Forum » Loža » nedelujoč ABS in tehnični pregled
nedelujoč ABS in tehnični pregled
dragana ::
Zanima me, če gre avtomobil, ki ima nedelujoč ABS sistem, zavore pa drugače delajo dobro, "čez" na tehničnem pregledu?
- spremenilo: dragana ()
Meizu ::
Mislim, da bi moglo it, saj ni v zakonodaji še pravila, da morajo imet nujno vsi avti vgrajen abs?
Sicer razmišljam trenutno naglas, tako da naj me kdo popravi, če se motim.
Sicer razmišljam trenutno naglas, tako da naj me kdo popravi, če se motim.
para! ::
Tudi jaz le razmišljam na glas, ampak a ni neka fora, da če ima avto vgrajen ABS, ta mora delovati za tehnično neizpraven avto? Velja tudi za druge zadeve, recimo airbag ni del obvezne opreme, ampak če ga avto ima pa ga ni notri/ne dela, potem tehnični fail?
lp
lp
Death before dishonor!
MadMax ::
Če iz armaturke ne bode v oči rumen svetleč reflektor z napisom ABS, na tehničnem sploh vedeli ne bodo, da ne dela...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
jazbec ::
men se zdi, da okvarjen abs ni problem na tehničnem
ko sm šou pr 17 delat izpit-sej veste do 18 more en bit zraven
sm kupu eno staro fiat mareo z okvarjenim abs-om
tehnični je nardila
ko sm šou pr 17 delat izpit-sej veste do 18 more en bit zraven
sm kupu eno staro fiat mareo z okvarjenim abs-om
tehnični je nardila
Blinder ::
si vsaj sproval kako se obnaša avto brez abs-ja? je nevarno, da ti blokirajo prej zadnja kolesa ko prednja. V takem primeru pri zaviranju te začne zanašat
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Meizu ::
Vsekakor je fajn, da si abs poštimaš, vendar pa mislim, da bi zadeva tehnični morala opravit.
Pyr0Beast ::
ABS načeloma nima veze z jakostjo zaviranja - kar se dejansko meri.
'Slip' testa pa ne delajo.
'Slip' testa pa ne delajo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Senitel ::
amigo_no1 ::
Ni res, prvo in zadnja os imata predpisane drugačna normativa sile.
Tudi od modela do modela avtomobila se razlikejo potrebne zahteve.
Tudi od modela do modela avtomobila se razlikejo potrebne zahteve.
mr1two ::
Odvisno je od tega, kako avtomobil doživlja nedelovanje ABSa, ker se recimo nekateri avtomobili nanj zanašajo tudi kar se tiče stabilizacije avtomobila in pravilno razporejanje zavorne sile. Sosed je mel alfo 156, če je izklopil tisti sistem proti zdrsovanju, se je izklopil tudi abs in zavorna sila je na vsa kolesa delovala približno enako-> kar je bla totalna katastrofa, ker se avta ni dalo niti približno varno peljat.
Kakšen starejši sistem verjetno nima narjeno tako in če se lahko normalno ustavljaš z avtomobilom(ali če zaviraš v ovinku in se normalno odziva), potem nimaš kaj skrbet. Če te pa vsakič, ko zaviraš v ovinek sili po riti ven(kot če bi še ročno vlekel), potem ne bo šlo čez tehnični in ob kakšni posebni priložnosti tudi ne skozi ovinek, tako da je zelo odvisno.
Če je situacija vredu, potem furaj dalje brez abs, sicer pa utegne biti drago(finančno in drugače).
LP
Kakšen starejši sistem verjetno nima narjeno tako in če se lahko normalno ustavljaš z avtomobilom(ali če zaviraš v ovinku in se normalno odziva), potem nimaš kaj skrbet. Če te pa vsakič, ko zaviraš v ovinek sili po riti ven(kot če bi še ročno vlekel), potem ne bo šlo čez tehnični in ob kakšni posebni priložnosti tudi ne skozi ovinek, tako da je zelo odvisno.
Če je situacija vredu, potem furaj dalje brez abs, sicer pa utegne biti drago(finančno in drugače).
LP
JanK ::
Če te pa vsakič, ko zaviraš v ovinek sili po riti ven(kot če bi še ročno vlekel), potem ne bo šlo čez tehnični in ob kakšni posebni priložnosti tudi ne skozi ovinek, tako da je zelo odvisno.
