» »

Reklamacija

Reklamacija

premak ::

Rabim mnenje o mojih pogajalskih možnostih oz. zakonodaji pri reklamaciji.

11.7.2011 sem v znani rač. trgovini v LJ kupil wireless mrežno kartico na vodilu PCI (za starejši računalnik).
Pred kratkim sem jo prestavil v nov računalnik, ki večkrat dnevno uporablja stand-by.
Problem je, da po resumu iz stand-bya ta kartica ne deluje več, kar se je na forumih izkazalo za pogosto napako tega modela kartice.
Ker se je internet pač rabilo, sem v lokalni trgovini kupil USB wireless kartico, ki deluje normalno (tudi po stand-byu).

V sredo bom omenjeno PCI kartico reklamiral, ker pač ni polno funkcionalna. Zamenjava pa mi v bistvu ne koristi, ker že imam USB ključek.
Zato bi rad dobil dobropis ali pa npr. z mojim doplačilom kupil DVD-ROM, ki bi mi prišel prav.

Imam kakšno zakonsko podlago za to?

*Hotel sem pisati na ZPS, vendar registracijski obrazec trenutno ne deluje.

mat xxl ::

Ne nobene, lahko bi uveljavljal sicer stvarno napako, vendar ne bo šlo kartica deluje, lastnosti so problematične !

Prodaj, kot rabljeno..... sicer če bi to šlo, bi pač kupil avto in po 10 mesecih rekel, ja ne gre dobro v hrib, ker nima 4 kolesnega pogona, dajte mi dbp ....... skratka NO WAY !

Prodaj, kot rabljeno.... sicer pa lahko trdimo, da kartica dela BP, pa ti nov računalnik ali sistem ali gonilniki lahko nagajajo......

premak ::

Jaz pa mislim da ni normalno, da kartica po bujenju iz stand-bya ne deluje. A bi moglo to na škatli posebej pisat?
V prejšnjem računalniku se sleep pač ni uporabljal, zato te pomankljivosti nisem opazil. Na novem sem pa poskušal vse možne gonilnike.
To lahko bolj primerjam s tem da kupiš avto pozimi, spomladi pa opaziš da klima ne deluje (šele ko jo potrebuješ).

KoMar- ::

Če bi to ugotovil po enem tednu, bi se strinjal, da se kulturno zmeniš za dobropis.

Po toliko časa pa težit trgovini ni korektno - oni nimajo nič vpliva na to, kako se določen hardware in chipseti obnašajo... imaš toliko raznih zadev in ko neko stvar kupiš, z njo sprejmeš tudi morebitne posebnosti kot je ta.

Prodaj zadevo naprej in kupi drugo.

gendale ::

eni ste res čudni, kupil je defekten izdelek, sedaj naj pa to sprejme
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

KoMar- ::

No, pozabil sem vprašat, zakaj se enostavno ne uveljavlja garancija. Seveda moraš dobro opisat problem, sicer bojo rekli, da je vse OK.

premak ::

Ja sej v bistvu sem mislu garancijo. Upam da ni to res samo nekompatibilnost konkretno z mojo matično ali kaj podobnega...

tony1 ::

Skratka, če ta kartica ne podpira bujenja iz stand-byja, reklamacija ni upravičena.

Če pa ga podpira, potem ti tvoja ne deluje brezhibno, je torej v okvari, in gre v garancijsko zamenjavo.

Najbolj simple: najdi nekoga, ki ima isti model in vpraša/probaj. Oz. poišči podoben problem na netu.

premak ::

Podpora za bujenje iz stand-bya je nekaj drugega kolikor vem - da se rač. zbudi zaradi vhodne aktivnosti na kartici.
Tukaj je problem, ker po bujenju v Device managerju kartica izgine, pač mrežnega vmesnika ni več. Po rebootu se spet pojavi.

St235 ::

Glede na opisano bi rekel, da probaj z uveljavljanjem stvarne napake. To, da kartica ob prebuditvi računalnika ne deluje, ni feature ampak bug. Priporočam ti, da zahteevk za uveljavljanje starne napake vložiš v roku 6 mesecev od nakupa (torej maš še tri tedne). Namreč, če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa se šteje, da je izdelek napako imel že ob nakupu in si avtomatično upravičen do stvarne napake, če priznajo, da z izdelkom nekaj ni v redu.

