Forum » Loža » Nakup motorja, nasveti?
Nakup motorja, nasveti?
Vikking ::
Se strinjam s Phoebus, če imaš možnost vzami obvezno z ABS.
Kar se tiče BMW-jev pa če že R1200 GS. Najboljši potovalnik.
Kar se tiče BMW-jev pa če že R1200 GS. Najboljši potovalnik.
jrtjtejtt ::
moj prvi motor je sedaj že 3 leta f650gs z abs. Moram rečt, da sm ful zadovoljen. zaenkrat so stroški vzdrževanja menjava olja vsako leto. Če bi mel še visoko šajbo, bi bil tudi za hitrosti nad 130 kul.
Motor je nezahteven, ima rad vse vrste terena...mašina je pač traktorski enovaljnik, ki vleče od 3 jurje dalje, je pa res da si hitro pri tistih 7 jurjih...je pa zato poraba na nivoju - 4-5L na 100km. Za cruzat okol je zakon, vsaj meni, k se mi ne da divjat. Do 100 na uro pihneš vse kar ni na nivoju porša, tako da za prehitevat (v okviru cestnih omejitev) maš prostora. Nad 120 pa te nese vsak malo boljši avto. Ampak s tako brzino se jaz vozim redko, sploh ker nimam vinjete (motor itak ni za AC, če se mene vpraša).
Ergonomija je zakon, lahko sediš ko na fotelju - sploh če maš visoko šajbo. Kesl je pod zicem - ugodno nizko težišče.
Uglavnem priporočam, če želiš nezahteven motor za cruzanje, kjer lahko med vožnjo gledaš okolico povsem sproščeno. Če pa maš v mislih kaj več adrenalina, potem pa to ni motor zate.
Motor je nezahteven, ima rad vse vrste terena...mašina je pač traktorski enovaljnik, ki vleče od 3 jurje dalje, je pa res da si hitro pri tistih 7 jurjih...je pa zato poraba na nivoju - 4-5L na 100km. Za cruzat okol je zakon, vsaj meni, k se mi ne da divjat. Do 100 na uro pihneš vse kar ni na nivoju porša, tako da za prehitevat (v okviru cestnih omejitev) maš prostora. Nad 120 pa te nese vsak malo boljši avto. Ampak s tako brzino se jaz vozim redko, sploh ker nimam vinjete (motor itak ni za AC, če se mene vpraša).
Ergonomija je zakon, lahko sediš ko na fotelju - sploh če maš visoko šajbo. Kesl je pod zicem - ugodno nizko težišče.
Uglavnem priporočam, če želiš nezahteven motor za cruzanje, kjer lahko med vožnjo gledaš okolico povsem sproščeno. Če pa maš v mislih kaj več adrenalina, potem pa to ni motor zate.
clothes ::
A kakšen maxi scooter pa ne pride v izbiro? Tudi to SO motorji.
Npr.
Suzuki Burgman 650 ali
Honda Silverwing 600
Pri obeh imaš ogromno prtljažnega prostora, moč nad 50KM, max hitrost nad 170km/h, odlično veterno(celo dežno) zaščito, ogromno opreme (ABS...), odlično vodljivost, udoben sedež(voznik in sopotnik in položaj za kramilom, nizko težišče, mala poraba goriva.....
Za mene je edina slabost teh scooterjev nekoliko trše vzmetenje, zato niso primerni za slabe ceste ali makadam. Pa z njimi ne moreš izvajati raznih stunt vragolij.
Če scooter pri tebi ne pride v poštev, potem ti svetujem potovalni enduro(dvovaljni). Npr:
-Suzuki Vstrom 650/1000 (priporočam!)
-Yamaha TDM 900 (pogojno)
-Honda Translap 650/700
-Honda Varadero 1000
Visoko sedenje na endurah ima tudi svoje prednosti predvsem v mestu. Imaš mnogo boljši pregled nad dogajnem v prometu, (kot bi sedel v kombiju) kar je za motorista zelo pomembno, ker mora predvidevati reakcije ostalih! Poleg tega se z enduro lažje rešiš iz kritične situacije v prometu, saj lahko pojahaš kakšen robnik ali zapelješ s ceste ne da bi se razbil. Tudi kakšne stopnice niso noben problem.
Tudi prevažanje tovora z enduro ni probem (3 kovčki, torba...), pa veterno zaščito imajo dokaj OK. Pa še kake crash-bare daš gor za zaščito motorja v primeru padca.
ABS na motorju je vsekakor dobra stvar. Priporočam.
Večina lastnikov ki ga ima pravi, da se sicer zelo redko vklopi (razen na poligonu), a takrat ko se, jih je rešil pred gotovim padcem.
Ostale vrste motorjev (naked, sport, supermoto...) so super, a le za kašen dan ali krog.
Menim, da boš dobil največ od motorja, če se odločiš za potovalni enduro ali maxi scooter.
Morda tudi kak tourer motor ni slaba izbira:
-Honda Deauville
-BMW RT
Npr.
Suzuki Burgman 650 ali
Honda Silverwing 600
Pri obeh imaš ogromno prtljažnega prostora, moč nad 50KM, max hitrost nad 170km/h, odlično veterno(celo dežno) zaščito, ogromno opreme (ABS...), odlično vodljivost, udoben sedež(voznik in sopotnik in položaj za kramilom, nizko težišče, mala poraba goriva.....
Za mene je edina slabost teh scooterjev nekoliko trše vzmetenje, zato niso primerni za slabe ceste ali makadam. Pa z njimi ne moreš izvajati raznih stunt vragolij.
