» »

Motorna kolesa

Motorna kolesa

Comandante ::

Ze dolgo ni bilo neke lahkotne teme o motorjih. Opazam da se zadnja leta precej ljudi okoli mene loteva izpita A kategorije. Sam posedujem izpit za A od 2014, moja letna kilometrina mocno niha med 300km do 10000km. Najveckrat se vozim na parurne izlete, v trgovino, kdaj pa kdaj v sluzbo, vcasih na Hrvasko na morje. Ena taka fina prostocasna dejavnost, sploh v druzbi bikerskih kolegov.

Moj prvi stroj, Kawasaki Vulcan S:

Super za kruzanje po lokalnih cestah, neugoden na avtocesti nad 120km/h. Ampak tako ni misljen za hitro voznjo. Cesta na Mangart s tem je pornic.

Trenutni moped, Kawasaki Ninja 650:


Sport tourer, avtocestni stroj, je pa manj sporten kot izgleda, drza malo naprej. 180 km/h se peljes kot gospod ves dan (okej, dobro uro, potem si skuril 15 litrov kolikor jih premore tank). Lahka zadeva na gorskih cestah, kot bi vozil moped.

(slike ukradene)

Dva totalno razlicna stroja z zelo podobnim motorjem. Prisegam na dva cilindra, 650 kubikov je sweetspot. Osebno se mi dopadejo tudi razne Yamahe MT07 izvedenke (sploh Tracer 700, tanovega sem imel pred dnevi na testni voznji, super masinca). Generalno se mi ne dopadejo motorji z 100+ konji, ker so za v promet preprosto predivji in jih ne mores pogosto odpreti do konca, (razen kaksne velike touring krave z potnikom zadaj, tam rabis moc).

Kaj pa vozi Slo-Tech? Podelite malo vase motorje, izkusnje, kaj, kje in koliko vozite!

*Apel* Tisti zafrustriranci, ki sovrazite motorje, motoriste, divjake, norce, promet, glasne izpuhe, hitrost... odstranite se iz teme. No one gives a fuck. Muchas gracias!

MisterM ::

Trenutno vozim Kawasaki Z1000 letnik 2007.



Ljubica je, tako kot jaz, že malce v letih in ima 80k km na števcu, do nedavnega sem z njo delal okoli 25k na leto, saj sem se vozil v službo iz LJ v Sežano. Lani maja se nama je en norec na AC zaletel v bok in končala sva na tleh. Mene je pred hujšimi poškodbami obvarovala oprema, njo pa crashpadi, a je bila vseeno totalka. Kljub temu sem jo popravil in sedaj znova veselo polagava ovinke, ravno sedaj pa iščem način, kako bi jo spravil na Ciper, kamor se v kratkem selim v novo službo.

Gotovo si kmalu privoščim še novo R1 za na pisto in morda še kakšenga starejšega Indiana, a ta ljubica bo ostala pri meni dokler ima še kaj kilometrov v sebi.

Alfa Dog ::

Trenutno vozim Ducati Monster 1200S, letnik 2016:


Tudi jaz prisegam na 2 cilindra, to je že moj tretji monster. Prej sem imel 600 in nato 800 kubičnega. Vmes sem imel še Hondo VFR800, to je bila dokončna potrditev da štiricilindraši niso zame. Prav tako mi ne odgovarjajo težki touring motorji.
Motor uporabljam za vožnjo v službo, krajše izlete in kak skok do obale. Včasih sem precej hodil na moto zbore, sedaj sem menda prestar za to:))

WaterBoy ::

Zdravo

Pri 33 sem se letos odločil da naredim izpit. Trenutno še čakam na teorijo :)

Bom pa verjetno nabavil suzuki v strom 650, letnik pa se še odločam. Ali novejši, dražji z več opreme, ali starejši in cenejši in manj opreme, pač za prvi motor. :)

Comandante ::

@MisterM Lepo, za tvoj stroj je 80kkm ob dobrem vzdrzevanju malenkost.
Tazadnji R1 z CP4 motorjem izgleda brutalen, sploh M izvedenka z elektronsko nastavljivim Öhlins vzmetenjem. Priznam, ni nekaj kar bi upal peljati na polno, tudi na stezi najbrz ne.

@Alfa Dog, to mora biti zabaven stroj. Vozil sem tamalega (800ish?), temperamentna italijanska petarda. Ducati je eden redkih, ki se spravi dandanes dober zvok iz Euro4 izpuha.

