Forum » Igre » Stalker SOC AI?
Stalker SOC AI?
guest #44 ::
Ker sem šele pred kratkim dobil nov PC, ki je zamenjal 7 let starega...sem reku da bom počasi preigral vse pretekle hite. Zdej mislim, da sem nekje v obdobju 2005/06. Preigral sem Stalker SOC.
Igra ima fenomenalen potencial, ampak je tok bugasta in spacana skupaj, da na trenutke sem že hotu jo nekam zalučat. Sem pa preigral do konca in priznam, da je res kljub vsem pizdarijam pecej dobra igračarska izkušnja. Tematika, mi je še posebej všeč, lokacija še toliko bolj.
Najbolj pa sem ostal odprtih ust zaradi AI. Modernejše igre od stalker-ja sem igral le Oblivion in Crysis.
LAhko rečem, da se poščije na vse predhodnike in deloma tudi crysis. Igral sem na drugi težavnostni stopnji, in priznam da me je AI tolkokrat presenetil z obnašanjem, da sem se prav spraševal kako kurac zna tako dobro reagirat. Ok trenutki ko stoji ko kip jaz pa ga v čelo streljam so prisotni, ampak uporaba coverja in izmikanja, spreminjanje lokacije, flanking,...
Mislim, da ta AI je edini, ki me je ubil zaradi lastne "pameti" kot pa zaradi brute force oz da sem jaz kej resno zajebal.
Zanima me kak algoritem je to? A je to kak preskriptiran path kje se lahk skrivajo in kako se premikajo...torej ročno vnešen, ali je dejansko AI preračuna, da je nekaj dobra ovira, da kdaj te flank-a?
Crysis je podoben, ampak mislim da ga stalker prekosi.
Igra ima fenomenalen potencial, ampak je tok bugasta in spacana skupaj, da na trenutke sem že hotu jo nekam zalučat. Sem pa preigral do konca in priznam, da je res kljub vsem pizdarijam pecej dobra igračarska izkušnja. Tematika, mi je še posebej všeč, lokacija še toliko bolj.
Najbolj pa sem ostal odprtih ust zaradi AI. Modernejše igre od stalker-ja sem igral le Oblivion in Crysis.
LAhko rečem, da se poščije na vse predhodnike in deloma tudi crysis. Igral sem na drugi težavnostni stopnji, in priznam da me je AI tolkokrat presenetil z obnašanjem, da sem se prav spraševal kako kurac zna tako dobro reagirat. Ok trenutki ko stoji ko kip jaz pa ga v čelo streljam so prisotni, ampak uporaba coverja in izmikanja, spreminjanje lokacije, flanking,...
Mislim, da ta AI je edini, ki me je ubil zaradi lastne "pameti" kot pa zaradi brute force oz da sem jaz kej resno zajebal.
Zanima me kak algoritem je to? A je to kak preskriptiran path kje se lahk skrivajo in kako se premikajo...torej ročno vnešen, ali je dejansko AI preračuna, da je nekaj dobra ovira, da kdaj te flank-a?
Crysis je podoben, ampak mislim da ga stalker prekosi.
Heavy ::
Tema je bolj od AI v igrah, tako da se mi zdi smiselno nadaljevati temo...
Igra dejansko uporablja AI, pogon ima ime a-life. Sprva so igro celo nameravali naredit, da bi se njena vsebina generirala na random, toda kasneje v testiranjih se je izkazalo za težavno (kar pojasni zamujanje izida igre).
Igra dejansko uporablja AI, pogon ima ime a-life. Sprva so igro celo nameravali naredit, da bi se njena vsebina generirala na random, toda kasneje v testiranjih se je izkazalo za težavno (kar pojasni zamujanje izida igre).
guest #44 ::
Hudo hudo. Res ne morem vrjet, kako dober AI se da naredit. Če pogledam AI of HL2, ajde sicer starejša...me prime kakat. Doom 3 je tudi bolj smešen, nekaj se trudi a še zdaleč ni to to.
Crysis...jah no sej druge moderne FPS še nisem igral, nima slabo. Uporabljajo nekaj coverja, se odmikajo. Sam fak ej stalker pa me čist presenetu. V zaprtih koridorjih seka.
Crysis...jah no sej druge moderne FPS še nisem igral, nima slabo. Uporabljajo nekaj coverja, se odmikajo. Sam fak ej stalker pa me čist presenetu. V zaprtih koridorjih seka.
Berserker ::
Nedolgo nazaj sem igral Halo 1. AI sovražnikov je zanimiva. Kadar imaš močnejše orožije sovražniki radi zbežijo za večjimi kamni. Zanimiva je tudi da AI ranking sistem, če je sovražnikov dosti pogumno napadajo, če kakšen njihov večji brat pade, radi bežijo.
OFp,Arma2 pri tej igri je AI neskriptana ter zna presenetit z flankanjem ter z long-range bojevanjem le nekoliko je še lesena v CQC bojevanju.
OFp,Arma2 pri tej igri je AI neskriptana ter zna presenetit z flankanjem ter z long-range bojevanjem le nekoliko je še lesena v CQC bojevanju.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (strani: 1 2 3 4 … 50 51 52 53 )Oddelek: Igre | 331519 (116) | Buggy |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90897 (8777) | Meizu |
» | S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6768 (1300) | oo7 |
» | Najboljša igra (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19296 (7705) | oo7 |
» | Katere FPS igre ste že preigrali?Oddelek: Igre | 3476 (3059) | guest #44 |