»

Unreal 1 in Unreal Tournament brezplačno na voljo na Internet Archivu

Slo-Tech - Na spletnih straneh Internet Archiva so ponudili legendarni igri Unreal Gold in večigralsko verzijo Unreal Tournament, ki sta leta 1998 spisali zgodovino. Da sta igri na voljo, smo prvikrat izvedeli oktobra, a tedaj še ni bilo jasno, kakšno stališče ima o tem založnik Epic. Ta je sedaj potrdil, da se z javno dostopnostjo strinjajo. Potrdili so, da sta Unreal 1 in Unreal Tournament na voljo na archive.org in da ju ljudje lahko brez omejitev igrajo in širijo povezavo do njiju.

Kdor je igri igral pred poltretjim desetletjem, bo morda nekoliko presenečen, kako sta videti na današnji opremi. Ločljivost 640 x 480 na modernih zaslonih ni videti posebej privlačno, miška je obrnjena, za krmiljenje pa uporablja tipke s puščicami. Z nekaj prenastavljanja je možno uporabiti tudi tipke WASD ali kakšno drugo kombinacijo.

Unreal je poganjal znameniti pogon UE (Unreal Engine), ki je bil odtlej podlaga za številne streljačine. Še danes se Unreal Engine 5 široko uporablja, kar je lani povzročilo...

20 komentarjev

Epic Games razkrili Unreal Engine 5

Slo-Tech - Epic Games so z navdušujočo video predstavitvijo odgrnili tančico s pete generacije grafičnega pogona Unreal Engine. UE5 predvidoma prispe konec prihodnjega leta in po videnem sodeč resnično pomeni generacijski preskok, ki ga bo mogoče izkusiti tudi na prihodnji generaciji konzol, saj naj bi omenjena prezentacija v realnem času tekla na Playstationu 5.

Epic Games so te dni še najbolj razvpiti po Fortnitu in svoji igričarski trgovini, toda jedro njihovega doprinosa industriji še vedno tvori grafični pogon Unreal Engine, ki z Unityjem sestavlja dvojico trenutno najbolj razširjenih. Najava naslednje, pete generacije pogona, je zato hudo pomembna reč, še posebno v luči dejstva, da prihaja skladno z nastopom nove generacije konzol in bo tako nosila stereotipno imenovani "next-gen" videz prihodnjih iger. Pred meseci je Microsoft z napovedjo DirectXa 12 Ultimate dal vedeti, da se lahko v grafičnem smislu kmalu nadejamo vznemirljivih kvalitativnih preskokov ... toda Epicovo razkritje je...

21 komentarjev

Nvidia opušča podporo 3D Visionu, kupuje Mellanox za 6,9 milijarde dolarjev

Slo-Tech - Iz Nvidie so sporočili, da bo aprilska posodobitev grafičnih gonilnikov zadnja s podporo 3D Visionu, njihovemu standardu za stereoskopski 3D. Napovedali so tudi nakup proizvajalca podatkovnih vodil Mellanox za kar 6,9 milijarde ameriških dolarjev, kar je doslej daleč najvišji Nvidijin prevzem.

Nvidia 3D Vision je podobne sorte obskuren artefakt kot ločene kartice PhysX ali konzola Shield - le da se je sleherni imetnik geforcev dejansko spomnil nanj ob inštalaciji gonilnikov, ko je moral odkljukati nameščanje 3D Vision programja. Firma je s svojo tehnologijo za stereoskopsko globinsko sliko skušala prodreti leta 2008 in nekaj let pozneje splovila celo inačico 2.0, toda zadeva se ni prijela. 3D je na splošno pogrnil na bolj ali manj vsej fronti, od televizorjev...

12 komentarjev

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

The Verge - Autodesk, ki ga poznamo po številnih programih za računalniško grafiko in animacijo, bo izdal lasten pogon za igre. Čeprav so grafično podobo pisci že doslej pogosto pripravljali v Autodeskovih Mayi, 3ds Maxu, izrisovalnem pogonu Scaleform in ostalih Autodeskovih orodjih, je vse skupaj poganjal Unity, Unreal ali kateri izmed drugih pogonov. Autodesk želi poseči tudi na področju, zato je pripravil lasten pogon Stingray.

Stingray, ki so ga prvikrat napovedali marca, je zgrajen na pogonu Bitsquid, ki ga je Autodesk kupil lani. Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS, na njem pa recimo tečejo Gauntelt, Helldivers ali War of the Vikings. Stingray bo obdržal osnovno Bitsquidovo jedro in vse funkcije, kot jih ima...