@WaterBoy, dobrodosel med nami! VStrom 650 je IMO odlicna izbira, sploh ce si 175cm+. Ce si krajsi zna biti neroden, odvisno od dolzine nog. Meni osebno se dizajn sicer ne dopade (kljun), za voznjo pa je izredno udoben, prav tako je V2 motor motor prava poezija. Aja, pa ce se ti cesta ne dopade se komot z njim zapeljes cez travnik ali njivo...to se rado dogaja ko imas bolj adventure type motorje :))

rdecaluc ::

Zdravo!

Izpit za A sem naredil pred dvemi leti, do sedaj imam okrog 10kkm, ker se večinoma peljem med vikendi... resnično nisem imel veliko sreče z lepim vremenom :D.

Čeprav imam izpit za neomejeno, sem najprej vzel enega pod 500 kubičnega da dobim boljši občutek predno grem na 200+ kilske stroje.

Vozim pa tegale. Husky401 Svart

 kampiranje :)

kampiranje :)



Jeseni sem naredil slabih 2000km po dolomitih in tirolskem. Brez težav in res luštno :D
Est modus in rebus. ,typos

Comandante ::

@rdelaluc Zelo lep motor, v vsej svoji modrosti sem mislil da Svedi delajo samo terenske/krosarje, nisem vedel da imajo tudi sexy nakeda v programu. Videti je kot da imajo italijanskega dizajnerja, na prvo zogo sem mislil da gledam Ducatija.

Kako je za vozit, je dosti vibracij zaradi enega cilindra? Moc vidim da je zadostna za normalno uporabo.

rdecaluc ::

Vozi se super, v ovinke gre tud res lepo. Po avtocesti pa tudi brez težav voziš. Dizajn je tak da praktično vidiš sam cesto pred sabo 8-)

Husquarna je sedaj v lasti KTM. Motor je isti kot pri Duke 390, večji del okvirja tudi, a dizajn pa je vsaj meni občutno lepši.

Ko sem kupoval motor sem izbiral bmw f310gs pa so imeli nek vpoklic ko so nenadoma crkovali, kawasaki versys 300 pa mi je bil meh motor, ktm duke390 je bil oranžn bruh pa tale ki mi je bil všeč. Na ducatija sm mql pozabu takrat :(.

Na zadnji EICMI je ducati predstavil luštnga scramblerja ala adventure bike in pa husquarna norden 901 - slednji se mi lušta ker pravijo da nej bi bil res lahek adventure bike :). Da bo le cena normalna!

Edit: vibracij ni neki, tovarniško ima nameščene uteži krmila. Brez pa mal bolj trese.
Est modus in rebus. ,typos

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rdecaluc ()

Karen ::

Upam da s(m)o štiricilindraši tudi dobrodošli. Jaz sem začel ene 17 let nazaj z A kategorijo, neomejeno sicer. Najprej imel sposojeno Yamaho125tw. Nevarno za avtocesto, max 95kmh pa te vsi prehitevajo, še avtobusi, odsvetujem. Prvi moj moj je bil naked Kawasaki 750z, zabavna reč. Potem Yamaha FZ1s kar nekaj časa, zdaj pa tole (slikca sposojena, ampak je enake barve):
 BMW k1300r

BMW k1300r


Sem pa že star - beri nisem bil še na tovarniški maksimalki, ampak to je fun bike zame. Če ni za zabavo je itak bolje prodati. Delam pa od 1500 dalje na leto, odvisno od sezone in koliko sem poleti naokoli. Je pa letnik 2010, 60kkm trenutno.

Kvinta ::

Izpit mam več ko 30 let do leta 2000 sem mel mopede pol pa od 2000 HD Night Train

in od 2009 dalje HD Wide Glide


Sedel in vozil sem en kup japoncev ,italjanov ,angležev ,rusov ,nemcev itd pa se z Harleyem ne more primerjat nič to je moj okus in rit mi nikoli ni stran padla tud iz LA do Miamija ne tak da vsi ko govorijo ,da so trdi in neudobni lažejo :))
Vozim zmeraj sam pa tud ,če je nujno mu/ji dam za taxi pa se peli:D

Zaradi pomankanja cajta zadnje dve leti nimam nič bom pa še kupo nekaj še ziher ali ta tazadnji Wide Glide ali pa Breakouta.
A.C.A.B

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kvinta ()

Comandante ::

@Karen, hud stroj! Itak, vsak mora najti kar mu da maksimalni uzitek. Jaz rad probam cim vec razlicnih motorjev, kjer je le prilika. Nakedi in cruiserji imajo svoj car, ker nimas nobenih cudnih tubolenc okoli celade, si v "laminarnem" toku.