Če scooter pri tebi ne pride v poštev, potem ti svetujem potovalni enduro(dvovaljni). Npr:
-Suzuki Vstrom 650/1000 (priporočam!)
-Yamaha TDM 900 (pogojno)
-Honda Translap 650/700
-Honda Varadero 1000
Visoko sedenje na endurah ima tudi svoje prednosti predvsem v mestu. Imaš mnogo boljši pregled nad dogajnem v prometu, (kot bi sedel v kombiju) kar je za motorista zelo pomembno, ker mora predvidevati reakcije ostalih! Poleg tega se z enduro lažje rešiš iz kritične situacije v prometu, saj lahko pojahaš kakšen robnik ali zapelješ s ceste ne da bi se razbil. Tudi kakšne stopnice niso noben problem.
Tudi prevažanje tovora z enduro ni probem (3 kovčki, torba...), pa veterno zaščito imajo dokaj OK. Pa še kake crash-bare daš gor za zaščito motorja v primeru padca.
ABS na motorju je vsekakor dobra stvar. Priporočam.
Večina lastnikov ki ga ima pravi, da se sicer zelo redko vklopi (razen na poligonu), a takrat ko se, jih je rešil pred gotovim padcem.
Ostale vrste motorjev (naked, sport, supermoto...) so super, a le za kašen dan ali krog.
Menim, da boš dobil največ od motorja, če se odločiš za potovalni enduro ali maxi scooter.
Morda tudi kak tourer motor ni slaba izbira:
-Honda Deauville
-BMW RT
Zgodovina sprememb…
- spremenil: clothes ()
ZLOky ::
Kroska odpade, v ožji krog je prišla Honda CB 600 Horn(y)et in pa Kawasaki Z750...
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
jrtjtejtt ::
Z750 je prava zverina, ni hec...ma kolega in 110 konjev je kar zalogaj krotiti. Vozil ga še nisem, sem pa npr kolegov ducati monster V2 s 60 konji, pa se že to pozna napram mojemu traktorju. 110 konjev...premisli dobro
"Straha ni, pamet je"...
če nimaš vsaj malce straha je težko rečt da maš pamet
"Straha ni, pamet je"...
če nimaš vsaj malce straha je težko rečt da maš pamet
clothes ::
Vikking ::
mr1two ::
Glede z750 in teh strašnih 110 konjev...niso tko hudi no. Mogoče, ko se prvič pelješ na njemu, pa odpreš gas do konca, ampak v kakšne pol leta je že to "skoraj" malo, ampak pustmo stat. Če si ga omisliš, ti priporočam, da se pozanimaš za kakšno dvignjeno šipco, ker postane zadeva pri 120-130 rahlo utrujajoča, če se odpravljaš na potovanje. Za krajše izlete, kjer si ga malo privoščiš tega niti ne opaziš, ampak, ko greš na kako turo je pa malček mučno.
Vožnja po avtocesti z motorjem je pa naravnost fakof, nonstop te suvajo zračni tokovi vozil ki so pred tabo, kar ti že po par kilometrih preseda. Še slabše je to, da je cesta ravna(tako za fun factor kot tudi za monotono obrabo pnevmatik po sredini). V glavnem, 110-120 po avtocesti je 3x bolj naporno kot 110-120 po primerni cesti brez horde avtomobilov pred seboj.
Če se boš z motorjem odpravljal tudi na kakšne izlete je OBVEZEN kovček, ker je dokaj bedno hodit s čelado v roki po kakšni plaži .
LP
Vožnja po avtocesti z motorjem je pa naravnost fakof, nonstop te suvajo zračni tokovi vozil ki so pred tabo, kar ti že po par kilometrih preseda. Še slabše je to, da je cesta ravna(tako za fun factor kot tudi za monotono obrabo pnevmatik po sredini). V glavnem, 110-120 po avtocesti je 3x bolj naporno kot 110-120 po primerni cesti brez horde avtomobilov pred seboj.
Če se boš z motorjem odpravljal tudi na kakšne izlete je OBVEZEN kovček, ker je dokaj bedno hodit s čelado v roki po kakšni plaži .
LP
BlazP ::
Teh 110 konjev res samo na papirju zgleda veliko. Podatek je samo maksimalna moc, ki itak nic ne pove o tem, kako se motor obnasa pri nizkih in srednjih obratih, kjer se motor najvec uporablja.
cordoba ::
Lp. V kratkem bom naredil izpit za motor in se spogledujem z motorji, kaj bi kupil. Vozil sem kawaski kle od kolega, v avtošoli pa vozim er6. Problem pri meni je, da sem visok 198cm, všeč pa so mi nakedi. Vozil sem od kolega hornetko in mi je super. Je pa re, da nisem z nobenim naredil daljše ture. Kakšne ideje kaj vzet? Budget je max 3200 eur in da je NAKED :)
c00L3r ::
Dobro premisli, ali res želiš naked motor. Zgleda super, o tem ni dvoma. Pomakanje vetrne zaščite pri hitrostih nad 90km/h te bo zelo hitro utrudilo. Tako potem to ni za daljše vožnje. Ko folk to ugotovi si pa daje gor neke ogromne "poštarske" šipe, da bi se rešili vetra. Naked motor z ogromno šipo spredaj je prav smešn, tako potem odpade argument naked-a zaradi izgleda.
Večina naked motorjev obstaja tudi z sprednjo masko. Npr. FZ6 imaš tudi FZ6 fazer izvedbo z masko.
Jaz bom najverjetneje drugo leto menjaval motor, za približno isti budget kot ti. Sam gledam rabljene TDM 900, Kawasaky Versys 650. Sploh če si bolj visok, ti bodo morda bolj sedli ti višji motorji z daljšim vzmetenjem.
