» »

Kako začeti z motociklom?

Kako začeti z motociklom?

«
1
2

gregor_m ::

Že dalj časa sanjarim o motociklih. In če se mi bo nasmehnila sreča bom dobil čez kaka 2 tedna prvo službo in s tem redne prihodke. No kot sem že omenil je moja želja kupiti motor. Pri tem pa nastane problem. Namreč razen 2x ko sem vozil motor skuter nimam nobenih izkušenj z motorji. Zanima pa me ali ima kdo kakšne izkušnje kako začeti z uvajanjem. Seveda ne mislim kar takoj kupiti nek težak motor. Toda po tem ko bi si nabral izkušnje bi si kupil kako Yamaho fz6 fazer ali Hondo CB 600 HORNET.

Mogoče še nekaj podatkov o meni, sem star 24 let in imam samo izpit za avto. Nimam želje dirkat z motorjem ampak vožnje na razne izlete.
Torej na kratko kje in kako začet?

bzp ::

Na avtošoli. Resno.

Daedalus ::

Za samouke - apn6 v raznih izvedbah. Tomos "štirka" za laike. Moped je počasen, nenevaren, naučiš se pa delat s sklopko in nožnim menjalnikom. IMO najboljše za začetek, ker je resno škoda zapravljat $$ v avtošoli, zato da se naučiš tako osnovne stvari, kot je speljevanje in prestavljanje.

Pa po pameti...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

gregor_m ::

Hmmm, sem že razmišljal o apn6 da bi si kupil enga rablenga. Na srečo imamo tudi nekaj neprometnih cest za vsak primer :) Sam še vedno bo treba počakat do pomladi, zdaj nima smisla karkoli kupovati.

bosmla ::

se en glas za APN - pa se malo literature si poisci potem pa je pametno zaviti do kaksnega dobrega motokluba ali pac poisces dobrega voznika, da ti se malo s prakse razlozi - pa se kaksne sole varne voznje se udelezi ja pa se pravi forum si poisci primer

bzp ::

Zapravljanje denarja, ne vem no, jaz sem v avtošoli prvič sedel na motorju, prvič slišal kako je treba prestavljat, speljal z enim lažjim motorjem, naredil 3 kroge, se usedel na malo močnejšega, naredil tri kroge, po pol ure sem pa delal kroge na "ta težkem". Da bi se "sam učil" pa kupil rabljeno kanto, zato da prišparaš pol ure v avtošoli?

Daedalus ::

Mah, vseeno se boljše počutiš, če maš malo več prakse, ko par krogov, ko se enkrat pelješ po cesti. Se vsaj "zašaltaš" ne tak hitro, pa ne ugibaš, v kateri prestavi je motor. To zna bit na začetku precej zoprno - z malo prakse pa ti sploh ni treba več mislit, ker vse počneš avtomatsko. Sicer pa, kakor kdo želi, poznam ljudi, ki so prvič v avtošoli sedeli na motorju s prestavami, pa so se hitro navadili. Edino na začetku je bol stresno.

Pa eno je pol ure v avtošoli, drugo pa je pol hitro zaviranje in prestavljanje navzdol, če ti kje med vožnjo (v avtošoli/na splošno) "zagusti". Tega se ne naučiš v pol ure... Pa v avtu (v avtošoli) imaš inštruktorja zraven, na motorju si pa sam.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

perci ::

apn6 je vse prej kot nenevaren. Verzije, ki imajo do zadnjega zavornega bobna namesto žice speljane štango, so zelo nevarne, saj zadeva rada blokira zadnjo kolo. Če je mastna cesta, ko zaviraš, si hitro na tleh. Konstantno menjavanje zajl, zalivanje svečk, špricanje iz tanka za gorivo. Skratka, ko smo bli gimnazijci je blo še fun, zdej pa nekako nimam cajta za take kozlarije.

bosmla ::

Evo tipicen odgovor nekoga (ne zamerit ;) ), ki pojma nima - zadno kolo na motorju (in mopedu) vedno zablokira ce ne ves kaj delas - zato pa malo teorije pa izkuseni vozniki prav pridejo.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

#000000 ::

Pojma nima tist ki pravi da se zadnje bremze ne uporablja, seveda se ampak jo uporabljaš samo kot pomoč z mero, največ pa jih useka ker pri zavijanju pri 10-30 kmh pozabijo stisnit sklopko in dodajo gas.

