» »

Mass effect in moderne streljačine

guest #44 ::

Ne igram igrce prav pogosto. Sem si zrihtal Mass Effect 1, da malo provamo kako delujejo tej third person shooterji.

Kako sranje od sistema! Tako nefluidno igranje, "zahakljanje" za coverje, idiotsko premikanje in vsesplošno bedna implementacija. Keri bedak v igračarski industriji se je spomnil te neumnosti?!

Fuj! Še dobro, da vsaj crysis ni šel to pot.

pingo76 ::

Meni je bila všeč, pravtako nadaljevanje. Štorija je ok, igralnost pa ne povsem napačna. Vsak ima svoje veselje.

XsenO ::

Ehmmm mass effect je RPG s FPS elementi...
1 + 1 = 1

BALAST ::

ME 1 mi je bila grozna, ME2 malce boljša. Še vedno pa mi je Dragon Age: Origin še najboljša od Bioware.
Se pa strinjam da konzolaši pa imajo radi take RPG, kjer ti ni treba znat toliko natančno ciljat, zgodba te pa dokaj razvedri pri ME2, medtem ko pri ME1 je še čisto suhoparna.

lookman ::

Mass Effect definitivno ni 3rd person shooter, nehi trollat.

def966 ::

lookman je izjavil:

Mass Effect definitivno ni 3rd person shooter, nehi trollat.


v 80% je 0.o U shoot things from a 3rd person perspective?
ME3 pa ce bodo se bolj poenostavili spil, cisto 3rd persion shooter s skoraj nic rpg elementov.

detroit ::

hmm če smo že pri tem @balast je bg1-2 svetlobna leta pred da, pa sm si slednjega celo z vsemi dodatki privoščil. Sicer pa je vse v očeh opazovalca, ampak avto te teme deluje kot nekdo, ki ne ve kaj opisuje:)
Skero

def966 ::

detroit je izjavil:

hmm če smo že pri tem @balast je bg1-2 svetlobna leta pred da, pa sm si slednjega celo z vsemi dodatki privoščil. Sicer pa je vse v očeh opazovalca, ampak avto te teme deluje kot nekdo, ki ne ve kaj opisuje:)


Nisi pozabil kotor?

detroit ::

o tudi:)
Skero

Tomozuki ::

Meni sta bila oba dela vrhunska. Mogoče celo najboljša igra nasploh, čeprav imam raje FPS-e. ME 1 od začetka res deluje malo suhoparno, ampak ko zaštekaš štorijo pa ne moreš nehat.

Izi ::

LOL, tale post je zelo dober kandidat za najbolj neumen post na Slo Techu.
Legendarno igro Mass Effect 1, gre nekdo primerjati s podnom od podna Crysis, ki ni bil nikoli nič drugega kot samo demo za prikaz grafične zmogljivosti, kot igra pa je bil popolna nula.
V celi seriji Mass Effect je streljanje v drugotnem planu, v ospredju je zgodba. Sekvence streljanja so bolj kot ne "nujno zlo", ki ga je treba opraviti, da dočakamo težko pričakovano nadaljevanje zgodbe, zato je pri vseh teh igrah iz "novega" žanra Streljačin z RPG elementi vedno težavnostna stopnja, kjer sovražnike smo pogledaš, pa se že mrtvi zgrudijo, mi pa lahko nemoteno spremljamo zgodbo.

Kakorkoli že Mass Effect 1 je bil prvi znanilec zlivanja dveh do tedaj različnih žanrov v enega.
In kot sedaj kaže trend prihajajočih iger, so časi pravih streljačin in pravih RPG iger za vedno minili, vse skupaj se je zlilo v en nov žanr in sicer Streljačina z obveznimi RPG elementi.
Celo ID-jev Rage za katerega smo pričakovali, da bo en zadnjih "pravih" streljačin bo vseboval močne RPG elemente. Po drugi strani pa bo Skyrim, za katerega smo vsi mislili, da bo en zadnjih "pravih" RPG iger vseboval močne elemente iz strelskih iger.

Kot kaže trg ni več naklonjen popolnenu brezmožganskemu nažiganju in za vse ki hočejo po napornem šihtu dati možgane na pašo ostanejo samo še stare igre v novi preobleki, kot na primer Serious Sam HD in Crysis 2. Pri vseh novih igrah pa kot kaže ne bo šlo več brez zbiranja denarja in nadgrajevanja vsaj orožij, če že ne tudi našega junaka.

LordTado ::

Vedno bojo se igre delale po potrebah in pričakovanjih družbe in zaenkrat je še to fps shooting...