Bodi pa pozoren da izrecno zahtevaš uveljavitev stvarne napake. Najboljše, da to zahtevo priložiš pisno proti podpisu. Ker v primeru, da bodo zadevo garancijski popravljali potem izgubiš pravico do zahtevna zaradi stvarne napake. Bistveno pa je, da ti priznajo stvarno napako, ker potem ti morajo vrnit celotno kupnino.

Tilen ::

Povsem možno je, da se kartica v okolju Linux zbudi normalno in ne boš mogel uveljavljati stvarne napake, ker se seveda ne predpostavlja, da mora delovati v okolju Windows.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Loocas ::

heh.. stvarna napaka... pajade.. in če se ugotovi, da na drugi plati dela mrežna čisto ok?
strošek te mrežne je pa kolk? 10EUR? Vprašanje, če se splača ukvarjat s tem, ker čas=denar.

St235 ::

Tilen je izjavil:

Povsem možno je, da se kartica v okolju Linux zbudi normalno in ne boš mogel uveljavljati stvarne napake, ker se seveda ne predpostavlja, da mora delovati v okolju Windows.

odvisno kaj je oglaševano, če win compatible potem je ta argument ničen. Drugače pa uevlajvljanje stvarne napake ne stane nič, razen tiste pol ure da spišeš zahtevo in oddaš trgovcu. Mogoče bo on enako razmišljal pa ti bo vrnil 10€.

Se pa strinjam, da bo stvarno napako težko dokazat, če gre za problem nekompatibilnosti med kartico in specifično ploščo.

Spajky ::

Če kartica iz stand-by pol ne dela, ni problem kartice ampak nastavitve v Bios-u (power managment plate) in pa driverjev (oz.OS nastavitev) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

kmetek ::

Za ceno 15-20€ kompliciraš? Prodaj za 10€ pa mir.
Tudi če boš uveljavljal stvarno napako, boš moral 2x v trgovino, čas in bencin ti je vseeno?

sirotka ::

In to ni stvarna, kvečjem garancijski zahtevek, ampak on bi DOBROPIS, oz. menjavo z doplačilom in to ti žal ne bo šlo čez.

St235 ::

Vsako okvaro ali napako, ki se pojavi v 6 mesecih od nakupa je možno uveljavljat kot stvarno naako, ker zakon predvideva, da če se je napaka pojavila v šestih mesecih od nakupa potem je izdelek to napako imel že ob prodaji. Efektivno to pomeni da so ti prodali pokvarjen izdelek, ergo stvarna napaka.

KoMar- ::

Moji 6 let stari matični Asus P5W DH Deluxe sta po rebootu (ne pa tudi po hladnem zagonu) iz Device Managerja začeli izginjat mrežni kartici... to se je začelo dogajat kako leto ali 2 po nakupu... pa nimam kaj narest, sploh ker berem na uradnih forumih, da nisem edini. Določeni defekti so del modela, četudi se čudno sliši :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

mat xxl ::

Nastavi v sistemu, da ob sleep modu računalnik ne sme izklopiti napajanja na tej zadevi in varčevati z energijo ..... menim, da je samo to problem !

Samo kartica deluje povsem pravilno.....po tvoji logiki, s katero se ne strinjam, torej reklamiraj mamo plato, ker nepravilno odklaplja to napravo, ki sicer dokler je mapa plata ne da spati deluje povsem OK in tudi po zagonu enako, torej krivec so ali nastavitve ali plata !