@Kvinta, tudi sam razmisljam spet o cruiserju. HDji so itak klasika, najbrz bi zacel s kaksnim Sportsterjem, ceprav Softail Lowrider se mi noro dopade. Vozil sem Street Bob-a, 107 Milwakee eight je super motor, ampak ima previsoko krmilo. Teza je prisotna, ampak izredno nizko, tako da bi se najbrz hitro navadil.

Kvinta ::

Jaz sem na začetku tudi mislil Sportsterja vzet samo nisem je zelo neudobn sploh ,če si malo večji za moje pojme je fajn tak za po mestu za na kratke relacije jaz bedasto zgleda gor al pa ,če ga misliš predelat v kako bobber varjanto pol je ok skratka bolj igrača kot kaj resnega sicer pa vzameš in voziš to kar ti je všeč. Če se prav spomnem so japonci vsaj tisti močnejši 1600 kubični težki čez 300kg tak ,da ta Dyna je 290 tu nekje to se hitro navadiš ,še žena moja je to vozla brez problema. Ti novejši motorji so fajn 107 Milwakee eight majo malo več konjev to pa se pri teži ziher pozna 107 majo tud 120 konjev če se ne motim to pa je že 40 več od moje krave bivše :))
A.C.A.B

WaterBoy ::

rdecaluc je izjavil:

Zdravo!

Izpit za A sem naredil pred dvemi leti, do sedaj imam okrog 10kkm, ker se večinoma peljem med vikendi... resnično nisem imel veliko sreče z lepim vremenom :D.

Čeprav imam izpit za neomejeno, sem najprej vzel enega pod 500 kubičnega da dobim boljši občutek predno grem na 200+ kilske stroje.

Vozim pa tegale. Husky401 Svart

 kampiranje :)

kampiranje :)



Jeseni sem naredil slabih 2000km po dolomitih in tirolskem. Brez težav in res luštno :D

Ko sem videl ta motor sem se zamislil in sedaj razlišljam ali bi vzel Vstorma ali tega. Sploh nisem vedel da dela husqvarna take lepe motorje. Sem mislil da ima samo cross.

Sem v konkretni dilemi
:D

rdecaluc ::

Naslednje leto se pričakuje cela serija telih adventure huskyjov. 401, 501, 701, 901... nekak tko kot ima sedaj KTM 690, 790, ipd. Sam pač njihov dizajn - EICMA

Pa tale mi je padu v uč. Ducati DesertX scrambler

Nam več delu reklame xD. Bi pa se z veseljem enkrat na 4 cilindrično zver vsedu
Est modus in rebus. ,typos

A. Smith ::

 Kawa Z1000SX 2017

Kawa Z1000SX 2017



Udoben in hiter, to so bili moji kriteriji. In jih izpolnjuje. Delam 4 do 7 tisoč letno, odvisno od časa in razmer. Letos je žal veliko dežja.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

mgermo ::

Še imam nekaj ur do izpita, sem si pa že nabavil Hondo Hornet 600 podobno tejle


Za nabirat prve kilometre bo super.

val46 ::

Vidim da ste večinoma sami "cestaši" tle, pa bom še jst dodal nekaj svojega v drug extrem ;) To je moja mašina za se odklopljat in uživat med vikendi...

https://ibb.co/YNwrSJL

Če mi pa zapaša kak dan it na kepico sladoleda ali spit kavo na obalo ali kam drugam, imam pa v garaži še neki takega :

https://ibb.co/Qk36xZ6

Vem da ni ravno neka mašina, ampak za crusat tja do 120km/h in pridt spočit na cilj je idealno. Za divjat imam pa itak tisto hondo gor, tko da mi je ta kombinacija prov fajn :)

Drugače so pa te dve sliki pobrani iz neta, da se ne bo kdo obregnil ob njiju, ampak enaka imam doma v garaži, le suzuki burgman je sive namesto modre barve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Comandante ::

mgermo je izjavil:

Še imam nekaj ur do izpita, sem si pa že nabavil Hondo Hornet 600 podobno tejle


Za nabirat prve kilometre bo super.

Toje je za zacetnika zelo dobra izbira. Gas se dozira lepo, ce je ne tiscis globoko v rdece obrate ni prevec moci (kot klasicni stiri cilindrski motor, popizdi sele v zgornji cetrtini obratov). Zanesljivost in kakovost pa sta tako samoumevni pri tej znamki. Ta konkreten model z okroglo lucjo se dobro izgleda, za tem so en cas delali neke cudne futuristicne meh luci.

