Forum » Znanost in tehnologija » Poraba avtomobila.
Poraba avtomobila.
šernk ::
Izhodna moč motorja v prostem teku pri konstantnem dovodu goriva = 0kW
ni res...motor mora poganjati vso čudo v avtu, ne le pogonska kolesa (klima, alternator,...), vse to zahteva določeno moč za pogon, ta moč pa pride le iz izhodne gredi motorja, torej izhodna moč motorja ne more biti enaka nič, ker potem se vse skup ustavi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Pyr0Beast ::
ni res...motor mora poganjati vso čudo v avtu, ne le pogonska kolesa (klima, alternator,...), vse to zahteva določeno moč za pogon, ta moč pa pride le iz izhodne gredi motorja, torej izhodna moč motorja ne more biti enaka nič, ker potem se vse skup ustavi.
Ne da se mi razlagati;
Seveda da ima motor neko moč samo ta moč je zate nična če ne poganja avtomobila (ni v prenosu).
Bolje bi bilo, če bi rekel da je to uporabna moč.
Pa kakorkoli obrneš. Če ga ne obremeniš zate nima moči ker gre vsa ta moč v izgube in ostale porabnike.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jRk0 ::
eno je na gredi, eno pa na pogonskih kolesih pac, dokler ne preneses moci na kolesa pac za tebe ni pomembna =)
You fuck up once, you loose two teeth.
šernk ::
hmmm...če mi proizvaja elektriko za prezračevanje je še kako pomembna zame, saj vem to je iskanje igle v senu, vendar najprej ste hoteli povedati da motor ima 0 moči, sedaj da ima motor 0 uporabne moči, kaj sledi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Pyr0Beast ::
Sledi kar je potrebno da nasprotna stran razume kaj hočemo povedati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gruntfürmich ::
Ne da se mi razlagati;
Seveda da ima motor neko moč samo ta moč je zate nična če ne poganja avtomobila (ni v prenosu).
Bolje bi bilo, če bi rekel da je to uporabna moč.
Pa kakorkoli obrneš. Če ga ne obremeniš zate nima moči ker gre vsa ta moč v izgube in ostale porabnike.
ojoj. kako ti težiš. delaš se izredno pametnega čeprav nisi. in obračaš in težiš s takšnimi podrobnostmi, ki so zares banalne.
debilno skratka.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Pyr0Beast ::
Ne zahtevam da me moraš brati, zlahka me lahko ignoriraš.
Če ti moje razlage niso všeč, move on.
Če ti moje razlage niso všeč, move on.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
mkonci ::
Evo, če hočeš kej na benzu pršparat... potem se vozi samo na dolge razdalje (nekaj 100km)pa še to ne več kot 120km/h.
Sem šel pred dvema tednoma v Aschach (Avstrija), ker imam zelo slabe prve gume (ni več profila) in je močno lilo nisem peljal več kot 120km/h gor in nazaj. No tako sem na koncu imel porabo 5,9l/100km, kar je moj absolutni rekord!!! Za primerjavo povprečna poraba mojega avta na 100km po prevoženih 72.000km je 8,15l/100km.
Avot: Fiat Bravo, 150KM, 110kW
Sem šel pred dvema tednoma v Aschach (Avstrija), ker imam zelo slabe prve gume (ni več profila) in je močno lilo nisem peljal več kot 120km/h gor in nazaj. No tako sem na koncu imel porabo 5,9l/100km, kar je moj absolutni rekord!!! Za primerjavo povprečna poraba mojega avta na 100km po prevoženih 72.000km je 8,15l/100km.
Avot: Fiat Bravo, 150KM, 110kW
Aston_11 ::
8,15
Ne me guncat, ne samo da veš PORABO na prvo decimalko natančno, ti si eden tistih, ki to vedo na 2 decimalko natančno!! RESPEKT!!
Se tudi tu tanka, ko je tank prazen ali je drugače poraba TAKO VISOKA, da zmanjka za gume?
Ne me guncat, ne samo da veš PORABO na prvo decimalko natančno, ti si eden tistih, ki to vedo na 2 decimalko natančno!! RESPEKT!!
