Forum » Pomoč in nasveti » Ebay - vračanje nedelujoče stvari
Ebay - vračanje nedelujoče stvari
Midnas ::
Prosim, če mi kdo razloži, kako je s tem.
Nabavil sem monitor za prenosnik in prodajalec je garantiral 100% delovanje. Display pa ne deluje. Sedaj bi ga rad vrnil, pa ne vem, kaj mi je storiti, ker je to moj prvi primer slabe robe, prodajalec pa ni ravno zgovoren, čeprav ima feedback 100%.
Plačano je bilo s paypalom in feedbacka še nisem dal. Kakšen je postopek oz. zahtevek za vračilo denarja?
Nabavil sem monitor za prenosnik in prodajalec je garantiral 100% delovanje. Display pa ne deluje. Sedaj bi ga rad vrnil, pa ne vem, kaj mi je storiti, ker je to moj prvi primer slabe robe, prodajalec pa ni ravno zgovoren, čeprav ima feedback 100%.
Plačano je bilo s paypalom in feedbacka še nisem dal. Kakšen je postopek oz. zahtevek za vračilo denarja?
St235 ::
Logiraš se v pay pal.
Odpreš Resolution center. (Tab znotraj my profile)
Izbereš Dispute a transaction.
Slediš navodilom.
Drugače zadeva poteka tako, da ko odpreš dispute najprej pošlješ email neposredno prodajalcu, čese v n dnevih zadeva ne reši imaš možnost, da zadevo stopnjuješ in se v zgobo vmeša paypal direktno.
Feedback na ebyu pa kar počakaj, ker vsakemu se lahko zgodi, da pošlje nedelujoč izdelek, oziroma ta crkne na poti. Velika verjetnost je, da se bo zadeva rešila BP, če si kupoval od večjega trgovca.
Odpreš Resolution center. (Tab znotraj my profile)
Izbereš Dispute a transaction.
Slediš navodilom.
Drugače zadeva poteka tako, da ko odpreš dispute najprej pošlješ email neposredno prodajalcu, čese v n dnevih zadeva ne reši imaš možnost, da zadevo stopnjuješ in se v zgobo vmeša paypal direktno.
Feedback na ebyu pa kar počakaj, ker vsakemu se lahko zgodi, da pošlje nedelujoč izdelek, oziroma ta crkne na poti. Velika verjetnost je, da se bo zadeva rešila BP, če si kupoval od večjega trgovca.
Apple ::
Še en nasvet... Ko se pritožiš, nikar ne zaključi postopka, dokler zadeve ne spelješ do konca v tvojo korist...
Imel sem primer, ko sem zaključil postopek in potem me je prodajalec "nategnil"... Ebay/Paypal ima politiko, da se lahko pritožiš na posamezno transakcijo največ enkrat.
Imel sem primer, ko sem zaključil postopek in potem me je prodajalec "nategnil"... Ebay/Paypal ima politiko, da se lahko pritožiš na posamezno transakcijo največ enkrat.
LP, Apple
Midnas ::
Hvala za odgovore. Pa bo vseeno težka tale.
Naredil sem tako kot piše zgoraj, poslal sporočilo prodajalcu in vse lepo razložil, kaj in kako.
Nakar mi prodajalec odgovori, da je zadeva delala in da se je verjetno poškodovala pri pošiljanju. No, paket je bil brez vidnih poškodb, tudi notri je bilo vse brezhibno. Pa vendar, kaj se zgodi v primeru, če se paket poškoduje pri pošiljanju? Kdo nosi posledice? Najbrš ne kupec?
Ko sva že prej govorila preko ebay sporočil, mi je povedal, da mu crknil prenosnik, ter da ga je odnesel na popravilo, kjer so mu povedali, da je šla matična plošča. Nekako si ne predstavljam, da bi na servisu dodatno testirali ekran in rekli, da ekran pa zagotovo deluje. Prodajalec je to najbrš sklepal. Ali se motim? Kdo ve, če na servisu dejansko preverijo stanje ostalih komponent, če delujejo?
Odgovoril sem mu, da je bil paket brezhiben in da ekran ne deluje, da nimam kaj početi z njim, ter da bi ga rad vrnil. Napisal sem, da izgleda, da je poškodovano samo vezje na displayu in da sumim, da le-ta ni bil testiran.