AVTO ŠOLA, znanec in njegova žena sta pri cca 40 letih, šla delat izpit za A, pred tem tud avtomatika ni vozil noben od njiu.

On je naredil od prve, dočim ženska naredila v drugo + lažji padec med vajo osmice.

Uglavnem dons imata že nekaj let izpit in vsak svoj motor, brez problemov.

Tko da avto šola je pravilna rešitev, no ja lahko tud kak moped mal probaš pelat, da ne boš čist brez prakse, ni pa to isto. LP

perci ::

No, razlika je v tem, da jaz vem kaj delam. Deset let je že minilo odkar sem naredil izpit za A kategorijo.

Za apn6 je splošno znano (pri modelu, ki od zavorne tačke nima zajle speljane na zadnji boben), da zadnje kolo blokira že ob manjših pritiskih (ne če pohodiš do konca). In ne boš verjel, včasih celo ostane zablokirano (se ne odblokira), ko sprostiš tačko. Se zdaj razumeva?

kajpravis ::

Če te prav razumem nimaš nikakršnih izkušenj, se pravi, da nimaš niti izpita. Avtošola je logična posledica želje vožnje motocikla. Hkrati te bodo pa še naučili pravilne uporabe vozila in vse kar sodi zraven. Tečaj, teoretični del in vožnja. Predlagam ti to pot, cenejša je običajno slabša.

Potem pa veliko užitkov in varnih kilometrov.

DimmniBurek ::

V avtošoli te bojo najverjetneje naučili na Kawasaki Er-5, ki je podoben Hornetki, malo manjši, dokaj švohnejši, lepo obvladljiv.
Kako se boš na Horneti alpa nekem podobnem nakedu vozil je pa odvisno od tvoje desne roke. Če ne misliš divjati, potem se ne boj ničesar. Če maš kje kakega kolega motorista naj ti pokaže kake pasti in trike, pojdi na delavnico varne vožnje(društvo MAKSI), to se ti res splača. Kljub temu da mam že dost k km za sabo se vseeno nekaj novega tam naučim. Vsakič znova seveda. Tam so mojstri ki ti vse pokažejo, kako zavirat, zavijat, kako odreagirat v krizni situaciji.
Ampak že v avtošoli pridobiš tisto osnovno znanje, da se boš usedu na motr, užgal in se odpeljal...


Drugače pa pridi pogledat na motosvet.com
There Is No Stronger Drug Than Reality

matvoz ::

Apn je za čistega začetnika vsaj cenovno gledano zanimiva izbira. Če vržeš moped po tleh ne bo take škode, kot pa če ti zleti ena fazerka za 6k€ potem enkrat. Se pa da tudi samo z avto šolo in potem lastnim motorjem čisto dostojno učiti, če ima prava glava gas pod kontrolo.

Dejstvo je, da je na motosvetu ogromno dobrega gradiva. Predvsem je za čisti start priporočlivo branje Predvidevanja, nasveti, osebna varnost. Obstaja pa še dobra knjiga, v kateri so zbrani še drugi podatki, ki ti lahko veliko pomagajo. To knjigo, Magisterij varne vožnje, lahko dobiš tudi v večini malo večjih knjižnic.

suntrace1 ::

Če res res nimaš nobenih izkušenj, razen 2x skuter, bi raje predlagal nakup kakšnega z manjšo kubikažo, recimo 250ccm. Dost močno da je zabavno in vseeno neprezahtevno. Če se ti mudi takoj na večje motorje, pa zagotovo kakšen 650 kubični dvovaljni SV ali Hyosung, ker imajo navor že pri nižjih obratih in jih ni treba priganjati v visoke obrate da dobiš iz njih kar potrebuješ. Navor pa je za začetnike Božja mast!

Sicer pa tako CB600 Hornet, kot FZ6 sta zelo spoštljiva stroja in po mojem mnenju nista primerna zate. Prvi ima mašino iz CBR, drugi iz YZF, ki so že po naravi naravnane k stiskanju nad 9000 obr., tu pa se lahko hitro zaštrikaš v prometu. Treba jih je gonit če hočeš imeti dobro odzivnost pri prehitevanju prometa ali pri vožnji skozi zavoje. Poleg tega so 4-cilindri dosti težji motocikli, kot dvovaljni.

