Forum » Igre » Dragon Age 2
Dragon Age 2
ahac ::
Experience the epic sequel to the 2009 Game of the Year from the critically acclaimed makers of Dragon Age: Origins and Mass Effect 2. You are one of the few who escaped the destruction of your home. Now, forced to fight for survival in an ever-changing world, you must gather the deadliest of allies, amass fame and fortune, and seal your place in history. This is the story of how the world changed forever. The legend of your Rise to Power begins now.
* Embark upon an all-new adventure that takes place across an entire decade and shapes itself around every decision you make.
* Determine your rise to power from a destitute refugee to the revered champion of the land.
* Think like a general and fight like a Spartan with dynamic new combat mechanics that put you right in the heart of battle whether you are a mage, rogue, or warrior.
* Go deeper into the world of Dragon Age with an entirely new cinematic experience that grabs hold of you from the beginning and never lets go.
* Discover a whole realm rendered in stunning detail with updated graphics and a new visual style.
Izzid: pomlad (izgleda, da 8.3.) 2011.
Uradna stran & cgi trailer
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
- zavaroval slike: ahac ()
ahac ::
Zgleda, da bo mal drugačen izgled in combat kot v enki, pa glavni char bo human (ampak bo lahko tip ali ženska in katerikoli class - torej podobno kot Shepard pri Mass Effect).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Dragon Age 2 gone gold
Igra je končana na vseh platformah: Windows, Mac OS X, PS3 in Xbox 360.
Uradno jo začno prodajati v trgovinah 8. marca v Ameriki in 11. marca v Evropi.
Gre za nadaljevanje Dragon Age: Origins, ki je bila izbrana za igro leta 2009. Skozi zgodbo bomo vodili heroja z imenom Hawk, ki mu zaradi zgodbe ne bomo mogli spremeniti rase, bomo pa lahko izbrali spol in ga predelali po svojih željah.
Podobno kot v Mass Effectu bo tudi tu mogoče uvoziti posnetek iz prejšnjega dela in sicer tako iz Dragon Age: Origins, kot skupaj z razširitvijo Dragon Age: Awakening. Odločitve iz Origins in Awekening bodo vplivale na novo zgodbo. Recimo politična situacija v deželi bo različna od odločitve koga smo v prvem delu postavili na prestol.
Srečali bomo tudi nekatere osebe iz prvega dela med drugim tudi notorično čarovnico Flemeth, da ne bo kdo prazno upal, da je je ubil v prvem delu
Za tiste, ki jih "spoilerji" ne motijo, je tukaj 15 minut igranja skupaj s komentarji izdelovalca: Live Gameplay Of Dragon Age 2 With Lead Designer
Tukaj pa je še zanimiv pisni Q&A z izdelovalcem: Dragon Age II Live Developer Chat Report
Igra je končana na vseh platformah: Windows, Mac OS X, PS3 in Xbox 360.
Uradno jo začno prodajati v trgovinah 8. marca v Ameriki in 11. marca v Evropi.
Gre za nadaljevanje Dragon Age: Origins, ki je bila izbrana za igro leta 2009. Skozi zgodbo bomo vodili heroja z imenom Hawk, ki mu zaradi zgodbe ne bomo mogli spremeniti rase, bomo pa lahko izbrali spol in ga predelali po svojih željah.
Podobno kot v Mass Effectu bo tudi tu mogoče uvoziti posnetek iz prejšnjega dela in sicer tako iz Dragon Age: Origins, kot skupaj z razširitvijo Dragon Age: Awakening. Odločitve iz Origins in Awekening bodo vplivale na novo zgodbo. Recimo politična situacija v deželi bo različna od odločitve koga smo v prvem delu postavili na prestol.
Srečali bomo tudi nekatere osebe iz prvega dela med drugim tudi notorično čarovnico Flemeth, da ne bo kdo prazno upal, da je je ubil v prvem delu
Za tiste, ki jih "spoilerji" ne motijo, je tukaj 15 minut igranja skupaj s komentarji izdelovalca: Live Gameplay Of Dragon Age 2 With Lead Designer
Tukaj pa je še zanimiv pisni Q&A z izdelovalcem: Dragon Age II Live Developer Chat Report
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Povzetek iz najnovejšega Q&A:
- Igra bo daljša od Mass Effect 2 in malenkost krajša od Dragon Age: Origins, kateri je imel nekje med 30 in 110 ur igranja.
- Čarovniki bodo lahko nosili oklepe, ampak ti bodo rabili precej moči in konstitucije, kar pa seveda ni idealno za čarovnike.
- Člani druščine bodo imeli vsak svoj fiksen oklep, ki pa ga bo mogoče nadgrajevati skozi igro.
- Kot v prvem delu bo tudi tukaj "level scaling", ampak je ta specifičen za vsako posamezno območje, kar pomeni, da bodo nekatera območja lažja, nekatera pa težja ne glede na tvojo stopnjo.
- Lokostrelec ni več poseben razred, ampak so ga prestavili v drevo lopova (Rogue), kjer bo za razliko od lopova z dvema nožema, zadeval precej bolj močno in bo lahko celo velikane kot Ogre, spravil iz ravnotežja.
- Utrujenost (fatigue) je še vedno prisotna v igri, kar pomeni, da tudi če si izpolnil vse zahteve za najtežjo opremo, te je ta tako hitro upehala, da je ni bilo možno nositi brez kazni. Edino oklepe so sedaj izločili iz tega in ne bodo več povzročalo utrujenosti.
- Zgodba v igri se vleče skozi 10 let, kar so dosegli tako, da se osredotočajo samo na bolj pomembne dogodke.
- Predelali so vse 3 klase (bojevnik, čarovnik in lopov), da so bolj uravnoteženi. Čarovnika, ki je bil v prvem delu premočan, niso "nerfali", ampak pustili ko je bil in raje naredili bojevnika in lopova bolj močna.
- V igri bodo Zmaji, kar nekaj njih, boji z njimi pa ne bodo nujni, saj bomo v konflikt z njimi prišli samo v stranskih questih, ki pa bodo eni najtežjih v igri in samo za najbolj usposobljene druščine.
