» »

Dost mam Kie, kupujem drug avto

Dost mam Kie, kupujem drug avto

«
1
2 3

Djuro ::

Pred parimi leti sem bil čisto brez cvenka in sem kupil Kio Sephio l.99, 1.8.
Predvčerajšnjim me je pustila na cedilu, v bistvu imam že vseskozi neke težave z njo (več prčkarij, pa ena resna zadeva).

Torej, družinska odločitev je padla, reskiramo ca. 6000-7000 € za menjavo avtomobila ( v ceno ni vštet servis in registracija).
Naše želje: klima, abs, karavan, električne šipe in špegli. Al je dizel al bencinar nima veze (ca. 65km do službe in nazaj), dosedaj sem vozil samo bencinarje. Noga je lahka, neki blazni pospeški in visoke končne hitrosti me ne impresirajo (zame nima dodane vrednosti).

Kaj priporočate? Sem gledal, da za tak denar dobiš kakšne Megane Grandtour 1.5DCi letnik 2006, al pa Octavie letnik 2003, Toyot je zelo malo na voljo, pa še Golfi in Passati variant z obilo kilometri.

Zdej, od gledanih mi je (vsaj vizuelno) najbolj všeč Megane, nimam pa nobenih preferenc. Moja želja je samo, da bo avto zdržal čim dlje, ker nisem ravno tip, ki bi pogosto menjal avto.

Hvala za mnenja!

djordjevic ::

Če boš ostal pri meganu, je dci 105 najboljša izbira. Zelo varčen in kar prožen motor, skratka, za tvoje potrebe in želje idealen. 1.6 16v ni najbolj primeren, pa še precej več bo popil, ker ga je treba kar priganjati, da se kam premakne. Sam sicer vozim leto in pol grandtoura 1.9 120 2005, pa sem zaenkrat zelo zadovoljen. Je res prostoren in praktičen avto, težav pa zaenkrat še nisem imel (trkam po lesu). Tudi pri octavii imho nimaš kaj falit, ker je menda zelo vzdržljiv avto in tudi tisti 1.9 dizli so ena izmed boljših, preverjenih stvaritev vw-ja. Mogoče bi lahko pogledal še kakega focusa. Sumim, da so še cenejši.
No grave is deep enough to keep us in chains.

NavadniNimda ::

Jaz imam še sedaj Golfa 2 (letnik 1991, ki mi ga je šenkal fotr) in sem rekel, da bom zamenjal, ko se mi ga ne bo več splačalo vzdrževati. Vendar je ravno to problem, saj se nikoli nič ne pokvari, na leto pa plačam le stroške registracije in obveznega servisa. Nazadnje sem imel stroške z njim, ko sem kupil nove M+S gume, leta 2006. Golf je najbolj dolgočasen avto na svetu, grd in neugleden, ampak se neče in neče pokvariti.

German engineering is like no other! 8-)

djordjevic ::

Malo za intermezzo - ker čakam, da uleti kdo, ki bo rekel, da samo francoskih jajc ne. Zadnjič sem polurkal na naš vw forum v oddelek za okvare. Zaključek? VW je daleč od nepokvarljivosti, samo se o tem zaradi ugleda znamke pač ne govori tako na veliko kot recimo o Renaultu.

NavadniNimda: Res je, dvojka noče crknit. Pa ko crkne, narediš generalko za sto evrov. Kaj češ lepšega? ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Djuro ::

Saj to je, o francozih slišim tisoč in eno štorijo (vse si nasprotujejo), ampak odkar sem se preselil na dolenjske konce, pa drugega kot renojev in VWjev sploh ne vidim. Zdej, če bi francozi res toliko crkovali, potem si jih najbrž narod ne bi toliko lastil, ali pač?

Aston_11 ::

Saj to je, o francozih slišim tisoč in eno štorijo (vse si nasprotujejo), ampak odkar sem se preselil na dolenjske konce, pa drugega kot renojev in VWjev sploh ne vidim. Zdej, če bi francozi res toliko crkovali, potem si jih najbrž narod ne bi toliko lastil, ali pač?


Resno?

Če bi bil narod narod genijev, potem bi znamke na cesti odrazile tudi kvaliteto. Ker smo daleč od naroda genijev, potem to ni nek pokazatelj.

Glede na to, da imaš lepo izbrane kriterije za nakup vozila, ti ne bo težko izbrati.

