Forum » Loža » Dost mam Kie, kupujem drug avto
Dost mam Kie, kupujem drug avto
Daedalus ::
In zdaj mi povej kater moj del o oviranju prometa ne drži?
Če te daje bralno razumevanje, to ni moj problem.
Na sredini hriba voziš kašnih 90-100km/h, avto hitreje itak ne bo šel. Oviraš promet? Definitivno. Je za to kriv avto? DA.
Maximalna dovoljena hitrost na katerikoli cesti, ki ni avtocesta, je 100km/h. Torej pri avtu s 65KM ni nobenega tehničnega razloga, zaradi katerega bi bil prepočasen in po tvojem oviral promet. Če voziš 90km/h na cesti, na kateri je max dovoljena hitrost 100km/h, s tem NE oviraš prometa.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
M-XXXX ::
Maximalna dovoljena hitrost na katerikoli cesti, ki ni avtocesta, je 100km/h. Torej pri avtu s 65KM ni nobenega tehničnega razloga, zaradi katerega bi bil prepočasen in po tvojem oviral promet. Če voziš 90km/h na cesti, na kateri je max dovoljena hitrost 100km/h, s tem NE oviraš prometa.
In ja- še zdaj strojim za trditvijo da 65km avto nima nič za na avtocesti delat.
če kaj, lahko iz prejšnjih statistik ugotoviš, da so taka "predvidevanja" brez vsakršne osnove. zdej pa preden te tvojemu profesorju za statistiko zašpecam...
Zakaj pa misliš, da sem rekel predvidevanje? In ja- osnova je- vsako leto se pokvarljivost megana zmanjša in logično predvidevanje bi bilo, da se letos situacija ne bo zasukala za 180°.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Aston_11 ::
Moč je potrebna za pospeševanje. V klenec zgubi 65 KM avto nekaj hitrosti, ni pa to nič tragičnega, da bi bilo treba poseči po evgeniki.
Tudi vozniki s takim vozilom vedo, da nimajo kaj početi na prehitevalnem pasu, saj nikogar ne dohitijo.
Primeri, ki so mejni, ne služijo debati. Ravno tako so problematični 200+ KM vozniki oziroma vozila.
Tako da po tej logiji avto, ki ima 65 + KM, sploh ne bi smel obstajati, ne samo na AC.
Tudi vozniki s takim vozilom vedo, da nimajo kaj početi na prehitevalnem pasu, saj nikogar ne dohitijo.
Primeri, ki so mejni, ne služijo debati. Ravno tako so problematični 200+ KM vozniki oziroma vozila.
Tako da po tej logiji avto, ki ima 65 + KM, sploh ne bi smel obstajati, ne samo na AC.
Utk ::
Jaz sem se enkrat vozil s 45 konjskim avtom v neke klance, kjer bi komot šel 80-90, za poršejem cayennom, ki je šel kakih 50-60. Prehitet ga res nisem mogel, ampak promet je oviral on, s 300 in več konji, ne jaz. No, sem pač pustil tolk prostora vmes, da nas je lahko kdo oba prehitel, ampak bistvo je v tem, da je problem v ljudeh, ne v konjih.
Valvoline ::
Oviranje prometa v vsak malo večji hrib in pri prehitevanju. Zadovoljen?
Ne govori nekaj na pamet. Probaj pa se oglasi. To da 64km ne gre posamezni pacienti imajo le v glavo.Kakšno natolčevanje skoz poslušam da SDI ne gre,da je počasen itn.Prodanih pa je ne vem kolk milijonov vozil prav z to mašino noter.Še z 50km se da kar fajn peljat,64km je povsem dovolj.Tistemu ki 64km ni dovolj še 100km mu ne bo.