- Spremljevalci bodo komunicirali med seboj, ampak samo v mestih, v domači bazi pa se bodo celo obiskovali med seboj in komunicirali neodvisno od glavnega karakterja.
- "Black Emporium" bo lahko priklical svojega bojnega psa, kar pa ne bo magični skill, ampak se bo kar pojavil od nekje.
- Sovražniki bodo bolj dinamični, na primer Morilci (assassins) se bodo prikrito gibali skozi boje in najprej poskušali zahrbtno ubiti čarovnike v naši druščini.
- Ljubezen bo v zgodbi, dol se bomo tudi kot kaže dajali. So pa čustva malo razširili, da ni več samo strinjanje ali nestrinjanje ampak je sedaj tudi spoštovanje skupaj z nestrinjanjem, kar bo privedlo v različne romantične situacije, kot na primer "sovražim te, kljub temu te imam rad" scene.
- Igra bo podobna na vseh platformah, bo pa na PC-jih z pomočjo DX 11, divjih svetlobnih efektov in boljšega teksturnega paketa precej lepša.
- Rokodelstvo (crafting) bo v igri, ampak bomo morali najti recept in sestavine in jih prinesti določenemu osebku, ki bo zadevo izdelal za nas.
- Stranski questi bodo obsegali vmešavanje v politiko in gospodarstvo, reševali bomo problematiko beguncev in vsak spremljevalec bo imel svojo zgodbo.
- V igri bo nekaj velikih odločitev, ki bodo imele posledice skozi celo igro, še posebej velike odločitve pa bodo proti koncu, kar bo privedlo do različnih koncev.
Po vsakem boju pa bo, kot v prvem delu, naša druščina popolnoma pošpricana s krvjo sovražnikov
Nekateri so se v prvem delu precej zgražali nad dejstvom, da je po vsakem boju kri kar kapljala od naše cele druščine.
- Igra bo daljša od Mass Effect 2 in malenkost krajša od Dragon Age: Origins, kateri je imel nekje med 30 in 110 ur igranja.
- Čarovniki bodo lahko nosili oklepe, ampak ti bodo rabili precej moči in konstitucije, kar pa seveda ni idealno za čarovnike.
- Člani druščine bodo imeli vsak svoj fiksen oklep, ki pa ga bo mogoče nadgrajevati skozi igro.
- Kot v prvem delu bo tudi tukaj "level scaling", ampak je ta specifičen za vsako posamezno območje, kar pomeni, da bodo nekatera območja lažja, nekatera pa težja ne glede na tvojo stopnjo.
- Lokostrelec ni več poseben razred, ampak so ga prestavili v drevo lopova (Rogue), kjer bo za razliko od lopova z dvema nožema, zadeval precej bolj močno in bo lahko celo velikane kot Ogre, spravil iz ravnotežja.
- Utrujenost (fatigue) je še vedno prisotna v igri, kar pomeni, da tudi če si izpolnil vse zahteve za najtežjo opremo, te je ta tako hitro upehala, da je ni bilo možno nositi brez kazni. Edino oklepe so sedaj izločili iz tega in ne bodo več povzročalo utrujenosti.
- Zgodba v igri se vleče skozi 10 let, kar so dosegli tako, da se osredotočajo samo na bolj pomembne dogodke.
- Predelali so vse 3 klase (bojevnik, čarovnik in lopov), da so bolj uravnoteženi. Čarovnika, ki je bil v prvem delu premočan, niso "nerfali", ampak pustili ko je bil in raje naredili bojevnika in lopova bolj močna.
- V igri bodo Zmaji, kar nekaj njih, boji z njimi pa ne bodo nujni, saj bomo v konflikt z njimi prišli samo v stranskih questih, ki pa bodo eni najtežjih v igri in samo za najbolj usposobljene druščine.
- Spremljevalci bodo komunicirali med seboj, ampak samo v mestih, v domači bazi pa se bodo celo obiskovali med seboj in komunicirali neodvisno od glavnega karakterja.
- "Black Emporium" bo lahko priklical svojega bojnega psa, kar pa ne bo magični skill, ampak se bo kar pojavil od nekje.
- Sovražniki bodo bolj dinamični, na primer Morilci (assassins) se bodo prikrito gibali skozi boje in najprej poskušali zahrbtno ubiti čarovnike v naši druščini.
- Ljubezen bo v zgodbi, dol se bomo tudi kot kaže dajali. So pa čustva malo razširili, da ni več samo strinjanje ali nestrinjanje ampak je sedaj tudi spoštovanje skupaj z nestrinjanjem, kar bo privedlo v različne romantične situacije, kot na primer "sovražim te, kljub temu te imam rad" scene.
- Igra bo podobna na vseh platformah, bo pa na PC-jih z pomočjo DX 11, divjih svetlobnih efektov in boljšega teksturnega paketa precej lepša.
- Rokodelstvo (crafting) bo v igri, ampak bomo morali najti recept in sestavine in jih prinesti določenemu osebku, ki bo zadevo izdelal za nas.
- Stranski questi bodo obsegali vmešavanje v politiko in gospodarstvo, reševali bomo problematiko beguncev in vsak spremljevalec bo imel svojo zgodbo.
- V igri bo nekaj velikih odločitev, ki bodo imele posledice skozi celo igro, še posebej velike odločitve pa bodo proti koncu, kar bo privedlo do različnih koncev.
Po vsakem boju pa bo, kot v prvem delu, naša druščina popolnoma pošpricana s krvjo sovražnikov
Nekateri so se v prvem delu precej zgražali nad dejstvom, da je po vsakem boju kri kar kapljala od naše cele druščine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
Upam da bo težavna stopnja boljša kot v enki.
Ker je bilo vse skupaj smešno lahko z naključnim crkovanjem.
Drugače super igra.
Ker je bilo vse skupaj smešno lahko z naključnim crkovanjem.
Drugače super igra.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Ker je bilo vse skupaj smešno lahko z naključnim crkovanjem.
Samo potrjuješ, da si igral na Normal stopnji, ki je še vedno namenjena začetnikom. Večinoma prelahko, vendar občasno vseeno umreš, ker prijateljski ogenj že dela malo škode in sovražni AI občasno že začenja delovati.