Je pa težko pametno svetovati, ker smo vsi malenkost obsedeni z znamkami. Jaz npr. bi rekel, da vzemi Passata karavana, vendar ni šans, da boš dobil vozilo s preverjeno zgodovino, razen če boš imel neizmerno srečo. Jaz ga imam, in glede na to, kako sem brez izkušenj kupoval, imam še srečo. Narejenih že enih 100 kkm brez večjih težav.
Slovenski trg je nategatorski po defaultu. Raje poišči znanca, sorodnika, prijatelja, ki ga bo ali ga že prodaja, če so možnosti. Kvalitetna vozila se prodajo prvo uro, ko so na spletu oziroma do objave oglasa sploh ne pridejo, ker se prodajo v družini.

PacificBlue ::

Ma ja, drugače jaz bi pogledam kaj med Hyundai ali pa Fordi. Mazda je tud ok.
|AMD Ryzen 7800X3D|Phantom Spirit 120|ASUS ROG Strix B650E-E|Samsung 990 Pro|
|64GB G.Skill Trident Z5|ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC|
|Seasonic Vertex GX-1200|Thermaltake CERES 500|Dell Alienware AW3423DWF|

NavadniNimda ::

Jaz sem pa mnenja, da se pri francozih naroča tartufe in gosjo pašteto, ne pa avtomobilov in druge tehnične robe.

djordjevic ::

Ne morete golfaši iz svoje kože, a?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Aston_11 ::

Golf je pojem zase. Vse ostalo ga zgolj neuspešno kopira.8-)

AngelOfDeath ::

Renojev je največ na cestah ker jih vsi državljani financiramo. Da si jih lahko kupijo.

Najt redno vzdrževan avto in s poznano zgodovino je loterija. Tako da veliko sreče.
edit: Slovnica

M-XXXX ::

Zdej, če bi francozi res toliko crkovali, potem si jih najbrž narod ne bi toliko lastil, ali pač?

http://www.avtomobilizem.com/modules/ar...



Poglej si statistiko Megana ter primerljivega VW oziroma so novejši letniki 2006-2007 že odlični, 2008 pa naravnost fenomenalni, kar potrdi turi recimo podatek, da se jih v povprečju pokvari pol manj kot Golfov ter Passatov (2008 letnika)

Edit: pozabil prilepit link, da ne boste rekli, da na pamet govorim: http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/panne...

Edit#2: Se nisem mogel zadržat:
Jaz sem pa mnenja, da se pri francozih naroča tartufe in gosjo pašteto, ne pa avtomobilov in druge tehnične robe.

Kot kaže gredo lahko v tartuf ter pašteta posel nemci, francozi bodo pa avtomobile delal>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

djordjevic ::

Renojev je največ na cestah ker jih vsi državljani financiramo. Da si jih lahko kupijo.

Do explain, please.
No grave is deep enough to keep us in chains.

zee ::

Verjetno se to nanasa na pomoc, ki jo je novomeskemu Revozu v letu 2009 namenila drzava.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Valvoline ::

Najboljše golfa4 SDI ali TDI tazadnje generacije l.03-04
Še posebej povdarek na SDI če hočeš vzdržjivost.
Najboljše kupiti od prvega lastnika,pa tudi če je avto dražji.Ne šparat.Pol pa sam teraš do 500tkm najmanj 10 let.

Djuro ::

Na podlagi povedanega, mi je v oka padlo tale golf in tale megan.

Oboje nekje podobna cena, bi pa najraje vzel pri eni firmi, da v račun vzamejo še trenutni avto. Enostavno se mi zdi škoda časa se zafrkavat najprej s prodajo svojega in potem nakupom. Tako pa, če seveda pravilno razumem, pripelješ svojega, plačaš, odpelješ 'novega', si mogoče na zgubi za 100-200EUR, ampak urediš v enem dnevu in si prišparaš živce ter čas. Razmišljam pravilno?

Valvoline ::

Na podlagi povedanega, mi je v oka padlo tale golf in tale megan.

Oboje nekje podobna cena, bi pa najraje vzel pri eni firmi, da v račun vzamejo še trenutni avto. Enostavno se mi zdi škoda časa se zafrkavat najprej s prodajo svojega in potem nakupom. Tako pa, če seveda pravilno razumem, pripelješ svojega, plačaš, odpelješ 'novega', si mogoče na zgubi za 100-200EUR, ampak urediš v enem dnevu in si prišparaš živce ter čas. Razmišljam pravilno?