BTW dizel z 64km gre po klancu bolše kot bencinar z 75-80km. Preverjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
kajzer ::
Ne kupovat renaulta. Škoda živcev in denarja za vzdrževanje. Kup volvota v70 če želiš karavana z d5 motorjem...kar močen in zelo zelo dober motor z majhno porabo. Kar se pa udobja in varnosti tiče mislim da nebi zgubljav besed, sploh v primerjavi z renaultom.
djordjevic ::
Pa kaj bi pogledali, koliko ima proračuna, preden pišete take neumnosti?
No grave is deep enough to keep us in chains.
Aston_11 ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=298...
prvi v zadetkih, ostali so cenejši, imajo pa precej kilometrov...
prvi v zadetkih, ostali so cenejši, imajo pa precej kilometrov...
borchi ::
Zakaj pa misliš, da sem rekel predvidevanje? In ja- osnova je- vsako leto se pokvarljivost megana zmanjša in logično predvidevanje bi bilo, da se letos situacija ne bo zasukala za 180°.
ok. še zadnjič ti povem, da pogostost okvar v prvem letu NIČ ne pove o tem koliko okvar bo recimo imel avto v prvih petih letih (oz. kako zanesljiv je na dolgi rok). megan in npr. seat leon/toledo sta v 2004 imela pri novih avtomobilih praktično enak procent okvar. v 2008 se pokaže, da je v štirih letih megan nabral skoraj trikrat več okvar kot seat. v 2004 je nova toyota corolla/verso imela skoraj 2x več okvar kot novi mega, čez 4 leta je, spet, toyota skoraj 3x manj na servisu... v letu 2004 so z novim meganom občutno zmanjšal število okvar v prvem letu v primerjavi z letom 2003 (v letu 2003 je bilo 180% več okvar kot v 2004). če pogledaš podatke za 2007 in 2008, ko je megan star 4 leta, je letnik 2003 v štirih letih nabral le 20% manj okvar. lahko ti poiščem primere, ko je zmanjšanje okvar pri kakem modelu prvem letu starosti ni pipeljalo do večje zanesljivosti na daljše obdobje...
a štekaš?!
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
M-XXXX ::
Kakšno natolčevanje skoz poslušam da SDI ne gre,da je počasen itn.Prodanih pa je ne vem kolk milijonov vozil prav z to mašino noter.Še z 50km se da kar fajn peljat,64km je povsem dovolj.Tistemu ki 64km ni dovolj še 100km mu ne bo.
Uf, kako mora potem šele Clio letet. 300 po tamalem... V hrib... Glede na to koliko so jih prodal. In ja- kakor koli obrneš 65km za skoraj 1.5t težak avto ni nič. 65KM je 65KM, je blo pred 50 leti 65KM, bo čez 1000 let 65KM.
borchi ves čas poudarjam, da ne gledat številk. Gre se "vzorec" oziroma kako se številke spreminjajo. Moje sklepanje je tako (potegnjeno iz omenjene statistike). Megane je imel na začetku ogromno okvar. Čez leta so število le njih izboljšali in vsak letnik bi po tej logiki moral imet v končni fazi čez 3 leta manjše procentualno število okvar kot leto starejša revizija. To tudi potrdi statistika. Tvoje predvidevanje, da se bo število na okvar na dolgi rok povečalo seveda ni napačno, vendar zelo malo verjetno, da se bo kar na enkrat to število napak povečalo za n krat, če je do sedaj ves čas upadalo.
borchi ::
borchi ves čas poudarjam, da ne gledat številk. Gre se "vzorec" oziroma kako se številke spreminjajo. Moje sklepanje je tako (potegnjeno iz omenjene statistike). Megane je imel na začetku ogromno okvar. Čez leta so število le njih izboljšali in vsak letnik bi po tej logiki moral imet v končni fazi čez 3 leta manjše procentualno število okvar kot leto starejša revizija. To tudi potrdi statistika.
sej ti pravim, ti gledaš neke druge številke (loto mogoče?!). ker tega statistika NE potrjuje.