Če hočeš pravo izkušnjo je primerna stopnja Hardcore. AI sovražnikov deluje na polno, sovražni ogenj je popoln in katerikoli čarovnik v druščini lahko z malenkostjo nepazljivosti mimogrede pobije celotno svojo druščino
Normal je v bistvu še močno okrnjeno igranje, Hardcore je tista polna izkušnja, Nightmare je isto kot Hardcore samo sovražniki so še enkrat močnejši in ti se še enkrat šibkejši.
Če se ne motim bo glede težavnosti enako kot v prvem delu. Mislim, da bomo spet imeli 4 precej različne stopnje, kjer se poleg vsega razlikuje tudi pamet in obnašanje sovražnikov.
Tako je bilo v prvem delu:
Casual:
Umetna pamet sovražnikov (AI): Lahka
Prijateljski ogenj: Brez
Napadalni bonus: +20%
Obrambni bonus: +20%
Škodni bonus: +5%
Efekt zdravljenja: 150%
Največja škoda: 3
Odpornost igralca: +10%
Odpornost sovražnikov: -10%
Normal
Umetna pamet sovražnikov (AI): Srednja
Prijateljski ogenj: polovična škoda
Napadalni bonus: Brez
Obrambni bonus: Brez
Škodni bonus: Brez
Efekt zdravljenja: 100%
Največja škoda: 7
Odpornost igralca: +0%
Odpornost sovražnikov: +1,5%
Hardcore
Umetna pamet sovražnikov (AI): Polna
Prijateljski ogenj: polna škoda
Napadalni bonus: Brez
Obrambni bonus: Brez
Škodni bonus: Brez
Efekt zdravljenja: 85%
Največja škoda: 9
Odpornost igralca: +0%
Odpornost sovražnikov: +2,5%
Nightmare
Umetna pamet sovražnikov (AI): Polna
Prijateljski ogenj: polna škoda
Napadalni bonus: Brez
Obrambni bonus: Brez
Škodni bonus: Brez
Efekt zdravljenja: 85%
Največja škoda: 16
Odpornost igralca: +0%
Odpornost sovražnikov: +5%
ABX ::
Sem igral na najvišji stopnji ki je Dragon Age dovolila.
Na začetku sem se malo lovil, ampak ko sem ugotovil kako pravilno skriptirat je bilo vsega konec. Edino se me zafrkavali naključni wipe-i zaradi casterjev, ampak ko sem ugotovil kaj me zafrkava in kontriral z pravimi speli v skripti je bilo vse skupaj smešno lahko.
Kaseneje je nek DLC celo dovolil respec, tu pa res ni imelo več smisla.
Na začetku sem se malo lovil, ampak ko sem ugotovil kako pravilno skriptirat je bilo vsega konec. Edino se me zafrkavali naključni wipe-i zaradi casterjev, ampak ko sem ugotovil kaj me zafrkava in kontriral z pravimi speli v skripti je bilo vse skupaj smešno lahko.
Kaseneje je nek DLC celo dovolil respec, tu pa res ni imelo več smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Rippy ::
Težava Dragon Age-a (vsaj zame) je bila neenakomerna težavnost. Na začetku je precej problematično igrati na najvišji stopnji sploh če nimaš mage (zdravljenja). Čim imaš dobro uravnoteženo skupino (opremo in AI skripto) je vsega konec in lahko brez večjih težav igraš na "auto-pilot".
Sicer vem, da bi lahko imel boljšo izkušnjo ampak pri takšnih igrah si ne morem pomagat ne, da bi ugotovil kaj najbolj deluje saj je to del izziva ampak vseeno si želim uravnotežene igre in resnično upam, da bo DA2 nekaj naredil v to smer.
Sicer vem, da bi lahko imel boljšo izkušnjo ampak pri takšnih igrah si ne morem pomagat ne, da bi ugotovil kaj najbolj deluje saj je to del izziva ampak vseeno si želim uravnotežene igre in resnično upam, da bo DA2 nekaj naredil v to smer.
ABX ::
Se strinjam, pogoj je da veš kaj delaš in optimiziraš vse. Ko to dosežeš, kot praviš, je auto-pilot do konca.
Jaz sem imel tanka, 2 casterja (ofenziven , defenziven) in rogue ki sem ga sam igral za optimizirat damage.
Jaz sem imel tanka, 2 casterja (ofenziven , defenziven) in rogue ki sem ga sam igral za optimizirat damage.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
sash69 ::
- Kot v prvem delu bo tudi tukaj "level scaling", ampak je ta specifičen za vsako posamezno območje, kar pomeni, da bodo nekatera območja lažja, nekatera pa težja ne glede na tvojo stopnjo.
- Utrujenost (fatigue) je še vedno prisotna v igri, kar pomeni, da tudi če si izpolnil vse zahteve za najtežjo opremo, te je ta tako hitro upehala, da je ni bilo možno nositi brez kazni. Edino oklepe so sedaj izločili iz tega in ne bodo več povzročalo utrujenosti.
- V igri bodo Zmaji, kar nekaj njih, boji z njimi pa ne bodo nujni, saj bomo v konflikt z njimi prišli samo v stranskih questih, ki pa bodo eni najtežjih v igri in samo za najbolj usposobljene druščine.
To! Dobre novice. Ta level scaling je sicer dobra stvar, ampak vseeno pogrešam pač neke zone, creaturje ipd., ki so neodvisne od tvojega levela - npr. zmaji, določena območja kjer padejo super itemi da bi bila zelo težka itd. (Gothic (1,2) feeling. :) )
Upam da bodo popravili tudi item progress. To se mi je res zdelo podn od podna v Originsih. Po prvem playthrough-u si vedel kje padejo kakšni itemi, tako da si v naslednjem šel najprej v tisto območje, pobral najboljši item za svoj class in ga potem mel skozi celo igro.
Primer: sam sem v tretjem playthrough-ju igral rogue archerja, za katerega najboljsi bow in-game dobis od zmaja v ruinsih v Breccilian Forestu. Zato sem kajpak sel tja najprej, in pri zelo nizkem levelu ze dobil najboljsi weapon za svoj class.