Nasvet od motorista s 16 letnim stažem, končanim strojnim faksom, ne povem kje delam:D, lastil sem si vse prde od Tomosa do CBR600F,CBR1000F, DR650 RSE (najlepši spomini). Trenutno tudi sam kupujem motor (Africo Twin) za potovanje v Afriko z mojo punco. To bo šele avantura!

In ne pozabi: ''Dober motorist je star motorist.'' Če boš upošteval pravila motocikla in imel vsaj kanček sreče, boš v svojem življenju doživel marsikaj lepega.

DimmniBurek ::

Dvovaljnik je bil zmerej težji od 4 cilindrca. In ne glede da mata hornet in fazer RR/R mašino, imata dost navora. Za začetnika lih tko dost. Vseeno bi jaz izbral SVja, Hyosunga se izogibaj v dolgem loku, ker so jajca da večjih ni na trgu. Poleg tega se v avtošoli dosti navadiš, da greš lahko na eno umirjeno furco. Sej se sam navadiš potem. Če ma fantina poštimano v glavi si lahko takoj kupi Hayabuso, pa se bo normalno peljal. Malo preglavic zaradi teže, to je pa tudi vse.

Ne boj se motorja, boj se svoje glave!
Motor gre samo tolk kot hočeš da gre!
There Is No Stronger Drug Than Reality

suntrace1 ::

Dvovaljnik''zmerej'' težji od in-line 4? Razloži prosim.

Če ima enako količino navora na papirju, je ta povsem drugače razporejen skozi območje delovanja, kar je ključno za vožnjo. Zato tudi taka popularnost dvovaljnikov, ki so po naravi mnogo bolj primerni za vsakdanje motocikle.

Hyosung jajc? Utemelji. Po mnenju mnogih motoristov je to povsem spodoben motor za malo denarja in v veliki večini so ljudje z njim zadovoljni. Očitno imaš ti drugače izkušnje?

Vikking ::

Motor za začetnika? brez skrbi popolen motor za začetnika ki je opravil A brez omejitev je ER-5 kakorkoli obrneš ga ni boljšega. Je pa res kar vsi pravijo po 4 mesecih ti bo premalo. SV-je tista pika na i ki ima še nekaj tistega malega zraven. Po voznih lastnostih sta si precej podobna in odpuščata mnogo napak, kar je zazačetnika zelo pomembno.

Verjetno ti je na začetku največja dilema kaj izbrati, ampak po kakšni sezoni boš kmalu ugotovil kaj bi mel. Verjetno najbolj all-around je fazer, če pa imaš že sedaj namen oz. v mislih da boš čim več potoval z motorjem po evropi in mogoče še prevažal sopotnika potem SV-ja ne izberi. SV pač ni za dva.

SV je nabildan s steroidi skuter, za po mestu.

Hkrati te bodo pa še naučili pravilne uporabe vozila in vse kar sodi zraven.

Avtošola te ne bo ničesar naučila, razen prometna pravila in kako prestavljati. Ostalo si pomagaj z nasveti motoristov ki imajo dosti izkušenj, veliko potovanj. Sprašuj čim več, udeleži se kakšnega srečanja ki ga organizira MAXI društvo, probaj se zmenit s kakšno vožnjo z "normalnimi" ki bodo upoštevali da si začetnik in ti z veseljem pomagali z nasveti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

krneki0001 ::

Suntrace, kam v afriko pa misliš it?

DimmniBurek ::

@suntrace1
poglej malo specifikacije motorjev. Poglej 1000ccm športake. inline so lažji od dvovaljnikov. Po teži. Kaj je pa lažje vozit je pa druga stvar.
Jest tle najbolj priporočam kr SV-ja. 72KM je lih prav, Hornet in Fazerca mata po 100KM.

