Extremetech - Microsoft je v prvih desetih dneh, kolikor je nov krmilnik za Xbox, ki zaznava gibanje, na voljo, prodal okrogel milijon enot. Don Mattrick, ki vodi oddelek za razvedrilni program v Microsoftu, je dejal, da so z rezultatom zelo zadovoljni in da predstavlja dober uvod v božično nakupovalno sezono. Omogoča jim tudi, da bodo z lahko dosegli cilj pet milijonov prodanih enot do konca leta, saj so včeraj začeli prodajo še v Aziji in Avstraliji, jutri pa jo bodo na Japonskem. Poglejmo pa si število milijon še v perspektivi.
Kinect brez dodatkov stane 150 dolarjev, torej so zbrali vsaj 150 milijonov dolarjev. V reklamno kampanjo za Kinect so za zdaj vlili pol milijarde dolarjev. Igra Halo 3 je na primer prinesla v prvem tednu 300 milijonov dolarjev, zadnji Call of Duty pa zgolj v prvem dnevu 360 milijonov dolarjev. Približno enako prodajo kakor Kinect je v prvem tednu dosegel tudi PlayStation Move, ki je izšel letos septembra, a je bil deležen precej manj medijskega prostora.
A je to tisti miljon fanboyev, ki so pljuval po Wiiju in hvalil Xbox kot pravi gamersko konzolo brez otročjih bedarij?
Mislim, da so tiste kritike veliko bolj letele na grafični dizajn večine iger na Wiiju, in ne toliko na motion kontroler. Al se motim?
P.S.: Osebno sem 100% za Xbox. Ima pa tudi Wii, in bi ga prižgal kaj večkrat kot 2x na leto, če ne bi večina iger zgledala kot da je prišla iz "ciciban" oddelka. Saj ne rečem, da nimajo igralnosti na nivoju. Ampak, žal je pomemben tudi grafični element igre, kjer pa Wii ni glih nadmočen.
Dost Xbox gamerjev je pisal, da je Wii zarad kontrolerja otročji... da je pravi gaming tisto, da sediš pred TVjem s kontrolerjem, ne pa da skačeš okrog kot opica. In Xbox so hvalil, ker ne probava bit družinska konzola kot je Wii...
računajte da imajo najmanj 20EUR čistega na enemu recimo, milioni kar letijo.
Od kje ti ta podatek? Škoda, da v članku ni zapisano koliko so porabili v R&R za Kinecta in koliko so stroški proizvodnje slednjega. Se pa lepo vidi, kako močno vlogo igra marketing pri vsem tem in verjamem, de še stroški za marketing niso zaključili (ali pa še skos ta budget porabljajo). Iz tega in še nekaj drugih podatkov, bi lahko približno zračunali, kdaj bo začela vsaka nasledna prodana konzola prinašati dobiček. Prav tako je potrebno tudi gledati na dobiček od prodanih iger, ki se lahko igrajo na Kinectu. Ne vem pa zakaj je avtor članka izpostavil Halo 3 in Call of Duty, a se ti dve igri lahko igrata preko Kinecta?
Čisto verjetno je, da sam Kinect sam po sebi niti ni bil namenjen generiranju dobička, ampak pospešitvi prodaje novih iger - to tudi pojasni nenaklonjenost raznim projektom v stilu OpenKinect...
resno igranje je true oxymoron :D to je še en failan prevod, tokrat za "serious gaming" btw noben top notch, best possible izdelek ne povrne stroškov (R&D, PR itd) v prvem tednu, ponavadi tudi v prvem mesecu ne. en teden rpodaje primerjat z vsemi stroški je skrajno neumno xD
Kinect je super zadevica in je občutno boljši od trenutnih Wii in SOny rešitve. Vrjetno bo v recimo pol leta konkurnca na tem podorčju mnogo večja.
56 usd je proizvodnje, potem pa je potrebno pripeljati, nekaj kosov imeti za to da se mulci iživljajo v trgovini, ditributer mora nekaj zaslužiti in trgovina seveda tudi pa na davke ne pozabite. Potem pa pride marketing na vrsto. Skratka vrejtno je Kinect res namenjen pospeševanju prodaji iger.