Nakar mi prodajalec pošlje:
"Seller: Guten Tag!Der Bildschirm den ich versendet habe war zu 100% in Ordnung.Ich will mein Geld wieder haben!! Sollte das so einfach gehen dass der Käufer das Geld zurück bekommt werde ich meine Pay-Pal Konten sofort kündigen. Der Käufer hat dann sein Geld und den Bildschirm und im besten Fall schickt er mir seinen alten defekten zurück und behält sich meinen guten. Toll!!mfg *** ***"
Prevod bi se glasil nekako takole:
"Displaj, ki sem ga poslal, je bil 100% v redu. Svoj denar hočem spet prejeti!! Če gre to tako enostavno, da kupec dobi denar nazaj, bom svoj pay-pal račun takoj odpovedal. Kupec dobi torej svoj denar nazaj in displej in v najboljšem primeru mi pošlje njegov stari pokvarjen displej nazaj in obdrži mojega, ki je še dober. Odlično!!"
Potem, pa sem dobil sporočilo: "PayPal: Seller escalated this dispute to a Claim."
Očitno je zadevo predal v presojo paypalu. Sedaj je ta pritožba zaklenjena in ne morem storiti nič. Ne morem niti odgovoriti na njegovo sporočilo.
Kaj lahko sedaj storim? Razen čakam. Kako PayPal odloča v takih primerih?
Naredil sem tako kot piše zgoraj, poslal sporočilo prodajalcu in vse lepo razložil, kaj in kako.
Nakar mi prodajalec odgovori, da je zadeva delala in da se je verjetno poškodovala pri pošiljanju. No, paket je bil brez vidnih poškodb, tudi notri je bilo vse brezhibno. Pa vendar, kaj se zgodi v primeru, če se paket poškoduje pri pošiljanju? Kdo nosi posledice? Najbrš ne kupec?
Ko sva že prej govorila preko ebay sporočil, mi je povedal, da mu crknil prenosnik, ter da ga je odnesel na popravilo, kjer so mu povedali, da je šla matična plošča. Nekako si ne predstavljam, da bi na servisu dodatno testirali ekran in rekli, da ekran pa zagotovo deluje. Prodajalec je to najbrš sklepal. Ali se motim? Kdo ve, če na servisu dejansko preverijo stanje ostalih komponent, če delujejo?
Odgovoril sem mu, da je bil paket brezhiben in da ekran ne deluje, da nimam kaj početi z njim, ter da bi ga rad vrnil. Napisal sem, da izgleda, da je poškodovano samo vezje na displayu in da sumim, da le-ta ni bil testiran.
Nakar mi prodajalec pošlje:
"Seller: Guten Tag!Der Bildschirm den ich versendet habe war zu 100% in Ordnung.Ich will mein Geld wieder haben!! Sollte das so einfach gehen dass der Käufer das Geld zurück bekommt werde ich meine Pay-Pal Konten sofort kündigen. Der Käufer hat dann sein Geld und den Bildschirm und im besten Fall schickt er mir seinen alten defekten zurück und behält sich meinen guten. Toll!!mfg *** ***"
Prevod bi se glasil nekako takole:
"Displaj, ki sem ga poslal, je bil 100% v redu. Svoj denar hočem spet prejeti!! Če gre to tako enostavno, da kupec dobi denar nazaj, bom svoj pay-pal račun takoj odpovedal. Kupec dobi torej svoj denar nazaj in displej in v najboljšem primeru mi pošlje njegov stari pokvarjen displej nazaj in obdrži mojega, ki je še dober. Odlično!!"
Potem, pa sem dobil sporočilo: "PayPal: Seller escalated this dispute to a Claim."
Očitno je zadevo predal v presojo paypalu. Sedaj je ta pritožba zaklenjena in ne morem storiti nič. Ne morem niti odgovoriti na njegovo sporočilo.
Kaj lahko sedaj storim? Razen čakam. Kako PayPal odloča v takih primerih?
LuGi ::
Prodajalec bi se v takem primeru tako zavaroval da bi slikal serijsko številko ekrana in v primeru da mu vrnes svojega poskodovanega bi on zmagal ampak ker ocitno on tega ni storil bi ti lahko vrnil tudi poskodovani LCD.. kar tudi misli da bos storil.. skoda ker se ni naprej stvar razvila da bi dejansko pokazal oba lcdja ter "predstavil" da stvar dejansko res ne dela..