Upam da bodo bossem, zmajem itd. dali nekaksen loot-table in da bodo imeli itemi nek drop chance, namesto statičnih dropov.
Upam da kot v originalu ne bo možnosti respeccanja in ponastavljanja statistik, saj mi je takoj ob začetku igranja Awakening dodatka to ubilo voljo in veselje do igre. Poleg tega da so tudi Archerja naredili čisto overpowered, saj po moje bil čisto OK balancan v originalu (na najtežji stopnji, seveda)
/waits in anticipation when he'll see Morrigan again and what she'll do! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
sash69 ::
Aja no..pa še en gameplay trailer.
http://www.gametrailers.com/video/previ...
Zdej bo pa že res čas za novo grafično - že 9600gt težko prebavlja original. :)
http://www.gametrailers.com/video/previ...
Zdej bo pa že res čas za novo grafično - že 9600gt težko prebavlja original. :)
Izi ::
V Originalu je bil Čarovnik bog in batina, tukaj pa kot kaže bo bolj pametno uporabiti Rogua za svojega glavnega heroja.
V vseh intervjujih kaže, da so se z njim najbolj ukvarjali in tudi šef developerjev pravi, da mu je Rogue najljubši in on bo že vedel.
Na blizu je smrtonosen z dvema nožema, na daljavo pa prav tako z lokom, ki lahko strelja eksplozivne puščice. Poleg tega je edini, ki lahko odklepa skrinje in onesposablja pasti. Pa še zgodba se mi zdi, da je najbolj pisana na kožo ravno lopovu in ne kakšnemu bogaboječemu poštenemu čarovniku ali brezbrižnemu bojevniku.
Zna pa biti tudi kdo razočaran nad igro, ker ne bo čisto enaka kot prvi del. Imam občutek, da so se malo premaknili proti Mass Effectu, kar pa ni nujno slabo.
Zdi se, da bo v Dragon Age 2, glavni karakter resnično glavni, podobno kot Shepard v Mass Effectu. V prvem delu je bila bistvo celotna druščina in glavni karakter ni toliko izstopal, sedaj pa se mi zdi, da se bo vse vrtelo samo okrog Hawka, ki bo imel mnogo več osebnosti in ostali spremljevalci ne bodo kaj dosti pomembni. Zato tudi ne moremo izbrati rase, saj moramo zaradi zgodbe biti nujno človek, bomo pa lahko izbrali spol in si dodobra priredili podobo po svojem okusu. Pa osnovno drevo bomo morali izbrati med tremi različnimi (bojevnik, čarovnik in lopov).
Tudi pogovori so sedaj podobni kot v Mass Effectu, v tistem krogu bomo izbirali prijazne, sarkastične in grobe odgovore.
Pa boj se mi zdi tudi nekako bolj Mass Effectovski, saj nikjer nisem opazil tistega tipičnega najbolj oddaljenega pogleda, in napetega spremljanja rdečih črtic nad glavami zelenih in rdečih krogcev , ampak je vse bolj dinamično in filmsko, čeprav bomo boj lahko ustavljali in vmes dodeljevali ukaze posameznim soborcem.
V vseh intervjujih kaže, da so se z njim najbolj ukvarjali in tudi šef developerjev pravi, da mu je Rogue najljubši in on bo že vedel.
Na blizu je smrtonosen z dvema nožema, na daljavo pa prav tako z lokom, ki lahko strelja eksplozivne puščice. Poleg tega je edini, ki lahko odklepa skrinje in onesposablja pasti. Pa še zgodba se mi zdi, da je najbolj pisana na kožo ravno lopovu in ne kakšnemu bogaboječemu poštenemu čarovniku ali brezbrižnemu bojevniku.
Zna pa biti tudi kdo razočaran nad igro, ker ne bo čisto enaka kot prvi del. Imam občutek, da so se malo premaknili proti Mass Effectu, kar pa ni nujno slabo.
Zdi se, da bo v Dragon Age 2, glavni karakter resnično glavni, podobno kot Shepard v Mass Effectu. V prvem delu je bila bistvo celotna druščina in glavni karakter ni toliko izstopal, sedaj pa se mi zdi, da se bo vse vrtelo samo okrog Hawka, ki bo imel mnogo več osebnosti in ostali spremljevalci ne bodo kaj dosti pomembni. Zato tudi ne moremo izbrati rase, saj moramo zaradi zgodbe biti nujno človek, bomo pa lahko izbrali spol in si dodobra priredili podobo po svojem okusu. Pa osnovno drevo bomo morali izbrati med tremi različnimi (bojevnik, čarovnik in lopov).
Tudi pogovori so sedaj podobni kot v Mass Effectu, v tistem krogu bomo izbirali prijazne, sarkastične in grobe odgovore.
Pa boj se mi zdi tudi nekako bolj Mass Effectovski, saj nikjer nisem opazil tistega tipičnega najbolj oddaljenega pogleda, in napetega spremljanja rdečih črtic nad glavami zelenih in rdečih krogcev , ampak je vse bolj dinamično in filmsko, čeprav bomo boj lahko ustavljali in vmes dodeljevali ukaze posameznim soborcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Ker je bilo včeraj Valentinovo so pri Biowaru izdali s kom se bomo v Dragon Age 2 lahko romantično zapletli
Spoiler warning!
Na izbiro bomo imeli 4 romance:
Isabela - Človek - Ženska - Rogue. Kapitanka piratske ladje The Siren's Call. Srečali smo jo v prvem delu v Pearlu v Denerimu.
Anders - Človek - Moški - Mage. Čarovnik in Grey Warden iz razširitve Dragon Age: Origins - Awakening.
Merrill - Vilinka - Ženska - Mage. Vajenka čarovništva, poznavalka vilinske zgodovine. Srečali smo jo v prvem delu.
Fenris - Vilinec - Moški - Bojevnik. Zaradi zastrupitve z Lyriumom (strupen mineral) je izgubil spomin in pridobil moč. Pobegnil je iz Tevinterja, kjer je bil suženj in sedaj ga lovijo. V prvem delu ga ni bilo.