25 komentarjev

Unreal Engine 3 postaja še cenejši

Prizor iz igre The Ball, ene izmed neodvisnih uspešnic, izdelanih z UDK-jem

vir: Ars Technica
Ars Technica - Unreal Engine 3, osnova za igre, kot so Unreal Tournament 3, triologiji Gears of Wars in Mass Effect, serija BioShock, itd., je že dobro leto dni odlična izbira za garažne razvijalce ter študente. Epic Games, razvijalec pogona, je namreč oktobra 2009 izdal razvojni paket Unreal Development Kit, v katerem je mogoče brezplačno razvijati igre, s katerimi razvijalci nimajo namena služiti denarja. Preskok z nekomercialnih na komercialne projekte je preprost, saj je za začetek potrebno poravnati le enkratni licenčni znesek v višini $99, kar avtorji storijo, ko je razvit projekt prispe na tržišče.

Do nedavnega je bila to za razvijalce edina licenčnina, dokler z igro niso zaslužili $5.000, od koder naprej so morali nato Epic Games plačevati dodatnih 25 % od...

16 komentarjev

Unreal Engine 3 podpira 3D

HotHardware - nVidia na vzpon 3D tehnologije prikaza slike stavi veliko, podobno kot na uporabo grafičnih jeder za izračun podatkov. S podporo prikaza 3D Vision v pogonu Unreal 3 so nedvomno dobili močnega zaveznika, saj pogon že uporablja nekaj novejših popularnejših iger (npr. seriji Gears of War in Mass Effect, Bioshock 2 ter Batman: Arkham Asylum) ter tudi starejše igre, kot je Unreal Tournament 3 iz leta 2007. V letu 2010 se bo nabor iger, zgrajenih okrog Unreal Engine 3, seveda še nekoliko razširil in potencialno pripeljal 3D Vision k še večji publiki. Prav vse igre na Unreal Engine 3, že izdane oz. še v delu, bodo namreč dobile podporo za tro-dimenzionalni prikaz slike....

26 komentarjev

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

vir: AnandTech
AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato...

13 komentarjev

Filmi v 3D Blu-ray prihodnje leto

3D-očala

PC Pro - Nvidia napoveduje, da se bodo prihodnje leto poleti množičneje začeli pojavljati filmi v formatu 3D Blu-ray. Konzorcij Blu-ray Association, kjer je Nvidia pomemben igralec, se je namreč zedinil pri parametrih, ki karakterizirajo 3D Blu-ray. Nvidia bo standard podprla prek tehnologije 3D Vision. Novi filmi bodo tako s kodekom MVC-AVC zasedli kar 60 megabitov za vsako sekundo, kar naj bi HDMI 1.3, ki je bil sprejet daljnega leta 2006, še zmogel. Poleg tega bomo za popolno doživetje potrebovali zaslone s frekvenco osveževanja 120 Hz, dvakrat hitrejše pogone in posebne naočnike.

Ker nove specifikacije očitno terjajo močnejšo opremo, je Nvidiin predstavnik za stike z...

33 komentarjev

Xbox 360 z večjim diskom

Kotaku - Na medmrežju se da zaslediti, da naj bi bil na voljo večji trdi diski za Xbox 360. Novi diski bi za razliko od sedanjih, ki imajo kapaciteto 20 GB, imeli čez 70 GB prostora za shranjevanje podatkov. Dostopnost novih diskov bi naj sovpadala z izdajo novega servisa za prenos datotek.



In še, za Xbox 360 je končno na voljo ultimativna igra, Gears of War, ki uporablja grafični pogon Unreal 3. Ocene, ki si jih je igra prislužila, so izjemno visoke, npr. pri IGN so podelili oceno 9.4/10.

7 komentarjev

Iskanje programskega jezika za razvoj iger

Lambda the Ultimate - Na Lambda the Ultimate so objavili predavanje Tima Sweeneya, glavnega programerja pogona Unreala 3. V njem predstavi poglavitne težave s katerimi se razvijalci iger soočajo in kako jih lahko prava izbira programskega jezika reši ali vsaj omili. Če na kratko povzamem, imamo nekaj čez pol miljona vrstic programske kode spisane v različnih večih jezikih (v konkratnem primeru C++, Haskell in HLSL/CG) in različnih paradigmah (objektno in funkcijsko), 10 razvijalcev in 2 leti časa. Naš končni cilj je hitro in zanesljivo orodje za realno-časovno igro, po katerem bodo posegali tudi drugi razvijalci, zato mora biti povrh vsega še modularen in lepo povezljiv s tujimi moduli. Mačji kašelj? Aja, tudi proračuna seveda ne smemo preseči.

16 komentarjev

Igre in fizika

Shacknews - Tukaj najdete kratek intervju z Ronaldom Vuilleminom iz majhnega švicarskega podjetja Novodex. The NovodeX Physics SDK se imenuje njihov fizikalni pogon, ki ga bo podjetje Epic vgradilo v njihov naslednji grafični pogon UnrealEngine3 (čeljust spuščajoči letošnji GDC demo UE3 najdete tu). Nasledil bo fizikalni pogon Karma, ki je lovil jabolke z dreves v prejšnih verzijah UnrealEngina. Dolpoteg demo-različice pogona snemite tukaj.

6 komentarjev