od leta 2003 so številke za renault megane starega 4 leta takšne:
2003: 35
2004: 30
2005: 49
2006: 60
2007: 50
2008: 42
torej, boš končno nehal norca delat iz tistih nemcev, ki pridno zbirajo te številke in ostalih, ki smo si ogledali te številke?
l'jga
zee ::
Karkoli bos kupil, bodi pazljiv na to, da lahko sam zamenjas zarnice spredaj/zadaj. Pri Renaultih to ni nujno mogoce, kar v praksi pomeni eno servisno uro (30 EUR) za zamenjavo ene k* zarnice (2EUR).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
M-XXXX ::
borchi ti trdiš, da ta statistika pove, koliko je procentualna pokvarljivost avta od takrat naprej? 35% letnikov 2003 se jih je pokvarilo leta 2003, leta 2004 pa se je pokvarilo še dodatnih 5% istih avtomobilov in številka se je povišala na 40%?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
borchi ::
borchi ti trdiš, da ta statistika pove, koliko je procentualna pokvarljivost avta od takrat naprej? 35% letnikov 2003 se jih je pokvarilo leta 2003, leta 2004 pa se je pokvarilo še dodatnih 5% istih avtomobilov in številka se je povišala na 40%?
čakaj malo, ti zdaj mene sprašuješ kaj sploh je ta statistika?! sej ne vem zakaj se sploh trudim... a nisi še pred parimi posti trdil, da statistika podpira tvoje trditve, zdaj pa niti ne veš kaj prikazuje ta statistika?!
edit: ampak ok. ti bom pojasnil. tista številka je število okvar na 1.000 prodanih avtomobilov določene znamke. torej, v letu 2003 so ugotovili, da je 1.000 4 leta starih meganov v povprečju nabralo 35 okvar, v letu 2006 pa je 1.000 4 leta starih meganov nabralo v povprečju 60 okvar, leta 2008 pa 42 itd... torej, po teh podatkih si imel s štiri leta starim meganom, kupljenim v letu 1999, manj težav, kot pa z štiri leta starim meganom, ki si ga kupil leta 2004. torej v petih letih so tako "izboljšali" proizvodni proces, da so okvare bolj pogoste...
(ampak, saj vem, v letu 2008 so pa RES popravili stvari, ane?)
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
noraguta ::
Karkoli bos kupil, bodi pazljiv na to, da lahko sam zamenjas zarnice spredaj/zadaj. Pri Renaultih to ni nujno mogoce, kar v praksi pomeni eno servisno uro (30 EUR) za zamenjavo ene k* zarnice (2EUR).
zato ne vem ali je mit ali je resnica, zaenkrat sem še povsod odkril kak "patent" , da sem sam lahko zamenjal žarnico. najdalj sem bulil v volva(ca 10 min), da sem dojel kako se stvar izvede.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
zee ::
Renault Modus, letnik 2004. Menjava prednje zarnice doma ni mogoce, ker je treba pred zamenjavo povsem razdreti prednji del avtomobila, za kar potrebujes mizo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
borchi ::
Renault Modus, letnik 2004. Menjava prednje zarnice doma ni mogoce, ker je treba pred zamenjavo povsem razdreti prednji del avtomobila, za kar potrebujes mizo.
potem na servisu razdrejo cel prednji del avtomobila, da zamenjajo žarnico?!!
l'jga
zee ::
Tako je. Dozivel ze nekajkrat, zato (boljsa svetilnost in znatno daljsa zivljenjska doba) sem pred nekaj leti nabavil ksenonske zarnice, ki pa sem jih na ukaz policistov moral odstraniti.
Retoricno vprasanje pri meni je tako, zakaj prevazam s sabo komplet zarnic v obvezni opremi, ce jih ne morem sam namontirati.
Potem pa je Evropska komisija z direktivo prisilila vse proizvajalce, da naredijo avto tako, da bo lahko uporabnik sam zamenjal zarnice.
Retoricno vprasanje pri meni je tako, zakaj prevazam s sabo komplet zarnic v obvezni opremi, ce jih ne morem sam namontirati.