Treba je omeniti, da so odnosi moški z moškim ali ženska z žensko v tej igri dovoljeni in menda nekaj normalnega. Torej prav za vsak okus nekaj
Za tiste bolj normalno usmerjene igralce bo piratka Isabela verjetno najboljša izbira
Spoiler warning!
Na izbiro bomo imeli 4 romance:
Isabela - Človek - Ženska - Rogue. Kapitanka piratske ladje The Siren's Call. Srečali smo jo v prvem delu v Pearlu v Denerimu.
Anders - Človek - Moški - Mage. Čarovnik in Grey Warden iz razširitve Dragon Age: Origins - Awakening.
Merrill - Vilinka - Ženska - Mage. Vajenka čarovništva, poznavalka vilinske zgodovine. Srečali smo jo v prvem delu.
Fenris - Vilinec - Moški - Bojevnik. Zaradi zastrupitve z Lyriumom (strupen mineral) je izgubil spomin in pridobil moč. Pobegnil je iz Tevinterja, kjer je bil suženj in sedaj ga lovijo. V prvem delu ga ni bilo.
Treba je omeniti, da so odnosi moški z moškim ali ženska z žensko v tej igri dovoljeni in menda nekaj normalnega. Torej prav za vsak okus nekaj
Za tiste bolj normalno usmerjene igralce bo piratka Isabela verjetno najboljša izbira
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
sash69 ::
Matr...tle ja, zakaj pa pri Mass Effectu 2 (3) ne?! (zenski Shepard + Mirranda = woudl be pure win :) )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
Mavrik ::
Izi: A lahko prosim zgodbovne kvarnike označiš? Nekateri izmed nas bi radi debatirali o igri brez da nam kdo uniči izkušnjo :)
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Saj sem napisal, da gre za Spoiler. Še v bold pisavo sem dal opozorilo
A bi moral napisati Kvarnik?
Sploh pa ne gre za nič takega. Saj še nisem igral igre, da bi lahko kaj pokvaril. Ta imena so dali ven na uradni strani in so do sedaj že po celem internetu.
A bi moral napisati Kvarnik?
Sploh pa ne gre za nič takega. Saj še nisem igral igre, da bi lahko kaj pokvaril. Ta imena so dali ven na uradni strani in so do sedaj že po celem internetu.
Mavrik ::
Saj sem napisal, da gre za Spoiler. Še v bold pisavo sem dal opozorilo
A bi moral napisati Kvarnik?
Hm... očitno nisem videl. Bo treba kaka očala :P
Sploh pa ne gre za nič takega. Saj še nisem igral igre, da bi lahko kaj pokvaril. Ta imena so dali ven na uradni strani in so do sedaj že po celem internetu.
To da razložiš potek interakcij z določenimi pomembnimi liki nam je pač moteče, ker kvari immersion v zgodbo. Ne veliko, nekaj pa le. To da ti nisi igral nima veze, saj navsezadnje lahko rečeš tudi "Snape killed Dumbledore" tudi če nisi bral knjig ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Kolikor sem razbral so tele možne romance samo opcija in niso del glavne zgodbe. Menda se bo treba kar potruditi, da bo sploh kaj ratalo.
Gornja informacija je koristna v toliko, da se ne boš trudil pri nekom, kjer sploh nimaš nobenih možnosti
Kdo je morilec pa ne bom izdal
Gornja informacija je koristna v toliko, da se ne boš trudil pri nekom, kjer sploh nimaš nobenih možnosti
Kdo je morilec pa ne bom izdal
Outsajder ::
Izi ::
Bioware precej dela na reklami za to igro. Imajo trden namen ponoviti uspeh Dragon Age: Origin, ki je bil igra leta 2009, da sedaj Dragon Age 2 postane igra leta 2011.
Danes zvečer štarta igrana web serija s pravimi človeškimi igralci v šestih delih z naslovom Dragon Age: Redemption.
Dogaja se menda v istem času kot igra in gledali bomo Vilinko Tallis, najeto morilko, ki so jo najeli Quanari, da ujame nekega odpadniškega čarovnika, ki ima namen opustošiti cel svet...
22. februarja pa pride ven še Demo za vse platforme
Demo bo pametno preigrati, ker nam bo končanje kasneje v celotni igri odklenilo specialno orožje kot darilo.
Demo bo obsegal začetek igre, izbiro enega poklica izmed treh, celotni uvod in spoznavanje Hawka in njegovih oziroma njenih veščin. Po koncu uvoda bomo prišli na novo lokacijo, Kirkwall, veliko obmorsko mesto, kjer bomo spoznali Isabelo se z njo spoprijateljili in menda tudi romantično zapletli, ko bomo s tem opravili se bo odklenilo specialno orožje imenovano Hajderjevo rezilo (Hayder's Razor), po imenu sodeč gre verjetno za nož z magično nadgradnjo, ki nam bo povečal zdravje, mano in borilne veščine v polni igri.
Seveda bo za aktiviranje tega darila potrebno poleg celotne igre, končanja dema, imeti tudi EA račun na www.ea.com in internet povezavo. Ko končaš demo se v tvoj EA račun zapiše, da si ga končal in kasneje ko celotno igro registriraš, seveda preko istega računa, dobiš še darilo. Ponudba velja do 31. maja 2011.
Danes zvečer štarta igrana web serija s pravimi človeškimi igralci v šestih delih z naslovom Dragon Age: Redemption.
Dogaja se menda v istem času kot igra in gledali bomo Vilinko Tallis, najeto morilko, ki so jo najeli Quanari, da ujame nekega odpadniškega čarovnika, ki ima namen opustošiti cel svet...
22. februarja pa pride ven še Demo za vse platforme
Demo bo pametno preigrati, ker nam bo končanje kasneje v celotni igri odklenilo specialno orožje kot darilo.
Demo bo obsegal začetek igre, izbiro enega poklica izmed treh, celotni uvod in spoznavanje Hawka in njegovih oziroma njenih veščin. Po koncu uvoda bomo prišli na novo lokacijo, Kirkwall, veliko obmorsko mesto, kjer bomo spoznali Isabelo se z njo spoprijateljili in menda tudi romantično zapletli, ko bomo s tem opravili se bo odklenilo specialno orožje imenovano Hajderjevo rezilo (Hayder's Razor), po imenu sodeč gre verjetno za nož z magično nadgradnjo, ki nam bo povečal zdravje, mano in borilne veščine v polni igri.
