» »

Nov okvarjen tuš

Nov okvarjen tuš

Go-ahead ::

V veliki trgovski verigi sem kupil tuš kabino. Plačal sem na blagajni, nakar mi ga čez nekaj dni pripeljejo.
Embalaža je bila poškodovana, na kar sem takoj opozoril prodajalca in jih hkrati zaprosil za montažo, ki ni bila vključena v ceno. Veletrgovec me je napotil na dobavitelja XY le ta pa na ZY s.p..
Čez cca mesec in pol se primaje monter ugotovi, da poškodb ni in zloži kabino. Zahtevam račun mi ga ne da, zahtevam da mi da pisno izjavo, da sem mu dal denar. Nekaj napiševa in odide.
Po pol leta tušu crkne vsa elektronika. Takoj urgiram, takoj mi pošljejo nadomestni del in naj se za montažo ponovno obrnem na prvotnega monterja. Pokličem, se opraviči, da gre za tri tedne na morje in da trenutno ne utegne.
Čakam 45 dni in jim zatežim, da hočem denar nazaj ali novo tuš kabino. In sedaj zopet čakam na njihov odziv.

Ker ne vem kako naprej me zanimajo vaši nasveti.

Drekcpekc ::

V takšnih stvareh me je že izučilo, da je treba samo težit, če hočeš imeti kaj narejeno.
Če pri takih ''podjetnikih'' ne težiš, te dajo na stranski tir in grejo najprej poštimat tistim, ki težijo.

Tako da, če izpadeš še nevem kakšen težak, zateženec, tečnoba, treba jim je težit.

Primer: Doma smo kupili vrata za garažo na daljinec. Preden jih je ''mojster'' prišel namontirat, je trajalo 2 tedna, ker še nismo težili.
Potem je bilo pa nekega dne dovolj. Sem ga poklical, bolj z agresivnim glasom rekel, da sem plačal in da želim imeti narejeno. Potem so prišli v 2 dneh... :P

Go-ahead ::

Danes sem jim poslal e-mail in ob sklicevanju na garanacijo zahteval vračilo denarja. Pred tem je generalni uvoznik valil krivdo na serviserja.

Go-ahead ::

Nadaljevanje.

Po email teženju s nekako priznali, da imam pravico do vračila kupnine za tuš. Sedaj čakam na izvedbo tega. Stroškov montaže, ki jo je izvajal njihov pooblaščen monter in je na roko prejel denar trdijo da oni tega ne morejo uredit.

Okapi ::

Ne opozarjajo zaman v televizijskih oglasih, da je treba zahtevati račun od obrtnikov. Jebiga, vsaka šola nekaj stane;)

O.

Go-ahead ::

Mene bolj zanima pravno stališče v zvezi s tem ali mi mora denar za montažo vrniti veletrgovec, veleprodajnik ali monter.

Tuš sem kupil kot celoto, pričakoval sem da bo montaža nekako vključena v to celoto, sedaj pa se vsi skupaj izgovarjajo, da to ni to.

In ker izdelek ne deluje in servisna služba ne deluje želim v celoti plačano kupnino dobiti nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()

Okapi ::

Odvisno, kaj piše na računu. Če ne piše montaža, potem boš moral tožit, z bore malo upanja na uspeh.

O.

Šimpanz ::

Točno tako, za montažo je odgovoren tisti kateremu si jo plačal. Če nimaš računa tudi nimaš garancije, ker ne moreš dokazati da je tuš montirala oseba xx.

Go-ahead ::

Se strinjam, da je za montažo odgovoren monter. Monter je v navodilih tuša naveden kot pooblaščeni serviser. Tudi zaradi določil v navodilh mi je on opravil montažo. Denar sem mu dal na roko, rekoč da rabim račun, ker nočem problemov. Nekaj je zamomljal v stilu, da bo račun že prišel. Po dveh mesecih in pol ga še ni.

Vendar z montažo ni bilo nič narobe. Problem je z izdelkom, ki se kvari za kar sem zahteval zamenjavo. Po mojem mnenju mi pripada tudi strošek montaže. Ali se motim?