Vrjetno je avtor članka želel nekaj povedati ampak stavek je recimo zelo hecen: Kinect brez dodatkov stane 150 dolarjev, torej so zbrali vsaj 150 milijonov dolarjev.
Nevem no jaz vidim v njem nekaj vec kot samo gaming controler. Bi ga imel tudi za multimedija pc. Problem je le kak se odziva v temi in ce lezis na pojsli. Lahko z njim kanale preklaplas ce mu sredinca pokazes. Itd....
... Približno enako prodajo kakor Kinect je v prvem tednu dosegel tudi PlayStation Move, ki je izšel letos septembra, a je bil deležen precej manj medijskega prostora.
Sorry, ne vem kje ste prišli do tega podatka, ampak Kinect ima pošteno večjo prodajo kot PlayStation Move. Zagotovo vsak dvakrat večjo.
We'll get this out of the way right up front: VGChartz won't say where it gets its sales figures and, because of that, they're not to be taken as gospel or treated with much validity on their own. But, comparing one set of the site's numbers to another can be useful in showing trends, and with that caveat firmly in mind let's take a look at Microsoft's Kinect vs. Sony's PlayStation Move. According to the site, Kinect Adventures (bundled in with the camera itself) sold just under 480,000 units in one week after launching on November 4th, while the PlayStation Move sold 200,000 "units" in its first week, which according to VGChartz is not individual pieces of hardware but bundles of hardware tied to a single console. (This contrasts to Sony's figure, which counts each piece of hardware -- nunchuck, wand, and camera -- separately.) So, by these rather early and decidedly unofficial numbers it looks like Microsoft's Kinect investment might just be paying off, though of course it's the long-run that counts in these things.
Igre za Kinect, ki sem jih jaz videl so bile vse na ravni Wii iger. Ce bo ostalo tako, potem ni Kinect nic kaj bolj uporaben kot Wii. Druzinska konzola oziroma konzola za sprosceno zabavo, ko se ljudje navelicajo karaok.
Skakanje sem ter tja po dnevni sobi je skakanje sem ter tja. Pa vseeno a skaces z Wii remote, pred Kinectom ali pa s PS3 Move. :) Vse te stvari so namenjene taksni sprosceni obliki zabave in to je vse. Konzole in igre priblizat sleherniku, tudi tistim, ki so se jim sedaj izogibali.
Guitar Hero je isti smorn. :) To igrajo tudi tisti, ki iger sicer ne igrajo.
Igre za Kinect, ki sem jih jaz videl so bile vse na ravni Wii iger. Ce bo ostalo tako, potem ni Kinect nic kaj bolj uporaben kot Wii. Druzinska konzola oziroma konzola za sprosceno zabavo, ko se ljudje navelicajo karaok.
Kar je nekak... point. Microsoft hoče svojo "hardcore" konzolo približat družinam, in to da so se odločili, da je kompletno bebavo da rabiš kos plastike v rokah držati za igranje iger je samo pohvalno. Navsezadnje, če se spomniš ko si nazadnje dal komu igrat igre, ki v tem ni domač, je vedno bil najhujši problem navajanje na kontrole.
@ BigWhale In v čem je problem? Kaj je narobe z sproščeno zabavo (t.i. casual gaming)?
Mimogrede: Koga sploh še zanima "hard core gaming"?
Mimogrede 2: Kinect je, po vsej verjetnosti, prototip uporabniških vmesnikov prihodnosti, samo še gonilnike za okna potrebuje in novo paradigmo upravljanja, pa se lahko gladko znebimo tipkovnice in miške (poleg letečih pujsev, pa bomo potrebovali še delujoče prepoznavanje govora v Si-Sl).
Ooooo super koncno nekdo, ki je zadevo kupil. Eno vprasanje...KOK metrov stran od zadeve moras stat, da je uporabna(razlog zakaj ga se nisem kupil je ravno to, da je nekje pisalo, da rabi ulalala placa pred kamero).? Danke!