Seveda bo za aktiviranje tega darila potrebno poleg celotne igre, končanja dema, imeti tudi EA račun na www.ea.com in internet povezavo. Ko končaš demo se v tvoj EA račun zapiše, da si ga končal in kasneje ko celotno igro registriraš, seveda preko istega računa, dobiš še darilo. Ponudba velja do 31. maja 2011.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Glede na to, da pričakujejo več kot milijon downloadov je kar čudež, da vleče tam med 20 in 100 KB/s. Morajo imeti hude linije tam na Biowaru.
sash69 ::
Mislim...ti pa so lojzeti...a se jim je torrent toliko zameril da ga še povohajo ne več? Pa bi s tem največ razbremenili sebe, poleg tega bi pa še ljudje hitreje dobili dragocene bajtke. :)
Sicer na Partisu je že downloadable demo verzija, a kaj ko je uploader dal nemško različico. :P
(še 5 ur!!! :P )
Sicer na Partisu je že downloadable demo verzija, a kaj ko je uploader dal nemško različico. :P
(še 5 ur!!! :P )
Rippy ::
Na Gamershell je že mirror ampak gre tam 100-150kb/s. Torrent download na isti strani mi trenutno deluje s skoraj 400kb/s sicer je trajalo, da pride na to hitrost.
Rippy ::
Lol na način, ki zaključijo demo...tako se prodaja pubertetnikom. Sicer demo nažalost ni nič special...en sam tease, kot zadnja vrstica dialoga
sash69 ::
Hehe...preigral. :) Kar se tiče bojevanja...zelo, zelo, zelo bolj dinamično kakor je bilo v Origins. Grafika...moj laptop Amillo PI3660 prenese vse čisto lepo na 1680x945 in meduim detail-ih brez zatikanja, da pa ne omenjam da so teksture v ozadju izjemne. Kar se tiče demota - zelo mi je všeč da so main charu dodali voice (pri svojih odločitvah) in paaaaa...da se je vrnila Flemeth (kar smo vsi DA:O fani že nekaj časa vedeli da je nismo "Origins" pokončali :) - i just love the voice of Captain Katheryn Janeway :) - srčno, srčno tudi upam da bom kmalu naltel na Morrigan in da se bo moji druščini tudi pridružila. :) ) o ozadju) izjemna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
Izi ::
srčno, srčno tudi upam da bom kmalu naltel na Morrigan in da se bo moji druščini tudi pridružila. :)
Mislim, da zaman upaš, ker glede Morrigan in njene zgodbe je izšel DLC za Dragon Age: Origins, z naslovom Witch Hunt in s ceno $7.
Po koncu prvega dela je ostalo vprašanje kaj se je zgodilo z Morrigan. Izginila je brez sledu in minilo je celo leto od pokončanja ArchDemona, ko je do Wardenov prišel glas, da se je Morrigan pojavila v Fereldenu, videli so jo v Južni divjini. Naš junak se nato odpravi tja, da preveri, če je res ona in če je, da dokončno razčisti in zaključi zgodbo ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
detroit ::
Can't wait, edni razlog da sm komp kupu:D upam da pride komp prej iz nemčije kot ta igra...fak počasnele
hmm tale trailer od sash69 mi deluje na arkado...
A je kdo opazil kako omembo arcane warriora?
hmm tale trailer od sash69 mi deluje na arkado...
A je kdo opazil kako omembo arcane warriora?
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
ABX ::
Po igranju demota še vedno ostajam mnenja da je mage overpower in rogue archer je useless.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Po igranju demota še vedno ostajam mnenja da je mage overpower in rogue archer je useless.
Pravzaprav Mage samo daje občutek velikanske moči in še to samo če ga gledaš iz vloge Warriorja ali Roguea, v resnici pa je najšibkejši in ga je najtežje igrati.
Mage mora biti močan, ker je edina možnost, da preživi, če ubije vse kar se premika še preden se mu kdorkoli uspe približati, drugače je mrtev po dveh ali treh udarcih.
Če poskušaš solirati igro brez druščine je to mogoče samo z Warriorjem ali Rogueom. Mage umira kot za stavo že na najlažji stopnji in je potemtakem najbolj šibek od vseh.
Warrior je nekaj srednjega, ker je sicer tank, ki se ga težko pokonča, ampak dela pa najmanj škode od vseh treh razredov.
Najmočnejši razred v igri je vedno bil in bo Rogue z enim orožjem v vsaki roki. Udarja zelo hitro, in dokaj močno, pa še skoraj nemogoče ga je zadeti, ker se uspešno izmakne tako rekoč vsem udarcem. To je tudi najboljša izbira za glavnega heroja.
Rogue Archer pa je res bolj slaba izbira, vsaj v prvem delu je bil precej šibek, v drugem delu so precej delali ravno na uporabi loka, čeprav mislim, da je pravi Rogue samo tisti z dvema nožema.
Torej čarovnik je močan samo skupaj z dobro druščino, ki bo uspela preprečiti, da kdorkoli pride do njega, drugače je takoj konec z njim. Warriorji in Rogueji imajo lažni občutek Mageove moči, ker jim le ta pobere pol življenja v tistih nekaj metrih ko se poskušajo prebiti do njega, pozabijo pa, da potem samo zamahnejo 2 ali 3-krat in je Mage mrtev.
Na začetku boja je vedno treba ustaviti boj in pregledati bojno polje za morebitnimi sovražnikovimi čarovniki. To so primarne tarče, ki jih je treba pospraviti v prvih nekaj sekundah, drugače bo bolj izgubljen, vsaj tako je bilo v prvem delu, verjetno v drugem ne bo bistveno drugače.
Čarovnik je torej najmočnejši, hkrati pa najšibkejši in ga je najtežje igrati. Brez dobre podpore bojevnikov ni vreden nič.