Men osebno 3d person manj leži ker maš vedno občutek da z neko palco ali ne vem čim usmerjaš lik, ker je pogled pač za njim.
-------------------------------------------------------------------------------
NAVIJ MAŠINO , PORIHTAJ SISTEM :))
-------------------------------------------------------------------------------

Pebkac ::

Res je, Mass Effect kot streljačina ni nič posebnega. Level design je polomija, cel čas hodiš po vnaprej začrtani poti, kjer je na vsakih 20m zelo prikladno postavljena neka škatla ali zid za kritje. Mi je pa bil všeč sistem biotskih in engineering moči in kako lahko kontroliraš ekipo, v težkih bojih ti je to kar lepo pomagalo. Ravno zdaj igram ME2, in vidim da so v njem definitivno poneumili gameplay. Mape so še bolj linearne, moči in skilli so komajda še uporabni, skratka bedno nažiganje krogel v sovražnike dokler vsi ne pocrkajo.
Po drugi strani sta mi pa oba dela zelo všeč s strani zgodbe, zanimivega sveta in zabavnih pogovorov.

Lakotnik29 ::

Res je, Call of duty kot dirkačina ni nič posebnega. Level design je polomija, ker se ne da normalno prehitevat in ves čas streljajo nate.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Pri mass effectu so kul dialogi in cut-scenes..pa odločitve ki vplivajo, nadaljevanje igranja z istim karakterjem je tudi kul. Za nekaj malenkosti so se res res potrudli, ostalo je pa poden več al manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

r0ker ::

Mislim, da se vsi strinjamo, da je ideja ME zelo dobra, ampak bi se jo dalo bolje izpeljati.

Ampak, pozor! Namesto Mass Effect vstavi katerokoli drugo ime in bo vedno veljalo. Totalno butasto se je kregat ali je neka igra boljša od druge. Lahko rečemo kaj igra ima ali nima, kaj so pri drugem delu spremenili ipd ČE JE PA BOLJŠA ALI NE, PA JE GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOZNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NEUMNO TRDITI!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0ker ()

Izi ::

Se strinjam z r0kerjem. Jaz igre ocenjujem samo po občutku, ki ti ostane kakšen teden kasneje, ko si igro KONČAL. Poudarek je na besedi končal, ker drugače o igri ne moreš soditi.
Kljub občasnemu preklinjanju pri Mass Effect 1 in 2 sem obe igri z užitkom končal in še vedno se z lepim občutkom spomnim celotne igre in seveda nestrpno čakam na 3. del.
Crysis 1 sem tudi končal in če se še tako trudim nimam pojma o čem se je šlo, razen, da so bili neki vesoljci zraven. Spomnim se samo lepe grafike, ki pa je bila tudi glavni vzrok, da se mi je vse skupaj precej zatikalo. Spomnim se samo še dejstva, da sem se kar nekajkrat med igranjem precej dolgočasil. Vse ostalo sem že davno pozabil in 2. dela nisem niti pričakoval, niti kupil, niti nimam nobene želje, da bi ga kdajkoli probal.

Šele čez nekaj let torej lahko oceniš in narediš realno primerjavo kvalitete iger, pa še to samo za tiste, ki si jih končal.
So igre, ki jih ne bomo nikoli pozabili in Mass Effect je ena izmed njih. Tudi za Deus Ex lahko rečem, da se je z najnovejšim delom ponovno zapisal v zgodovino.
Na Crysis pa bi že davno vsi pozabili, če ga ne bi kar nekaj let uporabljali za testiranje zmogljivosti računalnika.

subby ::

igra, ki ima zgodbo na nivoju star warsa in vi jo ocenjujete po ne preveč zgrešenem gameplayu... SRAMOTA
sploh škoda besed za tako absurdno temo
I don't need to get a life. I'm a gamer, i have lots of lives.

sash69 ::

Pebkac je izjavil:

Level design je polomija, cel čas hodiš po vnaprej začrtani poti, kjer je na vsakih 20m zelo prikladno postavljena neka škatla ali zid za kritje.


A bejž no...redke so še danes tiste igre, v katerih imaš še vsaj nekaj svobode da počneš oz. greš kamorkoli želiš, takrat ko ti želiš - pa naj bo to katerikoli žanr: RPG, FPS, mešanica obojega... Vse novejše igre so skriptirane ravno zato, ker se ljudem ne da več razmišljat kam je potrebno iti, kaj so kje pozabili itd. Zame glavnega krivca, da se takšne igre delajo, pa v tej temi ne bom omenjal in razglabljal.