Se tudi tu tanka, ko je tank prazen ali je drugače poraba TAKO VISOKA, da zmanjka za gume?
Invictus ::
Meni moja Octavia diesel kuri okoli 6 litrov / 100 km. Vozim večinoma po avtocestah tam nekje 140 - 160km/h po števcu.
Sem poskušal z bolj varčno vožno 110-120 km/h, pa je bilo isto sranje. Pa še prepočasi je šlo.
LP I.
Sem poskušal z bolj varčno vožno 110-120 km/h, pa je bilo isto sranje. Pa še prepočasi je šlo.
LP I.
T-Majo ::
BMW 320d Touring letnik 2002/2003 150konjev, 225/45/R17 pnevmatike, teža 1600kg,
povprečna poraba med 5.3 in 5.7l/100km po potovalnem računalniku. Po občutko je več. Vozim pa mešano, dosti AC, nekaj mestne vožnje, ga pa ne tišim.
EDIT: 5.3l je avtocesta, mestna je 5.7 Se ga da pa takoj spraviti tudi skoraj na 8l/100km, če bi ga vozu kot bencinarja in divjal. Ker avto je sicer dokaj poskočen =)
Nisem pa bral cele teme!
povprečna poraba med 5.3 in 5.7l/100km po potovalnem računalniku. Po občutko je več. Vozim pa mešano, dosti AC, nekaj mestne vožnje, ga pa ne tišim.
EDIT: 5.3l je avtocesta, mestna je 5.7 Se ga da pa takoj spraviti tudi skoraj na 8l/100km, če bi ga vozu kot bencinarja in divjal. Ker avto je sicer dokaj poskočen =)
Nisem pa bral cele teme!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
WarpedGone ::
Podatek o povprečni podatki je irrelevanten, če ni poznana vsaj tipična relacija. Podatek na dve decimalki natančno je v takem primeru direktna laž. Vsak avto ima lahko za 50% različno povprečno porabo v odvisnosti tipične ceste.
Isti avto lahko v povprečju kuri 5,19 ali 7,29.
Isti avto lahko v povprečju kuri 5,19 ali 7,29.
Zbogom in hvala za vse ribe
gruntfürmich ::
WarpedGone je izjavil:
Podatek o povprečni podatki je irrelevanten, če ni poznana vsaj tipična relacija. Podatek na dve decimalki natančno je v takem primeru direktna laž. Vsak avto ima lahko za 50% različno povprečno porabo v odvisnosti tipične ceste.
Isti avto lahko v povprečju kuri 5,19 ali 7,29.
ampak vseeno je lepo videt, če si z polnim tankom prišel 1000km daleč in ne samo 800. da pa je odvisno od relacije & težine noge pa že ptički čivkajo.
vseeno pa sem vesel, da se nisem veliko vozil po rovtah in sem spravil porabo pod 5L/100km... ker potem vem, da je to možno!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Steinkauz ::
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
Povprečna poraba avtomobila: 5,88 l/100km
Golf 1.9 TDI 90KM
Povprečna pot, regionalne ceste 25km, avtocesta 35km, potem pa še 40 minut razvažam folk po ljubljani. Okol 15km
WarpedOne povprečno porabo se gleda na veliko število kilometrov, tko da ne vem kaj bluziš.
Več kot imaš kilometrov zapisanih skupaj s porabo, bolje lahko oceniš povprečno porabo. In mende je vsakemu jasno, da bo več pokuril v mestu kot na avtocesti
Povprečna poraba avtomobila: 5,88 l/100km
Golf 1.9 TDI 90KM
Povprečna pot, regionalne ceste 25km, avtocesta 35km, potem pa še 40 minut razvažam folk po ljubljani. Okol 15km
WarpedOne povprečno porabo se gleda na veliko število kilometrov, tko da ne vem kaj bluziš.
Več kot imaš kilometrov zapisanih skupaj s porabo, bolje lahko oceniš povprečno porabo. In mende je vsakemu jasno, da bo več pokuril v mestu kot na avtocesti
WarpedGone ::
Moja povprečna poraba na cca 180.000 km z 120 KM 1.9 dCi Laguno letnik 2003 je bila 4.85 l/100 km.
