Forum » Na cesti » Renault DCI motorji
Renault DCI motorji
SaXsIm ::
Pozdravljeni,
nekaj gledam v smeri nabave avta, pa se mi zdi, da vozila renault (gledam letnike med 2004 - 2006) ponujajo precej za svojo ceno (cenovni rang okoli 3000 EUR +- 500). Seveda so mi znane zgodbe o crkovanju turbin pri DCI motorjih, ampak me vseeno zanima nekaj konkretnih informacij. Torej, 1.9 dCI motor, 120KM. A so vsi slabi? V vseh modelih? Znano mi je, da so bili v Lagunah izjemno slabi, mene pa bi recimo zanimala faceliftana laguna ali pa recimo kakšen Scenic ali Megan karavan. Prosim za mnenja.
nekaj gledam v smeri nabave avta, pa se mi zdi, da vozila renault (gledam letnike med 2004 - 2006) ponujajo precej za svojo ceno (cenovni rang okoli 3000 EUR +- 500). Seveda so mi znane zgodbe o crkovanju turbin pri DCI motorjih, ampak me vseeno zanima nekaj konkretnih informacij. Torej, 1.9 dCI motor, 120KM. A so vsi slabi? V vseh modelih? Znano mi je, da so bili v Lagunah izjemno slabi, mene pa bi recimo zanimala faceliftana laguna ali pa recimo kakšen Scenic ali Megan karavan. Prosim za mnenja.
SaXsIm
M-XXXX ::
Ti motorji so dejansko zelo neproblematični in nimajo nobenih problemov. Edino kar pazi je da gledaš avte po letu 2003 (ali je 2004)? Pred to letnico so bili pa problemi.
Blinder ::
če bi bil problem sam v turbini bi bili poceni . tem dci-jem se pokvari common rail in pol maš strošek popravila za osem turbin danews ga kupiš za 3k€, čez 100km začne štekat, na servisu pa ti ponudijo popravilo za 4k€
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WarpedGone ::
Cel problem turbin v laguni je, da so na začetku proizvodnje dCi variante vgrajevali turbine iz mal prešvoh materiala za tako moč.
Z 1.9dCi 120 letnik 2003 (november 2002) sm naredu 225k km s prvo turbino, ki je bila ob prodaji 'normalno' mastna. Na celi mašini edini problem okrasna plastika, ki je začela vibrirat, ker so na servisu zgubili en zatič. Povprečna poraba 4,4l/100km. Ja, sm bil izjema in hkrati dokaz da je možno.
Osnovni pogoj je, da je bilo olje res menjano vsaj enrkat letno skozi celotno dobo vožnje in da ni bilo to izključno skakanje sem in tja. Pa da je bilo v mašini pravilno i.e. priporočeno olje. Izogibaj se 'premajhnim' kilometrom. 10 let star avto mora imet vsaj 200k prevoženih sicer raje bejži stran. Ne zarad prevrtavanja km ampak zarad pretežnega deleža mrzle vožnje.
Povsem enaka mašina se je vgrajevala tudi v Nissan Primere, kjer ni slišat kakšnih bajk, kako zanič avtomobili so to.
Z 1.9dCi 120 letnik 2003 (november 2002) sm naredu 225k km s prvo turbino, ki je bila ob prodaji 'normalno' mastna. Na celi mašini edini problem okrasna plastika, ki je začela vibrirat, ker so na servisu zgubili en zatič. Povprečna poraba 4,4l/100km. Ja, sm bil izjema in hkrati dokaz da je možno.
Osnovni pogoj je, da je bilo olje res menjano vsaj enrkat letno skozi celotno dobo vožnje in da ni bilo to izključno skakanje sem in tja. Pa da je bilo v mašini pravilno i.e. priporočeno olje. Izogibaj se 'premajhnim' kilometrom. 10 let star avto mora imet vsaj 200k prevoženih sicer raje bejži stran. Ne zarad prevrtavanja km ampak zarad pretežnega deleža mrzle vožnje.
Povsem enaka mašina se je vgrajevala tudi v Nissan Primere, kjer ni slišat kakšnih bajk, kako zanič avtomobili so to.
Zbogom in hvala za vse ribe
TheJack ::
Osebnih izkušenj jaz s temi mašinami nimam. Sem pa slišal/prebral sledeče (ne garantiram, da je karkoli res):
- 1.9 DCI s 120 KM so zanič, tiste s 130 KM so pa odlične;
- 1.5 DCI so "nežni" motorji, pri katerih ni tako redko, da so bili do 200k že 3x razdrti;
- 2.0 DCI (150 KM) je nissanova mašina, ki ima ketno (drugi imajo jermen). Pije precej več kot 1.9 DCI;
- kolega je imel Vel Satisa letnik 2002 z 2.2 DCI mašino. Stalni problemi. Narejena generalna. Kmalu po generalni je spet začela teči voda iz mašine. potem je avto prodal.