To je lahko tudi posledica odvzema plina in dodatne prerazporeditve teze na prednja kolesa pri zaviranju. V obeh primerih se poveca prekrmarjenje in zadek nese ven. Kar ni nujno slabo, ker ti avto obrne v ovinek, prednja kolesa (s katerimi usmerjas avto) pa dobijo boljsi oprijem.
Drugace pa so nas v soli varne voznje ucili, da z vozilom brez ABSa pohodis do konca in drsis, vmes pa spustis in popravis smer. Kajti vecina ljudi ne zna zavirati na robu oprijema, temvec zavirajo toliko premalo, da je navkljub v principu vecjemu kotalnemu trenju, bolje da raje zablokirajo kolesa - pri tem vsaj vedo pri cem so in da zavirajo po najboljsih moceh.
BlazP ::
Ko je sneg na cesti, dozivljam ABS kot veliko oviro pri zaviranju. Ze ce samo eno kolo zdrsi, bo ABS odvzel moc zaviranja na vseh stirih gumah in avto se bo po snegu peljal naprej, kot da bi samo rahlo stisnil bremzo. Isto se mi zgodi, ko zapeljem na kamencke ali pesek na cesti. Novejsi ABS sistemi na boljsih avtih tega problema upam da nimajo!
DonMatejo ::
BlazP, enako se dogaja na Audiju A4. Jajca. Samo gledaš in pričakuješ, kdaj boš enega nagazil zaradi tega ABSa.
mr1two ::
JanK
Govorim o primeru, ko ti na vse gume enako zavira- totalna katastrofa in pa dvomim, da si imel že kaj takega čast preizkusit(tudi sam nisem, si pa lahko zelo dobro predstavljam po opisu). Zavedam se "vse" fizike zadaj pri vožnji z avtomobilom(vsaj ta osnovne principe in tehnike "vožnje").
LP
Govorim o primeru, ko ti na vse gume enako zavira- totalna katastrofa in pa dvomim, da si imel že kaj takega čast preizkusit(tudi sam nisem, si pa lahko zelo dobro predstavljam po opisu). Zavedam se "vse" fizike zadaj pri vožnji z avtomobilom(vsaj ta osnovne principe in tehnike "vožnje").
LP
Mavrik ::
JanK
Govorim o primeru, ko ti na vse gume enako zavira- totalna katastrofa in pa dvomim, da si imel že kaj takega čast preizkusit(tudi sam nisem, si pa lahko zelo dobro predstavljam po opisu). Zavedam se "vse" fizike zadaj pri vožnji z avtomobilom(vsaj ta osnovne principe in tehnike "vožnje").
LP
Nisi probal, nakladal bi pa? Izkaže se da je tudi na snegu zaviranje s takim ABS sistemom čist normalno in dovolj učinkovito in vodljivost avtomobila pri zaviranju več kot odtehta podaljšano varnostno razdaljo.
Če si že kdaj bil v taki situaciji, ko si moral naglo zavirati v snegu z ABSom, potem to itak že znaš.
The truth is rarely pure and never simple.
Malajlo ::
Ko je sneg na cesti, dozivljam ABS kot veliko oviro pri zaviranju. Ze ce samo eno kolo zdrsi, bo ABS odvzel moc zaviranja na vseh stirih gumah in avto se bo po snegu peljal naprej, kot da bi samo rahlo stisnil bremzo. Isto se mi zgodi, ko zapeljem na kamencke ali pesek na cesti. Novejsi ABS sistemi na boljsih avtih tega problema upam da nimajo!
Že precej let so ABSi 4-kanalni. Centrala nadzoruje vsako kolo zase.
Je pa v snegu ABS lahko prej ovira kot prednost. Če blokira, se kolo "vkoplje" v sneg, ABS pa ga pelje po njem. Zavijanje v takem je pa tako tako. Seveda je pa ABS v večini primerov najboljša opcija. Anti-lock braking system @ Wikipedia
Sem si včeraj dokazal - luč, blatnik, odbijač...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25804 (4118) | PrimozR |
» | Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABSOddelek: Na cesti | 5193 (3987) | K0l1br1 |
» | Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18736 (16764) | St235 |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31996 (30102) | energetik |
» | ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11574 (10115) | SkIDiver |