HotHardware - nVidia na vzpon 3D tehnologije prikaza slike stavi veliko, podobno kot na uporabo grafičnih jeder za izračun podatkov. S podporo prikaza 3D Vision v pogonu Unreal 3 so nedvomno dobili močnega zaveznika, saj pogon že uporablja nekaj novejših popularnejših iger (npr. seriji Gears of War in Mass Effect, Bioshock 2 ter Batman: Arkham Asylum) ter tudi starejše igre, kot je Unreal Tournament 3 iz leta 2007. V letu 2010 se bo nabor iger, zgrajenih okrog Unreal Engine 3, seveda še nekoliko razširil in potencialno pripeljal 3D Vision k še večji publiki. Prav vse igre na Unreal Engine 3, že izdane oz. še v delu, bodo namreč dobile podporo za tro-dimenzionalni prikaz slike. Težav očitno ne bo več tudi za lastnike medijskih računalnikov, ki so priključeni na televizorje v dnevnih sobah. 3D televizorji namreč za 3D prikaz zahtevajo verzijo 1.4 standarda HDMI, ki je zaenkrat še precej redek. Glede na poročanje Engadgeta naj bi nVidia v kratkem omogočila nadgradnjo vseh svojih grafičnih kartic, na katerih se nahaja HDMI priključek, da bodo podpirale standard 1.4. Paket bo brezplačen za lastnike kompletov 3D Vision oz. bo za ostale stal $40 v obliki programske opreme 3DTV Play. V slednjem primeru bo namreč mogoče uporabiti kar 3D očala, ki so priložena 3D televizorju.
Ja, in, 3D v igrah so ponujali v različnih variantah, pa se ni obneslo, kako mislijo da se bo obneslo sedaj. Tistih nekaj juncev, ki bodo dali 600€ za grafično potem pa še 100€ za očala, je bolj malo, da se kej tagea smatra uporabljati...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Preden boš imel polarizacijska očala na domačem monitorju bo še mal trajal, trenutno imajo raje shutter tehnologijo.
Shutter in polarizacijska tehnologija dajejo enakovredne rezultate. Razlika je v tem, da pri shutter so dražja očala in cenejše predvajanje, pri polarizacijskih pa poceni očala in dražje predvajanje. Kar se tiče nvidinih shutter očal se mi zdijo v redu zadeva, edini problem je ker za delovanje potrebujejo 120Hz lcd, kateri so še malo predragi.
Jaz nočem nostiti očal. Bo dovolj časa, ko bom starejši in se mi bo poslabšal vid. Do takrat pa, ne, hvala.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Err...Icematxyz Avatar je mel SLABO zgodbo.Se na pol slep retardiran mulc iz afrike, ki ni nikol vidu enga filma bi lahko predvidel kam gre in kako se bo koncala. Brez efektov bi bil film cist povprecen polom.
Ja ok, samo brez 3d bi bil pa ta Avatar slabši, torej 3d je tehnologija plus. Sej ni 3d tehnika kriva, da je zgodba švoh. Mene je zmer fasciniralo to, da lahko nek film/igro približamo gledalcu tako, da se počuti, kot da bi opazoval resničnost.
Meni se zdi odlična tehnologija za igre, še posebej simulacije. Vsake toliko igram z red/blue očali z vključenim Nvidia Discover in je v redu za 15 min. pol je potrebna pavza, ker me začnejo boleti oči.
Avatar je mel SLABO zgodbo.Se na pol slep retardiran mulc iz afrike, ki ni nikol vidu enga filma bi lahko predvidel kam gre in kako se bo koncala. Brez efektov bi bil film cist povprecen polom.
Verjetno sem bil napačno razumljen. Ker ravno to je bilo bistvo napisanega. Avatar ni nič drugega kot neokusno pretiravanje z 3D efekti. Torej tehnologija narekuje gledalcu filma (oziroma igralcu igre) kaj je bistvo. In ker se ta 3D aspekt popelje do same skrajnosti. Za drugo v tem filmu ni ne časa, sredstev in ne prostora. Bistvo tega filma tako postane 3D efekt. In nič drugega.
samo brez 3d bi bil pa ta Avatar slabši
Ja če bi mu vzel stran 3D tehnologijo bi res bole malo ostalo. Se strinjam. To je ravno tisto kar sem napisal. Neokusno pretiravanje z 3D tehnologijo ki ponavadi ubije samo bistvo.
Avatar je prvi pravi 3D film. Do zdaj je bilo vse kar je blo 3D samo nalimano gor zato, da ti nekaj leti v faco, pri Avatarju je pa res vse 3D. Jaz ne bi reku, da je to pretiravanje... sej če hodiš zunaj po ulci tudi vse 3D vidiš.
edit, da bo ontopic: V kinu so več desetletij probaval 3D pa do Avatarja je bilo čist brezveze. Pri igrah se bo enkrat zgodil enako. Prišla bo ena igra, ki bo 3D uporabila tako kot je treba, ampak do takrat se mora tehnologija še mal razvit.