Golf je super tko na oko,vendar kar dosti km za ta letnik.Ampak 200tkm za dizla ni nič,če je pravilno vzdrževan. Moja 3jka l.97 je že pr 200tkm in je motor k nov.Prejšno 2jko sem prodal z skoraj 500tkm prevoženih.Pločevina se je razpadla motor pa še vedno laufal k ura. VW dizel = zakon.
P.S. Če mal boljše pogledam slike se men zdi da tale golf ima poštrihan sprednji levi blatnik .Skoraj 100%

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Lep golf, je pa treba vseeno reči, da je s tem motorjem nepremičnina. Megan z linka ima praktično najosnovnejšo opremo (se da dobiti za malo več veliko bolje opremljenega) in za TPV sem slišal tako pozitivne kot negativne stvari. Je treba imeti srečo, očitno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Steinkauz ::

Zgolj 1.9 dizel. Novi 2.0 je drek
Sam tale SDI res nikamor ne gre(0-100 18 sekund), pa še karavan je tko, da še dlje rabi.

djordjevic ::

Zgolj 1.9 dizel. Novi 2.0 je drek

So se tudi na VW forumu pridušali, ja. Citat:

2.0 TDI glave so bile delane v treh izvedbah:

03G 103 308 A - 90% glav poči
03G 103 308 B - 50% glav poči
03G 103 308 C - 0,9% glav poči(extremni primeri)
No grave is deep enough to keep us in chains.

dzinks63 ::

Od ostalih pa recimo nekaj z JTD motorjem, kateri so prav tako ok.
npr:
AlfaRomeo 156 SPORTWAGON
Fiat Croma
Opel Vectra Karavan

Valvoline ::

Francozi imajo neke čudne finte kar se rezevnih delov tiče. Npr če se obrabi kinetični zglob,morš zamenjat skupaj z polosovino ker ne gre narazen in se ne prodaja posebej.Popravilo 400-500e.Res bizarni primer neekonomičnosti.Sprednje vilice in spodnji končnik-krogla ista zgodba.Precej je takšnih primerov in so zarad tega svinjsko dragi za vzdrževanje. Poleg tega polovica DCI še 100tkm ne zdržijo.
P.S evo še nekaj zanimjivega: škodilak :)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=334...
Majstri zelo hvalijo fabie,mašina je itak od golfa.

Zgodovina sprememb…

A. Smith ::

Še en glas za Octavio 1.9TDI.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

M-XXXX ::

Vse lepo in prav, sam kako lahko sploh priporočaš motor z ušivimi 65 konji? Za po mestu mogoče še kako, na avtocesto pa jaz s takim avtom sploh šel nebi...

Edit: komentar na to škodo recimo na tistega megana, golfa od prej: ogromno manj opreme ter želva namesto motorja ob enem pa še starejša... Če mene vprašaš ni niti približno vredna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

borchi ::

> Kot kaže gredo lahko v tartuf ter pašteta posel nemci, francozi bodo pa avtomobile delal

a ti gledaš neke druge grafe? iz tvojih prilimanih podatkov, je npr. tu omenjeni megan v primerjavi z tudi omenjenim golfom... erm, kako naj se lepo izrazim, KATASTROFALEN!!! takoj ko je star več kot dve leti je megan hitro na 3x večji pokvarljivosti! od kje jemlješ torej to navdušenost nad francozi, ker bi jo prav rad delil s tabo?!
l'jga

krho ::

Jaz tudi mislim, da boš z Ctavijo težko zgrešil. PA ugodno bi mogoče dobil kakšno Astro karavana.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Valvoline ::

Vse lepo in prav, sam kako lahko sploh priporočaš motor z ušivimi 65 konji? Za po mestu mogoče še kako, na avtocesto pa jaz s takim avtom sploh šel nebi...

Edit: komentar na to škodo recimo na tistega megana, golfa od prej: ogromno manj opreme ter želva namesto motorja ob enem pa še starejša... Če mene vprašaš ni niti približno vredna...

Če sploh nisi nikul vozu kaj takega je brezveze da komentiraš.Sam skoz vozim dizle,ne občutim nobenega pomanjkanja moči,če pa hočeš dirkalni avto je pa čisto sruga stvar.
P.S. Pa vprašaj starše kako so shajal z katrcami,jugeci,101ke itn,k je vse več kot 60ks bil luksuz :D

djordjevic ::

Saj ni nobena skrivnost, da je bila pred letom 2003 kvaliteta res porazna. Od leta 2005 naprej pa je napredek več kot očiten in glede na to, da gleda avtor teme avte od letnika 2005/2006, je primerjava imho na mestu.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Saj ni nobena skrivnost, da je bila pred letom 2003 kvaliteta res porazna. Od leta 2005 naprej pa je napredek več kot očiten in glede na to, da gleda avtor teme avte od letnika 2005/2006, je primerjava imho na mestu.