Potem pa je Evropska komisija z direktivo prisilila vse proizvajalce, da naredijo avto tako, da bo lahko uporabnik sam zamenjal zarnice.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
A. Smith ::
Renault Modus, letnik 2004. Menjava prednje zarnice doma ni mogoce, ker je treba pred zamenjavo povsem razdreti prednji del avtomobila, za kar potrebujes mizo.
potem na servisu razdrejo cel prednji del avtomobila, da zamenjajo žarnico?!!
Modus
Corsa
Sej, a se ne pripravlja neka zakonodaja na področju EU, po kateri bi se moralo dat avtu preprosto menjat žarnico, sicer ne sme na trg?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
zee ::
Ta sprememba je ze aktualna.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Djuro ::
Evo sem nazaj z raztegovanja meha na pravi štajerski čagi ;-)
Sem še malo debatiral z recimo temu poznavalci (priznam, zame je avto samo prevozno sredstvo iz točke a do točke b), pa mi je večina rekla, da večina prodajanih meganov na avtonetu ni slovenskega porekla (uvoženi iz italije ipd) kar pomeni manjša verjetnost realnih kilometrov na števcu.
Je kaj resnice na temu?
Vidim, da se prodaja tudi kar nekaj Passatov (sicer starejši letnik in več km) za omenjeni budžet in Octavij (ki naj bi bila, če sem pravilno zastopil kopija passata).
Recimo tale. Je tudi tu velika možnost prevrtenih kilometrov? Predvidevam da je taka verjetnost večja, če je 2. lastnik?
Aja, nekdo je dal link do Volvota. Mislim, da je 120kW motor bistveno premočan zame, predvidevam tudi da je za tak motor cena registracije ubijalska.
Sem še malo debatiral z recimo temu poznavalci (priznam, zame je avto samo prevozno sredstvo iz točke a do točke b), pa mi je večina rekla, da večina prodajanih meganov na avtonetu ni slovenskega porekla (uvoženi iz italije ipd) kar pomeni manjša verjetnost realnih kilometrov na števcu.
Je kaj resnice na temu?
Vidim, da se prodaja tudi kar nekaj Passatov (sicer starejši letnik in več km) za omenjeni budžet in Octavij (ki naj bi bila, če sem pravilno zastopil kopija passata).
Recimo tale. Je tudi tu velika možnost prevrtenih kilometrov? Predvidevam da je taka verjetnost večja, če je 2. lastnik?
Aja, nekdo je dal link do Volvota. Mislim, da je 120kW motor bistveno premočan zame, predvidevam tudi da je za tak motor cena registracije ubijalska.
djordjevic ::
da večina prodajanih meganov na avtonetu ni slovenskega porekla
Moj, recimo, je bil pripeljan iz Francije, pa kilometri štimajo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Steinkauz ::
Am tale passat ima v servisni knjižici prve servise v nemščini, če prov vidm. Tko, da bi jst dvomil v kilometre.
Jst sm kupu 3 leta nazaj golf IV, ki ga je mel en slovenc 2 leti, prej je bil pa v nemčiji. Jst sm kupu avto z 146k km, pol sm pa najdu en račun v servisni knjižci(na žalost ko je bil avto že kupljen), da je mel avto, ko je bil še v nemčiji leta 2005 150k km
Nategnil so že prvega kupca. Sicer avto dela brez problema že 3 leta(menjal zgolj potrošni material: bremze, jermene, ipd), samo se pa extra kilometri vseeno poznajo.
Bi si upal rečt da ima velika večina uvoženih avtomobilov prevrtene kilometre. No sej tut domači prevrteni niso tko redki.
Kolega je kupu berlingota slovenskega porekla z 160k km. No mehanik mu je po temeljitem pregledu ocenu, da jih ma ene 100k več. On sicer nima take sreče, ker ga kr velik stvari zajebava.