Pyr0Beast ::

jep. Skoraj.

Ti je crknila tudi razsvetljava ?

Ponavadi tem kabinam in podobnim zadevam crkne mrežni trafo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Go-ahead ::

Crknila je komplet elektronika (razsvetljava, ventilator, radio,...)in pušča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()

St235 ::

Upam, da montaža ni bila predraga, ker brez računa boš zelo teško dokazal, da je delo dejansko opravil pooblaščen serviser. Imaš srečo, da so ti sploh priznali garancijo brez pooblaščene vgradnje, ker bi se lahko sklicevali, da je do okvare prišlo zaradi tega. A imaš vsaj kakšen predraču ali karkoli papirnatega iz česar je razvidno kdo je montiral? Žal je tako, da vsi preradi sprejmemo ugodno ponudbo brez plačila davka, sam v takih primerih je to lahko draga šola.

Še vedno imaš možnost da serviserja prijaviš na davčno in mogoče boš tako prišel do računa ali pa mu vsaj zagrenil življenje.

Pyr0Beast ::

Mrežni trafo IMO.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Go-ahead ::

St235 je izjavil:

Upam, da montaža ni bila predraga, ker brez računa boš zelo teško dokazal, da je delo dejansko opravil pooblaščen serviser. Imaš srečo, da so ti sploh priznali garancijo brez pooblaščene vgradnje, ker bi se lahko sklicevali, da je do okvare prišlo zaradi tega. A imaš vsaj kakšen predraču ali karkoli papirnatega iz česar je razvidno kdo je montiral? Žal je tako, da vsi preradi sprejmemo ugodno ponudbo brez plačila davka, sam v takih primerih je to lahko draga šola.

Še vedno imaš možnost da serviserja prijaviš na davčno in mogoče boš tako prišel do računa ali pa mu vsaj zagrenil življenje.


Serviser mi je na mojo zahtevo na račun veletrgovca napisal in se podpisal, da je prejel denar. Ni šlo za nikakršno barantanje na račun davka. Račun sem zahteval prav zaradi morebitnih reklamacij. Takoda z moje strani sem v celoti upošteval navodila veletrgovca, serviserja in veletrgovca. Serviser je pooblaščen s strani veletrgovca.

St235 ::

Potem je zadeva zdrava za prijavo tržni inšpekciji. V primeru stvarne napake ti pripadajo vsi stroški, ki so pri tem nastali vključno z montažo.

Konkretno poznam primer ploščic, s katerih se je preprosto zbrisala gzlazura po tistem, ko so bile položene. Proizvajalec je takrat kriv vse stroške (nove pločice in delo).

Šimpanz ::

Če imaš podpis ''mojsta'' o tem seznani uvoznika/prodajalca. Povej da boš v primeru težav pač obvestil tržni inšpektorat. Verjami mi da bodo hitro poštimali stvar.

Go-ahead ::

Šimpanz je izjavil:

Če imaš podpis ''mojsta'' o tem seznani uvoznika/prodajalca. Povej da boš v primeru težav pač obvestil tržni inšpektorat. Verjami mi da bodo hitro poštimali stvar.


Ravno to sem tudi storil. Uvozniku in prodajalcu sem poslal celo fotokopijo serviserjevega podpisa. Ne boste verjeli, odgovoril mi je da, čeprav gre za njegovega pooblaščenega serviserja, dela le ta za za svoj račun in da naj to urejam z njim. Občutek sem dobil, da si želi, da serviserja prijavim.

