Forum » Pomoč in nasveti » Garancija - nasvet
Garancija - nasvet
VoX ::
Na monitorjo sem uveljavil garancijo, ker pač ni delal(neki z napajanjem je blo narobe in se zato ni vklopo). No to je potekalo od 8.12 do danes. Zdaj monitor dela vndar je kontrast slike čist pomešan (slika je rdeča in ne pomaga kakoršno koli regoliranje kontrasta oz. barv). No ko sem prevzel monitor sem še vprašo, če so ga stestirali, če deluje tako kot more (v Bigbangovi trgovini). In on mi zatrdi da dela tako kot more in mu zato tut vrjamem. Zdaj me zanima ali majo oni spet pravico servisirat monitor 45 dni ali lahko zahtevam, da teče pač od 8.12 naprej?
P.S. do naj biližnjega bigbanga mam 45min vožnje tako da sem čist "vesel" da lahko grem še 1x do njih.
P.S. do naj biližnjega bigbanga mam 45min vožnje tako da sem čist "vesel" da lahko grem še 1x do njih.
More money, more problems ! ! !
Kenshin ::
Uveljavljaj stvarno napako.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka in garancija
Kolikor poznam BB ti bodo (v kolikor boš uveljavljal garancijo) začeli ponovno šteti garancijski rok od začetka, saj je bila prejšnja napaka odpravljena in je sedaj to na nova.
Čeprav mi ni jasno zakaj nisi zahteval, da testiraš tam če imaš tako dolgo do njih (saj je to manj kot 5min dela) in ne bleščijo ravno kaj se tiče servisa.
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka in garancija
Kolikor poznam BB ti bodo (v kolikor boš uveljavljal garancijo) začeli ponovno šteti garancijski rok od začetka, saj je bila prejšnja napaka odpravljena in je sedaj to na nova.
Čeprav mi ni jasno zakaj nisi zahteval, da testiraš tam če imaš tako dolgo do njih (saj je to manj kot 5min dela) in ne bleščijo ravno kaj se tiče servisa.
jini ::
to ne gre kar tako preprosto, da boš enkrat uveljavljal garancijo, drugič pa stvarno napako.
VoX ::
"Čeprav mi ni jasno zakaj nisi zahteval, da testiraš tam če imaš tako dolgo do njih (saj je to manj kot 5min dela) in ne bleščijo ravno kaj se tiče servisa." ... se sam sprašujjem zakaj sm bil tako budalo. Naivnež pač :S
Kako je zdaj s to stvarno napako... kako naj zdaj ta postopek zalaufam? Monitor je star 2 leti, če zahtevam novega mi ga bodo zamenjali al sem jaz narobe zastopo z to stvarno napako vs. garancijo. Al ta problem spada pod garancijo?
Kako je zdaj s to stvarno napako... kako naj zdaj ta postopek zalaufam? Monitor je star 2 leti, če zahtevam novega mi ga bodo zamenjali al sem jaz narobe zastopo z to stvarno napako vs. garancijo. Al ta problem spada pod garancijo?
More money, more problems ! ! !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VoX ()
VoX ::
Danes sm porihtav to... Gre pod garancijo in znova majo čas 45 dni PM.
More money, more problems ! ! !
Zheegec ::
čas teče od začetka če NE gre za isto napako. Če je ista napaka se pa šteje dalje. Stvarne napake ne moraš uveljavljati če si že enkrat garancijo, čeprav nisem ziher kako je če se gre za različni napaki.
Drugače kolikor vem Bigbang nima servisa... Oni to pač pošljejo dalje na pooblaščeni servis. LG je Vicoma, Samsung pa ponavadi Birotehna. Torej je Bigbang težko "blesti" kar se tiče servisa, ampak pošiljajo pa na iste servise kot vse ostale trgovine v Sloveniji.
Drugače kolikor vem Bigbang nima servisa... Oni to pač pošljejo dalje na pooblaščeni servis. LG je Vicoma, Samsung pa ponavadi Birotehna. Torej je Bigbang težko "blesti" kar se tiče servisa, ampak pošiljajo pa na iste servise kot vse ostale trgovine v Sloveniji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
VoX ::
Konc koncev sm še srečn da je crkno pred potekom garancije... da ne blestijo pri servisih pa opazam :S :D
More money, more problems ! ! !
tomaz- ::
VoX: dej mi nekaj pojasni, ker ne razumem: KDO ne blesti pri servisu, Big Bang ?? Imaš občutek, da so oni servis ali trgovec kot ostali trgovci? Če je trgovina Big Bang tudi servis za vse, kar prodajajo, se opravičujem, če pa ni, je pa logično, da pokvarjeno zadevo kot "tvoj" prodajalec sprejmejo v garancijsko popravilo, jo POŠLJEJO na servis in tudi oni čakajo, da se zadeva vrne popravljena s strani SERVISA. V tem primeru torej Big bang "blesti", saj je naredil zate tisto, kar mu narekuje črka zakona, ne "blestijo" pa očitno razne Birotehne ipd, katere se pa nihče ne spomni blatit, zato pa lahko tako "blestijo"..
VoX ::
heh chill out... tako kot govoriš bi skr mislo da delaš na bigbango... Ja sej je vse ok, sam preverli bi še sami lahko zadevo če deluje tako kot more. Sej men je vseeno kje servisira big bang zadeve, samo "bigbang" mi je vrno monitor v takem stanjo in zato tut krivim njih.
More money, more problems ! ! !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iz trgovine direktno v servisOddelek: Kaj kupiti | 4505 (2551) | shadeX |
» | Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 55400 (32093) | primorc007 |
» | Stvarna napaka po garancijskem popraviluOddelek: Pomoč in nasveti | 1077 (655) | St235 |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15362 (13048) | MrStein |
» | PS3 spet na garancijo ali zahtevati nov aparatOddelek: Pomoč in nasveti | 3005 (2578) | Ziga Dolhar |