Ti to kaj pomaga? Je 180.000 km dost velik da številka postane primerljiva s tvojo?
Itak da ne, ker sami km ne morejo izničit vso različnost cest in eni sami "povprečni" številki dat polno primerljivost.
Ti to kaj pomaga? Je 180.000 km dost velik da številka postane primerljiva s tvojo?
Itak da ne, ker sami km ne morejo izničit vso različnost cest in eni sami "povprečni" številki dat polno primerljivost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Lenc ::
Moja Kia Ceed, 1.6 Crdi,115km,letnik 2008 imam porabo do 4,0-4,5l. Vozim pa po omejitvah,avtocesta pa okoli 100 na tempomat.
Zheegec ::
Waw, kje si pa to temo našel
Jaz imam pa porabe 5 big mac menujev na dan :) Beat that! Včeraj mi je pa z mojim avtom končno uspelo priti do 10l porabe...
Jaz imam pa porabe 5 big mac menujev na dan :) Beat that! Včeraj mi je pa z mojim avtom končno uspelo priti do 10l porabe...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Yohan del Sud ::
Če dam še svojih pet centov ...
Mene je v zgodnjih devedesetih inštruktor učil, da ena ura = en liter, za stoječ avto in delujoč motor v leru. Sem mu verjel na bedsedo in najbrž to še danes za nek običajen tip avta drži.
Po drugi strani, sem šel delat eksperiment v tej smeri s svojim zdaj že RIP polotom 1.4 (bencin) brez vsake opreme. Vsakoletno sem se spustil v Dalmacijo, po raznih poteh in sem vedno "jadral". Tehnika, ki deluje na mehanskih avtomobilih (če si dosleden), elektronski imajo s to tehniko baje probleme. Mešan cikel s tem avtom je bil vedno blizu osem (ali poleti bližji sedem), ampak na tej relaciji je bil okrog 5.5 s to tehniko. Ne gre pa za nič drugega, kot da na daljših, ravnejših in spuščajočih odsekih pohodiš sklopko / daš v ler. Bodo eni rekli, da obremenjuje to sklopko, najbrž res, ampak meni je vseeno vse drugo prej crknilo, kot to.
Zej v dobi računalniških avtomobilov domnevam, da vse to lahko naštelaš ...
Mene je v zgodnjih devedesetih inštruktor učil, da ena ura = en liter, za stoječ avto in delujoč motor v leru. Sem mu verjel na bedsedo in najbrž to še danes za nek običajen tip avta drži.
Po drugi strani, sem šel delat eksperiment v tej smeri s svojim zdaj že RIP polotom 1.4 (bencin) brez vsake opreme. Vsakoletno sem se spustil v Dalmacijo, po raznih poteh in sem vedno "jadral". Tehnika, ki deluje na mehanskih avtomobilih (če si dosleden), elektronski imajo s to tehniko baje probleme. Mešan cikel s tem avtom je bil vedno blizu osem (ali poleti bližji sedem), ampak na tej relaciji je bil okrog 5.5 s to tehniko. Ne gre pa za nič drugega, kot da na daljših, ravnejših in spuščajočih odsekih pohodiš sklopko / daš v ler. Bodo eni rekli, da obremenjuje to sklopko, najbrž res, ampak meni je vseeno vse drugo prej crknilo, kot to.
Zej v dobi računalniških avtomobilov domnevam, da vse to lahko naštelaš ...
www.strancar.com
Zheegec ::
Sedaj ima avto v prestavi bistveno nižjo porabo, kot v leru, seveda če nimaš noge na gasu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
M-XXXX ::
Bodo eni rekli, da obremenjuje to sklopko, najbrž res, ampak meni je vseeno vse drugo prej crknilo, kot to.
Haha, zakaj bi pa to sklopko obremenjevalo :)?
Blinder ::
današnji "elektronski" motorji ko spustiš gas ne vbrizgavajo goriva, medtem ko kakšne stari pa ne tehnično napredni avti so tudi takrat pošiljalli gorivo v motor.