Jst sm kupu 3 leta nazaj golf IV, ki ga je mel en slovenc 2 leti, prej je bil pa v nemčiji. Jst sm kupu avto z 146k km, pol sm pa najdu en račun v servisni knjižci(na žalost ko je bil avto že kupljen), da je mel avto, ko je bil še v nemčiji leta 2005 150k km
Nategnil so že prvega kupca. Sicer avto dela brez problema že 3 leta(menjal zgolj potrošni material: bremze, jermene, ipd), samo se pa extra kilometri vseeno poznajo.
Bi si upal rečt da ima velika večina uvoženih avtomobilov prevrtene kilometre. No sej tut domači prevrteni niso tko redki.
Kolega je kupu berlingota slovenskega porekla z 160k km. No mehanik mu je po temeljitem pregledu ocenu, da jih ma ene 100k več. On sicer nima take sreče, ker ga kr velik stvari zajebava.
Djuro ::
Kako si se prepričal, da kilometri štimajo? Se da kako enostavno prepričat?
Sicer sem pa mal omejil pogoje in našel par zadev:
fabia z malo kilometri
avensis
astra - noben ni predlagal opla, niso dobri?
še ena astra z malo kilometri
Lahko kdo pokomentira zakaj katerega od navedenih ne bi kupil?
Hvala in LP!
Sicer sem pa mal omejil pogoje in našel par zadev:
fabia z malo kilometri
avensis
astra - noben ni predlagal opla, niso dobri?
še ena astra z malo kilometri
Lahko kdo pokomentira zakaj katerega od navedenih ne bi kupil?
Hvala in LP!
djordjevic ::
Moj serviser mi je rekel, da štima, pa tudi na materialih se vidi, da morajo biti tam tam.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
Kako si se prepričal, da kilometri štimajo? Se da kako enostavno prepričat?
Sicer sem pa mal omejil pogoje in našel par zadev:
fabia z malo kilometri
avensis
astra - noben ni predlagal opla, niso dobri?
še ena astra z malo kilometri
Lahko kdo pokomentira zakaj katerega od navedenih ne bi kupil?
Hvala in LP!
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=334...
Jaz bi poklical za tole. pa še iz primorske je. Avti so daleč bolj ohranjeni z primorske,dobiš vsaj še +5 let vožnje,ker pozimi ni soli in peska. Pa iz avtohiše se ti ne splača kupovat.
Preplačaš. Pa še precej možnosti da kupiš razbit in porihtan avto. Najboljše direktno od 1vega lastnika. Bejž stran od oplovih dizelašev. Oplov 1.6 16v bencinar je zakon,nima konkurence med bencinci.
Zheegec ::
Kaj je pa z oplovimi dizli narobe? Sploh z novimi?
Drugače je tale Skoda SDI -> nepremičnina. Raje si par konjev nabavi, pa bo bolje.
Drugače je tale Skoda SDI -> nepremičnina. Raje si par konjev nabavi, pa bo bolje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
da večina prodajanih meganov na avtonetu ni slovenskega porekla
Moj, recimo, je bil pripeljan iz Francije, pa kilometri štimajo.
A si ga kupu pr Povera ali Mipoma sp? Un Bradan al kak je že ?
Na nizozemskem so baje Megani skoraj zastojn,ker so popravila teh svinjsko draga,nobeden si ne upa na servis peljat,direkt v prodajo
K prpeljejo teh pr nas na hitro mal porihtajo in prodajajo pocen. Upam da pr teb vse štima.
Kaj je pa z oplovimi dizli narobe? Sploh z novimi?
Drugače je tale Skoda SDI -> nepremičnina. Raje si par konjev nabavi, pa bo bolje.
Pokajo glave in crkavajo pumpe po tekočem traku.
Pa pozimi k je -20 pol teh ne morš zalaufat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Zheegec ::
Pokajo glave in crkavajo pumpe po tekočem traku.