Kar se dizlov tiče še vedno EPIC FAIL.

Steinkauz ::

Hm a sam jst tele grafe jemlem kot število okvar do določenega časa? Torej itak logično, da bo imel skoraj nov avto zelo malo okvar, 5 let star pa precej.

djordjevic ::

Here we go again, another flame-war brewing ...
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

a ti gledaš neke druge grafe?

Iste gledava, sam kot kaže jih malo drugače razumeva. Kot najbrž veš ne štancajo skos enih in istih avtomobilov, ampak jih izboljšujejo. Na začetku so naprimer Megani imeli ogromno problemov, vendar so jih v toliko in toliko let toliko izboljšali oziroma odpravili napake, da so pač po statistiki postali zanesljivejši kot omenjeni Golfi. Z drugimi besedami oziroma malo drugačno primerjavo (da ne bo pomote je samo "primerjava" številke so izmišljene): 15% golfov iz leta 2003 se je pokvarilo, 60% meganov iz leta 2003 se je pokvarilo, 5% golfov iz leta 2008 se je pokvarilo, 2% meganov iz leta 2008 se je pokvarilo.. Do leta 2015 se bo pokvarilo prav tako 4% meganov narejenih v letu 2008, ter 10% golfov narejenih v letu 2008.

Če sploh nisi nikul vozu kaj takega je brezveze da komentiraš.Sam skoz vozim dizle,ne občutim nobenega pomanjkanja moči,če pa hočeš dirkalni avto je pa čisto sruga stvar.

Sem poskusil že kar lepo število avtov in 65KM za tako težav avto je popolnoma premalo (še za 800kg avto gre komaj za neko lagodno vožnjo po avtocesti) ki kdaj vključuje prehitevanje koga drugega, ne da bi naredil 15km kolono:D

P.S. Pa vprašaj starše kako so shajal z katrcami,jugeci,101ke itn,k je vse več kot 60ks bil luksuz

Za 2x lažji avto, ter pol nižje hitrosti je bilo sprejemljivo, pa že takrat dost bogo. Damn, tole pa je bila neumna primerjava, sam predvidevam da tole že sam veš!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Steinkauz ::

Am pa glede dizlov. HDI je čist kul mašina:
Ford DLD engine @ Wikipedia

he Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford Motor Company and the PSA Group (Peugeot/Citroën)

* 2008-present Peugeot 3081.6 HDi
* 2007-present Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2007-present MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2007-present Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2006-present Citroën Berlingo 1.6 HDi, 75-90 PS (74-89 hp/55-66 kW) and 127-159 ft?lbf (172-215 N?m)
* 2005-present Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2004-present Citroën C4 1.6 HDi, 90-109 PS (89-108 hp/66-80 kW) and 159-177 ft?lbf (215-240 N?m)
* 2004-present Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2004-present Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2005-present Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2005-present Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2004-present Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2004-present Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2004-present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft?lbf (215 N?m)
* 2003-present Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2003-present Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2005-present Peugeot 307 1.6 HDi, 90-109 PS (89-108 hp/66-80 kW) and 159-177 ft?lbf (215-240 N?m)
* 2003-present Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2003-present Mazda 3 1.6 CiTD, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2004-present Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)
* 2004-present Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft?lbf (240 N?m)

Očitno ni tko zanič dizel, če ga tolk firm uporablja.

Pšenični ::

Jaz imam alfo 156 sw. Udoben velik avto. Problem je le v tem, da ponavadi dobiš zgonjen avto, ki ga je potrebno lepo porihtat. Potem pa milina za vozit-lahko tud zlo hitro. Seveda če kupiš rabljenega. Seveda imam tdi. Tko, da ravno priporočam ti ga ne, edino če poznaš prejšnjega lastnika. Imajo pa te alfe ene najboljših dizelskih mašin na svetu, vgrajujejo jih tud v druge avtomobile. Tudi deli so npr. poceni. Kolega mi je naredil velik servis za 485 evrov - all inclusive. In to z originalnimi deli. Poleg tega mi je nakup :ali avdija, ali bemveja ali alfe svetoval en model z avtovleke, rekel mi je da po tistem kar on pobira s ceste, so te tri znamke najbolj obnesejo pri karambolih, oziroma jih največ preživi težke nesreče. Cenovno mi je nato bila najbližja alfa, kljub temu da sem najprej dal gor okoli 1000 evrov.