Vožnja v ler po klancih navzdol se splača, sej tudi v tisti online igri polo tdi so tisti z najmanjšimi porabami vozili v ler kjer se je dalo.
Če moraš v leru zavirat je klanec že prestrm za ler, ker v bistvu porabljaš gorivo in zavore.
In če je hitrost prenizka spet se ne splača v ler. Ler se uporablja zato, da se motor manjkrat zavrti, ker za vsakič ko se zavrti porabi nekaj energije, bodisi v obliki goriva ali v obliki zaviranja z motorjem.
Vožnja v ler po klancih navzdol se splača, sej tudi v tisti online igri polo tdi so tisti z najmanjšimi porabami vozili v ler kjer se je dalo.
Če moraš v leru zavirat je klanec že prestrm za ler, ker v bistvu porabljaš gorivo in zavore.
In če je hitrost prenizka spet se ne splača v ler. Ler se uporablja zato, da se motor manjkrat zavrti, ker za vsakič ko se zavrti porabi nekaj energije, bodisi v obliki goriva ali v obliki zaviranja z motorjem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zheegec ::
Emmm?!
Še enkrat - v prestavi pa ne na gasu ima moderni motor porabo = 0. Razen, če je zelo malo obratov sam dodaja gas. Pri zaviranju z motorjem pa motor porabi nekaj energije, samo je ne dobi iz goriva
Še enkrat - v prestavi pa ne na gasu ima moderni motor porabo = 0. Razen, če je zelo malo obratov sam dodaja gas. Pri zaviranju z motorjem pa motor porabi nekaj energije, samo je ne dobi iz goriva
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
To žal ni več vedno res.
Dizl z DPF med regeneracijo brizga gorivo v cilindre tut če stopiš dol z gasa in se spustiš po klancu navzdol. Ma takšen tajmnig da od tega goriva ni nobene moči, samo vročina.
Dizl z DPF med regeneracijo brizga gorivo v cilindre tut če stopiš dol z gasa in se spustiš po klancu navzdol. Ma takšen tajmnig da od tega goriva ni nobene moči, samo vročina.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Okej, to je 10min na vsakih 2k Km nekje...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Meni se dela regeneracija nekje na 2 tanka ali več, en tank je pa vsaj 900Km...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Realist ::
Lahko malce razširime temo? Namreč zanima me, kako bi bilo s kogeneracijo toplote in elektrike? Iz avta potegnem motor, hladilno tekočino speljem skozi zalogovnik, hkrati pa na gred priklopim generator elektrike - npr 10kW in to elektriko oddajam v omrežje ? Seveda kuriš kurilca ..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Realist ()
Blinder ::
Emmm?!
Še enkrat - v prestavi pa ne na gasu ima moderni motor porabo = 0. Razen, če je zelo malo obratov sam dodaja gas. Pri zaviranju z motorjem pa motor porabi nekaj energije, samo je ne dobi iz goriva
če voziš v leru in ima motor takrat naprimer 1000 rpm medtem ko v isti situaciji v prestavi ima 3000 rpm(100 kmh) bo se motor v prestavi 3x toliko obratov naredil kot v leru. Energijo za opravit to število obratov dobi v leru direkt iz goriva, v prestavi pa posredno... iz goriva, ker zavira motor in boš moral občasno pritisnit mal na gas da ostane hitrost približno enaka. Ali pa konstantno držiš malo gas, pride več al manj isto ven.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Pyr0Beast ::
Lahko malce razširime temo? Namreč zanima me, kako bi bilo s kogeneracijo toplote in elektrike? Iz avta potegnem motor, hladilno tekočino speljem skozi zalogovnik, hkrati pa na gred priklopim generator elektrike - npr 10kW in to elektriko oddajam v omrežje ? Seveda kuriš kurilca ..
Možno samo drago.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Lahko malce razširime temo? Namreč zanima me, kako bi bilo s kogeneracijo toplote in elektrike? Iz avta potegnem motor, hladilno tekočino speljem skozi zalogovnik, hkrati pa na gred priklopim generator elektrike - npr 10kW in to elektriko oddajam v omrežje ? Seveda kuriš kurilca ..
