» »

Iskanje programskega jezika za razvoj iger

Iskanje programskega jezika za razvoj iger

Lambda the Ultimate - Na Lambda the Ultimate so objavili predavanje Tima Sweeneya, glavnega programerja pogona Unreala 3. V njem predstavi poglavitne težave s katerimi se razvijalci iger soočajo in kako jih lahko prava izbira programskega jezika reši ali vsaj omili. Če na kratko povzamem, imamo nekaj čez pol miljona vrstic programske kode spisane v različnih večih jezikih (v konkratnem primeru C++, Haskell in HLSL/CG) in različnih paradigmah (objektno in funkcijsko), 10 razvijalcev in 2 leti časa. Naš končni cilj je hitro in zanesljivo orodje za realno-časovno igro, po katerem bodo posegali tudi drugi razvijalci, zato mora biti povrh vsega še modularen in lepo povezljiv s tujimi moduli. Mačji kašelj? Aja, tudi proračuna seveda ne smemo preseči.

16 komentarjev

Nejc Pintar ::

kašelj

Sicer pa že obstajajo jeziki namenjeni razvoju iger.
Lahko je biti prvi, če si edini!

OwcA ::

Ja in te Epicovi nesposobneži jih ne poznajo? :\

Če obstaja, še ne pomeni, da je nujno boljši od vseh bolj splošno namenskih, oziroma da reši ključne probleme.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

MrStein ::

imamo nekaj čez pol miljona vrstic

A je avtor novice član Epic-a, da govori v prvi osebi ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Spet taki komentarji...čist lepo je napisano...če imamo vse to, kdorkoli, je to mačji kašelj? Kaj ti tu ni jasno. Morda so tipi pri epicu imeli nekaj takega, verjetno, če je tako napisano, ni pa čist nujno, tisto predavanje pa naj bi odgovorilo na to vprašanje...oz. kako to rešit.:\

OwcA ::

A je avtor novice član Epic-a, da govori v prvi osebi ???

Ni, ampak bralcu predaja neko nalogo, oziroma zastavlja problem (povsem generičen). Žal ni upošteval, da je doseg nekaterih bralcev omejen že z njihovim bralnim razumevanjem.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Looooooka ::

jeziki za pisanje iger...ja funny.
tisto v primerjavi s tem kar hcoe epic dosezt je primerjava tetrisa s quake 4

Fury ::

Em Tim Sweeny je lead programmer na Epicu za tiste ki ne veste :)

G-man ::

Kaj ni skriptni jezik Kismet en ful-über-kul močan jezik za skriptiranje v U3pogonu? Dolgo nazaj sem čital od tega in so bili bojda drugi izdelovalci iger zelo navdušeni, ker je omogočal preprosto uporabo za kompleksne zadeve narest.

OwcA ::

Tukaj je govora o jezikih v katerih je Kismet napisan. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

sverde21 ::

Jah tu v tej PPT predstavitvi je izpostavljenih nekaj problemov, s katerimi se srečujejo pri pisanju pogona.

Vsekakor zanimivo branje :))
<?php echo `w`; ?>

Aggressor ::

Majhen popravek: gre za Unreal 3.0 pogon oz. Unreal Engine 3, ne Unreal 3. Epicovi pogoni imajo softversko številčenje oz. ekspliciten naziv 'Engine' in se po tem razlikujejo od iger. Če pišeš Unreal 3, boš marsikoga zmedel; tretjega Unreala še ni v izdelavi, vsaj objave še ni bilo.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Zgodovina sprememb…

OwcA ::

@Fury, Aggressor: hvala za dopolnitev/popravek.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

MrStein ::

Ni, ampak bralcu predaja neko nalogo

Nalogo ? Hmm, omenja se tudi proračun.

Torej ponujaš mi neko nalogo, za katero bom plačan ? No ja, očitno sem omejen, ker ti sigurno razumeš, kar si napisal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hominis ::

dej MrStein a ti ga punca slabo vlece, da nimas bolj pametnega dela kot se spotikat ob vsako zrnce peska :\

NoUse4AName ::

MrStein ne delaj še večjega bedaka iz sebe, kot si se že.

AtaStrumf ::

Hear, hear!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kje na spletu berete tehnološke novice?

Oddelek: Loža
111367 (684) Lonsarg
»

Code translator

Oddelek: Programiranje
8860 (694) MihaFirst
»

C++0x (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
595869 (4936) Matevžk
»

V kolikšni meri jezik pogojuje razmišlanje?

Oddelek: Znanost in tehnologija
221851 (1279) OwcA
»

Uporaba SQL brez serverja v Javi

Oddelek: Programiranje
5953 (901) B-D_

Več podobnih tem