Še zmeraj menda noben od teh motorjev ni tako obupen kot PSA-jev 1.6 HDI.
Ponovno poudarjam, da lastnih izkušenj s temi mašinami nimam, ampak le povzemam, kar sem slišal oziroma prebral v avto revijah.
- 1.9 DCI s 120 KM so zanič, tiste s 130 KM so pa odlične;
- 1.5 DCI so "nežni" motorji, pri katerih ni tako redko, da so bili do 200k že 3x razdrti;
- 2.0 DCI (150 KM) je nissanova mašina, ki ima ketno (drugi imajo jermen). Pije precej več kot 1.9 DCI;
- kolega je imel Vel Satisa letnik 2002 z 2.2 DCI mašino. Stalni problemi. Narejena generalna. Kmalu po generalni je spet začela teči voda iz mašine. potem je avto prodal.
Še zmeraj menda noben od teh motorjev ni tako obupen kot PSA-jev 1.6 HDI.
Ponovno poudarjam, da lastnih izkušenj s temi mašinami nimam, ampak le povzemam, kar sem slišal oziroma prebral v avto revijah.
mitja73 ::
Osebnih izkušenj jaz s temi mašinami nimam. Sem pa slišal/prebral sledeče (ne garantiram, da je karkoli res):
- 1.9 DCI s 120 KM so zanič, tiste s 130 KM so pa odlične;
- 1.5 DCI so "nežni" motorji, pri katerih ni tako redko, da so bili do 200k že 3x razdrti;
- 2.0 DCI (150 KM) je nissanova mašina, ki ima ketno (drugi imajo jermen). Pije precej več kot 1.9 DCI;
- kolega je imel Vel Satisa letnik 2002 z 2.2 DCI mašino. Stalni problemi. Narejena generalna. Kmalu po generalni je spet začela teči voda iz mašine. potem je avto prodal.
Še zmeraj menda noben od teh motorjev ni tako obupen kot PSA-jev 1.6 HDI.
Ponovno poudarjam, da lastnih izkušenj s temi mašinami nimam, ampak le povzemam, kar sem slišal oziroma prebral v avto revijah.
Se pravi REKLA - KAZALA, čemu sploh komentiranje ???
Aston_11 ::
1.6 HDI je motor prva liga. Vsaj dva poznam z njim in nobenih problemov v zadnjih 5 letih.
TheJack ::
V Avto Motor i Sport sem prebral drugače. Predvsem to, da grejo turbine lahko po 30k. V podrobnosti ne bom šel, da ne bom spet kregan, da govorim o stvareh, ki jih nisem osebno sprobal. Za razliko pač od večine komentatorjev tu, ki komentirajo le tiste stvari, ki so ji osebno in temeljito preizkusili.
M-XXXX ::
Predvsem to, da grejo turbine lahko po 30k.
Vsak avto se lahko pokvari že v prvih 100m vožnje. Verjetnost, da se kaj takega zgodi je pa drugo...
BadB0y ::
Sem bil lastnik megana 1,9dci letnik 2003. Pri 80kkm je šla turbina in z njo tudi motor, ker je v celindre potegnilo olje in je skurilo bat.
TheJack ::
Predvsem to, da grejo turbine lahko po 30k.
Vsak avto se lahko pokvari že v prvih 100m vožnje. Verjetnost, da se kaj takega zgodi je pa drugo...
Če po spominu citiram AMS: "Turbo. Pitanje nije ili, neko kada."
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php...
Bonis nocet, qui malis parcit.
Aston_11 ::
Za turbine so že na tem forumu podatki, da se jih da uničiti mimogrede in da jih eni zamenjajo po ene tri v življenjski dobi vozila (dokler ga ne po dveh letih prodajo) in da enostavno niso sposobni ravnati z nobenih vozilom tako, da ga ne bi tudi uničili po 30 kkm. Pač koncept, da če so oni kupili, potem mora delati, čeprav delajo kot kopile z govnom. Pa material neče.
Imamo pa tudi take, kjer z isto turbino naredijo 500 kkm bp. Če pa vžgeš in stisneš, potem nobena turbina ne bo dolgo.
Imamo pa tudi take, kjer z isto turbino naredijo 500 kkm bp. Če pa vžgeš in stisneš, potem nobena turbina ne bo dolgo.
mitja73 ::
Predvsem to, da grejo turbine lahko po 30k.
Vsak avto se lahko pokvari že v prvih 100m vožnje. Verjetnost, da se kaj takega zgodi je pa drugo...
Če po spominu citiram AMS: "Turbo. Pitanje nije ili, neko kada."