Pa pozimi k je -20 pol teh ne morš zalaufat.
Saj pravim, za koliko stare to govoriš? Ker zadnjih 6 let so praktično vsi Oplovi dizli JTD-ji z drugo oznako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djordjevic ::
Ne pri enem ne pri drugem. Za Mipomo sem slišal marsikaj, glede Povere pa ne vem, kaj naj si mislim. Dvomim, da bi se pol Bistrice vozilo z njegovimi avti, če bi bil neki jaki nategator. Poleg tega pa niti poceni ni. Saj pravim, zaenkrat moj laufa, kot je treba. Redni servisi in to je to. Sumim, da je precej odvisno tudi od voznika. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
Pokajo glave in crkavajo pumpe po tekočem traku.
Pa pozimi k je -20 pol teh ne morš zalaufat.
Saj pravim, za koliko stare to govoriš? Ker zadnjih 6 let so praktično vsi Oplovi dizli JTD-ji z drugo oznako.
Ne vem kje si to pobral. Na videz in konstrukcijo motorja nič podobnega. Ne verjamem da to drži. Alfa in Opel nimajo nič skupnega kar se dizelašev tiče.
Djuro ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=334...
Jaz bi poklical za tole. pa še iz primorske je.
Tudi tega sem gledal, pa se mi zdi OK.
Mi je pa jasno, da pri avtohiši preplačaš, ampak kot sem že omenil, gre za komfort, da se v enem šusu znebiš starega avta in dobiš novega. Pri dveh jako zahtevnih predšolskih otrocih malo težje po državi za avtom laufam
Valvoline ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=334...
Jaz bi poklical za tole. pa še iz primorske je.
Tudi tega sem gledal, pa se mi zdi OK.
Mi je pa jasno, da pri avtohiši preplačaš, ampak kot sem že omenil, gre za komfort, da se v enem šusu znebiš starega avta in dobiš novega. Pri dveh jako zahtevnih predšolskih otrocih malo težje po državi za avtom laufam
Mah za tisto kio dobiš bore malo,se ne splača sploh razmišljat dab tega v račun dal.najboljše nabavi drugega avta,kio odjavi in daj oglas na avtonetu.
Sicer pa čudn da se tale kia tok kvari. Ponavad je pleh bogi,mašine so super,saj so nissanove.
Sodelavec še vedno fura svojo staro kio iz l.97 nič se ne kvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Zheegec ::
valvoline - to je že kar nekaj časa - cca 5 let. zato te sprašujem kateri, ker še živiš 10 let v preteklosti s svojimi SDI in podobnimi.
Edino 2,4JTD nima Opel ker fiat ne dovoli.
Edino 2,4JTD nima Opel ker fiat ne dovoli.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
valvoline - to je že kar nekaj časa - cca 5 let. zato te sprašujem kateri, ker še živiš 10 let v preteklosti s svojimi SDI in podobnimi.
Edino 2,4JTD nima Opel ker fiat ne dovoli.
Še zadnji modeli nimajo nič skupnega. Vsaj kolk je men znano.
Zheegec ::
zadnji modeli imajo pa izključno samo JTD motorje. Saj pravim, vsaj 10 let v preteklosti živiš, kjer je SDI še super, sploh ker je takrat povprečen hatchback imel 600Kg, sedaj pa 1200Kg.
Pa poglej malo na wikipedijo, hint: JTD engine.
Pa poglej malo na wikipedijo, hint: JTD engine.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Phil ::
Še zadnji modeli nimajo nič skupnega. Vsaj kolk je men znano.