Od Hyosunga pa nebi zgubljal časa. Ma frend, ceu cajt neki, drug frend je mel 125ko-isto skozi neki problemi. Pa ne sam kaka ročka, pa guma nacefrana, pa slabo narjeno neki, to so se menjalniki lomili pa take fore... Pa zvita gred, pa zamaknjen vžig, skurjen štrom. Priporočam ogled teme na motosvetu. Za zjokat se je no... Verjemi. Je poceni, ampak žal gre po načelu "Nisem tolk bogat da bi kupu crap." Ker zmečeš gor še ful keša za brezvezne stvari. Kupi SVja in se vozi...;)

@Vikking:SV je nabildan s steroidi skuter, za po mestu.
SV res ni nevemkako za dva, ker je sedež bolj kot ne neudoben za sopotnico, ampak verjemi da se ga da tudi izven mesta pošteno peljat. Če je kolega s ER5, ki ima 22KM manj(torej borih 50KM) lovil 600ke s 110-120KM, pol se da tudi z SVjem... Celo enga stuntriderja sem videl s SVjem...

Če te je pa res ful strah, pol pa nabavi Kawasaki ER-5 ali Honda CBF500 ali Suzukija GPZ500, vsi so vrstni dvovaljniki in namenjeni bolj začetnikom. Tudi malo novejši Kawasaki ER-6 N ali F je dobra izbira. ;)
There Is No Stronger Drug Than Reality

gregor_m ::

Uff hvala lepa fantje, nism pričakoval tok odgovorov. Kot sem reku letos itak ne pride nič v poštev ker je in bo skos slabo vreme, tako da bo treba počakat na pomlad. Sicer mam tudi srečo da ima imata dva znanca apn6, tako da za začetek mi ne bo potrebno nič kupovat. Vsekakor ne mislim it čisto zelen v avtošolo in bi si rad pridobil vsaj nekaj izkušenj menjalnik, speljevanje itd.

Da bi na motorju prevažal še eno osebo mi (vsaj za enkrat) ne pade na kraj pameti. In še vedno me mika predvsem Honda hornet (res oblikovno lep motor), sem ravno včeraj prebral test v reviji, kjer so trdili da je motor precej uporaben (ima dovolj navora) pri nižjih obratih in naj bi bil celo primeren za začetnike. No bomo videli do prvega resnega motorja je še daleč mogoče si celo premislim (malo vrejetno :) ).

Shark-357 ::

Vikking ::

SV res ni nevemkako za dva, ker je sedež bolj kot ne neudoben za sopotnico, ampak verjemi da se ga da tudi izven mesta pošteno peljat. Če je kolega s ER5, ki ima 22KM manj(torej borih 50KM) lovil 600ke s 110-120KM, pol se da tudi z SVjem... Celo enga stuntriderja sem videl s SVjem..

Res je tudi zunaj mesta brez problema loviš športake, ampak tud s potovalnim bmw-jem se da peljat tako, da s cestaki sploh ne dohajajo, ampak tuki ni več v ospredju motocikel ampak znanje.

Kar sem mislil v svoji izjavi da je nabildan skuter je to, da ima krepko zalogo navora in konju, hkrati pa okreten za vijuganje v gužvi, dobre bremze... SV je bolj mestni motor kot pa potovalni.

bosmla ::

@ perci - dolzan sem ti opravicilo ko sem jaz nazadnje vozil APN so se vsi imeli za zadnjo bremzo zajlo tako da ne vem za to tehnicno napako - upam da tudi vozis motor ze deset let - jaz vozim motorje (nad 250 ccm) ze od 1991 ;)

MadMax ::

Ja, novejši APNjčki so imeli resno težavo z zadnjo bremzo.
V bistvu gre za nevarno konstrukcijsko napako, saj zaradi postavitve vzvodov in zračnosti nosilca zavornih čeljusti pride do težave, ko ob zaviranju nosilec čeljusti malenkost obrne v smeri vrtenja kolesa, s tem pa v istem trenutku še bolj zategne bremzo.

Zadeva je bila rešljiva po metodi sam-svoj-majstor, če si vzvod obrnil tako, da je palica iz stopalke šla _nad_ zadnjo osjo kolesa, namesto _pod_.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

perci ::

Motorja redno ne vozim, ker ne vidim računice. Sej včasih bi mi zapasalo se na morje zapeljat, ko vsi stojijo v gneči z avtomobili, ampak dejstvo je, da imam tolk potapljaške opreme, da je nimam šans spravit na motor. Potem pridejo stroški nakupa, vzdrževanje, registracija, gume in vse kar pride zraven. Me pa včasih zelo zrajca, da bi si kako fazerco nabavil, priznam >:D .

