalo zamenjajo z enakim (identičnim) ne nujno novim vsekakor pa mlajšim od mojega in z manj ali enako kilometri na števcu bi se jaz mirno odpeljal z njim. Avto je itak samo prevozno sredstvo, ki te pripelje iz točke A v B in model storitve kot sem ga navedel (Dell) bi meni pri avtomobilih jako ugajal, saj mi ne bi bilo treba čakat na servisu ali po možnosti en mesec na dele, ki bi jih naročili od bohvejkje. Ampak pri avtih je to utopija, ker je preveč opcij, monitor je pa monitor, en model ena opcija in čao.
Evo da ti dam primer. Ti bi kupil en Dellov monitor z njihovo 5 letno garancijo. Monitor bi ti po pol leta odpovedal (se pravi znotraj zakonsko dolečenega obdobja veljavnosti garancije). Prišli bi in ti ga hoteli zamenjat z 2 meseca starim brezhibnim "refurbished" primerkom istega modela. Nakar bi se ti zbunil, ker jasno poznaš zakone in bi hotel SVOJEGA nazaj, ker si ga kupil in ti je všeč točno samo ta tvoj in gor imaš Hello Kitty nalepko, ki ti je ful kul. Pa bi rekli OK, ni problema in ga odpeljali na servis. Nazaj bi ga dobil čez 45 dni kot je zakonsko določen maksimalni rok. In kaj bi s tem pridobil? Točno eno stvar in to je 45 dni "gledanja v luft" ker bi bil ta čas brez monitorja.
Druga stvar... prodajalec je dolžan poskrbeti za servis torej če ti odneseš zadevo prodajalcu se bo pač on moral ukvarjati naprej s servisom. Ampak to je zguba cajta. Če zadevo nujno nucaš greš pač sam na servis.
deejay2: Se pravi naj bi ga odpeljal na servis v PRO Servis (FMC)? Drugače ima pa Dell svojo brezplačno cifro za prijavo napake. Pokličeš, poveš model ter serijsko naprave in oni urejajo dalje. Nato te pokličejo s servisa in ti povejo kako pa kaj. To ti govorim iz izkušenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
bobby ::
No dej se še mal repenčt tle. če se boš bolje počutil in rad tipkaš, ti bom še enkrat "potrobil v luno" da boš imel kaj za pisat.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
deejay2 ::
@BlaY0 jap v PRO Servis sem klical in tja naj bi ga odpeljal. Klical sem tudi na neko 080 cifro (verjetno je to ta brezplačna cifra, ki jo omenjaš), a bi moral potem drugi dan še enkrat tja poklicat, da bi mi urejali dalje. Nisem pa klical tja, ker mi je gospod na drugi strani omenil, da sem to v Grčijo klical. Odločil sem se zato tako, da ga bom odpeljal kar sam direktno v PRO Servis. No saj o tem reklamiranju še malo razmišljam, ker se te lise ne vidi ob brskanju po spletu (kar največ počnem).
BlaY0 ::
Ja, dejansko je Dell HQ za JV Evropo v Atenah in ko kličeš 080, kličeš tja
Jaz sem klicat tja, ker sem drugače monitor nabavil v UK. Povedal sem Service TAG številko, opisal napako in naslednji dan so me klicali s PRO Servisa kdaj lahko pridejo po monitor.
Jaz sem klicat tja, ker sem drugače monitor nabavil v UK. Povedal sem Service TAG številko, opisal napako in naslednji dan so me klicali s PRO Servisa kdaj lahko pridejo po monitor.
deejay2 ::
A oni so osebno pršli po monitor a kaj? Ker men je ta iz Grčije tud reku, da bi ga serviserji pršli iskat, ampak ta na PRO Servisu mi je pa reku, da ga morm jest prpelat. Čeprou men je ful čudn, da bi kr serviserji pršli sami po monitor. :)
BlaY0 ::
Ja, "osebno" so prišli, naložili mojega, mi predali drugega identčnega, podpisal sem zapisnik o prevzemu/predaji, hvala, nasvidenje.
Edini problem je bil potem, da ko sem odprl novo škatlo notri ni bilo kablovja, jaz pa sem svojega spakiral s kablovjem vred, tako da sem hitro klical modela, ki je bil že na poti nazaj, se je obrnil in mi nazaj pripeljal kablovje. Tako da če ti bodo menjali, pazi da boš zadržal kablovje.
EDIT: Aja, je pa to a ti pridejo iskat ali ne odvisno od "storitve" ki si jo plačal. Če imaš recimo garancijo "3-year parts and labour" je drugače kot "3-year limited" ali "3-year NBD on-site". Ta zadnja bolj pritiče biznis modelom produktov, zato pa so ponavadi biznis računalniki toliko dražji od enakovrednih (po zmogljivostih) za domačo rabo.
Na Dellovem portalu si poglej garancijske pogoje za vse te variante.
Edini problem je bil potem, da ko sem odprl novo škatlo notri ni bilo kablovja, jaz pa sem svojega spakiral s kablovjem vred, tako da sem hitro klical modela, ki je bil že na poti nazaj, se je obrnil in mi nazaj pripeljal kablovje. Tako da če ti bodo menjali, pazi da boš zadržal kablovje.