Vsi Oplovi dizel motorji razen 1.7CDTi so samo preimenovani JTD motorji.
edit: govorim za modele ki se (kot novi) prodajajo danes
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phil ()
Valvoline ::
Ne pri enem ne pri drugem. Za Mipomo sem slišal marsikaj, glede Povere pa ne vem, kaj naj si mislim. Dvomim, da bi se pol Bistrice vozilo z njegovimi avti, če bi bil neki jaki nategator. Poleg tega pa niti poceni ni. Saj pravim, zaenkrat moj laufa, kot je treba. Redni servisi in to je to. Sumim, da je precej odvisno tudi od voznika. ;)
Tip je pošten. Edn med redkih ki avte prodaja z realnimi km. Zato sem te vprašal,sem mislu će si mogoče tam kupu.
Še zadnji modeli nimajo nič skupnega. Vsaj kolk je men znano.
Vsi Oplovi dizel motorji razen 1.7CDTi so samo preimenovani JTD motorji.
Teh je pa največ,druge mašine skoraj da ne videš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
zadnji modeli imajo pa izključno samo JTD motorje. Saj pravim, vsaj 10 let v preteklosti živiš, kjer je SDI še super, sploh ker je takrat povprečen hatchback imel 600Kg, sedaj pa 1200Kg.
Pa poglej malo na wikipedijo, hint: JTD engine.
Trend povečanja teže avtomobilov je končan.Zadnjih 10 let se teža zmanjšuje. Še posebej pr limuzinah višjega ranga. Golf4,golf5 in golf6 sta enake teže,nekje okrog 1 tono.
P.S.
Sem pogledal na wiki,in res da zadnjih 5 let opel ima neke JTD varijante. Sem si pa enkrat podrobno ogledal tist 1.7cdti ta pa nima nič skupnega z alfinimi jtd motorji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krho ::
@Valvoline:
Bull:
Golf mk5 90KM TDI 1251kg
Golf mk6 90KM TDI 1314kg
Tudi nova Astra je dobrih 100kg težja od stare! Na žalost imajo na spletni strani samo rang: 1240-1585kg
Bull:
Golf mk5 90KM TDI 1251kg
Golf mk6 90KM TDI 1314kg
Tudi nova Astra je dobrih 100kg težja od stare! Na žalost imajo na spletni strani samo rang: 1240-1585kg
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
Zheegec ::
Krho me je prehitel.
Golf 1 je bil 800Kg, dvojka 910Kg, Golf 5 je MINIMALNO 1300Kg (najbolj osnovni model z najslabšim motorjem), šestka bo pa še več. Zato je SDI v času Golf2 še nekako šel, ampak za moderni avtomobil (pa še karavan) s cca 1500Kg pa je to resno premalo. Jaz imam 1500Kg in 150HP pa še to ne potegne ravno super.
V glavnem - za normalno vožnjo je nekje 80HP na tono priporočljivo. Tista škoda pa še skupaj nima 80HP
[edit] Golf 4 se je prodajal do leta 2004/2005.
Golf 1 je bil 800Kg, dvojka 910Kg, Golf 5 je MINIMALNO 1300Kg (najbolj osnovni model z najslabšim motorjem), šestka bo pa še več. Zato je SDI v času Golf2 še nekako šel, ampak za moderni avtomobil (pa še karavan) s cca 1500Kg pa je to resno premalo. Jaz imam 1500Kg in 150HP pa še to ne potegne ravno super.
V glavnem - za normalno vožnjo je nekje 80HP na tono priporočljivo. Tista škoda pa še skupaj nima 80HP
[edit] Golf 4 se je prodajal do leta 2004/2005.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Steinkauz ::
golf mk4 tdi 1348 kg
In alien to je 10 let star avto
800kg so bli 20+ nazaj...
In alien to je 10 let star avto
800kg so bli 20+ nazaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
buneech ::
@Valvoline:
Bull:
Golf mk5 90KM TDI 1251kg
Golf mk6 90KM TDI 1314kg
Tudi nova Astra je dobrih 100kg težja od stare! Na žalost imajo na spletni strani samo rang: 1240-1585kg
Astra H GTC 1.6 - 1300 kg
@Valvoline - Opel je že nekaj časa v koncernu GM, skupaj s fiatom in alfo (tudi chevrolet), zato uporablja fiatove dizle (JTD). Poleg tega je pa Fiat pionir serijske izdelave common rail dizlov (ki so očitno prihodnost, če so vsi proizvajalci motorjev prešli na CR), tako da so že dali vse težave skozi, medtem ko se nekateri proizvajalci šele sedaj srečujejo z njimi (VW in pokajoče glave).