In dvomim da bos v tem primeru TI oskodovan.. ker nisi storil nič narobe, stvar pač ne dela. Denar bos dobil nazaj..skoda bo ostala pri prodajalcu.
In dvomim da bos v tem primeru TI oskodovan.. ker nisi storil nič narobe, stvar pač ne dela. Denar bos dobil nazaj..skoda bo ostala pri prodajalcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LuGi ()
KoMar- ::
Jp. Pa ne se bat - tudi, če zapre svoj PayPal račun, mu bojo lepo naredili chargeback na njegovo kartico
St235 ::
Glede na stavek Ich will mein Geld wieder haben!! bi rekel, da mu je paypal že blokiral sredstva. Zdaj je zadeva v njihovih rokah.Trenutno ne moreš storiti drugega, kot da spremljaš emaile i nse odzivaš na morebitna spročila Paypala. Prodajalec je kot kaže vedel da prodaja pokvarjeno robo in se trudi z claimom in trditvami, da mu boš poslal svoj nedelujoč LCD preprečiti, da bi ostal brez denaja.
Ali lahko ti na kakršen koli način dokažeš kateri monitor je tvoj in kateri njegov, če bi bilo potrebno?
Ali lahko ti na kakršen koli način dokažeš kateri monitor je tvoj in kateri njegov, če bi bilo potrebno?
ialexxb ::
Kako se razrešuje zadeva, če se predmet poškoduje med pošiljanjem iz ene države v drugo? Danes sem zavrnil pošiljko z visoko vrednostjo iz V. Britanije, ker je bila močno poškodovana. Kaj naj storim poleg tega, da sem ravnokar poslal mail prodajalcu? Zaenkrat se še nisem obrnil na eBay Buyer Protection oddelek, vendar pa le-to nameravam v primeru prodajalečevega ignoriranja.
St235 ::
Takšne stavri je najboljše takoj začet preko Paypal resolution centra. Prvi email gre tako ali tako direktno prodajalcu.
Midnas ::
No po več kot enemu mesecu čakanja sem danes dobil od PayPala obvestilo, da moram monitor nesti na servis, kjer ga bodo testirali in mi izdali uradno poročilo, da zadeva ne deluje. To moram poslati Paypalu v 10tih dneh sicer bo odločeno v korist prodajalca.
Je sploh vredno? Kje naj dobim serviserja in koliko to košta? Serviserja moram plačati sam, zahtevek je pa 80EUR. Res ne vem, če bo od tega sploh še kaj ostalo, tudi če zahtevan denar dobim.
Je sploh vredno? Kje naj dobim serviserja in koliko to košta? Serviserja moram plačati sam, zahtevek je pa 80EUR. Res ne vem, če bo od tega sploh še kaj ostalo, tudi če zahtevan denar dobim.
#000000 ::
Ma to pejt tja in povej kak problem imaš, ni vrag da ti bodo diagnostiko naredli za ceno kave ali zastonj, samo pejt na uraden samsung servis.
Midnas ::
Dajte mi prosim predlagat kšn servis, ki bi to lahko naredil. Nekako mi zmankuje idej, samsung pa svojega serviserja samo za display nima.
Na HP pa ne morem, ker prenosnika nimam več.
Na HP pa ne morem, ker prenosnika nimam več.
#000000 ::
Ha jest imam podobno zadevo z Ipmart, kupil sem rabljeno-obnovljeno rac. komponento, oglaševano kot obnovljeno.testirano.delujoče robo sem dobil ampak ne dela. Pošljem jim sporočilo da roba ne dela, oni odgovorijo da je 100% delujoča ker so jo njihovi tehniki testirali pred pošiljanjem. Vzamem kamero in posnamem kako deluje moja zanič matična -dela samo zmrzne že med bios postom- in v posnetku premontiram ram, procesor in ostalo z moje na njihovo (ima nalepko z datumom kdaj je bila popravljena) "kao" delujočo ter jim pokažem da razen lučk ne dela nič + zadeva se konstantno restarta.
Nazaj dobim sporočilo da morajo posnetek preučiti njihovi tehniki, da najdejo rešitev. No bom počakal še do jutri pol pa zahtevam denar nazaj preko paypala. Me pa zanima kako je s tem, ali meni paypal prizna tudi stroške ddvja, poštnine in ne nazadnje tudi njihove provizije ki ni najhna v tem primeru, ali samo znesek ki sem ga plačal prodajalcu ?