Večina naked motorjev obstaja tudi z sprednjo masko. Npr. FZ6 imaš tudi FZ6 fazer izvedbo z masko.
Jaz bom najverjetneje drugo leto menjaval motor, za približno isti budget kot ti. Sam gledam rabljene TDM 900, Kawasaky Versys 650. Sploh če si bolj visok, ti bodo morda bolj sedli ti višji motorji z daljšim vzmetenjem.
francek1 ::
Se strinjam s Phoebus, če imaš možnost vzami obvezno z ABS.
Kar se tiče BMW-jev pa če že R1200 GS. Najboljši potovalnik.
No, boljša sta BMW 1200LT in seveda Honda Goldwing. Je pa 1200GS definitivno v tem trenutku najboljši nakup. Solidnega dobiš za 7 jurjev in ne boš vec razmišljal o drugem motorju. Je svinjsko vzdržljiv, normalno delajo par stotisoč km do generalne.Samo poglej, kaj vozijo starejši izkušeni motoristi, pa ti bo jasno, kaj je pravi stroj. Lahko pa za začetek štartaš s tamalim GS-om 650.ABS je pa zakon!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
cordoba ::
Ta versys mi je kar simpatičen, je podoben kawasaki kle modelu, ampak pri kleju me je motilo, ker ima ozek tank, kot, da bi sedel na visokem kolesu. Motor more bit širok med nogam :-D
A si kdo lasti versys? Kakšna mnenja o motorju, koliko je kaj močen?
Tdm 900 mi je všeč, ampak se mi zdi pretežek, oz nevem, zdi se mi, da je več stroškov z njim...
A si kdo lasti versys? Kakšna mnenja o motorju, koliko je kaj močen?
Tdm 900 mi je všeč, ampak se mi zdi pretežek, oz nevem, zdi se mi, da je več stroškov z njim...
Sriple Tix ::
Motor je velik strošek, če ga seveda vzdržuješ kot ga moraš. Gume so precej drage, servisi tudi, da ne omenjam nadomestnih delov in nakupa orenk opreme, če imaš seveda samega sebe rad.
Glede nakeda pa takole. S Suzukija GSX-R 750 sem prebasal na Hondo CB 1000R. Nalašč si nisem privoščil CBR 1000R (cena CBjke je bila zgolj za nekaj 100€ nižja), kajti izza oklepa resnično nimaš občutka kako globoko v prekršek si zabredel, pri mojem sedanjem pa te vetrni upor pri nekako 140km/h opozori, kaj je dobro za tvojo denarnico in splošno varnost. Je pa res, da ne delam daljših fur, s Suzukijem sem hodil na Grobnik, s tem pa odpeljem kakšno manj obljudeno zavito cesto, ki jih je v moji okolici kar precej.
Skratka, motor je strošek in če ob nakupu ne moreš dati na stran vsaj jurja za opremo ... potem raje počakaj, dokler se ne nateče še malo € za tvojo osnovno varnost.
Glede nakeda pa takole. S Suzukija GSX-R 750 sem prebasal na Hondo CB 1000R. Nalašč si nisem privoščil CBR 1000R (cena CBjke je bila zgolj za nekaj 100€ nižja), kajti izza oklepa resnično nimaš občutka kako globoko v prekršek si zabredel, pri mojem sedanjem pa te vetrni upor pri nekako 140km/h opozori, kaj je dobro za tvojo denarnico in splošno varnost. Je pa res, da ne delam daljših fur, s Suzukijem sem hodil na Grobnik, s tem pa odpeljem kakšno manj obljudeno zavito cesto, ki jih je v moji okolici kar precej.
Skratka, motor je strošek in če ob nakupu ne moreš dati na stran vsaj jurja za opremo ... potem raje počakaj, dokler se ne nateče še malo € za tvojo osnovno varnost.
cordoba ::
Opremo že imam, našparan tudi malo viška, vseeno pa bi vzel malo "cenejši" motor za vzdrževanje in moram priznati , da me je tale kawasaki versys prav zrajcal :-D
Za mojo višino in za začetek se mi zdi super motor.
Edino mogel bi ga malo voziti, sploh s punco, da vidim kako se pelje...
Za mojo višino in za začetek se mi zdi super motor.
Edino mogel bi ga malo voziti, sploh s punco, da vidim kako se pelje...
recmajkemi ::
Tudi z moje strani en LP. V kratkem bom naredil izpit za motor in se spogledujem z motorji, kaj bi kupil. Vozil nisem še nobenega močnejšega motorja, v avtošoli pa vozim fz6. Problem pri meni je, da sem visok 198cm, všeč pa so mi potovalni enduro. Tudi super hornetke od kolega nisem vozil. Je pa res, da mi je fz6 postala kar všeč še posebej na relacijah, ki sem ju imel v avtošoli. Kakšne ideje kaj vzet? Budget je max 3200 eur in da je potovalni enduro .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: recmajkemi ()
clothes ::
recmajkemi je izjavil:
Kakšne ideje kaj vzet? Budget je max 3200 eur in da je potovalni enduro .
Za tak denar ti v razredu potovalnih endur največ ponuja Suzuki V-Strom.
francek1 ::
Lp. V kratkem bom naredil izpit za motor in se spogledujem z motorji, kaj bi kupil. Vozil sem kawaski kle od kolega, v avtošoli pa vozim er6. Problem pri meni je, da sem visok 198cm, všeč pa so mi nakedi. Vozil sem od kolega hornetko in mi je super. Je pa re, da nisem z nobenim naredil daljše ture. Kakšne ideje kaj vzet? Budget je max 3200 eur in da je NAKED :)
Pri tvoji višini ne boš našel nakeda, ne da bi na nkem izgledal smešno. Zate so endurce.Vozi čim več različnih, ker vsakemu sede drugačen motor. Jaz sem s svojimi 193 cm sicer občasno (motor je bil sinov)vozil 900 ccm Hornetko, ampak je veter obup. Enkrat sem prišel do 240 in sem imel občutek, da bom balanco iztrgal...na GS-u sem pa kralj.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
msjr ::
na GS-u sem pa kralj.