Wii je grafično šit od šita po družabni zabavi 10ka čista. Jst ga prižgem enkrat na teden ko pridejo obiski, je kr fajn. Špilamo 4je wii world party (FTW)
Eno vprasanje...KOK metrov stran od zadeve moras stat, da je uporabna
kinect pravi da vsaj 1.8m, za enega igralca in več kot 2.6m za dva igralca - mi smo igrali na 2.8m do 3m proč in imeli malo več kot 3m v širino, ampak ker dosti kriliš z rokami, paše imeti še malo več prostora. moram priznati da pretepačine s tem kontrolerjem niso niti pod razno toliko zabavne, kot pa na treh knofih in joysticku, ker se dejansko utrudiš po pol ure skakanja in kickboxa :) dirkanje v "mariokart" slogu je pa super
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Eno vprasanje...KOK metrov stran od zadeve moras stat, da je uporabna
kinect pravi da vsaj 1.8m, za enega igralca in več kot 2.6m za dva igralca - mi smo igrali na 2.8m do 3m proč in imeli malo več kot 3m v širino, ampak ker dosti kriliš z rokami, paše imeti še malo več prostora. moram priznati da pretepačine s tem kontrolerjem niso niti pod razno toliko zabavne, kot pa na treh knofih in joysticku, ker se dejansko utrudiš po pol ure skakanja in kickboxa :) dirkanje v "mariokart" slogu je pa super
točno tako pretipa-čine so preveč utrudljive, 4 runde in je dovolj. ;D Sej rečem Xbox pa mi ne pokaže vseh opciji, pokaže samo dashboard ali pa cancle. ;) Pa ta seznam, ki je na uradni strani xboxa todela. Ni pa tega kar kaže v videju ko reče xbox turn off. te vse komande delajo:
If you want to… Say this... Go to the Kinect Hub "Xbox Kinect" Play a disc "Xbox play disc See more options in the Kinect Hub "Xbox next" or "Xbox previous" Sign in to your profile "Xbox sign in" Start the Kinect Tuner "Xbox Kinect Tuner" Start Kinect ID "Xbox Kinect ID" Open or close the disc tray "Xbox open tray" or "Xbox close tray" Go to the Xbox Dashboard "Xbox Dashboard" Play music or video "Xbox play" Fast-forward music or video "Xbox fast-forward" Pause music or video "Xbox pause"
Xbox more bit nastavljen Local UK ali pa USA če znaš mehiško tudi dela :)
En namig Xbox kinect dela tudi na jogiju ;) vsaj, ko se vržeš na tla padeš na mehko. ;)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Igre za Kinect, ki sem jih jaz videl so bile vse na ravni Wii iger. Ce bo ostalo tako, potem ni Kinect nic kaj bolj uporaben kot Wii. Druzinska konzola oziroma konzola za sprosceno zabavo, ko se ljudje navelicajo karaok.
Kar je nekak... point. Microsoft hoče svojo "hardcore" konzolo približat družinam, in to da so se odločili, da je kompletno bebavo da rabiš kos plastike v rokah držati za igranje iger je samo pohvalno. Navsezadnje, če se spomniš ko si nazadnje dal komu igrat igre, ki v tem ni domač, je vedno bil najhujši problem navajanje na kontrole.
Saj za to nikjer ne pravim, da je slabo. Ampak hec je v tem, da so Wii in Nintendo kritizirali, ko je to pocel. Izkusnja z Wiijem in Kinectom pa ni tako zelo razlicna, da bi lahko rekel, da je prvi traparija, drugi pa resnicno dober.
'casual gaming' je se precej neizkoriscena trzna nisa in so jo konzole zapopadle. Wii prvi, ostala dva pa capljata za njim. Vsaj zaenkrat. Sonijev Move mi je totalno zgresena zadeva, ker je prakticno isto kot Wii. :)
"said that 40 percent of Xbox Live members in the U.S. are spending their time on the console on non-gaming activities..."
Mater, tejle bi se moral odločit kaj zdaj. A se Xboxi na tem svetu(oz. US share, če je bil samo ta vključen v raziskavo) 60% svojega "delovnika" posvečajo igram, al se 40% lastnikov ne posveča igram ampak samo multimediji, al oboje skupaj in samo naključno tile deleži tvorijo 100%?