Forum » Kaj kupiti » Vprašanje glede stvarne napake in potečene garancije za grafično
Vprašanje glede stvarne napake in potečene garancije za grafično
barakus ::
Znancem sem sestavil računalnik 1,5 let nazaj in vmes jim je potekla enoletna garancija.
Pred kratkim sem bil pri njih in opazil, da jim pri večini iger vrže black screen, po googlanju, menjavi driverjev, testu v drugi kišti, zamenjanem firmwaru in marsičem poskušenim sem ugotovil da je dejansko grafična fuč. Povedali so mi, da tako stvar dela od dneva 1, vendar niso vedeli kaj je to in so pustili.
Sedaj me pa zanima, ker sem za garancijo že prepozen, ali se lahko v takem primeru uveljavlja stvarno napako, ker je bila stvar pokvarjena že od začetka ali bo potrebno pač investirat v novo grafično?
Pred kratkim sem bil pri njih in opazil, da jim pri večini iger vrže black screen, po googlanju, menjavi driverjev, testu v drugi kišti, zamenjanem firmwaru in marsičem poskušenim sem ugotovil da je dejansko grafična fuč. Povedali so mi, da tako stvar dela od dneva 1, vendar niso vedeli kaj je to in so pustili.
Sedaj me pa zanima, ker sem za garancijo že prepozen, ali se lahko v takem primeru uveljavlja stvarno napako, ker je bila stvar pokvarjena že od začetka ali bo potrebno pač investirat v novo grafično?
Zheegec ::
Načeloma se lahko uveljavlja stvarno napako, glede na napisano, ker se jo lahko uveljavlja 2 leti po nakupu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
Samo ne smeš povedati, da si opazil že takoj, ker potem ne velja. Stvarno napako moraš prijavit v dveh mesecih po njenem odkritju.
Reči moraš torej, da prej nisi igral iger, sedaj pa si in si odkril to stvarno napako. Čeprav se zna zaplesti, saj bo trgovec lahko rekel, da to ni stvarna napaka, ampak nekaj, kar se je pokvarilo po preteku garancije (če bo seveda ugotovil, da se je res kaj pokvarilo). Zelo težko boš namreč dokazal, da se ni nič pokvarilo, ampak je bilo tako že ob nakupu.
O.
Reči moraš torej, da prej nisi igral iger, sedaj pa si in si odkril to stvarno napako. Čeprav se zna zaplesti, saj bo trgovec lahko rekel, da to ni stvarna napaka, ampak nekaj, kar se je pokvarilo po preteku garancije (če bo seveda ugotovil, da se je res kaj pokvarilo). Zelo težko boš namreč dokazal, da se ni nič pokvarilo, ampak je bilo tako že ob nakupu.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
barakus ::
Aha, poskusim lahko pa bom videl kaj bo trgovec rekel.
A je kakšen poseben postopek za uveljavljanje stvarne napake? Bom poskusil, če se bo trgovec upiral bom pa pač nabavil drugo, ne maram preveč komplikacij.
LP
A je kakšen poseben postopek za uveljavljanje stvarne napake? Bom poskusil, če se bo trgovec upiral bom pa pač nabavil drugo, ne maram preveč komplikacij.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 45666 (10539) | cyberwarfare |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6087 (2438) | DePalmo |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6612 (5308) | next3steps |
» | ReklamacijaOddelek: Loža | 2524 (1106) | neon21 |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 47898 (42692) | Okapi |