Pa dej že nehi to GS-ko turit naprej:
- je dokaj okoren za v mesto,
- spada med dokaj težke motorje,
- in predvsem, malokdo si ga lahko privošči, ker je odločno predrag.
Še bolj pa to velja za goldwinga, ki si ga omenil prej.
V rangu potovalnih endurc bi dodal še Hondo Translap (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=749...
Če pa že zbiramo večje motorje pa Varadero. (primer: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=748...
WarpedGone ::
Da malo 'ukradem' temo - nimam še izpita, nimam še 100% namena nabavt, je pa že dolgo želja da bi sprobal tudi to dimenzijo življenja.
Kaj si želim vem najbol sam ampak ker ni nobenih izkušenj so lahko razlike med sanjami in razočaranjem nad prakso precejšnje.
Kaj si mislite/svetujete nabavt znotraj naslednjih gabaritov:
- proračun ni hudo omejen, po možnosti pod 10k EUR, nad 20k EUR ne grem iz principa - fokus na rabljenih zadevah
- končna/maks hitrost je brezpredmetna, edin pogoj so AC hitrosti
- stabilnost/enostavnost vožnje sta zelo pomembna (če sm sploh uporabu prava pojma?)
- offroad se bo končal na neasfaltirani bankini ob cesti i.e. nobenega teranja po gozdovih, travnikih
- sedenje/vožnja na zadevi naj bo karseda neutrujajojče
- čimmanj ropota / hrupa
- dovolj moči da zadovoljivo potegne tudi v napačni prestavi in v prvi polovici območja vrtljajev
- vizualne emocije mi grejo v smer bobberjev/chooperjev, ni pa to 100% kriterij - impresionirajo me intruderji, rocekt3 in podobni dvokolesni tanki
- enduro košarkaši odpadejo
Kaj si želim vem najbol sam ampak ker ni nobenih izkušenj so lahko razlike med sanjami in razočaranjem nad prakso precejšnje.
Kaj si mislite/svetujete nabavt znotraj naslednjih gabaritov:
- proračun ni hudo omejen, po možnosti pod 10k EUR, nad 20k EUR ne grem iz principa - fokus na rabljenih zadevah
- končna/maks hitrost je brezpredmetna, edin pogoj so AC hitrosti
- stabilnost/enostavnost vožnje sta zelo pomembna (če sm sploh uporabu prava pojma?)
- offroad se bo končal na neasfaltirani bankini ob cesti i.e. nobenega teranja po gozdovih, travnikih
- sedenje/vožnja na zadevi naj bo karseda neutrujajojče
- čimmanj ropota / hrupa
- dovolj moči da zadovoljivo potegne tudi v napačni prestavi in v prvi polovici območja vrtljajev
- vizualne emocije mi grejo v smer bobberjev/chooperjev, ni pa to 100% kriterij - impresionirajo me intruderji, rocekt3 in podobni dvokolesni tanki
- enduro košarkaši odpadejo
Zbogom in hvala za vse ribe
francek1 ::
na GS-u sem pa kralj.
Pa dej že nehi to GS-ko turit naprej:
- je dokaj okoren za v mesto,
- spada med dokaj težke motorje,
- in predvsem, malokdo si ga lahko privošči, ker je odločno predrag.
Še bolj pa to velja za goldwinga, ki si ga omenil prej.
V rangu potovalnih endurc bi dodal še Hondo Translap (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=749...
Če pa že zbiramo večje motorje pa Varadero. (primer: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=748...
Od tvojih kao argumnentov drži delno le zadnji. Kakovost pač stane. Če pa bi ga kdaj vozil, ne bi napisal prvih dveh neumnosti; vodljiv je namreč maksimalno, tudi sprememba smeri sredi ovinka mu ne dela težav. Malo se vprašaj, zakaj na Dolomitih vidiš 70 % GS-ov, potem pa ves ostali pufl! Teža 230 kg je med najnižjimi za tako kravo. Varadero pa mimogrede pije ko svinja; do 11 litrov, če ga ženeš. In to je tvoj predlog poceni motorja, a ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
francek1 ::
WarpedGone je izjavil:
Da malo 'ukradem' temo - nimam še izpita, nimam še 100% namena nabavt, je pa že dolgo želja da bi sprobal tudi to dimenzijo življenja.
Kaj si želim vem najbol sam ampak ker ni nobenih izkušenj so lahko razlike med sanjami in razočaranjem nad prakso precejšnje.
Kaj si mislite/svetujete nabavt znotraj naslednjih gabaritov:
- proračun ni hudo omejen, po možnosti pod 10k EUR, nad 20k EUR ne grem iz principa - fokus na rabljenih zadevah
- končna/maks hitrost je brezpredmetna, edin pogoj so AC hitrosti
- stabilnost/enostavnost vožnje sta zelo pomembna (če sm sploh uporabu prava pojma?)