Medtem ko se Mage in Warrior vedno dopolnjujeta in en brez drugega težko shajata je Rugue samozadosten. Res pa ga je precej težko dobro zgraditi, saj ga lahko z napačno razporeditvijo izkustvenih točk mimogrede pokvarimo.
Sicer ne vem koliko jim je v drugem delu uspelo izboljšati lokostrelstvo, ampak moj nasvet je, da lok povsem zanemarite in izkušnje porabite v bolj pomembnih Rogueovih veščinah.
Marsikdo pozabi, da je zaradi velike hitrosti mahanja z nožem le to najmočnejše orožje v igri, močnejše od največjih dvoročnih mečev. In da je Rogue dejansko daleč najboljši bojevnik, če znamo uporabljati njegove veščine, se hitro in skrivno premikati po celem bojišču, od zadaj napadati sovražnike in vmes pod noge sovražnikov postavljati pasti. Celo v direktnem boju se dobro obnese, ker ga v povprečju zadane komaj vsak peti udarec vse ostalo sovražniki zgrešijo, medtem ko vsak Rogueov udarec zadane in to kar nekajkrat na sekundo in je prava mesoreznica, če ga opremimo z dvema dobrima nožema.
ABX ::
Kot prvo govorimo vedno o ekipi, če kaj napade tvojega čarovnika delaš nekaj močno narobe.
Za dvojko ne vem, vendar v Origin je imel mage močen CC če je bilo potrebno. In prav možnost 1 shot-a (mana burst) nasprotnega čarovnika, ter heal je bilo tisto kar je naredilo čarovnika must have v ekipi, oz. še rajši kar dva.
In po igranje demota dvojke, ostajam istega mnenja. Najboljša ekipa je tank, rogue in 2x mage.
Za dvojko ne vem, vendar v Origin je imel mage močen CC če je bilo potrebno. In prav možnost 1 shot-a (mana burst) nasprotnega čarovnika, ter heal je bilo tisto kar je naredilo čarovnika must have v ekipi, oz. še rajši kar dva.
In po igranje demota dvojke, ostajam istega mnenja. Najboljša ekipa je tank, rogue in 2x mage.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Najboljša ekipa je tank, rogue in 2x mage.
To se popolnoma strinjam.
Vprašanje katerega sem jaz obdeloval je bilo katerega izbrati za vodilnega karakterja in čarovnik ni dober za to vlogo. Čarovnik ima v Dragon Age podporno vlogo. Je nujen v druščini, ampak samo za pomoč iz ozadja.
Podobno je z Warriorjem, ki sicer težko umre ampak če v boju Mage umre potem je bolje boj začeti od začetka, ker z enim udarcem na 5 sekund se boja ne da dobiti na težjih stopnjah. Warrior ima tudi podporno vlogo kot tank in je v druščini zato, da so sovražniki lepo zbrani na enak mestu okoli Warriorja.
Za glavnega heroja je najboljši in najmočnejši Rogue. Medtem ko Mage in Warrior opravljata svojo vedno enako nalogo, Warrior zadržuje sovražnike na enem mestu, prvi Mage dela večino škode, drugi Mage medtem zdravi Warrirorja in razdeljuje buffe druščini, je Rogue tisti, ki taktizira in skače tja kjer ga najbolj potrebujejo.
Umetna pamet je več kot dovolj za upravljanje Warriorja in obeh Magov. Rogue pa potrebuje človeško upravljanje, ko mora oceniti vrstni red odstranjevanja sovražnikov in se pred začetkom boja lahko že priplazi za hrbet prvemu sovražnemu Magu in mu za otvoritev prereže vrat. Potem pa skozi boj ocenjuje kateremu je najbolj pametno pomagati, večinoma mora odstranjevati tiste najpametnejše sovrage, ki ugotovijo, da bi bilo najbolj pametno pokončati naša čarovnika v ozadju.
Solo igranje brez druščine pa sem omenil kot zanimivost. Vedno se najdejo ljudje, ki iščejo dodatne izzive in mnogi so poskusili igrati vlogo neusmiljenega in arogantnega heroja, ki zavrne vsako pomoč in sam skuša po svoje rešiti svet. Čarovnik v tej vlogi žalostno propade, tudi Warrior se ne obnese ravno uspešno. Medtem ko Rogue brez problema opravi s celotno kampanijo in reši deželo povsem sam.
Odpira skrinje, je najboljši govorec, ki vsakega prepriča v karkoli, odstranjuje, izdeluje in postavlja pasti, celo med bojem v pavzi lahko vsakemu sovražniku pod noge postavi past, ki ga na mestu ubije, sredi boja lahko neviden izgine, od zadaj nič hudega slutečega sovražnika odstrani hitreje kot katerikoli čarovnik in spet izgine pred očmi sovražnikov, denarja mu nikoli ne manjka, še okrade lahko vsakega, ... Vsaj v prvem delu je bilo tako, če bo enako spreten tudi v drugem delu pa ne vem. vsaj rekli so, da sta v drugem delu Warrior in Rogue celo močnejša kot v prvem delu. Ker so se mnogi pritoževali, da je Warrior prešibek in ga en sam čarovnik iz ozadja mimogrede pobije. Zato so izdelovalci v drugem delu postili čarovnika enako močnega kot v prvem delu, Warrior in Rogue pa sta sedaj še močnejša kot v prvem delu.
Hočem povedati, da če znaš igrati vlogo vsakega razreda pravilno, potem je čarovnik najšibkejši v igri in tudi najbolj potraten saj brez velikih količin dragih mana napitkov ni uporaben niti za podporo. Bojevnik je nekaj srednjega, lopov pa je rojen za heroja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
Za solo class je še malce prezgodaj. Ponavadi končaš igro preden začneš razmišljat v to smer, ker ti morajo biti jasni vsi plusi in minusi klas.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
detroit ::
a vidva upoštevata arcane warriorja kot maga? Ker ta mix je bil daleč pred vsem ostalimi liki pri men. Višji dmg boljša obramba in še casting
Skero
ABX ::
Ne, v ekipi ni imel vloge. Kot DPS ga je rogue prehitel z lahkoto. Obramba pa je irelevantna, ker za to imaš tanka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
V prvem delu je bil Arcane Warrior takorekoč nujna izbira za Maga. Ni dodal samo nekaj dodatnih skillov kot ostale specializacije, ampak je Maga dejansko spremenil v pravega Warriorja z možnostjo čaranja.