JanK ::

mgermo je izjavil:

Še imam nekaj ur do izpita, sem si pa že nabavil Hondo Hornet 600 podobno tejle


Za nabirat prve kilometre bo super.


Nice! Na taksni sem vadil in delal izpit. Leto zatem pa sem si nabavil Hornet 900 - podobna storija, samo vec navora (moci, presentljivo, priblizno enako).

Sedaj pa se vozim z BMW R1200R
 BMW R1200R

BMW R1200R

. Od nesrece s Hornet 900 se namrec ne usedem vec na motor brez ABS.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

gumby ::

JanK je izjavil:

Od nesrece s Hornet 900 se namrec ne usedem vec na motor brez ABS.

ABS je fajn, ampak tudi ni vsemogočen. Upam, da ni bilo kaj hujšega :)

Sicer imam pa bandita 2007 (tudi z ABS), počasi bo 150k km gor. Lani sem si nabavil še rabljenega GSXR 750, ker bandit pač ni za na progo. Saj se da, samo ni ravno pametno tačke brusit v vsakem ovinku :D
my brain hurts

Heisenberg ::

(če smem ukrasti temo...)
Iščem svoj prvi motor.
Visok sem 190cm.
Iščem nekaj udobnega, za vožnjo v službo po vijugasti cesti čez hrib. Pa za kak vikend izlet.
Kaj bi bilo primerno?
Gledal sem zaenkrat Yamaha MT 07, Honda CB500Fa... do nekje 5000€

Imam pa zaenkrat izpit A2, ker budala nisem šel vnesti neomejeno leta 2001.

Comandante ::

Heisenberg je izjavil:

(če smem ukrasti temo...)
Iščem svoj prvi motor.
Visok sem 190cm.
Iščem nekaj udobnega, za vožnjo v službo po vijugasti cesti čez hrib. Pa za kak vikend izlet.
Kaj bi bilo primerno?
Gledal sem zaenkrat Yamaha MT 07, Honda CB500Fa... do nekje 5000€

Imam pa zaenkrat izpit A2, ker budala nisem šel vnesti neomejeno leta 2001.

MT 07 je odlicen, a majhen motor. Sam sem 176cm, pa se pocutim skoraj malo velik na njem :| Sumim da bos imel noge precej pokrcene. Za hec sedi na Tracer 700, je doooosti bolj udoben (ce se ti dopade pokoncno sedenje).

CB500 se nisem vozil, ampak tudi tukaj je enako - ce ti bo premajhen imas X verzijo, ki je visja.

Sicer pa obvezno precekiraj cycle ergo, izberi motor in svojo visino, ter primerjaj motorje iz ergonomskega stalisca.

Zgodovina sprememb…

Heisenberg ::

Comandante je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

(če smem ukrasti temo...)
Iščem svoj prvi motor.
Visok sem 190cm.
Iščem nekaj udobnega, za vožnjo v službo po vijugasti cesti čez hrib. Pa za kak vikend izlet.
Kaj bi bilo primerno?
Gledal sem zaenkrat Yamaha MT 07, Honda CB500Fa... do nekje 5000€

Imam pa zaenkrat izpit A2, ker budala nisem šel vnesti neomejeno leta 2001.

MT 07 je odlicen, a majhen motor. Sam sem 176cm, pa se pocutim skoraj malo velik na njem :| Sumim da bos imel noge precej pokrcene. Za hec sedi na Tracer 700, je doooosti bolj udoben (ce se ti dopade pokoncno sedenje).

CB500 se nisem vozil, ampak tudi tukaj je enako - ce ti bo premajhen imas X verzijo, ki je visja.

Sicer pa obvezno precekiraj cycle ergo, izberi motor in svojo visino, ter primerjaj motorje iz ergonomskega stalisca.


Hvala za odgovor!
Tale Tracer zgleda zelo fajn, a je žal tudi za vsaj 30% dražji in ni za A2.
Vidim pa, da bom moral malce bolj še pogledati za ustrezen motor po velikosti.

nejcek74 ::

Heisenberg je izjavil:

(če smem ukrasti temo...)
Iščem svoj prvi motor. Visok sem 190cm. Iščem nekaj udobnega, za vožnjo v službo po vijugasti cesti čez hrib. Pa za kak vikend izlet.

tule lahko primerjas:
http://cycle-ergo.com/

udobni so tisti kjer sedis bolj vzravnano, torej od enduro v terensko smer naprej. Usedi se na motor pa bos videl: "Ali lahko na njem sediš sproščeno?" jaz imam dva motorja, naked F800R pa ostarelega malega G650 Cross coutnry. Prvega sem kaki dve leti prilagajal, da na njem komaj vzdržim cel dan, drugega pa je kljub splošni majhnosti, starosti in skromni opremi enostavno vozit od zore do mraka. Zaradi vzravnane drze imas boljši pregled nad dogajanjem, ti bo pa veter verjetno nabijal v glavo, razen ce gres na največje motorje. Btw, veter na lokalnih cestah niti ni problem, bolj je nadležen na dolgih ravnih odsekih.
Za uro ali dve voznje pa ni tako vazno.