EDIT: Aja, je pa to a ti pridejo iskat ali ne odvisno od "storitve" ki si jo plačal. Če imaš recimo garancijo "3-year parts and labour" je drugače kot "3-year limited" ali "3-year NBD on-site". Ta zadnja bolj pritiče biznis modelom produktov, zato pa so ponavadi biznis računalniki toliko dražji od enakovrednih (po zmogljivostih) za domačo rabo.
Na Dellovem portalu si poglej garancijske pogoje za vse te variante.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
deejay2 ::
Bom magari še enkrat poklical ke in jih vprašal glede tega, a bojo oni pršli iskat al ne. Ker bolš je seveda, če oni pridejo.
A oni potem pridejo do tebe v stanovanje in preverijo, če res ne deluje, al kar na blef zamenjajo?
A oni potem pridejo do tebe v stanovanje in preverijo, če res ne deluje, al kar na blef zamenjajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: deejay2 ()
BlaY0 ::
Lej, vprašanje če ti bodo kar zamenjali. Meni so ga, ker imam tako napisano v garanciji. Pozanimaj se dejansko kaj ti tvoja garancija pokriva. Tio se vidi po Service TAG-u ali serijski številki.
deejay2 ::
Ja ko sem klical na tisti helpdesk v Grčijo sem povedal serijsko številko monitorja in oseba na drugi strani mi je rekla, da bodo prišli po monitor. Tako da imam zgleda tisto boljšo garancijo.
BlaY0 ::
Ne glej, lahko samo da bodo prišli po monitor, ne bodo pa hkrati drugega pri tebi pustili ;)
nejcpirc ::
Opa, to pa je storitev aka Rolls Royce Sliši se skoraj neverjetno, da nabaviš monitor iz tujine in v primeru problemov(ki spadajo v okvir garancije) pridejo iz pooblaščenega servisa pri nas kar na tvoj naslov, ga poberejo in v roku poštimajo (ali celo kar na mestu zamenjajo z novim)! Svaka čast ali kaj naj še rečem :)
Sam imam izkušnjo s Philips LCD TVjem (Philips 42PFL5405H). Po cca. pol leta so se pojavile lise, ki so se vidle še posebno "dobro" na svetlih slikah... V trgovini, kjer sem ga nabavil, so po telefonu nekaj komplicirali (da moram imeti original embalažo, garancijo...,da samo račun pač ni dovolj), ampak sem ga potem kar nesel na Philips servis pri Interšparu Vič, kjer sta se zaposlena odzvala vrhunsko! Zelo prijazna, nobenih komplikacij, samo preverila sta po računu, naročila nov zaslon, ga zamenjala in garancija teče dalje (nič se ne podaljša). To je to, storitev na mestu.
ps: tudi Philips TV še vedno priporočam vsakemu, saj je zvok in slika odlična
Sam imam izkušnjo s Philips LCD TVjem (Philips 42PFL5405H). Po cca. pol leta so se pojavile lise, ki so se vidle še posebno "dobro" na svetlih slikah... V trgovini, kjer sem ga nabavil, so po telefonu nekaj komplicirali (da moram imeti original embalažo, garancijo...,da samo račun pač ni dovolj), ampak sem ga potem kar nesel na Philips servis pri Interšparu Vič, kjer sta se zaposlena odzvala vrhunsko! Zelo prijazna, nobenih komplikacij, samo preverila sta po računu, naročila nov zaslon, ga zamenjala in garancija teče dalje (nič se ne podaljša). To je to, storitev na mestu.
ps: tudi Philips TV še vedno priporočam vsakemu, saj je zvok in slika odlična
BlaY0 ::
Dell ima EU garancijo. Torej kupiš kjer koli v EU, servisiraš kjer koli v EU, ne rabiš niti računa ali garancijskega lista, samo Service TAG number. Edino ena stvar je, ki malo zadevo zakomplicira. Če kupiš v eni državi in preneseš v drugo, je potrebno izpolnit nek formular, tako da kao tvoj "Service TAG" po katerem tvojo napravo prepoznajo dobi novo "državljanstvo". To pa zato, ker določene storitve v določenih državah (beri banana republikah ala Slovenija) niso na voljo, ker pač niso izvedljive in jih je treba prekvalificirati v take, ki so na voljo/izvedljive. Recimo pri nas za moj tip monitorja na začetku ni bilo na voljo NBD storitve/garancije in so ti jo prekvalificirali v nekaj drugega, recimo "collect and return in 3 days". Če tako napravo v garancijskem roku prodaš naprej in zamenja lastnika, mora novi lastnik prav tako narediti "prepis" (web formular) in zadeva teče lepo dalje brez računov, garancijskih listov in podobno. Na Dell web portalu lahko kadar koli preveriš kateri koli Service TAG in vidiš kakšna garancija mu pritiče, kdaj je začela teči in kdaj bo prenehala.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | dell 2709w - zelena črtaOddelek: Pomoč in nasveti | 2511 (1354) | Gregec |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12551 (10654) | coffeetime12 |
» | Katastrofalni servisi (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7550 (5020) | zcetrt |
» | Garancijska doba - zanimivo za marsikogaOddelek: Pomoč in nasveti | 4798 (4069) | tomaz- |
» | Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoniOddelek: Loža | 4123 (3848) | goba |