» »

Garancijska doba - zanimivo za marsikoga

Garancijska doba - zanimivo za marsikoga

tomaz- ::

včeraj me je obiskal prijatelj in mi povedal sledeče:

Je lastnik prenosnika Hp nx 6125 . Po letu in štirih mesecih uporabe mu je prenosnik odpovedal. Kupil jga je na Mimovrste. Ko je klical na zvezo potrošnikov, kaj mu je storiti, so mu svetovali, naj rač. skupaj z dopisom in kopijo računa pošlje nazaj prodajalcu, saj je rok za skrite stvarne napake 2 leti od dneva nakupa.
Res je zadevo poslal in glej, glej, po približno 14 dneh so mu laptop res popravili brezplačno, baje je šla matična...

Stvar je zanimiva, ker se mi zdi , da marsikdo tega ne ve, saj je pri nas ponavadi garancijska doba eno leto, zakon pa pravi, da je določena doba za vse tehnično zahtevne artikle, ki imajo skrito stvarno napako, dve leti, ne glede na to, koliko piše v garancijskem listu..

Zanimajo me vaša mnenja, je kdo že imel tak primer, ali je to bolj dobra volja ( oz. ime ) prodajalca....
Ker mu ni bilo potrebno nič posebej "težit" , preprosto skopiral je tisti del Zvpot, kjer to piše...

lp, Tomaž

edit: malo sem popravil naslov
  • spremenil: gkovac ()

ql000 ::

Dobra stvar za sticky temo!

teeehaaaceee ::

Se mi je ze zgodilo to.... samo nema to veze v glavnem tukaj se mislim dodat da ce se el. naprava recimo pc, monitor... itd pokvari med garancijskim rokom in morajo zamenjati dolocen del ali celo napravo morajo dodati novi garancijski list ki velja isti cas kot 1. se pravi da mas pol garancije se 2 leti.
We live in a moment, a moment in time...

amigo_no1 ::

Mi kdo pove kaj spada v kategorijo: skrite stvarne napake ?

Gwanaroth ::

To tudi mene zanima.

Že vnaprej predvidena napaka s strani proizvajalca, ki se mogoče zgodi ?
Lights often keep secret hypnosis..

MihaFirst ::

ali pa napaka, ki se naj ne bi zgodila, pa včasih se... :\
www.gamma.si

jRk0 ::

skrita stvarna napaka bi rekel, da je napaka, ki je ni moc takoj odkriti, ne nastopi ob nakupu, kasneje povzroci, da stvar ne deluje (stvarna napaka), skritost pa pac ni odvisna od tega, ali jo prodajalec sploh pozna, ali je ne.

tko kot kaksne serijske napake pri avtomobilih. prozivajalec ni mogel predvideti tega (ker potem ne bi izdal taksnega avtomobila - mu nardi prevec stroskov kasnejse popravljanje), ti je pa tudi ne mores ugotoviti ob nakupu in prvih parih kilometrih.
You fuck up once, you loose two teeth.

tomaz- ::

točno tako. Moj prijatelj je preprosto napisal, da je računalnik odpovedal in ker na njem ni bilo nobenih fizičnih posegov, smatra, da gre za napako na računalniku, za katero ni mogel ne on vedet, ne prodajalec.... In uspel :))

drugače je pa dejstvo, da je vsaka napaka stvarna napaka, če ni posledica mehanskih vplivov ipd.., problem je samo v tem, da se po mojem mnenju trgovci na veliko zanašajo na to , da pač večina folka tega ne ve in veselo plačujejo za napake..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

Ch4N93 ::

Zanimiva tema.
Se večkrat zgodi, da zadeva dela precej časa brezhibno, nato pa brez opozorila spusti dušo.

Sicer pa je moje mnenje, da ima Mimovrste pač garancijo od proizvajalca (ali uvoznika) 2 leti, (ali 3, garancijo se namreč da dokupiti, nikjer pa ne piše, da je nima trgovec v vsakem primeru toliko), ter so mu prenosnik pač zamenjali.
Ni nam lahko...

tomaz- ::

ja, sicer je pa tako. Nekaj nas je, ki zdaj to vemo, kupujemo tovrstno robo in se nam seveda tudi kvari. Na juriš nazaj v trgovine, pol bomo pa poročal. :))
Pa če bo kdo robo zarad firbca sam pokvaril, naj to tko naredi, da se ne bo vidlo :)))

Hux ::

skrita napaka je vse kaj ni vzrok fizicne poskodbe. Simple as that. Ce bos zdaj mel odlomleno maticno plato v laptopu not se to seveda ne steje kot skrita napaka ceprav je nevidis na odzunaj :D .

Samo sem slisal da so vseeno menjali tako robo ze. Kolega je mel misko ko jo je enrkat prevec fukno pa je ploscica not poknila in so mu menjali za novo sej na zven ni kazala znakov pretepa :8)

tomaz- ::

aja, pa še nekaj svežega. O tem sem se pogovarjal z nekom, ki dela na servisu, sicer ne z računalniki, tehnika pa je vseeno. Pravi, da je to res in da folk pač tega ne ve in k sreči ne izkorišča.. Druga zanimivost: Pravi, da se pri njem najmanj bojijo vseh tistih ki osebno pridejo in težijo, težijo, težijo, kaj vse bojo nardil in oh in sploh... Cviknejo pa tistega, ki jim robo pošlje nazaj v paketu, priporočeno vrednostno in v času trajanja garancije na stvarne napake tudi na njihove stroške. Notri napiše samo en dopis, da smatra, da gre za stvarno napako po tem in tem členu in pričakuje odgovor.
Prijatelj pravi, da so že dvakrat do zdaj zamudil osemdnevni rok za pisni odgovor in vsakič so popušili, ne glede na to, če roba ni bila upravičena do garancijskega popravila..
Namreč zakonski rok za pisni odgovor na pošiljko je osem dni. V tem roku mu moraš odgovoriti, kaj je z robo narobe in kaj lahko stranka pričakuje.