APN6 sem imel precej star. Voziti sem ga zacel nekje pri 14ih letih, torej leta 95, zadeva je bila ze takrat stara ene 5 let, torej cca 90 letnik. Lahko, da se za kako leto motim. Novejši so pa imeli vsi zajlo, ker je bilo očitno to popravljeno, lahko pa da je bilo tudi več varjant v istem obdobju. Ne vem. Se pa spomnim, da sem se enkrat na mastni cesti samo dotaknil tačke in je kolo zablokiralo. K sreči sem bil takrat počasen (cca 30km/h), tako, da sem moped samo položil po tleh in se z njim odslajdal enih 20m.

Smo ga pa tako srali s temi šestkami, da bog pomagaj ;). Enkrat sem si tako lepo opekel desno nogo na auspuhu, da imam še vedno brazgotino (no, sedaj so jo prekrile kocine :D)

edit: popravu letnice - sem se spomnil, da sem 6ko začel vozit šele nekje v 7em razredu, prej sem vozil dedkov pony express (puch, rog)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Vikking ::

Perci: narediš kompromis, oprema za potapljače zna biti precej draga, mogoče razmisliš o najmeu potapljaške opreme v kraju kjer se boš potapljal, vsaj nekaj jih jamra zadnje čase da se bolje splača najeti opremo za potapljanje.

Stroški nakupa? Sam nakup je strošek, stroški stroškov nakupa so pa le v primeru da greš po motor v tujino.

Registracija letos je bila milina 200€ max za celo leto.

Servis je odvisen od motorja. Večino se da pošrauvfat sam, rabiš le pravi service manual - kar se tiče posega v sam agregat pač to naj naredi majster ampak to počneš kadar je kaj narobe, dokler vse dela se držimo načela NE DIRAJ LAVA DOK SPAVA :), ostalo kot so zamenjava zavornih ploščic, mazanje, menjava tekočin je enostavno in dokaj hitro opravilo ki ga izvršiš spomladi. Če delata dva se vse postori v enem dnevu.

Pnevmatike: jah odvisno od znamke in namembnosti gume kako dolgo bo zdržala, nekako povprečna touring guma nekje 10k km. Cena 100-130€.

Tisto kar je strošek je BENCIN :D

Nekako izračun brez nakupa motorja in porabljenega bencina znašajo letni stroški za motor 500€

perci ::

Kot stroški nakupa sem imel v mislih CENO motorja. Torej tistih 5-10k EUR.

Regitracija je samo 200 EUR? Meni so kolegi motoristi razlagal, da je to full drago, tko za ene dva avta. Al maš ful bonitete?

bosmla ::

Jaz sem placal 93.80 € (50 % boniteta 8-) ) za letos majhnih 660ccm. Pa se to starejsi (recimo pred 1991) APN-i so bili z zajlo in ne obratno!!

perci ::

Tole pa res ni drago - a se je to kej spreminjalo v zadnjem času?

Vikking ::

Evo perci za tebe sm zbrsku novičko glede zavarovanj: Revolucija pri zavarovanjih motociklov

perci ::

Zanimivo Vikking, zanimivo. Torej se, če prav razumem, sploh ne splača več zahtevati vračila premije, ker če se temu odpoveš itak dobiš 50% popust? Zanimivo.

Vikking ::

Ja 2x50% . Za 200€ dobiš osnovno zavarovanje z AO+.

Loki ::

fazer ima ~100km in motor od r6 (beri: not good), tista druga nekaj podobnega. za zacetnika naj bi bil priporocljiv bmw f650 (problem je, da je samo en velik valj in zna tresti), ER6 ali kaj podobnega.
I left my wallet in El Segundo

suntrace1 ::

@Dimni: Mašina ki ima manj delov je težja od štirivaljnika? Naj pogledam specifikacije? :D Imel sem na ponku motor od VTR SP01 in GSX-R 1000 K5 istočasno, ko so se pripravljale za Grobnik. Točno vem, kaj govorim, ko pravim, da ima mašina z dvema valjema manjšo težo, kot štirivaljnik, si prepričan da veš ti? Naj ti dam en dober nasvet - malo manj teorije, pa mal več izkušenj.