V principu je to to (lahk tut skenslaš oddajanje v omrežje). Računica mora zajet celotno življensko dobo takšne zadeve, njen kompletni output in vse stroške. Na drugo stran vage daš pa strošek ogrevanja in elektrike v tem istem obdobbju. Ne upam rečt kaj in kje točno se reč splača. Vem le, da gre pri navadnem generatorju 3/4 energije goriva v obliki toplote skoz auspuh ven, posebej zraven pa kuriš še olje da se greješ.
Čisto praktično je pa največji problem zaenkrat hrup. ICE generatorji se derejo ko jesiharji, to met 24/7 zalaufano v kleti zna pustit sledove na psihi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
tx-z ::
K že o tem govorimo... Kok je nekje tista meja, kjer se splača ugasnt avto kokr pa met pržgan. Recimo da stojiš 3min,5min,10min,... Kje se bl splača ugasnt avto pa ga nanov pržgat med tem k čakaš in pr kok časa je še pametno da ga ne ugašaš...Oz. zakaj bi ugašu avto, pomojm to sam škodo delaš če pržigaš/ugašaš?
tx-z
Pyr0Beast ::
Prec ko se ustavi se energetsko splača.
Stroškovno pa se ga ne splača ugašati :)
Stroškovno pa se ga ne splača ugašati :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
kremenko1 ::
Emmm?!
Še enkrat - v prestavi pa ne na gasu ima moderni motor porabo = 0. Razen, če je zelo malo obratov sam dodaja gas. Pri zaviranju z motorjem pa motor porabi nekaj energije, samo je ne dobi iz goriva
HAHAHA pol pa ključ obrneš pa se odpelješ. Jaz bi se zelo zelo zamislil preden bi spet kako tako neumnost napisal.
Pyr0Beast ::
Pa kaj je z vami folk ? Avto v prestavi porablja kinetično energijo, da vzdržuje tek motorja, zato da ni treba za kaj takega kuriti bencina/dizla, posledično se hitrost zmanjšuje.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
energetik ::
Emmm?!
Še enkrat - v prestavi pa ne na gasu ima moderni motor porabo = 0. Razen, če je zelo malo obratov sam dodaja gas. Pri zaviranju z motorjem pa motor porabi nekaj energije, samo je ne dobi iz goriva
HAHAHA pol pa ključ obrneš pa se odpelješ. Jaz bi se zelo zelo zamislil preden bi spet kako tako neumnost napisal.
Kremenko ne smeši se in preberi kakšno strokovno knjigo. Tako Alien kot Pyro sta povsem pravilno zapisala.
Glede vožnje po klancu dol - obstaja določen naklon klanca kjer se bolj splača vozit v prestavi in zavirat z motorjem in določen naklon, kjer se splača dat v ler.
Npr. spust po AC proti Divači je idealen za v ler, ker se ravno vzdržuje hitrost nekje 110-120km/h. Če v tem primeru daš v prestavo brez gasa, se boš preveč upočasnil, če boš dodal gas boš pokrival le izgube mašine, torej boš porabil več kot v leru (ICE je izredno neučinkovit pri velikih obratih in malo gasa).
Po drugi strani se je idealno spuščati z Rogle v 2./3. prestavi brez gasa (zaviranje z mašino).
V obeh primerih se s spremembo režima ne da doseči nižje porabe.
Spajky ::
Yohan del Sud je izjavil:
...Vsakoletno sem se spustil v Dalmacijo, po raznih poteh in sem vedno "jadral". Tehnika, ki deluje na mehanskih avtomobilih (če si dosleden), .. ampak na tej relaciji je bil okrog 5.5 s to tehniko. Ne gre pa za nič drugega, kot da na daljših, ravnejših in spuščajočih odsekih pohodiš sklopko / daš v ler..Jest pravim, da v ler ni najbolje dajat, saj je takrat tudi pritisk v servotu od bremz bistveno manjši in slabše primejo (zarani nizkih obratov)! Pa avto tudi pod min nekaj benza pije.