Hux ::

Nevem jaz se nisem nikdar mel problemov z garancijo. Niti oni par dni ko mas moznost kompletno zamenjat izdelek za drugega. V contromu so mi menjali DVD brez problema, tudi defektne DVDRe enrkat.
V Rolanu sem lahko menjal izdelek brez problema in v Bigbangu nazaj dal monitor. V avstriji tudi tipkavncio ko je crknila in stekle baterije. Drugo se pa tak nisem reklamiral.
To je blo tudi vse osebno. Posiljanje izdelkov mimovrsti recimo pa mi sploh ne disi!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hux ()

tomaz- ::

hux, malo si sfalil.

Predvidevam, da si robo vrnil oz. reklamiral v garancijskem roku, tukaj pa naj bi tekla debata o tem, da lahko robo reklamiraš tudi po preteku tistega enega leta garancije, kolikor ti jo dajo povečini naši vrli trgovci..

ali se motim in si vse to dobil že po preteku gar. dobe ???

jsmith ::

Ta sprememba zakona velja že nekaj časa - če blago kupiš kot fizična oseba (posameznik), potem imaš najmanj dve leti garancije. Če je končni kupec podjetje, pa je garancija lahko tudi samo eno leto.

MihaFirst ::

to je pa en razlog več, da ne bom spremenil imena... v, naprimer Bill Microsoft (o čemer sicer pogosto razmišlam :D)
www.gamma.si

Paramedic ::

Jaz sem pa mislil, da ti na Zvezi potrošnikov svetujejo le, če si njihov član (za, mislim da, ene 8000 sit na leto). A je ta prijatelj, ki so mu to svetovali, član?
No, malenkost offtopic.

EDIT: na leto, ne na mesec
End transmission.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Urad za varstvo potrošnikov != Zveza potrošnikov
https://dolhar.si/

Paramedic ::

klical na zvezo potrošnikov

Vem, ravno zato sprašujem...
End transmission.

Ziga Dolhar ::

No, saj ni letelo samo nate ;-). Nasplošno se je zadnje čase (npr. tema o smrdečem dečku na Globturjevem izletu v Gardaland) na forumu večkrat govorilo o 'zvezi potrošnikov', ko je šlo v bistvu za Urad. Razlika med njima je pa kar pomembna.
https://dolhar.si/

Jan987 ::

Ja una tema je bla tud vredu.

čeprov s takimi dopisi se vsi userjejo, vem k sm enkart poslov na apek da mi na mobitelu nočjo odklent mobitela zastonj pa so mi poslali mail da ga morjo odklenit in sm vse skupej naprintov in jim vseskupaj na njihove stroške poslov in vse je lepo prišlo nazaj odklenjeno čeprov mislim da mi pri tem jim nebi blo treba krit poštnine:D

__luka__ ::

ok, neki ne razumem:
kakšna je razlika med napako ki se pojavi na neki elektronski napravi in spada v navadno garancijo in napako ki spada med skrite stvarne napake in ima dvo letno garancijo?
the truth is out there

sniffo ::

kar nekaj na suho nabijate

eno je GARANCIJA, drugo je STVARNA NAPAKA

Garancijski rok da proizvajalecž/prodajalec in je napisan na garancijskem listu.Prav tako pogoji garancije.
Rok za uveljavljanje STVARNE NAPAKE je res dve leti, vendar, če uveljavljaš stvarno napako po šestih mesecih moraš SAM najeti izvedenca in ga tudi plačat. Ne glede na to ali je rezultat ugoden za tebe ali ne. To pa stane vsaj 400€. Pa izračunaj če se ti splača.
Za podrobno razlago priporočam branje kakšnega zakona, da ne boste "mlatili prazne slame"

sniffo ::

čeprov s takimi dopisi se vsi userjejo


Noben se ne userje, ampak storijo tisto kar je prav. Če boš napisal neutemeljeno pritožbo, boš lepo dobil odgovor in to je tudi vse. Kvečemu smejali se ti bodo.
Se pa strinjam, da se nekoga, ki napiše korekten dopis ali pritožbo uravnavajo drugače, kot nekoga (večina na tem forumu), ki bi prvo vse postrelil.

aco111 ::

37c. člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

* odpravi napako na blagu ali
* vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
* blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
* vrne plačani znesek.

Lp. Allesandro
Don't worry be happy :)

tomaz- ::

sniffo:

saj v tem je poanta: Kolega je napisal čisto normalen, prijazen dopis, da pač meni, da gre za to, kar je pač napisal in pričakuje odgovor. Pa lepo jih je pozdravil, napisal, da redno kupuje pri njih in je ratalo brez zapletov :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529399 (6821) St235
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202980 (2618) Jaži
»

izsiljevanje z garancijo ?

Oddelek: Loža
353242 (2196) OZZY
»

Comtron ne da reklamacije na en mrtvi piksel

Oddelek: Loža
474375 (2849) kuglvinkl
»

Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoni

Oddelek: Loža
244116 (3841) goba

Več podobnih tem