- offroad se bo končal na neasfaltirani bankini ob cesti i.e. nobenega teranja po gozdovih, travnikih
- sedenje/vožnja na zadevi naj bo karseda neutrujajojče
- čimmanj ropota / hrupa
- dovolj moči da zadovoljivo potegne tudi v napačni prestavi in v prvi polovici območja vrtljajev
- vizualne emocije mi grejo v smer bobberjev/chooperjev, ni pa to 100% kriterij - impresionirajo me intruderji, rocekt3 in podobni dvokolesni tanki
- enduro košarkaši odpadejo
- čimmanj ropota / hrupa in bobberji/chooperji ni kompatibilno...tihi so potovalniki, recimo Honda Deuvile.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
WarpedGone ::
- čimmanj ropota / hrupa in bobberji/chooperji ni kompatibilno...tihi so potovalniki, recimo Honda Deuvile.
Se zavedam da tak meni nujno vsebuje protislovja. Pač so želje na obeh straneh, v katero se naredi kompromis je odvisno od drugih zadev.
Hvala za predlog, tegale še nism poznal.
Zbogom in hvala za vse ribe
mailer ::
Ne vem zakaj se lastniki bavarcev nosijo kot se kurči petelin na gnoju. Očitno je to nekaj v genih da se imajo za nekaj več če vozijo nemca... WarpedOne za lagodno vožnjo lahko vzameš vse od 600 pa do 1000ccm čoperja. Predlagal bi ti nekaj okoli 800 kubikov, recimo Kawasaki VN800 ali Hondo VT750, če imaš denar za HD Iron 883 ali kaj podobnega imaš izbire ogromno. Še najraje bi ti priporočal kakšnega potovalnika ala VFR800, dosti moči, vetrna zaščita, zanesljiv agregat, kup dodatne opreme,...
WarpedGone ::
WarpedOne za lagodno vožnjo lahko vzameš vse od 600 pa do 1000ccm čoperja.
Še en noob pitanje: kako se v riti/praksi pozna razlika med vožnjo 600 in 1000 kubične sicer iste zadeve?
Kapiram, da ma drugo več navora/moči/teže ter drugačen zvok. Še kaj? Zakaj bi recimo raje vzel 600kubično reč namesto 1000?
Zbogom in hvala za vse ribe
Aston_11 ::
Par dni nazaj je kolega sprobal dvovaljno aprilio 250 ccm, kot čoper je zgledala. Pravi, da je presetljivo dobro peljala že iz nizkih obratov. Verjetno ti silni ccm niso tako nujni za neko normalno vožnjo po regionalkah. kjer cruzaš 90 kmh in ob priliki še kaj prehitiš?
mailer ::
Če se voziš v dvoje in z veliko prtljage vzameš večjo kubaturo. Večja kubatura = večja poraba, višja registracija,.. Čoperji imajo veliko navora in malo konjev se pravi, da motor vleče. Najbolj zanesljivi so 4valjniki, za prehitevanje prešaltaš v nižjo, mašina z malo vibracij, največjo moč imajo pri visokih obratih, pri 600ccm sportaku se mu nad 10k obratov "strga", ni za naše ceste, dvovaljnje mašine imajo več navora kot 4valjne, glas iz izpuha je bolj globok (basovski), vibracij je neprimerno več, trivaljnik je nekje vmes (niso ravno pogosta izbira, ker tudi modelov ni veliko), za čoperje ti ravno ne znam svetovat, kolegi, ki jih imajo imajo vsi narejene custom v domači garaži z zadnjo gumo 250+, se pa kar konkretno peljejo iz Dvora do Kočevja, izbira motorja naj bo odvisna tudi od tvoje višine, za velike ljudi so najbolj primerni čoperji, ker imaš noge lahko iztegnjene in pa visoke endure.
msjr ::
Če pa bi ga kdaj vozil, ne bi napisal prvih dveh neumnosti; vodljiv je namreč maksimalno, tudi sprememba smeri sredi ovinka mu ne dela težav. Malo se vprašaj, zakaj na Dolomitih vidiš 70 % GS-ov, potem pa ves ostali pufl!
GS-ke vidiš, ker si stari strički lahko privoščijo kruzanje po dolomitih, mi moramo pa lepo delat
Dost heca, v glavnem, GS-ko sem že vozil, večinoma po mestu (pa malo proti gorenjski), pa nisem glih med največjimi personami, zato imam mogoče malo slabše mnenje o njej. Transalpa sem tudi vozil na istih relacijah in mi je dosti bolj sedel, je dosti bolj vodljiv, Varaderota nisem, ampak glede na transalpa sklepam, da je tam tam (mogoče se motim). Od BMW-jev sem vozil še F 650 z Rotax mašino in zanimivim prenosom na klinasti jermen. Ne trese toliko, kot bi pričakoval, je pa lepo vodljiv. Od Yamah sem vozil XT 125 in XT 600, obadva treseta in sta bolj za mulce (veter pa to). No pa da nadaljujem, če sem se že razpisal - Kawasaki ER 650 je ogromna razlika med tistimi, ki jih imajo avtošole (brez plastik, razklumpani) in pa lastniškim, kjer je vetrna zaščita kot dan in noč. Všeč mi je bila tudi Honda Dominator, ampak ga ne delajo več, včasih pa sem tripal tudi za Africo Twinom (dobil za en krog, je kar kišta) ali pa Lucky Explorerjem od Cagive.
Drugače sem bolj maxiskuterist, svojega x9 250 bi rade volje zamenjal s čim močnejšim, ker recimo 250 v povprečju več žre kot 500, ker ga je treba vozit z malo več gasa. Ampak eno so želje in drugo realnost in ga bo še nekaj časa moj. Vozil sem še Burgmana 650 - malo premajhen premer gum pri drugače odličnem motorčku.
c00L3r ::
Jaz gledam te motorje že leto dni, in na koncu nekako prevlada Kawasaki Versys. Dolgi hodi vzmetenja in pokončna drža (udobje), vetrna zaščita, malo trše vzmetenje v primerjavi z drugimi potovalnimi endurami, japonska kvaliteta (in zanesljivost) in velika ponudba rabljenih za okrog 3000€.