Zato sem si jest montiral na mojem Škodilaku še 4.ti varčni pedal levo od sklopke (footswitch). Ko je stisnjen, prekine napajanje el.ventilu za minimum na karburatorju in tega goriva motor ne dobi. Seveda ga pod obrati še res minimalno nekaj uide mimo loput karburatorja pri višjih obratih zaradi podtlaka pri drugi šobi, ampak v bistvu motor stiska samo zrak v cilindrih v primeru "jadranja" navzdol ali pri zmanjševanju hitrosti pred križiščem ter tako vse (motor) deluje tudi kot nekaka dodatna blaga pnevmatska bremza, pa tudi pritiska v karterju-podtlak za servo, je zadosti, ker motor v bistvu dela vse ...
Poleg tega pa z malce več gasa in obratov tudi med vožnjo držim nogo na onem pedalu in tako ima motor malce revnejšo (lean) mešanico zrak/benz in malce manj porabim. Krožna vožnja KP - GO in nazaj po stari cesti čez Kras nekje 6,3 (-/+ 0,05) L/100km, pa ne vozim glih lenobno Povprečna hitrost 65km/h, špice do 130 ...
Je pa res, da uporabljam na tej moji 18 let stari kripi (Favorit) tudi
"OPA" benz aditiv (tested by Spajky/PyrObeast) [0,025% + 0,05% + 0,1% = razmerje dvotaktol+white_spirit+ aceton glede na L goriva] pred tankanjem nalijem v rezervoar.
Oba od navedenih postopkov mi zbijeta porabo (ki bi bla sicer dobrih 7L) za 5+5%= 10% skupaj ... Koliko bo pa še dodajanje OxyHidrogena (HHO) zbilo potrošnjo, bomo pa še vidli enkrat v bližnji bodočnosti ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
energetik ::
Jest pravim, da v ler ni najbolje dajat, saj je takrat tudi pritisk v servotu od bremz bistveno manjši in slabše primejo (zarani nizkih obratov)! Pa avto tudi pod min nekaj benza pije.Pa bolj pritisneš? Če nimaš v nogi dovolj sile, da blokiraš kolesa pri vožnji v leru, potem bolje da ne voziš. Vozil sem Yugo45 brez serva, pa sem lahko v vsakem primeru zablokiral kolesa, samo dovolj si moral pritisniti. Od glavnega zavornega cilindra naprej je pa itak isti šmorn (isti tlak, sila), al ti bolj pritisneš al ti pa servo pomaga.
Spajky ::
Ko moraš na hitro reagirat in si navajen, da bremze bolje primejo, te to lahko zezne. Ja tudi jest sem vozil/imel Diano/Spaček ki nima servota, pa ti povem, da če ugasnem npr.motor pri mojem škodilaku, je potrebno stiskat ko bedak na bremzo (prvič še prime, je pritisk od prej v servotu), da sploh bremza za silo med vožnjo, dosti slabše od stare krntije brez servota za bremze. In pri moji sedanji kripi se opazi, če laufa pri bremzanju po hribu dol, ali je pod obrati motor ali v leru!
Sem pa tudi jest pred dosti leti probal "jadranje v leru" v stilu Yohan del Sud-a z mojo kripo; prihranil sem 2,5 deci (3%) na 100km; z vožnjo brez luči pa še en deci zraven, t.j TL 3,5 deci oz skupaj 5% manj kot normalno. Zdej mi pač to nadoknadi oni 4.ti pedal, pa imam enako varnost pri enaki redukciji potrošnje (bremze normalno+luči za lastno boljšo opaznost) ... jest nisem glih navdušen nad "jadranjem v leru" iz zgoraj dozdaj navedenega z moje strani ...
Sem pa tudi jest pred dosti leti probal "jadranje v leru" v stilu Yohan del Sud-a z mojo kripo; prihranil sem 2,5 deci (3%) na 100km; z vožnjo brez luči pa še en deci zraven, t.j TL 3,5 deci oz skupaj 5% manj kot normalno. Zdej mi pač to nadoknadi oni 4.ti pedal, pa imam enako varnost pri enaki redukciji potrošnje (bremze normalno+luči za lastno boljšo opaznost) ... jest nisem glih navdušen nad "jadranjem v leru" iz zgoraj dozdaj navedenega z moje strani ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
St235 ::
Servo zavore pri ugasnjenem motroju nimajo nič z delovanjem zavor pri 1000 ali 5000 obratih. Jaz pri moje avtu (suzuki 2009) nisem opazil popolnoma nobene razlike v zaviranju v leru ali visoki prestavi. Drugo je v tretji/drugi ko ti pomaga motor.