Ne se pustiti naj stane kar hoče, takoj pojdi reklamirati plato .......

neon21 ::

Imam en problem. Pred mesecem dni sem naročil preko spletne avto trgovine rezervne dele za moj avto. Mesec prej sem pač naročil , ker sem želel imeti vse perajt do takrat ko peljem k mehaniku. No prejšnjo soboto se je pa izkazalo , da je en del napačen gre za ležaj. Naročil sem sprednjega dobil pa zadnjega. Zdaj me pa zanima , če lahko po 1 mesecu vrnem izdelek nazaj trgovcu in zahtevam zamenjavo ali dobropis? Imam pa račun ter ležaj v original embalaži, ležaj ni bil montiran saj je bilo že takoj razvidno da ni pravi. Hvala

Blum ::

Če vprašaš prodajalca mogoče?

neon21 ::

Sem prodajalcu že poslal mail in opisal zadevo. Zanima me samo , če se lahko po zakonu vrne izdelek po 1 mesecu ali je to samo dobra volja prodajalca. Rok 14 dni vem , da je določeno , da se izdelek lahko reklamira oz. vrne brez kakršnih koli pojasnil. Nevem pa če se da tudi po 1 mesecu.

St235 ::

V kolikor si ti naročil napačni del potem ne obstaja zakonska zaveza, da bi ti prodajalec to moral zamenjat. Vendar pa se v 99% da s prodajalcem zmenit za zamenjavo.

neon21 ::

Ne jaz sem striktno prodajalcu v mailu napisal , da potrebujem sprednji ležaj , poslan pa je bil zadnji. Torej je z moje strani bilo vse pravilno naročeno.

St235 ::

Potem lahko povsem mirno uveljavljaš stvarno napako, če bo trgovec zavrnil "miroljubno" zamenjavo.

neon21 ::

Hvala lakotnik

scipascapa ::

Če imaš pa dokazila o naročilu A, dobil in plačal pa naročilo B, bi moral ti takoj zavrniti in nič čakati. Torej si 1 mesec to vedel oziroma to naročilo B 1 mesec imel? Kdo je tu nor?

neon21 ::

Da ti podrobno razložim. Naročil sem več delov zraven teh delov pa še prednji ležaj , ki je imel 1 dan zamude torej je prišel en dan kasneje kot ostali deli. Jaz se na ležaje ne spoznam zato sem se zanašal , da menda v spletni trgovini z avtodeli to vedo. 1 mesec pa sem imel robo doma zato , ker se mi še ni mudilo k mehaniku tako , da sem bil dogovorjen za popravilo to soboto 28.11.2015 , nakar je mehanik razstavil avto in videl , da je bil poslan napačen ležaj , namesto prednji je bil zadnji, zato me je tudi v soboto poklical , da je ležaj napačen.

neon21 ::

Obvestilo prodajalca: "glede vračila izdelka je stvar taka; stranka nam mora v roku 14dni od prejetja paketa javiti pisno
na email, da odstopa od pogodbe oziroma, da želi vračilo / zamenjavo artikla.
Potem ima od dneva, ko sporoči še 30dni časa, da zadevo vrne na naš naslov na svoje stroške."

Vi ste žal paket prejeli 27.10. javili pa šele danes in ste krepko čez rok tako, da dela žal nemoremo
sprejeti nazaj.

Bom pač požrl teh 25€ za kolesni ležaj. Mi je pa smešno , da neka trgovina z avtodeli ne loči med prednjim in zadnjim kolesnim ležajem. Če bi mi poslal nekdo , ki naj nebi imel pojma bi še razumel , tako pa da nekdo , ki se ukvarja z prodajo rezervnih delov ne loči med prednjim in zadnjim ležajem pa je meni osebno žalostno.

Ziga Dolhar ::

Če so ti dejansko dobavili drug artikel kot tistega, ki si ga naročil (t.j. da nisi ti naročil napačnega), potem ti niso dobavili "blaga z napako" [stvarna napaka], ampak ti niso dobavili blaga. Gre za neizpolnitev, ne za izpolnitev z napako, in so ti še vedno dolžni dobaviti naročeno. (Ti pa njim vrniti kar so ti poslali.) Ni tle kakega 14/30-dnevnega roka.

