Forum » Zvok in slika » Napaka na LCD Philips (nov/garancija).
Napaka na LCD Philips (nov/garancija).
Bias ::
Pozdravljeni!
Pravkar sem prejel in priklopil nov Philips LCD 32PFL5405H/12. Aparat brez poškodb, enako velja za embalažo. Aparat razen spodaj omenjene napake deluje "odlično".
NAPAKA: v spodnjem desnem kotu, "ven seka" svetloba. Ko je zaslon črn, se vidi da le v tistem kotu sveti preveč, prav tako je zadeva zelo moteča ko je format ko ima zg. in spodaj črn rob in se vseskozi vidi snop svetlobe.
Ker napake ne morem sprejeti bom aparat nesel na servis (PC HAND, Trzin)
VPRAŠANJE: torej, aparat prevzel danes, aparat priklopil danes, opazil napako danes. Ali prav tolmačim, da mi morajo zaradi omenjene napake aparat menjati za novega/drugega, ker je napaka najdena prej kot v 8 dneh?
Hvala, LP
Pravkar sem prejel in priklopil nov Philips LCD 32PFL5405H/12. Aparat brez poškodb, enako velja za embalažo. Aparat razen spodaj omenjene napake deluje "odlično".
NAPAKA: v spodnjem desnem kotu, "ven seka" svetloba. Ko je zaslon črn, se vidi da le v tistem kotu sveti preveč, prav tako je zadeva zelo moteča ko je format ko ima zg. in spodaj črn rob in se vseskozi vidi snop svetlobe.
Ker napake ne morem sprejeti bom aparat nesel na servis (PC HAND, Trzin)
VPRAŠANJE: torej, aparat prevzel danes, aparat priklopil danes, opazil napako danes. Ali prav tolmačim, da mi morajo zaradi omenjene napake aparat menjati za novega/drugega, ker je napaka najdena prej kot v 8 dneh?
Hvala, LP
Furbo ::
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
* Odpravo napake
* Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
* Zamenjavo blaga
* Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :
* Odpravo napake
* Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
* Zamenjavo blaga
* Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Bias ::
Torej če razumem prav:
- peljem na servis in jasno uveljavljam stvarno napako z zahtevo po menjavi televizorja
- ker (predvidevam) napaka ni sporna, lahko menjavo tvja pričakujem najkasneje v roku 8 dni
- peljem na servis in jasno uveljavljam stvarno napako z zahtevo po menjavi televizorja
- ker (predvidevam) napaka ni sporna, lahko menjavo tvja pričakujem najkasneje v roku 8 dni
hodu63 ::
Ne, stvarno napako uveljavljaš pri trgovcu in ne na servisu. Na servisu lahko uveljavljaš samo garancijo, ampak potem se aparat obvezno popravlja (tega pa ne želiš, a ne).
Stvarna napaka in garancija se izključujeta, torej odločit se moraš za eno ali drugo.
Ne vem pa, če je neenakomerna osvetlitev lahko vzrok za uveljavljanje stvarne napake, namreč do neke mere je to normalen pojav pri lcd zaslonih.
Pa napisal si Pravkar sem prejel..., a gre to za internetno ali kakšno drugo vrsto prodaje na daljavo. Če je tako, lahko tv vrneš tudi brez razloga v roku 15 dni.
l.p.
Stvarna napaka in garancija se izključujeta, torej odločit se moraš za eno ali drugo.
Ne vem pa, če je neenakomerna osvetlitev lahko vzrok za uveljavljanje stvarne napake, namreč do neke mere je to normalen pojav pri lcd zaslonih.
Pa napisal si Pravkar sem prejel..., a gre to za internetno ali kakšno drugo vrsto prodaje na daljavo. Če je tako, lahko tv vrneš tudi brez razloga v roku 15 dni.
l.p.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hodu63 ()
Bias ::
Ta aparat sem kupil v paketu na siol-u kot novi narocnik in ga prejel po posti. Vsekakor zadeve nisem pripravljen popravljat...ker bom cez praznike spet na stari tv. Kaj lahko v tem primeru?
Phoebus ::
Pokliči 080 1000 in povej da je tv adijo pamet in da bi ga zamenjal, ter na kateri center ga lahko odpelješ in zamenjaš za novega.
Bias ::
Bom to naredil,a kot mi je znano se tvji posiljajo direktno iz Trzina(pc hand) tako, da sem ze pripravljen na komplikacije...no al pa sem sam mal pesimist.
Bias ::
Poklical zjutraj PC.HAND in na hitro (res na hitro) opisal napako. Povedal svoje podatke. In čez pol ure že v njihovem skladišču prevzel nov zapakiran LCD.
Odlično.
Ko se vrnem iz šihta bom zmontiral, pa da vidim če je ok.
P.S.: glede na gladek proces predvidevam, da je to neka serijska napaka...al pa so na PC.HAND res tok enkratni prodajalci, da ne komplicirajo za enkrat vesel. Obvestim rezultat ko bo nov tv priklopljen.
Odlično.
Ko se vrnem iz šihta bom zmontiral, pa da vidim če je ok.
P.S.: glede na gladek proces predvidevam, da je to neka serijska napaka...al pa so na PC.HAND res tok enkratni prodajalci, da ne komplicirajo za enkrat vesel. Obvestim rezultat ko bo nov tv priklopljen.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 47980 (42774) | Okapi |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6981 (5524) | Seljak |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8393 (7034) | PINki |
» | HTC HD7 nakup????Oddelek: Mobilne tehnologije | 2983 (2621) | Jaži |
» | Uveljavljanje stvarne napake?Oddelek: Mobilne tehnologije | 2756 (2331) | MadMicka |