DimmniBurek ::

OK, resno sm mogu to nardit al kaj?

600ccm 4valjniki:
Suzuki GSX-R: 161kg
Honda CBR RR: 155kg
Kawasaki Ninja:164kg
Yamaha R:166kg

750ccm dvovaljnik:
Ducati 749: 188kg

675ccm trovaljnik:
Triumph Daytona: 165kg


1000ccm 4valjniki:
Suzuki GSX-R:172kg
Honda CBR RR: 176kg
Kawasaki Ninja:175kg
Yamaha R:177kg

1000ccm dvovaljniki:
Ducati 999:199kg
Honda VTR SP2:199kg
Aprilia RSV:189kg

1000ccm trovaljnik:
Triumph Daytona 995: 191kg

Noo? Kaj se čuti lažje je drugo, gremo se o podatkih na papirju, no, jest sem imel to v mislih. Kake so pa razlike pri Sporttouring motorjih pa nevem, ker nikoli nisem gledal. Vseeno trdim da je 2valjnik(SV, ER-6, CBF, ...) boljša izbira od 4 valjnika(hornet, fazer, ...) To je pa samo moje mnenje...
There Is No Stronger Drug Than Reality

Vikking ::

Še boljši so 3 valjniki imaš najboljše od 2 valjnih in 4 valjnih.

Vikking ::

dimni: sam primerjat superšportne 4 valjnike ne moreš za navadnimi dvovaljniki. Teško primerjaš karkoli. Recimo Bandit in CBF sta težka čez 200kg, medtem ko recimo fazer in hornet imata toliko kilogramov kot dvovaljnik.

Recimo če pa vzameš superkategornika dvovaljnega pa ima recimo corsaro 200kg medtem ko recimo RSV Mile čez 200kg. Teško karkoli primerjaš, niti v povprečju niso ne eni ne drugi težji ali lažji.

Če želiš primerjat vzami enovaljnike.

DimmniBurek ::

Ma kaaaj?

A ne vidiš da so jurjaki več kot 20kg težji!
Jest ne razumem več kaj hočeš reči. Po suhi teži so pač dvovaljniki težji. Pika. Velja za superšportnike, za nakede pa NEVEM.
Sploh pa to nima take veze tle... Dejansko je za novinca na mopedu boljši dvovaljnik, ker vleče od nizkih do cisokih približno isto. Meni se je tanov SV zdel zelo zvezen. Dočim se pri 4valjniku do 8-9k ne dogaja prav dosti, od 9-10k naprej pa se odprejo nebesa, ki so lahko za novinca prelepa:D
Jaz sem šel iz 125ke na 600SS in še diham, važna je desnica in kaj je u glavi...
There Is No Stronger Drug Than Reality

DimmniBurek ::

Kaj pa majo zdej enovalniki tle veze?
KTM SMC 660 letnik 2004 ima 131kg. Samo to je itak vseeno, ker ima max hitrost recimo 160km/h in pri taki hitrosti če te že ne odpihne ti rit odpade, ker nima niti antivibracijske gredi.:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

dolenska ::

gregor mislim da imam jaz še nekje eno štirko doma. bom brata vprašal če ti jo posod. drgač pa je štirka čist kul motorček za učit.

Vikking ::

nisi razumel dimni, oz. si pa še sam neveš kot si sam rekel: KAJ IMA TO ZVEZE...

NOBENE teža nobene, zato sem ti rekel da primerjal enovaljnike, pa jih spet ne moreš ker edino lahko rečeš da so toliko lažji, performansi pa tako zelo zelo drugačni.

No sicer pa če bi bile take strašne razlike kot jih opisuješ potem bi recimo 4 valjnik dosegel 100km/h šele po kakih 6 sekundah. 4 valjnik se hitro zavrti do tja, dvovaljniku se pa sploh ni treba.

DimmniBurek ::

Vikking, ne razumem zakaj sploh primerjamo motorje po teži...
Jest sm samo repliciral na to da so bli dvovaljniki zmerej težji od 4valjnikov, kljub "manj delom"

Sej pravm, da nima veze to, sam dokazat sm hotu da so, ker pač res so. Vsaj športaki...