Comandante ::

@Heisenberg, predvsem je vazno kako in kje se mislis voziti. Ce ti je cilj da se bos vsak drugi vikend po avtocesti peljal do Splita in nazaj, potem ima smisel nekaj z oklepom/sipico. Sport tourer/adventure tourer. Ce bos avtocesto uporabljal zgolj obcasno, je kak naked odlicna izbira (ker ti bo poleti manj vroce kot na motorju z oklepom).

Glede MT 07 - ce bos vozil cel dan ti bo zagotovo neudoben, ce bos delal dvourne ture pa ti bo vsak motor naceloma dovolj udoben. Se pa seveda z vsakim motorjem da na celodnevno turo, pac rit ali pa noge te malo bolijo, big deal. Vcasih so preckali kontinente na 250ccm mopedih po makadamu, danes smo razvajeni :))

Kupi kar se ti dopade, rabljeni stroji dobro drzijo ceno, pa ga prodaj z minimalno izgubo drugo leto ko bos hotel poskusiti kaj novega.

Heisenberg ::

Hvala za uporabne odgovore!
Presenečen sem nad tem, da motorji v bistvu dobro držijo ceno.
Zato se niti ne obremenjujem več preveč v kolikor kupim nekaj kar mi mogoče osebno ne bo ustrezalo.

Je kakšno priporočilo kaj mora imeti motor kot minimum? ABS na primer?
Primeri kaj imam trenutno v izboru:
1 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...
2 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...

3 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id......
4 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...

5 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...

6 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...

(vem cenovni razpon je precejšen)

P.S. Obstaja tudi kakšno uporabno navodilo kako kupiti rabljen motor? Na kaj biti pozoren?

Comandante ::

@Heisenberg, pri nakupu preko trgovca je tako, da znas dobiti prevrtene kilometre, sploh ce je motor uvozen iz Italije (iz meni neznanih razlogov ogromno motorjev vozijo iz Italije k nam). Ampak naceloma kilometri ob dobrem vzdrzevanju ne igrajo bistvene vloge - da se le ventile nastavi na predpisane intervale, ter zamenja zavorno tekocino in olje/filter po vzdrzevalnem programu.

Bodi tudi zelo pozoren da so vsi dodatni deli homologirani, zaradi nehomologiranega smernika ali izpuha lahko mirno pades na tehnicnem. Dostikrat homologacija ni mozna (jaz sem na Vulcanu menjal izpuh, imel vse papirje + potrdilo o strokovni vgradnji, pa sem se tri tedne jebal s tipi na Avto Krka da so mi ga vpisali... motilo jih je ker je certifikat bil v Nemscini). Tisti Z800 gori mi je ze sumljiv.

Drugace pa preveri ce ima motor zdrav zvok, obvezno testna voznja (ce motor kam vlece), poglej ce kje kaplja olje, tesnila sprednjih vilic ce je kje kaj mastno, zavorne cevi in cilindre ce kje kaj spusca, da ni prevec rje (to naceloma ni problem),... je pa tako da so praviloma Japonci svetlobno leto pred ostalimi po zanesljivosti.

Edit: Ja ABS absolutno, sploh ne glej brez. Vse ostalo je manj pomembno.

Zgodovina sprememb…

Kvinta ::

Ne kupuj 10 let starih motorjev razn ,če si mehanik pa si boš lahko sam rihtal recimo ta z zadnjega linka Honda cb600f hornet brez dodatne opreme vredn največ 2000€ enako je z vsemi ostalimi ,kjer ti z dodatno opremo višajo ceno.

Za nekaj čez 7 jurjev dobiš novega MotoGuzzi V7 II Stone ABS ni ravno šminka samo novo je novo.
A.C.A.B

Heisenberg ::

@Comandante @Kvinta
Na precej stvari nisem pomislil, ja, kot npr. homologacija. Na splošno mi je všeč če je motor čim bolj "stok"-izviren. Mogoče je to pristransko razmišljanje, ampak tako mi deluje da je bil motor za vikend vožnje in ne dirke mladincev.