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php...
prvi stavek pove vse: poor maintenance
nekateri tud niso sposobni preteči 2km, ker pač ne vzdržujejo svojega telesa, drugi pa maraton BP .... odvisno je pa od tebe
TheJack ::
>prvi stavek pove vse: poor maintenance
nekateri tud niso sposobni preteči 2km, ker pač ne vzdržujejo svojega telesa, drugi pa maraton BP .... odvisno je pa od tebe
Svetujem ,da vsaj preletiš cel članek. Predvsem proceduro za eno navadno menjavo olja. Če se te procedure religiozno ne držiš, če recimo v mašini ostane samo nekaj starega olja, je posledica vedno ista - uničenje turbine. Zame je to slaba zasnova mašine.
Sicer pa dovolj o tem. OP-ju sem po nepotrebnem zjebal topic.
nekateri tud niso sposobni preteči 2km, ker pač ne vzdržujejo svojega telesa, drugi pa maraton BP .... odvisno je pa od tebe
Svetujem ,da vsaj preletiš cel članek. Predvsem proceduro za eno navadno menjavo olja. Če se te procedure religiozno ne držiš, če recimo v mašini ostane samo nekaj starega olja, je posledica vedno ista - uničenje turbine. Zame je to slaba zasnova mašine.
Sicer pa dovolj o tem. OP-ju sem po nepotrebnem zjebal topic.
tomaz- ::
Iz "prve roke":
KOlega 1 ima 1.6Hdi , letnik 2008: prevoženih 86.000km.. Brez problemov
Kolega 2 ima 1.6Hdi letnik 2006: prevoženih dobrih 180.000 : razen rednih servisev- brez problemov
kolega 3 imel 2.2DCi, letnik 2002 . Veliko problemov, menjan celo motor, fuč ojnica, posledično zariban motor pri 145.000km.
Kolega 4 1.9DCi, letnik 2007: prevoženih 235.000km , brez problemov.
Sam vozim 2.0HDi, letnik 2008, trenutno 160.000km.. Zaenkrat brez problemov ( toktok po lesu, hehe)
Iz mojih izkušenj so to precej neproblematični motorji, če so redno servisirani..
Sem pa tudi sam poslušal kolega 3 , ki se je zaradi napake na svojem motorju kar krepko pozanimal o tem motorjih.. NAj bi res bili problematični motorji 1.5DCi in 1.9DCI, do konca letnika 2003. Potem naj bi nekaj zrihtali glede turbin in zadeva funkcionira..Baje so tudi skrajšali servisni interval takrat...Motor 2.0Dci je neproblematičen!, motor 2.2Dci pa je baje totalno "u kurcu".. Je precej bral in se zanimal o tem motorju in je z grozo ugotovil, da se je pridružil kar veliki četici nezadovoljnežev... Motorji HDi so na splošno popolnoma nezahtevni in se ne kvarijo..
Tako, mekaj mnenj mojih kolegov in tudi moje mnenje.. Vsak pa si sliko ustvari sam
KOlega 1 ima 1.6Hdi , letnik 2008: prevoženih 86.000km.. Brez problemov
Kolega 2 ima 1.6Hdi letnik 2006: prevoženih dobrih 180.000 : razen rednih servisev- brez problemov
kolega 3 imel 2.2DCi, letnik 2002 . Veliko problemov, menjan celo motor, fuč ojnica, posledično zariban motor pri 145.000km.
Kolega 4 1.9DCi, letnik 2007: prevoženih 235.000km , brez problemov.
Sam vozim 2.0HDi, letnik 2008, trenutno 160.000km.. Zaenkrat brez problemov ( toktok po lesu, hehe)
Iz mojih izkušenj so to precej neproblematični motorji, če so redno servisirani..
Sem pa tudi sam poslušal kolega 3 , ki se je zaradi napake na svojem motorju kar krepko pozanimal o tem motorjih.. NAj bi res bili problematični motorji 1.5DCi in 1.9DCI, do konca letnika 2003. Potem naj bi nekaj zrihtali glede turbin in zadeva funkcionira..Baje so tudi skrajšali servisni interval takrat...Motor 2.0Dci je neproblematičen!, motor 2.2Dci pa je baje totalno "u kurcu".. Je precej bral in se zanimal o tem motorju in je z grozo ugotovil, da se je pridružil kar veliki četici nezadovoljnežev... Motorji HDi so na splošno popolnoma nezahtevni in se ne kvarijo..
Tako, mekaj mnenj mojih kolegov in tudi moje mnenje.. Vsak pa si sliko ustvari sam
al1976 ::
Se na temo 1.6HDI (66kW) letnik 2007, lastnik od 120 pa do današnjih 230kKm.
Redno vzdrževan, do sedaj brez kakršnega koli problema.
Redno vzdrževan, do sedaj brez kakršnega koli problema.