Če sem prav obveščen ga v drugem delu ne bo več
Tole velja za drugi del:
Se pravi so ohranili dve specializaciji ob 7. in 14. levelu, ampak sedaj bo čarovnik izbiral samo med tremi specializacijami: Spirit Healer, Blood Magic in Force Mage.
Kaj hudiča je Force Mage? Jedi vitez iz vojne zvezd z uporabo sile
Odstranili so Shapeshifterja, ki je bil precej neuporaben in Arcane Warriorja, za katerega se vsi strinjajo, da je bil mnogo premočan in je dejansko spremenil cel klass.
Če sem prav obveščen ga v drugem delu ne bo več
Tole velja za drugi del:
When you start the game you have access to six trees of abilities, and then later on you get a specialization point at 7, and one at 14, that lets you unlock higher level specialties. For a mage it's spirit healer, blood magic, and force mage.
Se pravi so ohranili dve specializaciji ob 7. in 14. levelu, ampak sedaj bo čarovnik izbiral samo med tremi specializacijami: Spirit Healer, Blood Magic in Force Mage.
Kaj hudiča je Force Mage? Jedi vitez iz vojne zvezd z uporabo sile
Odstranili so Shapeshifterja, ki je bil precej neuporaben in Arcane Warriorja, za katerega se vsi strinjajo, da je bil mnogo premočan in je dejansko spremenil cel klass.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
Jaz sem raje uporabljal buffe za mojega rogue-a. 2x Haste in rogue je pojedel vse v sekundi.
Se pa bojim da zaradi konzolašev bo težavna stopnja spet odurno nizka.
Se pa bojim da zaradi konzolašev bo težavna stopnja spet odurno nizka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
sash69 ::
Rogue Archer pa je res bolj slaba izbira, vsaj v prvem delu je bil precej šibek, v drugem delu so precej delali ravno na uporabi loka, čeprav mislim, da je pravi Rogue samo tisti z dvema nožema.
Hmm...to se meni sploh ne zdi res. Na najtežji težavnosti sem z Archerjem igro obrnil kot keks. (Alistair - tank, Wynne - healer, Morrigan - entropy/primal) Res..sprehod je bil. Tudi Flemeth sem šel ubiti zelo zgodaj, medtem ko sem tistega zmaja predno greš po Urn of Sacred Ashes tudi ubil v prvo in brez težav. Dočim ko sem zagnal dodatek, respeccal (seveda, znova v archerja - dejansko popravil nekaj napakic ki sem jih naredil v originalu) je Archer postal smešno overpowered (seveda, zopet na najtežji stopnji) in mi igranje ni bilo več zanimivo.
V glavnem..tudi v originalu se mi Archer sploh ni zdel slab, kvečjemu eden izmed boljših.
ABX ::
Ja no, če veš kaj delaš je bila igra itak prelahka.
In samo kak DPS meter bi lahko podal realno sliko.
In samo kak DPS meter bi lahko podal realno sliko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Sem malo pobrskal po Wikiju in tole so specializacije za Dragon Age 2:
Warrior: Berserker, Reaver, Templar
Rogue: Assassin, Duelist, Shadow
Mage: Blood Mage, Force Mage, Spirit Healer
Kaj dela Force Mage? Specializira se za uporabo Telekineze in uporabo svojih misli kot orožja.
Za primerjavo specializacije iz prvega dela:
Warrior: Berserker, Reaver, Templar, Champion, Spirit Warrior (Awakening), Guardian (Awakening)
Rogue: Assassin, Duelist, Ranger, Bard, Shadow (Awakening), Legionnaire Scout (Awakening)
Mage: Blood Mage, Spirit Healer, Arcane Warrior, Shapeshifter, Battlemage (Awakening), Keeper (Awakening)
Warrior: Berserker, Reaver, Templar
Rogue: Assassin, Duelist, Shadow
Mage: Blood Mage, Force Mage, Spirit Healer
Kaj dela Force Mage? Specializira se za uporabo Telekineze in uporabo svojih misli kot orožja.
Za primerjavo specializacije iz prvega dela:
Warrior: Berserker, Reaver, Templar, Champion, Spirit Warrior (Awakening), Guardian (Awakening)
Rogue: Assassin, Duelist, Ranger, Bard, Shadow (Awakening), Legionnaire Scout (Awakening)
Mage: Blood Mage, Spirit Healer, Arcane Warrior, Shapeshifter, Battlemage (Awakening), Keeper (Awakening)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Takole so uravnotežili razrede v Dragon Age 2:
Pomembno je verjetno tudi, da je bilo v Origins možnih 25 levelov, v Awakening 35 levelov, v drugem delo pa bo možnih že 50 levelov.
Warrior Rogue Mage Strength 13 11 11 Dexterity 11 13 11 Willpower 12 12 12 Magic 11 11 13 Cunning 11 12 12 Constitution 12 11 11 Health 160 130 105 Stamina 110 135 160 (Mana) Base attack 64 64 0 Base defense 36 57 0
Pomembno je verjetno tudi, da je bilo v Origins možnih 25 levelov, v Awakening 35 levelov, v drugem delo pa bo možnih že 50 levelov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
detroit ::
Jst sm imel vse cap pa sm imel kar težave:D
p.s. govorim cap opremo in skillse in attribute in oh in sploh
p.s. govorim cap opremo in skillse in attribute in oh in sploh
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
sash69 ::
ABX ::
Ah sem čisto pozabil, Overpowered Rogue Ranger je lahko potegnil ven še tri kreature če si se potrudil in si soliral igro.
Škoda edino da nisi mogel shranit "tactic" za summoned živali.
Škoda edino da nisi mogel shranit "tactic" za summoned živali.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: Origins (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7314 (955) | oo7 |
» | Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 112751 (38677) | yoco |
» | The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 93905 (63121) | yoco |
» | InquisitorOddelek: Igre | 7711 (7095) | Alamar |
» | Dungeon Siege IIIOddelek: Igre | 2170 (1842) | guest #44 |