Neokusno pretiravanje z 3D tehnologijo ki ponavadi ubije samo bistvo.
Kaj hudiča pa to pomeni? A z manj 3D bi blo bolj? Mislim, če te je pri avatarju 3D motil je pa prej nekaj s tabo narobe :) Jaz se večino filma niti zavedal nisem da je 3D, ker je bilo tak fajn narejen.
Pomeni to da če vzameš stran (igri ali filmu) 3D efekte nimaš praktično več nič. Lahko pa si pogledaš kak drug film (celo istega režiserja) pa boš videl kaj je bistvo filma ponavadi. In kako težko bi s tem ko bi eden element ven vzel z filma dobil na koncu... nič!
Verjetno vidu po netu kako spominja na Pokahontas se pridružu ostalim cepcem, ki brezglavo flejmajo dober film.
Avatar je zelo dobro narejen film. 3d efekti, zvok, zgodba, vse skupej lepo združeno v en super sci-fi film. Ne tupit kako je shit če ga nisi gledal oz. se sploh nisi poglobil v njegovo zgodbo.
Še posebej pa ne bluzi z takimi kot "pretiravanje z 3d". Kako lahko pretiravaš z 3D? Sta dve možnosti. Ali film JE v 3D, ali pa NI v 3D. Vmesnega ni.
Aha. Prinesel je dosti denarja. Za to gre za film kjer če mu odvzameš 3D tehnologijo ne gre le za puhlico.
Dober argument. Zdaj pa preden se spet zgražaš kako to da nekdo kritizira Avatar. Avatar sem dal samo za primer. Pri sebi pa razčisti dejstvo ali je pod vso 3D navlako avatar res nekaj najboljšega kar je svet videl in dobil. Če je. Potem OK. Imaš pravico do svojega mnenja. Če ne. Pa se vrni par postov višje in se malo zamisli nad tem kaj sem napisal.
V smislu da 3D tehnologija če jo preveč poveličuješ in prikazuješ kot nekaj najboljšega na svetu povzroči en čuden fenomen. In sicer da dobiš ogromno nekega balasta montiranega na puhlico.
In seveda to ne pomeni da ne more nekomu to biti v nekem trenutku všeč. Ampak da bi pa to bilo tako pomembno da bo zgleda (po sili) postal glaven aspekt zabavne industrije. Pa to na žalost vsaj kratkoročno pomeni ogromno neke kvantitete balasta. Kateri si zasluži svoje mesto. Ne rečem. Nikakor pa zaenkrat ne vidim razloga zakaj bi to poveličeval in prikazoval kot nekaj boljšega in naprednega. Boljšega od obstoječega. Če pa to ni.
Ja saj sem si. Zaradi kvalitetnih 3D efektov, zvoka in zgodbe. In očitno si ocenil da če odvzameš 3D efekte da ne gre za puhlico. In to je tvoje mnenje ki ga spoštujem. Ga pa ne delim.
To o rokah pa ne razumem najbolje kaj si hotel povedati. Roka je roka. Pa če ima tkanino iz navadnega tekstila ali iz takšne z bleščico. Pri ocenjevanju naprimer plesnega giba roke sodnik naj ne bi kaj dosti dal na tkanino.
Kvaliteta Avatar-ja se kaže v oskarjih . Šli so korak dalje, dali so 3D, prej so bili samo efekti. Če pa vzameš preč 3D in stare efekte, je zfodab puhla, dejansko celotno zgodbo poveš v treh stavkih. Mnogi ti. TS, CAM in ostali potegi iz interneta kažejo desjstvo, da so filmi negledabilni, ravno zaradi efektov, in ne zaradi puhle zgodbe.
KAr se tiče dejstva zasluška, je znano dejstvo, da če se oglašuje na veliko, potem je filem en velik polom, rezultat je viden v prodaji, tako je peak v prvem tednu, potem pa ko pridejo kritike ven, in govorice da ravno ni nekaj oh in sploh, začnejo prihodki strmo padati. No ampak pojdite vsi pogledati 3D filme. Prvi 3D film...
3D igre ne bodo zaživele, ker če bi, biživele tudi sedaj, pa ne, ker noben kurac ne rabi očal imeti gor. Zgodba Unreal 3D pogona izhaja iz prve igre in BR filma, ki bo kao za PS3. Gre se za marketing prodaje podna od BluRay filmov, in promocije NVidije, 3D stereo, nič drugega...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Avatar res nima neke posebne zgodbe, ampak se ne gre za to. Gre se za to, kot je rekel Dragi, da z 3D ne moraš pretiravat. Ali je 3D ali ga pa ni :) Tko da ne vem kaj vsi mislite z 3D navlako in ne vem kaj še vse. 3D je samo +, kvaliteta zgodbe pa je odvisna od pisca le te.