Suzuki V-Strom je tudi zelo dober motor za nizko ceno, samo meni osebno ne sedejo njegove prednje luči. Nekomu pa ni všeč Versys, ki ima tudi posebno sprednjo luč.
Pa da ne boste mislili, da sem zdaj nek pristaš kawasaki-a. Zelo mi je všeč TDM 900, ampak so rabljeni spet dražji. Če pa denar ne bi bil ovira, pa bi si omislil konkurenta BMW GS-u, Yamaha XTZ Super Tenere 1200. Sem ga imel priložnost peljat ta moped en krog. Sploh nimaš občutka, da voziš 250kg zverino, saj je težišče zelo nizko.
V končni fazi moraš vedet, kaj pričakuješ od motorja. Hočeš nekaj za na kafe it in se naganjat na krajše ture, te je naked super. Ali bi raje imel neko zadevo, na kateri lahko narediš več 100km naenkrat brez da te utrudi. Je pa tako, da tudi manj športni motorji niso dolgočasni, razen če maš hondo goldwing...
Suzuki V-Strom je tudi zelo dober motor za nizko ceno, samo meni osebno ne sedejo njegove prednje luči. Nekomu pa ni všeč Versys, ki ima tudi posebno sprednjo luč.
Pa da ne boste mislili, da sem zdaj nek pristaš kawasaki-a. Zelo mi je všeč TDM 900, ampak so rabljeni spet dražji. Če pa denar ne bi bil ovira, pa bi si omislil konkurenta BMW GS-u, Yamaha XTZ Super Tenere 1200. Sem ga imel priložnost peljat ta moped en krog. Sploh nimaš občutka, da voziš 250kg zverino, saj je težišče zelo nizko.
V končni fazi moraš vedet, kaj pričakuješ od motorja. Hočeš nekaj za na kafe it in se naganjat na krajše ture, te je naked super. Ali bi raje imel neko zadevo, na kateri lahko narediš več 100km naenkrat brez da te utrudi. Je pa tako, da tudi manj športni motorji niso dolgočasni, razen če maš hondo goldwing...
francek1 ::
Ne vem zakaj se lastniki bavarcev nosijo kot se kurči petelin na gnoju. Očitno je to nekaj v genih da se imajo za nekaj več če vozijo nemca... WarpedOne za lagodno vožnjo lahko vzameš vse od 600 pa do 1000ccm čoperja. Predlagal bi ti nekaj okoli 800 kubikov, recimo Kawasaki VN800 ali Hondo VT750, če imaš denar za HD Iron 883 ali kaj podobnega imaš izbire ogromno. Še najraje bi ti priporočal kakšnega potovalnika ala VFR800, dosti moči, vetrna zaščita, zanesljiv agregat, kup dodatne opreme,...
Aha, spet eden z manjvrednostnim kompleksom. Vprašaj se rajše, zakaj si tisti, ki si lahko privoščimo, kupimo BMW-ja. In zakaj večina motoristov, ki preživijo, na stara leta vozijo GS-a. Ali pa zakaj je BMW služben motor v večini držav sveta. Ko boš naredil domačo nalogo, ne boš več butal takih.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Sriple Tix ::
Prvi motor, registriran na moje ime, je bil leta 1987 črn BMW R65 s Krauserjevimi kovčki (zgolj za uvod, da mi ne bo kdo prisodil manjvrednostnega kompleksa pred nemško veličino), prvo mednarodno dirko s SBK motorjem sem odpeljal 1998 (da ne bom označen kot nekdo, ki nima pojma o vožnji motorja) in upam si trditi, da so takšne izjave bolj izkaz namišljene večvrednosti nad "plebejskimi" Japonci kot obratno.
... in da, lahko si privoščim novega GS-a.
... in da, lahko si privoščim novega GS-a.
A110 ::
Tudi sam sem pred tem da naredim izpit za A kategorijo in potem bo čas za prvi motor. Kaj bi priporočali nekomu ki je visok 184 in ki ga absolutno ne zanima divjanje ampak bolj bi bil motor za vsakodnevno vožnjo in pa kak daljši izlet po evropi. budget za rabljenega je nekje do 5000e. Trenutno so mi vizualno najbolj všeč ti približki starodobnikov kot so boneville, w800, thruxton (cena uff) in pa se najbolj guzzi v7 ampak jih v sloveniji zelo tezko najdes na prodaj ali pa so cene zelo visoke za to kar dobis. ali se splača počakati na recimo primernega v7 na trgu ali se dobi za ta denar kaj bolj primernega? hvala za nasvete
Miki N ::
valvoline1 je izjavil:
Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3.
50? Si pozabil eno nulo? Človek sprašuje za motor s katerim se misli dnevno udeželevati prometa na regionalnih cestah. Jaz bi recimo tam prepovedal motorje POD 125 (na AC z manj kot 500 po mojem nimaš kaj iskati).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
XLapse ::
valvoline1 je izjavil:
Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3. Država naj priskrbi za primerna dirkališča za speed odvisnike.Moj pokojni stric je bil med zagrižene motofrike,naj počiva v miru,pa je pustu samo ženo z dvema otrokoma. Preveč mrtvih je že zarad teh kurcev. Pa kolk je invalidov,ki bodo državo stalo milijone in milijone. Čimprej prepovedat,jaz bi kar referendum razpisal,da norce umaknemo z cestah.
vsaj en pameten tukaj, maš čisto prav. In naj prepovejo te motorje že enkrat.
alien technology
Miki N ::
valvoline1 je izjavil:
Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3. Država naj priskrbi za primerna dirkališča za speed odvisnike.Moj pokojni stric je bil med zagrižene motofrike,naj počiva v miru,pa je pustu samo ženo z dvema otrokoma. Preveč mrtvih je že zarad teh kurcev. Pa kolk je invalidov,ki bodo državo stalo milijone in milijone. Čimprej prepovedat,jaz bi kar referendum razpisal,da norce umaknemo z cestah.
vsaj en pameten tukaj, maš čisto prav. In naj prepovejo te motorje že enkrat.