Ti ne odstopaš od pogodbe, ampak zahtevaš, da oni izpolnijo svojo obveznost.
https://dolhar.si/

neon21 ::

Ostali deli so bili naročeni v spletni trgovini, ležaj pa posebaj v emailu, ker ga v spletni trgovini ni bilo na seznamu, zato sem jim v mailu napisal, da ležaja nisem zasledil na spletni trgovini, prodajalec je dejal, da ima zadnjega na zalogi zato mi je bil poslan naknadno. Tako, da je bilo naročilo oddano preko emaila. Ja poslali so mi napačen del. Jaz sem jim striktno napisal sprednji kolesni ležaj, prišel pa je zadnji ležaj, saj je napačen ležaj ugotovil mehanik, ko mi je mislil ležaj menjat. Torej v vsakem primeru morajo narediti zamenjavo oz. Sprejeti napačen ležaj brez kakršnih koli izgovorov, če prav razumem.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Assass1n ::

Kva mi gre to na živce ko poderem pol avta na koncu pa deli niso pravi, in ta razdrt avto je ravno takrat edina vrsta prevoza ;((
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

neon21 ::

Točno tako, jaz pa sem v dobri volji nabavil vse dele, da olajšam mehaniku čas in vožnjo, ki bi jo porabil da bi hodil za mene nabavljat dele. Na koncu pa dobiš napačen del, in sem bil primoran kupiti drugje pravi ležaj, ker brez avta pač predolgo ne morem bit. Tako, da bom v vsakem primeru poslal napačen ležaj nazaj in naj mi vrnejo denar ali pišejo dobropis. Sem jim napisal in me zanima kaj bodo sedaj nazaj napisali. :)

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

St235 ::

scipascapa je izjavil:

Če imaš pa dokazila o naročilu A, dobil in plačal pa naročilo B, bi moral ti takoj zavrniti in nič čakati. Torej si 1 mesec to vedel oziroma to naročilo B 1 mesec imel? Kdo je tu nor?


Kako točno pa je vedel da ležaj ni pravi, dokler ni razdrl avta?

IMO imaš vso pravico zahtevat od prodajalca, da ti dobavi kar si zahteval. Predlagam, da nadaljuješ kot ti je napisal žiga, ali pa se sklicuješ, da na stvarno napako, ker del ne izpolnjuje funkcije. Če jaz naročim zamenjavo za sprednji ležaj in dobim kos pleha, ki tja ne paše se to IMO lahko definira kot stvar nima lastnosti, potrebne za njeno običajno rabo ali stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;

Torej pod črto: tisto o 14 in 30 dneh je relavantno kadar kupec želi brez razloga odstopiti od pogodbe sklenjene na daljavo. V tvojem primeru pa gre za to, da ne odstopaš od pogodbe ampak zahtevaš da ti dajo funkcionalen del, ki si ga zahteval. To da so oni poslali napačen del je napaka, ki so jo dolžni odpravit.

shadeX ::

Offtopic..

Mi je pa smešno , da neka trgovina z avtodeli ne loči med prednjim in zadnjim kolesnim ležajem


Meni se je že velikokrat zgodilo, da sem prišel v trgovino po kos za avto, ga niso imeli na zalogi in naročili. Drugi dan je prišel napačen kos.

Informacija, ki potuje od naročila pa do odpreme dejanskega blaga nima tako kratke razdalje. Najprej (vsaj v fizični trgovini), mora prodajalec pogledati v katalog za kos, poklicati /poslati mail v skladišče. Oni dobijo mail in gredo iskat kos, kjer se na polici nahaja. Velikokrat se zgodi da se zmoti ali prodajalec, ki je napačno prebral cifro iz kataloga (npr Avto napačnega letnika), ali pa v skladišču, ki potem v paket dajo napačen kos.

To se men zgodi vsaj 1x na 4 naročila. lol :)

St235 ::

Imaš del z odnako ZFJG/223988874/ZRJL/2002/2 in del ZFJG/223988874/ZRJD/2002/2.

Ni treba imet ravno doktorat, da izbereš napačnega iz kataloga/online obrazca/police.

neon21 ::

Sem dobil odgovor od tržne inšpekcije , ker sem na njih naslovil svoj problem in prodajalec mora sprejetni vrnjen izdelek in stvarno napako na izdelku lahko potrošnik uveljavja tudi dva meseca od odkritja napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pokvarjen pralni stroj (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5416382 (1520) fulgur
»

Reklamacija sklopke (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
586240 (3792) RED_line
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511910 (7962) ziggy89
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045432 (40226) Okapi
»

Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
337187 (6656) Ziga Dolhar

Več podobnih tem