Se pravi je bolje vzeti čim mlajši letnik.
Ostane potem edino Honda CB650FA iz prvega in drugega linka.

...tale omenjeni MotoGuzzi mi preprosto ni všeč. Se mi dopadejo caferacerji samo kot prvega bi imel naked bike. Ne vem zakaj, ampak so mi vizualno najbolj privlačni (noja če bi bil denar neomejen bi vsekakor kupil nekaj povsem durgega, pač gledam v rangu pod 5 ali 6k)


Edit: našel se je še en testni CB500 https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...
Mnenje? Je vredno dobrih 2000EUR več?

Zgodovina sprememb…

Comandante ::

@Heisenberg, za 500e vec po ceniku dobis novega Kawasaki Z650, ki je top shit motor za ta denar. Praviloma ti pri Kawasakiju dajo na to se 300e popusta ce gnjavis, tako da za 6600e po moje odpeljes nov Z650 iz salona. Jaz sem na Vulcan S in Ninja 650 dobil vedno dobrih 300e off.

Pojdi za hec po salonih in naj povedo kaksne imajo kaj popuste. Kot je rekel Kvinta, novo je le novo ;) za 6500e dobis dober nov motor, ce se bolj nagibas k 4000-5000e pa nekaj do max 5 let rabljenega, 500-700 kubikov.

Heisenberg ::

Comandante je izjavil:

@Heisenberg, za 500e vec po ceniku dobis novega Kawasaki Z650, ki je top shit motor za ta denar. Praviloma ti pri Kawasakiju dajo na to se 300e popusta ce gnjavis, tako da za 6600e po moje odpeljes nov Z650 iz salona. Jaz sem na Vulcan S in Ninja 650 dobil vedno dobrih 300e off.

Pojdi za hec po salonih in naj povedo kaksne imajo kaj popuste. Kot je rekel Kvinta, novo je le novo ;) za 6500e dobis dober nov motor, ce se bolj nagibas k 4000-5000e pa nekaj do max 5 let rabljenega, 500-700 kubikov.



Definitivno je novo novo in tudi verjetno ne bi menjal kar nekaj let.
SAMO je to vseeno kar precej nategnjen proračun potem.
In moram še računati na opremo na kateri bi bil potem primoran prihraniti in kupiti poceni - vse od jakne,hlač,rokavice,čelada...

Kredita pa žal ne dobim. Oz. mi ga nobena banka ne da, ker delam v tujini, plača v tujini, živim v SLO.

Kvinta ::

Jaz sem iz svojih izkušnj pisal ,ker sem se s prvim motorjem nasral več šraufal ko vozil. Tega MG sem dal samo z primer ,ker japoncev ne poznam ,če maš budget 5k po je Z650 za za razmislit pa maš mir glede na to ,da praviš da boš samo ob vikendih vozil .... jaz pač tak razmišljam novo je novo sploh ,če je taka mala razlika.
Homologacija ? Misliš za auspuf itd ,ko kupiš moreš dobit homologacijo zraven ,tud če kupiš rabljeno je tak ,če je recimo prvi lastnik pa pravi da nima papirjev je že čudno ne glede na kaj ti bo trdil ,pogledaš številko preveriš če se da homologirat pa rešeno ,nekaterih izpuhov ne gre homologirat recimo pri akrapoviču je blo en cajt tak zdaj ne vem ne spremljam tega več. Sicer pa je to meni zelo draga zadeva glede na performanse .
A.C.A.B

A110 ::

Jaz sem si najprej kupil res vredu opremo, zdaj pa sparam za motor. Ker če bi kupil najprej motor dvomim da bi lahko kupil dovolj varno (čimbolj) opremo

Comandante ::

Ja za solidno opremo gre med 500 in 1000e, odvisno kaj kupis.

@Heisenberg, precekiraj se Suzukija SV650, tukaj prodajajo lanski model za 6000e. Ima V2 motor, meni osebno najljubsi layout. Generalno so Suzukiji za moje pojme podcenjeni.

Z letom 2021 stopi v veljavo zahteva, da morajo biti vsi obstojeci modeli EURO 5 kompatibilni (za nove modele to velja ze od 2020). To pomeni, da se bodo trgovci poskusali konec tega leta resiti zalog, in bo zagotovo mozno dobiti dober deal na kak motor. Spomnim se prehoda iz EURO 3 na EURO 4, takrat so dajali popuste na dolocene modele po 15% in vec.