V glavnem, Mass Effect je meni ena izmed najljubših/najboljših sag in tudi sam komaj čakam izzid 3. dela čeprav bo ta verjetno še bolj poenostavljen, kakor je bil drugi. Pa čeprav nisem pristaš takšnih skriptiranih iger, pa me je pri ME najbolj pritegnila ravno res izjemna zgodba in okolje v katero je zgodba postavljena. Prvi je bil res super kar se RPG dela igre tiče, pri bojevanju bi pa namesto pregrevanja orožja dodal clipe, tako kot je to urejeno v ME2.

Berserker ::

Mah kdo pa hoče se eno službo popoldne ? Igre so dandanes cist cool, le prevec poudarka je na mp in premalo na sp. Raje igram dolgo skriptano igro z dobro zgodbo kot nek rpg, pri katerem bi iskal par dni en predmet da bi nadaljeval dolgocasno zgodbo. Imam pa raje third person shooter, saj se mi zdi da je gibanje lika bolj naravno, kot pa v fps, kjer se gibljes kot robot z puško v roki.

guest #44 ::

Pa mene je najbolj odvrnilo gibanje. Tako zatikajoče. Ko hočem streljat izza vogala mi se lik prilima na "cover" ravno ko najmanj bi smel.
Učinek firefightov je porazen...približno tak filling kot da morem kosit travo pred hišo...tedious!

Edina dobra stvar third persona je da lahko gledaš babi v rit vs čas.

Rpg elementi so smešni...in od talentov uporabljam zlo malo, pa še vedno grem izi skozi.

Je pa zgodba in atmosfera res zanimiva ja. Všeč mi je tudi golota v igri.

Crysis mi je všeč, ker je res dobra streljačina. Mogoče zgodba ni nevemkaj je pa streljanje zlo dobro.
Pri mass effect je streljanje res samo nujno zlo, ki nudi malo nič užitka.

lopov ::

Tko ME1 kot ME2 sta mi s stališča *zgodbe* super. Gameplay mi je v enki boljši, določene zadeve v ME2 se mi zdijo kar malo "nasilno" vstavljene. DX:HR še nisem preskusil ker kolebam -- najprej odigrati original ali naslednika. Časa tko nimam nič, zaloga iger se pa samo kopiči :S

Crysis sem preigral, tolk se spomnim :)

IMO je najbolj butasta (nova) igra Bulletstorm -- vse servirano na pladnju ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lopov ()

Berserker ::

guest #44 je izjavil:

Pa mene je najbolj odvrnilo gibanje. Tako zatikajoče. Ko hočem streljat izza vogala mi se lik prilima na "cover" ravno ko najmanj bi smel.
Učinek firefightov je porazen...približno tak filling kot da morem kosit travo pred hišo...tedious!

Edina dobra stvar third persona je da lahko gledaš babi v rit vs čas.

Rpg elementi so smešni...in od talentov uporabljam zlo malo, pa še vedno grem izi skozi.

Je pa zgodba in atmosfera res zanimiva ja. Všeč mi je tudi golota v igri.

Crysis mi je všeč, ker je res dobra streljačina. Mogoče zgodba ni nevemkaj je pa streljanje zlo dobro.
Pri mass effect je streljanje res samo nujno zlo, ki nudi malo nič užitka.





Žal si za analiziranje uporabil napačno igro. ME 1,2 nista ravno biser TPS zvrsti. V določenih igrah je tretje osebni in drugoosebni pogled sestavni del igralnega dela, kot govorica telesa ali primerjava z okolico. Glede cover sistema, ta je nasatal že v starem Metal gear solid leta 1998, popularen in značilen pa je nastal šele z Gears of war in GRAW v letu 2007, od takrat ga v kopirajo v vsemogoče streljačine, da je postal v nekaterih igrah prav odvečen. Čeprav zadeva reši vizualni pogled iz zaklona in te reši držanja več tipk. Zelo ogabno mi je pa nagibanje v fps-jih , sploh v mp ko delujejo vsi liki od igralcev kot lutke ali roboti (recimo da bo BF3 to popravil).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Deus Ex: Human Revolution (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
61734267 (5733) Bor H
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
946501 (1773) kratos
»

Mass Effect 3 (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
67637436 (10273) [D]emon
»

Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25214012 (247) lopov
»

Alone in the Dark: SecuROM spet na pohodu

Oddelek: Novice / Igre
142995 (2075) R33D3M33R

Več podobnih tem