Pri novih avtih je načeloma bolje pustit avto v brzini, ker je poraba nič. Je pa blo lepo razloženo, da je to precj odvisno od naklona ceste.
Nikakor pa ni za probavat ugašat motroja med vožnjo, ker to je recept za katastrofo, ker odpovejo vsi servo motorji, ki jih danes ni malo.
Ugašanje stoječega vozila se pri porabi pozna praktično vsakič ko avto stoji. Ne vem pa zakaj se stroškovno ne bi poznalo. Novejši avtomobili z stop and go, praktično na vsakem semaforju ugasnejo avto. Sam avto ugašam kadar vem ,da bom stal več kot dve tri minute (delo na cesti, vlak), v vsakem križišču pa nekako nima smisla.
Pri novih avtih je načeloma bolje pustit avto v brzini, ker je poraba nič. Je pa blo lepo razloženo, da je to precj odvisno od naklona ceste.
Nikakor pa ni za probavat ugašat motroja med vožnjo, ker to je recept za katastrofo, ker odpovejo vsi servo motorji, ki jih danes ni malo.
Ugašanje stoječega vozila se pri porabi pozna praktično vsakič ko avto stoji. Ne vem pa zakaj se stroškovno ne bi poznalo. Novejši avtomobili z stop and go, praktično na vsakem semaforju ugasnejo avto. Sam avto ugašam kadar vem ,da bom stal več kot dve tri minute (delo na cesti, vlak), v vsakem križišču pa nekako nima smisla.
Kralj5 ::
Lahko malce razširime temo? Namreč zanima me, kako bi bilo s kogeneracijo toplote in elektrike? Iz avta potegnem motor, hladilno tekočino speljem skozi zalogovnik, hkrati pa na gred priklopim generator elektrike - npr 10kW in to elektriko oddajam v omrežje ? Seveda kuriš kurilca ..
Iz litra kurilnega oklja dobiš približno 10Kwh elektrike/toplote, v primeru 100% izkoristka. Cena elektrike je vsaj pri nas(el. Gorenjska) z vsemi dajatvami pri nižji tarifi 7.4c/Kwh. Se pravi da bi moral biti liter kurilca manj kot 74c da bi se ti to splačalo, s tem da v to ni všeta amotrizacija + drugi stroški. Zadeva bi bila mogoče rentabilna ko je bila cena kurilna takratnih ~50 sit.
Spajky ::
Sam avto ugašam kadar vem ,da bom stal več kot dve tri minute (delo na cesti, vlak), v vsakem križišču pa nekako nima smisla.Se popolnoma strinjam, jest enako počnem.
Kar pa se tiče energije dejansko (upoštevano izgube) neto, pa je nekje tako praktično v primerjavi s štromom na liter: kurilc/dizel 8kWh, bencin 7,5kWh, LPG 6,5kWh . Drugače na težo (kg), pa pridejo vsi trije nekako enako okoli 10kWh ... Iz tega se vidi lahko, da gre LPG-ja za koliko več kot benza in koliko več benza kot nafte; pri nafti/dizlu pa je razlika še večja zaradi duplo večje kompresije kot pri bencincu/LPG ter posledično boljšega izkoristka goriva. Zato dizelaši pijejo manj na 100km.
Res pa je, da res mali dizelaši zanjo popit finančno enako kot mali bencinci zaradi slabšega izkoristka malih kubatur pri malih dizelaših. So merili nove primerljive bencin/dizel "mini" avtiče na eni oddaji na Diskovery-u na mešanem režimu; mali dizelaš jo je slabo odnesel na testu ...