Comandante ::

Cas je da ozivimo temo, sezona se zacne cez dva meseca. Upajmo da bo letos boljsa kot lani.

Ce je med vami kak ljubitelj kruzerjev, Honda je predstavila Rebel 1100, 1084 kubicno verzijo svojega Rebel 500. Dimenzijsko je stroj podoben manjsemu bratu, spada med bolj kompaktne kruzerje.



Motor je iz Africa Twin, z malo tezjim vztrajnikom, malo drugacno odmicno gredjo, in 87 konji. Motocikel ima serijsko tempomat, nadzor zdrsa pogonskega kolesa, sistem proti dvigovanju sprednjega kolesa in throttle by wire, kar pomeni razlicne nacine voznje (standard, sport, rain in cetrti, nastavljiv). Da se ga dobiti z avtomatskim menjalnikom DCT. Polozaj nog in sedenja je relativno standarden, kontrole niso prevec naprej, bolj pod koleni. Tehta komaj 223kg (ne avtomatik), kar je za tak motor zelo lahko (moj Vulcan S 650cc je imel 229kg).

Mene je zadeva na papirju navdusila, zanj hocejo 11 jurijev, oziroma 12 jurijev za DCT verzijo. Ko odprejo salone ga grem pogledat (aprila baje pride v Slo), ce bo ergonomija stimala ga odpeljem, Ninja pa gre na avto.net.

Zgodovina sprememb…

MisterM ::

Izgleda zanimivo, cena in zmogljivost sta impresivni. Sam nisem ravno ljubitelj cruiserjev, vozil sem Vulcan S po ZDA, a slednji je bil, kot tudi sam omenjaš, malce težji in le s 60 konji. Tudi za ameriške ceste malce podhranjen za moj okus. Tale Honda pa bi znala biti zabavna reč, je pa glede na položaj sedenja za daljše ture po moje skoraj nujno dodati kakšno protivetrno zaščito.
Razmišljaš o DCT verziji? Na kakšne ture se navadno voziš?

Comandante ::

MisterM je izjavil:

Izgleda zanimivo, cena in zmogljivost sta impresivni. Sam nisem ravno ljubitelj cruiserjev, vozil sem Vulcan S po ZDA, a slednji je bil, kot tudi sam omenjaš, malce težji in le s 60 konji. Tudi za ameriške ceste malce podhranjen za moj okus. Tale Honda pa bi znala biti zabavna reč, je pa glede na položaj sedenja za daljše ture po moje skoraj nujno dodati kakšno protivetrno zaščito.
Razmišljaš o DCT verziji? Na kakšne ture se navadno voziš?

Meni je bila tezava pri Vulcanu S, da sem bil dosti na avtocesti (vikend na Krku, sem iz Maribora), in motor je pri hitrostih 120km/h+ tezko voziti dlje casa. Ko sem prisel do izvoza Postojna sem se pocutil priblizno tako kot po dveh urah intenzivnega treninga v fitnesu :)) Zato sem ga prodal in nabavil Ninjo 650, ki je avtocestni stroj. No potem je prisel otrok, in na morje zdaj hodimo s karavanom, jaz pa delam krajse ture po okolici (za duso), za vec tako ni casa. Rad bi spet kruzerja, ker mi je vsec nizko sedenje in sproscena drza - Vulcan S mi je recimo izven avtoceste bil izjemno udoben, enkrat sem v enem dnevu bp z njim opravil 500km pocasnih gorskih cest in prelazov, brez da bi me bolela rit.

Kar se tice avtomatskega menjalnika - rad bi ga sprobal, upam da bo Honda imela enega za testno voznjo. Vozil sem pred leti nek smesni Honda off-road skuter z DCT in 55 konji, pa takrat nisem bil pretirano impresioniran. Zadeva je precej cukala. Najverjetneje se bom odlocil za klasiko, predvidevam da je bolje za wheelije in burnoute :))

MisterM ::

Če še nisi vozil litraša, boš najbrž prijetno presenečen nad navorom, menjavanja je dosti manj kot pri šestoticah. Glede na relacije, ki jih delaš, je DCT po mojem skoraj nepotrebna zadeva. Za avtocesto pa bo prednji vetrobran praktično nujen dodatek. Jaz vozim nakeda, pa se jih izogibam kadar se le da - gulijo pnevmatike, močno piha, skoraj vsakič pa vame prileti cigaretni ogorek, jabolčni ogrizek ali kar pač folk meče iz oken med vožnjo.

Kakorkoli, če boš dobil priliko sprobaj in poročaj! Pa srečno in varno na cesti.