Pa zakaj? Kaj ne bi bilo bolje da se nekaj ljudi, ki se sami sedaj vozijo v avtih v službo presedlali na prostorsko precej optimalnejšo rešitev?
XLapse ::
valvoline1 je izjavil:
Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3. Država naj priskrbi za primerna dirkališča za speed odvisnike.Moj pokojni stric je bil med zagrižene motofrike,naj počiva v miru,pa je pustu samo ženo z dvema otrokoma. Preveč mrtvih je že zarad teh kurcev. Pa kolk je invalidov,ki bodo državo stalo milijone in milijone. Čimprej prepovedat,jaz bi kar referendum razpisal,da norce umaknemo z cestah.
vsaj en pameten tukaj, maš čisto prav. In naj prepovejo te motorje že enkrat.
Pa zakaj? Kaj ne bi bilo bolje da se nekaj ljudi, ki se sami sedaj vozijo v avtih v službo presedlali na prostorsko precej optimalnejšo rešitev?
ker je nevarno ne samo za njih za vse udeležence, motoristi vozijo kot zgubljene kokoši po cesti, živim ob cesti dragonja koper ti povem da to ni ničemer podobno. Ko je kolona seveda čez dvojno črto delat masaker, ker se gospodom ne da čakat kolone, a za njih ni pravil? Oni lahko čez dvojno brez zgubit izpit? Ostalo niti da ne omenjam. Za benat čimprej beri zgoraj
alien technology
The Player ::
valvoline1 je izjavil:
Jaz bi TAKOJ zakonsko prepovedal in umaknil vse kar je čez 50ccm3. Država naj priskrbi za primerna dirkališča za speed odvisnike.Moj pokojni stric je bil med zagrižene motofrike,naj počiva v miru,pa je pustu samo ženo z dvema otrokoma. Preveč mrtvih je že zarad teh kurcev. Pa kolk je invalidov,ki bodo državo stalo milijone in milijone. Čimprej prepovedat,jaz bi kar referendum razpisal,da norce umaknemo z cestah.
vsaj en pameten tukaj, maš čisto prav. In naj prepovejo te motorje že enkrat.
Pa zakaj? Kaj ne bi bilo bolje da se nekaj ljudi, ki se sami sedaj vozijo v avtih v službo presedlali na prostorsko precej optimalnejšo rešitev?
ker je nevarno ne samo za njih za vse udeležence, motoristi vozijo kot zgubljene kokoši po cesti, živim ob cesti dragonja koper ti povem da to ni ničemer podobno. Ko je kolona seveda čez dvojno črto delat masaker, ker se gospodom ne da čakat kolone, a za njih ni pravil? Oni lahko čez dvojno brez zgubit izpit? Ostalo niti da ne omenjam. Za benat čimprej beri zgoraj
Ja, pa dejmo potem prepovedat še avte z bavarsko zastavo, pa 4 krogci, pa vw wagne...dejmo kr vse prepovedat, pa hodmo peš, bomo vsaj fit in zdravi.
ravno sedaj je bila huda nesreča pri naših sosedih. Tako huda, da je kar cestninsko hišico premaknilo aja, pa ni blo motorjev udeležnenih.
Trčenje je bilo tako silovito, da je premaknilo cestninsko hišico
50ccm je še premalo, jaz bi uvedel kar 125 ccm z B kategorijo, kot imajo to urejeno v tujini (le z avtomatskim menjalnikom), pa ni nikakršnih težav, samo pri nas se komplicira.
Motor ni za vsakega, ker moraš biti motorično spreten, ampak vožnja skuterja do 125ccm pa ni takšna umetnost, ker imaš avtomatski menjalnik in je veliko lažji za nadzorovat, ker ni težak in se ti ni potrebno ukvarjati še s sklopko in se lahko lažje osredotočiš na promet, hkrati pa z njim ne moreš divjati in je dovolj močan za na cesto in avtocesto.
MisterM ::
Ducati scrambler za pod €5k? Težka bo. @A110 - glede na tvojo višino in namen vožnje bi gledal naprimer za Yamaho TDM 900, Hondo Varadero 1000 ali Kawasaki Versys 1000.
A110 ::
nebi imel česa premočnega. prvič, ker nevem če bi z začetniškim (ne)znanjem lahko to vse obvladoval in tudi zato da registracija in zavarovanje ni previsoko. jebiga, študentski žep pač. vem da je to hobi ki ni ravno poceni ampak neželim si pa (še) nakopati prevelikega stroška
stjan ::
Vsak motor je strošek :)
Pa na opremo ne pozabi:
čelada
rokavice
škornji
hlače
jakna
ledvični pas, podkapa ...
če kupiš cenejšo verzijo bo vsak komad nad 100 EUR...
GLede motorja, poglej še Triumph Tigra, ker si 10 cm višji od mene bi ti mogoče odgovarjal, zame je malo previsok, pa z nogami nisem čisto na tleh :(
Med vožnjo je pa super. Zaradi 1050 ccm je vožnja super, lahko v 5. prestavi pelješ 50 ali pa 200 :)
Na začetku kupi nekaj cenejšega, boš tako čez kako leto menjal motor :)
Pa na opremo ne pozabi:
čelada
rokavice
škornji
hlače
jakna
ledvični pas, podkapa ...