Nazaj dobim sporočilo da morajo posnetek preučiti njihovi tehniki, da najdejo rešitev. No bom počakal še do jutri pol pa zahtevam denar nazaj preko paypala. Me pa zanima kako je s tem, ali meni paypal prizna tudi stroške ddvja, poštnine in ne nazadnje tudi njihove provizije ki ni najhna v tem primeru, ali samo znesek ki sem ga plačal prodajalcu ?
AngelOfDeath ::
Dajte mi prosim predlagat kšn servis, ki bi to lahko naredil. Nekako mi zmankuje idej, samsung pa svojega serviserja samo za display nima.
Na HP pa ne morem, ker prenosnika nimam več.
Kje pa te imaš prenosnik :o
Nesi na Samsungov ali Hp-jev servis...
edit: Slovnica
Midnas ::
Prenosnik sem dobil v popravilo - počen ekran. Drugi ekran, ki sem ga kupil je deloval in sedaj ima prenosnik lastnik.
Kateri samsungov servis? En kup sem jih že poklical, pa noben ni pristojen za displaye za prenosnike.
Kdo ima čez HP Compaq servis? Nekaj sem že klical, pa ima en čez HP nekej, drugi HP Pavilion, en ima Compaq Presario...
Mislem, ne moreš verjet :D
Kateri samsungov servis? En kup sem jih že poklical, pa noben ni pristojen za displaye za prenosnike.
Kdo ima čez HP Compaq servis? Nekaj sem že klical, pa ima en čez HP nekej, drugi HP Pavilion, en ima Compaq Presario...
Mislem, ne moreš verjet :D
#000000 ::
No meni ne kaže nič dobrega, pozna kdo kak web arhiv, ker so izdelek že odstranili iz prodaje, ker pol ne morem nalepit linka v paypal
LuGi ::
Zakaj bi limal link? Saj transakcija se nanasa na item-ebay.. ce si se v roku 45dni oddal dispute pricakuje denar drugace pac ne
#000000 ::
Ma sem oddal taprav čas, samo vidim da imajo tudi zaostrovanje pritožbe (End Communication and Escalate to a Claim) je to že kdo probal ?
mgermo ::
Prekine so komunikacija med prodajalcem in kupcem in Paypal vzame zadevo v roke in odloči.
#000000 ::
Kok hitro pa to gre ? Če slučajno imaš izkušnje ? A lahko zahtevaš povračilo vseh stroškov kot je recimo ddv in poštnina ? Jest sem recimo imel samo teh stroškov skoraj 100 evrov, 45 poštnina + 35 ddv
#000000 ::
Ja tisti VAT kot oni pravijo oz. uvozni ddv. Torej če mi trgovina pošlje še en izdelek bom spet mogu plačat ta ddv al se lahko kej bunim da gre za garancijo ?
Midnas ::
Dajte prosim en servis povedat, k bi bil to pripravljen narest... Kličem pa kličem, pa nič.
Res bi nujno rabil.
Res bi nujno rabil.
darkolord ::
Ja tisti VAT kot oni pravijo oz. uvozni ddv. Torej če mi trgovina pošlje še en izdelek bom spet mogu plačat ta ddv al se lahko kej bunim da gre za garancijo ?Lahko se buniš za garancijo ampak moraš PREDEN pošlješ stari izdelek jet na carinsko pošto pa tam težit, seveda z ustreznimi papirji - drugače ti pač ne morejo verjet, da si stari izdelek dejansko vrnil in da ga je prodajalec tudi sprejel
#000000 ::
A tako, Hvala. Nisem mel še nobenega takega primera, vem pa da v bodoče pri njih ne kupim ničesar pa tud če je skor zastonj, take ignorance pa še ne, od 8.12 do danes so mi odgovorili 2× da so njihovi tehniki zadevo testirali preden so jo in dvakrat da njhova tehnična služba dela na razrešitvi problema, ter naj jim dam še nekaj časa. ipmart NE hvala nikol več
shadeX ::
piši na paypal da v sloveniji ni nobenega servisa za displaye od samsunga. oz. nej ti oni povejo kje je v sloveniji. pa ja ga neboš vozu v italijo lol.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Kaj kupiti | 998261 (1449) | Machete |
» | PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 20666 (16186) | St235 |
» | Paypal in "case closed" (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 11267 (8583) | mn |
⊘ | Ebay.nakupOddelek: Loža | 1134 (843) | Tilen |
» | Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12498 (9240) | T-h-o-r |