Fant pa naj si spomladi nabavi motor, 4 ali 2-valjnik, njemu bo na začetku itak vseeno. Naj si kupi tak motor ki mu bo všeč, da se bo z veseljem nanj usedu in pognal novim dogodivščinam naproti!
There Is No Stronger Drug Than Reality

Vikking ::

Jest sm samo repliciral na to da so bli dvovaljniki zmerej težji od 4valjnikov, kljub "manj delom"

Sej pravm, da nima veze to, sam dokazat sm hotu da so, ker pač res so. Vsaj športaki...


Pa ni res. Sej sem ti prej že hotu s primerjavam pokazat, da odvisno kerega vzameš. Oba se strinjama da teža nima veze, vendar se ne strinjam s tabo da so superšportniki lažji od dvovaljnikov.

Če si jst izberem da sta za mene super super kategornika MV Agusta F4 1000R in Moto Morini 1200 corsaro. Oba dva enako kilogramov, vzameš rsv mille lažji za 10kg, sicer pa hec je da pri enih je velikokrat navedena suha teža pri nekaterih pa teža z vsemi tekočinami.

suntrace1 ::

Ni govora o ciklistiki, okvirju, itd., govorimo o mašinah, samo mašina, ker drugače je potrebno gledati ali je okvir iz aluminija ali jekla, kot je recimo pri Ducatiju. VTR SP serija je bila narejena zaradi homologacije na superbike in je imela že serijsko nabildan okvir, da je bil dovolj tog za pisto. Če bi japonci naredili zares pravi SS dvovaljnik, bi bil ta zagotovo lažji od 4-inline, vendar ker ti ne razvijajo take moči pač niso aktualni in deležni enakega razvoja. Tako pač je, denar je sveta vladar in tudi tu ni nič drugače.

Sicer pa je mnogo boljša primerjava recimo med SV 650- 165kg - in Bandit 600 -208 kg suhe teže.

gregor_m ::

No fantje ne se kregat, itak bo trjalo še vsaj 1 leto predno bom sploh začel delat izpit verjetno še več. Bo treba najprej našparat kake 7.000€ + 1000€ za izpit + 1500€ za opremo + zavarovanje.

@ midi: dej povej mi ti kok izpravena je tvoja štirka k mam filing da tut luči nima :)

perci ::

lej, gregor. S štirko se ne boš naučil nič. Mogoče mal šaltat, ampak to se v avtošoli itak takoj naučiš. Občutek z motorjem je popolnoma drugačen od štirke. Od speljevanja, zavoje, zaviranja, hitrosti. Vse je drugačno. Nima smisla cajta in zivcev zgubljat s štirko.

bosmla ::

ja kupi 1000ka pa na prvem ovinku ven - ce prezivis se bos mogoce lahko vozil s 4ko :\

Vikking ::

Poglej. Prestavljanja se boš naučil v 15 minutah, če si zaradi tega štirko kupuješ potem :\

Če boš delal izpit za višjo kategorijo, te bo pač prvo posadil za 125ccm da se privadiš, potem pa naprej sploh ni problem. V prvih urah se boš vse naučil na poligonu, pravilnega zaviranja, pospeševanja, prestavljanja to bo trajal 3-5 ur če še v svojem življenju nisi od blizu videl motorja. To je vse kaj moraš vedet in JA, NE RABIŠ NOBENEGA TRENINGA PREJ. Če znaš vozit kolo brez dodatnih koleščku potem...

DimmniBurek ::

Kolegica pravkar naredila izpiz s 500ccm Hondo CBF, prej ni niti sedela na nobeni štirki, niti frčotu niti nič. Mela je menda 5ur več kot je obvezno...

Ne rabiš nobene štirke, ker se večji motor pelje čisto drugače. Že to da morš najprej zavit v drugo smer kot hočeš iti je malo smešno, ampak narediš pa popolnoma podzavestno...:D
There Is No Stronger Drug Than Reality
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937573 (6777) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017406 (8965) Twixz
»

izpit za 125ccm

Oddelek: Loža
113302 (3117) ciklon
»

Kateri motor kupit??

Oddelek: Loža
309201 (8406) Bakunin
»

nakup "cestaka" 250 vs 600 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9310364 (7773) flipflop

Več podobnih tem