če kupiš cenejšo verzijo bo vsak komad nad 100 EUR...
GLede motorja, poglej še Triumph Tigra, ker si 10 cm višji od mene bi ti mogoče odgovarjal, zame je malo previsok, pa z nogami nisem čisto na tleh :(
Med vožnjo je pa super. Zaradi 1050 ccm je vožnja super, lahko v 5. prestavi pelješ 50 ali pa 200 :)
Na začetku kupi nekaj cenejšega, boš tako čez kako leto menjal motor :)
bajsibajsi ::
Glede na to, da je napisal "so mi vizualno najbolj všeč ti približki starodobnikov kot so boneville, w800, thruxton (cena uff) in pa se najbolj guzzi v7", mu tezko predlagas tigra. Drugace bi mu ze sam predlagal Versysa, Stroma ipd, ki nudita bistveno vec in sta cenovno konkurencna. Slednja sta tudi bolj primerna za "kak daljši izlet po evropi", saj velike endure nudijo vec udobja (pokoncna drza, vetrna zascita, komfortnejsi sedez, manj pokrceni nogi itd) kot pa retro (npr. cafe racerji).
Priporocam tudi, da rabljeni motor kupujes izven moto sezone, saj je zdaj izbira precej ozja in cenovno neugodna. Na Motosvetu je nekaj namenskih tem o nakupu, tudi prvega, motorja. Se vedno pa se je na koncu, pred nakupom, najbolje na potencialni motor vsesti, da vidis, kaksen je obcutek, ce ti sede. Lahko se namrec zgodi, da ti je nek motor ali tip motorja vizualno/stilsko blazno vsec, pa ti polozaj telesa ne pase.
Za predstavo in igranje si lahko pomagas s to stranjo https://cycle-ergo.com/
Priporocam tudi, da rabljeni motor kupujes izven moto sezone, saj je zdaj izbira precej ozja in cenovno neugodna. Na Motosvetu je nekaj namenskih tem o nakupu, tudi prvega, motorja. Se vedno pa se je na koncu, pred nakupom, najbolje na potencialni motor vsesti, da vidis, kaksen je obcutek, ce ti sede. Lahko se namrec zgodi, da ti je nek motor ali tip motorja vizualno/stilsko blazno vsec, pa ti polozaj telesa ne pase.
Za predstavo in igranje si lahko pomagas s to stranjo https://cycle-ergo.com/
MisterM ::
@A110 Omenjeni motocikli niso zelo močni, a imajo zaradi prostornine veliko navora, kar se pozna na daljših vožnjah. Vsekakor pa ti priporočam, da najprej kupiš opremo, položiš izpit in se nato odločaš o nakupu konjiča.
A110 ::
ja, letos bom verjetno za vse skupaj prepozen. racunam da do konca poletja naredim izpit in potem do naslednje sezone nekaj kupim. ampak bi vsaj rad priblizno vedel kaj naj cez jesen/zimo spremljam.
c00L3r ::
Tudi sam sem pred tem da naredim izpit za A kategorijo in potem bo čas za prvi motor. Kaj bi priporočali nekomu ki je visok 184 in ki ga absolutno ne zanima divjanje ampak bolj bi bil motor za vsakodnevno vožnjo in pa kak daljši izlet po evropi. budget za rabljenega je nekje do 5000e. Trenutno so mi vizualno najbolj všeč ti približki starodobnikov kot so boneville, w800, thruxton (cena uff) in pa se najbolj guzzi v7 ampak jih v sloveniji zelo tezko najdes na prodaj ali pa so cene zelo visoke za to kar dobis. ali se splača počakati na recimo primernega v7 na trgu ali se dobi za ta denar kaj bolj primernega? hvala za nasvete
Poglej Yamahino retro linijo "sport heritage":
https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/produ...
Meni osebno je XSR700 ful lep motor. Agregat iz MT-07 pa naredi toliko navora v nizkih obratih, da misliš, da vožiš nekaj kar ima 100 konjev in ne 75. Pa sem imel tudi XJ6 z 80 konji in ti povem, da je občutek moči pri tem agregatu dosti bolj izrazit.
Jaz bi sicer kupil 1 ali 2 leti rabljen motor. Yamaha je ena redkih, ki da 3 leta polne tovarniške garancije v Sloveniji.
igor0203 ::
Tudi sam sem pred tem da naredim izpit za A kategorijo in potem bo čas za prvi motor. Kaj bi priporočali nekomu ki je visok 184 in ki ga absolutno ne zanima divjanje ampak bolj bi bil motor za vsakodnevno vožnjo in pa kak daljši izlet po evropi. budget za rabljenega je nekje do 5000e. Trenutno so mi vizualno najbolj všeč ti približki starodobnikov kot so boneville, w800, thruxton (cena uff) in pa se najbolj guzzi v7 ampak jih v sloveniji zelo tezko najdes na prodaj ali pa so cene zelo visoke za to kar dobis. ali se splača počakati na recimo primernega v7 na trgu ali se dobi za ta denar kaj bolj primernega? hvala za nasvete
Triumph Street Triple 675
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17410 (8969) | Twixz |
» | Motorna kolesa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9317 (6846) | Comandante |
» | Motoristi in motorjiOddelek: Na cesti | 6786 (3641) | Stari maček |
» | Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15718 (9489) | KTr1sk |
» | Kateri motor kupit??Oddelek: Loža | 9201 (8406) | Bakunin |