Skratka GNIDE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()

solatko ::

Potreboval boš izvedenca, ki bo ugotovil čigava je napaka, tako da brez prijave na inšpekcijo, verjetno ne boš nič naredil. Izvajalca pa prijavi na DURS, saj gre za očitno izogibanje davčnim obveznostim.
Krivec za napake, bo dolžan poravnati celotne stroške zamenjave dotične tuš kabine in vse nastale stroške, do sedaj.
Dvomim, da bo šlo brez tožbe, zato si že sedaj poišči dobrega odvetnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Daliborg ::

Ko sem jaz se prodajal kopalnisko opremo smo v primeru da si je kupec zazelel se montazo zaracunali le 8.5%ddv. Kjer je bilo tudi na racunu vse razvidno, da gre za izdelek + montazo, ce je kupil samo izdelek je se je ddv obracunal na 20%.`..kot ze svetovano se posvetuj z pravno mogocnimi osebami ali pa kupi nov tus :)

lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Go-ahead ::

Tudi sam sem se spraševal, zakaj niso v prodajno ceno vključili še strošov montaže. Vrrejetno ravno zaradi nesposobnosti za reševanje reklamacij in izvajanje montaž.

Go-ahead ::

Ker v skladi z dogovorom v petek niso prišli iskat kabine, sem ob grožnji da bom o celotnem postopku reševanja reklamacije seznanil sedež trgovskega centra v tujini, uspel dobiti vrnjeno kupnino. Za stroške montaže se še dajem. Tuš pa še imam.

Go-ahead ::

Štala se nadaljuje.
Kliče nekdo po telefonu brez da bi se predstavil. Ko sem mu hotel vreči telefon dol, v kolikor se ne predstavi je izustil neko ime in priimek. Na to se je začela debata o vračilu tuša.
Prišlo je do te faze, da je izjavil, da prideta dva možakarja po denar ali tuš. Po burni debati sem mu vrgel telefon dol in poklical dobavitelja.
Preverit sem hotel, če so me klicali oni. Seveda so klic gladko zanikali in me začeli obtoževati goljufije!!!

Ne vem ali naj o vsem seznanim kriminaliste.

Pyr0Beast ::

Samo napiši kje si kupoval in daj prijavo na zvezo potrošnikov naj oni raziščejo še to malo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Go-ahead ::

Štala

Še po email so mi zagrozili s tožbo (blatenje dobrega imena, goljufija, bla bla),

Zagrozil sem jim s kontra tožbo iz istih razlogov.

Po tem so prekinili komunikacijo z mano.

Bellatrix ::

Nevem kaj še čakaš. Vloži tožbo zoper njih!
People are quick to judge and slow to correct themselves.

fosil ::

Kakor berem tole, pri vsej stvari tudi ti nisi ravno pošten do njih.
Kot si rekel so ti ob okvari takoj poslal nadomestni rezervni del, problem je bil v serviserju ki je bil na dopustu.
Sedaj so ti pa vrnili denar, ti pa jim nočeš dat tuša nazaj.
Tako je!

Go-ahead ::

fosil je izjavil:

Kakor berem tole, pri vsej stvari tudi ti nisi ravno pošten do njih.
Kot si rekel so ti ob okvari takoj poslal nadomestni rezervni del, problem je bil v serviserju ki je bil na dopustu.
Sedaj so ti pa vrnili denar, ti pa jim nočeš dat tuša nazaj.


Imaš delno prav.

Del so takoj poslali. Serviser je odšel na dopust za en mesec tako da dela ni imel kdo zamenjati. Tudi po vrnitvi z dopusta ga ni bilo še en mesec. Še danes ga ni.
Dogovorjeni smo bili na določen dan, da bodo prišli po tuš. Tistega dne so me dopoldne poklicali češ da ne utegnejo.

Se je pa moja nepoštenost začela po obilici "nepoštenosti" na njihovi strani".

Naj opozorim, da so mi kupnino za tuš sicer vrnili, nočejo pa vrniti stroškov montaže, stroškov zaradi puščanja tuša, stroškov demontaže, itd,..

Pa še to Kupnino sem dejansko izsilil od trgovkse verige in ne od dobavitelja. Oni mi je še danes ne bi vrnili!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katera klima (strani: 1 2 3 4117 118 119 120 )

Oddelek: Kaj kupiti
59791161816 (1684) darck
»

Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8312181 (9514) starfotr
»

Ukinitev obvezne garancije (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14320477 (15468) St235
»

Kako močno klimo kupiti?

Oddelek: Loža
3920094 (18675) LordTado

Več podobnih tem