Djuro ::

Grem naslednji teden mal v TPV pogledat, ker mam šiht precej blizu. Pa še od zelo dobrega sodelavca prijatelj dela tam kot serviser, mogoče si bom lahko z njim kaj pomagal.

Valvoline ::

@m-xxx
Nič ni premalo. Le za dirkat pa ni. Omejitev je bila in še danes je 130kmh. In niso bili avti tok lažji kot si ti prestavljaš. Max 100kg+ al pa še to ne. Mercedesi so npr danes precej lažji k tisti izpred 20 let.

Pšenični ::

Ma najmanj 100 konjev mora imet avto, drugače ni nič, ni užitek vozit. Sem imel pred alfo jugota in ibizo in povem vam da pod 100 konjev ni avto-seveda če ni denarja potem je vse dobro. Z močjo je navadno povezana varnost. Močnejši avto je navadno varnejši, če ga seveda voziš po pameti.

M-XXXX ::

In niso bili avti tok lažji kot si ti prestavljaš. Max 100kg+ al pa še to ne.

Ti to resno?

Yugo
teža vozila: 750 kg

Katrca: 720kg

Vsi karavani, ki jih zdaj omenjaš pa so blizu tone in pol. Tako da: 700kg NI NITI PRIBLIŽNO 100kg!

Omejitev je bila in še danes je 130kmh.

Ni res- omejitev NI BILA 130. In ja- še zdaj strojim za trditvijo da 65km avto nima nič za na avtocesti delat.

karafeka ::

Čuj, Djuro, a v družini pa ne bi ostal?
Ceed recimo ? :)

CRDI tudi nimajo slabeha slovesa, samo da so znatno tišji od tdijev.
Sicer mislim,da so prvi ceedi prišli leta 2007, vendar hitro izgubljajo na cenah, pa še garancija ti ostane 5 (vse) + 2 leti za motor in menjalnik.

Daedalus ::

Ni res- omejitev NI BILA 130. In ja- še zdaj strojim za trditvijo da 65km avto nima nič za na avtocesti delat.


Zakaj točno že ne?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

M-XXXX ::

Oviranje prometa v vsak malo večji hrib in pri prehitevanju. Zadovoljen?

borchi ::

Iste gledava, sam kot kaže jih malo drugače razumeva. Kot najbrž veš ne štancajo skos enih in istih avtomobilov, ampak jih izboljšujejo. Na začetku so naprimer Megani imeli ogromno problemov, vendar so jih v toliko in toliko let toliko izboljšali oziroma odpravili napake, da so pač po statistiki postali zanesljivejši kot omenjeni Golfi. Z drugimi besedami oziroma malo drugačno primerjavo (da ne bo pomote je samo "primerjava" številke so izmišljene): 15% golfov iz leta 2003 se je pokvarilo, 60% meganov iz leta 2003 se je pokvarilo, 5% golfov iz leta 2008 se je pokvarilo, 2% meganov iz leta 2008 se je pokvarilo.. Do leta 2015 se bo pokvarilo prav tako 4% meganov narejenih v letu 2008, ter 10% golfov narejenih v letu 2008.


ti to statistiko dojemaš tako, da če se ti je avto v prvih dveh letih pokvaril 1x, se ti bo v naslednjih osmih letih 4x?!

no, ti kr povem, da tako to ne gre. poglej za leto 2005 in boš videl, da so se novi megani kvarili malenkost manj kot golfi. ko pa pogledaš podatke za leto 2008, pa je ta virtualni megan 2005 več kot 2x bolj pokvarljiv kot golf 2005. torej v letu 2005 bi, bi na podlagi takrat zbranih podatkov, po tvoji logiki lahko sklepal, da se bo megan v naslednjih 3 letih manjkrat pokvaril kot golf, v resnici pa so podatki v letu 2008 pokazali, da se je PRECEJ večkrat pokvaril kot golf...

res ne vem od kod to zaupanje, da letos so pa RES poštimali zadeve?!
l'jga

Daedalus ::

Oviranje prometa v vsak malo večji hrib in pri prehitevanju. Zadovoljen?


Nakladaš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

M-XXXX ::

Oviranje prometa v vsak malo večji hrib in pri prehitevanju. Zadovoljen?


Nakladaš.