Poleg tega pa je poceni štrom bolj nekje okoli 0,1EUR zaradi ostalih stroškov na računu elektrike (vsaj tle E.Primorska) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
tx-z ::
Nikakor pa ni za probavat ugašat motroja med vožnjo, ker to je recept za katastrofo, ker odpovejo vsi servo motorji, ki jih danes ni malo.
Kaj si s tem mislu?
tx-z
Blinder ::
Sam avto ugašam kadar vem ,da bom stal več kot dve tri minute (delo na cesti, vlak), v vsakem križišču pa nekako nima smisla.Se popolnoma strinjam, jest enako počnem.
Res pa je, da res mali dizelaši zanjo popit finančno enako kot mali bencinci zaradi slabšega izkoristka malih kubatur pri malih dizelaših. So merili nove primerljive bencin/dizel "mini" avtiče na eni oddaji na Diskovery-u na mešanem režimu; mali dizelaš jo je slabo odnesel na testu ...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
pa sej tut tej mali dizli porabijo manj ko benzinski
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zheegec ::
Nikakor pa ni za probavat ugašat motroja med vožnjo, ker to je recept za katastrofo, ker odpovejo vsi servo motorji, ki jih danes ni malo.
Kaj si s tem mislu?
Meni, če men vožnjo ugasnem motor ne deluje več BAS, servo bremze, glavni servo, najbrž tudi ESP (nisem ziher) pa še kakšna stvar...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Kako ti rata izklopt avto med vožnjo?
Pr men je knof Start/Stop mrtev pri hitrosti nad 5km/h.
Aja, vi še kr kurblate na ključ ....
Pr men je knof Start/Stop mrtev pri hitrosti nad 5km/h.
Aja, vi še kr kurblate na ključ ....
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Imam tudi start/stop, sem napisal samo kot primer kaj ne dela. Imaš tudi tukaj na forumu uporabnika, ki je celo izvlekel ven ključ med vožnjo
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Ja, žal :(
Še zdej mi rata slabo, ko se spomnem tistega junaštva.
Še zdej mi rata slabo, ko se spomnem tistega junaštva.
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
Lahko malce razširime temo? Namreč zanima me, kako bi bilo s kogeneracijo toplote in elektrike? Iz avta potegnem motor, hladilno tekočino speljem skozi zalogovnik, hkrati pa na gred priklopim generator elektrike - npr 10kW in to elektriko oddajam v omrežje ? Seveda kuriš kurilca ..
Tole bi se verjetno bolj splačalo, če bi kuril odpadno jedilno olje. Predelava je relativno enostavna (pri nekaterih motorjih celo ni potrebna). Gorivo pa praktično zastonj, če se znajdeš.
Je pa verjetno res problem hrup.
Kar se porabe tiče...da se vam da računati na 2 decimalki in tako zagnano spremljati porabo. Vprašanje za tiste, ki na ta način spremljate porabo. A vedno vozite 100% enako?
IMHO že vreme vpliva na porabo toliko, da je izračun na 2 decimalki nesmiselen. Še posebej pri turbo motorjih temperatura zraka precej vpliva na moč motorja. 10 stopinj več takoj pomeni par konjev manj.
Potem pa je tukaj še način vožnje. Že, če se ti par tovornjakov pojavi na cesti se ti pozna pri povprečni porabi na 100km.
Pyr0Beast ::
Meni, če men vožnjo ugasnem motor ne deluje več BAS, servo bremze, glavni servo, najbrž tudi ESP (nisem ziher) pa še kakšna stvar...
Če je edini servo za bremze se niti ne rabiš sekirati :)
IMHO že vreme vpliva na porabo toliko, da je izračun na 2 decimalki nesmiselen. Še posebej pri turbo motorjih temperatura zraka precej vpliva na moč motorja. 10 stopinj več takoj pomeni par konjev manj.
konji!==poraba
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba goriva glede na težoOddelek: Loža | 5111 (3850) | Blinder |
» | Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26601 (23221) | Domobrancek |
» | Ibiza in izboljšanje moči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6465 (5436) | SplitCookie |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12901 (10754) | darkolord |
» | motoroznanci, kakšna bo poraba goriva ?Oddelek: Znanost in tehnologija | 2424 (2079) | snow |