Ontopic: Js ti ne bi priporočal avta s SDI mašino, bolje je imeti nekaj zaloge moči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: buneech ()
TOP ::
Valvoline ma ti si mal pobrkal tole.Opel uporablja od Fiata-Alfe motorje JTD mašine,razen 1,7 ki moslim da je od Isuzija,zato ne govori,da ni res.Še prodajalec mi je to potrdil,ko sem kupoval avto.Kar se tiče SDI to so najbolj trpežne mašine,sam so za en velik K...Šeposebej prijatelj je kupu golfa 5 težak kot tank in ne gre nikamor.Še ko hočeš kamion na avtocesti prehitet ga moraš tiščat kot norca in ti že vsi blendajo od zadaj.Da ne govorimo še kako grdo ropota in trese.To je motor za kakšne manjše avte ali lažje,ne pa za kake karavane in podobno.
Zheegec ::
Še ko hočeš kamion na avtocesti prehitet ga moraš tiščat kot norca in ti že vsi blendajo od zadaj.Da ne govorimo še kako grdo ropota in trese.To je motor za kakšne manjše avte ali lažje,ne pa za kake karavane in podobno.
Pa takrat imaš tudi višjo porabo od TDI...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Djuro ::
Sicer pa čudn da se tale kia tok kvari. Ponavad je pleh bogi,mašine so super,saj so nissanove.
Sodelavec še vedno fura svojo staro kio iz l.97 nič se ne kvari.
Mah skos je nekej. Pred letom in pol mi je šel računalnik - popravilo 400€ (rabljen računalnik, immobilizator, pumpa).
Pol so me zajebavale luči, radi ne radi, vmes sem jih mogu spolirat, ker so parabole šlampasto narejene da je joj, nosilci 5ih vrat v mrazu ne delajo, zdej še tole, ko se je majala jermenica, ki je za pumpo in alternator (ceno popravila še čakam). Da ne rečem, da sem vmes povozil kar nekaj divjadi.
Skratka, se mi zdi da se ga drži slaba karma, al pa midva nisva energijsko usklajena. Zanimivo, da je prvemu lastniku (en ata) služila OK (preverjeno).
Morebiti bo komu drugemu bistveno bolje služila kot meni, kaj pa vem.
borča ::
Moje mnenje, ko sem si ogledal statistike je sledeče. Nikoli ne smeš kupiti novega modela, ko pa so kakšno leto na tržišču, pa se vse koliko toliko porihta. Koliko so nemška vozila dražja od francoskih, bi človek pričakoval, da bo takšna razlika tudi pri pokvarljivosti, vendar nažalost ni tako. Sam vozim že tretjega Peugeota in sem do sedaj nisem imel nobenih problemov. Absolutno nič. Peugeota 307 2,0 hdi break sem dobil z vso opremo in 76 000km za 8500EUR. Imam ga dve leti, na števcu je pa 168000 km. Ko sem imel veliki servis na 120000 sem ves material kupil v Avstriji pri Peugeot Marko za pol toliko, kot bi plačal pri nas.
Bi pa absolutno priporočil Hyundaja. Nekaj mojih prijateljev in znancev jih vozi in so super zadovoljni. Jebeš nemce!
Bi pa absolutno priporočil Hyundaja. Nekaj mojih prijateljev in znancev jih vozi in so super zadovoljni. Jebeš nemce!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault DCI motorjiOddelek: Na cesti | 29242 (27961) | jericho |
» | Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28691 (17984) | MrBrdo |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10544 (8114) | profii |
» | Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32713 (10450) | OmegaM |