JanK ::

Sam sem imel na pokojni Hondi Hornet 900 majhen vetrobran, pa sem prvic, ko sem ga snel, pogruntal, da bi je bolj vsec brez, tudi na AC. Tudi na sedanjem BMW R1200R sem pri prevzemu dal odmonitirati vetrobran, ki je prisel v enem izmed paketov. Pelje se precej lepse kot testni z vetrobranom in R1200RS.

Razlog je ta, da manjsi vetrobrani sicer res preusmerijo zrak s telesa. Ampak preusmerijo ga v predel okoli glave. Posledicno mi piha pod celado in je glava v precej bolj turbulentnem zraku, kar pomeni, da je glasneje in glavo bolj premika sem in tja. Mogoce bi bilo bolje z zares velikim vetrobranom, ampak na nakedu bi izgledalo precej smesno.

BTW, sam si tezko predstavljam voznjo z motorjem na katerem ne bi mogel po potrebi dvigniti riti - stopiti na noge. Kako gledate na to vozniki cruiserjev?

MisterM je izjavil:

Če še nisi vozil litraša, boš najbrž prijetno presenečen nad navorom, menjavanja je dosti manj kot pri šestoticah.


Res je. Med solsko Hondo Hornet 600 in mojo kasnejso 900 je bila ogromna razlika v udobnosti voznje (kar se tice prestavljanja). Z 900 si lahko mirno skozi bivse cestninske postaje odpeljal v 6. prestavi. Koncni moci sta bili sicer priblizno isti, ampak 900 je dejala vtis, kot da je bistveno mocnejsa.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

MisterM ::

JanK je izjavil:


Razlog je ta, da manjsi vetrobrani sicer res preusmerijo zrak s telesa. Ampak preusmerijo ga v predel okoli glave. Posledicno mi piha pod celado in je glava v precej bolj turbulentnem zraku, kar pomeni, da je glasneje in glavo bolj premika sem in tja. Mogoce bi bilo bolje z zares velikim vetrobranom, ampak na nakedu bi izgledalo precej smesno.

Se popolnoma strinjam. Tukaj verjetno pride v enačbo voznikova postava. Jaz sem nižje rasti (170cm) in imam na Z1000 manjši vetrobran. Kadar sem na AC in na pisti se zlahka uležem na tank, da se zrak preusmeri na vrh čelade. Na AC se med 130-150 še da pokončno peljati, a kot si omenil, zrak tolče v čelado. Na pisti, kjer pa so na ravninah hitrosti krepko nad 200, pa je ležanje na tanku nuja.

dreamtheater ::

Tudi jaz si lastim Hornet 600, super zadevca, mogoče premalo navora pri nizkih obratih, lepo pa zapoje na visokih. :)
Jaz tudi nimam vetrobrana saj mi je pravtako pihalo v predel glave in je bilo moteče. Brez vetrobrana piha v prsni predel kar je super za zgodnje poletje.
Jeseni nabavil še CRF450 z kros in supermoto gumami, temu pa ne zmanjka navora, komaj čakam pomlad da se lotimo tako kot je treba!

Comandante ::

BTW, sam si tezko predstavljam voznjo z motorjem na katerem ne bi mogel po potrebi dvigniti riti - stopiti na noge. Kako gledate na to vozniki cruiserjev?

Naceloma se da malo dvigniti, samo malo se naprej potegnes. Je pa tezje ja. Seveda vsakrsen resni off-road odpade, tam vec stojis kot sedis. Zato se mi dopade Rebel, ker nog nima ekstremno naprej, ampak tako da je kot pri kolenu cca 90°, sodec po slikah. Ampak po slikah je tezko oceniti, ker so ljudje ki jih uporabljajo za fotoshootinge velikokrat zelo majhni. Bo potrebno sesti gor.

Kar se tice vetrobrana - na Vulcanu S sem probal enega malo visjega ki mi je segal recimo do visine vratu, neuporabno. Buffeting od vetra v celado je bil nevzdrzen. Zdaj imam na Ninji nizkega, seze mi morda do sredine torsa, pa se lahko peljem 200km/h brez tezav. Po mojih izkusnjah mora biti celada vedno v laminarnem toku, drugace je pizdarija.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Opel Vivaro 2.0 Cdti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
541595 (248) ;-)
»

Menjat avto ali ne, kupil za -+2000 evrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
713416 (416) zobnik
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10526368 (1533) Karen
»

Motoristi in motorji

Oddelek: Na cesti
253097 (1705) Stari maček

Več podobnih tem