WarpedGone ::
Če se te procedure religiozno ne držiš, če recimo v mašini ostane samo nekaj starega olja, je posledica vedno ista - uničenje turbine.
Bedarija - za enega je ta "nekaj" lahko enak "2 litra" za druzga pa "2 mililitra".
Navodila za menjavo zadeve so tam zato, da se jih religiozno drži. Če se jih ne, se pač NE drži pravil in je rezultat lahko karkoli. Odgovornost in krivda pa na tistemu, ki se pravil ni religiozno držal.
Še vedno je prvi prboblem avtomobilov šofer, drugi serviser in šele kot tretji pride avtomobil.
Ja, nekatere stvari so manj butlpruf kot druge, tu pa tam je tut kaka serija z design zahebom, out-of-spec materialom ipd.
Motor 2.0Dci je neproblematičen!
Enako poslušam na servisih... še vedno laufajo brez kakih posebnih okvar.
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
1.5 dci 82Km porabi okoli 5l/100km, 1.9 kak liter in pol vec.
pri 155k km mi je zaribal na ojnicnih lezajih. Olja je bilo dovolj, servisi redni.
Material za popravilo dzabe cirka 300€ kupljen na servisu, delal sem pa sam potem doma.
Ce mi ne bo crknila se visokotlacna crpalka in posledicno zjahala se injektorjev, sem zmagal.
pri 155k km mi je zaribal na ojnicnih lezajih. Olja je bilo dovolj, servisi redni.
Material za popravilo dzabe cirka 300€ kupljen na servisu, delal sem pa sam potem doma.
Ce mi ne bo crknila se visokotlacna crpalka in posledicno zjahala se injektorjev, sem zmagal.
WarpedGone ::
Ja, 1.5dCi pade v "tu pa tam je tut kaka serija z design zahebom, out-of-spec materialom ipd."
Zbogom in hvala za vse ribe
ombre ::
Imel sem Cliota 1.5 Dci 65 km l. 2002. Naredil cca. 200k km in ga potem prodal. Problemi z motorjem: 0. Odličen in poceni za vzdrževat. Servisi pa so bili delani enkrat letno.
OmbreMan - Galaxy of knowledge
SkIDiver ::
Najbolj pomembno je katere injektorje, črpalko in turbino ima motor vgrajeno. Eni ne morejo prehvaliti 1.5 DCi-ja, drugi se obnašajo kot bi hudiču križ pokazal, ko omeniš 1.5 DCi. Zakaj? Hudičevi primeri so imeli delphi sistem za distribucijo goriva in tisti so imeli težave.
Drugi generalni problem, ki je bil prisoten pri 1.9 DCI pa so ojnični ležaji in ležaji ročične gredi, ki so bili poddimenzionirani in posledice so vsem znane.
Če se držiš priporočil od katerega letnika dalje kupuj DCi-ja imaš ravno toliko možnosti za okvaro kot pri vsakem drugem motorju. Od tu dalje pa je samo odvisno kako je bil motor vzdrževan in kako se je z njim ravnalo.
Drugi generalni problem, ki je bil prisoten pri 1.9 DCI pa so ojnični ležaji in ležaji ročične gredi, ki so bili poddimenzionirani in posledice so vsem znane.
Če se držiš priporočil od katerega letnika dalje kupuj DCi-ja imaš ravno toliko možnosti za okvaro kot pri vsakem drugem motorju. Od tu dalje pa je samo odvisno kako je bil motor vzdrževan in kako se je z njim ravnalo.
accord37 ::
Lep pozdrav. Da uporabim kar to temo tukaj.
Torej gledam avto in sicer Nissan Almera Tino 2.2 Dci. Zanima me ali je to renault motor ali nissanov?
Obstaja kakšna baza teh podatkov da bi to preveril?
letnik je 2003
hvala za odgovore
Torej gledam avto in sicer Nissan Almera Tino 2.2 Dci. Zanima me ali je to renault motor ali nissanov?
Obstaja kakšna baza teh podatkov da bi to preveril?
letnik je 2003
hvala za odgovore
jericho ::
Lep pozdrav. Da uporabim kar to temo tukaj.
Torej gledam avto in sicer Nissan Almera Tino 2.2 Dci. Zanima me ali je to renault motor ali nissanov?
Obstaja kakšna baza teh podatkov da bi to preveril?
letnik je 2003
hvala za odgovore
To je renaultov motor (G9T). Nissanovi so 2.0dci (M9R). Raje glej za nissanov motor, renojevi so na slabem glasu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21289 (17757) | nekoman |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53176 (50057) | Matwic |
» | Po novem na udaru hekerjev tudi avtomobili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 20390 (17175) | Pyr0Beast |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10621 (8191) | profii |
» | Mnenje o avtomobiluOddelek: Na cesti | 5554 (4397) | BendeR |