80KM avto komaj vzdržuje hitrost 130km/h v višnjegorski klanec pospeševanje iz 120-130 je dolgo ter zamudno pa govorimo o avtu, ki je občutno lažji. Zdaj pa mi povej kako bo težji in 65KM, ki začenja prehitevat vozilo, ki vozi 80km/h prehitev v doglednem času, ne da bo za sabo nabral kolono? Ja se mi je zdelo...

Djuro ::

Čuj, Djuro, a v družini pa ne bi ostal?
Ceed recimo ? :)


Žal sem nad Kio tako razočaran, da niti slučajno ne. Čeprav o novih ceedih slišim več dobrega kot slabega.

Daedalus ::

Zdaj pa mi povej kako bo težji in 65KM, ki začenja prehitevat vozilo, ki vozi 80km/h prehitev v doglednem času, ne da bo za sabo nabral kolono? Ja se mi je zdelo..


Pameten voznik s takim avtom ne bo šal prehitevat, ker bo ocenil, da tega ne more opravit tako, da ne bi s tem oviral ostalih udeležencev v prometu. Idiotom/nesposobnežem pa niti takega avta ni za zaupati, kamoli močnejšega. Pač nabijaš, simpl as that. Avto se ne vozi sam, remember?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

M-XXXX ::

ti to statistiko dojemaš tako, da če se ti je avto v prvih dveh letih pokvaril 1x, se ti bo v naslednjih osmih letih 4x?!

Niti približno. Hočem le rečt, da avto iz leta 2003 in iz leta 2007 ne moreš niti približno primerjat. Na splošno so bili Renaulti do leta 2006 z veliko problemi (vsaj pri Meganu ter Laguni- jih malo bolje poznam, zato bom raje govoril o njiju). Do takrat so bili res nesigurni avtomobili, kjer je bila velika možnost da se nekaj pokvari. Kar so francozi tudi pogruntali in leta 2006 modela "prenovili" kar se jasno vidi tudi po statistiki. Ker se nekako od začetka omenja 2006 letnik kot možna izbira bom kar za njega govoril: http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/panne... Statistika pravi da se leta 2006 pokvari 4,4% meganov, ter 4,0% golfov. Statistika iz 2008 pa pravi, da se pokvari 8,9% meganov iz leta 2006, ter 7,6% Golfov iz leta 2006. Razlika je minimalna, je bila pa že leta 2006 v prid golfa in je leta 2008 v prid golfa.

Zdaj pa statistika iz leta 2008 (je slučajno že kdo našel iz leta 2009?: Pokvari se 1.9% meganov ter 2.5% Golfov. Če predvidevamo na statistiki iz leta 2006 (številke se približno podvojijo) pomeni da se bo leta 2010 pokvarilo dobre 4% meganov in okoli 5% golfov iz leta 2008 (to je seveda LE PREDVIDEVANJE glede na statistiko 2006).

M-XXXX ::

Pameten voznik s takim avtom ne bo šal prehitevat, ker bo ocenil, da tega ne more opravit tako, da ne bi s tem oviral ostalih udeležencev v prometu.

In zdaj mi povej kater moj del o oviranju prometa ne drži? Če je pred tabo kamion je sicer olajševalna okoliščina, pa ti bom dal še en primer ponovno iz višnjegorskega klanca. Voziš za kamionom 80km/h proti LJ. V višji gori kamion zavije iz avtoceste, kar pomeni, da ostaneš sam na voznem pasu in pri hitrosti 80km/h in počasiiiiii pospešuješ. Na sredini hriba voziš kašnih 90-100km/h, avto hitreje itak ne bo šel. Oviraš promet? Definitivno. Je za to kriv avto? DA.

Gavran ::

In koliko je omejitev v višnjegorski klanec???
OT Še en glas za Hyundai Elantro karavan.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

borchi ::

Če predvidevamo na statistiki iz leta 2006 (številke se približno podvojijo) pomeni da se bo leta 2010 pokvarilo dobre 4% meganov in okoli 5% golfov iz leta 2008 (to je seveda LE PREDVIDEVANJE glede na statistiko 2006).


če kaj, lahko iz prejšnjih statistik ugotoviš, da so taka "predvidevanja" brez vsakršne osnove. zdej pa preden te tvojemu profesorju za statistiko zašpecam... 8-)
l'jga
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Renault DCI motorji

Oddelek: Na cesti
2628487 (27206) jericho
»

Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10828047 (17340) MrBrdo
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9010178 (7748) profii
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13432133 (9870) OmegaM

Več podobnih tem